Voor de geinteresseerden, de Mi 9T Pro staat tenminste voor vandaag te koop voor 330 Euro op amazon.es!
Ik neem aan de 64gb variant?Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 06:39:
Voor de geinteresseerden, de Mi 9T Pro staat tenminste voor vandaag te koop voor 330 Euro op amazon.es!
Gevonden:
https://www.amazon.es/dp/...1&linkCode=ogi&th=1&psc=1
Let op, Amazon is niet zelf de verkoper, dus andere garantievoorwaarden
[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 22-11-2019 07:00 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Het is inderdaad de 64gb variant. en als je deze link volgt kom je wel bij amazon als de officiele verkoper in alle 4 de kleuropties (edit: Pearl White is 400 Euro).l3art schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 06:55:
[...]
Ik neem aan de 64gb variant?
Gevonden:
https://www.amazon.es/dp/...1&linkCode=ogi&th=1&psc=1
Let op, Amazon is niet zelf de verkoper, dus andere garantievoorwaarden
Xiaomi in Spanje heeft ook de prijs op 330, dus vandaar wellicht dat amazon volgt, al kon ik niet uitvogelen hoe je via de spaanse xiaomi site naar buitenland kon laten verzenden, en vervolgens vond ik hem op amazon.
Verwijderd
Je kan bij AliExpress helemaal niet met Paypal betalen, maar alsnog heb je delivery verzekering niet nodig.Flipm0de schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:38:
Ik heb de laatste paar pagina’s doorgespit op zoek naar de juiste methode. Dit lijkt het te zijn;
-op kimovil kijken naar de laagste prijs
-kiezen voor priority lane EU shipping (Dan wordt het via België bezorgd en ontloop je de douane kosten). Iig niet de standard Ali shipping nemen.
- delivery verzekering van 8e is niet nodig als je met Paypal betaalt
Doen jullie wel de verzekering voor het scherm? Vergeet ik nog iets? Wacht nog even af tot Black Friday en dan sla ik m’n slag.
AliExpress heeft namelijk zowiezo delivery warranty, als hij niet aankomt krijg je het aankoopbedrag direct terug als je een dispute opent.
Ging het in de praktijk maar zo makkelijk. Ik heb voor veel lagere bedragen gedonder gehad om mijn geld terug gestort te krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:08:
[...]
Je kan bij AliExpress helemaal niet met Paypal betalen, maar alsnog heb je delivery verzekering niet nodig.
AliExpress heeft namelijk zowiezo delivery warranty, als hij niet aankomt krijg je het aankoopbedrag direct terug als je een dispute opent.
Verwijderd
Echt? Ik heb er nooit problemen mee. Voor elk dispute dat ik heb geopend, heb ik mijn geld terug gehad zonder gezeur. Af en toe een bewijsvideo of screenshotje toesturen, thats itvuurpaard66 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:51:
[...]
Ging het in de praktijk maar zo makkelijk. Ik heb voor veel lagere bedragen gedonder gehad om mijn geld terug gestort te krijgen
De mijne is binnen (BangGood, 64 GB, zwart).
11 november besteld, 26 november geleverd.
De processing tijd was 4 werkdagen i.p.v. de beloofde 24 uur, dus het had nog sneller gekund.
Maar al met al wel tevreden met de levertijd. Straks de telefoon eens op het gemakje testen.
11 november besteld, 26 november geleverd.
De processing tijd was 4 werkdagen i.p.v. de beloofde 24 uur, dus het had nog sneller gekund.
Maar al met al wel tevreden met de levertijd. Straks de telefoon eens op het gemakje testen.
Net de pro 128gb versie bij Amazon.de besteld voor 348.66!
[ Voor 3% gewijzigd door neelo op 28-11-2019 19:36 ]
Nice! Wat is de bezorgdatum? Die staat er nu nog niet bijneelo schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:07:
Net de pro 128gb versie bij Amazon.de besteld voor 348.66!
Zag hem ook voorbij komen, zit nog te twijfelen. Morgen black friday met mogelijk een betere deal bijvoorbeeld via Banggood.
Zitten er voordelen aan bestellen via Amazon.de tov een Chinees?
Amazon is voor zover ik kan zien geen dagaanbieding toch? Anders ga ik hem alsnog nu bestellen
EDIT: volgens de pricewatch is de zwarte versie 349 maar die staat voor 375 bij Amazon
Zitten er voordelen aan bestellen via Amazon.de tov een Chinees?
Amazon is voor zover ik kan zien geen dagaanbieding toch? Anders ga ik hem alsnog nu bestellen
EDIT: volgens de pricewatch is de zwarte versie 349 maar die staat voor 375 bij Amazon
[ Voor 13% gewijzigd door mrnn op 28-11-2019 20:23 ]
Ik heb m ook besteld, nog geen leverdatum. Datum volgt per mail staat er.Izign schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:40:
[...]
Nice! Wat is de bezorgdatum? Die staat er nu nog niet bij
Gaat om de blauwe versie btw, staat bij de bestelling gegarandeerd 2 december in huis.Izign schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:40:
[...]
Nice! Wat is de bezorgdatum? Die staat er nu nog niet bij
Mijne is bevestigd voor 2-5 december. Carbon black
De normale 9T inderdaad, niet de pro (die 349 bij Amazon is de pro). De 9T kost bij mobiel.nl gewoon 325 dus van Coolblue is niet echt een super aanbieding...BlakeNL schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:21:
Voor maar 329 bij Coolblue vandaag!
Ik zie het! Verkeerd gekeken. Wel 324 bij Gearbest met kortingscode.mrnn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:35:
[...]
De normale 9T inderdaad, niet de pro (die 349 bij Amazon is de pro). De 9T kost bij mobiel.nl gewoon 325 dus van Coolblue is niet echt een super aanbieding...
Bij gearbest kun je nu de 128gb variant kopen voor 309 euro.
Zie https://www.kimovil.com/to/special/P0IoY5
Zie https://www.kimovil.com/to/special/P0IoY5
BF actie, scherpste prijs tot nu toe via Duitsland.
https://m.ebay.de/itm/Xia...er=1&_rdt=1&ul_noapp=true
https://m.ebay.de/itm/Xia...er=1&_rdt=1&ul_noapp=true
Wat is het toch jammer dat die korting acties allemaal niet voor de zwarte variant gelden. Of heeft iemand daar nog een goede aanbieding van gezien?
(Goedkoopste wat ik nu heb gevonden is de niet pro versie 64GB voor €301,89 op banggood.)
(Goedkoopste wat ik nu heb gevonden is de niet pro versie 64GB voor €301,89 op banggood.)
Nee ben ik dus ook naar op zoek maar nog niet gevonden helaas... Vind de andere kleuren nogal lelijk en het toestel is al zo dik dat ik er niets omheen wil
Heb je toevallig al gekeken op kimovil?Bimmert schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:02:
Wat is het toch jammer dat die korting acties allemaal niet voor de zwarte variant gelden. Of heeft iemand daar nog een goede aanbieding van gezien?
Voor de niet-pro : https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-9t
Voor de pro: https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-9t-pro
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een niet-pro versie en via de kimovil-link kom ik op €253,19 voor de 128gb (is goedkoper dan de 64gb-versie momenteel). Kleur maakt niet uit, de prijs is dezelfde voor alle kleuren
Misschien heb je er iets aan
De code die je bij kimovil krijgt werkt juist alleen bij de blauwe varianten (en soms rood). Als je zwart selecteert kun je bij het afrekenen de code niet invullen...steven.c schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:19:
[...]
Heb je toevallig al gekeken op kimovil?
Voor de niet-pro : https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-9t
Voor de pro: https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-9t-pro
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een niet-pro versie en via de kimovil-link kom ik op €253,19 voor de 128gb (is goedkoper dan de 64gb-versie momenteel). Kleur maakt niet uit, de prijs is dezelfde voor alle kleuren
Misschien heb je er iets aan
Amazon de zwarte pro 128GB nu weer voor 349, echter levering verwacht op 31 december. Dat duurt mij te lang.
Aha, raar... Ik kijk momenteel enkel naar de prijs/korting zonder in te loggen met mijn account op BG. Daarbij maakt het niet uit welk kleur ik kies. Misschien dat dat inderdaad verandert als je inlogt. Straks eens proberen.Bimmert schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:37:
[...]
De code die je bij kimovil krijgt werkt juist alleen bij de blauwe varianten (en soms rood). Als je zwart selecteert kun je bij het afrekenen de code niet invullen...
EDIT: net nog eens geprobeerd met inloggen en ik kan zowel blauw als zwart in mijn winkelwagen steken en tot net voor het betaalproces blijft de prijs dezelfde voor beiden. Ik vul wel de code niet in, de prijs staat automatisch zo laag bij mij.
[ Voor 19% gewijzigd door steven.c op 29-11-2019 13:17 ]
Bedankt voor de informatie allemaal. Ik heb nu de versie via ebay voor 299 gehaald. Heb ook nog een bestelling bij Amazon voor 349 staan, maar die wordt pas de 6e verwacht bij Amazon en moet dan nog worden verzonden. Bij ebay komt die ook pas rond hetzelfde tijd aan. Voor mij is het de 50 euro waard om niet de garantie van Amazon te hebben, gebaseerd op eerdere ervaringen met xiaomi (geen garantie nodig gehad met 4 toestellen, snel afkloppen). Ik wacht nog 1 dagje om alles te laten zakken voor de zekerheid en dan ga ik die van Amazon cancelen (is nog niet van de rekening, omdat het nog niet verstuurd is).
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
@Dxue Heb je het hier over de 9T Pro 128GB versie? Als dat klopt, kan je mij vertellen dan hoe en waar je deze precies voor 299 kunt bestellen? Als ik de link uit dit topic volg kom ik niet onder de 349-20 korting = 329 (ex verzendkosten)...
Paar posts terug en op pepper staat die via ebay.de te koop met een coupon. Ik moest via een Duits adres werken, blijkbaar is er ook een methode om na het invoeren van de code het adres naar nl te wijzigen (weet niet waarom, maar het is dan 304 euro). Heb nu even niet de link precieze link, code was iets van blackfriday"cijfers". Ben nu op mobiel en kan helaas niet uitgebreid zoeken, maar weet niet of die ook nog beschikbaar is met een latere aankomst datummrnn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:44:
@Dxue Heb je het hier over de 9T Pro 128GB versie? Als dat klopt, kan je mij vertellen dan hoe en waar je deze precies voor 299 kunt bestellen? Als ik de link uit dit topic volg kom ik niet onder de 349-20 korting = 329 (ex verzendkosten)...
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ik heb hem in het black friday topic gepost, maar hier denk ik ook interessant. Op het einde nog de code POWERFRIDAY19 invoeren geeft de 30e extra korting. Hij pakte de code bij mij eerst niet, maar daarna in een incognitotabblad en vers account wel. Naar NL laten verzenden is 5e duurder dan Duitsland.
product: Xiaomi Mi 9T Pro | |
Waar: | https://www.ebay.de/itm/X...m:muC4ZU62FagQlA1YwR7aDEA |
Categorie: | Smarthphones |
Normale prijs: | € 350,00 |
Black Friday prijs: | € 299,00 |
@Dxue Bedankt voor je toelichting, hiermee lukte het inderdaad, alleen vlak voor ik definitief kon bestellen was de actie ineens verlopen. Ze vermelden nu ook niet meer dat hij 299 is en de code (POWERFRIDAY19) werkt niet meer. Gaat lekker zo
Maar gefeli, je was er op tijd bij dus
Code is helaas verlopenythehunter schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:07:
Ik heb hem in het black friday topic gepost, maar hier denk ik ook interessant. Op het einde nog de code POWERFRIDAY19 invoeren geeft de 30e extra korting. Hij pakte de code bij mij eerst niet, maar daarna in een incognitotabblad en vers account wel. Naar NL laten verzenden is 5e duurder dan Duitsland.
product: Xiaomi Mi 9T Pro Waar: https://www.ebay.de/itm/X...m:muC4ZU62FagQlA1YwR7aDEA Categorie: Smarthphones Normale prijs: € 350,00 Black Friday prijs: € 299,00
Dat is zwaar balen! De extra van mij is helaas niet de zwarte kleur die jij wilt, anders was het relatief makkelijk geweest.mrnn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:18:
@Dxue Bedankt voor je toelichting, hiermee lukte het inderdaad, alleen vlak voor ik definitief kon bestellen was de actie ineens verlopen. Ze vermelden nu ook niet meer dat hij 299 is en de code (POWERFRIDAY19) werkt niet meer. Gaat lekker zoMaar gefeli, je was er op tijd bij dus
Het is helaas nog erger. Net nadat ik meldde in het andere topic dat hij verlopen was deelde iemand een link naar dezelfde seller die hem er nu voor 309 aanbood. In een poging niet weer achter het net te vissen heb ik hem meteen besteld, om er daarna achter te komen dat het niet de PRO maar de normale was. Order is ook niet meer te cancelen. Lekker gewerktDxue schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:26:
[...]
Dat is zwaar balen! De extra van mij is helaas niet de zwarte kleur die jij wilt, anders was het relatief makkelijk geweest.

Hij is nu 375 in het zwart op Amazon.de en op voorraad.
Oef ik had die ook bijna gekocht toen ik aan het rondkijken was bij de verkoper vanmiddag, vond het al zo raar dat die standaard goedkoper was (dacht aan gearbest praktijken waar ze tig keer dezelfde posten met net wat andere prijzen). Tot ik zag dat er geen pro stond. Maar je hebt toch sowieso recht op een geld terug als je het product niet wilt met de 14 dagen bedenktijd? Of is dat echt alleen een Nederlands iets, wat alleen bij een Nederlandse eshop geldig is? Anders kan je dat proberen aan te kaarten met een berichtje naar de verkoper, hij reageerde bij mij super snel om een adres aan te passen.mrnn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:41:
[...]
Het is helaas nog erger. Net nadat ik meldde in het andere topic dat hij verlopen was deelde iemand een link naar dezelfde seller die hem er nu voor 309 aanbood. In een poging niet weer achter het net te vissen heb ik hem meteen besteld, om er daarna achter te komen dat het niet de PRO maar de normale was. Order is ook niet meer te cancelen. Lekker gewerkt
Dacht exact hetzelfde, zo gaat het ook vaak bij Gearbest inderdaad. Ja heb al berichtjes gestuurd en verzoek tot annuleren via Ebay ingediend. Nog geen reactie maar verkoper heeft 3 dagen dus hoor het wel. Volgens aantal mede tweakers inderdaad ook wet koop op afstand dus in ergste geval terugsturen.
Heb inmiddels de Pro zwart besteld via Amazon voor 375. Ik zet alle prijs notificaties verder uit en zie ze wel komen
Heb inmiddels de Pro zwart besteld via Amazon voor 375. Ik zet alle prijs notificaties verder uit en zie ze wel komen
Cyber Monday email only actie via deze link
Shop
Banggood
Toestel
Xiaomi Mi 9T PRO 6GB 128GB Global Version
Prijzen/Kleur
41% korting, van €557,71 naar €330,99 -- zwart
42% korting, van €544,11 naar €317,39 -- blauw + rood
Shop
Banggood
Toestel
Prijzen/Kleur
[ Voor 25% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 30-11-2019 10:30 ]
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Heb vanmorgen de Pro 64GB Black op Mobiel.nl aangeschaft voor 359,-
Niet verkeerd lijkt mij. Is inmiddels gestegen naar 381,-
Niet verkeerd lijkt mij. Is inmiddels gestegen naar 381,-
Werkt nog steeds - let wel , niet combineerbaar met andere coupons (been there tried that )Ruiten_Wisser schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:22:
Cyber Monday email only actie via deze link
Shop
Banggood
Toestel
Prijzen/Kleur
Dank voor de link !
Crossposten doen we hier niet plus dit heeft niks met levertijden en prijzen te maken. Daarbij pleeg je min of meer fraude.
[ Voor 117% gewijzigd door 13art op 01-12-2019 17:44 ]
Excuseer? Hoe pleeg ik fraude?Cowboy_Henk schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:42:
[mbr] Crossposten doen we hier niet plus dit heeft niks met levertijden en prijzen te maken. Daarbij pleeg je min of meer fraude. [/]
Misschien omdat je doelbewust en opzettelijk de verkoper benadeeld om er zelf financieel beter van te worden?Cowboy_Henk schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:05:
[...]
Excuseer? Hoe pleeg ik fraude?Omdat ik verzwijg dat het in water is gevallen? Moeten ze zelf maar onderzoeken he. Kan ook zijn dat er geen waterschade is he.
ik heb vrijdag de 128 GB versie gekocht via e-bay. Ik hoop dat hij snel binnen komt. Totaal 305 euro. Dan heb ik eindelijk mijn Moto G5 plus vervangen. Hoewel ik wel een paar functies van mijn moto G ga missen.
Tja zoals ik al zei, als er waterschade is dan is het mijn fout, dan moeten ze maar onderzoek doen. Als het een andere fout is zonder mijn schuld dan moeten ze dit oplossen. Ik ben niet de enige met zwart scherm op de Xiaomi mi 9t (pro)PaPa schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:58:
[...]
Misschien omdat je doelbewust en opzettelijk de verkoper benadeeld om er zelf financieel beter van te worden?
YouTube: Error Xiaomi Mi 9T Black Screen
https://forum.xda-develop.../black-screen-9t-t3999649
Beetje jammer dit als je normen en waarden dusdanig zijn. Is gewoon informatie achter houden die de verkoper nodig heeft om deugdelijk onderzoek te doen. Kortom FRAUDECowboy_Henk schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:45:
[...]
Tja zoals ik al zei, als er waterschade is dan is het mijn fout, dan moeten ze maar onderzoek doen. Als het een andere fout is zonder mijn schuld dan moeten ze dit oplossen. Ik ben niet de enige met zwart scherm op de Xiaomi mi 9t (pro)
YouTube: Error Xiaomi Mi 9T Black Screen
https://forum.xda-develop.../black-screen-9t-t3999649
Mensen hier die hem via de e-bay aanbieding hebben gekocht? Ben benieuwd of er import kosten bij komen namelijk. De shop zit in China maar bij het artikel staat dat uit Bremen komt. Hopen op het beste in ider geval.
Deze link ook gebruikt, waarvoor dank. Het wachten is begonnen.Ruiten_Wisser schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:22:
Cyber Monday email only actie ...
Nu lees ik net ook dat volgende week de opvolgers alweer gepresenteerd zullen worden

Hier kan je de Redmi K30 (non pro) al aanschouwen en worden enkele specs vd camera's benoemd.Bimmert schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 14:42:
[...]
Nu lees ik net ook dat volgende week de opvolgers alweer gepresenteerd zullen worden
Of het uiterlijk van de pro-variant gaat verschillen geen flauw idee.
Ik vind de manier waarop de camera's op de achterkant zijn weergegeven en de punchhole een achteruitgang t.o.v. de K20/Mi 9T (pro).
Qua hardware zul je wel een upgrade krijgen naar SD855+ of SD865 en iets betere camera specs.
Mocht je spijt hebben van je Mi 9T Pro aankoop, dan kan je 'm altijd hier te koop aanbieden.
Geen paniek
Iemand ervaring met banggood warranty?
Ik mag mijn defecte Xiaomi Mi 9T Pro laten repareren in een "local repair shop". Ik ben gisteren dus een offerte laten maken bij de "Telefoon Reparatie Winkel"
De offerte op zich maken heeft me al 29 euro gekost maar ik krijg dit terug als ik het daar laat repareren (slim vangnetje van hun)
De reparatie van het scherm kost dan 199 euro.
Ik heb de offerte doorgemaild naar banngood klantendienst en nu antwoorden ze dit:
Op 11/12/2019 om 8:45 schreef cservice@banggood.com:
>
> Dear Marius Merchiers,
>
> Thank you for your feedback regarding order 73185569.We want to express our genuine apology for all inconvenience caused.
>
>
>
>
> After your phone have been repaired in the local repair shop, please offer the photo of maintenance invoice to us, and then we will refund repair cost for you only if the repair cost is less than EUR170.
>
>
>
> Please note that after your phone is disassembled and repaired in your side, the item would not enjoy warranty any more.
>
>
>
> Thank you for your understanding and your cooperation.
>
>
>
>
>
> Looking forward to your kindly reply.
>
>
>
>
> If you have any other questions about our products please feel free to inquire.
>
>
>
> Have a nice day.
>
>
>
> Best regards,
>
> Cheniller
>
>
Huh? Hoe komen ze nu aan 170 euros? Waarom niet volledig bedrag? En mijn garantie vervalt na openen? Hoe kan dit nu vervallen? En openen moet je toch altijd om het te repareren?
Ik heb ze al een mail teruggestuurd met deze vragen maar ik wou vragen of iemand anders ervaring met banggood garantie heeft?
Ik mag mijn defecte Xiaomi Mi 9T Pro laten repareren in een "local repair shop". Ik ben gisteren dus een offerte laten maken bij de "Telefoon Reparatie Winkel"
De offerte op zich maken heeft me al 29 euro gekost maar ik krijg dit terug als ik het daar laat repareren (slim vangnetje van hun)
De reparatie van het scherm kost dan 199 euro.
Ik heb de offerte doorgemaild naar banngood klantendienst en nu antwoorden ze dit:
Op 11/12/2019 om 8:45 schreef cservice@banggood.com:
>
> Dear Marius Merchiers,
>
> Thank you for your feedback regarding order 73185569.We want to express our genuine apology for all inconvenience caused.
>
>
>
>
> After your phone have been repaired in the local repair shop, please offer the photo of maintenance invoice to us, and then we will refund repair cost for you only if the repair cost is less than EUR170.
>
>
>
> Please note that after your phone is disassembled and repaired in your side, the item would not enjoy warranty any more.
>
>
>
> Thank you for your understanding and your cooperation.
>
>
>
>
>
> Looking forward to your kindly reply.
>
>
>
>
> If you have any other questions about our products please feel free to inquire.
>
>
>
> Have a nice day.
>
>
>
> Best regards,
>
> Cheniller
>
>
Huh? Hoe komen ze nu aan 170 euros? Waarom niet volledig bedrag? En mijn garantie vervalt na openen? Hoe kan dit nu vervallen? En openen moet je toch altijd om het te repareren?
Ik heb ze al een mail teruggestuurd met deze vragen maar ik wou vragen of iemand anders ervaring met banggood garantie heeft?
Xiaomi Mi 9T Pro 128GB
Met de Xmas sale bij Banggood.com zijn alle kleurvarianten €406,59
Daarbovenop is de couponcode BGD129TP te gebruiken, waardoor er €102,10 van af gaat.
Met PMD als verzendmethode en exclusief extra's (Shipping Insurance, Broken Screen Service) kom je dan uit op €305,13.
Daarbovenop is de couponcode BGD129TP te gebruiken, waardoor er €102,10 van af gaat.
Met PMD als verzendmethode en exclusief extra's (Shipping Insurance, Broken Screen Service) kom je dan uit op €305,13.
[ Voor 4% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 14-12-2019 23:54 ]
Als je via de site van cashbackxl* besteld kun je 6% extra korting krijgen wat het totaal op +- 290,- euro brengtRuiten_Wisser schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 16:56:
Xiaomi Mi 9T Pro 128GB
*site was nieuw voor mij en net voor het eerst gebruik van gemaakt, weet nog niet precies of en hoe ik het geld terug krijg maar altijd het proberen waard...
https://www.cashbackxl.nl/hoe-werkt-hetMoirae schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:43:
[...]
weet nog niet precies of en hoe ik het geld terug krijg maar altijd het proberen waard...
Lees vooral even de regels door.
Ik heb namelijk niet met alle regels rekening gehouden en hierdoor was het niet gelukt geld te besparen..
Sommige cashbacks zijn uitgekeerd i.c.m. Banggood's kortingscodes anderen hadden hierin geen geluk.
Niet geschoten is altijd mis
[ Voor 14% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 15-12-2019 15:18 ]
Graag jullie advies. Op 6 november heb ik een Mi 9T Pro 128GB Zwart besteld op Banggood.
Op 9 november kreeg ik de bevestiging dat hij is opgestuurd. Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. Zijn dit wachttijden die normaal zijn voor Banggood? En wat zou ik kunnen doen? Als ik op hun website kijk lijkt het dat ik ze vooral kan contacten voor refund en verwijzen ze al snel naar de lokale postbedrijven.
Op 9 november kreeg ik de bevestiging dat hij is opgestuurd. Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. Zijn dit wachttijden die normaal zijn voor Banggood? En wat zou ik kunnen doen? Als ik op hun website kijk lijkt het dat ik ze vooral kan contacten voor refund en verwijzen ze al snel naar de lokale postbedrijven.
PSN: Rich_E1988
Als je met Paypal of creditcard hebt betaald zou je volgens mij je geld terug kunnen krijgen.Richi E. schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:33:
Graag jullie advies. Op 6 november heb ik een Mi 9T Pro 128GB Zwart besteld op Banggood.
Je hebt wel een track & trace code ontvangen? Die heb ik namelijk wel gekregen (gisteren besteld @ Banggood).
Ja, heb ik ontvangen. Als ik deze invul op verschillende sites zie ik een laatste bericht op 12 november (
Customs clearance completed).
PSN: Rich_E1988
Ik zou nog ff geduld hebben. Want momenteel super hectisch en rommelig bij de postbedrijven. Sowieso een rot maand om spullen te bestellen en helemaal uit China.Richi E. schreef op maandag 16 december 2019 @ 16:18:
Ja, heb ik ontvangen. Als ik deze invul op verschillende sites zie ik een laatste bericht op 12 november (
Ik heb mijn Mi 9T Pro een tijdje terug ook bij Banggood besteld;Richi E. schreef op maandag 16 december 2019 @ 14:33:
Op 9 november kreeg ik de bevestiging dat hij is opgestuurd. Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen.
Na het ontvangen van de trackingcode en de melding dat ie verzonden was, werd er een tijd lang geen informatie bijgewerkt..zodra de smartphone in België aankwam werd de tracking informatie bijgewerkt en ging het snel.
Tussen het bestellen en het ontvangen van de smartphone zaten 6 werkdagen.
Nu kan het met Blackfriday, Singles Day en de kerstdagen best hectisch zijn daar.
[ Voor 50% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 17-12-2019 07:05 ]
Ik heb mijn Mi 9T Pro op BlackFriday gekocht bij Banggood en afgelopen vrijdag ontvangen... Ik zou dus lekker een dispute aanmaken want hij had er allang moeten zijn.
Ik heb mijne nooit mogen ontvangen. Het toestel heeft lang in Hongarije gelegen volgens de track en trace. Na contact opgenomen te hebben met Gearbest, werd ik verscheidene keren gevraagd 'geduld' te hebben. Nu ben ik van nature niet ongeduldig, maar een toestel wat al 47 dagen 'onderweg' was, was voor mij genoeg reden om er vanuit te gaan dat het niet meer binnen zou komen.
Betaald via Paypal. Notificatie doorgegeven aan ze en het bedrag wordt netjes terug gestort.
Nu opzoek naar een ander toestel.. Want heb er nog steeds eentje nodig....
Betaald via Paypal. Notificatie doorgegeven aan ze en het bedrag wordt netjes terug gestort.
Nu opzoek naar een ander toestel.. Want heb er nog steeds eentje nodig....
Zojuist met BG29TP8 als code en PDM als verzendmethode een 128 Pro besteld bij Banggood. Ik wilde hem bestellen als ie onder de 300 euro kwam, en het eindbedrag van €297 lijkt me allezins redelijk! Als de cashback ook nog lukt (weet t nooit) dan wordt t wel echt een heel erg leuke deal! Zal even updaten als hij is aangekomen.
Wat zal de prijs dan zijn als cashback lukt? Hoeveel % cashback en waar?bermuda1980 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 07:57:
Zojuist met BG29TP8 als code en PDM als verzendmethode een 128 Pro besteld bij Banggood. Ik wilde hem bestellen als ie onder de 300 euro kwam, en het eindbedrag van €297 lijkt me allezins redelijk! Als de cashback ook nog lukt (weet t nooit) dan wordt t wel echt een heel erg leuke deal! Zal even updaten als hij is aangekomen.
cashbackxl.nl (eerder in dit topic genoemd) geeft 6%. Eindprijs zou dan dus €285 zijn. Maar dat werkt niet altijd in samenwerking met kortingscodes, dus even aankijken. Hoe dan ook happy met de prijs die ik betaald heb.vuurpaard66 schreef op zondag 22 december 2019 @ 07:29:
[...]
Wat zal de prijs dan zijn als cashback lukt? Hoeveel % cashback en waar?
Dat zou wel een hele nette prijs worden dan ja. Laat ons ff weten als gelukt is. Fijne dagbermuda1980 schreef op zondag 22 december 2019 @ 08:03:
[...]
cashbackxl.nl (eerder in dit topic genoemd) geeft 6%. Eindprijs zou dan dus €285 zijn. Maar dat werkt niet altijd in samenwerking met kortingscodes, dus even aankijken. Hoe dan ook happy met de prijs die ik betaald heb.
Zou binnen drie dagen moeten gebeuren als het ging gebeuren... Niets meer gehoord. Kan er nog een 'claim' van maken bij ze maar ik geloof het wel. Er is immers gewaarschuwd dat het niet (altijd) met kortingscodes werkt. C'est ça, ben nog steeds tevreden met de prijs!vuurpaard66 schreef op zondag 22 december 2019 @ 10:42:
[...]
Dat zou wel een hele nette prijs worden dan ja. Laat ons ff weten als gelukt is. Fijne dag
Jammer man. Ik heb vrienden deze tip wel gegeven en die hebben ook besteld. Ik zal eens navragen of inmiddels verzonden is. Keep you postedbermuda1980 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 13:26:
[...]
Zou binnen drie dagen moeten gebeuren als het ging gebeuren... Niets meer gehoord. Kan er nog een 'claim' van maken bij ze maar ik geloof het wel. Er is immers gewaarschuwd dat het niet (altijd) met kortingscodes werkt. C'est ça, ben nog steeds tevreden met de prijs!
Hij is inmiddels binnen!
Mijn tijdlijn:
21-12 Besteld bij Banggood
23-12 Verzonden
02-01 In België
06-01 In Nederland bezorgd
Mijn tijdlijn:
23-12 Verzonden
02-01 In België
Redelijk vlot lijkt mijbermuda1980 schreef op maandag 6 januari 2020 @ 16:54:
Hij is inmiddels binnen!
Mijn tijdlijn:
23-12 Verzonden
02-01 In België
Inmiddels een Mi 9T 128GB gekocht via eglobalcentral.nl. Onbekende club, dus ik deed het met enige aarzeling, maar het liep allemaal vlekkeloos. En ze bieden een forse sortering spullen aan.
Zondagavond laat besteld, dinsdagochtend een week later geleverd, dus 6,5 werkdag ofwel 8,5 dag later. Voor een prima prijsje, net onder de € 250, met gratis verzending mits de order meer kost dan € 50.
Je bent ook verlost van mogelijk gedoe met de douane; dat lossen zij op. Dus dit is een erg goed alternatief voor Banggood en Ali...
Zondagavond laat besteld, dinsdagochtend een week later geleverd, dus 6,5 werkdag ofwel 8,5 dag later. Voor een prima prijsje, net onder de € 250, met gratis verzending mits de order meer kost dan € 50.
Je bent ook verlost van mogelijk gedoe met de douane; dat lossen zij op. Dus dit is een erg goed alternatief voor Banggood en Ali...
Is dat de afgelopen weken geweest? Verzenden zij niet vanuit China? Mijn bestelling staat al sinds 19 januari stil en dat kan nu nog wel even duren. Anders annuleer ik hem maar en bestel ik daar ook.jmmk schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 00:59:
Inmiddels een Mi 9T 128GB gekocht via eglobalcentral.nl. Onbekende club, dus ik deed het met enige aarzeling, maar het liep allemaal vlekkeloos. En ze bieden een forse sortering spullen aan.
Yup, recente ervaring, ik heb 'm verleden week geleverd gekregen (dus di 28 jan) na bestelling op zo 19 jan.
Zo te zien verzenden ze uit Hongkong of ergens vanuit de EU. De website lijkt centraal gehost met (matige, w.s. automatische) vertalingen, voor de diverse landen. Dus niet alleen eglobalcentral.nl bestaat, maar ook ...es, ...de, ...fr, ...be etc. Wel zijn de aanbiedingen soms net anders; ik kwam via Kimovil op de Spaanse site en typte toen uit nieuwsgierigheid ...nl in.
Ze geven updates over de staat van verzending, maar dat lijken meer zoethoudertjes te zijn totdat je pakketje lokaal gearriveerd is, dan krijg je ineens actuele info van DPD. Ze beloven 6 à 8 werkdagen levertijd, en met 6,5 dag zaten ze zelfs aan de korte kant.
Mijn ervaring is prima, maar N=1, dat snap je...
Zo te zien verzenden ze uit Hongkong of ergens vanuit de EU. De website lijkt centraal gehost met (matige, w.s. automatische) vertalingen, voor de diverse landen. Dus niet alleen eglobalcentral.nl bestaat, maar ook ...es, ...de, ...fr, ...be etc. Wel zijn de aanbiedingen soms net anders; ik kwam via Kimovil op de Spaanse site en typte toen uit nieuwsgierigheid ...nl in.
Ze geven updates over de staat van verzending, maar dat lijken meer zoethoudertjes te zijn totdat je pakketje lokaal gearriveerd is, dan krijg je ineens actuele info van DPD. Ze beloven 6 à 8 werkdagen levertijd, en met 6,5 dag zaten ze zelfs aan de korte kant.
helaas kan ik op die site geen mi 9t pro vinden.....jmmk schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 00:22:
Yup, recente ervaring, ik heb 'm verleden week geleverd gekregen (dus di 28 jan) na bestelling op zo 19 jan.
Damn it's good 2b a Tweaker!
Ligt het aan mij of zijn alle prijzen omhoog gegaan met een paar tientjes.....
Zeker ivm nieuw model wat uit gaat komen volgende week
Damn it's good 2b a Tweaker!
Ik denk vooral dat fabrieken langer hebben stil gelegen door Corona virus. Morgen is als het goed is presentatie van aantal nieuwe modellen in India.spanx schreef op maandag 10 februari 2020 @ 07:35:
Ligt het aan mij of zijn alle prijzen omhoog gegaan met een paar tientjes.....
Hopelijk binnenkort nog een laatste prijs stuiptrekking van de pro 128gb. Graag onder de €250 duiken met 2 jaar garantie. Duimen
Ik help het je hopen, zelfs de gewone Mi 9T 6/128 kost al een paar euro meer dan die €250. En met de druk op de productie vanwege het coronavirus met gedwongen fabriekssluitingen lijken de prijzen me eerder te stijgen dan te dalen.Ik weet niet tot in hoeverre Xiaomi getroffen is, al zie ik de prijzen ook daar niet meer dalen.
En als de fabrieken dan weer opengaan, zullen ze eerder voorrang geven aan de nieuwe modellen dan een volgende productierun van een uitlopend model, lijkt me.
De pro is overigens aardig wat prijziger dan de 'gewone' 9T, en het is mij niet helemaal helder wat de meerwaarde is. Natuurlijk, een betere processor (de 9T is trouwens snel zat, ik heb 'm), maar voor de rest? Ik ben in elk geval blij met mijn 'gewone' Mi 9T.
En als de fabrieken dan weer opengaan, zullen ze eerder voorrang geven aan de nieuwe modellen dan een volgende productierun van een uitlopend model, lijkt me.
De pro is overigens aardig wat prijziger dan de 'gewone' 9T, en het is mij niet helemaal helder wat de meerwaarde is. Natuurlijk, een betere processor (de 9T is trouwens snel zat, ik heb 'm), maar voor de rest? Ik ben in elk geval blij met mijn 'gewone' Mi 9T.
Wel heel erg hoog speculatie niveau of jij hebt een bron dichtbij het vuur. Maar het zou ook zomaar waar kunnen zijn wat je zegt. Zou wel erg jammer zijn. Deze phone was eind 2019 tekoop voor bijna 250. Ik had toen moeten toehappen. De verdomde virus gooide roet in het eten dan als ik je moet geloven... Balenjmmk schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:02:
Ik help het je hopen, zelfs de gewone Mi 9T 6/128 kost al een paar euro meer dan die €250. En met de druk op de productie vanwege het coronavirus met gedwongen fabriekssluitingen lijken de prijzen me eerder te stijgen dan te dalen.Ik weet niet tot in hoeverre Xiaomi getroffen is, al zie ik de prijzen ook daar niet meer dalen.
Waar zou je hem bestellen voor 250? Een telefoon bestel ik het liefst in NL voor eventuele garantie.
Ja mijn sterke voorkeur gaat ook uit naar 2 jaar garantie. En dat hoeft niet perse in NL te zijn. Die prijs van 250 was toen alleen maar mogelijk bij Banggood met een coupon en cashback via shopbuddies. Heb toen gegokt nog te wachten tot 2020 als toestel minder gewild is en prijzen dramatisch zakken. Helaas gooide corona virus roet in het etenvanputten80 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 17:23:
Waar zou je hem bestellen voor 250? Een telefoon bestel ik het liefst in NL voor eventuele garantie.
Voor 253 een zwarte 9T 128GB besteld bij eglobalcentral.nl.
Benieuwd of hij vlot binnenkomt.
[ Voor 3% gewijzigd door iisworks op 03-03-2020 16:36 ]
En is hij inmiddels binnen?iisworks schreef op maandag 2 maart 2020 @ 19:16:
Voor 253 een zwarte 9T 128GB besteld bij eglobalcentral.nl.
Nee, helaas niet. En het blijft vaag, wel een T&T code maar al ruim een een week geen voortgang. Wel een standaard antwoord van support dat het echt onderweg is (eerst in bulk vanuit HK naar UK vermoed ik). Dat is dus de laatste keer daar, want de beloofde levertijd van 6-9 dagen klopt nooit bij eglobal.
Ik heb er net ook maar een bij Belsimpel besteld voor 307, die zou morgen of overmorgen binnen moeten komen. Dan wachten we de andere braaf af...
Ik heb er net ook maar een bij Belsimpel besteld voor 307, die zou morgen of overmorgen binnen moeten komen. Dan wachten we de andere braaf af...
[ Voor 19% gewijzigd door iisworks op 14-03-2020 12:24 ]
Is dit een simonly of met abonnement prijs? Want voor deze prijs wil ik er ook wel één, mits abonnement vrijiisworks schreef op zaterdag 14 maart 2020 @ 12:23:
Nee, helaas niet. En het blijft vaag, wel een T&T code maar al ruim een een week geen voortgang. Wel een standaard antwoord van support dat het echt onderweg is (eerst in bulk vanuit HK naar UK vermoed ik). Dat is dus de laatste keer daar, want de beloofde levertijd van 6-9 dagen klopt nooit bij eglobal.
Zojuist ook een Xiaomi Mi 9T Pro 6 GB / 128 GB besteld bij eGlobal Central voor 320 euro. Dit nadat mijn iPhone 8 (256 GB) het toch echt heeft opgegeven. Enige tijd getwijfeld over de Mi en de Oppo Reno 2 maar het gebrek aan custom roms voor de Reno heeft de doorslag gegeven. Ik ben benieuwd hoe lang ie onderweg is...
Sjaak de Beer escort-service, mag ik uw bestelling alstublieft?
Benieuwd wanneer je hem zal ontvangen. Hopelijk zonder extra douane kosten. Was blijkbaar de laatste want staat niet op de siteSjaakDeBeer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:10:
Zojuist ook een Xiaomi Mi 9T Pro 6 GB / 128 GB besteld bij eGlobal Central voor 320 euro. Dit nadat mijn iPhone 8 (256 GB) het toch echt heeft opgegeven. Enige tijd getwijfeld over de Mi en de Oppo Reno 2 maar het gebrek aan custom roms voor de Reno heeft de doorslag gegeven. Ik ben benieuwd hoe lang ie onderweg is...
Van de week is mijn mi 9T Pro gesneuveld. Had deze in december voor € 369,- bij mobiel.nl vandaan. Nu wil ik hetzelfde toestel weer aanschaffen maar de prijs is flink opgelopen. Maar even afwachten of die binnenkort weer gaat zakken. Het is echt een top toestel. Al komt dat mede door de andere rom die ik draaide.
Nu toch maar de MI 9T 128Gb Zwart besteld op Ebay.de met kortingscode voor €255. Ik wou eigenlijk de Pro voor de Black Friday prijs (eind nov19). Maar die prijs wil maar niet zakken.
Hoe krijg je dat voor elkaar?hahu45 schreef op maandag 6 april 2020 @ 21:09:
Nu toch maar de MI 9T 128Gb Zwart besteld op Ebay.de met kortingscode voor €255. Ik wou eigenlijk de Pro voor de Black Friday prijs (eind nov19). Maar die prijs wil maar niet zakken.
Als ik het probeer, dan krijg ik de melding dat het toestel niet naar Nederland verstuurd kan worden.
Ik woon in Duitsland.barbarian schreef op maandag 6 april 2020 @ 22:13:
[...]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Als ik het probeer, dan krijg ik de melding dat het toestel niet naar Nederland verstuurd kan worden.
Bij eglobalcenter ook voor bovengenoemde prijs. Hoe het daar met verzending en kosten zit, weet ik niet.
Ik zie de Pro versie langzaam uitsterven bij de Nederlandse shops. Vraag mij af of die nog wel weer gaat komen. En als je er al ergens nog 1 op voorraad ziet dan is het tegen een belachelijke prijs. Hebben jullie nog ergens een goede aanbieding gezien van een zwarte Pro met 128GB?
Je zou een poging kunnen wagen het toestel van iemand anders over te nemen, zie linkKlaverBoer schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:37:
Ik zie de Pro versie langzaam uitsterven bij de Nederlandse shops. Vraag mij af of die nog wel weer gaat komen. En als je er al ergens nog 1 op voorraad ziet dan is het tegen een belachelijke prijs. Hebben jullie nog ergens een goede aanbieding gezien van een zwarte Pro met 128GB?
De gebruikte toestellen houd ik ook zeker in de gaten. Alleen heb ik liever de 128GB versie. Aangezien ik deze ook had. Maar bedankt voor de tip.Ruiten_Wisser schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 06:58:
[...]
Je zou een poging kunnen wagen het toestel van iemand anders over te nemen, zie link
Heb jij inmiddels je toestel al ontvangen?SjaakDeBeer schreef op woensdag 18 maart 2020 @ 11:10:
Of dit betekent dat de K30 pro (Mi 10T) onderweg is??KlaverBoer schreef op donderdag 16 april 2020 @ 10:37:
Ik had ook al het idee dat de focus nu even gelegd wordt op de 10 serie. Aangezien de 9t pro nog steeds een top toestel is (mijn mening).RutgerVitesse schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 10:10:
[...]
Of dit betekent dat de K30 pro (Mi 10T) onderweg is??
Helaas productie is helemaal gestopt. Dat wordt dus knappe tweedehands
Iemand ervaring met www.volksshop.nl? Daar staat hij nog wel te koop: https://volksshop.nl/prod...-pro-64gb-zwarte-variant/
Wordt op de www.mi.com ook als officieel verkooppunt aangegeven. (https://www.mi.com/nl/service/wheretobuy/)
Wordt op de www.mi.com ook als officieel verkooppunt aangegeven. (https://www.mi.com/nl/service/wheretobuy/)
Ik zie de K20 Pro 12gb/512gb voor €450 bij Hong Kong Goldway. Iemand ervaringen met hun? €30 aan verzendkosten via DHL. Weet iemand of daar import/btw etc bij in zit?
Chinese 618 festival, vandaag laatste dag en veel scherpe prijzen. Wellicht de pocophone of k20/30 pro scoren. Niet geschoten is altijd mis.. Lol
Vervolg hier op:DutchMuffin schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:43:
Ik zie de K20 Pro 12gb/512gb voor €450 bij Hong Kong Goldway. Iemand ervaringen met hun? €30 aan verzendkosten via DHL. Weet iemand of daar import/btw etc bij in zit?
Toch maar bij Hong Kong Goldway gekocht. Maar ik ben wel voor de 8gb/512gb gegaan. Leek mij voldoende. Geen import/btw aangezien ze versturen via Engeland. De bootloader is unlocked (scheelt mij weer werk
Let wel op dat de K20 Pro geen Band 20 ondersteunt! Ik heb zelf T-Mobile dus dan maakt het niet uit. Maar de overige providers gebruiken het wel voor 4G.
Let op:
Voor discussies over ervaringen met het toestel: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor discussies over ervaringen met het toestel: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires