Oh boy oh boy oh boy. De 128gb variant besteld in het zwart. Nu wachten geblazen....
En je hebt de standaard global rom erop laten staan?Brilsmurfffje schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:45:
[...]
Ik heb dit tootlje gebruikt:
https://github.com/Szaki/XiaomiADBFastbootTools
Heb alle meuk eraf geknikkerd, heb nu een prima werkende telefoon zonder reclame en met widevine waarmee ik ook mobiel kan betalen via NFC. Hiervoor hoef je je telefoon niet te flashen en ook niet te unlocken.
@sunturion @vuurpaard66 @streelder @Brilsmurfffje @brtnsnwbrd
Mbt de EU proof versie...
Het verschil zit hem er in dat de EU versie een extra bandbreedte ondersteund waardoor 4g mogelijk is.
De Global EU versie is wat wij noemen de Xiaomi Mi 9T Pro, de andere versie heeft de naam Redmi K20 Pro.
De Redmi K20 Pro is hier dus met een kleine aanpassing met de naam Xiaomi Mi 9T Pro uitgebracht
Volgens mij bepaald de hardware welke bandbreedte de telefoon kan ondersteunen, het is dus niet mogelijk dit software matig op te lossen (flashen andere rom).
Frequencies, bands en netwerk dekking volgens Kimovil.com:
Mi 9T Pro:

Redmi K20 Pro:

Nu weer ontopic:
Iemand ervaring met de prijs van Xiaomi toestellen @ Black Friday?
Wil er namelijk ook 1 halen maar twijfel of het wellicht niet beter is Black Friday even af te wachten voor eventuele aanbiedingen
Het verschil zit hem er in dat de EU versie een extra bandbreedte ondersteund waardoor 4g mogelijk is.
De Global EU versie is wat wij noemen de Xiaomi Mi 9T Pro, de andere versie heeft de naam Redmi K20 Pro.
De Redmi K20 Pro is hier dus met een kleine aanpassing met de naam Xiaomi Mi 9T Pro uitgebracht
Volgens mij bepaald de hardware welke bandbreedte de telefoon kan ondersteunen, het is dus niet mogelijk dit software matig op te lossen (flashen andere rom).
Frequencies, bands en netwerk dekking volgens Kimovil.com:
Mi 9T Pro:

Redmi K20 Pro:

Nu weer ontopic:
Iemand ervaring met de prijs van Xiaomi toestellen @ Black Friday?
Wil er namelijk ook 1 halen maar twijfel of het wellicht niet beter is Black Friday even af te wachten voor eventuele aanbiedingen
[ Voor 23% gewijzigd door Moirae op 31-10-2019 22:24 . Reden: Weergave afbeeldingen ]
Dat klopt dus niet. Jij refereert naar het verschil tussen de Redmi K20 Pro en de Xiaomi Mi 9T Pro. Het verschil tussen deze twee is dat de Redmi K20 Pro, band 20 niet ondersteunt. Band 20 wordt in Europa veel gebruikt voor 4G. Band 20 wordt wel ondersteund door de Xiaomi Mi 9T Pro en dit is de officiele EU release.Moirae schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 22:07:
@sunturion @vuurpaard66 @streelder @Brilsmurfffje @brtnsnwbrd
Wij hebben het puur over de roms waarmee de telefoons geleverd worden. Voor de Mi 9T pro zijn dat de volgende:
PFKCNXM: Officiële Mi 9T Pro China rom
PFKINXM: Officiële Mi 9T Pro India rom
PFKEUXM: Officiële Mi 9T Pro EU rom
PFKMIXM: Officiële Mi 9T Pro global rom
Verder heb je nog de niet officiële Xiaomi rom: Xiaomi.EU. Deze is gebaseerd op de Chinese PFKCNXM en wordt dus nooit standaard geleverd. Dit is in feite een custom rom en deze moet je zelf flashen
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
We hebben het inderdaad over de rom, niet over een global/china hardware variant.sunturion schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 22:24:
[...]
Dat klopt dus niet. Jij refereert naar het verschil tussen de Redmi K20 Pro en de Xiaomi Mi 9T Pro. Het verschil tussen deze twee is dat de Redmi K20 Pro, band 20 niet ondersteunt. Band 20 wordt in Europa veel gebruikt voor 4G. Band 20 wordt wel ondersteund door de Xiaomi Mi 9T Pro en dit is de officiele EU release.
Wij hebben het puur over de roms waarmee de telefoons geleverd worden. Voor de Mi 9T pro zijn dat de volgende:
Verder heb je nog de niet officiële Xiaomi rom: Xiaomi.EU. Deze is gebaseerd op de Chinese PFKCNXM en wordt dus nooit standaard geleverd. Dit is in feite een custom rom en deze moet je zelf flashen
Klinkt als muziek in de oren voor een newbie like me. Ik ga dit eens bestuderen. Wil exact dezelfde set up als jou phone nu is.... GoalsBrilsmurfffje schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 14:45:
[...]
Ik heb dit tootlje gebruikt:
https://github.com/Szaki/XiaomiADBFastbootTools
Heb alle meuk eraf geknikkerd, heb nu een prima werkende telefoon zonder reclame en met widevine waarmee ik ook mobiel kan betalen via NFC. Hiervoor hoef je je telefoon niet te flashen en ook niet te unlocken.
De mijne is dan toch vanmiddag geleverd. Pdm methode van banggood via de site van kimovil . Een 9tpro 64gb versie voor ik geloof 297 euro.
Het de pfkeuxm rom er op zitten. Fantastisch apparaat, wat een lekker scherm...... Nu alles omzetten en dergelijke. Helemaal niet errug voor.... 😀
Het de pfkeuxm rom er op zitten. Fantastisch apparaat, wat een lekker scherm...... Nu alles omzetten en dergelijke. Helemaal niet errug voor.... 😀
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Dat laatste had ik dus ook begrepen uit andere posten. Zo verwarrend de ene zegt je hoeft niet te flashen don't worry. De andere zegt wel flashen. Sowieso begint het dus al bij informeren bij verkoper in China, welke rom erop zit en of het toestel reeds unlocked issunturion schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 22:24:
[...]
Dat klopt dus niet. Jij refereert naar het verschil tussen de Redmi K20 Pro en de Xiaomi Mi 9T Pro. Het verschil tussen deze twee is dat de Redmi K20 Pro, band 20 niet ondersteunt. Band 20 wordt in Europa veel gebruikt voor 4G. Band 20 wordt wel ondersteund door de Xiaomi Mi 9T Pro en dit is de officiele EU release.
Zoals ik al aangaf adviseer ik alleen te kopen met creditcard of PayPal zodat toestel verzekerd is mocht er iets mis gaan met leveren. Dus shipping insurance is dan dubbel op. Als je geld teveel hebt be my guest en klik het wel aan.henidde schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 15:40:
[...]
Waarom insurance uitzetten?
En op welke manier omzeil je invoerrechten en tax via Banggood? Is dit PDM of nog meer acties ondernemen? Heb je 100 procent garantie?
Als je gaat bestellen vraag dan eerst bij gearbest of banggood naar de link die je moet gebruiken als je betaalde invoerbelasting terug wilt claimen. Je moet dan copy factuur naar hun sturen en krijgt dan de onkosten terug.
Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.... Succes met je aankoop en laat ff weten wat het geworden is. Zelf wacht ik nog tot black friday dan hoop ik de 128gb pro te scoren ruim onder €300. Kleur maakt mij geen zak uit. Mag rose zijn... Lol
Begrijpelijk. Er wordt af en toe een beetje panisch gedaan om het concept bloatware. Mijn Mi 9T Pro kwam niet met aanzienlijk meer bloatware dan mijn vorige telefoon (Samsung A5 2017). Elke fabrikant levert eigen apps voor basisfunctionaliteit (gallery, video, music, calendar etc).vuurpaard66 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 01:45:
[...]
Dat laatste had ik dus ook begrepen uit andere posten. Zo verwarrend de ene zegt je hoeft niet te flashen don't worry. De andere zegt wel flashen. Sowieso begint het dus al bij informeren bij verkoper in China, welke rom erop zit en of het toestel reeds unlocked is
Verder heeft elke fabrikant partnerships waarbij ze apps van derde meeleveren. Mijn Samsung kwam o.a met Facebook, Flipboard, office365 etc. De Xiaomi komt o.a met Facebook, office365 en AliExpress.
Of het toestel unlocked komt is well degelijk een issue want dat betekent eigenlijk dat je een tweede hands toestel hebt. Om een phone te unlocken moet namelijk iemand de phone al uit de verpakking hebben gehaald, de phone opgestart, oem unlocking en USB debugging aan hebben gezet en vervolgens een MI account hebben gekoppeld aan de phone zodat het unlock verzoek gedaan kan worden.
Maar als je de telefoon in Nederland koopt of bij BangGood/GearBest dan is de kans dat hij unlocked is nihil. Deze praktijk zie je vaker bij AliExpress maar in de meeste gevallen wordt hier ook mee geadverteerd als extra dienst die ze je hebben geleverd. Verder was dit beperkt tot de Xiaomi K20 Pro die dus niet bedoeld was voor de Europese markt.
Ook dit is dus een non issue als je gewoon goed oplet bij het bestellen van de phone
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Dat is correct, krijg zelfs gewoon OTA updates vanuit Xiaomi en na de update komt die meuk die ik eraf gegooid had ook niet meer terug.streelder schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 20:50:
[...]
En je hebt de standaard global rom erop laten staan?
Gebruik ook nog Evi launcher zodat ik kan volstaan met 1 homescreen. Standaard werkt Miui net zoals een Iphone waarbij alle programma's op hetzelfde scherm staan. De launcher is eenmalig installeren vauit de playstore en werkt daarna vlekkeloos.vuurpaard66 schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 23:48:
[...]
Klinkt als muziek in de oren voor een newbie like me. Ik ga dit eens bestuderen. Wil exact dezelfde set up als jou phone nu is.... Goals
Even een snelle vraag voordat ik door 41 pagina's moet bladeren, waar kan ik in Nederland de 128 GB Mi 9T Pro versie met EU ROM bestellen? Al bij verschillende shops nagevraagd, maar daar geven ze allemaal dat het de Global versie betreft, terwijl ik toch graag de EU versie wil hebben.
Bedankt alvast!
Bedankt alvast!
Gisteren ben ik met telefoon en al in het water gevallen tijdens het vissen terwijl ik een vis van zijn haakje verlostte...
ik ga proberen mijn Xiaomi Mi A1 nog te redden door hem in rijst te leggen.
De Mi 9T lijkt mij een hele mooie opvolger. Ik zit alleen even te kijken waar ik hem in Amerika voordelig en snel kan aanschaffen. We zitten in Cape Coral (westkust) en via Amazon moet ik tot dinsdag wachten voor bezorging. Dacht dat het echt sneller ging.
Zit nu bij Simpel op het T-Mobile netwerk en de telefoon ondersteund alle 4G banden. Ik overweeg om later dit jaar over te stappen naar Youfone, welke op het KPN netwerk zit en ondersteuning voor B20 mist.
Is dat nog steeds zo? Als ik kijk naar deze 9T op Amazon, dan zie ik wel band 20:
https://www.amazon.com/Xi...=Mi+9t%2Caps%2C364&sr=8-2
Wat was ook alweer het verschil tussen de Global en EU versie?
Weet iemand of er Amerikaanse shops zijn die de 9T verkopen? Of kan ik beter kijken naar een alternatief? De 9T Pro is overkill voor mij.

De Mi 9T lijkt mij een hele mooie opvolger. Ik zit alleen even te kijken waar ik hem in Amerika voordelig en snel kan aanschaffen. We zitten in Cape Coral (westkust) en via Amazon moet ik tot dinsdag wachten voor bezorging. Dacht dat het echt sneller ging.
Zit nu bij Simpel op het T-Mobile netwerk en de telefoon ondersteund alle 4G banden. Ik overweeg om later dit jaar over te stappen naar Youfone, welke op het KPN netwerk zit en ondersteuning voor B20 mist.
Is dat nog steeds zo? Als ik kijk naar deze 9T op Amazon, dan zie ik wel band 20:
https://www.amazon.com/Xi...=Mi+9t%2Caps%2C364&sr=8-2
Wat was ook alweer het verschil tussen de Global en EU versie?
Weet iemand of er Amerikaanse shops zijn die de 9T verkopen? Of kan ik beter kijken naar een alternatief? De 9T Pro is overkill voor mij.
Ok inmiddels toestel binnen :-)
22-10-2019 besteld op BangGood op
22-10-2019 track/trace nummer ontvangen met status: GLS aangekondigd (verzonden vanuit HK denk ik)
31-10 GLS heeft pakket ontvangen
01-11 telefoon geleverd
10 dagen vind ik netjes.
betaald: €281,13
Versie: Mi 9T Pro (64 GB, RED)
22-10-2019 track/trace nummer ontvangen met status: GLS aangekondigd (verzonden vanuit HK denk ik)
01-11 telefoon geleverd
10 dagen vind ik netjes.
Dat is zeker netjes. Van Gearbest nog geen update ontvangen.SolarOrbiter schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:15:
01-11 telefoon geleverd
10 dagen vind ik netjes.
Mooie tijdlijn!SolarOrbiter schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:15:
01-11 telefoon geleverd
10 dagen vind ik netjes.
Welke verzendmethode heb je toegepast en hoe heb je jouw order gevolgd?
Dit is mijn tijdlijn so far:
24-10-2019 besteld op BangGood
26-10-2019 track/trace nummer ontvangen
vervolgens via BangGood tijdlijn zie ik dit.
24-10-2019 besteld bij banggood (Order Submitted, Payment Confirmed en Order Processing)
28-10-2019 shipped (terwijl de mail 26ste aangaf..)
Ondertussen staat er sinds 25-10 nog steeds de melding "The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.,Puurs,Belgium".
Heb het advies gekregen van BangGood support nogmaals contact op te nemen, als deze status in 3-5 dagen niet veranderd is
[ Voor 15% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 01-11-2019 23:04 ]
Mi 9T Pro - ArrowOS v12.0 - QFKMIXM
Heb net de 9T Pro via Amazon Prime besteld. Komt morgen binnen in het huisje als het goed is. Ben benieuwd. Zondag vertrekken we naar de volgende locatie dus dat wordt even spannend.
Heel erg netjes. Veel plezier met je nieuwe aanwinstSolarOrbiter schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 12:15:
01-11 telefoon geleverd
10 dagen vind ik netjes.
Je moet de global versie hebben, daar zit ook Nederlands als taal inHWSHHZ schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:22:
Even een snelle vraag voordat ik door 41 pagina's moet bladeren, waar kan ik in Nederland de 128 GB Mi 9T Pro versie met EU ROM bestellen? Al bij verschillende shops nagevraagd, maar daar geven ze allemaal dat het de Global versie betreft, terwijl ik toch graag de EU versie wil hebben.
Bedankt alvast!
PDM gekozen.Ruiten_Wisser schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 19:48:
[...]
Mooie tijdlijn!
Welke verzendmethode heb je toegepast en hoe heb je jouw order gevolgd?
Dit is mijn tijdlijn so far:
24-10-2019 besteld op BangGood
26-10-2019 track/trace nummer ontvangen
vervolgens via BangGood tijdlijn zie ik dit.
24-10-2019 besteld bij banggood (Order Submitted, Payment Confirmed en Order Processing)
28-10-2019 shipped (terwijl de mail 26ste aangaf..)
Ondertussen staat er sinds 25-10 nog steeds de melding "The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS.,Puurs,Belgium".
Heb het advies gekregen van BangGood support nogmaals contact op te nemen, als deze status in 3-5 dagen niet veranderd is
Ik heb de tracking niet gebruikt, omdat je er in feite niet veel aan hebt. Pas op de dag van levering wordt deze door GLS geupdate. Tot die tijd geduld hebben.
Ik heb mijne bij mobiel.nl gekocht, heb de eu romHWSHHZ schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 10:22:
Bedankt alvast!
Wie heeft er ervaring met deze club. Weet niet welke ROM erin zit.
mrphonedeals.com/en/…416
Verzending vanuit EU warehouse en extended warranty opties. Als dit een betrouwbare partner is dan gaan we langzaam op weg naar de €285 goal voor een 128gb model
mrphonedeals.com/en/…416
Verzending vanuit EU warehouse en extended warranty opties. Als dit een betrouwbare partner is dan gaan we langzaam op weg naar de €285 goal voor een 128gb model
[ Voor 11% gewijzigd door vuurpaard66 op 03-11-2019 21:34 ]
Weet niet of coupon code BG9TRGG al was gedeeld maar dit maakt de prijs van de 9T Pro 128gb 333.23,- euro @ Banggood.

Ik dacht, ik deel ook even mijn tijdlijn:
(Mi 9T Pro / blue / 128gb)
19-10-2019 Order geplaatst bij Gearbest
21-10-2019 Order verzonden (tracking code vanaf DHL, Duitsland)
…. Geduld is een schone zaak
…. Geduld is een schone zaak

[ Voor 9% gewijzigd door [m]engineer op 04-11-2019 18:09 ]
Als we toch bezig zijn:[m]engineer schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:08:
Ik dacht, ik deel ook even mijn tijdlijn:
…. Geduld is een schone zaak![]()
22-10-2019 Order geplaatst bij Gearbest
23-10-2019 Order verzonden (tracking code vanaf DHL, Duitsland)
Hieronder de details van http://parcelsapp.com/
29 Okt 2019 20:26 Customs clearance processing complete Port of Destination BUD GEARBEST LOGISTICS
29 Okt 2019 10:00 Parcel is in clearance Port of Destination BUD GEARBEST LOGISTICS
27 Okt 2019 12:20 Parcel arrived at the airport Port of Destination BUD GEARBEST LOGISTICS
27 Okt 2019 06:45 Departed Hongkong Sorting Centre Hong Kong GEARBEST LOGISTICS
26 Okt 2019 18:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre Hong Kong GEARBEST LOGISTICS
26 Okt 2019 10:00 Sent to HongKong Sorting Centre Shenzhen, China GEARBEST LOGISTICS
23 Okt 2019 11:20 Departure in Location Warehouse Sorting Centre GEARBEST LOGISTICS
23 Okt 2019 10:46 Shipping Label Printed GEARBEST LOGISTICS
23 Okt 2019 00:08 Order Created GEARBEST LOGISTICS
22 Okt 2019 21:43 Aangemeld bij netwerk DHL PARCEL NETHERLANDS
22 Okt 2019 21:42 Zendingsgegevens ontvangen bij DHL DHL PARCEL NETHERLANDS
22 Okt 2019 18:32 The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Estimated date of arrival at the post office 11 Nov 2019 - 14 Nov 2019, 7 - 10 days remaining
[ Voor 4% gewijzigd door streelder op 04-11-2019 20:17 ]
Net een Pro voor familielid gekocht op Banggood voor 325 euro met coupon BG9TRGG. Coupon hier eerder vermeld, bedankt. 
Hopelijk nog eens op 10 dagen binnen!
Mijn tijdlijn bij Banggood: (Mi 9T Pro / blue / 128gb) voor 333 euro (incl. delivery verzekering van 8 euro welke niet nodig schijnt te zin als je met Paypal betaalt.)
23 okt besteld
25 okt verzonden
1 nov aangekomen in Belgie
5 nov thuis ontvangen
Gelocked geleverd met de "PFKMIXM: Officiële Mi 9T Pro global rom" er op.
23 okt besteld
25 okt verzonden
5 nov thuis ontvangen
Pff zul je net zien. Eerste bestelling vanuit Banggood is bij mij na 70 dagen nooit aangekomen en nu besteld bij gearbest op 21-10 en zit nog steeds te wachten. Maar die verwacht ik eigenlijk wel begin volgende week.Allessendro schreef op woensdag 6 november 2019 @ 11:36:
Mijn tijdlijn bij Banggood: (Mi 9T Pro / blue / 128gb) voor 333 euro (incl. delivery verzekering van 8 euro welke niet nodig schijnt te zin als je met Paypal betaalt.)
23 okt besteld
25 okt verzonden
5 nov thuis ontvangen
Maar congratz met je nieuwe telefoon
Nu het scherm van mijn Oneplus 3 niet meer naar behoren werkt een mi 9t pro besteld bij gearbest. 128gb in het blauw voor 310€ het grote wachten kan beginnen
Op het moment staat de zwarte Mi 9T Global 6/64 te koop op AliExpress voor $219 ofwel onder de €200 ($239,99 minus de coupons die op de pagina staan). Het is een aanbieding voor 11 en 12 november; je kunt hem alvast in je winkelwagentje doen waarna je hem dus op 11 of 12 november daadwerkelijk koopt.
Verzendopties zijn 'AliExpress Standard Shipping' (gratis) of DHL ($7,47).
Vraag 1: met welke van de twee verzendopties omzeil ik extra (douane)kosten?
Vraag 2: een van de opties is 'add Band 4' - wat de prijs onmiddellijk een eind opkrikt. ?!? Ik meende dat de Mi 9T band 4 standaard heeft. En zo niet, is dat van belang voor Nederland?
Hmm - ik zie dat er nog maar 16 op voorraad zijn; ze begonnen met 350...
Vraag 2: een van de opties is 'add Band 4' - wat de prijs onmiddellijk een eind opkrikt. ?!? Ik meende dat de Mi 9T band 4 standaard heeft. En zo niet, is dat van belang voor Nederland?
Mijn Mi 9T Pro vandaag ontvangen 
====
24-10-2019 besteld
25-10-2019 verzonden
05-11-2019 aangekomen, België
06-11-2019 aangekomen thuis, Nederland
====
Banggood.com
€333.80
betaald met Paypal, inclusief delivery verzekering
Mi 9T Pro 128GB, blauw
MIUI Global 10.3.2
PFKMIXM
====
24-10-2019 besteld
25-10-2019 verzonden
05-11-2019 aangekomen, België
06-11-2019 aangekomen thuis, Nederland
====
Banggood.com
€333.80
betaald met Paypal, inclusief delivery verzekering
Mi 9T Pro 128GB, blauw
MIUI Global 10.3.2
PFKMIXM
(1) geen mogelijkheid bij deze shop. je moet dan een risico nemen, maar vaak komt het pakketje erdoorheen zonder problemen. dan wel aliexpress standard shipping nemen hiervoor. sowieso geen DHL.jmmk schreef op woensdag 6 november 2019 @ 21:59:
Op het moment staat de zwarte Mi 9T Global 6/64 te koop op AliExpress voor $219 ofwel onder de €200 ($239,99 minus de coupons die op de pagina staan). Het is een aanbieding voor 11 en 12 november; je kunt hem alvast in je winkelwagentje doen waarna je hem dus op 11 of 12 november daadwerkelijk koopt.
(2) dat gaat over de Mi Band 4 (sporthorloge) en niet over 4G band.
https://www.amazon.es/gp/...B07WDJRNTK/?condition=new
Op Amazon.es ondertussen 372 euro voor blauwe 9t pro 128gb. Toch wel een mooie prijs voor een Europese winkel
Op Amazon.es ondertussen 372 euro voor blauwe 9t pro 128gb. Toch wel een mooie prijs voor een Europese winkel
Das duur voor een eu shop, heb eerder tussen de €308-315 gepost hierzo. Maar als je genoeg budget hebt be my guestCowboy_Henk schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 14:23:
https://www.amazon.es/gp/...B07WDJRNTK/?condition=new
Leuk een telefoon in China bestellen (dat zijn de prijzen die jij gepost hebt toch?), maar de garantie is lastiger te regelen, daarbij is de garantie korter (als je überhaupt al fatsoenlijke garantie krijgt). En als er dan wat is en je moet je telefoon opsturen komen daar de nodige kosten bij kijken. Dan liever wat meer betalen en een telefoon in NL (hooguit Amazon) kopen. Er denk ik meer mensen die er zo over denken.vuurpaard66 schreef op zondag 10 november 2019 @ 00:20:
[...]
Das duur voor een eu shop, heb eerder tussen de €308-315 gepost hierzo. Maar als je genoeg budget hebt be my guest
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Neen we hebben het hier toch over EU shops, want daar heb ik op gereageerd.l3art schreef op zondag 10 november 2019 @ 07:39:
[...]
Leuk een telefoon in China bestellen (dat zijn de prijzen die jij gepost hebt toch?), maar de garantie is lastiger te regelen, daarbij is de garantie korter (als je überhaupt al fatsoenlijke garantie krijgt). En als er dan wat is en je moet je telefoon opsturen komen daar de nodige kosten bij kijken. Dan liever wat meer betalen en een telefoon in NL (hooguit Amazon) kopen. Er denk ik meer mensen die er zo over denken.
De china shops duiken met de huidige acties zelfs onder de €300 grens voor de 128GB. Daar wacht ik dan ook op voor ik aanval met een bestelling
Ik heb reeds wat ervaring met bestellen bij China shops dus ken inmiddels alle voor en nadelen heur... Lol
Kan je 's een voorbeeld geven? Ik zie alleen je reactie met de vraag of iemand ervaring heeft met mrphonedeals, maar na een vluchtige blik op hun online reviews zou ik daar nooit bestellen.vuurpaard66 schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:02:
[...]
Neen we hebben het hier toch over EU shops, want daar heb ik op gereageerd.
De china shops duiken met de huidige acties zelfs onder de €300 grens voor de 128GB. Daar wacht ik dan ook op voor ik aanval met een bestelling
Ik heb reeds wat ervaring met bestellen bij China shops dus ken inmiddels alle voor en nadelen heur... Lol
Dat kan kloppen. Ik gaf nogmaals alleen aan dat scherp geprijsd en uit EU Shop. Omdat ik die club niet ken gevraagd of er ervaring positief of negatief. Zodat wij allen kunnen beslissen of we onze voordeel mee doen of niet. Meningen verschillen op dit forum, de een zweert bij China shop's en de ander brand er zijn vingers niet aan.Skizzik0 schreef op zondag 10 november 2019 @ 14:36:
[...]
Kan je 's een voorbeeld geven? Ik zie alleen je reactie met de vraag of iemand ervaring heeft met mrphonedeals, maar na een vluchtige blik op hun online reviews zou ik daar nooit bestellen.
*knip*. Dat is dus niet toegestaan.
[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 11-11-2019 10:11 ]
Dat heb ik geprobeerd, maar ondanks dat hij wel voor die prijs in de winkelwagen staat, gaat bij het afrekenen de prijs omhoog. Waarschijnlijk uitverkocht?SolarOrbiter schreef op donderdag 7 november 2019 @ 10:00:
[...]
(1) geen mogelijkheid bij deze shop. je moet dan een risico nemen, maar vaak komt het pakketje erdoorheen zonder problemen. dan wel aliexpress standard shipping nemen hiervoor. sowieso geen DHL.
(2) dat gaat over de Mi Band 4 (sporthorloge) en niet over 4G band.
Edit: een blauwe komt nu op ca. € 228,-
[ Voor 3% gewijzigd door moddoxnl op 11-11-2019 09:27 ]
Ik ging naar Belsimpel om de blauwe van 128GB te halen icm abo, omdat Hollands Nieuwe hem niet had, nu bij deze ook niet op voorraad
Ik hoop dat het wat opschiet tbh.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Gisteren de 128GB/Zwart besteld bij Coolblue (Zakelijk), komt vanavond binnen
.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
11 november via BangGood besteld, nog steeds staat de order op processing. Zal wel door de drukte van 11/11 komen. Ben benieuwd wanneer hij verzonden wordt.
Ik heb mijne 1 november besteld. Maar is nog niet aangekomen in Europa. Staat nog steeds op : 'Customs clearance processing completenikon. schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:33:
11 november via BangGood besteld, nog steeds staat de order op processing. Zal wel door de drukte van 11/11 komen. Ben benieuwd wanneer hij verzonden wordt.
Port of Destination BUD'
Mijne is eindelijk verzonden. Trackingstatus zegt "Aangekondigd bij GLS, Puurs, België". Gaat nog wel even duren denk ik, maar hij is in ieder geval onderweg. Blijkbaar gebruiken ze toch verschillende verzendmethoden of had jij een andere methode geselecteerd dan "Priority Line"?brtnsnwbrd schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 16:39:
[...]
Ik heb mijne 1 november besteld. Maar is nog niet aangekomen in Europa. Staat nog steeds op : 'Customs clearance processing complete
Port of Destination BUD'
Eerlijk gezegd durf ik niet meer te zeggen voor welke verzendmethode ik gekozen heb....nikon. schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 22:26:
[...]
Mijne is eindelijk verzonden. Trackingstatus zegt "Aangekondigd bij GLS, Puurs, België". Gaat nog wel even duren denk ik, maar hij is in ieder geval onderweg. Blijkbaar gebruiken ze toch verschillende verzendmethoden of had jij een andere methode geselecteerd dan "Priority Line"?
Heb je de orderbevesting nog in je mail? Daar staat het aangegeven (bij Banggood, Gearbest geen idee).brtnsnwbrd schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:39:
[...]
Eerlijk gezegd durf ik niet meer te zeggen voor welke verzendmethode ik gekozen heb....
EU priority line zie ik net.... En heb via Gearbest besteld.Ruiten_Wisser schreef op zondag 17 november 2019 @ 16:48:
[...]
Heb je de orderbevesting nog in je mail? Daar staat het aangegeven (bij Banggood, Gearbest geen idee).
[ Voor 5% gewijzigd door brtnsnwbrd op 17-11-2019 17:07 ]
Kleine aanvulling, volgens DHL wordt hij morgen geleverd.Kleissen88 schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:04:
Nu het scherm van mijn Oneplus 3 niet meer naar behoren werkt een mi 9t pro besteld bij gearbest. 128gb in het blauw voor 310€ het grote wachten kan beginnen
Heb jij je toestel in de gaten gehouden via sites als:Kleissen88 schreef op maandag 18 november 2019 @ 20:58:
[...]
Kleine aanvulling, volgens DHL wordt hij morgen geleverd.
http://parcelsapp.com/
Zo ja, was hij steeds up to date? Want bij mij staat hij als sinds 11 november op dezelfde status....
Yes, exact die website.brtnsnwbrd schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:02:
[...]
Heb jij je toestel in de gaten gehouden via sites als:
http://parcelsapp.com/
Zo ja, was hij steeds up to date? Want bij mij staat hij als sinds 11 november op dezelfde status....
Hij stond vier dagen op ' Port of Destination BUD'
Daarna is hij aangekomen in DE, waarna je hem kan tracken via DHL Deutschland en wanneer hij in NL aankomt via DHL Nederland. Allemaal met hetzelfde track en trace nummer.
Ik heb de laatste paar pagina’s doorgespit op zoek naar de juiste methode. Dit lijkt het te zijn;
-op kimovil kijken naar de laagste prijs
-kiezen voor priority lane EU shipping (Dan wordt het via België bezorgd en ontloop je de douane kosten). Iig niet de standard Ali shipping nemen.
- delivery verzekering van 8e is niet nodig als je met Paypal betaalt
Doen jullie wel de verzekering voor het scherm? Vergeet ik nog iets? Wacht nog even af tot Black Friday en dan sla ik m’n slag.
-kiezen voor priority lane EU shipping (Dan wordt het via België bezorgd en ontloop je de douane kosten). Iig niet de standard Ali shipping nemen.
Doen jullie wel de verzekering voor het scherm? Vergeet ik nog iets? Wacht nog even af tot Black Friday en dan sla ik m’n slag.
[ Voor 4% gewijzigd door Flipm0de op 18-11-2019 22:39 ]
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Spannend ik ben echt benieuwd wat BF ons te bieden heeft aan BANG kortingenFlipm0de schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:38:
Ik heb de laatste paar pagina’s doorgespit op zoek naar de juiste methode. Dit lijkt het te zijn;
Voor de geïnteresseerden. Hij was na 9 dagen geleverd. Geen extra verzekeringen geselecteerd en betaald met PayPal.Spacewide schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 19:51:
Net een Pro voor familielid gekocht op Banggood voor 325 euro met coupon BG9TRGG. Coupon hier eerder vermeld, bedankt.
Versie PFKMIXM
Nou, mijne staat al sinds de 11e op Customs clearance processing completeKleissen88 schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:09:
[...]
Yes, exact die website.
Hij stond vier dagen op ' Port of Destination BUD'
Daarna is hij aangekomen in DE, waarna je hem kan tracken via DHL Deutschland en wanneer hij in NL aankomt via DHL Nederland. Allemaal met hetzelfde track en trace nummer.
Port of Destination BUD. En staat ondertussen al 18 dagen in transfer....
Ik heb er een hard hoofd in ondertussen.....
Anoniem: 291316
Voor de geinteresseerden, de Mi 9T Pro staat tenminste voor vandaag te koop voor 330 Euro op amazon.es!
Ik neem aan de 64gb variant?Anoniem: 291316 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 06:39:
Voor de geinteresseerden, de Mi 9T Pro staat tenminste voor vandaag te koop voor 330 Euro op amazon.es!
Gevonden:
https://www.amazon.es/dp/...1&linkCode=ogi&th=1&psc=1
Let op, Amazon is niet zelf de verkoper, dus andere garantievoorwaarden
[ Voor 24% gewijzigd door 13art op 22-11-2019 07:00 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Anoniem: 291316
Het is inderdaad de 64gb variant. en als je deze link volgt kom je wel bij amazon als de officiele verkoper in alle 4 de kleuropties (edit: Pearl White is 400 Euro).l3art schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 06:55:
[...]
Ik neem aan de 64gb variant?
Gevonden:
https://www.amazon.es/dp/...1&linkCode=ogi&th=1&psc=1
Let op, Amazon is niet zelf de verkoper, dus andere garantievoorwaarden
Xiaomi in Spanje heeft ook de prijs op 330, dus vandaar wellicht dat amazon volgt, al kon ik niet uitvogelen hoe je via de spaanse xiaomi site naar buitenland kon laten verzenden, en vervolgens vond ik hem op amazon.
Anoniem: 472287
Je kan bij AliExpress helemaal niet met Paypal betalen, maar alsnog heb je delivery verzekering niet nodig.Flipm0de schreef op maandag 18 november 2019 @ 22:38:
AliExpress heeft namelijk zowiezo delivery warranty, als hij niet aankomt krijg je het aankoopbedrag direct terug als je een dispute opent.
Ging het in de praktijk maar zo makkelijk. Ik heb voor veel lagere bedragen gedonder gehad om mijn geld terug gestort te krijgenAnoniem: 472287 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 08:08:
[...]
Je kan bij AliExpress helemaal niet met Paypal betalen, maar alsnog heb je delivery verzekering niet nodig.
AliExpress heeft namelijk zowiezo delivery warranty, als hij niet aankomt krijg je het aankoopbedrag direct terug als je een dispute opent.
Anoniem: 472287
Echt? Ik heb er nooit problemen mee. Voor elk dispute dat ik heb geopend, heb ik mijn geld terug gehad zonder gezeur. Af en toe een bewijsvideo of screenshotje toesturen, thats itvuurpaard66 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:51:
[...]
Ging het in de praktijk maar zo makkelijk. Ik heb voor veel lagere bedragen gedonder gehad om mijn geld terug gestort te krijgen
De mijne is binnen (BangGood, 64 GB, zwart).
11 november besteld, 26 november geleverd.
De processing tijd was 4 werkdagen i.p.v. de beloofde 24 uur, dus het had nog sneller gekund.
Maar al met al wel tevreden met de levertijd. Straks de telefoon eens op het gemakje testen.
11 november besteld, 26 november geleverd.
De processing tijd was 4 werkdagen i.p.v. de beloofde 24 uur, dus het had nog sneller gekund.
Maar al met al wel tevreden met de levertijd. Straks de telefoon eens op het gemakje testen.
Net de pro 128gb versie bij Amazon.de besteld voor 348.66!
[ Voor 3% gewijzigd door neelo op 28-11-2019 19:36 ]
Nice! Wat is de bezorgdatum? Die staat er nu nog niet bijneelo schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:07:
Net de pro 128gb versie bij Amazon.de besteld voor 348.66!
Zag hem ook voorbij komen, zit nog te twijfelen. Morgen black friday met mogelijk een betere deal bijvoorbeeld via Banggood.
Zitten er voordelen aan bestellen via Amazon.de tov een Chinees?
Amazon is voor zover ik kan zien geen dagaanbieding toch? Anders ga ik hem alsnog nu bestellen
EDIT: volgens de pricewatch is de zwarte versie 349 maar die staat voor 375 bij Amazon
Zitten er voordelen aan bestellen via Amazon.de tov een Chinees?
Amazon is voor zover ik kan zien geen dagaanbieding toch? Anders ga ik hem alsnog nu bestellen
EDIT: volgens de pricewatch is de zwarte versie 349 maar die staat voor 375 bij Amazon
[ Voor 13% gewijzigd door mrnn op 28-11-2019 20:23 ]
Ik heb m ook besteld, nog geen leverdatum. Datum volgt per mail staat er.Izign schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:40:
[...]
Nice! Wat is de bezorgdatum? Die staat er nu nog niet bij
Gaat om de blauwe versie btw, staat bij de bestelling gegarandeerd 2 december in huis.Izign schreef op donderdag 28 november 2019 @ 19:40:
[...]
Nice! Wat is de bezorgdatum? Die staat er nu nog niet bij
Mijne is bevestigd voor 2-5 december. Carbon black
De normale 9T inderdaad, niet de pro (die 349 bij Amazon is de pro). De 9T kost bij mobiel.nl gewoon 325 dus van Coolblue is niet echt een super aanbieding...BlakeNL schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:21:
Voor maar 329 bij Coolblue vandaag!
Ik zie het! Verkeerd gekeken. Wel 324 bij Gearbest met kortingscode.mrnn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 10:35:
[...]
De normale 9T inderdaad, niet de pro (die 349 bij Amazon is de pro). De 9T kost bij mobiel.nl gewoon 325 dus van Coolblue is niet echt een super aanbieding...
Bij gearbest kun je nu de 128gb variant kopen voor 309 euro.
Zie https://www.kimovil.com/to/special/P0IoY5
Zie https://www.kimovil.com/to/special/P0IoY5
BF actie, scherpste prijs tot nu toe via Duitsland.
https://m.ebay.de/itm/Xia...er=1&_rdt=1&ul_noapp=true
https://m.ebay.de/itm/Xia...er=1&_rdt=1&ul_noapp=true
Wat is het toch jammer dat die korting acties allemaal niet voor de zwarte variant gelden. Of heeft iemand daar nog een goede aanbieding van gezien?
(Goedkoopste wat ik nu heb gevonden is de niet pro versie 64GB voor €301,89 op banggood.)
(Goedkoopste wat ik nu heb gevonden is de niet pro versie 64GB voor €301,89 op banggood.)
Nee ben ik dus ook naar op zoek maar nog niet gevonden helaas... Vind de andere kleuren nogal lelijk en het toestel is al zo dik dat ik er niets omheen wil
Heb je toevallig al gekeken op kimovil?Bimmert schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:02:
Wat is het toch jammer dat die korting acties allemaal niet voor de zwarte variant gelden. Of heeft iemand daar nog een goede aanbieding van gezien?
Voor de niet-pro : https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-9t
Voor de pro: https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-9t-pro
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een niet-pro versie en via de kimovil-link kom ik op €253,19 voor de 128gb (is goedkoper dan de 64gb-versie momenteel). Kleur maakt niet uit, de prijs is dezelfde voor alle kleuren
Misschien heb je er iets aan
De code die je bij kimovil krijgt werkt juist alleen bij de blauwe varianten (en soms rood). Als je zwart selecteert kun je bij het afrekenen de code niet invullen...steven.c schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:19:
[...]
Heb je toevallig al gekeken op kimovil?
Voor de niet-pro : https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-9t
Voor de pro: https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-9t-pro
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een niet-pro versie en via de kimovil-link kom ik op €253,19 voor de 128gb (is goedkoper dan de 64gb-versie momenteel). Kleur maakt niet uit, de prijs is dezelfde voor alle kleuren
Misschien heb je er iets aan
Amazon de zwarte pro 128GB nu weer voor 349, echter levering verwacht op 31 december. Dat duurt mij te lang.
Aha, raar... Ik kijk momenteel enkel naar de prijs/korting zonder in te loggen met mijn account op BG. Daarbij maakt het niet uit welk kleur ik kies. Misschien dat dat inderdaad verandert als je inlogt. Straks eens proberen.Bimmert schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 11:37:
[...]
De code die je bij kimovil krijgt werkt juist alleen bij de blauwe varianten (en soms rood). Als je zwart selecteert kun je bij het afrekenen de code niet invullen...
EDIT: net nog eens geprobeerd met inloggen en ik kan zowel blauw als zwart in mijn winkelwagen steken en tot net voor het betaalproces blijft de prijs dezelfde voor beiden. Ik vul wel de code niet in, de prijs staat automatisch zo laag bij mij.
[ Voor 19% gewijzigd door steven.c op 29-11-2019 13:17 ]
Bedankt voor de informatie allemaal. Ik heb nu de versie via ebay voor 299 gehaald. Heb ook nog een bestelling bij Amazon voor 349 staan, maar die wordt pas de 6e verwacht bij Amazon en moet dan nog worden verzonden. Bij ebay komt die ook pas rond hetzelfde tijd aan. Voor mij is het de 50 euro waard om niet de garantie van Amazon te hebben, gebaseerd op eerdere ervaringen met xiaomi (geen garantie nodig gehad met 4 toestellen, snel afkloppen). Ik wacht nog 1 dagje om alles te laten zakken voor de zekerheid en dan ga ik die van Amazon cancelen (is nog niet van de rekening, omdat het nog niet verstuurd is).
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
@Dxue Heb je het hier over de 9T Pro 128GB versie? Als dat klopt, kan je mij vertellen dan hoe en waar je deze precies voor 299 kunt bestellen? Als ik de link uit dit topic volg kom ik niet onder de 349-20 korting = 329 (ex verzendkosten)...
Paar posts terug en op pepper staat die via ebay.de te koop met een coupon. Ik moest via een Duits adres werken, blijkbaar is er ook een methode om na het invoeren van de code het adres naar nl te wijzigen (weet niet waarom, maar het is dan 304 euro). Heb nu even niet de link precieze link, code was iets van blackfriday"cijfers". Ben nu op mobiel en kan helaas niet uitgebreid zoeken, maar weet niet of die ook nog beschikbaar is met een latere aankomst datummrnn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 15:44:
@Dxue Heb je het hier over de 9T Pro 128GB versie? Als dat klopt, kan je mij vertellen dan hoe en waar je deze precies voor 299 kunt bestellen? Als ik de link uit dit topic volg kom ik niet onder de 349-20 korting = 329 (ex verzendkosten)...
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Ik heb hem in het black friday topic gepost, maar hier denk ik ook interessant. Op het einde nog de code POWERFRIDAY19 invoeren geeft de 30e extra korting. Hij pakte de code bij mij eerst niet, maar daarna in een incognitotabblad en vers account wel. Naar NL laten verzenden is 5e duurder dan Duitsland.
product: Xiaomi Mi 9T Pro | |
Waar: | https://www.ebay.de/itm/X...m:muC4ZU62FagQlA1YwR7aDEA |
Categorie: | Smarthphones |
Normale prijs: | € 350,00 |
Black Friday prijs: | € 299,00 |
@Dxue Bedankt voor je toelichting, hiermee lukte het inderdaad, alleen vlak voor ik definitief kon bestellen was de actie ineens verlopen. Ze vermelden nu ook niet meer dat hij 299 is en de code (POWERFRIDAY19) werkt niet meer. Gaat lekker zo
Maar gefeli, je was er op tijd bij dus
Code is helaas verlopenythehunter schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:07:
Ik heb hem in het black friday topic gepost, maar hier denk ik ook interessant. Op het einde nog de code POWERFRIDAY19 invoeren geeft de 30e extra korting. Hij pakte de code bij mij eerst niet, maar daarna in een incognitotabblad en vers account wel. Naar NL laten verzenden is 5e duurder dan Duitsland.
product: Xiaomi Mi 9T Pro Waar: https://www.ebay.de/itm/X...m:muC4ZU62FagQlA1YwR7aDEA Categorie: Smarthphones Normale prijs: € 350,00 Black Friday prijs: € 299,00
Dat is zwaar balen! De extra van mij is helaas niet de zwarte kleur die jij wilt, anders was het relatief makkelijk geweest.mrnn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:18:
@Dxue Bedankt voor je toelichting, hiermee lukte het inderdaad, alleen vlak voor ik definitief kon bestellen was de actie ineens verlopen. Ze vermelden nu ook niet meer dat hij 299 is en de code (POWERFRIDAY19) werkt niet meer. Gaat lekker zoMaar gefeli, je was er op tijd bij dus
Het is helaas nog erger. Net nadat ik meldde in het andere topic dat hij verlopen was deelde iemand een link naar dezelfde seller die hem er nu voor 309 aanbood. In een poging niet weer achter het net te vissen heb ik hem meteen besteld, om er daarna achter te komen dat het niet de PRO maar de normale was. Order is ook niet meer te cancelen. Lekker gewerktDxue schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:26:
[...]
Dat is zwaar balen! De extra van mij is helaas niet de zwarte kleur die jij wilt, anders was het relatief makkelijk geweest.

Hij is nu 375 in het zwart op Amazon.de en op voorraad.
Oef ik had die ook bijna gekocht toen ik aan het rondkijken was bij de verkoper vanmiddag, vond het al zo raar dat die standaard goedkoper was (dacht aan gearbest praktijken waar ze tig keer dezelfde posten met net wat andere prijzen). Tot ik zag dat er geen pro stond. Maar je hebt toch sowieso recht op een geld terug als je het product niet wilt met de 14 dagen bedenktijd? Of is dat echt alleen een Nederlands iets, wat alleen bij een Nederlandse eshop geldig is? Anders kan je dat proberen aan te kaarten met een berichtje naar de verkoper, hij reageerde bij mij super snel om een adres aan te passen.mrnn schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 16:41:
[...]
Het is helaas nog erger. Net nadat ik meldde in het andere topic dat hij verlopen was deelde iemand een link naar dezelfde seller die hem er nu voor 309 aanbood. In een poging niet weer achter het net te vissen heb ik hem meteen besteld, om er daarna achter te komen dat het niet de PRO maar de normale was. Order is ook niet meer te cancelen. Lekker gewerkt
Dacht exact hetzelfde, zo gaat het ook vaak bij Gearbest inderdaad. Ja heb al berichtjes gestuurd en verzoek tot annuleren via Ebay ingediend. Nog geen reactie maar verkoper heeft 3 dagen dus hoor het wel. Volgens aantal mede tweakers inderdaad ook wet koop op afstand dus in ergste geval terugsturen.
Heb inmiddels de Pro zwart besteld via Amazon voor 375. Ik zet alle prijs notificaties verder uit en zie ze wel komen
Heb inmiddels de Pro zwart besteld via Amazon voor 375. Ik zet alle prijs notificaties verder uit en zie ze wel komen
Cyber Monday email only actie via deze link
Shop
Banggood
Toestel
Xiaomi Mi 9T PRO 6GB 128GB Global Version
Prijzen/Kleur
41% korting, van €557,71 naar €330,99 -- zwart
42% korting, van €544,11 naar €317,39 -- blauw + rood
Shop
Banggood
Toestel
Prijzen/Kleur
[ Voor 25% gewijzigd door Ruiten_Wisser op 30-11-2019 10:30 ]
Heb vanmorgen de Pro 64GB Black op Mobiel.nl aangeschaft voor 359,-
Niet verkeerd lijkt mij. Is inmiddels gestegen naar 381,-
Niet verkeerd lijkt mij. Is inmiddels gestegen naar 381,-
Werkt nog steeds - let wel , niet combineerbaar met andere coupons (been there tried that )Ruiten_Wisser schreef op zaterdag 30 november 2019 @ 10:22:
Cyber Monday email only actie via deze link
Shop
Banggood
Toestel
Prijzen/Kleur
Dank voor de link !
Crossposten doen we hier niet plus dit heeft niks met levertijden en prijzen te maken. Daarbij pleeg je min of meer fraude.
[ Voor 117% gewijzigd door 13art op 01-12-2019 17:44 ]
Excuseer? Hoe pleeg ik fraude?Cowboy_Henk schreef op zondag 1 december 2019 @ 16:42:
[mbr] Crossposten doen we hier niet plus dit heeft niks met levertijden en prijzen te maken. Daarbij pleeg je min of meer fraude. [/]
Misschien omdat je doelbewust en opzettelijk de verkoper benadeeld om er zelf financieel beter van te worden?Cowboy_Henk schreef op zondag 1 december 2019 @ 19:05:
[...]
Excuseer? Hoe pleeg ik fraude?Omdat ik verzwijg dat het in water is gevallen? Moeten ze zelf maar onderzoeken he. Kan ook zijn dat er geen waterschade is he.
ik heb vrijdag de 128 GB versie gekocht via e-bay. Ik hoop dat hij snel binnen komt. Totaal 305 euro. Dan heb ik eindelijk mijn Moto G5 plus vervangen. Hoewel ik wel een paar functies van mijn moto G ga missen.
Tja zoals ik al zei, als er waterschade is dan is het mijn fout, dan moeten ze maar onderzoek doen. Als het een andere fout is zonder mijn schuld dan moeten ze dit oplossen. Ik ben niet de enige met zwart scherm op de Xiaomi mi 9t (pro)PaPa schreef op maandag 2 december 2019 @ 11:58:
[...]
Misschien omdat je doelbewust en opzettelijk de verkoper benadeeld om er zelf financieel beter van te worden?
YouTube: Error Xiaomi Mi 9T Black Screen
https://forum.xda-develop.../black-screen-9t-t3999649
Beetje jammer dit als je normen en waarden dusdanig zijn. Is gewoon informatie achter houden die de verkoper nodig heeft om deugdelijk onderzoek te doen. Kortom FRAUDECowboy_Henk schreef op maandag 2 december 2019 @ 19:45:
[...]
Tja zoals ik al zei, als er waterschade is dan is het mijn fout, dan moeten ze maar onderzoek doen. Als het een andere fout is zonder mijn schuld dan moeten ze dit oplossen. Ik ben niet de enige met zwart scherm op de Xiaomi mi 9t (pro)
YouTube: Error Xiaomi Mi 9T Black Screen
https://forum.xda-develop.../black-screen-9t-t3999649
Let op:
Voor discussies over ervaringen met het toestel: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires
Voor discussies over ervaringen met het toestel: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Ervaringen & Discussie
Voor accessoires: [Xiaomi Mi 9T / Redmi K20 (Pro)] Accessoires