Toch weer een bekend Nederlands elftal. Eindeloos rondtikken toont de onmacht aan om voorin iets te creëren.
Ik denk dat Memphis maar 1 stand heeft.
En als het een dag niet loopt met hem blijft hij toch proberen zijn acies te maken in plaats wat gereserveerder te spelen. Jammer want als hij in vorm is is hij steengoed. Door die wisselvalligheid zal hij nooi bij de Barcelona's van de wereld komen.
En als het een dag niet loopt met hem blijft hij toch proberen zijn acies te maken in plaats wat gereserveerder te spelen. Jammer want als hij in vorm is is hij steengoed. Door die wisselvalligheid zal hij nooi bij de Barcelona's van de wereld komen.
★ What does that mean? ★
Lijkt bijna qua voetbal alsof we weer terug zijn in de tijd van Advocaat en Hiddink...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gelukkig heeft hij wel een heuse biografie en de ambitie bij Real Madrid te slagen :’)MrMonkE schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:16:
XXXVI
Aan de andere kant: Bij dit Real Madrid zou hij één van de sterspelers zijn.ephymerous schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:17:
[...]
Gelukkig heeft hij wel een heuse biografie en de ambitie bij Real Madrid te slagen :’)
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Waarom niet? Op zijn goede dagen is hij heel goed, op zijn slechtere dagen waardeloos.Gonadan schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:15:
Niet alleen vandaag, maar dat mag je vast weer niet zeggen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kijken of Frenkie nu iets meer tot zijn recht komt nu de Roon niet meer steeds in de buurt loopt en daardoor de ruimtes dicht kneep. Want in de eerste helft viel hij bijna niet op omdat hij niet kon lopen.
Zou Memphis weten dat het een teamsport is?
Zou Memphis weten dat het een teamsport is?
Misschien dat hij nog op een nivo komt dat hij consistent is maar hij is al 25, dus dan komt het wel een beetje laat.ephymerous schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:17:
[...]
Gelukkig heeft hij wel een heuse biografie en de ambitie bij Real Madrid te slagen :’)
★ What does that mean? ★
Juistem!
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat is inderdaad altijd al zo geweest. Loopt het niet dat gaat hij i.p.v. makkelijker voetballen gaat hij moeilijker voetballen.MrMonkE schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:16:
Op een goede dag is het een prima voetballer maar op een matige dag is het ontzettend veel balverlies. Genoeg wedstrijden waarin Depay matig was wat verbloemd werd door een doelpunt. Als hij enkel uitstekende dagen heeft zou hij een prima speler voor de top zijn maar zijn ondergrens is gewoonweg laag.
Lekker Mathijs!!
[ Voor 3% gewijzigd door Polycom op 06-06-2019 22:20 ]
+20 miljoen?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Mooi! Fout goed gemaakt, prima goal ook!
Plus tien miljoen.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Kampioenuuh
oh wacht
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
De Ligt +20 miljoen?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jee! en nu doorzetten

Godsamme, is FIFA toch realistisch. Eerste paal corner = goal.
Maar lekker
Maar lekker
Ok nog niet gebeurd!
Nu wel opletten achterin nu!
En uiteraard er nog 1 bij
Nu wel opletten achterin nu!
En uiteraard er nog 1 bij
beste spitsen van nederland: van dijk en de ligt
Dodelijk in de lucht die gozer, niet normaal
Mocht hij ooit een speler raken dan kun je ze beide van het veld dragenVlassie1980 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:20:
Dodelijk in de lucht die gozer, niet normaal
De kwaliteit zit hem achterin, mooie goal!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tellen dubbel, maar beide ploegen spelen niet in eigen land, dus het wordt verlengen.jaapstobbe schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:20:
Hoe zit dat nu met die uitdoelpunten?
Haha als ik opeen 17 reacties zie weet ik wel hoe laat het is..
Mooie goal.
Welgoed voor Frank de Boer dat het de boer momentje nu in de vergetelheid zal raken
Kon ook goed koppen trouwens, Frank de Boer.
Mooie goal.
Welgoed voor Frank de Boer dat het de boer momentje nu in de vergetelheid zal raken
Kon ook goed koppen trouwens, Frank de Boer.
★ What does that mean? ★
Meer Engeland supporters daar dus komt aardig in de buurt van thuisvoordeel.Sempy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:21:
[...]
Tellen dubbel, maar beide ploegen spelen niet in eigen land, dus het wordt verlengen.
Thuis-Uit doelpunten worden bepaald met het percentage Portugees bloed dat in je familielijn zit per speler.
Het team met het procentueel hoogste percentage gaat door.
Het team met het procentueel hoogste percentage gaat door.
Geen idee, maar dat is mijn ervaring. Ik vind hem in een team voornamelijk renderen als hij lekker mag doen waar hij zin in heeft. Als dat allemaal lukt laat hij best mooie dingen zien, lukt het niet dan eindigt elke aanval bij hem en mag de rest de bal weer heroveren.gambieter schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:18:
Waarom niet? Op zijn goede dagen is hij heel goed, op zijn slechtere dagen waardeloos.
In oranje heeft hij zo zeker z'n waarde gehad, al was het soms wat gelukkig, maar overtuigt hij ook nog lang niet echt. Het is dat we ook niet echt een briljant alternatief hebben.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wat een aanval!
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Een Van de Beekje!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
De Roon en Babel mogen echt nooit meer in Oranje spelen. Op staande voet ontslagen.
Ah, dat was de bv 100% van Donny. Straks scoort 'ie.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mooi, nu kan ie gaan scorenTyphone schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:24:
De 100% Donny! Daar was ie!
Memphis.Grindtegel schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:22:
wie nam de hoekschop btw?
Ja dat vind ik ookVlassie1980 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:24:
Wat heeft die scheids een irritante kop zeg... Sorry maar moest er ff uit hoor.
Wat is memphis aan het doen eigenlijk?
Loopt niet en doet vage hakjes
Beek.. dat moet je als spits toch beter doen.
Zlatan had die er ingebeukt met zijn elastieke benen.
Zlatan had die er ingebeukt met zijn elastieke benen.
★ What does that mean? ★
Op een bloedlinke plek ook...Harribo schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:25:
[...]
Ja dat vind ik ook
Wat is memphis aan het doen eigenlijk?
Loopt niet en doet vage hakjes
God save the Queen.... Sfeer kunnen ze wel maken maar zullen wel aardig wat biertjes in zitten. Nog 1 erbij en ze zijn stil
Iemand het nummer van Koeman? Kan ik hem even vragen Memphis te wisselen.. Wat een gigantische egoïst.
per aspera ad astra
Ik denk dat iedereen hier die het nummer van Ronald heeft hem al lang heeft ge-SMS-ed.LAD93 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:27:
Iemand het nummer van Koeman? Kan ik hem even vragen Memphis te wisselen.. Wat een gigantische egoïst.
★ What does that mean? ★
Wie wil je er dan voor in de plaats? Op de bank zit niemand die ook maar iets zelf creert en de aanvoer is al de hele avond ruk.LAD93 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:27:
Hoeveel kilometers heeft dumphries al wel niet gemaakt? die blijft maar gaan, dat is dan wel weer knap
Dat zeker, maar wat is het rendement?Grindtegel schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:28:
Hoeveel kilometers heeft dumphries al wel niet gemaakt? die blijft maar gaan, dat is dan wel weer knap
Ronald, gewoon Depay laten staan. want het gaat zo goed
Moet 'ie marathons gaan lopen, dit is voetbal.Grindtegel schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:28:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat was makkelijk
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wat creëert Memphis dan? Iets anders dan blauwe plekken op Engelse lichamen met z’n schoten?Sempy schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:28:
[...]
Wie wil je er dan voor in de plaats? Op de bank zit niemand die ook maar iets zelf creert en de aanvoer is al de hele avond ruk.
per aspera ad astra
Donny nu de pijp al leeg... verdedigt niet mee.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Netjes.
Ik wilde net zeggen "Als je eerlijk bent speelt Engeland best goed".
Ik wilde net zeggen "Als je eerlijk bent speelt Engeland best goed".
★ What does that mean? ★
Oeh software voor buitenspel
[ Voor 3% gewijzigd door chengbondkwok op 06-06-2019 22:30 ]
Laat ze het eerst maar bij verdedigen houden.Grindtegel schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:20:
beste spitsen van nederland: van dijk en de ligt
⏩ PVOutput☀️
Computer VAR
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Gianni is al ingelogd.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
OffSideDetector_1337Cr4ck.7z?
Ik denk het net niet....
Nederlandse ploeg tegen Engelse ploeg, tis geen gelukkig huwelijk!
Nederlandse ploeg tegen Engelse ploeg, tis geen gelukkig huwelijk!
WAAAT?jaapstobbe schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:30:
Geldige goal. Helaas.
Oef!
⏩ PVOutput☀️
Helaas voor joujaapstobbe schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 22:29:
Jammer, nou ja op tijd naar bed iig.
Olee 10 miljoen extra voor de VAR!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Daar komen we goed weg. Nou pakken die kans
Haha, lekker man die VAR.
Ik wil niks negatiefs meer horen over die VAR vanavond
Ik wil niks negatiefs meer horen over die VAR vanavond
Zonde want was een mooie aanval ban die Engelsen.
Dat moet ik ons nog zien doen.
OMG Bergwijn.
Dat moet ik ons nog zien doen.
OMG Bergwijn.
[ Voor 9% gewijzigd door MrMonkE op 06-06-2019 22:32 ]
★ What does that mean? ★
Bergwijn, zo magistraal bij PSV dit seizoen.... en nu?
Nu een pingel en ik ga stuk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Holy Var!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.