*men*struatie ;-)grote_oever schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:22:
Lol, zitten er ook mensen te juichen voor die menstruatieapp?
Volgens mij loopt mijn stream een minuut achter de feiten die ik hier lees aan...
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
30% sneller face id. Nice.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik dacht dat iOS 12 juist een snellere versie was, om de boel voor oudere iPhones sneller te maken? En nu doen ze het weer?
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Niemand kan nu nog zeggen dat ze bewust devices trager maken xD
“All the walls are painted white” : dark mode?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Donkere modus confirmed.
I'll do what I can, but expect very little.
Ik zou diep respect hebben als ze 5s nog blijven ondersteunen
... na de zomer
Dit gaat zo fijn zijn met een oled toestel!
@Donstil leef je nog
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ik wil de wallpaper. Waar!
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Fucking geil hoor maar liever nog met dat Neon
Ligt het nu aan mijn tv of is er soms wat mis met de audio mastering? Vaak nogal wat verschil tussen volumes.
Sommige apps doen darkmode met donker grijs. Apple zo te zien niet.gekke-gerrit schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:32:
Dit gaat zo fijn zijn met een oled toestel!
Ik zit ook continu met de afstandsbediening in de hand.4bit schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:33:
Ligt het nu aan mijn tv of is er soms wat mis met de audio mastering? Vaak nogal wat verschil tussen volumes.
Onderaan van links naar rechtsgunghir schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:33:
Wat was dat swipen?
swift key nice haha
... na de zomer
Iets wat Samsung 10 jaar geleden al had.gunghir schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:33:
Wat was dat swipen?
ÈN dat ze over stappen naar Android *blah blah blah* ;-)Donstil schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:02:
[...]
Na het evenement komen ze weer even vertellen dat het allemaal zo vernieuwend niet is.
Die lyrics zijn wel echt awesome. Dat heeft Spotify toen eruit geript
Tesla M3LR '21
Spotify heeft over de jaren zoveel goede dingen uit hun apps gehaald
Apps grootte kleiner, sneller opstarten, face id sneller. Dark mode. Minder tracking mogelijkheden, sign in with Apple.
Al heel snel op weg om 1 van de betere IOS updates te worden.
Al heel snel op weg om 1 van de betere IOS updates te worden.
[ Voor 18% gewijzigd door The Chosen One op 03-06-2019 19:43 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Hopelijk een reden voor Spotify om het weer in ere te herstellen.London schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:34:
Die lyrics zijn wel echt awesome. Dat heeft Spotify toen eruit geript
Is dit alles van darkmode? Volgens mij is wit gewoon zwart geworden. Wat doet dat hele team daar?
En gekke dingen in de app ingebouwd, zoals gepersonaliseerde playlists waardoor ik tijdens een feestje geen andere keus heb dan mensen met mijn eigen muzieksmaak te confronteren.4bit schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:35:
Spotify heeft over de jaren zoveel goede dingen uit hun apps gehaald
Wel handig die menstruatie app! Zeker als je het met je vrienden kan delen...
Weet ik precies wanneer ik mijn moeder niets moet vragen 😂
Weet ik precies wanneer ik mijn moeder niets moet vragen 😂
Wat verwacht je nog meer dan? Het moet perfect zwart zijn anders heeft het weinig zin (op oled scherm)grote_oever schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:35:
Is dit alles van darkmode? Volgens mij is wit gewoon zwart geworden. Wat doet dat hele team daar?
In september maar weer eens een zwarte iPhone nemen. Denk dat darkmode daarop heel fet is.
IOS voor ipad?grote_oever schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:35:
Apple is descending to the dark side 👌🏼😜
alleen de css van tweeakers aanpassen naar dark mode vind ik al veel werk, laat staan om het in een heel OS door te voeren en naw geschikt te maken voor 3rd party ontwikkelaars.grote_oever schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:35:
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Ik ga genieten wanneer die nieuwe maps in 2023 in NL komt
... na de zomer
Dat snap ik? Maar wat doet dat hele team daar dan? Had 1 programmeur kunnen zijn die even bgcolor verander van #00000 naar #ffffffamphora schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:36:
[...]
Wat verwacht je nog meer dan? Het moet perfect zwart zijn anders heeft het weinig zin (op oled scherm)
Waarom is dit niet Dark?
Irritant altijd. Die diensten die Apple aankondigt kan je in Nederland meestal sowieso wel op je buik schrijven.Uffje schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:37:
Ik ga genieten wanneer die nieuwe maps in 2023 in NL komt
Idee van Apple Maps was toch dat het juist niet te gedetailleerd was zodat het weinig dataverkeer veroorzaakte?
Heb je er nog geen of een oude?Aherin schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:38:
Ik ben toch maar een Apple Fanboy.. morgen maar de nieuwe Watch kopen
Kan je dan niet beter wachten tot in september? Meteen nieuwe watchos en nieuwe apple watch.Aherin schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:38:
Ik ben toch maar een Apple Fanboy.. morgen maar de nieuwe Watch kopen
Het oogt heerlijk rustig. Jammer dat dit 'moet'.amphora schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:38:
Idee van Apple Maps was toch dat het juist niet te gedetailleerd was zodat het weinig dataverkeer veroorzaakte?
Hoho! Ook de voorgrond kleur omwisselen he!grote_oever schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:38:
[...]
Dat snap ik? Maar wat doet dat hele team daar dan? Had 1 programmeur kunnen zijn die even bgcolor verander van #00000 naar #ffffff
Dit ks toch gewoon streetview?
Ja want die nieuwe maps is ook echt iets waar ik op zit te wachten, al sinds de vorige wwdc geloof ik.MarcoC schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:38:
[...]
Irritant altijd. Die diensten die Apple aankondigt kan je in Nederland meestal sowieso wel op je buik schrijven.
... na de zomer
JipDonstil schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:39:
Dit ks toch gewoon streetview?
A person who never made a mistake never tried anything new.
Fancy versie van Streetview dan weer wel.
ze kunnen beter iets doen aan de aanwijzigen die maps geeft. Erg lastig als je meerdere keuzes vlak na elkaar moet maken. Ik ben meer in sync met google maps wat dat betreft.
Een oude, een 1 zelfs nog :-)
Hmmz misschien is wachten tot September idd wel een beter idee, heb ik meteen de nieuwste
Dat zou ik inderdaad zelf, ik snap dat je nu getriggert bent, maar geduld is een schone zaak. WatchOS 6 komt toch nog niet.Aherin schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:40:
[...]
Een oude, een 1 zelfs nog :-)
Hmmz misschien is wachten tot September idd wel een beter idee, heb ik meteen de nieuwste
Sign in with Apple
nice!
dit is huge in smartphone land hoor
nice!
dit is huge in smartphone land hoor
[ Voor 41% gewijzigd door _Bailey_ op 03-06-2019 19:42 ]
Sign in with Apple.
Hoppa!
Hoppa!
Hoe kijk jij en waarom zie ik dit een minuut later? ;-)
Mijn collegas ovwegen een TShirt te laten maken met mijn meest gevleugelde uitspraak “Oh... ik moet gewoon geduld hebben..” ;-)THE_BASE schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:41:
[...]
Dat zou ik inderdaad zelf, ik snap dat je nu getriggert bent, maar geduld is een schone zaak. WatchOS 6 komt toch nog niet.
Eugh, Sign in with apple, nog een button...
Is hun oplossing voor "inloggen met.." het introduceren van een nieuwe " inloggen met..." pffft
Wel mooi dat random adres. Dat is extra veiligheid wanneer er een hack plaatsvindt.
Wel mooi dat random adres. Dat is extra veiligheid wanneer er een hack plaatsvindt.
ik ben telepatischamphora schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:42:
[...]
Hoe kijk jij en waarom zie ik dit een minuut later? ;-)
Oei dit is fraai aan “signin with apple”
Random email adres is wel een heel goed idee!
Privacy is dope, geen tracking en random email adress voor spam filters
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Nice, kan ik eindelijk Facebook verwijderen
Ben persoonlijk geen fan van login methodes die vast zitten aan een bepaald platform. Ik blijf lekker lastpass gebruiken, random wachtwoorden zijn genoeg veiligheid wat mij betreft.
Ik ga denk ik maar eens uitbreiden met een security cam
Alles beter dan Facebook of Twitter.Goudstalen schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:44:
Ben persoonlijk geen fan van login methodes die vast zitten aan een bepaald platform. Ik blijf lekker lastpass gebruiken, random wachtwoorden zijn genoeg veiligheid wat mij betreft.
Qua veiligheid wel, qua privacy niet. Random email adres voor iedere app/site is wel fijn.Goudstalen schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:44:
Last pass is alleen voor het onthouden van iets, niet voor ergens in te loggen specifiek.Goudstalen schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:44:
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik haak af bij deze emoji meuk..
Tesla M3LR '21
mooi.....nieuwe Animoji's
kan ik eindelijk mn neus piercing toevoegen aan mijn eigen Animoji
kan ik eindelijk mn neus piercing toevoegen aan mijn eigen Animoji
Experts over memoji
... na de zomer
Die animoji's. Leuk voor Amerikaanse kindertjes. Voor mij hoeft het allemaal niet.
De presentatie ging zo goed, en opeens wordt het cringy
Die Emoji's is daar echt markt voor? Of zit ik dan in mijn witte-mannen-30gers bubbel?
Je kunt het cringy vinden maar if it sells it sells.
Stickers
No thanks.
Volgende onderwerp please
Volgende onderwerp please
Tesla M3LR '21
wij zijn niet de doelgroep....just a wild guessSirLenncelot schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:48:
Die Emoji's is daar echt markt voor? Of zit ik dan in mijn witte-mannen-30gers bubbel?
Om de jonge doelgroep te behouden die eigenlijk liever geld besparen met een goedkopere android of zo?
Tuurlijk, maar moet dat op een WWDC. Maak er een advertentie van op youtube.The Chosen One schreef op maandag 3 juni 2019 @ 19:48:
Je kunt het cringy vinden maar if it sells it sells.
Had op nog wat meer HomeKit verbeteringen gehoopt.
Camera
Night Sight (als met de Pixel ) ?
yes pleazzz
Night Sight (als met de Pixel ) ?
[ Voor 15% gewijzigd door _Bailey_ op 03-06-2019 19:50 ]
Dit topic is gesloten.