Oke....om eerlijk te zijn ben ik er nu wel klaar mee. WAAROM draai je niet gewoon TreeSize, nadat er diverse keren om gevraagd wordt?LEX63 schreef op Friday 31 May 2019 @ 11:32:
Een ding is 100% zeker dit probleem is ontstaan na de 1903 update. Daarvoor werkte het systeem normaal.
Ik had deze Windows maart geïnstalleerd dus zo oud is het niet.
Zoals ik al melde werk ik voorlopig even op mijn originele Acer SSD ik heb dus geen haast. Kan op de Samsung M.2 SSD altijd nog Windows opnieuw installeren.
Ik wacht nog even.
Ik wil iedereen bedanken voor het mee denken
[...]
Het is niet heel erg waarschijnlijk dat dit 'issue' door de 1903 update komt. Aangezien je schijf iedere keer snel volloopt, lijkt het mij een heel ander issue.
Overigens kunnen we dat natuurlijk alleen maar zeker weten, nadat je TreeSize hebt gedraait en de resultaten met ons hebt gedeeld.
Neuh...ik heb de 1903 net nog op mijn nieuwe machine geinstalleerd en mijn disk wordt er niet voller van. Zou hem gewoon installeren als je hem krijgt aangeboden... ;-)F_J_K schreef op Friday 31 May 2019 @ 12:22:
7 dagen, 46 posts. Wordt het niet tijd om alsnog concrete info te posten zoals wat je ziet via Treesize portable (met adminrechten natuurlijk) of vergelijkbare tools? Tot die tijd kan ik het iig niet als waarschuwing zien om weg te blijven van 1903 aangezien er de schijn is dat het daar niet aan zal liggen
[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 31-05-2019 13:24 ]