Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers motorweekend 20-21-22 september 2019

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:

• noes
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

@ephymerous betaald!
@Youk Bergambacht - gmail adres via pm gestuurd.

Heb er zin in!

K46/S1000RR, K26/R1200RT, E61/550i

• Frans92
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21-10 07:16

Frans92

VFR800

@Youk Rotterdam

XBL: DonFrans

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:19
Goed idee @Youk! PB! :)

• BartW
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 22:35
@Youk Lochem - gmail via pb

• Maegrim
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 00:17

Maegrim

Lokführer

Moet die vrijdag nog werken. Als het goed weer is pak ik vrijdag de snelweg naar een huisje in de buurt om zaterdag en zondag nog mee te rijden.

(ノಠ益ಠ)ノ彡 ┻━┻

• alexthegrat
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 15:27
Ede voor mij =)

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 22:44
Youk schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:42:
@ephymerous De betaling is geplaatst, hou er wel rekening mee dat dit van BE naar NL is. Hoewel er tijd genoeg zou moeten zijn.

@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Rebo.71

Nog even een oproepje aan iedereen. Ik zou in google maps een overzichtje willen maken vanwaar iedereen komt. Kunnen jullie je locatie even doorgeven? Ik heb geen exact adres nodig, enkel je woonplaats of als je dat niet wil geven een plaats in de buurt. Het is maar om min of meer een idee te hebben.

Als je dan ook nog een google account kunt opgeven dan kan ik de share van de map enkel voor ons houden. Anders zal het een publieke share worden waar de link voor nodig is.
Mijn locatie staat in de DM, maar ik wil liever niet in een publieke map :)

• Youk
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-10 22:32

Youk

Volvo For Life

@R0y. snap ik, vandaar dat ik ook naar een google account vroeg, dan kan ik een share maken enkel voor ons toegankelijk.

Volvo Classic Club Belgium

• darkkingll
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 20-10 14:54
SmurfLink schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:54:
Wel goed punt wat de startlocatie gaat zijn.. Limburg is een flink end rijden vanaf hier, dus dan is een hotelletje voor de nacht ervoor wellicht geen slecht idee.
Exact mijn idee, misschien kunnen ergens met een groepje overnachten en dan gezamelijk naar het startpunt rijden?

Ik zal het geld in ieder geval a.s.a.p. overmaken, even graven in de dm's ;)

Nog even een oproepje aan iedereen. Ik zou in google maps een overzichtje willen maken vanwaar iedereen komt. Kunnen jullie je locatie even doorgeven? Ik heb geen exact adres nodig, enkel je woonplaats of als je dat niet wil geven een plaats in de buurt. Het is maar om min of meer een idee te hebben.

Als je dan ook nog een google account kunt opgeven dan kan ik de share van de map enkel voor ons houden. Anders zal het een publieke share worden waar de link voor nodig is.
Foxhol, Groningen ;) Google account(1 van de 2..) is gelijk aan mijn username hier.

darkkingll wijzigde deze reactie 16-08-2019 11:59 (42%)

• darkkingll
Kan weg, dubbel

darkkingll wijzigde deze reactie 16-08-2019 11:58 (97%)

• Mitssz
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 13:57
Frans92 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:16:
Hoe snel gaat die 125cc? Waar mogelijk rij ik vaak vmax+20...
Volgens internet ergens tussen de 115 en 135, afhankelijk van de omstandigheden

Canon 5D Mark III - Canon 5D Mark II - 50 1.8 STM - 85 1.8 - 24-105 4L - DJI Mavic Pro

• timmie271
  • Laatst online: 15:16
Mitssz schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:29:
[...]

Met mijn 250cc kan ik soms al in de moeilijkheden komen want die gaat weliswaar 160 maar duurt even vanaf de 120 :+

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Ghostrider
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 21-10 13:13

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Veel plezier, helaas heb ik dit betreffende weekend al een ander buitenlands motor weekend...

Asus Zenbook i7 256gb

• Frans92

Frans92

VFR800

[...]

Ik heb het vermoeden dat ik dan liever alleen ga rijden. Stukken snelweg moeten zo snel mogelijk, binnen fatsoensgrenzen uiteraard.
Tijdens bochtenwerk of binnendoor heb ik er echt 0 problemen mee.

• w4rguy
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16-10 22:10

w4rguy

Team Manager NAB Racing

@ephymerous De betaling is geplaatst, hou er wel rekening mee dat dit van BE naar NL is. Hoewel er tijd genoeg zou moeten zijn.

@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Rebo.71

Sassenheim - vanuit de oostkust. Ik moet even zien hoe we het die vrijdag doen met vertrek.

Mijn gmail stuur ik je in een PM.

All-Round nerd | iRacing Profiel

• R0y.
Frans92 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:59:
[...]

Ik heb het vermoeden dat ik dan liever alleen ga rijden. Stukken snelweg moeten zo snel mogelijk, binnen fatsoensgrenzen uiteraard.
Tijdens bochtenwerk of binnendoor heb ik er echt 0 problemen mee.
Rijd jij de rit op de vrijdag mee of ga je net zoals ik direct daar naar toe?

• Raym09
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 22:05

Raym09

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

@ephymerous Overgemaakt en reeds in de groepsapp 8)

@Youk DM!

Waarschijnlijk zullen ik, @Joopieboy en @wimmel_1 vanuit omgeving Veghel samen oprijden naar het startpunt. Wie wil kan daar of op de route aanhaken (y)

*kuch @Melkunie

Raym09 wijzigde deze reactie 20-08-2019 14:57 (4%)

The first 40 years of childhood are the hardest.

• darkkingll
Okay, ik ben erg handig geweest... Ik dacht dat het bedrijfsweekend een ander weekend was, maar dat is het zelfde weekend. |:(
Ik moet me dus bij deze afmelden..

• NLDViane
  • Laatst online: 21:23
Veel plezier allen!

@darkkingll weet niet of je al betaald hebt, mocht school meevallen kan ik eventueel je reservering overnemen maar dat moet ik even aanzien allemaal...

• Imo62
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:24
Betaald en dm's verstuurd! Heb er zin in volgende maand.

OT: Zondag a.s. zal ik op doorreis zijn in Luxemburg. Is er iemand die toevallig een leuke route heeft voor die omgeving, bij voorkeur eentje die van noord naar zuid gaat? Ik kom vanaf de Eiffel Luxumburg binnen rijden.

• darkkingll
NLDViane schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:26:
Veel plezier allen!

@darkkingll weet niet of je al betaald hebt, mocht school meevallen kan ik eventueel je reservering overnemen maar dat moet ik even aanzien allemaal...
ooh, dat zou mooi zijn.. ik heb alleen de 25euro voorschot betaald, verder niets.. (En die 25 euro hoef ik op zich ook niet terug)

• Frans92

Frans92

VFR800

R0y. schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:12:
[...]

Rijd jij de rit op de vrijdag mee of ga je net zoals ik direct daar naar toe?
Ik ga 's ochtends vroeg naar Limburg en ik rij de rit mee, dus we kunnen niet samen rijden helaas.

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:55
darkkingll schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:07:
[...]
ooh, dat zou mooi zijn.. ik heb alleen de 25euro voorschot betaald, verder niets.. (En die 25 euro hoef ik op zich ook niet terug)
Wat vervelend dat je niet mee kan. Ik wil je alsnog vragen de 90 euro binnenkort over te maken omdat we in principe niet kunnen annuleren. Wel wil ik een balletje voor je opgooien bij hotel Daytona maar dat biedt geen garanties.

• timmie271
NLDViane schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:26:
Veel plezier allen!

1 dagje spijbelen doen ze toch niet moeilijk over? O-)

Enne is je rooster nog niet bekend? De mijne is al bekend namelijk :)

Hier overigens vertrek vanuit Zeewolde dus kom nog langs genoeg plaatsen :D
Grote kans dat ik dan samen met @SmurfLink en dus misschien @NLDViane die kant op kom :Y

• Rebo.71
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 18:15
[...]

Grappenmaker... dat is op de teller ja, zonder reking te houden met de afwijking van dat ding O-) O-) :O ...

Te koop: Yamaha YZF-R125 2012 / Absolute White

• Rebo.71
SmurfLink schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:22:
Gaan we tijdens het weekend trouwens weer in groepen opdelen? Dit wordt mijn eerste motorrit buitenland dus ik zal wel weer de meest vertragende factor worden...
Denk je? er rijdt een 125je mee he...

• Raym09

Raym09

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

@Rebo.71 die rijd er al 2 jaar mee namelijk @caesar1000 en durf rustig te zeggen er die niet het langzaamst was van de groep.

Al lijkt mij dat het opdelen wel slim is, al dan niet voor twee tempo's danwel vanwege de grootte van de groep.

• timmie271
Rebo.71 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:53:
[...]

Denk je? er rijdt een 125je mee he...
Hangt er ook vanaf wat je met dat 125je kan doen :Y

Ik reed met de bochtentraining een 1000cc zoek met mijn 250je :9

Het is vooral dat de topsnelheid een heel stuk lager ligt. Op dit moment ben ik in de bochten sneller dan @SmurfLink, maar op de rechte stukken zou zij sneller moeten zijn met haar 650cc :P

timmie271 wijzigde deze reactie 16-08-2019 20:33 (3%)

• Maegrim

Maegrim

Lokführer

Als er bij Daytona nog een kamer is wil ik die wel

(ノಠ益ಠ)ノ彡 ┻━┻

• ephymerous
Maegrim schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:36:
Als er bij Daytona nog een kamer is wil ik die wel
@darkkingll geeft aan dat hij niet kan, dat bed komt dan in principe vrij. Tof dat je iig mee rijdt :)

• Youk

Youk

Volvo For Life

Heb ondertussen al 15 personen op kaart staan in google maps. De personen van wie ik een google account heb ontvangen hebben ondertussen de share ook en kunnen deze bekijken.

• darkkingll
ephymerous schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:03:
[...]

@darkkingll geeft aan dat hij niet kan, dat bed komt dan in principe vrij. Tof dat je iig mee rijdt :)
Inderdaad! Vecht maar met @NLDViane uit wie het plekje krijgt. De eerste 25 euro is al betaald ;)

darkkingll wijzigde deze reactie 16-08-2019 21:35 (5%)

• Maegrim

Maegrim

Lokführer

als ie nog niet toe kan zeggen vanwege school valt er weinig te vechten toch ;)

(ノಠ益ಠ)ノ彡 ┻━┻

• Rebo.71
timmie271 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:32:
[...]

Het is vooral dat de topsnelheid een heel stuk lager ligt. Op dit moment ben ik in de bochten sneller dan @SmurfLink, maar op de rechte stukken zou zij sneller moeten zijn met haar 650cc :P
True true, maar iets heuvelachtig, en alles iedereen ist vorbei :)

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Rebo.71 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:50:
[...]

True true, maar iets heuvelachtig, en alles iedereen ist vorbei :)
Mja het is vooral dat dit letterlijk mijn eerste rit wordt met haarspeldbochten en dergelijke... dus ik verwacht niet dat ik die in het begin erg snel ga nemen omdat het me nu al doodeng lijkt uit de bocht te vliegen. :P Dus daar gaat die 125 cc me makkelijk inhalen.. Rechte stukken kan ik inderdaad makkelijk hard, maar heb nou niet echt de neiging om dat ook snel te doen. Meestal rij ik niet harder dan 140/150 op de snelweg dus dat houden ze nog gemakkelijk bij.

• Vrijdag
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 23:18
Nou, de vorige keren was @caesar1000 op de snelweg inderdaad nergens en bleef ik hem mooi voor 8) :P

....totdat we de binnenweggetjes op gingen. Daar was ie niet meer bij te houden ;(

• NLDViane
  • Laatst online: 21:23
Maegrim schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:46:
Als jij het zeker weet mag je m overnemen hoor, kan inderdaad nog niks met zekerheid toezeggen en dat was ook de rede dat ik al eerder afgehaakt was.

• darkkingll
Maegrim schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:46:
True true. Is dat bij deze geregeld:)

Kan mezelf wel voor het hoofd slaan, ik zit nota bene in de commissie die het bedrijfsweekend organiseert.. had dus al lang kunnen weten dat ik dat weekend niet kan 8)7 i

• etwintje
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21:25
ephymerous schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:44:
Zo! Daar is ie dan, de lang verwachte update. Zoals jullie weten bestaat de groep uit 25 personen. Waarvan wij de overnachtingen voor 23 personen hebben geregeld en 2 personen zichzelf nog hebben aangemeld en gezellig meerijden :)

We willen jullie vragen de resterende € 90 over te maken op het bij jullie bekende rekeningnummer (die ik hier vanzelfsprekend niet openbaar ga posten). De betaling ontvangen we graag voor 23 augustus onder vermelding van je GoT username.

Daarnaast ontvang ik graag per DM jullie 06 nummer. Degenen die nog niet eerder zijn meegeweest met het GoT motorweekend voegen we dan toe in de groepsapp. Mocht je dat niet willen dan alsnog graag je 06 nummer per DM en dan even aangeven dat je niet toegevoegd wil worden.

Meer informatie over de routes volgt binnenkort door @Tankiej :)

@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Rebo.71 (jou even getagged om je "aan te haken" :))
Done!

@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Rebo.71

Omgeving Apeldoorn
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

DM met gmail adres gestuurd!

Ik heb waarschijnlijk ook nog zat kofferruimte over. Mocht iemand z'n spullen kwijt willen op de heen/terugrit laat het dan maar even weten!

Overigens, is er al ongeveer bekend hoeveel km het gaat wezen? Ik zit te twijfelen of ik m'n banden van de voren nog ga vervangen maar ga er vanuit dat het daarna nog wel kan.

Heb er iig zin in! :*)

• ephymerous
Inmiddels al 14 betalingen binnen! Helemaal super. Ik ga zo de telefoonnummers toevoegen aan de app :)

• R0y.
timmie271 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:32:
[...]

Met een stuk afsnijden ben je er misschien wel sneller? :9

Maar @caesar1000 hoef je je geen zorgen over te maken. Die rijd gewoon met de groep mee of hij rijd ze kwijt :)

• Mitssz
Rebo.71 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:51:
[...]

Grappenmaker... dat is op de teller ja, zonder reking te houden met de afwijking van dat ding O-) O-) :O ...
Ik bedoelde ook de teller idd! :9

Ik zag dat je uit Vlaardingen komt, soort buurman ben ik dan uit Schiedam. Afhankelijk van de verzameltijd rij ik ook vrijdag pas weg en kunnen we samen 8)

Canon 5D Mark III - Canon 5D Mark II - 50 1.8 STM - 85 1.8 - 24-105 4L - DJI Mavic Pro

• caesar1000
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 19-10 13:26
R0y. schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:02:
[...]
Met een stuk afsnijden ben je er misschien wel sneller? :9

Maar @caesar1000 hoef je je geen zorgen over te maken. Die rijd gewoon met de groep mee of hij rijd ze kwijt :)
Ik vind altijd wel een weg om het tempo bij te benen. Dat is trouwens altijd over asfalt en niet door gras @timmie271 :+

Het behouden van momentum in de bochten is het belangrijkste. In langzamere bochten kun je door het lagere gewicht van een <500cc minder stop&go rijden dan sommige zwaardere motoren.

@timmie271 @SmurfLink Indien het tempo te hoog ligt, dan kunnen jullie beter zelf je eigen tempo blijven rijden en het daarna doorgeven aan de voorrijder. Op de bochtige wegen in het zuiden is dat nog belangrijker omdat je vaak geen uitloop hebt en de bochten soms erg krap kunnen worden (haarspeldbochten, helling). Na 3 dagen rijden zul je merken dat die bochten een stuk beter gaan. ;)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

ephymerous schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:47:
Inmiddels al 14 betalingen binnen! Helemaal super. Ik ga zo de telefoonnummers toevoegen aan de app :)
Dat zouden er inmiddels minimaal 15 moeten zijn :9

@Youk Ik doe niets met Google dus .... Helaas, pindakaas (voor mij) ;) . @Raym09 had m'n locatie al bij benadering door gegeven dus als je een keer op de koffie wilt komen dan weet je nú in ieder geval in welke regio je mág gaan zoeken :9

@etwintje Als je nog minimaal 1500Km kunt maken met die banden dan moet 't goed gaan komen, 't Luxemburgse asfalt is redelijk vergelijkbaar met 't spul wat er hier in NL gebruikt wordt en zó hard gaat 't gedurende een GoT weekendje meestal ook weer niet.

Houdt er wel rekening mee dat het onverhoopt tóch ter plekke moeten laten vervangen van een band tijdens het weekend je niet in dank afgenomen gaat worden door de rest van de groep én dat je daar in 't weekend ook serieus de hoofdprijs gaat betalen voor een bandje waarbij je dan vervolgens ook niet de keuze hebt uit model 'A tm. Z'. Ze weten verdomde goed dat jij verder wilt gaan rijden en dat alles wat 'zwart & rond' is toch wel geaccepteerd gaat worden (op den duur) :+

wimmel_1 wijzigde deze reactie 17-08-2019 15:53 (39%)

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• timmie271
caesar1000 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Ik vind altijd wel een weg om het tempo bij te benen. Dat is trouwens altijd over asfalt en niet door gras @timmie271 :+
De grasroute is ook niet aan te raden hoor :+ al ga ik tegenwoordig het onverharde niet zo snel meer uit de weg heb in gemerkt :P
Het behouden van momentum in de bochten is het belangrijkste. In langzamere bochten kun je door het lagere gewicht van een <500cc minder stop&go rijden dan sommige zwaardere motoren.
Langzamere bochten lukken mij wel prima, maar blinde bochten ben ik nog niet zo goed in :)
@timmie271 @SmurfLink Indien het tempo te hoog ligt, dan kunnen jullie beter zelf je eigen tempo blijven rijden en het daarna doorgeven aan de voorrijder. Op de bochtige wegen in het zuiden is dat nog belangrijker omdat je vaak geen uitloop hebt en de bochten soms erg krap kunnen worden (haarspeldbochten, helling). Na 3 dagen rijden zul je merken dat die bochten een stuk beter gaan. ;)
Als er maar minimaal 2.5 meter breed asfalt ligt vind ik het genoeg :P Het voorlopig grootste obstakel nog zijn de blinde bochten. Overzichtelijk bochten gaan wel prima :Y

• Youk

Youk

Volvo For Life

wimmel_1 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:57:
[...]
...

@Youk Ik doe niets met Google dus .... Helaas, pindakaas (voor mij) ;) . @Raym09 had m'n locatie al bij benadering door gegeven dus als je een keer op de koffie wilt komen dan weet je nú in ieder geval in welke regio je mág gaan zoeken :9

...
Oeps, had ik gewoon overheen gelezen. :$

Als je wil kan ik wanneer ik alle gegevens heb een screenshot maken en je dit bezorgen. Ik vind het namelijk zelf een leuk overzichtje om te zien waar ongeveer iedereen vandaan komt. (Buiten dan die ene gek uit het zuiden O-) )

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 22:29
ephymerous schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:44:
Zo! Daar is ie dan, de lang verwachte update. Zoals jullie weten bestaat de groep uit 25 personen. Waarvan wij de overnachtingen voor 23 personen hebben geregeld en 2 personen zichzelf nog hebben aangemeld en gezellig meerijden :)

We willen jullie vragen de resterende € 90 over te maken op het bij jullie bekende rekeningnummer (die ik hier vanzelfsprekend niet openbaar ga posten). De betaling ontvangen we graag voor 23 augustus onder vermelding van je GoT username.

Daarnaast ontvang ik graag per DM jullie 06 nummer. Degenen die nog niet eerder zijn meegeweest met het GoT motorweekend voegen we dan toe in de groepsapp. Mocht je dat niet willen dan alsnog graag je 06 nummer per DM en dan even aangeven dat je niet toegevoegd wil worden.

Meer informatie over de routes volgt binnenkort door @Tankiej :)

@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
Ho oeps, dit bericht even gemist. :) Ik maak het zodadelijk naar je over!
SmurfLink schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:07:
[...]

Oke, iemand met wie ik geen kamer wil delen gevonden. :P Dan kan ik de 2e nacht niet slapen van de lucht!
Scheelt dat ik met slapen wel alles uit doe, op de boxer na dan uiteraard :Y
Verder is een lekker soepel leren pak subliem :9

Joopieboy wijzigde deze reactie 20-08-2019 14:42 (11%)

• Melkunie
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20:19
Raym09 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:29:
@ephymerous Overgemaakt en reeds in de groepsapp 8)

@Youk DM!

Waarschijnlijk zullen ik, @Joopieboy en @wimmel_1 vanuit omgeving Veghel samen oprijden naar het startpunt. Wie wil kan daar of op de route aanhaken (y)

*kuch @Melkunie
Ok

• SmurfLink
  • Niet online
Joopieboy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:36:
[...]

[...]

Scheelt dat ik met slapen wel alles uit doe, op de boxer na dan uiteraard :Y
En dan moet ik nu zeker direct reageren met dat ik dan ineens wel heel graag ene kamer met je wil delen? :D

• Joopieboy
SmurfLink schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:51:
[...]

En dan moet ik nu zeker direct reageren met dat ik dan ineens wel heel graag ene kamer met je wil delen? :D
Ik geef alleen graag tekst en uitleg, omdat hier nogal mensen zijn die in plaatjes denken 8)

• Vrijdag
Joopieboy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 16:17:
[...]

Ik geef alleen graag tekst en uitleg,
omdat hier nogal mensen zijn die in plaatjes denken 8)
Joopieboy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:36:
[...]
Nou, dát helpt :P

• etwintje
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21:25
wimmel_1 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:57:
[...]

Dat zouden er inmiddels minimaal 15 moeten zijn :9

@etwintje Als je nog minimaal 1500Km kunt maken met die banden dan moet 't goed gaan komen, 't Luxemburgse asfalt is redelijk vergelijkbaar met 't spul wat er hier in NL gebruikt wordt en zó hard gaat 't gedurende een GoT weekendje meestal ook weer niet.

Houdt er wel rekening mee dat het onverhoopt tóch ter plekke moeten laten vervangen van een band tijdens het weekend je niet in dank afgenomen gaat worden door de rest van de groep én dat je daar in 't weekend ook serieus de hoofdprijs gaat betalen voor een bandje waarbij je dan vervolgens ook niet de keuze hebt uit model 'A tm. Z'. Ze weten verdomde goed dat jij verder wilt gaan rijden en dat alles wat 'zwart & rond' is toch wel geaccepteerd gaat worden (op den duur) :+
Dat is ongeveer 1,5 week woon-werk rijden voor mij, zal geen probleem zijn, alhoewel de zijkanten hopelijk wel iets harder zullen slijten :D Zit nu ook nog ruim boven de slijtage indicator. Probleem is eigenlijk meer dat ik voor het eerst Pirelli (Angel ST) banden onder mn motor heb en ik niet weet of die een flinke drop-off hebben.. De Bridgestone T30 EVO die op mn Pan lag had daar wel flink last van. Ik zal de bandenboer ze iig vast laten bestellen, dan kan ik altijd nog zien of ik ze voor of na de trip vervang (y)

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 21:58

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik heb geen idee van jullie voorbereidingen, maar hebben jullie al enig idee hoe lang de route voor de zaterdag gaat worden en hoe laat jullie dan willen vertrekken?
Ik bekijk nog steeds serieus de optie om zaterdagochtend naar Luxemburg te rijden, mee te rijden, en 's avonds weer naar huis. Zo ben ik toch nog wat thuis dat weekend. :)

Een en ander hangt af van het werkrooster van mijn vriendin, aangezien ik het weekend erna ook al 3 dagen weg ben.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21:53
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:12:
Ik heb geen idee van jullie voorbereidingen, maar hebben jullie al enig idee hoe lang de route voor de zaterdag gaat worden en hoe laat jullie dan willen vertrekken?
Ik bekijk nog steeds serieus de optie om zaterdagochtend naar Luxemburg te rijden, mee te rijden, en 's avonds weer naar huis. Zo ben ik toch nog wat thuis dat weekend. :)

Een en ander hangt af van het werkrooster van mijn vriendin, aangezien ik het weekend erna ook al 3 dagen weg ben.
Heb vanmiddag een eerste versie van de routes gemaakt, zaterdag route zit nu op zo'n 245km. Vertrektijd is nog niet besproken, maar ik kan me voorstellen dat we rond 9.30 - 10.00 vertrekken bij het hotel :)

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Kijk, top!

Dat is ook een tijd waar ik wel mee kan leven. Stukje naar Maastricht, en dan binnendoor naar Dasburg, en dan kan ik daar nog een kop koffie mee drinken en een broodje happen voor vertrek. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Youk

Youk

Volvo For Life

Heb net van @Tankiej het vermoedelijke vertrekpunt gekregen en heb dit ook op het kaartje gezet.

Ben bijna rond met data-mining. :+

• Mitssz
Oh dat is een stuk minder zuidelijker dan ik had verwacht.

Ik zie een ochtendritje relaxed op de rechter baan wel zitten met die 125er, @Rebo.71 we kunnen eventueel met zn 3en die kant op vrijdag ochtend 8)

• SmurfLink
  • Niet online
Hm da's nog net geen 2 uur rijden vanaf hier, valt me weer mee. Ff ruim op tijd vertrekken, kunnen we daar lekker rustig lunchen @timmie271 :P

• Raym09

Raym09

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

Oeh, amper een uurtje rijden dat is relaxed oOo

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

@Tankiej Zonder te willen zeuren om routes, dat heb ik niet nodig, ik heb de komende 3 weken vakantie. Ik kan misschien wel even kijken om je zaterdagroute eens een keer te testen?

• Tankiej
SmurfLink schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:59:
Hm da's nog net geen 2 uur rijden vanaf hier, valt me weer mee. Ff ruim op tijd vertrekken, kunnen we daar lekker rustig lunchen @timmie271 :P
Daar rustig lunchen? Hoe laat denk je dat we vertrekken vanaf het startpunt? :P
DrivinUCrazy schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:12:
@Tankiej Zonder te willen zeuren om routes, dat heb ik niet nodig, ik heb de komende 3 weken vakantie. Ik kan misschien wel even kijken om je zaterdagroute eens een keer te testen?
Dat vind ik een heel goed idee! Zal je zo de GPX eens sturen :)

• SmurfLink
  • Niet online
Tankiej schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:16:
[...]

Daar rustig lunchen? Hoe laat denk je dat we vertrekken vanaf het startpunt? :P

[...]

Dat vind ik een heel goed idee! Zal je zo de GPX eens sturen :)
Ergens begin middag oid? :P Ik heb oprecht geen flauw idee. Lijkt me dat we niet om 8u 's ochtends vertrekken toch?

• Raym09

Raym09

ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ

SmurfLink schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:19:
[...]

Ergens begin middag oid? :P Ik heb oprecht geen flauw idee. Lijkt me dat we niet om 8u 's ochtends vertrekken toch?
Echt wel, strak 7uur paraat daar en gas erop!

• timmie271
Raym09 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Ja daag heb vaak genoeg de wekker om 5 uur :+ zaterdag weer :P

• Tankiej
SmurfLink schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:19:
[...]

Ik hoop dat we begin middag al ongeveer halverwege zijn richting het hotel :+

Exacte vertrektijd moet nog bepaald worden. Het zal geen 8.00 worden, maar ook niet 13.00. Ergens daar tussen :P

• Vrijdag
Vorige keren was het meestal zo tussen negen en half tien toch?

• SmurfLink
  • Niet online
Tankiej schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:31:
[...]

Ik hoop dat we begin middag al ongeveer halverwege zijn richting het hotel :+

Exacte vertrektijd moet nog bepaald worden. Het zal geen 8.00 worden, maar ook niet 13.00. Ergens daar tussen :P
Nou oke ontbijt dan bij de maccie. :+ Het vertrekpunt is voor mij zo'n beetje halverwege richting het hotel volgens mij.

• Youk

Youk

Volvo For Life

Het vertrekpunt zoals het nu staat is voor mij zo'n 165 km. Doe ik er 60 km bij en een andere richting dan zit ik al in het hotel. :+

Toch maar langs boven rijden, is leuker. :P

Alleen zal het vooral van het vertrekuur afhangen. Ben aan het overwegen om op donderdag al die richting uit te gaan en dan een hotelletje of zo voor een nacht te nemen. Kan ik fris aan de vrijdagrit beginnen.

Nog mensen met dit idee?

• R0y.
Raym09 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:23:
[...]

Je hebt het over de tweede zaterdag rit hoop ik? Ik ga naar Luxemburg om motor te rijden, niet om uit te slapen. 5 uur ga ik een rondje doen. Ik zie jullie wel bij het ontbijt.

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Misschien is 't overbodig maar: Ik zie mensen een 'startlocatie' noemen terwijl die niet in de OP vermeldt staat....

HOE DAN? :9

• Maegrim

Maegrim

Lokführer

dat kaartje waar we niet op staan denk ik :+

(ノಠ益ಠ)ノ彡 ┻━┻

• SmurfLink
  • Niet online
wimmel_1 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:12:
Misschien is 't overbodig maar: Ik zie mensen een 'startlocatie' noemen terwijl die niet in de OP vermeldt staat....

Tja, als je niets van ome google wilt weten.....

• Vrijdag
R0y. schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:38:
[...]

Je hebt het over de tweede zaterdag rit hoop ik? Ik ga naar Luxemburg om motor te rijden, niet om uit te slapen. 5 uur ga ik een rondje doen. Ik zie jullie wel bij het ontbijt.
Ik quote deze even. Jeweetwel, voor later O-) :P

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

SmurfLink schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:56:
[...]

Tja, als je niets van ome google wilt weten.....
Dan rijd ik hier thuis wel ergens op 't gemakje rond 14:00 uur weg.....Ben ik alsnog mooi op tijd bij 't hotel om als eerste in te checken, waarschijnlijk >:)

• Rebo.71
@Mitssz Is prima hoor. Ben nog aan het kijken om 'm nog een beetje te kietelen, maar volgens mij is de enige manier harder te laten lopen door 'm te voorzien van een big bore setje van 180 cc.

Spreken vooraf wel even via dm /whatsapp af hoe en waar.

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Heb ik dat, de eerste wedstrijd van het seizoen handboogschieten is... 21 september. :(
Maar eens kijken of ik dat kan verzetten.

• Youk

Youk

Volvo For Life

wimmel_1 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:12:

Héhé >:)

Volgens mij is mijn datamining compleet. :*) Zal morgen even een screenshot maken en aan jou bezorgen. Nu op het werk lukt dat niet. :'(

• Grubeater
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 00:11

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

@Youk Zet je ook Hotel Daytona op de kaart erbij? :Y

Don't push it @Maegrim :9 .

Grubeater wijzigde deze reactie 21-08-2019 21:34 (23%)

| Mijn fotomeuk |

• Maegrim

Maegrim

Lokführer

en alle tenten waar currywurst mit pommes te krijgen is

(ノಠ益ಠ)ノ彡 ┻━┻

• Youk

Youk

Volvo For Life

@Grubeater goed idee, staat er ondertussen bij d:)b

@Maegrim weet jij soms een opsomming te geven de goede tentjes? Het moet wel lekker zijn natuurlijk. :9

Zo nog even mijn laatste minuten op het werk nuttig kunnen invullen. >:)

• Mitssz
Rebo.71 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 20:32:
@Mitssz Is prima hoor. Ben nog aan het kijken om 'm nog een beetje te kietelen, maar volgens mij is de enige manier harder te laten lopen door 'm te voorzien van een big bore setje van 180 cc.

Spreken vooraf wel even via dm /whatsapp af hoe en waar.
Dat is idd dacht ik de enige manier om hem wat harder te laten lopen helaas |:(

• timmie271
Mitssz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:05:
[...]

Dat is idd dacht ik de enige manier om hem wat harder te laten lopen helaas |:(
Welnee. Achter een snellere motor hangen met een touw en dan koppeling inknijpen. Werkt prima voor op de snelweg lijkt mij :+

Wel even wat afremmen voor de koppeling losgelaten word :P

@SmurfLink ontbijt bij de mac heb ik nog nooit geprobeerd :+

• SmurfLink
  • Niet online
timmie271 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:20:
[...]

@SmurfLink ontbijt bij de mac heb ik nog nooit geprobeerd :+
Echt ontbijt ontbijt lijkt me best walgelijk :p maar ach, bij de vorige rit was het ook mijn 2e ontbijtje en dan is een cheesburgertje best prima. Gezien ik gewend ben om 6u te eten is rond een uur of 9 mijn maag wel weer wakker. Die 'ontbijt' opties van de mac zijn niet mijn ding.

SmurfLink wijzigde deze reactie 23-08-2019 09:49 (5%)

• Jolke
  • Laatst online: 16:35
Damn, waarom zie ik dit nu pas... :o
Daar was ik graag bij geweest. Is dit een jaarlijks terugkerend fenomeen?

• timmie271
@Jolke peermans :P

• Jolke
Ik kon zo snel niet vinden waar het verblijf is? Wellicht haak ik spontaan even aan, ik woon dichtbij (<200 km) van Luxemburg.

• timmie271
Jolke schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:04:
Ik kon zo snel niet vinden waar het verblijf is? Wellicht haak ik spontaan even aan, ik woon dichtbij (<200 km) van Luxemburg.
Verblijf is net aan in Duitsland tegen de grens van Luxemburg aan.

https://goo.gl/maps/52ar6f3BqpJW5Us26

• Jolke
Ah, nice. Dan steek je meteen op een mooi punt Luxemburg in. Mooie route meteen langs de Our naar Vianden.

• Joopieboy
Ook via hier en niet alleen in de app nog even netjes melden, gezien mijn gezondheid is een weekend van 3 dagen te belastend en heeft teveel impact op mijn energiepeil. Daardoor heb ik besloten dat dit niet handig is.

Ik wil ook niet graag weer in dezelfde situatie komen als begin dit jaar in Luxemburg en dat ik mijn conditie weer verder af breek.

Pas op zijn plaats dus, ondanks dat ik het écht jammer vind en graag had willen meerijden en 's avonds lekker slap kunnen ouwehoeren. :P

• Tankiej
Joopieboy schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:05:
Ook via hier en niet alleen in de app nog even netjes melden, gezien mijn gezondheid is een weekend van 3 dagen te belastend en heeft teveel impact op mijn energiepeil. Daardoor heb ik besloten dat dit niet handig is.

Ik wil ook niet graag weer in dezelfde situatie komen als begin dit jaar in Luxemburg en dat ik mijn conditie weer verder af breek.
Jammer, hopelijk ben je er volgend jaar wel weer bij! Verstandig om voor je eigen gezondheid te kiezen :)
Pas op zijn plaats dus, ondanks dat ik het écht jammer vind en graag had willen meerijden en 's avonds lekker slap kunnen ouwehoeren. :P
Als ik de groepsapp lees, dan hoef jij niet met een weekend mee om slap te kunnen ouwehoeren :+

• Mitssz
EDIT; verkeerde topic :+

Mitssz wijzigde deze reactie 27-08-2019 13:06 (89%)

• Rubman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 15:52

Rubman

Just as clear as a foggy night

Verkeerde topic, maar wordt meegenomen 8)

Ik ben achteruit de toekomst in gestruikeld. - van Rossum M.
Laaiend enthousiast kwam hij uit de brandende kerncentrale en keek stralend om zich heen.

• ephymerous
Joopieboy schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:05:

Verstandige keuze Johan en uiteraard jammer dat je niet mee gaat. Volgende keer beter :)

• Tankiej
Routes! *O*

Na veel puzzelen, zijn er een aantal mooie routes uit gekomen! Veel meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk, aanschouw het zelf :)

Voor de mensen met een navigatie, hier is de GPX te downloaden: https://drive.google.com/...IhDuMnff4pvj4wt_Aer0ujB4c
Voor de mensen die geen navigatiesysteem hebben, of een andere manier om een GPX-bestand te bekijken, heb ik hem hier geüpload: https://www.gpsvisualizer...0902104105-33110-map.html
De melding over de Google Maps API key kan je weg klikken met het kruisje rechtsboven :Y)

Paar opmerkingen:
  • Beginpunt is McDonalds Tegelen bij Venlo (https://goo.gl/maps/m8GmxSAn5W8dRApS8)
  • Eindpunt is McDonalds Geldrop (vlakbij Eindhoven, https://goo.gl/maps/Bgbdc3kWR7L15wzn7)
  • Om de 100 tot 115 kilometer zit er een tankstop. Voor de minder bedeelde motoren onder ons, qua brandstofinhoud, en de groot verbruikers. Het is aan jezelf om te bepalen of je elke stop gaat tanken. Als je zeker weet de volgende te kunnen halen, kan je eventueel eens eentje overslaan. Maar let wel: als je zonder brandstof komt te staan, betekent dat een rondje (bier/koffie/fris/wijn) voor de hele groep!
  • Voor de zaterdagroute is er een lange en korte variant. De midden en snelle groep zal de lange variant rijden. Voor de langzame groep is er een iets kortere route gemaakt, om te zorgen dat zij ook op tijd zijn voor het avondeten :7
De bedoeling is dat we met drie groepen gaan rijden:
  • Langzamere (beginners) groep, @wimmel_1 zal hier voorrijder zijn
  • Midden groep, @ephymerous zal hier voorrijder zijn
  • Snellere groep, deze zal ik, @Tankiej, voorrijden
Om alvast een beetje een idee te hebben hoe groot de groepen gaan worden, zouden jullie aan kunnen geven in welke groep jullie mee willen rijden? Ook als je twee, of zelfs alle drie, de groepen oké vindt graag aangeven.
Het is niet gelijk een vaste indeling, maar meer om een indicatie te hebben. Mocht je tijdens het rijden het idee hebben dat het toch niet jouw groep is, overleg dan even bij een stop (tank/koffie/lunch) bij welke groep je aan kan sluiten.

Over hoe we in de groepen gaan rijden gaan we ook nog vooraf communiceren, zodat voor iedereen duidelijk is wat je van elkaar kan verwachten. Dat volgt nog :)

Voor nu, nog even iedereen taggen (heb de lijst van de laatste tag post van @ephymerous gekopiëerd, hoop dat die volledig is):
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater

• Joopieboy
Ditmaal rijd ik op eigen tempo en op mijn eigen manier die kant op. Zaterdag ben ik bij de BBQ, en zondag ga ik op mijn gemak richting huis met een overnachting bij mam halverwege. :)

• R0y.
Tankiej schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:58:
Routes! *O*

Na veel puzzelen, zijn er een aantal mooie routes uit gekomen! Veel meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk, aanschouw het zelf :)

Voor de mensen met een navigatie, hier is de GPX te downloaden: https://drive.google.com/...IhDuMnff4pvj4wt_Aer0ujB4c
Voor de mensen die geen navigatiesysteem hebben, of een andere manier om een GPX-bestand te bekijken, heb ik hem hier geüpload: https://www.gpsvisualizer...0902104105-33110-map.html
De melding over de Google Maps API key kan je weg klikken met het kruisje rechtsboven :Y)

Paar opmerkingen:
  • Beginpunt is McDonalds Tegelen bij Venlo (https://goo.gl/maps/m8GmxSAn5W8dRApS8)
  • Eindpunt is McDonalds Geldrop (vlakbij Eindhoven, https://goo.gl/maps/Bgbdc3kWR7L15wzn7)
  • Om de 100 tot 115 kilometer zit er een tankstop. Voor de minder bedeelde motoren onder ons, qua brandstofinhoud, en de groot verbruikers. Het is aan jezelf om te bepalen of je elke stop gaat tanken. Als je zeker weet de volgende te kunnen halen, kan je eventueel eens eentje overslaan. Maar let wel: als je zonder brandstof komt te staan, betekent dat een rondje (bier/koffie/fris/wijn) voor de hele groep!
  • Voor de zaterdagroute is er een lange en korte variant. De midden en snelle groep zal de lange variant rijden. Voor de langzame groep is er een iets kortere route gemaakt, om te zorgen dat zij ook op tijd zijn voor het avondeten :7
De bedoeling is dat we met drie groepen gaan rijden:
  • Langzamere (beginners) groep, @wimmel_1 zal hier voorrijder zijn
  • Midden groep, @ephymerous zal hier voorrijder zijn
  • Snellere groep, deze zal ik, @Tankiej, voorrijden
Om alvast een beetje een idee te hebben hoe groot de groepen gaan worden, zouden jullie aan kunnen geven in welke groep jullie mee willen rijden? Ook als je twee, of zelfs alle drie, de groepen oké vindt graag aangeven.
Het is niet gelijk een vaste indeling, maar meer om een indicatie te hebben. Mocht je tijdens het rijden het idee hebben dat het toch niet jouw groep is, overleg dan even bij een stop (tank/koffie/lunch) bij welke groep je aan kan sluiten.

Over hoe we in de groepen gaan rijden gaan we ook nog vooraf communiceren, zodat voor iedereen duidelijk is wat je van elkaar kan verwachten. Dat volgt nog :)

Voor nu, nog even iedereen taggen (heb de lijst van de laatste tag post van @ephymerous gekopiëerd, hoop dat die volledig is):
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
Midden! Denk ik O-)

Ik vond het tempo van het extra rondje (ik twijfel nu of dat het extra rondje was of het stuk voor het hotel) vorig jaar leuk ( @Raym09 ligt er maar net aan waar je reed natuurlijk :9 ) dus ik denk dat ik in het midden dan wel goed zit toch?

• alexthegrat
  • Laatst online: 15:27
@Tankiej Hier ook voorkeur voor de midden groep, anders graag de langzame groep

• Rebo.71
@Tankiej wij gaan ook voor de langzame groep (2x)

• Frans92

Frans92

VFR800

Ziet er top uit @Tankiej! Heb er zin in :D

Het tempo van het extra rondje vorig jaar was erg leuk! Dat tempo wil ik graag wel weer rijden. Als dat tempo van toen snel is, dan graag in de snelle groep. Anders is de middengroep ook oke.
Graag niet in de langzame groep.

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True