K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Mijn locatie staat in de DM, maar ik wil liever niet in een publieke mapYouk schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:42:
@ephymerous De betaling is geplaatst, hou er wel rekening mee dat dit van BE naar NL is. Hoewel er tijd genoeg zou moeten zijn.
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Verwijderd
Nog even een oproepje aan iedereen. Ik zou in google maps een overzichtje willen maken vanwaar iedereen komt. Kunnen jullie je locatie even doorgeven? Ik heb geen exact adres nodig, enkel je woonplaats of als je dat niet wil geven een plaats in de buurt. Het is maar om min of meer een idee te hebben.
Als je dan ook nog een google account kunt opgeven dan kan ik de share van de map enkel voor ons houden. Anders zal het een publieke share worden waar de link voor nodig is.
Exact mijn idee, misschien kunnen ergens met een groepje overnachten en dan gezamelijk naar het startpunt rijden?SmurfLink schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:54:
Wel goed punt wat de startlocatie gaat zijn.. Limburg is een flink end rijden vanaf hier, dus dan is een hotelletje voor de nacht ervoor wellicht geen slecht idee.
Ik zal het geld in ieder geval a.s.a.p. overmaken, even graven in de dm's
Foxhol, GroningenYouk schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:42:
Nog even een oproepje aan iedereen. Ik zou in google maps een overzichtje willen maken vanwaar iedereen komt. Kunnen jullie je locatie even doorgeven? Ik heb geen exact adres nodig, enkel je woonplaats of als je dat niet wil geven een plaats in de buurt. Het is maar om min of meer een idee te hebben.
Als je dan ook nog een google account kunt opgeven dan kan ik de share van de map enkel voor ons houden. Anders zal het een publieke share worden waar de link voor nodig is.
[ Voor 42% gewijzigd door darkkingll op 16-08-2019 11:59 ]
[ Voor 97% gewijzigd door darkkingll op 16-08-2019 11:58 ]
Volgens internet ergens tussen de 115 en 135, afhankelijk van de omstandighedenFrans92 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:16:
Hoe snel gaat die 125cc? Waar mogelijk rij ik vaak vmax+20...
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Met mijn 250cc kan ik soms al in de moeilijkheden komen want die gaat weliswaar 160 maar duurt even vanaf de 120Mitssz schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:29:
[...]
Volgens internet ergens tussen de 115 en 135, afhankelijk van de omstandigheden
Gamertag: timmie271
Asus Zenbook i7 256gb
Ik heb het vermoeden dat ik dan liever alleen ga rijden. Stukken snelweg moeten zo snel mogelijk, binnen fatsoensgrenzen uiteraard.Mitssz schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:29:
[...]
Tijdens bochtenwerk of binnendoor heb ik er echt 0 problemen mee.
XBL: DonFrans
Sassenheim - vanuit de oostkust. Ik moet even zien hoe we het die vrijdag doen met vertrek.Youk schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:42:
@ephymerous De betaling is geplaatst, hou er wel rekening mee dat dit van BE naar NL is. Hoewel er tijd genoeg zou moeten zijn.
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Verwijderd
Mijn gmail stuur ik je in een PM.
All-Round nerd | iRacing Profiel
Rijd jij de rit op de vrijdag mee of ga je net zoals ik direct daar naar toe?Frans92 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 14:59:
[...]
Ik heb het vermoeden dat ik dan liever alleen ga rijden. Stukken snelweg moeten zo snel mogelijk, binnen fatsoensgrenzen uiteraard.
Tijdens bochtenwerk of binnendoor heb ik er echt 0 problemen mee.
@Youk DM!
Waarschijnlijk zullen ik, @Joopieboy en @wimmel_1 vanuit omgeving Veghel samen oprijden naar het startpunt. Wie wil kan daar of op de route aanhaken
*kuch @Melkunie
[ Voor 4% gewijzigd door A13X op 20-08-2019 14:57 ]
Awesome

Ik moet me dus bij deze afmelden..
@darkkingll weet niet of je al betaald hebt, mocht school meevallen kan ik eventueel je reservering overnemen maar dat moet ik even aanzien allemaal...
OT: Zondag a.s. zal ik op doorreis zijn in Luxemburg. Is er iemand die toevallig een leuke route heeft voor die omgeving, bij voorkeur eentje die van noord naar zuid gaat? Ik kom vanaf de Eiffel Luxumburg binnen rijden.
ooh, dat zou mooi zijn.. ik heb alleen de 25euro voorschot betaald, verder niets.. (En die 25 euro hoef ik op zich ook niet terug)NLDViane schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:26:
Veel plezier allen!
@darkkingll weet niet of je al betaald hebt, mocht school meevallen kan ik eventueel je reservering overnemen maar dat moet ik even aanzien allemaal...
Ik ga 's ochtends vroeg naar Limburg en ik rij de rit mee, dus we kunnen niet samen rijden helaas.R0y. schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:12:
[...]
Rijd jij de rit op de vrijdag mee of ga je net zoals ik direct daar naar toe?
Wat vervelend dat je niet mee kan. Ik wil je alsnog vragen de 90 euro binnenkort over te maken omdat we in principe niet kunnen annuleren. Wel wil ik een balletje voor je opgooien bij hotel Daytona maar dat biedt geen garanties.darkkingll schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:07:
[...]
ooh, dat zou mooi zijn.. ik heb alleen de 25euro voorschot betaald, verder niets.. (En die 25 euro hoef ik op zich ook niet terug)
XXXVI
1 dagje spijbelen doen ze toch niet moeilijk over?NLDViane schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:26:
Veel plezier allen!

Enne is je rooster nog niet bekend? De mijne is al bekend namelijk
Hier overigens vertrek vanuit Zeewolde dus kom nog langs genoeg plaatsen
Grote kans dat ik dan samen met @SmurfLink en dus misschien @NLDViane die kant op kom

Verwijderd
Grappenmaker... dat is op de teller ja, zonder reking te houden met de afwijking van dat dingMitssz schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 13:29:
[...]

Verwijderd
Denk je? er rijdt een 125je mee he...SmurfLink schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:22:
Gaan we tijdens het weekend trouwens weer in groepen opdelen? Dit wordt mijn eerste motorrit buitenland dus ik zal wel weer de meest vertragende factor worden...
Al lijkt mij dat het opdelen wel slim is, al dan niet voor twee tempo's danwel vanwege de grootte van de groep.
Awesome
Hangt er ook vanaf wat je met dat 125je kan doen

Ik reed met de bochtentraining een 1000cc zoek met mijn 250je
Het is vooral dat de topsnelheid een heel stuk lager ligt. Op dit moment ben ik in de bochten sneller dan @SmurfLink, maar op de rechte stukken zou zij sneller moeten zijn met haar 650cc
[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 16-08-2019 20:33 ]
@darkkingll geeft aan dat hij niet kan, dat bed komt dan in principe vrij. Tof dat je iig mee rijdtMaegrim schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:36:
Als er bij Daytona nog een kamer is wil ik die wel
XXXVI
Inderdaad! Vecht maar met @NLDViane uit wie het plekje krijgt. De eerste 25 euro is al betaaldephymerous schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:03:
[...]
@darkkingll geeft aan dat hij niet kan, dat bed komt dan in principe vrij. Tof dat je iig mee rijdt
[ Voor 5% gewijzigd door darkkingll op 16-08-2019 21:35 ]
Verwijderd
True true, maar iets heuvelachtig, en alles iedereen ist vorbeitimmie271 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:32:
[...]
Het is vooral dat de topsnelheid een heel stuk lager ligt. Op dit moment ben ik in de bochten sneller dan @SmurfLink, maar op de rechte stukken zou zij sneller moeten zijn met haar 650cc
Mja het is vooral dat dit letterlijk mijn eerste rit wordt met haarspeldbochten en dergelijke... dus ik verwacht niet dat ik die in het begin erg snel ga nemen omdat het me nu al doodeng lijkt uit de bocht te vliegen.Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:50:
[...]
True true, maar iets heuvelachtig, en alles iedereen ist vorbei
I have stability. The ability to stab.
....totdat we de binnenweggetjes op gingen. Daar was ie niet meer bij te houden
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Als jij het zeker weet mag je m overnemen hoor, kan inderdaad nog niks met zekerheid toezeggen en dat was ook de rede dat ik al eerder afgehaakt was.Maegrim schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:46:
als ie nog niet toe kan zeggen vanwege school valt er weinig te vechten toch
True true. Is dat bij deze geregeld:)Maegrim schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:46:
als ie nog niet toe kan zeggen vanwege school valt er weinig te vechten toch
Kan mezelf wel voor het hoofd slaan, ik zit nota bene in de commissie die het bedrijfsweekend organiseert.. had dus al lang kunnen weten dat ik dat weekend niet kan

Done!ephymerous schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:44:
Zo! Daar is ie dan, de lang verwachte update. Zoals jullie weten bestaat de groep uit 25 personen. Waarvan wij de overnachtingen voor 23 personen hebben geregeld en 2 personen zichzelf nog hebben aangemeld en gezellig meerijden
We willen jullie vragen de resterende € 90 over te maken op het bij jullie bekende rekeningnummer (die ik hier vanzelfsprekend niet openbaar ga posten). De betaling ontvangen we graag voor 23 augustus onder vermelding van je GoT username.
Daarnaast ontvang ik graag per DM jullie 06 nummer. Degenen die nog niet eerder zijn meegeweest met het GoT motorweekend voegen we dan toe in de groepsapp. Mocht je dat niet willen dan alsnog graag je 06 nummer per DM en dan even aangeven dat je niet toegevoegd wil worden.
Meer informatie over de routes volgt binnenkort door @Tankiej
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Verwijderd (jou even getagged om je "aan te haken")
Omgeving ApeldoornYouk schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:42:
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Verwijderd
DM met gmail adres gestuurd!
Ik heb waarschijnlijk ook nog zat kofferruimte over. Mocht iemand z'n spullen kwijt willen op de heen/terugrit laat het dan maar even weten!
Overigens, is er al ongeveer bekend hoeveel km het gaat wezen? Ik zit te twijfelen of ik m'n banden van de voren nog ga vervangen maar ga er vanuit dat het daarna nog wel kan.
Heb er iig zin in!
XXXVI
Met een stuk afsnijden ben je er misschien wel sneller?timmie271 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:32:
[...]
Maar @caesar1000 hoef je je geen zorgen over te maken. Die rijd gewoon met de groep mee of hij rijd ze kwijt
Ik bedoelde ook de teller idd!Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 19:51:
[...]
Grappenmaker... dat is op de teller ja, zonder reking te houden met de afwijking van dat ding![]()
![]()
...
Ik zag dat je uit Vlaardingen komt, soort buurman ben ik dan uit Schiedam. Afhankelijk van de verzameltijd rij ik ook vrijdag pas weg en kunnen we samen
Ik vind altijd wel een weg om het tempo bij te benen. Dat is trouwens altijd over asfalt en niet door gras @timmie271R0y. schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:02:
[...]
Met een stuk afsnijden ben je er misschien wel sneller?
Maar @caesar1000 hoef je je geen zorgen over te maken. Die rijd gewoon met de groep mee of hij rijd ze kwijt
Het behouden van momentum in de bochten is het belangrijkste. In langzamere bochten kun je door het lagere gewicht van een <500cc minder stop&go rijden dan sommige zwaardere motoren.
@timmie271 @SmurfLink Indien het tempo te hoog ligt, dan kunnen jullie beter zelf je eigen tempo blijven rijden en het daarna doorgeven aan de voorrijder. Op de bochtige wegen in het zuiden is dat nog belangrijker omdat je vaak geen uitloop hebt en de bochten soms erg krap kunnen worden (haarspeldbochten, helling). Na 3 dagen rijden zul je merken dat die bochten een stuk beter gaan.
She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Dat zouden er inmiddels minimaal 15 moeten zijnephymerous schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:47:
Inmiddels al 14 betalingen binnen! Helemaal super. Ik ga zo de telefoonnummers toevoegen aan de app
@Youk Ik doe niets met Google dus .... Helaas, pindakaas (voor mij)
@etwintje Als je nog minimaal 1500Km kunt maken met die banden dan moet 't goed gaan komen, 't Luxemburgse asfalt is redelijk vergelijkbaar met 't spul wat er hier in NL gebruikt wordt en zó hard gaat 't gedurende een GoT weekendje meestal ook weer niet.
Houdt er wel rekening mee dat het onverhoopt tóch ter plekke moeten laten vervangen van een band tijdens het weekend je niet in dank afgenomen gaat worden door de rest van de groep én dat je daar in 't weekend ook serieus de hoofdprijs gaat betalen voor een bandje waarbij je dan vervolgens ook niet de keuze hebt uit model 'A tm. Z'. Ze weten verdomde goed dat jij verder wilt gaan rijden en dat alles wat 'zwart & rond' is toch wel geaccepteerd gaat worden (op den duur)
[ Voor 39% gewijzigd door Will_M op 17-08-2019 15:53 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
De grasroute is ook niet aan te raden hoorcaesar1000 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:23:
[...]
Ik vind altijd wel een weg om het tempo bij te benen. Dat is trouwens altijd over asfalt en niet door gras @timmie271
Langzamere bochten lukken mij wel prima, maar blinde bochten ben ik nog niet zo goed inHet behouden van momentum in de bochten is het belangrijkste. In langzamere bochten kun je door het lagere gewicht van een <500cc minder stop&go rijden dan sommige zwaardere motoren.
Als er maar minimaal 2.5 meter breed asfalt ligt vind ik het genoeg@timmie271 @SmurfLink Indien het tempo te hoog ligt, dan kunnen jullie beter zelf je eigen tempo blijven rijden en het daarna doorgeven aan de voorrijder. Op de bochtige wegen in het zuiden is dat nog belangrijker omdat je vaak geen uitloop hebt en de bochten soms erg krap kunnen worden (haarspeldbochten, helling). Na 3 dagen rijden zul je merken dat die bochten een stuk beter gaan.

Oeps, had ik gewoon overheen gelezen.wimmel_1 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:57:
[...]
...
@Youk Ik doe niets met Google dus .... Helaas, pindakaas (voor mij). @Raym09 had m'n locatie al bij benadering door gegeven dus als je een keer op de koffie wilt komen dan weet je nú in ieder geval in welke regio je mág gaan zoeken
...
Als je wil kan ik wanneer ik alle gegevens heb een screenshot maken en je dit bezorgen. Ik vind het namelijk zelf een leuk overzichtje om te zien waar ongeveer iedereen vandaan komt. (Buiten dan die ene gek uit het zuiden

Ho oeps, dit bericht even gemist.ephymerous schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:44:
Zo! Daar is ie dan, de lang verwachte update. Zoals jullie weten bestaat de groep uit 25 personen. Waarvan wij de overnachtingen voor 23 personen hebben geregeld en 2 personen zichzelf nog hebben aangemeld en gezellig meerijden
We willen jullie vragen de resterende € 90 over te maken op het bij jullie bekende rekeningnummer (die ik hier vanzelfsprekend niet openbaar ga posten). De betaling ontvangen we graag voor 23 augustus onder vermelding van je GoT username.
Daarnaast ontvang ik graag per DM jullie 06 nummer. Degenen die nog niet eerder zijn meegeweest met het GoT motorweekend voegen we dan toe in de groepsapp. Mocht je dat niet willen dan alsnog graag je 06 nummer per DM en dan even aangeven dat je niet toegevoegd wil worden.
Meer informatie over de routes volgt binnenkort door @Tankiej
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
Scheelt dat ik met slapen wel alles uit doe, op de boxer na dan uiteraardSmurfLink schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:07:
[...]
Oke, iemand met wie ik geen kamer wil delen gevonden.Dan kan ik de 2e nacht niet slapen van de lucht!

Verder is een lekker soepel leren pak subliem
[ Voor 11% gewijzigd door Joopieboy op 20-08-2019 14:42 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
OkRaym09 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:29:
@ephymerous Overgemaakt en reeds in de groepsapp![]()
@Youk DM!
Waarschijnlijk zullen ik, @Joopieboy en @wimmel_1 vanuit omgeving Veghel samen oprijden naar het startpunt. Wie wil kan daar of op de route aanhaken
*kuch @Melkunie
En dan moet ik nu zeker direct reageren met dat ik dan ineens wel heel graag ene kamer met je wil delen?Joopieboy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:36:
[...]
[...]
Scheelt dat ik met slapen wel alles uit doe, op de boxer na dan uiteraard
Ik geef alleen graag tekst en uitleg, omdat hier nogal mensen zijn die in plaatjes denkenSmurfLink schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 15:51:
[...]
En dan moet ik nu zeker direct reageren met dat ik dan ineens wel heel graag ene kamer met je wil delen?
omdat hier nogal mensen zijn die in plaatjes denken
Nou, dát helptJoopieboy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:36:
[...]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dat is ongeveer 1,5 week woon-werk rijden voor mij, zal geen probleem zijn, alhoewel de zijkanten hopelijk wel iets harder zullen slijtenwimmel_1 schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 14:57:
[...]
Dat zouden er inmiddels minimaal 15 moeten zijn![]()
@Youk Ik doe niets met Google dus .... Helaas, pindakaas (voor mij). @Raym09 had m'n locatie al bij benadering door gegeven dus als je een keer op de koffie wilt komen dan weet je nú in ieder geval in welke regio je mág gaan zoeken
@etwintje Als je nog minimaal 1500Km kunt maken met die banden dan moet 't goed gaan komen, 't Luxemburgse asfalt is redelijk vergelijkbaar met 't spul wat er hier in NL gebruikt wordt en zó hard gaat 't gedurende een GoT weekendje meestal ook weer niet.
Houdt er wel rekening mee dat het onverhoopt tóch ter plekke moeten laten vervangen van een band tijdens het weekend je niet in dank afgenomen gaat worden door de rest van de groep én dat je daar in 't weekend ook serieus de hoofdprijs gaat betalen voor een bandje waarbij je dan vervolgens ook niet de keuze hebt uit model 'A tm. Z'. Ze weten verdomde goed dat jij verder wilt gaan rijden en dat alles wat 'zwart & rond' is toch wel geaccepteerd gaat worden (op den duur)
Ik bekijk nog steeds serieus de optie om zaterdagochtend naar Luxemburg te rijden, mee te rijden, en 's avonds weer naar huis. Zo ben ik toch nog wat thuis dat weekend.
Een en ander hangt af van het werkrooster van mijn vriendin, aangezien ik het weekend erna ook al 3 dagen weg ben.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Heb vanmiddag een eerste versie van de routes gemaakt, zaterdag route zit nu op zo'n 245km. Vertrektijd is nog niet besproken, maar ik kan me voorstellen dat we rond 9.30 - 10.00 vertrekken bij het hotelDrivinUCrazy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:12:
Ik heb geen idee van jullie voorbereidingen, maar hebben jullie al enig idee hoe lang de route voor de zaterdag gaat worden en hoe laat jullie dan willen vertrekken?
Ik bekijk nog steeds serieus de optie om zaterdagochtend naar Luxemburg te rijden, mee te rijden, en 's avonds weer naar huis. Zo ben ik toch nog wat thuis dat weekend.
Een en ander hangt af van het werkrooster van mijn vriendin, aangezien ik het weekend erna ook al 3 dagen weg ben.
Dat is ook een tijd waar ik wel mee kan leven. Stukje naar Maastricht, en dan binnendoor naar Dasburg, en dan kan ik daar nog een kop koffie mee drinken en een broodje happen voor vertrek.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ben bijna rond met data-mining.
Ik zie een ochtendritje relaxed op de rechter baan wel zitten met die 125er, @Verwijderd we kunnen eventueel met zn 3en die kant op vrijdag ochtend

Awesome
Daar rustig lunchen? Hoe laat denk je dat we vertrekken vanaf het startpunt?SmurfLink schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:59:
Hm da's nog net geen 2 uur rijden vanaf hier, valt me weer mee. Ff ruim op tijd vertrekken, kunnen we daar lekker rustig lunchen @timmie271
Dat vind ik een heel goed idee! Zal je zo de GPX eens sturenDrivinUCrazy schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:12:
@Tankiej Zonder te willen zeuren om routes, dat heb ik niet nodig, ik heb de komende 3 weken vakantie. Ik kan misschien wel even kijken om je zaterdagroute eens een keer te testen?
Ergens begin middag oid?Tankiej schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:16:
[...]
Daar rustig lunchen? Hoe laat denk je dat we vertrekken vanaf het startpunt?
[...]
Dat vind ik een heel goed idee! Zal je zo de GPX eens sturen
Echt wel, strak 7uur paraat daar en gas erop!SmurfLink schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:19:
[...]
Ergens begin middag oid?Ik heb oprecht geen flauw idee. Lijkt me dat we niet om 8u 's ochtends vertrekken toch?
Awesome
Ja daag heb vaak genoeg de wekker om 5 uurRaym09 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:23:
[...]
Echt wel, strak 7uur paraat daar en gas erop!
Ik hoop dat we begin middag al ongeveer halverwege zijn richting het hotelSmurfLink schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:19:
[...]
Ergens begin middag oid?Ik heb oprecht geen flauw idee. Lijkt me dat we niet om 8u 's ochtends vertrekken toch?
Exacte vertrektijd moet nog bepaald worden. Het zal geen 8.00 worden, maar ook niet 13.00. Ergens daar tussen
Nou oke ontbijt dan bij de maccie.Tankiej schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:31:
[...]
Ik hoop dat we begin middag al ongeveer halverwege zijn richting het hotel
Exacte vertrektijd moet nog bepaald worden. Het zal geen 8.00 worden, maar ook niet 13.00. Ergens daar tussen
Toch maar langs boven rijden, is leuker.
Alleen zal het vooral van het vertrekuur afhangen. Ben aan het overwegen om op donderdag al die richting uit te gaan en dan een hotelletje of zo voor een nacht te nemen. Kan ik fris aan de vrijdagrit beginnen.
Nog mensen met dit idee?
Je hebt het over de tweede zaterdag rit hoop ik? Ik ga naar Luxemburg om motor te rijden, niet om uit te slapen. 5 uur ga ik een rondje doen. Ik zie jullie wel bij het ontbijt.Raym09 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:23:
[...]
Echt wel, strak 7uur paraat daar en gas erop!
HOE DAN?
Tja, als je niets van ome google wilt weten.....wimmel_1 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:12:
Misschien is 't overbodig maar: Ik zie mensen een 'startlocatie' noemen terwijl die niet in de OP vermeldt staat....
HOE DAN?
Ik quote deze even. Jeweetwel, voor laterR0y. schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:38:
[...]
Je hebt het over de tweede zaterdag rit hoop ik? Ik ga naar Luxemburg om motor te rijden, niet om uit te slapen. 5 uur ga ik een rondje doen. Ik zie jullie wel bij het ontbijt.

Dan rijd ik hier thuis wel ergens op 't gemakje rond 14:00 uur weg.....Ben ik alsnog mooi op tijd bij 't hotel om als eerste in te checken, waarschijnlijkSmurfLink schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:56:
[...]
Tja, als je niets van ome google wilt weten.....
Verwijderd
Spreken vooraf wel even via dm /whatsapp af hoe en waar.
Maar eens kijken of ik dat kan verzetten.
Héhéwimmel_1 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:12:
Misschien is 't overbodig maar: Ik zie mensen een 'startlocatie' noemen terwijl die niet in de OP vermeldt staat....
HOE DAN?
Volgens mij is mijn datamining compleet.

Don't push it @Maegrim
[ Voor 23% gewijzigd door Grubeater op 21-08-2019 21:34 ]
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Dat is idd dacht ik de enige manier om hem wat harder te laten lopen helaasVerwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 20:32:
@Mitssz Is prima hoor. Ben nog aan het kijken om 'm nog een beetje te kietelen, maar volgens mij is de enige manier harder te laten lopen door 'm te voorzien van een big bore setje van 180 cc.
Spreken vooraf wel even via dm /whatsapp af hoe en waar.

Welnee. Achter een snellere motor hangen met een touw en dan koppeling inknijpen. Werkt prima voor op de snelweg lijkt mijMitssz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 09:05:
[...]
Dat is idd dacht ik de enige manier om hem wat harder te laten lopen helaas
Wel even wat afremmen voor de koppeling losgelaten word
@SmurfLink ontbijt bij de mac heb ik nog nooit geprobeerd
Echt ontbijt ontbijt lijkt me best walgelijktimmie271 schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 18:20:
[...]
@SmurfLink ontbijt bij de mac heb ik nog nooit geprobeerd
[ Voor 5% gewijzigd door SmurfLink op 23-08-2019 09:49 ]
Daar was ik graag bij geweest. Is dit een jaarlijks terugkerend fenomeen?
Verblijf is net aan in Duitsland tegen de grens van Luxemburg aan.Jolke schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:04:
Ik kon zo snel niet vinden waar het verblijf is? Wellicht haak ik spontaan even aan, ik woon dichtbij (<200 km) van Luxemburg.
https://goo.gl/maps/52ar6f3BqpJW5Us26
Ik wil ook niet graag weer in dezelfde situatie komen als begin dit jaar in Luxemburg en dat ik mijn conditie weer verder af breek.
Pas op zijn plaats dus, ondanks dat ik het écht jammer vind en graag had willen meerijden en 's avonds lekker slap kunnen ouwehoeren.
Jammer, hopelijk ben je er volgend jaar wel weer bij! Verstandig om voor je eigen gezondheid te kiezenJoopieboy schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:05:
Ook via hier en niet alleen in de app nog even netjes melden, gezien mijn gezondheid is een weekend van 3 dagen te belastend en heeft teveel impact op mijn energiepeil. Daardoor heb ik besloten dat dit niet handig is.
Ik wil ook niet graag weer in dezelfde situatie komen als begin dit jaar in Luxemburg en dat ik mijn conditie weer verder af breek.
Als ik de groepsapp lees, dan hoef jij niet met een weekend mee om slap te kunnen ouwehoerenPas op zijn plaats dus, ondanks dat ik het écht jammer vind en graag had willen meerijden en 's avonds lekker slap kunnen ouwehoeren.
[ Voor 89% gewijzigd door Mitssz op 27-08-2019 13:06 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verstandige keuze Johan en uiteraard jammer dat je niet mee gaat. Volgende keer beterJoopieboy schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:05:
Ook via hier en niet alleen in de app nog even netjes melden, gezien mijn gezondheid is een weekend van 3 dagen te belastend en heeft teveel impact op mijn energiepeil. Daardoor heb ik besloten dat dit niet handig is.
Pas op zijn plaats dus, ondanks dat ik het écht jammer vind en graag had willen meerijden en 's avonds lekker slap kunnen ouwehoeren.
XXXVI

Na veel puzzelen, zijn er een aantal mooie routes uit gekomen! Veel meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk, aanschouw het zelf
Voor de mensen met een navigatie, hier is de GPX te downloaden: https://drive.google.com/...IhDuMnff4pvj4wt_Aer0ujB4c
Voor de mensen die geen navigatiesysteem hebben, of een andere manier om een GPX-bestand te bekijken, heb ik hem hier geüpload: https://www.gpsvisualizer...0902104105-33110-map.html
De melding over de Google Maps API key kan je weg klikken met het kruisje rechtsboven
Paar opmerkingen:
- Beginpunt is McDonalds Tegelen bij Venlo (https://goo.gl/maps/m8GmxSAn5W8dRApS8)
- Eindpunt is McDonalds Geldrop (vlakbij Eindhoven, https://goo.gl/maps/Bgbdc3kWR7L15wzn7)
- Om de 100 tot 115 kilometer zit er een tankstop. Voor de minder bedeelde motoren onder ons, qua brandstofinhoud, en de groot verbruikers. Het is aan jezelf om te bepalen of je elke stop gaat tanken. Als je zeker weet de volgende te kunnen halen, kan je eventueel eens eentje overslaan. Maar let wel: als je zonder brandstof komt te staan, betekent dat een rondje (bier/koffie/fris/wijn) voor de hele groep!
- Voor de zaterdagroute is er een lange en korte variant. De midden en snelle groep zal de lange variant rijden. Voor de langzame groep is er een iets kortere route gemaakt, om te zorgen dat zij ook op tijd zijn voor het avondeten
- Langzamere (beginners) groep, @wimmel_1 zal hier voorrijder zijn
- Midden groep, @ephymerous zal hier voorrijder zijn
- Snellere groep, deze zal ik, @Tankiej, voorrijden
Het is niet gelijk een vaste indeling, maar meer om een indicatie te hebben. Mocht je tijdens het rijden het idee hebben dat het toch niet jouw groep is, overleg dan even bij een stop (tank/koffie/lunch) bij welke groep je aan kan sluiten.
Over hoe we in de groepen gaan rijden gaan we ook nog vooraf communiceren, zodat voor iedereen duidelijk is wat je van elkaar kan verwachten. Dat volgt nog
Voor nu, nog even iedereen taggen (heb de lijst van de laatste tag post van @ephymerous gekopiëerd, hoop dat die volledig is):
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Verwijderd (jou even getagged om je "aan te haken"
Midden! Denk ikTankiej schreef op maandag 2 september 2019 @ 19:58:
Routes!![]()
Na veel puzzelen, zijn er een aantal mooie routes uit gekomen! Veel meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk, aanschouw het zelf
Voor de mensen met een navigatie, hier is de GPX te downloaden: https://drive.google.com/...IhDuMnff4pvj4wt_Aer0ujB4c
Voor de mensen die geen navigatiesysteem hebben, of een andere manier om een GPX-bestand te bekijken, heb ik hem hier geüpload: https://www.gpsvisualizer...0902104105-33110-map.html
De melding over de Google Maps API key kan je weg klikken met het kruisje rechtsboven![]()
Paar opmerkingen:De bedoeling is dat we met drie groepen gaan rijden:
- Beginpunt is McDonalds Tegelen bij Venlo (https://goo.gl/maps/m8GmxSAn5W8dRApS8)
- Eindpunt is McDonalds Geldrop (vlakbij Eindhoven, https://goo.gl/maps/Bgbdc3kWR7L15wzn7)
- Om de 100 tot 115 kilometer zit er een tankstop. Voor de minder bedeelde motoren onder ons, qua brandstofinhoud, en de groot verbruikers. Het is aan jezelf om te bepalen of je elke stop gaat tanken. Als je zeker weet de volgende te kunnen halen, kan je eventueel eens eentje overslaan. Maar let wel: als je zonder brandstof komt te staan, betekent dat een rondje (bier/koffie/fris/wijn) voor de hele groep!
- Voor de zaterdagroute is er een lange en korte variant. De midden en snelle groep zal de lange variant rijden. Voor de langzame groep is er een iets kortere route gemaakt, om te zorgen dat zij ook op tijd zijn voor het avondeten
Om alvast een beetje een idee te hebben hoe groot de groepen gaan worden, zouden jullie aan kunnen geven in welke groep jullie mee willen rijden? Ook als je twee, of zelfs alle drie, de groepen oké vindt graag aangeven.
- Langzamere (beginners) groep, @wimmel_1 zal hier voorrijder zijn
- Midden groep, @ephymerous zal hier voorrijder zijn
- Snellere groep, deze zal ik, @Tankiej, voorrijden
Het is niet gelijk een vaste indeling, maar meer om een indicatie te hebben. Mocht je tijdens het rijden het idee hebben dat het toch niet jouw groep is, overleg dan even bij een stop (tank/koffie/lunch) bij welke groep je aan kan sluiten.
Over hoe we in de groepen gaan rijden gaan we ook nog vooraf communiceren, zodat voor iedereen duidelijk is wat je van elkaar kan verwachten. Dat volgt nog
Voor nu, nog even iedereen taggen (heb de lijst van de laatste tag post van @ephymerous gekopiëerd, hoop dat die volledig is):
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater

Ik vond het tempo van het extra rondje (ik twijfel nu of dat het extra rondje was of het stuk voor het hotel) vorig jaar leuk ( @Raym09 ligt er maar net aan waar je reed natuurlijk
Het tempo van het extra rondje vorig jaar was erg leuk! Dat tempo wil ik graag wel weer rijden. Als dat tempo van toen snel is, dan graag in de snelle groep. Anders is de middengroep ook oke.
Graag niet in de langzame groep.