Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakers motorweekend 20-21-22 september 2019

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +19Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: mei 2002
  • Nu online
Mede-auteurs:
  • Tankiej
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 17:23

Tankiej

• caesar1000
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 01:01

caesar1000

Yes! Hier is ie dan! Zoals reeds gecommuniceerd gaat dit jaar het Tweakersmotorweekend plaatsvinden op 20, 21 en 22 september. Een dag langer dan voorheen en dat geeft ons de mogelijkheid om lekker naar Luxemburg te rijden en daar fijn bochtjes te draaien :)

We hebben voor de overzichtelijkheid gekozen om een nieuw topic te maken. Hier komt t.z.t. alle informatie beschikbaar. Voor nu is het zaak om in dit topic door te geven of je meegaat. Doe dit voor 9 juni 2019. Wij gaan daarna opzoek naar een geschikt hotel. Voor nu kunnen we dan ook geen richtlijn geven voor de kosten. Wel beloven we de prijs/kwaliteit scherp in de gaten te houden.

Kortom:
  • Wat? Motorweekend!
  • Wanneer? 20-21-22 september 2019
  • Waar? Luxemburg
  • Aanmelden? In dit topic, voor 9 juni
Even een tag voor iedereen die heeft aangegeven interesse te hebben:

Nog onbekend:
@Leviathius ]
@Bommes
@aidanl
@xos
@DragonSlayer666
@lolgast
@Mauritio
@Maegrim

Aangemeld:
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@neographikal
@Grubeater

Helaas afgemeld:
@Secsytime
@NLDViane
@streamnl
@DrivinUCrazy
@Rubman
@SniperGuy
@DateTime.Now
@Dryhte
@sylvesterrr
@Thoit

ephymerous wijzigde deze reactie 13-06-2019 22:43 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Rubman schreef op zondag 26 mei 2019 @ 21:10:
Helaas niet voor mij, iets te dicht op de uitgerekende datum voor einde zwangerschap vriendin.
Hoe dicht is dicht? Hier 1 november... voor mij is het ook onder voorbehoud dat mijn vriendin zich goed voelt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Rubman schreef op maandag 27 mei 2019 @ 07:29:
[...]

7 oktober.
Dat vind ik ff te ;)
Dat snap ik helemaal :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Raym09 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:44:

@ephymerous al enig idee waar het verzameling zal zijn?
Nope, ook een beetje afhankelijk van de aanmeldingen en waar iedereen vandaan komt :)

• ephymerous
  • Nu online
De lijst is weer bijgewerkt. Klopt het dat de volgende geïnteresseerden nog op onbekend staan?

@Leviathius
@neographikal
@Joopieboy
@Bommes
@Thoit
@Dryhte
@aidanl
@xos
@sylvesterrr
@DateTime.Now
@DragonSlayer666
@Winst
@lolgast
@Mauritio
@Maegrim

Acties:
  • +2Henk 'm!

• caesar1000
timmie271 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:35:
[...]
Dan kun je de mijne met gemak 2x aftanken aangezien daar maar 13 liter maximaal in past :+

Dus jij gaat 2-3 versnellingen gebruiken waar ik ze alle 6 nodig heb net zoals @caesar1000? :9
timmie271 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:44:
[...]
Afhankelijk van de bochten versnelling 1-4 en op de snelweg ben ik je kwijt als je in de 2 rijd :+
Op de meeste bochtige wegen, tijdens de vorige GoT-tours, reed ik op de bochtige stukken in versnellingen 3-6. Ik moet 5 keer schakelen voordat @noes naar de 2e versnelling schakelt. :+

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +12Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Inmiddels zijn we voor 22 deelnemers een passend hotel aan het zoeken. Let op, de reserveringen worden pas definitief zodra er betaald is. Wij gaan niet voorfinancieren dus binnenkort vragen we een snelle betaalactie van jullie :)

@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@neographikal

ephymerous wijzigde deze reactie 13-06-2019 22:44 (3%)

• ephymerous
  • Nu online
Youk schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:29:
Leuk te zien dat het nu echt wel concreet aan het worden is. Ik verheug mij er al op!

Hoe zien jullie het trouwens voor wat betreft de hotelkamers? Ik ga er vanuit dat we kamers delen, alleen op een kamer is maar saai (en stuk duurder meestal).

In ieder geval alvast bedankt voor alle tijd die jullie hierin steken om dit georganiseerd te krijgen! _/-\o_
In principe delen we de kamers. Tenzij iemand aangeeft dat perse niet te willen of iemand last-minut afhaakt :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• caesar1000
Joopieboy schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:59:
Check, laat het weten, dan maken we het over. :)

Heb je al een idee waar en welk hotel? :)
We zijn nu bezig met het zoeken van een goed hotel en een mooie route. :)

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • +13Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Het hotel is geboekt. Het is hotel Daytona in Dasburg geworden. Niet helemaal Luxemburg maar wel op de grens. We zullen dan ook een groot deel van de routes door Luxemburg rijden :)

We hebben een mooi "arrangement" gekozen. Twee overnachtingen, tweemaal ontbijt, een driegangenmenu op de vrijdagavond en een BBQ op de zaterdagavond. Dit voor een mooi bedrag van € 115 per persoon. Om de reservering definitief te maken wil ik jullie vragen om met spoed € 25 over te maken. De rekeningdetails vinden jullie zodadelijk in de e-mail in de DM. Ik wil jullie vragen dit voor dinsdag op mijn rekening te laten verschijnen. Geen zorgen... met dit bedrag zet ik het niet op een lopen ;)

En de tag...

@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst

ephymerous wijzigde deze reactie 13-06-2019 21:46 (18%)

• caesar1000
Wij zijn nu bezig met de betalingen voor de hotelreservering. Jullie staan volgens de administratie nog op onbekend. Klopt dat?
@Bommes
@DragonSlayer666
@lolgast
@Maegrim
@Jeltel

@neographikal @ephymerous heeft in zijn laatste post een update geplaatst. ;)

caesar1000 wijzigde deze reactie 13-06-2019 22:55 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Tankiej
Joopieboy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:21:
[...]

Altijd cash meenemen in Duitsland :Y Als je staande gehouden wordt moet je direct aftikken, kleine bedragen kan je niet overal pinnen, etc :Y
Vorige keer hadden de agenten gewoon een mobiel pinapparaat, cash was niet nodig :+

Maar het is wel aan te raden om altijd cash mee te nemen inderdaad, voor lunch, koffie etc.

Tankiej wijzigde deze reactie 14-06-2019 12:46 (11%)

• Tankiej
Mitssz schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:06:
Wat is een beetje een gangbaar bedrag om contant mee te nemen?(voor diegene die al eens geweest zijn) Dan kan iedereen hier een beetje rekening mee houden.
Ik doe altijd €50 cash per dag dat ik weg ben. Dan zit je sowieso wel veilig als je een beetje normaal doet :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
We gaan inderdaad in minimaal 2 groepen :)

Gaaf hoor, van 16 deelnemers staat het geld al op de rekening! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
neographikal schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 16:08:
[...]

Kan iemand hier nog antwoord op geven? De deal is super, als het prutweer is haak ik hoe dan ook af, in de regen rijden is geen lol aan :)
In principe neem je het risico zelf. Het is zover van te voren lastig te voorspellen wat het weer gaat doen. We kunnen niet beloven dat het niet gaat regenen. We kunnen ook niet beloven dat Daytona het bedrag kwijt scheldt. :)

Overigens helemaal met je eens. In de regen rijden vind ik ook niets.

ephymerous wijzigde deze reactie 16-06-2019 09:00 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Jullie zijn fantastisch, al 21 22 betalingen :)

Degenen die nog missen hebben een herinnering ontvangen. Een betaling kan ik niet koppelen aan een username. Wil diegene zich ook even melden? Inmiddels duidelijk :)

ephymerous wijzigde deze reactie 16-06-2019 19:25 (71%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Melkunie schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:37:
Kunnen we al voorkeuren voor bunkbuddies opgeven?

Ik wil nu al niet bij Noes en/of Smurflink :9
Haha, ik wil bij niemand die snurkt! Trauma’s van de wintersport :/

ephymerous wijzigde deze reactie 17-06-2019 20:52 (6%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
Rebo.71 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:13:
O-) Zeg @ephymerous , is er nog plek voor 2 last minute spijtoptanten? O-) ( komt een MT125'je mee, dus graag in de langzame groep ;) )
Dat moeten we dan even vragen bij Daytona. Zou je dat misschien zelf willen doen? Ik heb onlangs de sleutel van ons nieuwbouwhuis gekregen en ben even druk met andere dingen :)

• Tankiej
w4rguy schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:43:
Wordt er verwacht dat we het restantbedrag á 90 euro op locatie betalen, of vooraf? Heb de 25 euro aanbetaling al over gemaakt natuurlijk :)
Vooraf, komt nog info over binnenkort :)

• ephymerous
  • Nu online
Zo! Daar is ie dan, de lang verwachte update. Zoals jullie weten bestaat de groep uit 25 personen. Waarvan wij de overnachtingen voor 23 personen hebben geregeld en 2 personen zichzelf nog hebben aangemeld en gezellig meerijden :)

We willen jullie vragen de resterende € 90 over te maken op het bij jullie bekende rekeningnummer (die ik hier vanzelfsprekend niet openbaar ga posten). De betaling ontvangen we graag voor 23 augustus onder vermelding van je GoT username.

Daarnaast ontvang ik graag per DM jullie 06 nummer. Degenen die nog niet eerder zijn meegeweest met het GoT motorweekend voegen we dan toe in de groepsapp. Mocht je dat niet willen dan alsnog graag je 06 nummer per DM en dan even aangeven dat je niet toegevoegd wil worden.

Meer informatie over de routes volgt binnenkort door @Tankiej :)

@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Rebo.71 (jou even getagged om je "aan te haken" :))

• ephymerous
  • Nu online
R0y. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:50:
Zal het morgen even overmaken.

Ik kan hier rond 3 uur wegrijden hoop ik, dan ben ik ergens rond 7 uur bij het hotel (uurtje extra om even te pauzeren etc, moet lukken).

@ephymerous Heb je iets van een tijd afgesproken voor het avondeten? Als jullie al begonnen zijn is het vast geen probleem dat ik iets later aansluit toch?
Daar hebben we nog geen afspraken over gemaakt. Dat doen we zodra de routes klaar zijn en dan zal ik even contact opnemen met Daytona :)
R0y. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:53:
[...]

Geen bier voor jou, anders moeten we je straks uit een grasveld trekken >:)
Touche :o

ephymerous wijzigde deze reactie 15-08-2019 20:55 (15%)

• ephymerous
  • Nu online
SmurfLink schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:54:
Wel goed punt wat de startlocatie gaat zijn.. Limburg is een flink end rijden vanaf hier, dus dan is een hotelletje voor de nacht ervoor wellicht geen slecht idee.
Das voor mij ook zo maar zoals het nu lijkt vertrekken we niet heel vroeg en hebben de mensen die wel centraal of centraler wonen wel wat tijd om in Limburg te komen :)

• ephymerous
  • Nu online
darkkingll schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 17:07:
[...]
ooh, dat zou mooi zijn.. ik heb alleen de 25euro voorschot betaald, verder niets.. (En die 25 euro hoef ik op zich ook niet terug)
Wat vervelend dat je niet mee kan. Ik wil je alsnog vragen de 90 euro binnenkort over te maken omdat we in principe niet kunnen annuleren. Wel wil ik een balletje voor je opgooien bij hotel Daytona maar dat biedt geen garanties.

• ephymerous
  • Nu online
Maegrim schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:36:
Als er bij Daytona nog een kamer is wil ik die wel
@darkkingll geeft aan dat hij niet kan, dat bed komt dan in principe vrij. Tof dat je iig mee rijdt :)

• ephymerous
  • Nu online
Inmiddels al 14 betalingen binnen! Helemaal super. Ik ga zo de telefoonnummers toevoegen aan de app :)

• caesar1000
R0y. schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:02:
[...]
Met een stuk afsnijden ben je er misschien wel sneller? :9

Maar @caesar1000 hoef je je geen zorgen over te maken. Die rijd gewoon met de groep mee of hij rijd ze kwijt :)
Ik vind altijd wel een weg om het tempo bij te benen. Dat is trouwens altijd over asfalt en niet door gras @timmie271 :+

Het behouden van momentum in de bochten is het belangrijkste. In langzamere bochten kun je door het lagere gewicht van een <500cc minder stop&go rijden dan sommige zwaardere motoren.

@timmie271 @SmurfLink Indien het tempo te hoog ligt, dan kunnen jullie beter zelf je eigen tempo blijven rijden en het daarna doorgeven aan de voorrijder. Op de bochtige wegen in het zuiden is dat nog belangrijker omdat je vaak geen uitloop hebt en de bochten soms erg krap kunnen worden (haarspeldbochten, helling). Na 3 dagen rijden zul je merken dat die bochten een stuk beter gaan. ;)

• Tankiej
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 22:12:
Ik heb geen idee van jullie voorbereidingen, maar hebben jullie al enig idee hoe lang de route voor de zaterdag gaat worden en hoe laat jullie dan willen vertrekken?
Ik bekijk nog steeds serieus de optie om zaterdagochtend naar Luxemburg te rijden, mee te rijden, en 's avonds weer naar huis. Zo ben ik toch nog wat thuis dat weekend. :)

Een en ander hangt af van het werkrooster van mijn vriendin, aangezien ik het weekend erna ook al 3 dagen weg ben.
Heb vanmiddag een eerste versie van de routes gemaakt, zaterdag route zit nu op zo'n 245km. Vertrektijd is nog niet besproken, maar ik kan me voorstellen dat we rond 9.30 - 10.00 vertrekken bij het hotel :)

• Tankiej
SmurfLink schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:59:
Hm da's nog net geen 2 uur rijden vanaf hier, valt me weer mee. Ff ruim op tijd vertrekken, kunnen we daar lekker rustig lunchen @timmie271 :P
Daar rustig lunchen? Hoe laat denk je dat we vertrekken vanaf het startpunt? :P
DrivinUCrazy schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:12:
@Tankiej Zonder te willen zeuren om routes, dat heb ik niet nodig, ik heb de komende 3 weken vakantie. Ik kan misschien wel even kijken om je zaterdagroute eens een keer te testen?
Dat vind ik een heel goed idee! Zal je zo de GPX eens sturen :)

• Tankiej
SmurfLink schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:19:
[...]

Ergens begin middag oid? :P Ik heb oprecht geen flauw idee. Lijkt me dat we niet om 8u 's ochtends vertrekken toch?
Ik hoop dat we begin middag al ongeveer halverwege zijn richting het hotel :+

Exacte vertrektijd moet nog bepaald worden. Het zal geen 8.00 worden, maar ook niet 13.00. Ergens daar tussen :P

• Tankiej
Joopieboy schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:05:
Ook via hier en niet alleen in de app nog even netjes melden, gezien mijn gezondheid is een weekend van 3 dagen te belastend en heeft teveel impact op mijn energiepeil. Daardoor heb ik besloten dat dit niet handig is.

Ik wil ook niet graag weer in dezelfde situatie komen als begin dit jaar in Luxemburg en dat ik mijn conditie weer verder af breek.
Jammer, hopelijk ben je er volgend jaar wel weer bij! Verstandig om voor je eigen gezondheid te kiezen :)
Pas op zijn plaats dus, ondanks dat ik het écht jammer vind en graag had willen meerijden en 's avonds lekker slap kunnen ouwehoeren. :P
Als ik de groepsapp lees, dan hoef jij niet met een weekend mee om slap te kunnen ouwehoeren :+

• ephymerous
  • Nu online
Joopieboy schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:05:
Ook via hier en niet alleen in de app nog even netjes melden, gezien mijn gezondheid is een weekend van 3 dagen te belastend en heeft teveel impact op mijn energiepeil. Daardoor heb ik besloten dat dit niet handig is.

Ik wil ook niet graag weer in dezelfde situatie komen als begin dit jaar in Luxemburg en dat ik mijn conditie weer verder af breek.

Pas op zijn plaats dus, ondanks dat ik het écht jammer vind en graag had willen meerijden en 's avonds lekker slap kunnen ouwehoeren. :P
Verstandige keuze Johan en uiteraard jammer dat je niet mee gaat. Volgende keer beter :)

• Tankiej
Routes! *O*

Na veel puzzelen, zijn er een aantal mooie routes uit gekomen! Veel meer heb ik er niet over te zeggen eigenlijk, aanschouw het zelf :)

Voor de mensen met een navigatie, hier is de GPX te downloaden: https://drive.google.com/...IhDuMnff4pvj4wt_Aer0ujB4c
Voor de mensen die geen navigatiesysteem hebben, of een andere manier om een GPX-bestand te bekijken, heb ik hem hier geüpload: https://www.gpsvisualizer...0902104105-33110-map.html
De melding over de Google Maps API key kan je weg klikken met het kruisje rechtsboven :Y)

Paar opmerkingen:
  • Beginpunt is McDonalds Tegelen bij Venlo (https://goo.gl/maps/m8GmxSAn5W8dRApS8)
  • Eindpunt is McDonalds Geldrop (vlakbij Eindhoven, https://goo.gl/maps/Bgbdc3kWR7L15wzn7)
  • Om de 100 tot 115 kilometer zit er een tankstop. Voor de minder bedeelde motoren onder ons, qua brandstofinhoud, en de groot verbruikers. Het is aan jezelf om te bepalen of je elke stop gaat tanken. Als je zeker weet de volgende te kunnen halen, kan je eventueel eens eentje overslaan. Maar let wel: als je zonder brandstof komt te staan, betekent dat een rondje (bier/koffie/fris/wijn) voor de hele groep!
  • Voor de zaterdagroute is er een lange en korte variant. De midden en snelle groep zal de lange variant rijden. Voor de langzame groep is er een iets kortere route gemaakt, om te zorgen dat zij ook op tijd zijn voor het avondeten :7
De bedoeling is dat we met drie groepen gaan rijden:
  • Langzamere (beginners) groep, @wimmel_1 zal hier voorrijder zijn
  • Midden groep, @ephymerous zal hier voorrijder zijn
  • Snellere groep, deze zal ik, @Tankiej, voorrijden
Om alvast een beetje een idee te hebben hoe groot de groepen gaan worden, zouden jullie aan kunnen geven in welke groep jullie mee willen rijden? Ook als je twee, of zelfs alle drie, de groepen oké vindt graag aangeven.
Het is niet gelijk een vaste indeling, maar meer om een indicatie te hebben. Mocht je tijdens het rijden het idee hebben dat het toch niet jouw groep is, overleg dan even bij een stop (tank/koffie/lunch) bij welke groep je aan kan sluiten.

Over hoe we in de groepen gaan rijden gaan we ook nog vooraf communiceren, zodat voor iedereen duidelijk is wat je van elkaar kan verwachten. Dat volgt nog :)

Voor nu, nog even iedereen taggen (heb de lijst van de laatste tag post van @ephymerous gekopiëerd, hoop dat die volledig is):
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater

• ephymerous
  • Nu online
Raym09 schreef op maandag 2 september 2019 @ 21:23:
[...]

Het avond rondje ging wel lekker vlot, al ging de vaart eruit toen @Vrijdag z'n voorrijder kwijt was.

Gevoelsmatig zeg ik midden/snel, maar dat hangt sterk af van het tempo snel. Het tempo van @ephymerous met de Zwolle rit was voor mij iets te rustig (ondanks dat ik in de staart zat). Echter heb ik @Tankiej in het tweakers weekend ook wel eens zien knallen dat ik denk van, dat hou ik geen 3 dagen vol.

Hou zeker van vlot doorrijden (genoeg die dat kunnen bevestigen @snellegroepHeterenrit), maar het moet geen racen worden. Zoveel buitenland/bergen ervaring heb ik ook weer niet en alles moet weer heel thuis komen.

Zoals @DrivinUCrazy het hierboven beschrijft > sportief
Toen reed ik ongeveer max toegestane snelheid om ieder een kans te geven in de buurt te blijven. Nu ben ik voornemens wat harder door te rijden maar of dat snel is weet ik niet :)

• Tankiej
Frans92 schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:13:
Ziet er top uit @Tankiej! Heb er zin in :D

Het tempo van het extra rondje vorig jaar was erg leuk! Dat tempo wil ik graag wel weer rijden. Als dat tempo van toen snel is, dan graag in de snelle groep. Anders is de middengroep ook oke.
Graag niet in de langzame groep.
Zoiets zal het ongeveer worden denk ik ja :)
wimmel_1 schreef op maandag 2 september 2019 @ 20:23:
Mag ik opmerken dat ik de naamgevingen "Snel, Minder Snel & Langzaam" qua groepsaanduiding persoonlijk minder 'gemakkelijk' gekozen vind?

"Langzaam" wil voor mij zeggen dat er ook mensen mee rijden welke nog géén of zeer weinig ervaring hebben en 't daardoor automatisch ook terrecht wat rustiger aan doen op 'onbekend' terrein. Als we daardoor onderweg een keer extra bij een terras moeten stoppen óf juist een paar bochten of wegen éxtra (nogmaals) moeten gaan nemen doordat ze (stiekem) toch wel érg leuk waren.....

Zó veel dingen om rekening mee te moeten gaan houden.... >:) :9
Natuurlijk mag je dat opmerken :+

De extra uitleg is wel goed inderdaad :)

• caesar1000
Vrijdag schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:01:
Neemt @caesar1000 zijn drone nog mee voor mooie beelden? :)
Ja, de drone gaat dit jaar opnieuw mee. We hebben als organisatie besloten om de drone tijdens de avondritten te gebruiken zodat we op de langere ritten geen vertraging hebben (met 24 motoren duurt het lang). @Mitssz jij kunt je camera meenemen voor beelden vanaf de grond. :)
Raym09 schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 10:49:
[...]
Lijkt mij sowieso verstandig dat alle groepen relatief "rustig" beginnen en de eerste paar stoppen even evalueren of het tempo omhoog of omlaag moet/mag/kan of dat je overstapt naar een andere groep.

V.w.b. limiet overschrijden, dan laat je gewoon maar een gat vallen naar je voorganger. Het is een gezellig weekendje weg, geen wedstrijd en dus ook niet de bedoeling dat je koste wat kost je voorganger bijhoudt met alle risico's van dien.

Om @wimmel_1 te quoten "samen uit, samen thuis" doorrijden prima maar geen onzin waardoor we samen in het ziekenhuis zitten.
Om die reden ga ik in de middelste groep rijden. Met een 125cc moet je teveel de limieten van de motor en jezelf opzoeken tijdens het rijden in een snelle groep met motoren die meer dan 5x zoveel vermogen hebben. :+

Acties:
  • +10Henk 'm!
  • Pinned

• ephymerous
  • Nu online
Voorlopige indeling op basis van jullie input:

Slome duikelaars met als voorrijder @wimmel_1
@Rebo.71
@Vrijdag
@timmie271
@Melkunie
@etwintje
@SmurfLink
@Grubeater

Fatsoensrakkers met als voorrijder @ephymerous (als backup @BartW *)
@R0y.
@alexthegrat
@w4rguy
@Youk
@Imo62
@Winst
@caesar1000

Racemalloten met als raceleider @Tankiej
@Frans92
@Raym09
@noes
[~Mitssz
@Maegrim ]

*Voor mij is het zoals eerder aangegeven nog onzeker of ik mee kan/wil. Mijn vriendin is tegen die tijd 34 weken zwanger en we hebben redenen om aan te nemen dat hij (ja het wordt een hij) zich eerder gaat melden. Het hangt even van het gevoel van mijn vriendin af en ook of ik het gezien haar staat dat weekend aandurf om d'r alleen thuis te laten.

• Tankiej
Mitssz schreef op woensdag 4 september 2019 @ 09:20:
[...]

Racemalloten _O-

Het blijft dus nog spannend tot het weekend daar is :)

EDIT: Ik ben wel in de minderheid met CC's binnen de snelle groep :+
Als je een beetje vlot rijdt met die machine, dan gok ik dat het wel goed komt.
CC's zeggen niet alles, het gaat erom wat je er mee kan en doet :+

• Tankiej
Youk schreef op woensdag 4 september 2019 @ 10:46:
Zijn er nog mensen die al een dag op voorhand richting Venlo willen trekken? Ben nog aan het twijfelen of ik al de namiddag/avond voordien naar daar ga. In een hotelletje of B&B, 's morgens lekker ontbijtje en op het gemak naar het vertrekpunt. Lekker relax beginnen aan de trip.

Als er nog zijn die dit willen doen, kunnen we misschien samen iets boeken. Reeds een gezellig avondje kennismaken.
Ik zat er wel aan te denken om dat te doen. Was nog niet helemaal zeker, omdat het beginpunt niet heel ver weg is voor mij (+/- 1 uur 15 min).
Maar als er iemand dat gaat doen, dan doe ik wel mee :D

• Tankiej
Imo62 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 12:24:
Is het al bekend hoe laat we vrijdag los gaan? Ik moet zelf ook 2 uur rijden naar Venlo, dus afhankelijk van de vertrektijd zit ik ook eventueel een hotelletje te overwegen.
Hier komen we binnenkort op terug, maar het zal niet heel laat zijn (+/- 10.00, 10.30, ergens daar in de buurt).

We moeten wel 230 kilometer naar het hotel rijden :)

• Tankiej
wimmel_1 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:38:
[...]

Da's dus 3 ritjes á ±80Km?
  1. Start - Lunch
  2. Lunch - Koffiestop
  3. Koffiestop - Hotel
We gáán er gewoon voor als 'langzame' groep :9
Start - Tankstop
Tankstop - koffie/uitzichtpunt
Koffie/uitzichtpunt - Tankstop
Tankstop - Lunch
Lunch - Tankstop/koffie/drink stop
Tankstop/koffie/drink stop - Hotel

De eerste tankstop zit al erg vroeg. Tussen alle tankstops daarna zit +/- 100 - 115 kilometer.
Ik kan de exacte kilometers tussen de stops nog wel even opzoeken en in dit topic vermelden. Wordt wel ergens volgende week, ben komende dagen niet in de buurt van een/mijn pc met basecamp :)
wimmel_1 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 22:53:
[...]

Als je bij 't vertrekpunt gewoon een volle tank hebt dan komt 't allemaal goed :*)
Goed dat je dat nog even zegt; ik was het alweer vergeten te melden!
We hebben een tankstop kort na de start, zodat iedereen relatief goedkoop hem vol kan gooien in Duitsland. Die tankstop zit al na zo'n 10km uit m'n hoofd. Dus als iedereen dat nog kan rijden vanaf het startpunt, dan moet het goed komen :D

• ephymerous
  • Nu online
etwintje schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 09:17:
[...]

Ja lijkt me prima! Zijn er nog meer mensen die langs Apeldoorn komen?
Vanuit Zwolle kom ik over Apeldoorn :)

• Tankiej
Youk schreef op maandag 9 september 2019 @ 19:54:
Om nog eens terug te komen op een overnachting de dag voor het vertrek.

Kan iedereen even aangeven wie wat zou willen?

Ik trap even af:
Youk: overnachting met ontbijt, eventueel avondeten (inbegrepen of apart ter plaatse) mag ook dan vertrek ik reeds in de namiddag

Mensen die interesse hebben getoond:

@Imo62
@Tankiej
@wimmel_1
@Maegrim (als ik je opmerking over achter Tankiej aanhobbelen goed begrepen heb => niet dus, zie hieronder :> )

Andere mensen mogen zich natuurlijk ook nog aanmelden hiervoor.

@wimmel_1 jij bedoelde veronderstel ik hotel Bilderberg de Bovenste Molen, ziet er goed uit d:)b

Alternatief blijft wat mij betreft het Van der Valk in Venlo.

Vraagje verder: als we dit duidelijk hebben, is er dan iemand die hier achteraan kan informeren/boeken? Ik zit zelf op dit moment volop in mijn nachtshiften en leef dus 's nachts en slaap overdag. :Z
Voor mij overnachting + ontbijt. Avondeten ga ik (waarschijnlijk) niet redden.

Dat hotel lijkt mij prima!
Boeken kan makkelijk via bijv booking.com, dat kan ook 's nachts :P

• Tankiej
Youk schreef op maandag 9 september 2019 @ 20:23:
[...]

Op voorwaarde dat het internet op het werk wil (echt een ramp :O ) en dat de fabriek niet in de soep draait }:|
Als jou het niet lukt, is er vast iemand die het wel kan/wil. Is zo geregeld :P

• Tankiej
wimmel_1 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 10:53:
@Youk Ik denk persoonlijk dat we de overnachting in Venlo beter gewoon zélf even kunnen regelen, ieder voor zich dus ;)

Voor mij is 't maar iets van 80Km maar aangezien ik toch vakantie heb vind ik 't ook wel relaxed om die overnachting er even bij te boeken/pakken. Zometeen maar even een kamer reserveren in dat Bilderberg hotel...
Kamer voor één persoon is bijna net zo duur als een kamer voor twee personen, voor twee personen is een tientje duurder op de totaalprijs. Ik ben er wel voor om een kamer te delen, scheelt nogal wat geld. Maar als jou dat niet uit maakt, boek maar alvast inderdaad :P

@Youk, zal ik dan voor ons een kamer boeken? Of heb je al een andere kamergenoot? :+

Tankiej wijzigde deze reactie 10-09-2019 15:54 (5%)

• Tankiej
Youk schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:03:
@Tankiej Goeie morgend! Ben net wakker. :P Wat mij betreft mag je voor ons beide een kamer met ontbijt boeken. Avondmaal kan ik er wel apart bij regelen.

Ja, als je als single moet boeken heeft dat dikwijls nadelen voor zoiets. :|

Dit extra nachtje vergroot het vakantiegevoel nog een tikje meer. *O*

* Youk die maar eens zijn kofferrek en topkoffer zoeken gaat
Reservering is gedaan! *O*
Stuur je de details nog wel even via DM.
wimmel_1 schreef op dinsdag 10 september 2019 @ 16:16:
@Tankiej We zijn vooralsnog maar met z'n drieën daar, toch? Ik had nog niets geboekt omdat ik nog even de eventuele reacties wilde afwachten (Hotel staat voor donderdag 19-09-2019 nog praktisch 'leeg' volgens de kamerlegenda (kan zó 8 kamers boeken :+ )).

Maar: Als jij samen met @Youk een kamer boekt dan boek ik hier zó ook even een kamer (y) (y) DONE!!

[...]

Vooral dat, dus!!! :9
Klopt, misschien komt er nog iemand bij. Denk dat je op de 19e ook nog wel kan boeken, gok dat het hotel niet zomaar vol zit op een donderdagavond :P

• ephymerous
  • Nu online
Het risico was al aanwezig maar ik ga helaas toch afhaken. Vanochtend waren we in het ziekenhuis voor een echo. Alles staat er goed voor dus dat is erg fijn. Alleen mijn vriendin nu van vrijdag tot zondag ver in de middag alleen laten voelt niet goed. Zij vindt dat zelf ook niet erg prettig. Zeker met in ons achterhoofd dat we redenen hebben om te verwachten dat hij zich wat eerder meldt. Ik kies dan ook om in de buurt van huis te blijven en niet mee te gaan. Volgend jaar beter hoop ik :)

• Tankiej
noes schreef op donderdag 12 september 2019 @ 10:44:
Zijn er al routes definitief voor het weekend?
Ja, Tankiej in "Tweakers motorweekend 20-21-22 september 2019"

Je hebt zelfs op een vraag uit die post gereageerd. Routes over het hoofd gezien? :P

• Tankiej
noes schreef op donderdag 12 september 2019 @ 12:47:
[...]

Ahhh links niet gezien idd :) thnx!

edit: deze link is wel stuk: https://www.gpsvisualizer...0902104105-33110-map.html
Klopt, die blijft maar een week actief volgens mij. Als iemand er behoefte aan heeft, kan ik hem wel eens opnieuw uploaden daar :P

• Tankiej
Jolke schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:30:
[...]

Jamaar... Dat is een gpx (ik doe niet aan navigatie), dus klik ik de tweede aan om online te kijken... Deud linkje. :?
timmie271 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 20:43:
[...]

Dat was vissen naar een dooie vis inderdaad :+

Was al vermeld dat het niet deed, maar nog niet gefixt dus. Werk aan de winkel @Tankiej :)
https://www.gpsvisualizer...0914135034-33110-map.html
:Y)

• Tankiej
Als eerste, nog even in de herhaling:
Na het beginpunt zit er al na +/- 10 kilometer een tankstop in Duitsland, om de tank iets goedkoper vol te kunnen gooien. Dit betekent dat je bij het startpunt eigenlijk niet hoeft te tanken, maar in ieder geval wel moet zorgen dat je nog wat kilometers kan rijden. Ik zou ook wat marge aanhouden mocht dat tankstation opeens dicht zijn (zal niet de eerste keer zijn...). Dus als je nog +/- 30 km kan rijden, moet het wel goed komen!

Praktische infoWe willen dat uiterlijk 10.30 de eerste groep vertrekt. Als een groep eerder compleet is, kan die uiteraard eerder vertrekken. Daarom de vraag om er rond 10.00 te zijn. Dan heb je nog tijd voor uitloop, mocht de reis tegenvallen, en/of een bakje koffie bij het startpunt. Ook niet onbelangrijk!

Contactpersoon
Natuurlijk gaan we allemaal voorzichtig doen en er vanuit dat er geen nare situaties voorkomen. Maar mocht er toch iets gebeuren, dan is het prettig dat er iemand is die we kunnen inlichten. Daarom het verzoek om via DM te sturen (naar mij of @BartW) wie we kunnen neerzetten als contactpersoon in 'noodgevallen'. Graag de naam, telefoonnummer(s) en de relatie die je met die persoon hebt (vader, moeder, broer, vrouw, neef, buurman, vaste pizzabezorger).
We gaan ervoor zorgen dat in ieder geval de voorrijders deze lijst hebben.

Groepen
Nog even de groepen in de herhaling:
  • Langzamere (beginners) groep, @wimmel_1 zal hier voorrijder zijn
  • Midden groep, ephymerous @BartW zal hier voorrijder zijn
  • Snellere groep, deze zal ik, @Tankiej, voorrijden
Ga je voor het eerst mee en heb je geen idee wie deze mensen zijn? Geen paniek, ik zal zorgen dat we ons voorstellen bij het vertrekpunt :)

Hoe willen we gaan rijden in en met de groepen?
We gaan in drie groepen rijden, die wat van elkaar verschillen qua snelheid. Binnen de groep hebben we een aantal afspraken, maar ook met de andere groepen!
  • Binnen de groep wordt niet ingehaald!
  • De voorrijder heeft altijd gelijk
  • Weet wie er voor je en achter je rijdt. Zie je diegene achter je niet bij een afslag? Wacht dan op een veilige en zichtbare plaats.
  • Ga niet boven je eigen kunnen rijden, rijd je eigen tempo.
  • Hoewel je met een groep rijdt, bepaal voor jezelf of je in kan halen of niet, ga niet inhalen omdat je voorligger het ook doet.
  • Komt er een snellere groep achter je? Probeer op een plek waar dat veilig kan ruimte te geven om ze voorbij te laten.
Binnen de groep wordt niet ingehaald
Maar wat als je nu niet helemaal op je plek rijdt in de groep en wil je wat verder naar voren of achteren in de groep? Dan wacht je tot een stop (koffie/tank/lunch) en geef je dat daar aan. De routes zijn zo gemaakt dat je praktisch elk uur een stop hebt, dus je hoeft nooit heel lang te wachten hiervoor.

De voorrijder heeft altijd gelijk
Neemt de voorrijder een andere route dan wat door jouw navigatiesysteem wordt aangegeven? Gewoon volgen, op die manier blijft de groep bij elkaar.
Misschien heeft de voorrijder wel een hele goede reden om een andere afslag te nemen, moet er iemand nodig naar het toilet of is er iets anders dat er voor zorgt dat de voorrijder afslaat. Dus niet stil gaan staan, maar volgen!

Weet wie er voor je en achter je rijdt
Niet iedereen binnen de groep zal een navigatiesysteem met de routes hebben. Daarnaast is er altijd de mogelijkheid dat de voorrijder van de route afwijkt en een (verkeerde) afslag neemt.
Zodra je ergens weg rijdt, zorg ervoor dat je weet wie er achter je rijdt. Zie je diegene niet in je spiegels als de groep ergens af gaat slaan? Wacht dan op een veilige en zichtbare plek tot diegene weer in de buurt is.
Weet je zeker dat degene achter je heeft gezien waar jullie heen gaan (bijvoorbeeld als een deel net niet mee kan bij een kruising, verkeerslicht o.i.d.)? Rijdt dan gewoon door op normale snelheid, de rest komt er vanzelf weer bij.

Ben je toch je groep kwijt geraakt? Raak dan niet in paniek, zoek een plek om veilig te staan (liefst wel op de route) en probeer anderen te bereiken via de telefoon. Mocht je niemand van je eigen groep kunnen bereiken, probeer dan ook gerust iemand van de andere groepen.
Ik (@Tankiej) zal m'n telefoon gekoppeld hebben aan m'n bluetooth systeem aan de helm, dus ik zou in ieder geval altijd bereikbaar moeten zijn.

Rijd je eigen tempo
Dat degene voor jou plat door de bocht met z'n knie aan de grond gaat, wil niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Ga je eigen tempo rijden!

Weet je van jezelf dat je vaak wat langzamer rijdt? Ga dan voor in de groep rijden. Achteraan de groep moet je af en toe even weer bij de groep aan sluiten en dus wat meer gas geven. Daarnaast, als je voor in de groep rijdt, kan de voorrijder zien wanneer het tempo iets te hoog ligt, en dit ook gelijk aanpassen.

Ook al rijd je met een groep, je rijdt individueel
De groep is geen geheel die voorrang krijgt/neemt, je rijdt voor jezelf binnen de groep. Gaat de groep inhalen? Bepaal voor jezelf of je er langs kan, rijdt niet simpelweg achter je voorligger aan. Hetzelfde geldt uiteraard bij oversteken van een weg, of welke andere situatie dan ook.

Komt er een snellere groep achter je? Geef ruimte!
Het is niet ondenkbaar dat er momenten zijn dat er een snellere groep achter je komt te rijden. Op momenten waar het veilig kan, geef ruimte om ze voorbij te laten. Ga zoveel mogelijk rechts rijden en geef aan dat je ruimte maakt, bijvoorbeeld door je richtingaanwijzer naar rechts aan te doen.
Voor degenen die inhalen, wacht op het moment dat er ruimte is om in te halen.

tl;dr
Pech, gewoon alles lezen.

Nu nog even iedereen taggen (heb de lijst van de laatste tag post van @ephymerous gekopiëerd, hoop dat die volledig is):
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@Maegrim
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater

• Tankiej
noes schreef op zondag 15 september 2019 @ 22:33:
@Tankiej met kleine groep en weinig stoplichten lijkt het me handiger om de groep op snelheid te sorteren: snelste voorop en de langzaamste achter. Zo heeft iedereen vanzelf de ruimte (de afstanden tussen de rijders worden langzaam groter). Alleen bij afslagen moet de kop even afremmen zodat de staart weer in de buurt is en niet verdwaald ;)
Zo kan ieder op eigen tempo rijden.

Dit hebben we vorig jaar in een groep van vergelijkbare grootte (6 tot 8 rijders) toegepast en het werkte erg goed.

^^ dit voor de snelste groep. De langzamer groepen hebben denk ik meer aan het "langzaamste voorop" principe.
Dat lijkt me ook goed als het een groep is die elkaar kent, zoals @DrivinUCrazy ook zegt. Nu bestaat de groep uit mensen die vaker met elkaar hebben gereden tot mensen die elkaar alleen van het forum kennen :+

Als blijkt dat het goed gaat, kunnen we natuurlijk binnen de groep besluiten om de volgorde om te draaien. Maar ik zou wel eerst willen starten met langzaamste vooraan, om te kijken hoe het gaat :)

• Tankiej
Jolke schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:27:
Gaaf, leuke routes uitgezocht, @Tankiej!

Als jullie in Esch-sur-Sûre een patatje scoren doe de groeten aan Ronald. ;) En de stop in Kautenbach is zo te zien bij Huberty, daar zaten ook Hollandse eigenaren in dacht ik. Leuke weg er naar toe met 13 hairpins!
Klopt! Ik kwam ergens een beschrijving tegen van iemand die de weg van Alscheid naar Kautenbach de 'Stelvio van Luxemburg' noemde. Ik dacht, dan moet die toch zeker wel in de route zitten :+
Bij Liefrange zit er een vreemde knik in de route; ik zou voorstellen om daar via Bavinge te gaan - als de kleine stuwdam weer vrij is.
Deze route is nu (bijna volledig) voorgereden en we weten dat er, mochten er geen vreemde dingen gebeuren, geen afsluitingen oid in zitten. Ik zou voorstellen om hem nu zo te houden :P
Hoe lang is de uitgebreide route?
Ik overweg nog om aan te haken op zaterdag, ik woon per slot van rekening niet ver van Lux.
De lange route is +/- 255 kilometer.

• Tankiej
Vraag van het hotel of er ook vegetariërs zijn, of mensen met andere speciale dieetwensen. Graag alleen hierop reageren als je een dergelijke dieetwens hebt, anders wordt het straks zoeken in de berichten :+

@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@Maegrim
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Rebo.71

• Tankiej
Ik ben ook niet van de vis, maar dat heb ik nog nooit op hoeven geven bij een motorhotel als dieetwens. Ik heb zo het vermoeden dat dat hier ook wel goed komt eigenlijk :P

• ephymerous
  • Nu online
Veel plezier allemaal! :)

• Tankiej
Youk schreef op zondag 22 september 2019 @ 18:59:
@R0y. Ook goed thuis gekomen zie ik.

Heb het zelf droog kunnen houden, ondertussen al een fikse stortbui hier gepasseerd.
Ah, jij zit natuurlijk niet in de groepsapp :P

Mooi dat je ook weer goed thuis bent gekomen! Bedankt voor de gezelligheid, die extra avond bier heeft de rest maar mooi gemist :D

• Tankiej
DrivinUCrazy schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:16:
Het belangrijkste eerst: iedereen goed thuis zonder brokken?
Niet helemaal zonder brokken, maar iedereen is wel thuis :)
Weet niet of diegene(n) het willen delen, dat mogen ze zelf doen als ze dat willen.
En verder, hoe hebben jullie de route, met name van zaterdag natuurlijk ervaren?
Is het voor herhaling vatbaar?
Route van zaterdag was echt top! :D
De lus na Esch-sur-sure weer terug naar Esch-sur-sure was heel mooi. Strak asfalt, mooie bochten. Daar ga ik zeker nog eens rijden!

Net voor Kautenbach was de weg afgesloten, van Alscheid naar Kautenbach, alleen dit weekend. Ze waren bezig met asfalteren in Kautenbach.
Je kon de haarspeldbochtjes wel rijden, maar net na de laatste was de weg dicht. Dus toen zijn we weer omgedraaid, was ook niet heel vervelend om dat nog eens te rijden :+

• Tankiej
DrivinUCrazy schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:52:
Ai, dat is minder. :| Wil je ook delen wat er is gebeurd of heb je zoiets van 'laat maar'?

Vonden de rappe rijders de route niet te kort? O-) 250km in Lux kan slopend zijn als je 't niet gewend bent
Als we door hadden kunnen rijden, dan waren we op tijd terug bij het hotel en zouden we nog een rondje gedaan hebben. Dus de route had op zich wel iets langer gekund inderdaad. Maar we hebben een tijdje stil gestaan met @noes, dus dat extra rondje is er niet meer van gekomen :P
Dacuuu schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:37:
Ik heb niet meegereden, maar rijd wel zo nu en dan met de 2 wieler in Luxemburg, ik ben benieuwd naar jullie routes. Kan iemand de gpx bestanden delen? Thanks :)
GPX is hier nog te vinden: Tankiej in "Tweakers motorweekend 20-21-22 september 2019"

Tankiej wijzigde deze reactie 23-09-2019 06:25 (24%)

• Tankiej
DrivinUCrazy schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:50:
Maar hoeveel procent is nu afgevallen dit weekend? Het lijkt wel of ik steeds meer slachtoffers zie opduiken.

[...]
Valt wel mee hoor; twee motoren moesten afgesleept worden (1 ongelukje, 1 technisch probleem). Een derde zou afgesleept worden vanwege technisch probleem, maar kon uiteindelijk toch op eigen kracht naar huis. Op een groep van 24-25 vind ik dat meevallen :P

• ephymerous
  • Nu online
Joopieboy schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:57:
En vergeet de 3-4 man niet die hun motor even plat hebben gelegd met een andere manier van afstappen :+
Dat heb ik dan niet meegekregen?

• Tankiej
Joopieboy schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:57:
En vergeet de 3-4 man niet die hun motor even plat hebben gelegd met een andere manier van afstappen :+
Die tel ik niet mee als afgevallen, want die konden zo weer doorrijden :P
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True