She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"
Waarom niet? Lekker even eruit, je eigen ding, met vrienden/gelijkgestemden lekker rijden, biertje doen en lekker eten, etclolgast schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:22:
Ik heb geen idee, ik doe niet mee. Weekenden met de motor weg zijn niet mijn ding

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Klopt, ik bepaal pas in september. Als er dan geen plek meer is, is dat mijn probleem.caesar1000 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:54:
Wij zijn nu bezig met de betalingen voor de hotelreservering. Jullie staan volgens de administratie nog op onbekend. Klopt dat?
@Bommes
@DragonSlayer666
@lolgast
@Maegrim
@Jelte
@neographikal @ephymerous heeft in zijn laatste post een update geplaatst.
Meh, zit gewoon niet in me. Dat hele gedoe van in een groep rijden snap ik sowieso niet echt, want gezellig is het (in mijn ogen) niet onderweg door gebrek aan communicatie. Ik praat best veel. En ik kan me echt helemaal kapot ergeren aan het niet in mijn eigen tempo kunnen rijden. Voor een middag/avond geen probleem, maar een weekend? Nee, daar word ik niet vrolijker vanJoopieboy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 07:43:
[...]
Waarom niet? Lekker even eruit, je eigen ding, met vrienden/gelijkgestemden lekker rijden, biertje doen en lekker eten, etc

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus nee, een weekendje weg sla ik over
heb wel op de site al gezien dat ze het contant bij vertrek willen hebben. Wellicht handig om dit heel erg duidelijk te maken, gezien sukkels zoals ik eigenlijk nooit cash bij zich dragen.
I have stability. The ability to stab.
Heb sinds m'n rijlessen nooit meer met iemand anders gereden, behalve 2 keer een KTM demo dag.
Hee!SmurfLink schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:49:
Wellicht handig om dit heel erg duidelijk te maken, gezien sukkels
Oh oké
Ik ga wel voor hem rijdenlolgast schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:31:
Ik heb de stempel nooit gehad hoorMaar ze zeggen altijd dat elke IT'er een beetje autist moet zijn. Dus wie weet
Degene die wel gaan overigens: Veel plezier! En hou @Joopieboy een beetje in bedwang
Ik ga niet het hele weekend mee. Misschien kom ik een dagje die kant op om een stuk mee te rijden.caesar1000 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:54:
Wij zijn nu bezig met de betalingen voor de hotelreservering. Jullie staan volgens de administratie nog op onbekend. Klopt dat?
@Bommes
@DragonSlayer666
@lolgast
@Maegrim
@Jelte
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Ga ik wel dan vóór jou rijden. Ik ben veel te druk met posen om snel te gaan
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Altijd cash meenemen in DuitslandSmurfLink schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:49:
Wauw, dat is echt heel goedkoop voor wat we krijgen zegTop geregeld!
heb wel op de site al gezien dat ze het contant bij vertrek willen hebben. Wellicht handig om dit heel erg duidelijk te maken, gezien sukkels zoals ik eigenlijk nooit cash bij zich dragen.

Ja dat is goed om te wetenJoopieboy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:21:
[...]
Altijd cash meenemen in DuitslandAls je staande gehouden wordt moet je direct aftikken, kleine bedragen kan je niet overal pinnen, etc
Vorige keer hadden de agenten gewoon een mobiel pinapparaat, cash was niet nodigJoopieboy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:21:
[...]
Altijd cash meenemen in DuitslandAls je staande gehouden wordt moet je direct aftikken, kleine bedragen kan je niet overal pinnen, etc
Maar het is wel aan te raden om altijd cash mee te nemen inderdaad, voor lunch, koffie etc.
[ Voor 11% gewijzigd door Tankiej op 14-06-2019 12:46 ]
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018

Voor het eten of de polizei?Joopieboy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:07:
Ligt eraan hoe gek je doet... Ik heb meestal een 300 euro bij gezien eerdere ervaringen.![]()
Jij kent mij nog niet hoor ik

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik doe altijd €50 cash per dag dat ik weg ben. Dan zit je sowieso wel veilig als je een beetje normaal doetMitssz schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:06:
Wat is een beetje een gangbaar bedrag om contant mee te nemen?(voor diegene die al eens geweest zijn) Dan kan iedereen hier een beetje rekening mee houden.
Je eetgewoontes niet nee
Moet je achter mij aan rijden, gegarandeerd dat je geen snelheidsboetes krijgt.

[ Voor 20% gewijzigd door SmurfLink op 14-06-2019 15:55 ]
Als de gaten tussen de rijders maar groot genoeg zijn kan je best lekker eigen tempo rijden. Alleen even wachten bij de afslagen op de achterhoede.lolgast schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:02:
[...]
Meh, zit gewoon niet in me. Dat hele gedoe van in een groep rijden snap ik sowieso niet echt, want gezellig is het (in mijn ogen) niet onderweg door gebrek aan communicatie. Ik praat best veel. En ik kan me echt helemaal kapot ergeren aan het niet in mijn eigen tempo kunnen rijden. Voor een middag/avond geen probleem, maar een weekend? Nee, daar word ik niet vrolijker van
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus nee, een weekendje weg sla ik over
Dat moet je niet aan mij vragen, heb ook losse handjes rechterpolslolgast schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:31:
Ik heb de stempel nooit gehad hoorMaar ze zeggen altijd dat elke IT'er een beetje autist moet zijn. Dus wie weet
Degene die wel gaan overigens: Veel plezier! En hou @Joopieboy een beetje in bedwang
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Vorig jaar heeft er iemand met een zeker Triumph mij ook maar voorbij laten gaan, tegen de regels in normaal, omdat die gek werd dat er telkens na een bocht ineens een Gixxer in de spiegel hing.SmurfLink schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 15:55:
[...]
Je eetgewoontes niet neemaar je losse rechterhandje heb ik wel al wat van gehoord ja.
Moet je achter mij aan rijden, gegarandeerd dat je geen snelheidsboetes krijgt.maar wss zou je wel gestoord worden.
En ach, ik kan prima rustig rijden en dat gaan we ook doen, alleen mijn rustig rijden is vaak voor velen als best wel pittig.
Nadeel is ook het type motor, als het te rustig gaat krijg je last van je schouders en polsen, even een beetje doorrijden en niet hoeven in te houden is dan wel prettig...
Heb je een noodreparatie (direct aftikken, of eerst met geld zwaaien om iemand in beweging te krijgen), boete, tankstation in België dat geen normale betaalpas accepteert, dan kun je je tenminste redden.
En bij ons onderling, wel met een op elkaar ingespeelde groep, halen we in principe niet onderling in, maar als je merkt dat diegene achter je sneller is geef je even aan dat diegene er langs mag. Dan rijden de snelleren ook vooraan.
Bij een groep met onbekenden, rijdt de minst ervarene als tweede, en zo loopt het op naar achteren. Maximaal 3 minder ervaren personen en dan weer een ervaren hekkensluiter.
[ Voor 45% gewijzigd door DrivinUCrazy op 14-06-2019 19:59 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Denk dat het toch tijd wordt voor die Tracer 900 GTJoopieboy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 16:46:
[...]
Vorig jaar heeft er iemand met een zeker Triumph mij ook maar voorbij laten gaan, tegen de regels in normaal, omdat die gek werd dat er telkens na een bocht ineens een Gixxer in de spiegel hing.Ik noem geen namen, he @DragonSlayer666
En ach, ik kan prima rustig rijden en dat gaan we ook doen, alleen mijn rustig rijden is vaak voor velen als best wel pittig.
Nadeel is ook het type motor, als het te rustig gaat krijg je last van je schouders en polsen, even een beetje doorrijden en niet hoeven in te houden is dan wel prettig...
En rotondes neem ik heel ruim, of niet @Raym09 ?
Ik zal dus in het/een langzamer groepje zitten. Vermogen maakt denk ik weinig uit. De vorige keren ging @caesar1000 op zijn 125cc behoorlijk rap de bochten door
Gaaf hoor, van 16 deelnemers staat het geld al op de rekening!
XXXVI
Dit is het tweakers weekend, ik zit mijn hoofd te breken over de aankomende rit van volgende week zaterdagJoopieboy schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 23:34:
Zoals altijd en ook al aangegeven rijden we in meerdere kleinere groepjes met een meer ervaren rijden met navigatie op kop daarvan. Die voorrijder houdt een bepaald tempo aan een houdt de mensen in de gaten, stopt als we iemand missen of noem het maar op. @Raym09 is al zijn hoofd aan het breken hoe we gaan verdelen.
Awesome
Same here, alleen mijn rechterhandVrijdag schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 00:28:
Zal ook wel een stukje zelfkennis zijn. Ik weet van mezelf dat ik niet de snelste ben. Bovendien heb ik naast de startmotor en de verlichting niets qua elektronische hulpmiddelen. Dus zeker op onbekend terrein ga ik niet echt hard.
En rotondes neem ik heel ruim, of niet @Raym09 ?
Ik zal dus in het/een langzamer groepje zitten. Vermogen maakt denk ik weinig uit. De vorige keren ging @caesar1000 op zijn 125cc behoorlijk rap de bochten door
En je hoeft ook niks te bewijzen, je hebt alleen maar wat te verliezen

@Raym09 lol idd, ik vergis mijn eigen
Binnen Nederland heb je dat niet nodig nee. Maar al eens bij een tankstation gestaan waarbij het pinapparaat vrolijk alleen Belgische passen accepteert?Vrijdag schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:09:
Wat een hoop geld om zomaar mee te nemen zegIk hou het op iets tussen de €50, en €70. En dan nog een paar euromunten voor dingen als wc, veerpont etc.
Eens pech gehad waarbij je een monteur moet laten komen, en direct contant afrekenen?
Ik wel.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Hoi!DrivinUCrazy schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:31:
[...]
Binnen Nederland heb je dat niet nodig nee. Maar al eens bij een tankstation gestaan waarbij het pinapparaat vrolijk alleen Belgische passen accepteert?
Eens pech gehad waarbij je een monteur moet laten komen, en direct contant afrekenen?
Ik wel.Daar heb ik van geleerd.
Hmm, daar heb je ook wel een punt inderdaad. Alleen hou ik er niet van om met zoveel geld rond te lopen. Misschien dat ik het budget wat verhoog.DrivinUCrazy schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 11:31:
[...]
Binnen Nederland heb je dat niet nodig nee. Maar al eens bij een tankstation gestaan waarbij het pinapparaat vrolijk alleen Belgische passen accepteert?
Ik wel.Daar heb ik van geleerd.
En anders neem ik wel wat kraaltjes en spiegeltjes mee om te betalen in België
Kan iemand hier nog antwoord op geven? De deal is super, als het prutweer is haak ik hoe dan ook af, in de regen rijden is geen lol aanneographikal schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 10:50:
Ziet er goed uit! Ik heb wel één vraag: stel het is prutweer, kunnen we eenvoudig annuleren? Tot hoe ver van tevoren?
@caesar1000 @ephymerous hier kunnen jullie vast wel antwoord op gevenneographikal schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 16:08:
[...]
Kan iemand hier nog antwoord op geven? De deal is super, als het prutweer is haak ik hoe dan ook af, in de regen rijden is geen lol aan

Gamertag: timmie271
In principe neem je het risico zelf. Het is zover van te voren lastig te voorspellen wat het weer gaat doen. We kunnen niet beloven dat het niet gaat regenen. We kunnen ook niet beloven dat Daytona het bedrag kwijt scheldt.neographikal schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 16:08:
[...]
Kan iemand hier nog antwoord op geven? De deal is super, als het prutweer is haak ik hoe dan ook af, in de regen rijden is geen lol aan
Overigens helemaal met je eens. In de regen rijden vind ik ook niets.
[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 16-06-2019 09:00 ]
XXXVI
Same, Heb ik mij tot nu toe altijd mee gered in .DE en .BE.Vrijdag schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 20:09:
Wat een hoop geld om zomaar mee te nemen zegIk hou het op iets tussen de €50, en €70. En dan nog een paar euromunten voor dingen als wc, veerpont etc.
Alleen nu even eraan denken ivm het hotel.
Maar goed, heb er zin in.
Degenen die nog missen hebben een herinnering ontvangen. Een betaling kan ik niet koppelen aan een username. Wil diegene zich ook even melden? Inmiddels duidelijk
[ Voor 71% gewijzigd door ephymerous op 16-06-2019 19:25 ]
XXXVI
Het regent maar zelden echt een hele dag aan een stuk. (Al kan ik me ons eindejaarsweekend 2017 en de terugreis van het hemelvaartweekend 2018 nog goed voor de geest halen)
Zorg voor een goed regenpak, ook als je een waterdicht pak hebt*, en je kunt veel hebben.
Natuurlijk is het minder dan met een stralende zon, maar het gaat toch vooral om het gezelschap.
*: Zo zuigt je pak zich niet vol en heb je de volgende dag een minder klam pak om aan te trekken.
oh ja, ik ga helemaal niet mee
Heb nu zelf een gelamineerd goretex pak. Super waterdicht. Een half uurtje ophangen en het is al weer bijna droog (indien je uit een zondvloed komt).
Enige nadeel is de prijs.
Heb zelf ooit in Schotland eens een dag door de gietende regen moeten rijden. Had toen een regenpak over mijn gewoon textiel waterdicht pak. Tegen het einde van de dag kwam het al door het textielpak zelf. Het water kroop gewoon langs ritssluitingen naar binnen omdat het zoveel was.
En daardoor de mannen ookSmurfLink schreef op maandag 17 juni 2019 @ 10:13:
[...]
Zijn het niet juist de vrouwen die nat horen te worden?
Ik wil nu al niet bij Noes en/of Smurflink
Bij / Met @SmurfLink wordt 't hier op GoT steeds erger... Ze vergeleek zich daarstraks in het ándere topique zélf al met een slak, en slakken leggen..... sporenMelkunie schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:37:
Kunnen we al voorkeuren voor bunkbuddies opgeven?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Haha, ik wil bij niemand die snurkt! Trauma’s van de wintersportMelkunie schreef op maandag 17 juni 2019 @ 15:37:
Kunnen we al voorkeuren voor bunkbuddies opgeven?

[ Voor 6% gewijzigd door ephymerous op 17-06-2019 20:52 ]
XXXVI
Anoniem: 146599

Daar heb ik dan weer geen last vanephymerous schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:52:
[...]
Haha, ik wil bij niemand die snurkt! Trauma’s van de wintersport

Dat moeten we dan even vragen bij Daytona. Zou je dat misschien zelf willen doen? Ik heb onlangs de sleutel van ons nieuwbouwhuis gekregen en ben even druk met andere dingenAnoniem: 146599 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:13:
Zeg @ephymerous , is er nog plek voor 2 last minute spijtoptanten?
( komt een MT125'je mee, dus graag in de langzame groep
)
XXXVI
Niet bij mij op de kamer komen dan. Of je oordoppen inephymerous schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:52:
[...]
Haha, ik wil bij niemand die snurkt! Trauma’s van de wintersport

All-Round nerd | iRacing Profiel
Zou heel graag mee willen
Vince
[ Voor 29% gewijzigd door ybysaia op 26-06-2019 10:11 ]
Denk dat onderstaande ook voor jou van toepassing is.ybysaia schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:44:
@ephymerous Past er nog iemand bij de groep? Heb sinds een jaar een MT-07, maar nog niet bijster veel tours gemaakt. Keertje Hartz gedaan.
Zou heel graag mee willenKom wel pas rond 22:00 aan bij het hotel vanwege werk.
Vince
Met de groep meerijden zal geen enkel probleem zijn gok ik. Je bent welkom wat mij betreft!ephymerous schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 21:34:
[...]
Dat moeten we dan even vragen bij Daytona. Zou je dat misschien zelf willen doen? Ik heb onlangs de sleutel van ons nieuwbouwhuis gekregen en ben even druk met andere dingen
Helaas, hotel zit helemaal vol! Volgende keer beter.R0y. schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:26:
[...]
Denk dat onderstaande ook voor jou van toepassing is.
[...]
Met de groep meerijden zal geen enkel probleem zijn gok ik. Je bent welkom wat mij betreft!
Je kunt natuurlijk ook zelf een hotel/airbnb er dicht bij in de buurt zoekenybysaia schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 18:56:
[...]
Helaas, hotel zit helemaal vol! Volgende keer beter.
Awesome
kheb em in de agenda staan om tzt misschien ergens in de buurt te gaan zitten, maar kleine kanscaesar1000 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:54:
@Bommes
@DragonSlayer666
@lolgast
@Maegrim
@Jelte

Ik ken echt een goede kamergenoot voor jou!w4rguy schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:18:
[...]
Niet bij mij op de kamer komen dan. Of je oordoppen in
XBL: DonFrans
Als er nog meer zijn die vrijdag direct naar Luxemburg willen rijden en niet mee doen met de rit er naar toe hoor ik dat graag zodat we mogelijk samen kunnen rijden.
True, dat lijkt me alleen lang niet zo gezellig!Raym09 schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 19:20:
[...]
Je kunt natuurlijk ook zelf een hotel/airbnb er dicht bij in de buurt zoeken
Anoniem: 146599
Consultant - Autogek
Wheelies van 100mtr
Stoppies van 50mtr
Kneedown op rotonde, elbow down op klaverbladen
En minimaal een 600cc met powercommander en 150pk op het achterwiel.
Kleding:
Roofboxer
Kevlar teenslippers en korte broek
T-shirt verplicht, tenzij je vrouw bent of Ryan Renolds
Vrouwen minimaal cup C
Rijstijl is rustig en voor iedereen bij te houden
Awesome
Je bent het nektasje, revven/burnout bij het stoplicht en het schedelgezichtsmasker vergetenRaym09 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:06:
De minimale eisen aan je rijstijl zijn :
Wheelies van 100mtr
Stoppies van 50mtr
Kleding:
Roofboxer
Vrouwen minimaal cup C
En we rijden allemaal MP3's natuurlijk. Maar dat lijkt me evident
Telt een kuipdown ook?Raym09 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:06:
De minimale eisen aan je rijstijl zijn :
Wheelies van 100mtr
Stoppies van 50mtr
Kleding:
Roofboxer
Vrouwen minimaal cup C
De eerste drie die naar bed gaan mogen meestal de dag erna beginnen met hun motor te zoeken na het ontbijt (die van @Vrijdag hadden we midden in een weiland tussen een aantal wulpse mini paardjes gezet).
Meestal tot een uur of vier pinten tikken en om 09:00 een leuke route!
De ontgroening voor het weekend is nog het leukste. Maar what happens on the tweakers Eifel Sauerland Luxemburg rit stays in Eifel Sauerland Luxemburg.
Ja inderdaad. En om de één of andere reden klonk mijn uitlaat daarna alsof er een soort dikke, vochtige substantie in zat. In plaats van >BROOOAAAAPPP< was het meer >prrrrrrffftttt< Heel gekR0y. schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:52:(die van @Vrijdag hadden we midden in een weiland tussen een aantal wulpse mini paardjes gezet).

Als je er maar genoeg alcohol in gooit wordt élke weg een mooie bochtenwegR0y. schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:52:
Meestal tot een uur of vier pinten tikken en om 09:00 een leuke route!
[ Voor 27% gewijzigd door Vrijdag op 11-07-2019 18:23 ]
All-Round nerd | iRacing Profiel
Vooraf, komt nog info over binnenkortw4rguy schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 16:43:
Wordt er verwacht dat we het restantbedrag á 90 euro op locatie betalen, of vooraf? Heb de 25 euro aanbetaling al over gemaakt natuurlijk
[ Voor 17% gewijzigd door darkkingll op 15-08-2019 19:55 ]
We willen jullie vragen de resterende € 90 over te maken op het bij jullie bekende rekeningnummer (die ik hier vanzelfsprekend niet openbaar ga posten). De betaling ontvangen we graag voor 23 augustus onder vermelding van je GoT username.
Daarnaast ontvang ik graag per DM jullie 06 nummer. Degenen die nog niet eerder zijn meegeweest met het GoT motorweekend voegen we dan toe in de groepsapp. Mocht je dat niet willen dan alsnog graag je 06 nummer per DM en dan even aangeven dat je niet toegevoegd wil worden.
Meer informatie over de routes volgt binnenkort door @Tankiej
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Anoniem: 146599 (jou even getagged om je "aan te haken"
XXXVI
Dat word even het berichtje terugzoekenephymerous schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:44:
Zo! Daar is ie dan, de lang verwachte update. Zoals jullie weten bestaat de groep uit 25 personen. Waarvan wij de overnachtingen voor 23 personen hebben geregeld en 2 personen zichzelf nog hebben aangemeld en gezellig meerijden
We willen jullie vragen de resterende € 90 over te maken op het bij jullie bekende rekeningnummer (die ik hier vanzelfsprekend niet openbaar ga posten). De betaling ontvangen we graag voor 23 augustus onder vermelding van je GoT username.
Daarnaast ontvang ik graag per DM jullie 06 nummer. Degenen die nog niet eerder zijn meegeweest met het GoT motorweekend voegen we dan toe in de groepsapp. Mocht je dat niet willen dan alsnog graag je 06 nummer per DM en dan even aangeven dat je niet toegevoegd wil worden.
Meer informatie over de routes volgt binnenkort door @Tankiej
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Anoniem: 146599 (jou even getagged om je "aan te haken")
En vraag m'n nummer maar via @Joopieboy
Ik kan hier rond 3 uur wegrijden hoop ik, dan ben ik ergens rond 7 uur bij het hotel (uurtje extra om even te pauzeren etc, moet lukken).
@ephymerous Heb je iets van een tijd afgesproken voor het avondeten? Als jullie al begonnen zijn is het vast geen probleem dat ik iets later aansluit toch?
3 uur 's ochtendsR0y. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:50:
Zal het morgen even overmaken.
Ik kan hier rond 3 uur wegrijden hoop ik, dan ben ik ergens rond 7 uur bij het hotel (uurtje extra om even te pauzeren etc, moet lukken).
@ephymerous Heb je iets van een tijd afgesproken voor het avondeten? Als jullie al begonnen zijn is het vast geen probleem dat ik iets later aansluit toch?
Geen bier voor jou, anders moeten we je straks uit een grasveld trekkentimmie271 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:52:
[...]
3 uur 's ochtendsKun je nog mooi aansluiten voor het bier
![]()
R0y. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:53:
[...]
Geen bier voor jou, anders moeten we je straks uit een grasveld trekken

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 15-08-2019 20:54 ]
Daar hebben we nog geen afspraken over gemaakt. Dat doen we zodra de routes klaar zijn en dan zal ik even contact opnemen met DaytonaR0y. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:50:
Zal het morgen even overmaken.
ToucheR0y. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:53:
[...]
Geen bier voor jou, anders moeten we je straks uit een grasveld trekken
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 15-08-2019 20:55 ]
XXXVI
Das voor mij ook zo maar zoals het nu lijkt vertrekken we niet heel vroeg en hebben de mensen die wel centraal of centraler wonen wel wat tijd om in Limburg te komenSmurfLink schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:54:
Wel goed punt wat de startlocatie gaat zijn.. Limburg is een flink end rijden vanaf hier, dus dan is een hotelletje voor de nacht ervoor wellicht geen slecht idee.
XXXVI
Is maar 220kmSmurfLink schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 20:54:
Wel goed punt wat de startlocatie gaat zijn.. Limburg is een flink end rijden vanaf hier, dus dan is een hotelletje voor de nacht ervoor wellicht geen slecht idee.
Gas vol open is het anderhalfuur voor mij
Ik vertrek gewoon op de dag zelf vanaf huis dus je kijkt maar wat je doet

Geld ook voor anderen uit de regio. Ga toch al een dagje spijbelen van school

1x grasmaaien is meer dan genoeg
[ Voor 18% gewijzigd door timmie271 op 15-08-2019 21:02 ]
Zijn er soms mensen met "transport problemen" voor wat betreft bagage? Ik denk dat ik mijn kofferrek ga installeren en dan heb ik de beschikking over 3 koffers van 47l. Kan dus aardig wat meenemen.
Eventueel kan ik al een dagje vroeger naar een bepaald punt komen om vanaf daar samen te vertrekken. Ook in de terugreis kan ik wel een omweg maken. Desnoods kan ik maandag ook nog wel verlof nemen en dus een dagje later thuis komen.
* Youk toch een vriendelijke Belg is
Oh... ergens had ik toch het idee dat het veel langer onderweg zou zijn.timmie271 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:01:
[...]
Is maar 220km
Gas vol open is het anderhalfuur voor mij
Ik vertrek gewoon op de dag zelf vanaf huis dus je kijkt maar wat je doet
Geld ook voor anderen uit de regio. Ga toch al een dagje spijbelen van school
[...]
1x grasmaaien is meer dan genoegWil de motor ook graag wit houden ipv groen
Oja, bagage... snot dat moet ook wel even een dingetje zijn.. nouja het is maar 3 dagen, dat moet wel in m'n topkoffer passen hoop ik.
Met normaal verkeer en normale snelheid is het ongeveer 220km snelwegSmurfLink schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:23:
[...]
Oh... ergens had ik toch het idee dat het veel langer onderweg zou zijn.Dat valt me nog mee.
Oja, bagage... snot dat moet ook wel even een dingetje zijn.. nouja het is maar 3 dagen, dat moet wel in m'n topkoffer passen hoop ik.
En ik moet ook nog iets van een extra tas hebben want een weekendje kleding gaat niet passen in mijn rugtas denk ik zomaar
Gewoon je motor kleren aanhouden joh. @Joopieboy trekt op de vrijdag zijn leren pak aan en die gaat zondag avond pas weer uit.timmie271 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:24:
[...]
Met normaal verkeer en normale snelheid is het ongeveer 220km snelweg
En ik moet ook nog iets van een extra tas hebben want een weekendje kleding gaat niet passen in mijn rugtas denk ik zomaar
Dat doe ik sws wel aangezien ik een kevlarbroek aan hebR0y. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:33:
[...]
Gewoon je motor kleren aanhouden joh. @Joopieboy trekt op de vrijdag zijn leren pak aan en die gaat zondag avond pas weer uit.
Misschien dat het ook wel past hoor
Maarre slaapt dat niet wat ongemakkelijk zo'n leren pak @Joopieboy ?
Oke, iemand met wie ik geen kamer wil delen gevonden.R0y. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:33:
[...]
Gewoon je motor kleren aanhouden joh. @Joopieboy trekt op de vrijdag zijn leren pak aan en die gaat zondag avond pas weer uit.
Ik wist niet dat @Joopieboy the Stig isR0y. schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:33:
[...]
Ik ga het geld meteen naar je overmaken @ephymerous!
Voor degene die vanuit Rotterdam e.o. op vrijdag richting Limburg rijden, misschien samen rijden?
@Frans92 Ik kijk nog even of ik vrijdag of al donderdag avond naar limburg rijd, als het vrijdag is rijd ik weer mee
Geen probleem hoor, zo'n afstand moet je ook niet haasten. Vorige keer hebben we ook lekker rustig aan gereden naar Zwolle.Anoniem: 146599 schreef op vrijdag 16 augustus 2019 @ 08:56:
@Frans92 & @Mitssz , wij gaan ook vanuit rotterdam die kant op, maar er rijd wel een mt-125 mee, dus ons tempo ligt wel wat lager.
@Vrijdag
@timmie271
@caesar1000
@Tankiej
@ephymerous
@alexthegrat
@R0y.
@wimmel_1
@Raym09
@Frans92
@darkkingll
@SmurfLink
@w4rguy
@Imo62
@Mitssz
@BartW
@Youk
@etwintje
@noes
@Melkunie
@Joopieboy
@Winst
@Grubeater
@Anoniem: 146599
Nog even een oproepje aan iedereen. Ik zou in google maps een overzichtje willen maken vanwaar iedereen komt. Kunnen jullie je locatie even doorgeven? Ik heb geen exact adres nodig, enkel je woonplaats of als je dat niet wil geven een plaats in de buurt. Het is maar om min of meer een idee te hebben.
Als je dan ook nog een google account kunt opgeven dan kan ik de share van de map enkel voor ons houden. Anders zal het een publieke share worden waar de link voor nodig is.