Vooral de route van zaterdag was echt top. Vrijwel alleen maar hele mooie wegen en op veel plekken mooie uitzichten. Die route ga ik zeker nog eens een keer rijden in de toekomst, denk helaas niet dat dat dit jaar nog zal lukken.DrivinUCrazy schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:16:
Het belangrijkste eerst: iedereen goed thuis zonder brokken?
En verder, hoe hebben jullie de route, met name van zaterdag natuurlijk ervaren?
Is het voor herhaling vatbaar?
Niet helemaal zonder brokken, maar iedereen is wel thuisDrivinUCrazy schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:16:
Weet niet of diegene(n) het willen delen, dat mogen ze zelf doen als ze dat willen.
Route van zaterdag was echt top!En verder, hoe hebben jullie de route, met name van zaterdag natuurlijk ervaren?
De lus na Esch-sur-sure weer terug naar Esch-sur-sure was heel mooi. Strak asfalt, mooie bochten. Daar ga ik zeker nog eens rijden!
Net voor Kautenbach was de weg afgesloten, van Alscheid naar Kautenbach, alleen dit weekend. Ze waren bezig met asfalteren in Kautenbach.
Je kon de haarspeldbochtjes wel rijden, maar net na de laatste was de weg dicht. Dus toen zijn we weer omgedraaid, was ook niet heel vervelend om dat nog eens te rijden
Ik was vrijdagavond al thuis, motor komt waarschijnlijk deze of volgende week. Heb zelf een schaafwondje aan de linkerknie en wat ribben gekneusd. Schade aan de motor kan nog wel eens mee vallen maar pak en helm zijn sowieso afgeschreven. Al met al zal het dus nog wel in de papieren gaan lopen. Desalniettemin bedankt voor de organisatie en iedereen bedankt voor de morele support.Tankiej schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:35:
[...]
Niet helemaal zonder brokken, maar iedereen is wel thuis
Weet niet of diegene(n) het willen delen, dat mogen ze zelf doen als ze dat willen.
Ai, dat is minder.
Wil je ook delen wat er is gebeurd of heb je zoiets van 'laat maar'?
Vonden de rappe rijders de route niet te kort?
250km in Lux kan slopend zijn als je 't niet gewend bent
Vonden de rappe rijders de route niet te kort?

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
@BartW We waren toch allemaal blij/opgelucht te horen dat je op een deftige manier thuis geraakt bent. De motor komt wel. Veel succes nog met de verdere afhandeling. En als wij iets als tweakers kunnen doen, dan geef je maar een gil.
@DrivinUCrazy De route was inderdaad heel mooi om te rijden. Zelf zat ik in de middengroep. Op het einde van de dag sloeg de vermoeidheid wel toe.
Moet wel zeggen dat de snelle groep ons ook enkel kon in halen op momenten dat wij stil stonden voor een fototje of om te tanken of zo.
* Youk op de Viffer springt en snel wegscheurt
@DrivinUCrazy De route was inderdaad heel mooi om te rijden. Zelf zat ik in de middengroep. Op het einde van de dag sloeg de vermoeidheid wel toe.
Moet wel zeggen dat de snelle groep ons ook enkel kon in halen op momenten dat wij stil stonden voor een fototje of om te tanken of zo.
* Youk op de Viffer springt en snel wegscheurt
Voor mij haalde een auto een andere auto in en ik dook er meteen achteraan om beide in te halen. Helaas trok de inhalende auto door waarop mijn inhaalactie harder moest en/of langer duurde als gepland. Aan de linkerzijde van de weg zaten een paar betonbandjes, ik denk dat ik daar naar gekeken heb maar heb ze in ieder geval geraakt en ben toen dwars over de weg gegaan en in de rechter berm beland.DrivinUCrazy schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:52:
Ai, dat is minder.Wil je ook delen wat er is gebeurd of heb je zoiets van 'laat maar'?
Vonden de rappe rijders de route niet te kort?250km in Lux kan slopend zijn als je 't niet gewend bent
De motor lag op de linkerzijde met schade aan de koffer + drager, valbeugel, koplamp, scherm en het stuur staat niet meer recht boven het wiel. De vraag is of dit komt doordat 1 poot iets door de kroonplaat steekt of dat deze krom is.
Zodra de motor weer in Nederland is weet ik meer.
Hier nog één, die gaat op repeat, net als een lekker nummertje in de playlistTankiej schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:35:
[...]
Route van zaterdag was echt top!
De lus na Esch-sur-sure weer terug naar Esch-sur-sure was heel mooi. Strak asfalt, mooie bochten. Daar ga ik zeker nog eens rijden!
[...]
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Dat klinkt alsof je je beschermengel een bloemetje moet sturen. Met een schaafwondje, wat gekneusde ribben en ongetwijfeld spierpijn kom je dan nog goed weg!
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ik heb niet meegereden, maar rijd wel zo nu en dan met de 2 wieler in Luxemburg, ik ben benieuwd naar jullie routes. Kan iemand de gpx bestanden delen? Thanks
@noes Maar dan wel op de RT?
Ben jij eigenlijk nog een beetje deftig thuis geraakt? Ik had begrepen dat het probleem was teruggekeerd, of ben ik fout?
En is @wimmel_1 eigenlijk al thuis?
Ben jij eigenlijk nog een beetje deftig thuis geraakt? Ik had begrepen dat het probleem was teruggekeerd, of ben ik fout?
Ja! Vanmorgen, na veel te lang wachten op ADAC wilde ik de motor verplaatsen en drukte ik uit gewoonte op de startknop. De motor twijfelde niet eens en liep meteen! Toen de tas op de tank gegooid (buddy zat op slot en moest los om tas te bevestigen) en zo naar volgend dorpje gereden. Daar bleef ie gaan en kon ik m af- en weer aanzetten.Youk schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:40:
@noes Maar dan wel op de RT?![]()
Toen maar ANWB/ADAC afgemeld en de snelste route naar huis gepakt. Ik ga de killswitch binnenkort losmaken, schoonmaken en in contactspray laten weken en de connector er goed in terugzetten, en daarna toch wat kilometers maken ermee
Volgend jaar.. denk niet met de RT, maar misschien ook niet meer op de RR. Aan de ene kant een heel fijne motor, maar aan de andere kant ook wel erg krap. Dat is niet erg als je het gewend bent, maar doordat mijn woon/werk kilometers nu niet meer op de RR worden gedaan merk ik dat ik er meer moeite mee heb: wennen aan de motor, houding, vermogen en vooral bochtengedrag. Vorig jaar reeg ik de bochten echt beter aan elkaar terwijl het tempo zeer vergelijkbaar was. Dat zet toch aan het denken.. Twee mogelijkheden: meer met de RR rijden of niet meer met de RR rijden en inruilen (of los verkopen en ander kopen). Waarop? R1200R, R1200RS (wel de waterkoelers, de R1250jes zijn mij nog te duur), S1000R, K1300S of R (hoewel die qua dash enz wel een beetje gedateerd lijken t.o.v. S-serie), en wellicht zijn er ook nog leuke niet-BMW motoren in dit lijstje te zetten
Geen haast mee, dus dat komt nog wel

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Als we door hadden kunnen rijden, dan waren we op tijd terug bij het hotel en zouden we nog een rondje gedaan hebben. Dus de route had op zich wel iets langer gekund inderdaad. Maar we hebben een tijdje stil gestaan met @noes, dus dat extra rondje is er niet meer van gekomenDrivinUCrazy schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:52:
Ai, dat is minder.Wil je ook delen wat er is gebeurd of heb je zoiets van 'laat maar'?
Vonden de rappe rijders de route niet te kort?250km in Lux kan slopend zijn als je 't niet gewend bent
GPX is hier nog te vinden: Tankiej in "Tweakers motorweekend 20-21-22 september 2019"Dacuuu schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:37:
Ik heb niet meegereden, maar rijd wel zo nu en dan met de 2 wieler in Luxemburg, ik ben benieuwd naar jullie routes. Kan iemand de gpx bestanden delen? Thanks
[ Voor 24% gewijzigd door Tankiej op 23-09-2019 06:25 ]
Ik heb op de vrijdag voor de lunchstop al het gas eraf gehaald het laatste half uurtje, is idd best vermoeiend rijden.DrivinUCrazy schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:52:
Geloof dat de meesten het prima hebben gereden qua vermoeidheid en afstanden enzo.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Die was gisteren keurig rond 18:00 uur thuis gebracht middels een luxe-transport als duo-passagier op de Triumph Trophy welke 'ie de eerste dag ook al even had mogen lenen om startkabels bij de Honda dealer in Kaldenkirchen te gaan lenen
De Yamaha staat nú bij een Suzukidealer (auto) in Bitburg en komt een dezer dagen weer terug naar Nederland.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
@wimmel_1 Je bent dus in een zetel (= fauteuil) terug naar huis gebracht.
Heb er ineens maar de vertaling bij geschreven.
Heb er ineens maar de vertaling bij geschreven.
Maar hoeveel procent is nu afgevallen dit weekend? Het lijkt wel of ik steeds meer slachtoffers zie opduiken.
@Joopieboy Wij (uitsluitend doorgewinterde rijders van onze club, met mezelf als minst ervarene) hadden ons vorig jaar voorgenomen om de 1000bochten route van dat jaar te rijden. Dat waren 2 lusjes, een door Lux en een door DE. "Als we nu eerst dat luxemburgse lusje doen, zien we daarna wel hoeveel we nog van de Duitse ronde eraan kunnen plakken"
Toen we terug kwamen bij het startpunt was iedereen gesloopt, en in plaats van de tweede lus te doen zijn we maar naar huis gegaan. Toegegeven, daar zaten minder hogesnelheidswegen in en meer krap technisch werk. Maar dan nog...
@Joopieboy Wij (uitsluitend doorgewinterde rijders van onze club, met mezelf als minst ervarene) hadden ons vorig jaar voorgenomen om de 1000bochten route van dat jaar te rijden. Dat waren 2 lusjes, een door Lux en een door DE. "Als we nu eerst dat luxemburgse lusje doen, zien we daarna wel hoeveel we nog van de Duitse ronde eraan kunnen plakken"
Toen we terug kwamen bij het startpunt was iedereen gesloopt, en in plaats van de tweede lus te doen zijn we maar naar huis gegaan. Toegegeven, daar zaten minder hogesnelheidswegen in en meer krap technisch werk. Maar dan nog...
Valt wel mee hoor; twee motoren moesten afgesleept worden (1 ongelukje, 1 technisch probleem). Een derde zou afgesleept worden vanwege technisch probleem, maar kon uiteindelijk toch op eigen kracht naar huis. Op een groep van 24-25 vind ik dat meevallenDrivinUCrazy schreef op maandag 23 september 2019 @ 10:50:
Maar hoeveel procent is nu afgevallen dit weekend? Het lijkt wel of ik steeds meer slachtoffers zie opduiken.
[...]
En vergeet de 3-4 man niet die hun motor even plat hebben gelegd met een andere manier van afstappen
Zeker beter bekend als de niet standaard of standaard niet gebruiken methodeJoopieboy schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:57:
En vergeet de 3-4 man niet die hun motor even plat hebben gelegd met een andere manier van afstappen
Maar fijn om te lezen dat er weinig ongeregeldheden zijn geweest en dat de ongelukjes die er wel waren relatief goed zijn afgelopen.
Volgende keer ga ik proberen van de partij te zijn
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
@Joopieboy een motor mag af en toe toch ook even uitrusten en een tukkie doen?
Dat ook idd, en dan ook het hele weekend...Rubman schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:00:
[...]
Volgende keer ga ik proberen van de partij te zijn
Dat heb ik dan niet meegekregen?Joopieboy schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:57:
XXXVI
Simpele maar érg lullige dingen…. Jiffy terug inklappen tijdens 't afstappen en dat soort vervelende dingen waardoor je het gewicht van de motor dus écht niet meer kunt houden.
Die tel ik niet mee als afgevallen, want die konden zo weer doorrijdenJoopieboy schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:57:
Ik was dan niet mee met de tweakers maar met vrienden, route was top. Inderdaad 1 lusje dubbel moeten doen maar dat was geen straf. Begin steeds blijer te worden met de r1200r, wat stuurt dat toch lekker en een bult koppel en vermogen. Op de heen en terugweg met mijn grote scherm erop gereden. Dat gaat prima, zaterdag lekker het scherm eraf gehaald en gewoon naakt rond geknald.DrivinUCrazy schreef op zondag 22 september 2019 @ 20:16:
En verder, hoe hebben jullie de route, met name van zaterdag natuurlijk ervaren?
Route van zaterdag gaan we zeker nog een keer doen, zondag terug was ook mooi. Maar ik had zelf vanaf Vianden wat geknutseld en dat was zeker de moeite waard! Wel na het bikercafe gewoon de snelweg op gegaan en naar huis gekacheld.

Niet veel foto's gemaakt, was er al vaker geweest. Vooral lekker doorgereden.
[ Voor 4% gewijzigd door charrel op 23-09-2019 12:46 ]
Ik heb met 't 'langzame" groepje achter me aan dat stukje ook twee keer gereden én daarna ook de hele omleiding gevolg om alsnog bij "Hotel Hubert" de geplande koffiestop te kunnen maken… De laatste stukjes naar Kautenbach zijn van alle kanten uit leuke route's / wegen dus het inrijden van die afsluiting kon 't alleen nog maar leuker makencharrel schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:46:
[...]
Ik was dan niet mee met de tweakers maar met vrienden, route was top. Inderdaad 1 lusje dubbel moeten doen maar dat was geen straf. Begin steeds blijer te worden met de r1200r, wat stuurt dat toch lekker en een bult koppel en vermogen. Op de heen en terugweg met mijn grote scherm erop gereden. Dat gaat prima, zaterdag lekker het scherm eraf gehaald en gewoon naakt rond geknald.
Route van zaterdag gaan we zeker nog een keer doen, zondag terug was ook mooi. Maar ik had zelf vanaf Vianden wat geknutseld en dat was zeker de moeite waard! Wel na het bikercafe gewoon de snelweg op gegaan en naar huis gekacheld.
[Afbeelding]
Niet veel foto's gemaakt, was er al vaker geweest. Vooral lekker doorgereden.
In mijn geval was het de 'oja-standaard-zit-aan-de-andere-zijde methodeRubman schreef op maandag 23 september 2019 @ 12:00:
[...]
Zeker beter bekend als de niet standaard of standaard niet gebruiken methode
Eerste keer Luxemburg voor mij(überhaupt nog nooit in het buitenland geweest met de motor) en ook nog in de snelle groep met een 300. En het beviel me goed, in de avond wat last van de nek en rug, maar de volgende dag kon ik gewoon weer opstappenDrivinUCrazy schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:52:
Wat ik zo snel kon zien steekt inderdaad 1 poot wat dieper door de kroonplaat en leek op het eerste oog niets kromBartW schreef op zondag 22 september 2019 @ 22:21:
[...]
en het stuur staat niet meer recht boven het wiel. De vraag is of dit komt doordat 1 poot iets door de kroonplaat steekt of dat deze krom is.
Zodra de motor weer in Nederland is weet ik meer.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018
Mja bij mij een gevalletje oh we gaan deze helling op, ohtochniethijwilstilstaandanmoetikdraaien*flop*Melkunie schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:34:
[...]
In mijn geval was het de 'oja-standaard-zit-aan-de-andere-zijde methode
I have stability. The ability to stab.
Nogmaals, sorry meid
What happens in Luxemburg stays in Luxemburg.Leviathius schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:53:
Zijn er nog wat jaloersmakende foto's genomen voor de mensen die niet mee konden gaan?
@caesar1000 moet nog met het filmpje komen in ieder gevalLeviathius schreef op maandag 23 september 2019 @ 15:53:
Zijn er nog wat jaloersmakende foto's genomen voor de mensen die niet mee konden gaan?
Maar speciaal voor jou een foto van de langzame groep

toen ik er nog wel in mocht zitten

Gamertag: timmie271
Agh.... Mijn motorfiets had er daarna schijnbaar ook écht geen zin meer in om de groep nog langer vóór te rijden, dus....timmie271 schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:53:
[...]
@caesar1000 moet nog met het filmpje komen in ieder geval
[Afbeelding]

Elektronische pech?wimmel_1 schreef op maandag 23 september 2019 @ 20:35:
[...]
Agh.... Mijn motorfiets had daarna schijnbaar ook écht geen zin meer om die groep nog langer vóór te rijden, dus....![]()
![]()
[Afbeelding: Sow... Die's STUQUE]
Yups, Yuasa accu van 3 jaar oud (nét zo oud als de motor) die er mee kapte en vervolgens een set verkeerd 'gekruiste' startkabels van 't hotel die de rest van de electronica (tijdelijk?) onklaar gemaakt heeft.
Zo'n MT10 heeft véél spanning nodig om te kunnen starten met dat CP4 blok.... 4 cilinders welke elkaar continue tegenwerken qua compressie als 't ding niet 'loopt'.
[ Voor 8% gewijzigd door Will_M op 23-09-2019 21:16 ]
No hard feelings, je dacht er goed aan te doen te stoppen. En d'r is uiteindelijk geen schade behalve de valdop, en die is daar voor bedoeld. Dus alles goed gegaan. Alleen beetje lomp.
Pff foto's moet ik eerst even gaan uitzoeken hoor... heb nog wel leuke uitzichtshots vanuit de bergen.
Wat heb je nu weer gedaan?timmie271 schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:53:
[...]
@caesar1000 moet nog met het filmpje komen in ieder geval
[Afbeelding]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
R0y. schreef op maandag 23 september 2019 @ 16:29:
[...]
What happens in Luxemburg stays in Luxemburg.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Even nog een paar fototjes:
Middengroep op vrijdag

Snelle groep op vrijdag

Middengroep op zaterdag

Lekker knus

Klaarmaken om terug naar huis te gaan

Als er mensen zijn die toch graag wat meer "blokjes" op de foto hebben, geef dan even een gil en dan zorg ik ervoor.
Middengroep op vrijdag

Snelle groep op vrijdag

Middengroep op zaterdag

Lekker knus

Klaarmaken om terug naar huis te gaan

Als er mensen zijn die toch graag wat meer "blokjes" op de foto hebben, geef dan even een gil en dan zorg ik ervoor.
Wie, jij, lomp?SmurfLink schreef op maandag 23 september 2019 @ 21:13:
[...]
No hard feelings, je dacht er goed aan te doen te stoppen. En d'r is uiteindelijk geen schade behalve de valdop, en die is daar voor bedoeld. Dus alles goed gegaan. Alleen beetje lomp.![]()
Pff foto's moet ik eerst even gaan uitzoeken hoor... heb nog wel leuke uitzichtshots vanuit de bergen.
Niks hoor

Was alleen te snel met mijn 250 voor de langzame groep om voorin achter Willem te gaan rijden
Zat klem tussen andere rijders voorin, maar ipv naar voren te gaan had ik achteraan moeten sluiten.. Duidelijke les voor de volgende keer..
Ben dus na de middagpauze van de zaterdag naar de middelste groep gegaan om daar achter de duke 125 te rijden. Wat uiteindelijk een hele verstandige keuze was
En al helemaal omdat ze toen net met de drone gingen filmen
De ochtend begon best lekker

Fietsjes

nog wat in het hok

Wil je net wegrijden met de groep... is daar de bushalte
Ff wachten Wimmel!

De langzame groep compleet voor de dagtrip

Kan iemand die Duitsers het verschil leren schrijven tussen een 1 en een 7?

Uitzicht

random altaar bovenop de bergen

Fietsjes

nog wat in het hok

Wil je net wegrijden met de groep... is daar de bushalte

De langzame groep compleet voor de dagtrip

Kan iemand die Duitsers het verschil leren schrijven tussen een 1 en een 7?

Uitzicht

random altaar bovenop de bergen

Jammer dat net die route afgesloten was, als je door kunt rijden naar Wilwerwiltz is ook mooi. Maar prima dat je dus nog de hairpins kan nemen. Prachtig om te rijden en om de bochtjes goed onder de knie te krijgen (hur hur).Tankiej schreef op zondag 22 september 2019 @ 21:35:
[...]
Route van zaterdag was echt top!
Net voor Kautenbach was de weg afgesloten, van Alscheid naar Kautenbach, alleen dit weekend. Ze waren bezig met asfalteren in Kautenbach.
Je kon de haarspeldbochtjes wel rijden, maar net na de laatste was de weg dicht. Dus toen zijn we weer omgedraaid, was ook niet heel vervelend om dat nog eens te rijden
Hubertywimmel_1 schreef op maandag 23 september 2019 @ 13:03:
[...]
Ik heb met 't 'langzame" groepje achter me aan dat stukje ook twee keer gereden én daarna ook de hele omleiding gevolg om alsnog bij "Hotel Hubert" de geplande koffiestop te kunnen maken… De laatste stukjes naar Kautenbach zijn van alle kanten uit leuke route's / wegen dus het inrijden van die afsluiting kon 't alleen nog maar leuker maken
En idd, het maakt niet uit welke kant je opgaat, elk weggetje is leuk vanuit Kautenbach.

Ah, dat is de parkeerplaats recht regenover naast Huberty.timmie271 schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:53:
[...]
[Afbeelding]
Ik kom nog wel een keer weekend naar jou toe om te rijden als je allemaal mooie routes weetJolke schreef op woensdag 25 september 2019 @ 08:22:
[...]
Ah, dat is de parkeerplaats recht regenover naast Huberty.
Ik denk - zonder op te scheppen - dat ik jullie route van zaterdag zonder navigatie voor had kunnen rijden, ja.
Zo goed ken ik de wegen in Luxemburg nu ook weer niet (ik kom er een keer of 4-5 per jaar op de motor), maar de foto's herken ik ook wel allemaal ja.
En het mooie in Luxemburg is dat je ook nog wel op de bonnefooi, zonder navi, kunt rondrijden en een prachtige route rijdt.
En het mooie in Luxemburg is dat je ook nog wel op de bonnefooi, zonder navi, kunt rondrijden en een prachtige route rijdt.
Met dat regenachtige weer buiten toch nog maar eens even nagenieten van een prachtig weekend:

Op vrijdag begonnen met @Vrijdag aan een lekkere rustige ochtendrit, even in het zonnetje op @Melkunie wachten:

Samenkomst bij de Mac in Tegelen helaas geen eigen foto's van. Wel van de stopplaats bij de afgravingen in Duitsland:

Bleek een dure ochtendrit geworden te zijn, want met inhalen en meerdere bekende flitspalen toch ergens 1 gemist, en die mij niet...

Klik voor groot, de complete panorama.
Nog een sfeerfoto bij de Biker Ranch:

Mijn lampje was uit, dus afgetaaid, op mijn gemak naar mam terug gereden in Limburg.
De volgende dag via Monschau de bekende route richting het hotel waar ik met @SmurfLink had afgesproken, die skipte ook een dag vanwege vermoeidheid.
Dus gas erop, koffie voor mij en verse Euro 98 voor mevrouw:

Net dat ene stukje via Luxemburg ook weer prestatieheffing gescoord, zelfde snelheid (wet Mulder voor degene die het kennen waar ik (meestal) altijd binnen blijf) die dan 2x zo duur is bij onze Luxemburgse vrienden.
Middagje lekker gewandeld:

Pokemon in het wild gespot:

Dag afgesloten met een heerlijke BBQ met zijn allen, waar ik zelf ook geen foto's van heb helaas.
En de dag erna op het gemak samen met @SmurfLink naar huis gereden:

Het weekend ook nog eens heel vervelend afsluiten:

Om daarna ook nog maar eens bij de Mac te stoppen.

Op vrijdag begonnen met @Vrijdag aan een lekkere rustige ochtendrit, even in het zonnetje op @Melkunie wachten:

Samenkomst bij de Mac in Tegelen helaas geen eigen foto's van. Wel van de stopplaats bij de afgravingen in Duitsland:

Bleek een dure ochtendrit geworden te zijn, want met inhalen en meerdere bekende flitspalen toch ergens 1 gemist, en die mij niet...

Klik voor groot, de complete panorama.

Nog een sfeerfoto bij de Biker Ranch:

Mijn lampje was uit, dus afgetaaid, op mijn gemak naar mam terug gereden in Limburg.
De volgende dag via Monschau de bekende route richting het hotel waar ik met @SmurfLink had afgesproken, die skipte ook een dag vanwege vermoeidheid.
Dus gas erop, koffie voor mij en verse Euro 98 voor mevrouw:

Net dat ene stukje via Luxemburg ook weer prestatieheffing gescoord, zelfde snelheid (wet Mulder voor degene die het kennen waar ik (meestal) altijd binnen blijf) die dan 2x zo duur is bij onze Luxemburgse vrienden.
Middagje lekker gewandeld:

Pokemon in het wild gespot:

Dag afgesloten met een heerlijke BBQ met zijn allen, waar ik zelf ook geen foto's van heb helaas.
En de dag erna op het gemak samen met @SmurfLink naar huis gereden:

Het weekend ook nog eens heel vervelend afsluiten:

Om daarna ook nog maar eens bij de Mac te stoppen.
Hebben jullie die boete al binnen? Ik heb nog niksJoopieboy schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 12:05:

Bende ge nou aan het dubbelposten @Joopieboy
Die laatste foto van je was overigens niet bij de Mac maar nog in België, Malmedy bij die kerel die het vertikte jouw Duits te accepteren.
Smurfslak heeft uiteraard ook geen post gehad. Gelukkig, met al die regen lijkt het erop dat we het eerste jaar boetevrij gaan afsluiten *klopt af*
Die laatste foto van je was overigens niet bij de Mac maar nog in België, Malmedy bij die kerel die het vertikte jouw Duits te accepteren.

Smurfslak heeft uiteraard ook geen post gehad. Gelukkig, met al die regen lijkt het erop dat we het eerste jaar boetevrij gaan afsluiten *klopt af*
Ik reed voor Johan in het groepje ook te hard langs die paalAnoniem: 146599 schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:40:
Hier ook niks hoor... maar ik zat dan ook bij het langzame groepje.
Ik heb ook nog nooit zo zuinig gereden als met jou, 1 op focking 19SmurfLink schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 16:05:
Bende ge nou aan het dubbelposten @Joopieboy![]()
Die laatste foto van je was overigens niet bij de Mac maar nog in België, Malmedy bij die kerel die het vertikte jouw Duits te accepteren.![]()
Handig he, slakken.Joopieboy schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:45:
[...]
Ik heb ook nog nooit zo zuinig gereden als met jou, 1 op focking 19