[Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Pagina: 1 ... 9 ... 52 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Mx. Alba schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 16:02:
En wat buitenspel betreft vind ik de situatie nu met de VAR duidelijk verkiesbaar boven zonder VAR. Het spel kan namelijk in twijfelgevallen gewoon doorgaan en als dan via de VAR alsnog blijkt dat het buitenspel was dan wordt dat gecorrigeerd. Zonder VAR wordt er in twijfelgevallen vaker voor gefloten waardoor dat ook geregeld onterecht is.
Mee eens, enige nadeel is dat het vaak het tempo uit het spel haalt, en wedstrijden ipv 90 minuten een flink stuk langer kunnen duren. De vrouwen hebben het al lastig genoeg om 90 minuten vol uit te gaan.
Mijn idee is dan om een extra wissel toe te laten bij het vrouwenvoetbal, even een willekeurig hersenspinsel :+

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Mx. Alba schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 15:58:
en ze beïnvloedt de acties van de verdedigers.
Dat is dus geen feit. Kan je niet hard maken.

Het blijft een kwestie van interpretatie. Hoe hard mensen het ook zwart/wit willen maken, dat is het simpelweg niet. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:41

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Gonadan schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 16:10:
[...]

Dat is dus geen feit. Kan je niet hard maken.

Het blijft een kwestie van interpretatie. Hoe hard mensen het ook zwart/wit willen maken, dat is het simpelweg niet. :)
De bal was een voorzet. Die Amerikaanse rende richting het doel en in het pad van de voorzet. Veel duidelijker "in play" kan je niet zijn wat mij betreft!
kevz schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 16:08:
[...]

Mee eens, enige nadeel is dat het vaak het tempo uit het spel haalt, en wedstrijden ipv 90 minuten een flink stuk langer kunnen duren. De vrouwen hebben het al lastig genoeg om 90 minuten vol uit te gaan.
Mijn idee is dan om een extra wissel toe te laten bij het vrouwenvoetbal, even een willekeurig hersenspinsel :+
Zijn toch juist meer rustmomenten om even op adem te komen?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04:07
Mx. Alba schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 17:29:
[...]
Zijn toch juist meer rustmomenten om even op adem te komen?
Zolang je leeft gebruik je energie toch :+

Nee maar het haalt ook best wel flink het tempo er uit. Als je aan het fitnessen ben wil je ook niet dat je halverwege je programma verteld word dat je ff 5 minuten moet wachten. Dat lange wachten en beslissen mag van mij wel wat vlotter gaan, maar daar is iedereen het wel mee eens denk ik.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Exact, daar zit de crux. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Gonadan schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:31:
[...]

Exact, daar zit de crux. ;)
En wat de scheids betreft ook en haar mening is de enige die telt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Mx. Alba schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 18:45:
En wat de scheids betreft ook en haar mening is de enige die telt.
Nee, de scheidsrechter heeft bij mijn weten het doelpunt goedgekeurd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hmmm... In dat geval heeft de scheids het mis. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Shit, geen voetbal vanavond...

* Fiber krijgt afkickverschijnselen. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wedstrijden van 22 juni:

17:30 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PXRXTurwyUhGLUATkXEcyIBV/full.png Duitsland vs Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9Eh59aUfN8crrx6mVEHOZqfW/full.png Nigeria [NPO2, Canvas, BBC2, ZDF]
21:00 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7ZpmbiifYZMRZ3EKhQ19pnmR/full.png Noorwegen vs Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/iYH5OB919rfjYVOtgAS8asEs/full.png Australië [NPO3, Canvas, BBC2, ZDF]

Wat cijfertjes tot zover:
[Instagram: Group Stage: Complete ✔ Will these stat leaders hold onto their spot during the knockout stages? 🤔]

[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 22-06-2019 10:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

apis29 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 00:20:
Wedstrijden van 22 juni:

17:30 [Afbeelding] Duitsland vs [Afbeelding] Nigeria [NPO2, Canvas, BBC2, ZDF]
21:00 [Afbeelding] Noorwegen vs [Afbeelding] Australië [NPO3, Canvas, BBC2, ZDF]
Ga de eerste wedstrijd helaas sowieso missen, maar hoop van de tweede wedstrijd nog wel een stukje mee te pikken... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:46
1-2 voor Nigeria.

0-2 voor Australië.

Als ik gelijk krijg, dan neem ik iedereen hier mee op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 20:27
Stoere vent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

apis29 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 00:20:
Wedstrijden van 22 juni:

17:30 [Afbeelding] Duitsland vs [Afbeelding] Nigeria [NPO2, Canvas, BBC2, ZDF]
21:00 [Afbeelding] Noorwegen vs [Afbeelding] Australië [NPO3, Canvas, BBC2, ZDF]

Wat cijfertjes tot zover:
[Instagram: Group Stage: Complete ✔ Will these stat leaders hold onto their spot during the knockout stages? 🤔]
Netjes, van die Schotse! :D

Ik mis nog een 'most saves' - keepers worden traditioneel vergeten... :/

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Huh? Die actie daarvoor was duidelijk buitenspel dus dat had geen corner moeten zijn... Dus wederom een doelpunt door een fout van de scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
`Gaan we weer.

Alweer twijfel over geen buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Die knieschijf vinden ze terug in de nekwervels....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Nee, nee. Zoals laatst ook al gezegd: het is pas buitenspel als de speler de bal aanraakt ;)

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
edie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:55:
Nee, nee. Zoals laatst ook al gezegd: het is pas buitenspel als de speler de bal aanraakt ;)
Dat heb ik lopen roepen, en dat standpunt blijft staan. ( Bewijs maar eens dat de aarde niet het centrum van het heelal is.) >:)

Dit was gewoon geen buitenspel en elk mens zag dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Is het niet wanneer je actief bij het spel betrokken bent? Als je bijvoorbeeld in buitenspelpositie een overstapje zou maken, doe je toch ook actief mee?
Being in an offside position is not an offence in itself, but a player so positioned when the ball is played by a teammate can be judged guilty of an offside offence if they become "involved in active play", "interfere with an opponent", or "gain an advantage" by being in that position.
Wikipedia: Offside (association football)

Weliswaar wikipedia maar toch.

[ Voor 39% gewijzigd door Tk55 op 22-06-2019 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik had het over de actie daarvoor waaruit de corner ontstond. De bal werd door een Nigeriaanse verdedigster weggekopt voor een Duitse aanvalster die buiten spel stond. Als die aanvalster niet aan het spel meedeed dan had die Nigeriaanse de bal niet achter hoeven koppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Nu online
Mx. Alba schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:03:
Ik had het over de actie daarvoor waaruit de corner ontstond. De bal werd door een Nigeriaanse verdedigster weggekopt voor een Duitse aanvalster die buiten spel stond. Als die aanvalster niet aan het spel meedeed dan had die Nigeriaanse de bal niet achter hoeven koppen.
Maar die Duitse heeft de bal niet aangeraakt, dus geen buitenspel (wat de regel lijkt te zijn op dit WK)

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

edie schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 18:06:
[...]

Maar die Duitse heeft de bal niet aangeraakt, dus geen buitenspel (wat de regel lijkt te zijn op dit WK)
Dus had die verdedigster de bal moeten laten gaan zodat de aanvalster de bal aanneemt en het wel buitenspel is? Dat is toch krom. Als verdediger doe je gewoon je werk en dat is die bal voor het doel weghalen; met of een aanvaller buitenspel is of niet moet je je niet bezig gaan houden, vooral niet als het op het randje is. Doe gewoon je ding en laat de grensrechter en evt VAR oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Er had ook een vogel net kunnen overvliegen, waardoor de bal via die vogel net wel goedvalt. Geen buitenspel.

Buitenspel. Wat moeten we er in vredesnaam mee, wanneer iedereen er anders over denkt.

De FIFA moet zijn huiswerk opnieuw maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:31

Pierre

Van nature lui!

wontcachme schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 17:55:
Die knieschijf vinden ze terug in de nekwervels....
Was een vieze nare trap, dat was meer dan alleen een gele kaart.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat is sowieso absoluut onwaar, je kan bijv. ook de keeper hinderlijk in de weg staan in buitenspel positie.
In je vervolgcomment zit misschien nog wel een kern van waarheid ja gezien wat ze allemaal door laten gaan ...
De actie ervoor wordt niet door de VAR bekeken aangezien het een andere fase was. (Edit: leek een aanklacht mbt de VAR maar ging over de scheids nu ik het teruglees O-) )

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 22-06-2019 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, VAR: Variable Awful wRong.

Helaas zal het alleen maar erger worden.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
oOo Schüller time: 3-0. Tegen Zuid-Afrika net niet uit een soortgelijk moment maar nu dan wel eindelijk (en eindelijk in de basis). Echt scherp voor de goal, soort van Klose (net als Popp vroeger die nu meer op een Podolski lijkt ).

Benieuwd of Spitse nog tegen Japan in de basis staat O-) , wordt echt lachen :$ (die word helemaal zoek getikt).

Zie wel een duidelijke toename van het aantal gevallen van aanstelleritis dit WK moet ik zeggen :+

[ Voor 57% gewijzigd door apis29 op 22-06-2019 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

M.i. had het eerste doelpunt van Duitsland afgekeurd moeten worden, dit was overduidelijk hinderlijk buitenspel.

De pingel leek mij terecht, geel ook.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:46

Quad

Doof

De penalty vind in discutabel. Ik zou het zelf beoordelen als geen opzet en dus geen penalty.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Quad schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 20:31:
De penalty vind in discutabel. Ik zou het zelf beoordelen als geen opzet en dus geen penalty.
Wanneer je de bal mist en de tegenstander vol raakt is dat een overtreding, in de 16 is dat een pingel.

Erbuiten zou DE ook een vrije trap hebben gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Daarom maar goed dat ik niet fluit. ;)

NOR - AUS is een leuke wedstrijd, geen hoog niveau, maar wel leuk om te zien.

En 1-0 voor NOR!

[ Voor 7% gewijzigd door Quad op 22-06-2019 21:31 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ja aan beide kanten worden hele marathons gelopen met de bal zonder dat er noemenswaardige tegenstand komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oei lastig, wel of geen strafschop voor hands.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Oprotten met die VAR. Het sloopt de voetbalervaring.

Die variabele regels maken het spel dood en straks ga ik fan worden van korfbal. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:10

vhal

ಠ_ಠ

Quad schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:42:
Ik zou zeggen van niet...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

vhal schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:44:
[...]

Ik zou zeggen van niet...
Ik ook. Geen duidelijkheid, geen strafschop.
En ze geeft hen inderdaad niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

@mavaros VARiabel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woopdedooo
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-05 03:08

Woopdedooo

THT: Zie signature

mavaros schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:44:

Die variabele regels maken het spel dood en straks ga ik fan worden van korfbal. :(
Ben ik het niet mee eens, was dit een penal geweest had je flink wat woede op de hals gehaald.

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

VAR toevallig correct :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

mavaros schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:44:

Ik vind de videoscheidsrechter echt een fantastische toevoeging. Alleen hoe het nu ingezet wordt biedt ruimte voor verbetering. Bij Hockey gaat het volgens mij ook goed, over het algemeen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Uffje schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:46:
[...]

Ben ik het niet mee eens, was dit een penal geweest had je flink wat woede op de hals gehaald.
Yup, de 7 miljard VAR scheidsrechters thuis maken dan achteraf gehakt van je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Quad schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:42:
De nieuwe regels zeggen dat dit hands was.

Niet mijn idee en niet bevordelijk voor het voetbal. Aankomend seizoen ook bij jou in het stadion te zien, om daarna met een kuthumeur weer naar huis te moeten.

De FIFA moet echt en serieus aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

@mavaros dat zal wel zo zijn, maar in dit geval kon je in de herhaling niet duidelijk zien of het hands was. Dus is het geen strafschop. Dit zal bij elke exact dezelfde situatie hetzelfde resultaat opleveren.

Trouwens, de hawk-eye is de beste toevoeging in jaren, daar is het simpelweg goal of geen goal. Geen ruimte voor interpretatie, en dat is met de VAR wel zo.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

Quad schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:50:

Trouwens, de hawk-eye is de beste toevoeging in jaren, daar is het simpelweg goal of geen goal. Geen ruimte voor interpretatie, en dat is met de VAR wel zo.
Er veranderd niks aan de interpretatie met of zonder var. Uiteindelijk is het de scheids die iets interpreteert.
mavaros schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:48:
[...]

De nieuwe regels zeggen dat dit hands was.

Niet mijn idee en niet bevordelijk voor het voetbal. Aankomend seizoen ook bij jou in het stadion te zien, om daarna met een kuthumeur weer naar huis te moeten.

De FIFA moet echt en serieus aan het werk.
Maar er is niks veranderd, behalve dat de scheids nu nog eens kan terug kijken of ze de goede beslissing heeft genomen. Variabel zijn die regels nog erger zonder VAR want dan heb je nog de dingen die de scheids niet ziet.

[ Voor 24% gewijzigd door Woopdedooo op 22-06-2019 21:52 ]

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Quad schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:50:
@mavaros dat zal wel zo zijn, maar in dit geval kon je in de herhaling niet duidelijk zien of het hands was. Dus is het geen strafschop. Dit zal bij elke exact dezelfde situatie hetzelfde resultaat opleveren.

Klopt.

Maar sinds de nieuwe regelgeving ben ik ineens een leek op voetbalgebied.

In de oude setting was het geen hands. Alles boven de elleboog is dan geen hands. Nu loopt iedereen gehandicapt te verdedigen en als dat niet goed lukt, dan heb je een probleem, want de mannen bij de VAR grijpen in, in het vrouwenvoetbaltoernooi.

Ik wil de ouderwetse scheids terug. Je weet wel, die ene die gelukkig wordt van een gloednieuwe broodrooster of als het echt nodig is een Matchline TV.

Potverdorie, wat erger ik me aan de arbitrage.

Ga je zitten om eens echt naar vrouwenvoetbal koekeloeren, wordt het verpest door regels die nergens meer op slaan. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:47:
[...]

Ik vind de videoscheidsrechter echt een fantastische toevoeging. Alleen hoe het nu ingezet wordt biedt ruimte voor verbetering. Bij Hockey gaat het volgens mij ook goed, over het algemeen.
Bij hockey is het ook stukken makkelijker omdat de regels redelijk zwart wit zijn. Regels zijn duidelijk, je mag enkel de bal spelen met de platte kant van de stick. Al de andere mogelijkheden zijn niet toegestaan. Voetbal laat daar veel meer vrijheid in. Alles mag behalve met de hand/arm waardoor je direct de vraag krijgt. Waar begint de arm? Daarnaast had je ook de opzettelijk vs onopzettelijk wat nog meer onduidelijkheid toevoegt.

Hierin is de VAR niet de oorzaak van het probleem maar dat is in beginsel de aard van de opgestelde spelregels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

mavaros schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 21:58:

In de oude setting was het geen hands. Alles boven de elleboog is dan geen hands. Nu loopt iedereen gehandicapt te verdedigen en als dat niet goed lukt, dan heb je een probleem, want de mannen bij de VAR grijpen in, in het vrouwenvoetbaltoernooi.
Dat is dus nieuwe regelgeving dat je niet begrijpt niet de VAR, die moet je niet met elkaar vergelijken.

Edit: dus als je de var weghaalt heb je nog steeds on duidelijke regelgeving. Overigens betwijfel ik me of de regelgeving onduidelijk was.

[ Voor 13% gewijzigd door Woopdedooo op 22-06-2019 22:13 ]

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
En nu net weer hands.

Wat een ellendig gedoe is dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Noorwegen moet wel scherper worden, anders gaat hij een keer wel goed in voor Australië.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Echt een leuke pot dit :) Enkel de precisie voor de goal mist nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Australië is wel sterk in deze 2e helft. Noorwegen komt nauwelijks meer aan te pas. Als Australië niet weet te scoren, hebben ze het wel aan zichzelf te danken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

Ik vind die shirts van Australië echt heel gaaf, helaas alleen vrouwen modellen haha

... na de zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Napo schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:08:
[...]

Bij hockey is het ook stukken makkelijker omdat de regels redelijk zwart wit zijn. Regels zijn duidelijk, je mag enkel de bal spelen met de platte kant van de stick. Al de andere mogelijkheden zijn niet toegestaan. Voetbal laat daar veel meer vrijheid in. Alles mag behalve met de hand/arm waardoor je direct de vraag krijgt. Waar begint de arm? Daarnaast had je ook de opzettelijk vs onopzettelijk wat nog meer onduidelijkheid toevoegt.

Hierin is de VAR niet de oorzaak van het probleem maar dat is in beginsel de aard van de opgestelde spelregels.
<knip>

Je bent de laatste posts vooral erg hard op de eigen borst aan het kloppen, en je laat vooral zien dat je graag reacties uitlokt.

Met dat getroll mag je nu ophouden.

[ Voor 39% gewijzigd door Ramzzz op 22-06-2019 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Herlovsen zat er wel helemaal doorheen. Blessure?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
@mavaros Hands, aangeschoten of niet, is toch pas vanaf het nieuwe seizoen altijd een penalty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
1-1!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hèhè! Lekker!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Heerlijk! Kom maar op met die verlenging! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Volgens mij ging de corner er in 1x in?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:+ wilde net nog zeggen dat ik deze wedstrijd vooraf wel naar penalties zag gaan. 1-1 na 90 minuten en dan 2-2 en penalties.
En dan vliegt ook net die 1-1 erin :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Quad schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:45:
Volgens mij ging de corner er in 1x in?
Klopt, commentator was ook in de war. Hij werd niet aangeraakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Dat wordt een penalty.

Edit: want geen bal geraakt, maar VAR vindt t niks. 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Tk55 op 22-06-2019 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

apis29 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:46:
:+ wilde net nog zeggen dat ik deze wedstrijd vooraf wel naar penalties zag gaan. 1-1 na 90 minuten en dan 2-2 en penalties.
En dan vliegt ook net die 1-1 erin :$
Als er niks geks gebeurt zie ik Australië wel winnen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Klopt, Australië is beter bestand tegen deze weersomstandigheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Ik gun beide ploegen de winst eigenlijk wel, maar de Aussies wellicht nog iets meer... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wtf?! Dat die er niet in ging voor Noorwegen!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 07-10 19:29
Wat een bal zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zoooo wat een sensatie zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zeer leuke wedstrijd, degelijk Noorwegen in de 1e helft, zeer aanvallend Australië in de 2e helft. Op naar een zenuwslopende en zware verlenging.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Tk55 schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 22:38:
@mavaros Hands, aangeschoten of niet, is toch pas vanaf het nieuwe seizoen altijd een penalty?
Nee en ja.

Hands in de pingelzone is een penalty. Aangeschoten hands bestaat niet, dus is altijd hands, maar levert je geen kaart op als het aangeschoten is.

Snap jij het nog? <+:)

<knip>

Offtopic en troll. Klaar nu.

[ Voor 42% gewijzigd door Ramzzz op 22-06-2019 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Van mij mogen de Noorse dames winnen. De Matilda's zijn zo bezig met pingels claimen en VAR aanroepen, erg onsportief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het kan echt nog alle kanten op..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Heerlijke wedstrijd dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Echt kansen over en weer nu... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Wat een krankzinnige wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Als die zat, dan was het een wereldgoal.

Prima schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De keepers zijn echt fantastisch dit WK!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Die Graham Hansen moet m eens in de hoek mikken! Tot nu toe is alles op de keeper, ook dit laatste schot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woopdedooo

Woopdedooo

Quad schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:08:
De keepers zijn echt fantastisch dit WK!
De Tim Howard van het vrouwenvoetbal ;P

... na de zomer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Echt tegek dit. Het ene moment denk je, Australië gaat 'm maken, komt ie! En het andere moment lijkt Noorwegen ermee aan de haal te gaan..

Rood voor Australië!
Commentator vergist zich.. Noemde eerst een gele kaart.

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 22-06-2019 23:13 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Rood voor Australië, ze hield wel vast ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Beetje dom dat ze hiervoor rood krijgt, die bal was echt niet te halen

[ Voor 25% gewijzigd door Tk55 op 22-06-2019 23:15 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zware straf... Geel had ook volstaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

SpeedQber schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:13:
Rood voor Australië, ze hield wel vast ja
Wel zwaar bestraft, al zal het volgens het boekje wel kloppen. Nu ben ik helemaal voor Australië. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Mx. Alba schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:15:
Tja ik snap wel dat ze dat ziet als een doorgebroken speler, maar wel zwaar gestraft ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Kaartenregen zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Nu online
Mx. Alba schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:15:
Vast weer een nieuwe regel ;) overtreding op doorgebroken speler = rood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Yeehah, we gaan schoffelen. Dat hoort er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat je zegt.. Begint iets minder sportief te worden het en der.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Nondeju het wordt ook niet minder spannend ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Geef dan in ieder geval geel aan Kerr voor zeuren.

Wat een heerlijke poging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De lat!

Die Risa kan echt uitstekend schieten zeg, poah.

[ Voor 78% gewijzigd door Quad op 22-06-2019 23:19 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
  • Laatst online: 10:40
De scheids heeft wel een hoofdrol hier zo. Het is geen topper

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Kan de VAR ook ingrijpen voor drinken tijdens deze pauze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Waarom zouden ze daarvoor ingrijpen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Mx. Alba schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:21:
Waarom zouden ze daarvoor ingrijpen dan?
Arno zei dat het niet is toegestaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
SpeedQber schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 23:20:
Kan de VAR ook ingrijpen voor drinken tijdens deze pauze?
In dit toernooi wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Australië moet 't echt uit zien te zingen tot de strafschoppenserie.. Anders is het gedaan voor ze.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nocalimero
Australië heeft de scheids bepaald niet mee. Alle 50/50 situaties lijken in het voordeel van Noorwegen gefloten te worden.

Australië probeert de penalty's te halen

Pagina: 1 ... 9 ... 52 Laatste

Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.