P.O. Box schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 18:52:
oranje begint een beetje te draaien na 25m. is al stuk beter dan vorige twee wedstrijden. maar soms nog steeds domme dingen die echt zonde zijn omdat je er een kans op een kans mee verprutst of een kans op een tegenaanval weggeeft.... en wanneer krijgt van lunteren ingooi-les... iedere keer stuitert hij een meter voor de ontvangende speler op de grond. onmogelijk om dan een snelle controle te hebben en die heb je op de helft van de tegenstander wel nodig.
Ik vind die scheids echt een pietlut. Vaak fluiten bij ‘niets aan de hand’, Dekker geel voor hetzelfde als die ‘pingel’. Schwalbe...
De laatste 20 minuten draait het beter, en de achterste linie hoefde vrijwel niet meer in te grijpen.
Ik denk dat je met Roord i.p.v. Spitse meer dynamiek en druk krijgt naar voren, meer snelheid, meer ‘body’ in de duels, en meer kansen. Meer scorend vermogen ook.
Trio Roord - Groenen - Van der Donk, ik ben helemaal voor.
Klasse speelster hoor, Spitse, maar veel te gemakkelijk te bespelen.
Miedema is af en toe te vertwijfeld, denkt te veel na, en dan ineens top omdat ze volledig intuïtief speelt.
Van der Donk lekker laten zwerven en ‘stofzuigen’ samen met Groenen (no pun intended!) en dan zie ik het wel zonnig in. Heerlijk, even een omhaal...
En Van de Sanden is beter op dreef, de juiste noppen onder blijkbaar

en evt. zet je daar Beerenstein straks neer. Klasse voorzet na 30 min. en de steekvlam op Miedema was ook top!
[
Voor 22% gewijzigd door
Ramzzz op 20-06-2019 19:06
]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan