[Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Pagina: 1 ... 35 ... 52 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:23

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Vergeet ook even niet dat er in de VS zo'n 12x meer mensen wonen als in Nederland dus ook veel meer spelers om uit te kiezen, en het vrouwenvoetbal is daar veel beter ontwikkeld dan hier. Voetbal is daar een echte vrouwensport. En de mannen spelen football, hockey (ijs), basketbal, baseball of lacrosse.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ivysaur schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:33:
[...]

Nou dan snap je mij niet. Had ze maar ergens anders moeten staan. Nu die VAR eigenlijk een soort van rewind-knopje.
Nah, de VAR is een 'maak het spel eerlijker' knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:54
Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:36:
Vergeet ook even niet dat er in de VS zo'n 12x meer mensen wonen als in Nederland dus ook veel meer spelers om uit te kiezen, en het vrouwenvoetbal is daar veel beter ontwikkeld dan hier. Voetbal is daar een echte vrouwensport. En de mannen spelen football, hockey (ijs), basketbal, baseball of lacrosse.
Dan is het van Belgie dus helemaal knap dat ze Nederland ver voorbij zijn?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

carpebios schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:37:
[...]

Dan is het van Belgie dus helemaal knap dat ze Nederland ver voorbij zijn?
Hoe bedoel je? Ik heb België niet gezien dit WK...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Oefff

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 11:25

Typhone

Who Dares Wins

Echt... in de buurt komen van de 16 lijkt wel onmogelijk. Elke ingespeelde bal is onzuiver of kwijt. Ik vind dat zoooo extreem opvallend. En ze mogen allemaal blijven staan op de standaardwisseltjes na.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 11:54
Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:36:
Klopt, maar dat maakt het niet minder jammer. ;)

En voor mij (persoonlijk) is het ook de houding van Team USA en fans tegenover andere teams. Natuurlijk is USA favoriet, maar vind het ze nogal hoog in hun bol hebben. Zie ik het Nederlands team niet doen bij hockey/schaatsen.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:38:
[...]

Hoe bedoel je? Ik heb België niet gezien dit WK...
Mannen, niet de vrouwen. Aangezien er daar minder wonen dan in Nederland.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:36:
Haha, gaan we nu afgeven op het Amerikaanse publiek? Wij Nederlanders kunnen er ook wat van hoor. :+
Mogen we dat niet dan, we zijn toch best een nuchter(e) volk. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
carpebios schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:39:
[...]

Wat dacht je dan van IJsland?

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:22
Typhone schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:38:
Echt... in de buurt komen van de 16 lijkt wel onmogelijk. Elke ingespeelde bal is onzuiver of kwijt. Ik vind dat zoooo extreem opvallend. En ze mogen allemaal blijven staan op de standaardwisseltjes na.
Je mag maar drie keer wisselen. Het onzuivere spel heeft in mijn ogen vooral te maken met techniek, daarvoor is het gedurende het toernooi net iets te vaak gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Bliif er bij. Het ging allemaal prima tot de VAR. Scheidsrechters horen ook fouten te maken en zou het een hoekschop zijn geweest. Had ze maar extra moeten trainen voor plekken waar ze moest staan enzovoort. Niet alleen spelers moeten talent en concentratie hebben, ook scheidsrechters. VAR is gewoon een cheapo gimmick om fouten van een scheidsrechter te maskeren

[ Voor 6% gewijzigd door Ivysaur op 07-07-2019 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
80 minuten en nog geen 85km gelopen per team. Dat zij vlgns mij bijna laagterecords ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Maarten_E schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:39:
[...]

Wat dacht je dan van IJsland?
Inderdaad, daar groeit niet eens gras. En maar iets van 200.000 inwoners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:39:
[...]

België niet gezien bij de Nations League

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:38:
'We' roepen dan toch ook al vanaf het begin van het WK dat er totaal geen voetbal in de ploeg zit, in die zin, geen idee hoe aan te vallen anders dan met de lange bal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
wanneer krijgt van lunteren eens ingooiles? pfff

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

Maarten_E schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:39:
[...]

Klopt, maar dat maakt het niet minder jammer. ;)

En voor mij (persoonlijk) is het ook de houding van Team USA en fans tegenover andere teams. Natuurlijk is USA favoriet, maar vind het ze nogal hoog in hun bol hebben. Zie ik het Nederlands team niet doen bij hockey/schaatsen.
Met een enkel woord: kapsones

Maar van wat ik gezien heb is het wel verdiend.
Jammer van die pingel.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:50
zijn we er toch weer ingetuind.

Maar eigenlijk was het al kansloos vanaf het begin. Duurde gewoon lang voor USA scoorde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ivysaur schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:40:
Bliif er bij. Het ging allemaal prima tot de VAR. Scheidsrechters horen ook fouten te maken en zou het een hoekschop zijn geweest. Had ze maar extra moeten trainen voor plekken waar ze moest staan enzovoort. Niet alleen spelers moeten talent en concentratie hebben, ook scheidsrechters. VAR is gewoon een cheapo gimmick.
Hele aparte redenering dit... Je wilt verdiend winnen, volgens de regels, ipv een grens of scheids die iets niet / verkeerd ziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:50
toolkist schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:41:
[...]

Hele aparte redenering dit... Je wilt verdiend winnen, volgens de regels, ipv een grens of scheids die iets niet / verkeerd ziet.
Het was pijnlijk, maar een terechte penalty.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-10 19:56
En weer die keepster.

Ik kan me herinneren dat sommigen hier haar waardeloos vonden. Ze kon geen bal vangen. Dat was het commentaar.

Onana ramt ook elke bal weg en komt ermee weg. Zij doet het ook en dat vind ik heldhaftig en heel erg goed.

Nu, na dit toernooi eens gaan hakken, breken en schaven in het elftal. We hebben misschien deze slag verloren, maar niet de oorlog.

We zijn niet weggespeeld en dat is voor nu al heel wat. De volgende keer wil ik het nog wel eens gaan zien.

Ik ben niet onder de indruk van de USA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ah plan C aangekomen, random van afstand gaan schieten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:41:
[...]

Het probleem is dat regels ook veel kapot maken. Kijk naar de F1, daar is de sport ook helemaal kapot gemaakt, al deden ze vorige race gelukkig wel een goede beslissing maken. Een speler raken die je niet ziet aankomen, is dan inderdaad een overtreding.. of was voetbal ook een beetje contactsport?

Als je regels wilt moet je een andere sport gaan doen zoals schaken of dammen.

[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 07-07-2019 18:44 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dat gezeur over die VAR. Het was gewoon een terechte penalty. En de VS is gewoon een klasse beter dan Nederland. Nog een wonder eigenlijk dat we een uur lang de nul hebben kunnen houden. Desalwelteplus een geweldige prestatie van de Leeuwinnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
MrMonkE schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:41:
[...]

Met een enkel woord: kapsones

Maar van wat ik gezien heb is het wel verdiend.
Jammer van die pingel.
Dat woord zocht ik. ;)
De overwinning is verdiend, daar zeg ik niks over. Maar het is de manier waarop en de gedragingen er omheen. Ze zijn nog chauvanischer dan de Françaises. In Frankrijk notabene! ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

NotSoSteady schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:40:
[...]

Je mag maar drie keer wisselen. Het onzuivere spel heeft in mijn ogen vooral te maken met techniek, daarvoor is het gedurende het toernooi net iets te vaak gebeurd.
Je mag 11x wisselen tussen de wedstrijden in ;). Maar dat is precies wat Wiegman niet doet. Dezelfde namen kiezen ondanks dat die aanvallend al het hele toernooi geen vuist maken en zuiver op geluk scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien even helpen verdedigen ipv erachteraan sjokken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:22
Ik ben weg, weer een verloren finale meegemaakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:20

Fiber

Beaches are for storming.

jaapstobbe schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:41:
zijn we er toch weer ingetuind.

Maar eigenlijk was het al kansloos vanaf het begin. Duurde gewoon lang voor USA scoorde.
Nou ja, blijft er in ieder geval nog wat te dromen over voor de volgende keer. Te beginnen bij de Olympische Spelen. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:43:
Dat gezeur over die VAR. Het was gewoon een terechte penalty. En de VS is gewoon een klasse beter dan Nederland. Nog een wonder eigenlijk dat we een uur lang de nul hebben kunnen houden. Desalwelteplus een geweldige prestatie van de Leeuwinnen!
Dit. VS terecht WK :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:48

gws24

Thinking is hard!

Zo, van der Gragt is op. Kan ook niet anders na het moeten oplossen van alle fouten op het middenveld en voorin.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:14
Exocet schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:44:
Misschien even helpen verdedigen ipv erachteraan sjokken!
Ze hebben het opgegeven. Er komt niks meer uit. Niks lukt meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
De NL dames zien er niet echt meer fris uit. Laatste loodjes..

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
chengbondkwok schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:44:
[...]

Ze hebben het opgegeven. Er komt niks meer uit. Niks lukt meer.
En het verschil met het begin is? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:43:
[...]

Het probleem is dat regels ook veel kapot maken. Kijk naar de F1, daar is de sport ook helemaal kapot gemaakt, al deden ze vorige race gelukkig wel een goede beslissing maken. Een speler raken die je niet ziet aankomen, is dan inderdaad een overtreding.. of was voetbal ook een beetje contactsport?

Als je regels wilt moet je een andere sport gaan doen zoals schaken of dammen.
Dan moet je de regels anders maken, niet de navolging ervan ;)
Maar goed, terug naar de finale :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En toch denk ik niet dat het probleem Miedema, Martens, van der Sanden of zelfs de verdediging was. Nee, het middenveld en al helemaal Spitse is gewoon hopeloos. Spitse wordt er door iedereen uitgelopen, verpest constant pases en zo vaak is er balverlies waarna de tegenstander kan aanvallen. Roord had daar vanaf dag een moeten staan. Potentieel had je zelfs met vijf middenvelders moeten spelen. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ze hebben toch nog een wissel achter de hand? Niet dat het gaat helpen, maar sommige spelers zijn gewoon op.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Wel zielig eigenlijk, dat een team dat zo hoog aangeschreven staat als de VS zoveel schwalbes maakt en nodig heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 17:40
Zoals verwacht, geen schijn van kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:26

Pierre

Van nature lui!

Na die penalty zeker.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ook zonder die waardeloze penalty hadden die Yanks gewonnen. Die we goal was gewoon prima uitgespeeld. NL brengt nu nog te weinig. Het is alleen jammer om van dit rotvolk te verliezen. Ik had liever van de Engelsen verloren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

DaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:46:
En toch denk ik niet dat het probleem Miedema, Martens, van der Sanden of zelfs de verdediging was. Nee, het middenveld en al helemaal Spitse is gewoon hopeloos. Spitse wordt er door iedereen uitgelopen, verpest constant pases en zo vaak is er balverlies waarna de tegenstander kan aanvallen. Roord had daar vanaf dag een moeten staan. Potentieel had je zelfs met vijf middenvelders moeten spelen. :/
Kom jij eens wat vaker in het voetbaltopic langs! Je hebt er kijk op _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Pyramiden schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:46:
Wel zielig eigenlijk, dat een team dat zo hoog aangeschreven staat als de VS zoveel schwalbes maakt en nodig heeft...
helemaal mee eens. wat een onsympathiek team zeg. en continu zeuren bij de scheids.

It’s the economy, stupid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Je weet dat zij verreweg de meeste assists gegeven heeft?
[edit] 7 wedstrijden, 4 assists... ik heb geen andere speler gezien die dat ook voor elkaar kan krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 07-07-2019 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:47:
[...]

En hoeveel procent relatief balverlies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Medema kan ook niet even tegen de scheidsrechter zeggen, na dat de bal verloren is, of ze even opnieuw de bal mag om het vervolgens wel goed aan te nemen en te scoren.

Zelfde idee met wat de scheidsrechter en Var.

Ach ja. Jammer. Vind het gewoon zonde dat zo stukje technologie of cheapo rewind gimmick het plezier/ de flow uit het spel haalt en het helemaal deed kantelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:45:
[...]

Dan moet je de regels anders maken, niet de navolging ervan ;)
Je kan ook bij twijfel je mond houden als VAR. :o
Laat de scheidsrechter zelf maar gaan kijken, de goede beslissingen sinds de introductie zijn op twee handen te tellen, dat is bijzonder weinig.

Maar goed, dat is inderdaad off-topic. Wat zijn we slecht he.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[...]

Tja, als je vrije trappen als assists gaat tellen... Iets met statistieken en zo... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

[...]

Als je de bal heel vaak hebt maak je inderdaad ook vaker fouten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Goed, het is jammer dat die tweede zo snel er achteraan kwam want toen was het klaar.

Best aardig gespeeld, maar meer dan leuk meevoetballen was het ook niet. Amerika is ook gewoon beter. Tweede is gewoon erg knap.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:48:
[...]

Als je de bal heel vaak hebt maak je inderdaad ook vaker fouten...
Gewoon wegrennen van de bal als die naar je gepasst wordt, gegarandeerd dat je geen fout maakt :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
totaal niet mee eens. de voorsten zijn nauwelijks in beweging of bewegen achter hun tegenstander. ze geven de middenvelders nauwelijks opties. groenen, vddonk en spitse kunnen die ballen nergens kwijt. daar zit het probleem. je moet je medespeler met de bal opties geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

sambalbaj schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:49:
Goed, het is jammer dat die tweede zo snel er achteraan kwam want toen was het klaar.

Best aardig gespeeld, maar meer dan leuk meevoetballen was het ook niet. Amerika is ook gewoon beter. Tweede is gewoon erg knap.
Best of the rest (of the world)... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:04

Roozzz

Plus ultra

Dit! Spitse is gewoon volstrekt hopeloos. Ik snap echt niet hoe die keer op keer in de basis staat. Is er dan echt niemand?

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Fiber schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:48:
[...]

Tja, als je vrije trappen als assists gaat tellen... Iets met statistieken en zo... O-)
Tuurlijk tellen die ook gewoon mee als assists... Als zij daar dus heel erg goed in is (4 assists is gewoon top) en minder in andere aspecten, dan moet de coach met de andere middenvelders zorgen dat die zwaktes opgevangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:37

Pinobigbird

doesn't share food!

Van der Gragt kan bijna niet meer op d'r benen staan zeg. Die is helemaal kapot

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

dr.lowtune schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:46:
Ook zonder die waardeloze penalty hadden die Yanks gewonnen. Die we goal was gewoon prima uitgespeeld. NL brengt nu nog te weinig. Het is alleen jammer om van dit rotvolk te verliezen. Ik had liever van de Engelsen verloren.
Ja, op een gegeven moment zei de commentator dat Nederland en USA best in evenwicht waren.
Toen ik net 10 minuten lang de USA op de nederlandse helft had gezien. 8)7

Maar ze zijn helemaal op.
4 jaar om te werken aan de techniek.

Voetbal gogme mag voor sommige speelsters ook een masterclass komen.

2e is ook wel knap, maar net als ik zei over de wedstrijd voor de 3e en 4e plek.
Alleen plek 1 telt. De rest verliest het tournooi.
Roozzz schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:50:
[...]

Dit! Spitse is gewoon volstrekt hopeloos. Ik snap echt niet hoe die keer op keer in de basis staat. Is er dan echt niemand?
Omdat ze met een sliding een doelpunt voorkwam misschien.

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:02

wontcachme

You catch me? No you wont

2-0 voor tegen een moegestreden team en dan nog kutten bij die cornervlag om tijd te rekken...

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Roozzz schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:50:
[...]

Ze staat er voor de corners en vrije trappen. Dat kan blijkbaar verder niemand (beter)... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Derde wissel niet eens gebruikt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

sambalbaj schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:51:
Ik zou een publiekwissel doen voor de Keepster.
Wat een bikkel!

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:13

Quad

Doof

We zijn na 2 jaar nog steeds de beste van Europa. *O*

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Zit er nog iets goed op de bank? Achja, een coach die niets durft te veranderen.. het lijkt Wenger wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
MrMonkE schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:52:
[...]

Ik zou een publiekwissel doen voor de Keepster.
Wat een bikkel!
Ze willen serieusgenomen worden als team, dan moet je daar ook naar handelen en dus niet dit soort fratsen uit gaan halen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Zolang Lloyd of Morgan niet scoren is het zo ook goed O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

En het is af. VS dik verdiend gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was het nou mazzel of toch kwaliteit, want ja iedere keer door? Ik denk toch mazzel. En dat kan op een toernooi, maar ook winnen wordt dan een lastige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Amerika gaat in elk geval niet de hoek in.. Karma?

[ Voor 4% gewijzigd door MrMonkE op 07-07-2019 18:55 ]

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
EK dan maar proberen te prongoleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011

Roozzz

Plus ultra

Fiber schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:51:
[...]

Ze staat er voor de corners en vrije trappen. Dat kan blijkbaar verder niemand (beter)... O-)
Haha en dan reken ik er bij iedere vrije trap op dat ze hem ergens de tribune in schiet...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrMonkE

MrMonkE

★ EXTRA ★

Tot over 2 jaar, topic!

★ What does that mean? ★

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:54:
Was het nou mazzel of toch kwaliteit, want ja iedere keer door? Ik denk toch mazzel. En dat kan op een toernooi, maar ook winnen wordt dan een lastige.
Ben je echt serieus? Die Amerikanen waren op elk vlak beter, dat kan je moeilijk mazzel noemen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Oranje was ronduit slecht. Uithuilen en over 2 jaar op naar het Europees kampioenschap in Engeland.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Dat is wellicht ook waarom Nederland net wat minder is. Buiten de eerste 15 of zo wordt wellicht elke wissel een verslechtering...

Al weet ik dat ook niet zeker want ik ken ze nauwelijks.

Jammer, jammer, uithuilen en overnieuw beginnen.

* Fiber gooit tv het raam uit. zoekt een andere zender op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:55:
[...]

Ben je echt serieus? Die Amerikanen waren op elk vlak beter, dat kan je moeilijk mazzel noemen. ;)
Vlgns mij had ie het over Nederland ;)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Afbeeldingslocatie: https://i1.wp.com/www.plebspraat.nl/wp-content/uploads/2017/01/trumpzml.png?fit=1204%2C817&ssl=1

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 07-07-2019 18:57 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Pierre schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:56:
Oranje was ronduit slecht. Uithuilen en over 2 jaar op naar het Europees kampioenschap in Engeland.
Ronduit slecht? Nee, zeker niet. Een klasse minder goed dan de VS? Dat wel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Vond het helemaal niet slecht, vrij behoorlijk zelfs.
Amerika was ook gewoon beter.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Eerst nog even Olympisch goud ophalen toch...? :)F :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wat ga ik die Amerikanen dan missen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Brian is waardeloos.

Hup Alex!!

[ Voor 4% gewijzigd door Mandrake466 op 07-07-2019 18:59 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Geen schande dit verlies. Wel te weinig gecreëerd. Of eigenlijk niets.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Snap echt die hele hype rondom Berensteijn niet, dat mens staat nooit op dr plek.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 21:14
Slavy schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:00:
Snap echt die hele hype rondom Berensteijn niet, dat mens staat nooit op dr plek.
Wat dat betreft had ik liever Roord gezien als extra middenvelder. Die was balvaster dan veel basisspelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:06
Prima gestreden, maar niet goed genoeg. Op naar de olympische spelen dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Tot over 2 jaar >:) en uiteraard de Olympische Spelen.

[ Voor 46% gewijzigd door Pierre op 07-07-2019 19:02 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:06
Wat een treurig topic is dit toch zodra Nederland verliest
Het is zeker wij winnen, maar zij verliezen?

Kijk hoever we als underdog zijn gekomen, en we zijn nog steeds Europees kampioen

Vrijwel iedereen dacht van te voren dat we dit niet zouden winnen, Amerika is gewoon beter
En dan toch verbaasd zijn dat we niet winnen?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:57:
[...]

Ronduit slecht? Nee, zeker niet. Een klasse minder goed dan de VS? Dat wel.
Maar echt top was het nu ook weer niet. Prestatie is knap, maar de uitvoering niet toch wel wat de wensen over. Van defensief spelen en je tegenstander laten komen, ben ik sowieso geen fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001

m0nk

16-09-2003 15.15

Kansloos ten onder, zag ik al toen ik zag dat de VAR uit Spanje kwam.. Altijd hetzelfde met die kut spanjaarden.. :+

Daarnaast 0 kansen gecreerd, was niet best weer.. Verloren alles op het middenveld.

[ Voor 9% gewijzigd door m0nk op 07-07-2019 19:04 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Die Sari verdient een lintje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

m0nk schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:03:
Kansloos ten onder, zag ik al toen ik zag dat de VAR uit Spanje kwam.. Altijd hetzelfde met die kut spanjaarden..

Daarnaast 0 kansen gecreerd, was niet best weer..
Waar slaat dat nou weer op? Er was niets mis met die VAR beslissing.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

FabianGTI schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:02:

Kijk hoever we als underdog zijn gekomen, en we zijn nog steeds Europees kampioen

Vrijwel iedereen dacht van te voren dat we dit niet zouden winnen, Amerika is gewoon beter
Dit.

Ik heb meegeleefd, meegeergerd, meegeschreeuwd en ben trots op de dames. Net een stap te ver, maar er is ruimte om te groeien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-10 21:14
HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:02:
[...]
Van defensief spelen en je tegenstander laten komen, ben ik sowieso geen fan van.
Als dat de beste tactiek is tegen een beter gedachte tegenstander. Who cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001

m0nk

16-09-2003 15.15

Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:03:
[...]

Waar slaat dat nou weer op? Er was niets mis met die VAR beslissing.
Vergat een smilie :) Maare rustig maar hoor, grote teentjes of ben je gewoon heel erg teleurgesteld?.. pff

Spanjaard, Spanje, WK Finale 2010.. Dat bedoelde ik ermee. Niet die VAR beslissing zelf..

[ Voor 13% gewijzigd door m0nk op 07-07-2019 19:05 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

gambieter schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:04:
[...]

Dit.

Ik heb meegeleefd, meegeergerd, meegeschreeuwd en ben trots op de dames. Net een stap te ver, maar er is ruimte om te groeien.
Holy crap lijst dit in ik ben het met gambieter eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
mooie prestaties maar ik ben het wel zat om steeds finales te verliezen (2010, 2019 nations league en nu)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:05:
Holy crap lijst dit in ik ben het met gambieter eens!
Alweer? Tijd voor een bezoekje aan de huisarts :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

FabianGTI schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:02:

Als je wat vaker voetbal kijkt dan vraag je je af waarom er niet gevoetbald wordt door het NL elftal. Daar zit het probleem hem wat meer. Hoe kun je Europees Kampioen zijn en hier underdog? Snap ik niet. Twee jaar meer ervaring en deze wedstrijd maar 1 schot op goal!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:04:
[...]

Dit.

Eens. Van te voren was het al een enorm kleine kans dat ze het zouden redden, maar die eerste helft hebben ze goed hun vrouwtje gestaan. Top gestreden, niet genoeg, helaas. Maar zeker wel trots op de dames.

Wie had dit 5 jaar geleden kunnen bedenken? Toen wist amper iemand in NL wat van de dames af. En nu kijken we het massaal op TV en begint het stiekem langzamerhand wel populair te worden! Prachtig, dit is nog maar het begin. Ik ben heel benieuwd hoe het er over 5 jaar bij staat.

Wauw die Golden Glove is zooo verdiend voor van Veenendaal! Top.

[ Voor 4% gewijzigd door SmurfLink op 07-07-2019 19:10 ]

I have stability. The ability to stab.

Pagina: 1 ... 35 ... 52 Laatste

Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.