Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nah, de VAR is een 'maak het spel eerlijker' knopje.Ivysaur schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:33:
[...]
Nou dan snap je mij niet. Had ze maar ergens anders moeten staan. Nu die VAR eigenlijk een soort van rewind-knopje.
Dan is het van Belgie dus helemaal knap dat ze Nederland ver voorbij zijn?Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:36:
Vergeet ook even niet dat er in de VS zo'n 12x meer mensen wonen als in Nederland dus ook veel meer spelers om uit te kiezen, en het vrouwenvoetbal is daar veel beter ontwikkeld dan hier. Voetbal is daar een echte vrouwensport. En de mannen spelen football, hockey (ijs), basketbal, baseball of lacrosse.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hoe bedoel je? Ik heb België niet gezien dit WK...carpebios schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:37:
[...]
Dan is het van Belgie dus helemaal knap dat ze Nederland ver voorbij zijn?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Klopt, maar dat maakt het niet minder jammer.Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:36:
Vergeet ook even niet dat er in de VS zo'n 12x meer mensen wonen als in Nederland dus ook veel meer spelers om uit te kiezen, en het vrouwenvoetbal is daar veel beter ontwikkeld dan hier. Voetbal is daar een echte vrouwensport. En de mannen spelen football, hockey (ijs), basketbal, baseball of lacrosse.
En voor mij (persoonlijk) is het ook de houding van Team USA en fans tegenover andere teams. Natuurlijk is USA favoriet, maar vind het ze nogal hoog in hun bol hebben. Zie ik het Nederlands team niet doen bij hockey/schaatsen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mannen, niet de vrouwen. Aangezien er daar minder wonen dan in Nederland.Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:38:
[...]
Hoe bedoel je? Ik heb België niet gezien dit WK...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Mogen we dat niet dan, we zijn toch best een nuchter(e) volk.NotSoSteady schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:36:
Haha, gaan we nu afgeven op het Amerikaanse publiek? Wij Nederlanders kunnen er ook wat van hoor.
Wat dacht je dan van IJsland?carpebios schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:39:
[...]
Mannen, niet de vrouwen. Aangezien er daar minder wonen dan in Nederland.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je mag maar drie keer wisselen. Het onzuivere spel heeft in mijn ogen vooral te maken met techniek, daarvoor is het gedurende het toernooi net iets te vaak gebeurd.Typhone schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:38:
Echt... in de buurt komen van de 16 lijkt wel onmogelijk. Elke ingespeelde bal is onzuiver of kwijt. Ik vind dat zoooo extreem opvallend. En ze mogen allemaal blijven staan op de standaardwisseltjes na.
[ Voor 6% gewijzigd door Ivysaur op 07-07-2019 18:41 ]
Inderdaad, daar groeit niet eens gras. En maar iets van 200.000 inwoners.
België niet gezien bij de Nations Leaguecarpebios schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:39:
[...]
Mannen, niet de vrouwen. Aangezien er daar minder wonen dan in Nederland.
'We' roepen dan toch ook al vanaf het begin van het WK dat er totaal geen voetbal in de ploeg zit, in die zin, geen idee hoe aan te vallen anders dan met de lange balTyphone schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:38:
Echt... in de buurt komen van de 16 lijkt wel onmogelijk. Elke ingespeelde bal is onzuiver of kwijt. Ik vind dat zoooo extreem opvallend. En ze mogen allemaal blijven staan op de standaardwisseltjes na.
Met een enkel woord: kapsonesMaarten_E schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:39:
[...]
Klopt, maar dat maakt het niet minder jammer.
En voor mij (persoonlijk) is het ook de houding van Team USA en fans tegenover andere teams. Natuurlijk is USA favoriet, maar vind het ze nogal hoog in hun bol hebben. Zie ik het Nederlands team niet doen bij hockey/schaatsen.
Maar van wat ik gezien heb is het wel verdiend.
Jammer van die pingel.
★ What does that mean? ★
Maar eigenlijk was het al kansloos vanaf het begin. Duurde gewoon lang voor USA scoorde.
Hele aparte redenering dit... Je wilt verdiend winnen, volgens de regels, ipv een grens of scheids die iets niet / verkeerd ziet.Ivysaur schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:40:
Bliif er bij. Het ging allemaal prima tot de VAR. Scheidsrechters horen ook fouten te maken en zou het een hoekschop zijn geweest. Had ze maar extra moeten trainen voor plekken waar ze moest staan enzovoort. Niet alleen spelers moeten talent en concentratie hebben, ook scheidsrechters. VAR is gewoon een cheapo gimmick.
Het was pijnlijk, maar een terechte penalty.toolkist schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:41:
[...]
Hele aparte redenering dit... Je wilt verdiend winnen, volgens de regels, ipv een grens of scheids die iets niet / verkeerd ziet.
Ik kan me herinneren dat sommigen hier haar waardeloos vonden. Ze kon geen bal vangen. Dat was het commentaar.
Onana ramt ook elke bal weg en komt ermee weg. Zij doet het ook en dat vind ik heldhaftig en heel erg goed.
Nu, na dit toernooi eens gaan hakken, breken en schaven in het elftal. We hebben misschien deze slag verloren, maar niet de oorlog.
We zijn niet weggespeeld en dat is voor nu al heel wat. De volgende keer wil ik het nog wel eens gaan zien.
Ik ben niet onder de indruk van de USA.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het probleem is dat regels ook veel kapot maken. Kijk naar de F1, daar is de sport ook helemaal kapot gemaakt, al deden ze vorige race gelukkig wel een goede beslissing maken. Een speler raken die je niet ziet aankomen, is dan inderdaad een overtreding.. of was voetbal ook een beetje contactsport?toolkist schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:41:
[...]
Hele aparte redenering dit... Je wilt verdiend winnen, volgens de regels, ipv een grens of scheids die iets niet / verkeerd ziet.
Als je regels wilt moet je een andere sport gaan doen zoals schaken of dammen.
[ Voor 10% gewijzigd door HollowGamer op 07-07-2019 18:44 ]
Dat woord zocht ik.MrMonkE schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:41:
[...]
Met een enkel woord: kapsones
Maar van wat ik gezien heb is het wel verdiend.
Jammer van die pingel.
De overwinning is verdiend, daar zeg ik niks over. Maar het is de manier waarop en de gedragingen er omheen. Ze zijn nog chauvanischer dan de Françaises. In Frankrijk notabene!
Je mag 11x wisselen tussen de wedstrijden inNotSoSteady schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:40:
[...]
Je mag maar drie keer wisselen. Het onzuivere spel heeft in mijn ogen vooral te maken met techniek, daarvoor is het gedurende het toernooi net iets te vaak gebeurd.
Nou ja, blijft er in ieder geval nog wat te dromen over voor de volgende keer. Te beginnen bij de Olympische Spelen.jaapstobbe schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:41:
zijn we er toch weer ingetuind.
Maar eigenlijk was het al kansloos vanaf het begin. Duurde gewoon lang voor USA scoorde.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Dit. VS terecht WKMx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:43:
Dat gezeur over die VAR. Het was gewoon een terechte penalty. En de VS is gewoon een klasse beter dan Nederland. Nog een wonder eigenlijk dat we een uur lang de nul hebben kunnen houden. Desalwelteplus een geweldige prestatie van de Leeuwinnen!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ze hebben het opgegeven. Er komt niks meer uit. Niks lukt meer.Exocet schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:44:
Misschien even helpen verdedigen ipv erachteraan sjokken!
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
En het verschil met het begin is?chengbondkwok schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:44:
[...]
Ze hebben het opgegeven. Er komt niks meer uit. Niks lukt meer.
Dan moet je de regels anders maken, niet de navolging ervanHollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:43:
[...]
Het probleem is dat regels ook veel kapot maken. Kijk naar de F1, daar is de sport ook helemaal kapot gemaakt, al deden ze vorige race gelukkig wel een goede beslissing maken. Een speler raken die je niet ziet aankomen, is dan inderdaad een overtreding.. of was voetbal ook een beetje contactsport?
Als je regels wilt moet je een andere sport gaan doen zoals schaken of dammen.
Maar goed, terug naar de finale

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Na die penalty zeker.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kom jij eens wat vaker in het voetbaltopic langs! Je hebt er kijk opDaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:46:
En toch denk ik niet dat het probleem Miedema, Martens, van der Sanden of zelfs de verdediging was. Nee, het middenveld en al helemaal Spitse is gewoon hopeloos. Spitse wordt er door iedereen uitgelopen, verpest constant pases en zo vaak is er balverlies waarna de tegenstander kan aanvallen. Roord had daar vanaf dag een moeten staan. Potentieel had je zelfs met vijf middenvelders moeten spelen.
helemaal mee eens. wat een onsympathiek team zeg. en continu zeuren bij de scheids.Pyramiden schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:46:
Wel zielig eigenlijk, dat een team dat zo hoog aangeschreven staat als de VS zoveel schwalbes maakt en nodig heeft...
Je weet dat zij verreweg de meeste assists gegeven heeft?DaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:46:
En toch denk ik niet dat het probleem Miedema, Martens, van der Sanden of zelfs de verdediging was. Nee, het middenveld en al helemaal Spitse is gewoon hopeloos. Spitse wordt er door iedereen uitgelopen, verpest constant pases en zo vaak is er balverlies waarna de tegenstander kan aanvallen. Roord had daar vanaf dag een moeten staan. Potentieel had je zelfs met vijf middenvelders moeten spelen.
[edit] 7 wedstrijden, 4 assists... ik heb geen andere speler gezien die dat ook voor elkaar kan krijgen.
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 07-07-2019 18:48 ]
En hoeveel procent relatief balverlies?toolkist schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:47:
[...]
Je weet dat zij verreweg de meeste assists gegeven heeft?
Zelfde idee met wat de scheidsrechter en Var.
Ach ja. Jammer. Vind het gewoon zonde dat zo stukje technologie of cheapo rewind gimmick het plezier/ de flow uit het spel haalt en het helemaal deed kantelen
Je kan ook bij twijfel je mond houden als VAR.toolkist schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:45:
[...]
Dan moet je de regels anders maken, niet de navolging ervan
Laat de scheidsrechter zelf maar gaan kijken, de goede beslissingen sinds de introductie zijn op twee handen te tellen, dat is bijzonder weinig.
Maar goed, dat is inderdaad off-topic. Wat zijn we slecht he..
Tja, als je vrije trappen als assists gaat tellen... Iets met statistieken en zo...toolkist schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:47:
[...]

Als je de bal heel vaak hebt maak je inderdaad ook vaker fouten...toolkist schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:47:
[...]
Best aardig gespeeld, maar meer dan leuk meevoetballen was het ook niet. Amerika is ook gewoon beter. Tweede is gewoon erg knap.
Gewoon wegrennen van de bal als die naar je gepasst wordt, gegarandeerd dat je geen fout maaktMx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:48:
[...]
Als je de bal heel vaak hebt maak je inderdaad ook vaker fouten...
totaal niet mee eens. de voorsten zijn nauwelijks in beweging of bewegen achter hun tegenstander. ze geven de middenvelders nauwelijks opties. groenen, vddonk en spitse kunnen die ballen nergens kwijt. daar zit het probleem. je moet je medespeler met de bal opties geven.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:46:
Best of the rest (of the world)...sambalbaj schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:49:
Goed, het is jammer dat die tweede zo snel er achteraan kwam want toen was het klaar.
Best aardig gespeeld, maar meer dan leuk meevoetballen was het ook niet. Amerika is ook gewoon beter. Tweede is gewoon erg knap.
Dit! Spitse is gewoon volstrekt hopeloos. Ik snap echt niet hoe die keer op keer in de basis staat. Is er dan echt niemand?DaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:46:
If you can see, look. If you can look, observe
Tuurlijk tellen die ook gewoon mee als assists... Als zij daar dus heel erg goed in is (4 assists is gewoon top) en minder in andere aspecten, dan moet de coach met de andere middenvelders zorgen dat die zwaktes opgevangen worden.Fiber schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:48:
[...]
Tja, als je vrije trappen als assists gaat tellen... Iets met statistieken en zo...
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ja, op een gegeven moment zei de commentator dat Nederland en USA best in evenwicht waren.dr.lowtune schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:46:
Ook zonder die waardeloze penalty hadden die Yanks gewonnen. Die we goal was gewoon prima uitgespeeld. NL brengt nu nog te weinig. Het is alleen jammer om van dit rotvolk te verliezen. Ik had liever van de Engelsen verloren.
Toen ik net 10 minuten lang de USA op de nederlandse helft had gezien.

Maar ze zijn helemaal op.
4 jaar om te werken aan de techniek.
Voetbal gogme mag voor sommige speelsters ook een masterclass komen.
2e is ook wel knap, maar net als ik zei over de wedstrijd voor de 3e en 4e plek.
Alleen plek 1 telt. De rest verliest het tournooi.
Omdat ze met een sliding een doelpunt voorkwam misschien.Roozzz schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:50:
[...]
Dit! Spitse is gewoon volstrekt hopeloos. Ik snap echt niet hoe die keer op keer in de basis staat. Is er dan echt niemand?
★ What does that mean? ★
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ze staat er voor de corners en vrije trappen. Dat kan blijkbaar verder niemand (beter)...Roozzz schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:50:
[...]
Dit! Spitse is gewoon volstrekt hopeloos. Ik snap echt niet hoe die keer op keer in de basis staat. Is er dan echt niemand?

Ik zou een publiekwissel doen voor de Keepster.sambalbaj schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:51:
Derde wissel niet eens gebruikt
Wat een bikkel!
★ What does that mean? ★

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zit er nog iets goed op de bank? Achja, een coach die niets durft te veranderen.. het lijkt Wenger wel.sambalbaj schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:51:
Ze willen serieusgenomen worden als team, dan moet je daar ook naar handelen en dus niet dit soort fratsen uit gaan halenMrMonkE schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:52:
[...]
Ik zou een publiekwissel doen voor de Keepster.
Wat een bikkel!
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door MrMonkE op 07-07-2019 18:55 ]
★ What does that mean? ★
Haha en dan reken ik er bij iedere vrije trap op dat ze hem ergens de tribune in schiet...Fiber schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:51:
[...]
Ze staat er voor de corners en vrije trappen. Dat kan blijkbaar verder niemand (beter)...
If you can see, look. If you can look, observe
★ What does that mean? ★
Ben je echt serieus? Die Amerikanen waren op elk vlak beter, dat kan je moeilijk mazzel noemen.Verwijderd schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:54:
Was het nou mazzel of toch kwaliteit, want ja iedere keer door? Ik denk toch mazzel. En dat kan op een toernooi, maar ook winnen wordt dan een lastige.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat is wellicht ook waarom Nederland net wat minder is. Buiten de eerste 15 of zo wordt wellicht elke wissel een verslechtering...sambalbaj schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:51:
Al weet ik dat ook niet zeker want ik ken ze nauwelijks.
Jammer, jammer, uithuilen en overnieuw beginnen.
* Fiber gooit tv het raam uit. zoekt een andere zender op...
Vlgns mij had ie het over NederlandHollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:55:
[...]
Ben je echt serieus? Die Amerikanen waren op elk vlak beter, dat kan je moeilijk mazzel noemen.

[ Voor 9% gewijzigd door aicaramba op 07-07-2019 18:57 ]
Ronduit slecht? Nee, zeker niet. Een klasse minder goed dan de VS? Dat wel.Pierre schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:56:
Oranje was ronduit slecht. Uithuilen en over 2 jaar op naar het Europees kampioenschap in Engeland.
Vond het helemaal niet slecht, vrij behoorlijk zelfs.Pierre schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:56:
Oranje was ronduit slecht. Uithuilen en over 2 jaar op naar het Europees kampioenschap in Engeland.
Amerika was ook gewoon beter.
Eerst nog even Olympisch goud ophalen toch...?Pierre schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:56:

Wat ga ik die Amerikanen dan missen.Pierre schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:56:
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Wat dat betreft had ik liever Roord gezien als extra middenvelder. Die was balvaster dan veel basisspelersSlavy schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:00:
Snap echt die hele hype rondom Berensteijn niet, dat mens staat nooit op dr plek.
[ Voor 46% gewijzigd door Pierre op 07-07-2019 19:02 ]
Het is zeker wij winnen, maar zij verliezen?
Kijk hoever we als underdog zijn gekomen, en we zijn nog steeds Europees kampioen
Vrijwel iedereen dacht van te voren dat we dit niet zouden winnen, Amerika is gewoon beter
En dan toch verbaasd zijn dat we niet winnen?!
Maar echt top was het nu ook weer niet. Prestatie is knap, maar de uitvoering niet toch wel wat de wensen over. Van defensief spelen en je tegenstander laten komen, ben ik sowieso geen fan van.Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:57:
[...]
Ronduit slecht? Nee, zeker niet. Een klasse minder goed dan de VS? Dat wel.
Daarnaast 0 kansen gecreerd, was niet best weer.. Verloren alles op het middenveld.
[ Voor 9% gewijzigd door m0nk op 07-07-2019 19:04 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Waar slaat dat nou weer op? Er was niets mis met die VAR beslissing.m0nk schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:03:
Kansloos ten onder, zag ik al toen ik zag dat de VAR uit Spanje kwam.. Altijd hetzelfde met die kut spanjaarden..
Daarnaast 0 kansen gecreerd, was niet best weer..
Dit.FabianGTI schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:02:
Wat een treurig topic is dit toch zodra Nederland verliest
Kijk hoever we als underdog zijn gekomen, en we zijn nog steeds Europees kampioen
Vrijwel iedereen dacht van te voren dat we dit niet zouden winnen, Amerika is gewoon beter
Ik heb meegeleefd, meegeergerd, meegeschreeuwd en ben trots op de dames. Net een stap te ver, maar er is ruimte om te groeien.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als dat de beste tactiek is tegen een beter gedachte tegenstander. Who cares?HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:02:
[...]
Van defensief spelen en je tegenstander laten komen, ben ik sowieso geen fan van.
Vergat een smilieMx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:03:
[...]
Waar slaat dat nou weer op? Er was niets mis met die VAR beslissing.
Spanjaard, Spanje, WK Finale 2010.. Dat bedoelde ik ermee. Niet die VAR beslissing zelf..
[ Voor 13% gewijzigd door m0nk op 07-07-2019 19:05 ]
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Holy crap lijst dit in ik ben het met gambieter eens!gambieter schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:04:
[...]
Dit.
Ik heb meegeleefd, meegeergerd, meegeschreeuwd en ben trots op de dames. Net een stap te ver, maar er is ruimte om te groeien.
Alweer? Tijd voor een bezoekje aan de huisartsMx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:05:
Holy crap lijst dit in ik ben het met gambieter eens!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als je wat vaker voetbal kijkt dan vraag je je af waarom er niet gevoetbald wordt door het NL elftal. Daar zit het probleem hem wat meer. Hoe kun je Europees Kampioen zijn en hier underdog? Snap ik niet. Twee jaar meer ervaring en deze wedstrijd maar 1 schot op goal!FabianGTI schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:02:
Wat een treurig topic is dit toch zodra Nederland verliest
Eens. Van te voren was het al een enorm kleine kans dat ze het zouden redden, maar die eerste helft hebben ze goed hun vrouwtje gestaan. Top gestreden, niet genoeg, helaas. Maar zeker wel trots op de dames.gambieter schreef op zondag 7 juli 2019 @ 19:04:
[...]
Dit.
Wie had dit 5 jaar geleden kunnen bedenken? Toen wist amper iemand in NL wat van de dames af. En nu kijken we het massaal op TV en begint het stiekem langzamerhand wel populair te worden! Prachtig, dit is nog maar het begin. Ik ben heel benieuwd hoe het er over 5 jaar bij staat.
Wauw die Golden Glove is zooo verdiend voor van Veenendaal! Top.
[ Voor 4% gewijzigd door SmurfLink op 07-07-2019 19:10 ]
I have stability. The ability to stab.
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.