Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Gevaarlijk spel is normaal een indirecte vrije trapQuad schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:21:
Maar goed.. Gevaarlijk spel, het mag niet en dus strafschop.
Is Neymar een feminist dan?HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:22:
[...]
Stel ik probeer de bal binnen te houden, vervolgens loopt die andere speler tegen mij op (hetzij been, buik, arm, etc.), dan is het toch niet een penalty?
M.a.w. loop gewoon tegen de speler aan en je krijgt een penalty.
Overigens stoor ik mij enorm aan die met dat paarse haar, is dat de Neymar van het vrouwenvoetbal?
Beetje krom beeld... er werd van achter met gestrekt been ingekomen, bal niet geraakt... dat is simpelweg een overtreding. Dit was in de 16 dus terechte pingel.HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:22:
[...]
Stel ik probeer de bal binnen te houden, vervolgens loopt die andere speler tegen mij op (hetzij been, buik, arm, etc.), dan is het toch niet een penalty?
M.a.w. loop gewoon tegen de speler aan en je krijgt een penalty.
Overigens stoor ik mij enorm aan die met dat paarse haar, is dat de Neymar van het vrouwenvoetbal?
I have stability. The ability to stab.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Wel verwijfd. Telt dat ook?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Mis wel een beetje coaching in het veld bij het Nederlandse team, veel verkeerde keuzes en te veel lopen wat gestuurd kan worden door meer gepraat.
Hoeft nog niet hoor. Hij hoeft maar één keer lekker te vallen bij de Nederlandse spitsen en we doen weer helemaal mee...Tsurany schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:22:
Goed opportunistisch werk van de US, vol er in springen om er een penalty uit te krijgen.
Jammer maar helaas, wedstrijd verloren.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die deed dat nou net prima. Er was alleen geen ruimte maar probeerde die wel te creëren.dr.lowtune schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:24:
En dan die Miedema...jezus....
Verwijderd
Ik zit in de trein en heb me in gehouden, maar dit wilde ik ook brullen naar het schermpjecarpebios schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:24:
SCHIET DAN EENS VERDOMME!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De hele wedstrijd nog geen gevaarlijk moment gezien terwijl de US hem er al een paar keer in had kunnen leggen. Teveel gepruts op het middenveld, te vaak de bal afgegeven.Fiber schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:25:
[...]
Hoeft nog niet hoor. Hij hoeft maar één keer lekker te vallen bij de Nederlandse spitsen en we doen weer helemaal mee...
Wellicht hadden ze kunnen winnen als ze 90 minuten de 0 hadden gehouden, dan in de verlenging winnen op conditie en samenspel.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Laatste minuten eerste helft gemist?Tsurany schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:26:
[...]
De hele wedstrijd nog geen gevaarlijk moment gezien terwijl de US hem er al een paar keer in had kunnen leggen. Teveel gepruts op het middenveld, te vaak de bal afgegeven.
Wellicht hadden ze kunnen winnen als ze 90 minuten de 0 hadden gehouden, dan in de verlenging winnen op conditie en samenspel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De dames hebben wel de EK finale gewonnen hè
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Mag van mij ook wel zo langzamerhand. Niks tegen Martens en die weert zich prima, maar wat vers bloed kan wel hepen.P.O. Box schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:25:
Roord voor Martens aub
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dan heb ik nieuws voor je..
Nee, bedoelde op basis van gedrag. Die eigendunk is echt verschrikkelijk.
Dat heb ik toch echt niet gezien hoor? Ze ziet die speler nog niet eens aankomen en gaat vol voor de bal. Dat je er dan als speler toch voor gaat lopen, naar de grond gaat en tegenwoordig daarvoor een penalty krijgt, tja.SmurfLink schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:24:
[...]
Beetje krom beeld... er werd van achter met gestrekt been ingekomen, bal niet geraakt... dat is simpelweg een overtreding. Dit was in de 16 dus terechte pingel.
Overigens misschien tijd om te gaan aanvallen, USA moet je afstraffen op de counter.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
⏩ PVOutput☀️
Vond je dat echt zo'n kans? Dan hebben we het alsnog over eentje...
En nu is het voorbij.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 65% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2019 18:30 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gaat hem niet worden zo.
⏩ PVOutput☀️
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit is toch geen trauma, maar volkomen verwacht. Met als tegen Spanje toenDaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:28:
Het WK finale trauma krijgt gewoon een vierde hoofdstuk...
⏩ PVOutput☀️
Haha, moeilijk...Fiber schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:29:
Fck. Dit had niet gemogen. Twee goals inhalen wordt wel heel moeilijk.

Verwijderd
Volgens mij mocht er expliciet niet met de mannen vergeleken worden......DaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:28:
Het WK finale trauma krijgt gewoon een vierde hoofdstuk...
Spel meteen dood gemaakt door die VAR. Spelers kunnen ook niet even bij een verloren bal of een naast geschoten bal op een knopje drukken voor een "rewind" dus vind dat scheidsrechters dat ook niet mogen.
De coach verdient meer kritiek dan Martens.Quad schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:29:
Martens is nu 71 minuten te laat gewisseld.
★ What does that mean? ★
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit was vooraf wel de meest kanslozePatrickC schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:29:
Nederland en verloren WK finales... al 4 keer meegemaakt nu ... maar VS zijn gewoon beter.
Ja, ik begreep niet zo goed dat commentaar in de rust bij de NOS. Die Amerikanen waren gewoon veel gevaarlijker.NotSoSteady schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:28:
Laten we eerlijk zijn, volkomen kansloos tot nu toe.
Wel jammer, want dat hele USA publiek lijkt ook een ego te hebben. Of is dat de doorsnee Amerikaan?
[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 07-07-2019 18:31 ]
[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 07-07-2019 18:31 ]
Gelul natuurlijk, als de scheidrechter net anders had gestaan had ze hem zelf op de stip gelegd. Het is,was en blijft gewoon een penalty.Ivysaur schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:30:
Ik ga even lekker douchen. En wat eten maken.
Spel meteen dood gemaakt door die VAR. Spelers kunnen ook niet even bij een verloren bal of een naast geschoten bal op een knopje drukken voor een "rewind" dus vind dat scheidsrechters dat ook niet mogen.
Dat is het probleem met die Amerikanen. Ze zijn goed, maar ook zo fucking arrogant.HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:31:
[...]
Wel jammer, want dat hele USA publiek lijkt ook een ego te hebben. Of is dat de doorsnee Amerikaan?
NeeTyphone schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:32:
Weer zo’n bal op Miedema. Meters ruimte en toch weer aan het klungelen met de aanname. Hebben we niemand beter?
Uh nee, ze wees toch echt duidelijk naar de cornervlag.PolarBear schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:31:
[...]
Gelul natuurlijk, als de scheidrechter net anders had gestaan had ze hem zelf op de stip gelegd. Het is,was en blijft gewoon een penalty.
⏩ PVOutput☀️
Alsof we nu niet met drie verdedigers spelenDaniëlWW2 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:31:
Verdediger voor aanvaller...
Dit is een speciaal slag Amerikaan. Voetbal is daar by far de minste sport.HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:31:
[...]
Ja, ik begreep niet zo goed dat commentaar in de rust bij de NOS. Die Amerikanen waren gewoon veel gevaarlijker.
Nou dan snap je mij niet. Had ze maar ergens anders moeten staan. Nu die VAR eigenlijk een soort van rewind-knopje.PolarBear schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:31:
[...]
Gelul natuurlijk, als de scheidrechter net anders had gestaan had ze hem zelf op de stip gelegd. Het is,was en blijft gewoon een penalty.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
⏩ PVOutput☀️
Yep, top reddingen. Jammer dat ze niet kan trappenQuad schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:34:
Pfft van Veendaal.
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.