Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ja, hiervoor was Thailand het land die het langste vol hield tegen de VS.Quad schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:50:
Heeft NL nu als enige ploeg de 0 gehaald bij rust tegen US dit wk?
Ze zijn zeker niet kansloos. Op momenten zie je NL er gewoon goed doorheen komen maar de passing moet zuiverder en ze moeten niet zo vaak die hoge lange bal spelen. US valt mij eerlijk gezegd tegen, vind ze nou niet zo goed als vooraf gezegd werd.SmurfLink schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:49:
Nou prima eerste helft. Alles overleefd en wel. Ze maken nog zeker een kans!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
is dat een serieuze vraag?Quad schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:50:
Op het nippertje inderdaad
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Uiteraard.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zeer mee eens. Ik was van te voren echt bang dat NL in de eerste 15 minuten zou worden weggespeeld.. Maar dit valt eigenlijk ontzettend mee. Amerika wel sterker aan de bal, maar qua kansen gaat het best gelijk op. Van Veenendaal heeft ze wel een aantal keer goed gered, maar het staat best prima zo.gws24 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:51:
[...]
Ze zijn zeker niet kansloos. Op momenten zie je NL er gewoon goed doorheen komen maar de passing moet zuiverder en ze moeten niet zo vaak die hoge lange bal spelen. US valt mij eerlijk gezegd tegen, vind ze nou niet zo goed als vooraf gezegd werd.
I have stability. The ability to stab.
Uitgerekend Thailand had tot nu toe het langst de nul gehouden tegen Amerika. Maarliefst 13 minuten. En dat is 13-0 geworden...Quad schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:50:
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
En Nederland heeft dit toernooi nog nooit voorgestaan bij rust, maar wel alles gewonnen. Statistisch gezien liggen we dus op schema.Quad schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:50:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
dan ben je niet echt scherp geweest. de afgelopen 3 dagen werden we doodgegooid met het feit dat geeneen ploeg langer dan 15m de nul gehouden had tegen ze en dat thailand het land was dat het het langst volhield. ik kan het feitje eigenlijk niet meer horen (maar zelf delen ben ik natuurlijk nooit te beroerd voor
If you can see, look. If you can look, observe
Al het hele toernooiHollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:00:
Zijn ze bij de NOS altijd zo opportunistisch? De USA had toch best veel goede momenten.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
edit: Dat gaat ze niet meer lukken.
[ Voor 26% gewijzigd door mavaros op 07-07-2019 18:08 ]
Hè @realDonaldTrump, you want a wall? We already have one: Sari Van Veenendaal. #usaned pic.twitter.com/KnwJyNSF4u
— Neal Petersen (@nealpetersen) 7 juli 2019
I lol'ed.
een storm kan alleen komen als de tegenstander daar aan meewerkt. dat amerika niet gestormd heeft is geen tactische keuze maar gewoon de verdienste van Nederlandmavaros schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:06:
En nu gaat die storm van de USA komen. Zo voorspelbaar.
De bus van Van Veenendaal is voorlopig geparkeerd...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 07-07-2019 18:09 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gelukkig geen BloodworthSmurfLink schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:13:
Lekker bloederig.
Alsnog veel sterkte voor haar.
[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 07-07-2019 18:14 ]
Een soort Jan Wouters die de tegenstander in de poeier elleboogde.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
⏩ PVOutput☀️
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gevaarlijk spel in de 16, ze heeft de bal niet geraakt maar wel een voet hoog..... denk het wel.dr.lowtune schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:18:
Dat is toch geen pingel?
I have stability. The ability to stab.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 92% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2019 18:20 ]
⏩ PVOutput☀️
Je ziet dat de VS dame voelt dat er een fysiek duel komt en je ziet aan haar lichaam al dat ze gaat vallen.
Stom verdedigd, wat lomp, maar mijn inziens niet terecht hoor...
[ Voor 4% gewijzigd door Sleehond op 07-07-2019 18:20 ]
Ga lekker naar je usa forum ipv hier te stokenPolycom schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:19:
USA USA USA!

XXXVI
Yup, ik denk dat de VAR heel veel penalties niet meer geeft en wat normaal geen penalty zou zijn wel als penalty aanmerkt.HollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:19:
Hier kan je toch geen penalty voor geven? Ze ziet die speler nog niet eens aankomen.. achja, de VAR eh.
Dit dus.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Dat is toch geen argumentHollowGamer schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:19:
Hier kan je toch geen penalty voor geven? Ze ziet die speler nog niet eens aankomen.. achja, de VAR eh.
Klopt, maar dit krijg je met de VAR. Als je de spelregels gaat volgen dan is dit een penalty.FirePuma142 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:20:
Wat een onzinpenalty. Morgan duikt er met plezier en voorbereid op de tik tegenaan.
[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 07-07-2019 18:22 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 75% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2019 18:24 ]
Hoeft maar klein stukje te raken, lag prima.sambalbaj schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:20:
Bal lag volgens mij niet op de stip
⏩ PVOutput☀️
Hup Nederland.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Terechte penalty. Gestrekt been en de bal niet raken.Exocet schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:21:
En weer wordt de VS geholpen door de VAR
Ja de bal is ook pas uit het veld/doelpunt als die helemaal over de lijn is geweest.PatrickC schreef op zondag 7 juli 2019 @ 18:21:
Dus je mag de bal tegenwoordig voorbij de stip leggen?
Stel ik probeer de bal binnen te houden, vervolgens loopt die andere speler tegen mij op (hetzij been, buik, arm, etc.), dan is het toch niet een penalty?
M.a.w. loop gewoon tegen de speler aan en je krijgt een penalty.
Overigens stoor ik mij enorm aan die met dat paarse haar, is dat de Neymar van het vrouwenvoetbal?
Jammer maar helaas, wedstrijd verloren.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.