[Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Pagina: 1 ... 30 ... 52 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:04

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:45:
@Typhone ik heb het niet specifiek over jou, ik heb jou niet als storend ervaren. Uiteraard is er ook genoeg om kritisch op te zijn, maar niet alles hoeft in deze gebruikte vorm geuit te worden. Ik zal later nog even een objectieve analyse maken, voor mijzelf en voor jouw inzicht. :)
Oh ik vat het ook niet persoonlijk op en heb voor zover ik weet geen getrashte posts hier ;). Zoals gezegd vind ik dat wanneer je iets onderbouwt het zowel heel erg positief of heel erg negatief mag zijn. Negatieve kreten en pure oneliners met forse kritiek (vrouwen zijn kut bijv.) hoeven van mij niet. Daarom heb ik ook gezegd dat ik open minded erin ging en dat wat er écht fout ging (of heel erg opviel) even los beschreven in sommige comments. Dan haal ik wellicht wat 'emotie' uit de reactie maar focus ik me puur op dat wat iemand anders ook ziet die op dat moment de wedstrijd kijkt. Maar jij kent me ondertussen ook wel ;).

@Ramzzz :D (objectieve analyse opmerking _O- )

[ Voor 3% gewijzigd door Typhone op 04-07-2019 10:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Blessure van Martens en een totnutoe povere Shanice maakt NL redelijk vleugellam. Martens heeft denk ik al het gehele toernooi eigenlijk teveel last van die teen. Ik stond vlakbij Martens toen ze in de vijfde minuut de nieuw-zeelandse verdediger de bossen in kapte, geweldig om te zien, maar daar hebben we er te weinig van gezien. Ik ben fan van Beerensteyn maar je wilt voorin ook iets achter de hand hebben - heeft ze ook fantastisch gedaan. Op middenveld zie ik veel 'type Van-Bommels' lopen en te weinig die met de juiste snelheid de flanken inspelen, zoals Asllani wel kan. Tegenstander krijgt tijd om te kantelen en je staat telkens tegen dubbele dekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

toolkist schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:45:
[...]

Dan gaat @Outerspace het komend seizoen druk krijgen in het voetbal topic, als alle sarcastische opmerkingen over het niveau getrashed gaan worden :+
Dan gooien we het topic gewoon op slot, dan hoef ik niet meer te trashen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:06

Spotmatic

Ken sent me

Spuit 11: ik heb ook geen heerlijke pot gezien gisteren maar als ik in het team zat wist ik het wel: liever winnen met resultaatvoetbal dan verliezen met prachtig spel.

[ Voor 3% gewijzigd door Spotmatic op 04-07-2019 11:48 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nou wel typisch dat ik ben gaan slapen voor de verlenging met een enorme hekel aan die debiele lange bal die nooit werkt bij dit team.

En dan zie je de goal vandaag terug, mooi combinatiespel vooraf, paar schijven kort rond tikken en mooi erin peren.

Waarom heb ik dat de rest van de wedstrijd dan niet gezien? Op dat moment zie je ook dat het niveau echt wel aardig kan zijn (vergeleken met de status van het vrouwenvoetbal anno nu).

De verdediging mag vooral geprezen worden, want die houden het (op resultaat bekeken sowieso) aardig dicht. Ziet er ook vaker matig uit, maar soit dat zie je aan beide kanten wel vaker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 17:05
Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 11:55:
Nou wel typisch dat ik ben gaan slapen voor de verlenging met een enorme hekel aan die debiele lange bal die nooit werkt bij dit team.

En dan zie je de goal vandaag terug, mooi combinatiespel vooraf, paar schijven kort rond tikken en mooi erin peren.

Waarom heb ik dat de rest van de wedstrijd dan niet gezien? Op dat moment zie je ook dat het niveau echt wel aardig kan zijn (vergeleken met de status van het vrouwenvoetbal anno nu).

De verdediging mag vooral geprezen worden, want die houden het (op resultaat bekeken sowieso) aardig dicht. Ziet er ook vaker matig uit, maar soit dat zie je aan beide kanten wel vaker.
Ik heb me ook geërgerd aan die lange ballen, maar moet je denk ik ook de credits geven aan Zweden. Zij speelden met hoge pressie, en gaven Nederland ook niet echt de kans om goed te gaan combineren. Deze pressie konden ze niet vast houden in de verlenging, waardoor Nederland er veel makkelijker kon voetballen.
Wat ook niet hielp met die lange ballen, was dat Miedema gisteren amper een bal goed heeft kunnen vast houden, ze had echt hele slechte aannames gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qu3st schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:05:
[...]

Ik heb me ook geërgerd aan die lange ballen, maar moet je denk ik ook de credits geven aan Zweden. Zij speelden met hoge pressie, en gaven Nederland ook niet echt de kans om goed te gaan combineren. Deze pressie konden ze niet vast houden in de verlenging, waardoor Nederland er veel makkelijker kon voetballen.
Wat ook niet hielp met die lange ballen, was dat Miedema gisteren amper een bal goed heeft kunnen vast houden, ze had echt hele slechte aannames gisteren.
Ik volg het vrouwenvoetbal amper, maar buiten kopballen heb ik totaal niet kunnen ontdekken wat die Miedema nou zo goed maakt.

Het is gewoon een slag die nog jaren gaat duren. Als een blinde pressie zetten werkt gewoon nog te goed op dit niveau. Over een aantal jaar ga je daar niet meer mee weg komen, net als die keepers die meters uit hun doel staan, die eindeloze lange ballen, slechte voorzetten etc.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Maar als je het amper volgt, waarom denk je dan wel te weten wat ze wel en niet kunnen? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:48

SuBBaSS

-has Ryzen

Een beetje lelijk winnen moet kunnen, maar gisteravond was wel erg lelijk! :D
Fantastisch dat ze in de finale staan natuurlijk, dat sowieso. Echt heel tof voor de meiden.

Maar heb me toch wel een aantal momenten flink zitten ergeren.
En dan vooral aan dat verschijnsel dat ze naar de hoekvlag gaan om tijd te rekken. V/d Sanden was daar wel een topper in; weg naar de goal zo goed als vrij, maar alsnog die hoek in. :|
Da's wmb. net zo irritant als 2 boksers die de hele tijd lopen 'clinchen'.

Maar goed, als ze ook zo de finale winnen zal ik er niet meer over klagen.
Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Gunner schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 08:41:
[...]

Waarom niet? VS speelt in Blauw/wit... kan prima oranje tegenover staan. Volgens mij hoef je niet verplicht in je uit-tenue te spelen als het niet teveel clashed toch?

Weet iemand hoe het met Assllani gaat? zag er niet goed uit....
Oh.. ik dacht dat VS in Rood shirt en blauwe sokken speelde :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

poor Leno schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:10:
[...]

Oh.. ik dacht dat VS in Rood shirt en blauwe sokken speelde :X
Volgens mij is dit hun thuistenue;

Afbeeldingslocatie: https://sportshub.cbsistatic.com/i/r/2019/06/16/ab70e222-8f13-42a3-8fbc-cf9f008437cc/thumbnail/1200x675/7e1cf628a2370ac268ef03d112577b90/usa-soccer.jpg

Kan prima met de dames in Oranje. Rood is hun uit-shirt.

zie ook Wikipedia: United States women's national soccer team

[ Voor 16% gewijzigd door Gunner op 04-07-2019 13:12 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Gunner schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:11:
[...]

[Afbeelding]

Ah beter dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Zijn er voor zondag wel meer dan 2500 kaarten beschikbaar?

Ergens toch schandalig dat slechts 5% van de kaarten voor Nederlands publiek beschikbaar was.
Gok dat Zweden zelfde aantal kreeg dan is 90% dus sponsorkaart geweest :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Typhone heb voor de lol eens posts zitten turven van tijdens de wedstrijd. Op zich meer on-topic dan mijn gevoel zei maar toch bijna de helft echt negatief of offtopic. Sarcastisch of grappig klagen komt maar relatief weinig voor, het echte zeiken meer dan drie keer zoveel.
Positief is dat het feitelijk maar een handvol users zijn die zichzelf blijven herhalen. Dus als @Outerspace die gewoon laat bannen is er niets aan de hand. ;)
Nu weer nuttige dingen doen en vooruit kijken, ik zit er zondag mooi klaar voor in het café. O-)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

SuBBaSS schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 12:48:
Een beetje lelijk winnen moet kunnen, maar gisteravond was wel erg lelijk! :D
Fantastisch dat ze in de finale staan natuurlijk, dat sowieso. Echt heel tof voor de meiden.

Maar heb me toch wel een aantal momenten flink zitten ergeren.
En dan vooral aan dat verschijnsel dat ze naar de hoekvlag gaan om tijd te rekken. V/d Sanden was daar wel een topper in; weg naar de goal zo goed als vrij, maar alsnog die hoek in. :|
Da's wmb. net zo irritant als 2 boksers die de hele tijd lopen 'clinchen'.

Maar goed, als ze ook zo de finale winnen zal ik er niet meer over klagen.
Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer. >:)
Ik zat me echt te verbijten ... de weg naar 2-0 en 3-0 lag vrijwel open, 1 op 1 achterin bij Zweden, keeper inmiddels een keer gepasseerd met een afstandsschot en een paar near misses op de lat en net naast de paal...

Een beetje bij de hoekvlag gaan staan twerken met de bal. F*ck off... :r
Gonadan schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:59:
@Typhone heb voor de lol eens posts zitten turven van tijdens de wedstrijd. Op zich meer on-topic dan mijn gevoel zei maar toch bijna de helft echt negatief of offtopic. Sarcastisch of grappig klagen komt maar relatief weinig voor, het echte zeiken meer dan drie keer zoveel.
Positief is dat het feitelijk maar een handvol users zijn die zichzelf blijven herhalen. Dus als @Outerspace die gewoon laat bannen is er niets aan de hand. ;)
Nu weer nuttige dingen doen en vooruit kijken, ik zit er zondag mooi klaar voor in het café. O-)
Yep, het echte zeiken om het zeiken is 100% offtopic en gaat gewoon de trashcan in, wanneer dit structureel wordt. Topicvervuiling.

Gewoon ontopic zeiken mag best, dat doen we allemaal (zie ^^). :Y)

[ Voor 29% gewijzigd door Ramzzz op 04-07-2019 14:01 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@Ramzzz dan heb je nog een hoop te trashen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als we even puur scorebord journalistiek toepassen

we hebben de winnaar van 8 jaar geleden en runner up van 4 jaar geleden verslagen (Japen
We hebben de Olympisch kampioen verslagen (Zweden) die tijdens dat toernooi de regerend Wereldkampioen heeft verslagen

Dan kunnen we de runner up van 8 jaar geleden en winnaar van 4 jaar geleden toch ook aan :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 14:04:
@Ramzzz dan heb je nog een hoop te trashen. :P
After the fact, ja.

Ik ga echt niet tijdens een bloedspannende pot voetbal zitten turven wie er terloops een ban verdient (wie wel?), dat gaat mij echt te ver.

Dan ben ik gewoon ook (binnensmonds waar mogelijk) aan het foeteren en nagelbijten. En ik heb inmiddels een paar mede-zeikerds op de bank (behoorlijk kritisch kijkende kinderen :P - mijn vrouw ergert zich daar dan weer aan... mijn schuld en zo).

En achter the fact is ook weer zo'n gedoe... het vervuilt het topic enorm met allerlei ongein, maar dan kun je in elk voetbaltopic 80% trashen. ;)

Maar reken maar dat we het wel bekijken - en onthouden. >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Ramzzz op 04-07-2019 14:12 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Player1S schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:58:
Zijn er voor zondag wel meer dan 2500 kaarten beschikbaar?

Ergens toch schandalig dat slechts 5% van de kaarten voor Nederlands publiek beschikbaar was.
Gok dat Zweden zelfde aantal kreeg dan is 90% dus sponsorkaart geweest :X
85-90% vrije verkoop in frankrijk dus.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 13:20

Fiber

Beaches are for storming.

Player1S schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 14:05:

we hebben de winnaar van 8 jaar geleden en runner up van 4 jaar geleden verslagen (Japen
We hebben de Olympisch kampioen verslagen (Zweden) die tijdens dat toernooi de regerend Wereldkampioen heeft verslagen

Dan kunnen we de runner up van 8 jaar geleden en winnaar van 4 jaar geleden toch ook aan :)
Precies. En Nederland heeft ooit van Engeland gewonnen en Engeland had met iets meer geluk en zonder VAR ingreep van de USA kunnen winnen... :)F :)F :)F

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Fiber schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 14:19:
[...]

Precies. En Nederland heeft ooit van Engeland gewonnen en Engeland had met iets meer geluk en zonder VAR ingreep van de USA kunnen winnen... :)F :)F :)F
En Nederland kreeg alle hulp van de wereld tegen Japan ... en weinig kaarten (had zeker meer gekund, de scheids was erg mild gisteren).

Qua mazzel kunnen 'we' wel op tegen USA - en ik vermoed dat de 'gunfactor' wat groter is bij NED.

Gewoon omdat het kan. :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 13:11:
[...]

[Afbeelding]

Jat ze daar nou gewoon die heuptas leeg terwijl ze op de foto gezet wordt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

toolkist schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 14:29:
[...]

Jat ze daar nou gewoon die heuptas leeg terwijl ze op de foto gezet wordt? :9
De tweede van links is stiekem Brits / Engels - en/of LHBTQ :+

spoiler:
(zie de '2 vingers'...) :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Ramzzz schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 14:53:
[...]

De tweede van links is stiekem Brits / Engels - en/of LHBTQ :+
Als we het dan toch over LHBTQ hebben :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-kxRcJXYAEj7cC.jpg

en deze opmerking erbij is dan ook wel weer leuk:

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:09

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM

En de VS is regerend kampioen van de afgelopen 3 toernooien, de afgelopen 10 wedstrijden ongeslagen, en het record van het langste de 0 houden als tegenstander van de VS dit toernooi is in handen van Thailand. Met 13 minuten :+

Ik vrees dat ze er hard af gaan (maar ik hoop uiteraard dat de dames winnen zondag).

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Chiron schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:50:
[...]

En de VS is regerend kampioen van de afgelopen 3 toernooien, de afgelopen 10 wedstrijden ongeslagen, en het record van het langste de 0 houden als tegenstander van de VS dit toernooi is in handen van Thailand. Met 13 minuten :+

Ik vrees dat ze er hard af gaan (maar ik hoop uiteraard dat de dames winnen zondag).
8 jaar geleden won Japan van de VS in de finale dus niet de regerend kampioen van de laatste 3 toernooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 15:09

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Player1S schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:55:
[...]

8 jaar geleden won Japan van de VS in de finale dus niet de regerend kampioen van de laatste 3 toernooien ;)
Nou oke, 3voudig wereldkampioen. De laatste keer dat Oranje van ze won was in 1996, dus het zou eens tijd worden }:O *O*

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:13
Zweden had al 24 jaar niet van Duitsland gewonnen en deed dat nu wel, er is dus hoop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

gws24 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 15:48:
[...]

Als we het dan toch over LHBTQ hebben :+

[Afbeelding]

en deze opmerking erbij is dan ook wel weer leuk:

[Twitter]
#potenthuisbitch :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st

Er komt, áls er wordt gewonnen zondag, een huldiging in Amsterdam! Met een traditionele tochtje over de grachten. Start rondvaart rond 16.30 uur en de huldiging zelf rond 18.00 uur.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
mavaros schreef op woensdag 3 juli 2019 @ 20:14:
[...]
Ik heb het over de echte Ronaldo. Dat was een speler bij PSV en hij was heel goed.
Die Ronaldo die op het WK in Japan het winnende doelpunt in de halve finale maakte en beide doelpunten in de finale tegen Duitsland?

Juist..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:07
Qu3st schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 16:17:
[Twitter]

Er komt, áls er wordt gewonnen zondag, een huldiging in Amsterdam! Met een traditionele tochtje over de grachten. Start rondvaart rond 16.30 uur en de huldiging zelf rond 18.00 uur.
Sneu op zich, doen ze dat ook voor de hockeyvrouwen? Vind het zelf nogal hatelijk dat alles zoals bij de mannen moet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is echt wel leuk:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-lZyx0XUAAtOea?format=jpg&name=medium

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2019 21:34 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wat is er grappig aan dan?

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

418O2 schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 21:30:
[...]

Sneu op zich, doen ze dat ook voor de hockeyvrouwen? Vind het zelf nogal hatelijk dat alles zoals bij de mannen moet.
In Utrecht twee jaar geleden was erg leuk. Van mij mag het weer daar, maar Amsterdam is vast ook prima.

En zoals bij de mannen? Die zijn nog nooit WK geworden... De vrouwen ook nog niet hoor, het kan, ik heb goede hoop, maar het zal zeker niet makkelijk worden. O-)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YakuzA schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 21:53:
[...]

Wat is er grappig aan dan?
Jij kijkt dus nooit naar dat programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
[...]

Je kunt ook achter alles wat zoeken he? Zie het dan maar als traditie van de KNVB!

@Fiber in Utrecht was het ook leuk ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 22:11:
[...]

Jij kijkt dus nooit naar dat programma.
Nee.. dus vertel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zoals stemrecht en inkomen? :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-10 18:56
Even goed naar de banden van Thailand kijken hoe ze zolang de 0 hebben gehouden.

Moet wel zeggen dat ik Zweden gisteren ook hard voor rennen en stormen in het begin, dus Oranje zou er tegen bestand moeten zijn.

Ik hoop dat onze aanvallers en vleugels eens geen off day hebben en magnifiek spelen tege USA, dan maken ze echt wel kans. Een Miedema kan zoveel beter dan dit, evenals Martens en Sanden. Als die nu plots in vom raken, dan winnen we.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
[...]

Sneu op zich, doen ze dat ook voor de hockeyvrouwen?
Nee, hockey is - in Nederland en nog een handje vol landen - wellicht een redelijk grote sport qua actieve sporters, maar daar buiten boeit het maar weinig mensen. Voetbal is in Nederland, maar ook wereldwijd, de grootste kijksport en zelfs de nog relatief kleine en opkomende tak van het damesvoetbal interesseert nu al veel meer mensen dan hockey. Dit forum is hier ook tekent voor, als er al een algemeen hockeytopic is, is dat nauwelijks actief, maar dit topic, specifiek voor één toernooi, knalt bij wijze van spreken uit zijn voegen.

Mocht Nederland wereldkampioen worden, dan zal dat minimaal tienduizenden mensen trekken en dus wordt er een grote huldiging georganiseerd. Kan je als hockeyer, korfballer of waterpoloër sneu vinden, maar dat is de realiteit. Een rondvaart door de grachten waar een handjevol mensen op afkomt, dat is pas sneu.

Voor mij persoonlijk hoeven dat soort carnavaleske activiteiten niet, maar dit zijn - godzijdank - één van de spaarzame momenten dat er in Nederland enige vorm van chauvinisme is. Blijkbaar leeft damesvoetbal inmiddels zo veel dat daar vraag naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

Duitsland is de Olympisch kampioen ;) . Dus we hebben Zweden verslagen die de Olympisch kampioen heeft uitgeschakeld en tijdens die OS van de regerend Wereldkampioen heeft gewonnen (na penalties en een boete voor langparkeren van een dubbeldekker :D )
Leon Zwiers schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 00:44:
Even goed naar de banden van Thailand kijken hoe ze zolang de 0 hebben gehouden.

Moet wel zeggen dat ik Zweden gisteren ook hard voor rennen en stormen in het begin, dus Oranje zou er tegen bestand moeten zijn.

Ik hoop dat onze aanvallers en vleugels eens geen off day hebben en magnifiek spelen tege USA, dan maken ze echt wel kans. Een Miedema kan zoveel beter dan dit, evenals Martens en Sanden. Als die nu plots in vom raken, dan winnen we.
Dat inderdaad en dan hoor je bij Fox voorbij komen dat Nederland zo'n goede conditie heeft omdat ze het langer volhielden dan Zweden :+ (vooral uit de mond van van Gangelen dan). Tegen Japan lagen ze na 70 minuten al op apegapen ...
Een masterclass hoe Amerika uit te schakelen is iig die wedstrijd van Zweden op de OS (recht uit het handboek van Mourinho).

Sports Illustrated verslag van de (NL-SE) wedstrijd: https://www.si.com/soccer...nje-book-final-date-uswnt
Player Ratings:
  • Starting XI: Van Veenendall (8*); Van Lunteren (7), Van der Gragt (7), Bloodworth (6), Van Dongen (7); Groenen (7), Spitse (6), Van de Donk (7); Beerensteyn (5), Miedema (6), Martens (5)
  • Substitutes: Roord (6), van de Sanden (6)
  • Starting XI: Lindahl (8); Ericsson (7), Sembrandt (6), Fischer (7), Glas (6); Seger (7), Rubensson (6), Hurtig (7), Asllani (8), Jakobsson (8*); Blackstenius (6)
  • Substitutes: Zigiotti Olme (6), Janogy (6), Andersson (N/A)
+

"The meteoric rise of the Netherlands continues, as the Dutch downed Sweden in extra time to reach their first Women's World Cup final in just their second appearance in the competition"
As recently as five years ago, the Netherlands had never taken part in a Women's World Cup. Now, the Dutch have reached the Women's World Cup final, looking to add another major piece of silverware to their 2017 European championship.

The Netherlands defeated Sweden on Wednesday in extra time, with Jackie Groenen's 99th-minute goal the difference in a 1-0 victory. In a match devoid of a plethora of quality chances and impacted greatly by both goalkeepers, Groenen's breakthrough was all that was needed to set up an intriguing final. The Netherlands has more firepower than it has displayed in France thus far, and the front line showdown between the likes of Lieke Martens and Vivianne Miedema going up against the USA's Alex Morgan and–most likely–Megan Rapinoe is just one of the key subplots that will stew for the next few days before their clash in Lyon on Sunday. Another will be the showdown in the stands, with the USA and Netherlands boasting two of the most responsibly raucous groups of supporters outside of the host nation.

Here are three thoughts on the Netherlands' semifinal win, and, more specifically, what it means for the USWNT:
  • This semifinal unfolded nicely for the USA (Sweden and the Netherlands battered each other for 120 minutes and played at a decent pace throughout.)
  • One moment of brilliance (It was her first national team goal in over a year (June 2018) and just her second ever. But it couldn't have been hit any better.)
  • A tip of the cap to both goalkeepers (In a finely poised semifinal, these goalkeepers rarely put a wrong foot forward)
https://www.si.com/soccer...mifinal-groenen-usa-final

[ Voor 48% gewijzigd door apis29 op 05-07-2019 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derksen en Genee in iets mindere mate zijn allesbehalve te spreken over het vrouwenvoetbal. Wat heet, ze laten er zo goed als geen spaan van heel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:41:
Derksen en Genee in iets mindere mate zijn allesbehalve te spreken over het vrouwenvoetbal zo'n beetje alles buiten die tafel. Wat heet, ze laten er zo goed als geen spaan van heel.
ftfy ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 09:41:
[...]

Derksen en Genee in iets mindere mate zijn allesbehalve te spreken over het vrouwenvoetbal. Wat heet, ze laten er zo goed als geen spaan van heel.
Derksen neem ik niet zo serieus meer. Die roeptoetert maar beetje in het rond. En het liefst controversieel en tegen de algehele mening in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Player1S schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 10:01:
[...]

Derksen neem ik niet zo serieus meer. Die roeptoetert maar beetje in het rond. En het liefst controversieel en tegen de algehele mening in.
ik snap sowieso niet zo goed waarom zo veel mensen dat programma kijken. Als argumenten hoor je altijd dat je het niet zo serieus moet nemen, dat het kantinepraat is. Het leuke van kantinepraat is in mijn ogen toch vooral het zelf meedoen met iets te veel bier in je flikker. Ik zie niet in waarom ik dat thuis broodnuchter op de bank moet zitten gaan kijken. Daarnaast pretenderen ze het wel over voetbal te hebben (alhoewel dat bij een beetje kritiek altijd gelijk weggeschoven wordt onder kantinepraat dus), terwijl ze vooral bezig zijn mensen te beschadigen en onzin te verkondigen.

Los daarvan: nu al zin in zondag. Ik verwacht verlies, maar heb toch wel een goed gevoel over de wedstrijd. Hopelijk spelen ze onbevangen, met iets meer dynamiek in de voorste lijn zodat de middenvelders ook de bal kwijt kunnen en dan hebben we wellicht een grachtentochtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik ga waarschijnlijk groot deel missen zondag. De kinderen moeten om 18:00 weer bij hun moeder zijn dus moet rond 17:30 in de auto zitten.

Dus met beetje geluk voor jullie is het net als de gemiddelde F1 race die ik mis, een waar spektakel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
(Kritische) Cijfers van L'Equipe, in sterk licht contast tot die van Sports Illustrated O-) . Zó goed vond ik die wedstrijd van USA - Engeland nou idd ook weer niet, was meer een veredelde atletiekwedstrijd. Vooral Engeland heeft eigenlijk bijna niks laten zien maar deze wedstrijd was zgn. 'reclame voor het vrouwenvoetbal'.
Qua actie klopt het op zich wel: ouderwets op een neer binnen 10 seconden ...
Rapinoe speelde overigens niet vanwege hamstring klachten. Lavelle ging er ook nog af met hamstring klachten maar allebei wel verwacht fit voor de wedstrijd te zijn. Zou wel een stuk(je) schelen mochten ze het allebei niet redden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zdZ6fyOVsQloC4OAWwVinM5J/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7MSuyq5Zjq08pHgviiGC2OFa/full.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 05-07-2019 11:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
apis29 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:11:
Rapinoe speelde overigens niet vanwege hamstring klachten. Lavelle ging er ook nog af met hamstring klachten maar allebei wel verwacht fit voor de wedstrijd te zijn. Zou wel een stuk(je) schelen mochten ze het allebei niet redden.
Ik stel voor: beiden in de basis en de eerste na 10 minuten wisselen en de tweede na 20 minuten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

@apis29 interessant. Leuk om te zien ook dat Nederland dus op papier gewoon verdiend heeft gewonnen. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
Gonadan schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:26:
@apis29 interessant. Leuk om te zien ook dat Nederland dus op papier gewoon verdiend heeft gewonnen. :P
Ik wacht nog op jou analyse :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:27:
Ik wacht nog op jouw analyse :9
Welke analyse?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

apis29 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 01:04:
[...]

Tegen Japan lagen ze na 70 minuten al op apegapen ...

[...]
Ja, maar die Japanners speelden met z'n twintigen... O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
Deze:
Gonadan schreef op donderdag 4 juli 2019 @ 10:45:
@Typhone ik heb het niet specifiek over jou, ik heb jou niet als storend ervaren. Uiteraard is er ook genoeg om kritisch op te zijn, maar niet alles hoeft in deze gebruikte vorm geuit te worden. Ik zal later nog even een objectieve analyse maken, voor mijzelf en voor jouw inzicht. :)
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Oh die, dat ging over de reacties in het topic, niet over de wedstrijd. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
Gonadan schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:35:
[...]

Oh die, dat ging over de reacties in het topic, niet over de wedstrijd. ;)
Aah dan had ik die opmerking verkeerd geïnterpreteerd. Ik heb niet op het topic gezeten tijdens de wedstrijd, dus gelukkig veel gemist :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Qu3st schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:39:
Aah dan had ik die opmerking verkeerd geïnterpreteerd. Ik heb niet op het topic gezeten tijdens de wedstrijd, dus gelukkig veel gemist :)
De wedstrijd zelf heb ik alleen de eerste helft gekeken, dus kan daar niet een complete analyse over geven. De eerste helft was onrustig, leek wat gehaast.
Veel slordige ballen of passes waarvan je afvraagt waarom, maar ook veel goede onderscheppingen en af en toe ff lekker de beuk erin.
Nederland had het veldoverwicht, maar de Zweden voelden gevaarlijker. Aan beide kanten was de aanval niet scherp genoeg om echt te profiteren.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
apis29 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:11:
(Kritische) Cijfers van L'Equipe, in sterk licht contast tot die van Sports Illustrated O-) . Zó goed vond ik die wedstrijd van USA - Engeland nou idd ook weer niet, was meer een veredelde atletiekwedstrijd. Vooral Engeland heeft eigenlijk bijna niks laten zien maar deze wedstrijd was zgn. 'reclame voor het vrouwenvoetbal'.
Qua actie klopt het op zich wel: ouderwets op een neer binnen 10 seconden ...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7MSuyq5Zjq08pHgviiGC2OFa/full.jpg
Sports Illustrated artikel was van een externe bron zie ik, nl. 90min

Hier ter vergelijk hun cijfers voor Engeland - USA

Player Ratings
  • Starting XI: Telford [8]; Bronze [8], Houghton (7), Bright (7), Stokes (7); Walsh (6), Scott (7), Daly (7); Parris (6), Mead [8], White [8].
  • Substitutes: Kirby (7), Moore (7), Stanway (6)
Dan neig ik toch echt wel een stuk meer naar die 3 en een 4 voor Bright en Houghton, die twee waren echt oerslecht. Vier schoten op doel waarvan twee doelpunten en dan een 8 voor Telford 8)7 (die uitgevallen keeper had de eerste goal misschien nog wel gehouden met d'r langere reach).

Amerika
  • Starting XI: Naeher (7); O'Hara (7), Dahlkemper (6), Sauerbrunn (6), Dunn (7); Lavelle (9*), Ertz (7), Horan (7); Heath (7), Morgan [8], Press [8].
  • Substitutes: Mewis (6), Lloyd (6), Krieger (6).

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 05-07-2019 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
edit: nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Exocet op 05-07-2019 12:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
Gonadan schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 11:50:
[...]

De wedstrijd zelf heb ik alleen de eerste helft gekeken, dus kan daar niet een complete analyse over geven. De eerste helft was onrustig, leek wat gehaast.
Veel slordige ballen of passes waarvan je afvraagt waarom, maar ook veel goede onderscheppingen en af en toe ff lekker de beuk erin.
Nederland had het veldoverwicht, maar de Zweden voelden gevaarlijker. Aan beide kanten was de aanval niet scherp genoeg om echt te profiteren.
Ik vond het best een verdedigend steekspelletje, en je hebt gelijk dat Zweden gevaarlijker leek. Zij stonden verdedigend net iets sterker, en onze aanval was niet in beste doen om hen het leven zuur te maken (nog mild uitgedrukt). 2e helft leek al wel meer de kant van Nederland op te gaan, maar nog steeds een erg sterk verdedigend Zweden met af en toe een aardig dreigende aanval. Onze aanval bleef helaas erg slecht, ook omdat er te vaak voor de lange bal werd gekozen door Nederland, al kun je dat ook op conto van Zweden schrijven, zij hadden goede pressie, waardoor we ook vaak werden gedwongen om die lange bal te spelen. De pressie konden ze uiteindelijk niet meer opbrengen in de extra tijd, waardoor Nederland iets makkelijker kon voetballen, en er ook gewoon normale aanvallen konden worden opgezet.
Ik vind ook dat Nederland op basis van de hele wedstrijd verdiend heeft gewonnen, er waren zeker kansen over en weer maar qua spel vond ik Nederland sterker.

Jammer dat je niet de hele wedstrijd hebt gekeken, maar begrijpelijk als je de 1e helft bekijkt, was niet best :9. Al had ik ook graag jou volledige analyse gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
@apis29 @Qu3st is het een idee om dit topic na het WK om te bouwen tot het centrale vrouwenvoetbal topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
toolkist schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:07:
@apis29 @Qu3st is het een idee om dit topic na het WK om te bouwen tot het centrale vrouwenvoetbal topic?
Dat kan, of er kan een nieuw topic aangemaakt worden voor bijvoorbeeld de Eredivisie Vrouwen en Champions League voor de vrouwen. Al volg ik de Eredivisie maar mondjes maat, en de CL alleen via uitslagen, helaas erg weinig aandacht voor deze competities nog.

Zelf zou ik voor een nieuw topic gaan, om met een schone lei te beginnen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 05-07-2019 12:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09:33
Kunnen we niet tegen die Amerikanen zeggen dat er olie onder het gras zit, op hun helft

Dan hebben we die wedstrijd zo gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hoewel ik principieel tegen ben op het splitsen van de sporttopics in mannen en vrouwen ben ik ook niet blind voor de enorme aversie die nog tegen het vrouwenvoetbal heerst.
Ik vraag mij alleen af of het topic levensvatbaar genoeg is als er geen groot toernooi is.
Qu3st schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:03:
Jammer dat je niet de hele wedstrijd hebt gekeken, maar begrijpelijk als je de 1e helft bekijkt, was niet best :9. Al had ik ook graag jou volledige analyse gezien ;)
Was niet vanwege de wedstrijd, maar omdat ik gewoon eindelijk een keer op naar bed moest. Daarom in de rust maar uitgezet anders blijf ik toch stiekem hangen en ik was al bang voor verlenging. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Gonadan op 05-07-2019 13:01 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:02
Qu3st schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 12:03:
[...]

Ik vind ook dat Nederland op basis van de hele wedstrijd verdiend heeft gewonnen, er waren zeker kansen over en weer maar qua spel vond ik Nederland sterker.
Nou, ik had persoonlijk eerlijk gezegd tot een minuutje of 75 wel het gevoel dat we het wel eens konden gaan verliezen.

Aanvallend hebben we eigenlijk geen enkele uitgespeelde kans gecreëerd (ik geloof 1 schot en een kopbal die zeer gevaarlijk waren, that's it), zeer matig - een soort kick-en-hoop-op-een-vrije-trap-spel. Voorzetten waar van je niet echt weet of het een doelpoging is of voorzet, blinde ballen naar voren, blinde ballen recht tegen een Zweedse aan en een spits met het Depay-syndrome (ikke ikke ikke ikke, ook al staan er drie naast me vrij in het 16 meter gebied).

Dit terwijl ze achterin, zeker tijdens de corners, af en toe een vierkante meter lucht stonden te verdedigen, de Zweden konden met alle gemak de afvallende ballen opvangen rond de 16-lijn. Onnodig spannend, met wel een aantal goede ingrepen van o.a. de keeper wat ons op de been hield.

Tegen het einde van de wedstrijd, praktisch nadat van de Sanden erin kwam (veel rennen en vliegen en veel energie maar echt kwaliteit kan ik het niet noemen - hield de Zweden wel bezig aan die kant), kregen we wat meer grip en uiteindelijk, in de verlenging, kregen we een kans om te schieten; die ging er zowaar in. Al hadden ook de Zweden in de verlenging af en toe nog wel een gevaarlijke uitbraak..

Wellicht terecht gewonnen, maar kwalitatief was het echt treurig. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat dit een van de eerste wedstrijden van de vrouwen is die ik geheel heb gekeken - voorheen bekeek ik de uitslagen af en toe en that's it. De finale gaat denk ik ook weer op die manier, ik vind er maar weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
Gonadan schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:00:
Hoewel ik principieel tegen ben op het splitsen van de sporttopics in mannen en vrouwen ben ik ook niet blind voor de enorme aversie die nog tegen het vrouwenvoetbal heerst.
Ik vraag mij alleen af of het topic levensvatbaar genoeg is als er geen groot toernooi is.
Ik vermoed ook dat het heel snel heel stil is in dat topic. Ook omdat er helaas te weinig media aandacht voor is.
eric.1 schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 13:13:
[...]

Nou, ik had persoonlijk eerlijk gezegd tot een minuutje of 75 wel het gevoel dat we het wel eens konden gaan verliezen.

Aanvallend hebben we eigenlijk geen enkele uitgespeelde kans gecreëerd (ik geloof 1 schot en een kopbal die zeer gevaarlijk waren, that's it), zeer matig - een soort kick-en-hoop-op-een-vrije-trap-spel. Voorzetten waar van je niet echt weet of het een doelpoging is of voorzet, blinde ballen naar voren, blinde ballen recht tegen een Zweedse aan en een spits met het Depay-syndrome (ikke ikke ikke ikke, ook al staan er drie naast me vrij in het 16 meter gebied).

Dit terwijl ze achterin, zeker tijdens de corners, af en toe een vierkante meter lucht stonden te verdedigen, de Zweden konden met alle gemak de afvallende ballen opvangen rond de 16-lijn. Onnodig spannend, met wel een aantal goede ingrepen van o.a. de keeper wat ons op de been hield.

Tegen het einde van de wedstrijd, praktisch nadat van de Sanden erin kwam (veel rennen en vliegen en veel energie maar echt kwaliteit kan ik het niet noemen - hield de Zweden wel bezig aan die kant), kregen we wat meer grip en uiteindelijk, in de verlenging, kregen we een kans om te schieten; die ging er zowaar in. Al hadden ook de Zweden in de verlenging af en toe nog wel een gevaarlijke uitbraak..

Wellicht terecht gewonnen, maar kwalitatief was het echt treurig. Al moet ik heel eerlijk zeggen dat dit een van de eerste wedstrijden van de vrouwen is die ik geheel heb gekeken - voorheen bekeek ik de uitslagen af en toe en that's it. De finale gaat denk ik ook weer op die manier, ik vind er maar weinig aan.
Aanvallend was het zeker slecht! Maar verdedigend stond het gewoon heel sterk, net als bij Zweden. Ik ben ermee eens dat er de kansen waren om gewoon te gaan verliezen (wat gelukkig niet is gebeurd).

Alleen tijdens de verlenging hebben de Zweden echt niks meer in gebracht, ja in de laatste 10 minuten hebben ze een offensief gestart, maar daar kwam echt geen goed uitgespeelde kans uit. De Zweden hebben de kansen gehad in de 1e helft, en een schot op de paal in de 2e, maar je kunt het qua kansen redelijk tegen elkaar weg zetten.

Het is teleurstellend dat de aanval t.o.v. het EK zo slecht doet, waar tijdens het EK Martens en Van der Sanden het verschil konden maken komt het daar nu niet meer van. Gelukkig is het middenveld en verdediging wel scherp, anders waren we allang uit het toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 17:04

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Die verliezersfinale begint in ieder geval met veel actie!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En dat is 1 voor Zweden.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Door Asllani nog wel! Die een paar dagen geleden op een brancard werd afgevoerd!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:46
Engeland is nog geen schim van voorheen. Zweden doet het een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

En 2-0 in 20 minuten, dat gaat nog wat worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
nou gaat snel zo, lijkt wel alsof de engelsen het niet boeit en de zweden nog wel graag 3e wiilen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En dat is twee. Is Engeland nou zo slecht in de verdediging?
Ik had deze twee er niet in zien gaan tegen Oranje.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 08-10 14:49
Grindtegel schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:16:
Engeland is nog geen schim van voorheen. Zweden doet het een stuk beter.
Of dit is het echte niveau van beide teams en waren Nederland en Zweden woensdag gewoon zo erg aan elkaar gewaagt dat het meer een schaakpartij was geworden dan de wedstrijd VS - Engeland omdat dat een veel groter kwaliteitsverschil was en de VS Engeland het spel liet maken toen ze eenmaal voor stonden omdat ze vonden dat Engeland toch niet gevaarlijk kon worden.
Zou dus zo maar morgen een goede/leuke pot worden tussen de VS en Nederland.

Edit: is deze Engelse keeper dezelfde als die van dinsdag of was dat een andere?

[ Voor 6% gewijzigd door Pompi op 06-07-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat ik eerst nu zag dat de wedstrijd al onderweg was. Krijg je nu met Theunisse die de gele trui pakt voor Sagan ondanks een valpartij van Groenewegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wedstrijd van 6 juli: [voor de vorm O-) ]

17:00 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ffo5ukderfLKioc6oe2leIDH/full.png Engeland vs Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8pWFjKZr7bBhfy5YTlfdtWeu/full.png Zweden [NPO1, BBC1, ZDF]

Heja Sverige! :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZP3YAah7i1kBiepmKhbImMkV/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ja inderdaad, dit Zweden ziet er goed uit maar tegen Nederland kwam dat er niet uit... Meer hoop voor morgen!

Was Zweden trouwens net met 9 man aan het spelen? Asllani en Wolfö (?) waren beiden aan de kant voor verzorging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:19

Quad

Doof

Mooie goal van Engeland zeg!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
... Rolfö

Aldus de wetenschappelijke 'eyeball' meting had NL of SE geen kans gehad tegen Engeland of USA. Kijken wat ze straks nog zeggen op de BBC :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is echt wel een goed geplaatst schot. Klasse doelpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-10 23:54
Zweden speelt net zo aggressief in de eerste helft als tegen Nederland, het verschil is dat Engeland echt beroerd staat te verdedigen waardoor er goals vallen.

En zojuist een goal er bij, word de wedstrijd weer interessant :)

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En 2-2!!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Holy crap binnen 2 minuten van 2-0 naar 2-2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een doelpunt van White er bij. Leuke wedstrijd is dit aan het worden, nu al met goed 30 minuten gespeeld 2-2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Haha zit je net een post te maken over het beroerde werk van Engeland, staat het alweer 2-2 :')

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ai.. VAR heeft iets gezien.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oke, is dit nu werkelijk het niveau van Zweden en Engeland, en dus indirect ook de VS?
Dadelijk wint Oranje morgen nog echt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ellen White mag iig wel de topscoorderstitel pakken maar dat is het ook wel ...
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:33:
Oke, is dit nu werkelijk het niveau van Zweden en Engeland, en dus indirect ook de VS?
Dadelijk wint Oranje morgen nog echt. :o
Van Engeland wel iig, werden opeens magische kwaliteiten toebedicht omdat ze net zo hard kunnen rennen als de VS :)F . Zweden tegen Duitsland creëerde ook veel meer kansen dan tegen NL.

[ Voor 76% gewijzigd door apis29 op 06-07-2019 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hmmmm ja dat lijkt met de arm meegenomen... Oeps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Afgekeurd.. ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 06-07-2019 17:35 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Je ziet toch geen zak uit al die hoeken die ze laten zien? Wat is dit voor onzin?

Ziet die scheidsrechter andere beelden dat wij krijgen te zien? De enige belangrijke hoek was er niet?

[ Voor 39% gewijzigd door kevz op 06-07-2019 17:35 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het gaan hands. Hoewel hij wel even langs de bovenarm van White lijkt te glijden.

Deksels, ze keurt hem toch af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
kijk 5 min effe niet en de wedstrijd is omgeslagen zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat gaat een doelpuntenfestijn worden... :P

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Twijfel, je kan niet zien of de bal tegen de arm is of dat er ruimte zit tussen arm en bal. Hij sprong van haar borst af waardoor het volgens mij het tweede was. Vanachter geeft dan vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
kijk miedema, zo leg je een bal dood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 09:15
Dit was toch gewoon hands, zonet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
BBC weer: 'it came off her chest and then unto her arm. Not a penalty handball for me'

:+ , ja dat is de nieuwe regel neurd (over de afgekeurde goal)
mavaros schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:51:
Dit was toch gewoon hands, zonet?
Misschien licht geduwd en daardoor hands gemaakt?

[ Voor 51% gewijzigd door apis29 op 06-07-2019 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Maar ze had wel degelijk voordeel van het met de bovenarm meenemen van die bal...

Pagina: 1 ... 30 ... 52 Laatste

Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.