[Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Pagina: 1 ... 31 ... 52 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 09:15
Dat kan, maar normaal zie je bij VAR momenten tig keer uit elke hoek een herhaling. Nu was het een keer ergens uit een schimmige hoek.

Maar ik kan mijn TV terugspoelen, en daardoor blijf ik bij de vraag: Het was toch gewoon hands en misschien zelfs een rode kaart voor die Engelse.

Ik hoop niet dat dit een voorbode is voor morgen, en dat de scheidsrechter dan ook maar een beetje mag lopen aanklooien.

Edit: Het is wel weer afgeladen vol met volk in dat stadion. -O-

[ Voor 8% gewijzigd door mavaros op 06-07-2019 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet al het publiek niet met al die rode truitjes en die rode stoeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:51
Ik vind het wel aardig, er zitten veel mensen bovenin en achter de doelen. Sowieso ziet dat stadion er enorm uit en blijft het 'slechts' voor de 3e plek.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
kevz schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:16:
Ik vind het wel aardig, er zitten veel mensen bovenin en achter de doelen. Sowieso ziet dat stadion er enorm uit en blijft het 'slechts' voor de 3e plek.
Het kan toch niet de bedoeling zijn, dat ik via de TV de speelsters en de trainer kan horen roepen?

Bij PSV of een volle Kuip is dat onmogelijk. Daar heb je liplezers in dienst, die hun werk doen, terwijl het stadion bezig is om op te stijgen. Nu hoef je alleen maar goede oren te hebben en Zweeds kunnen verstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:23:
[...]

Het kan toch niet de bedoeling zijn, dat ik via de TV de speelsters en de trainer kan horen roepen?

Bij PSV of een volle Kuip is dat onmogelijk. Daar heb je liplezers in dienst, die hun werk doen, terwijl het stadion bezig is om op te stijgen. Nu hoef je alleen maar goede oren te hebben en Zweeds kunnen verstaan.
Is vast wel een betere setup dan voor de gemiddelde eredivisie wedstrijd qua microfoons etc.

2-1 voor Zweden is wel wat ik ingevuld zou hebben mocht ik op tijd binnen zijn geweest (maar was net begonnen). Tijd gaat best hard zo :)

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 06-07-2019 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zoooo daar heeft Zweden even geluk zeg!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, die heeft echt wel ff hoofdpijn met zo'n redding, goedemorgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Pfft, redding zeg van de Zweedse verdediger!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik heb de eerste helft maar voor een deel gezien, en de tweede helft volledig.

Engeland heeft een goed team. Ik vind het beter dan het Zweedse elftal. Ze zijn wel slordig en ook het kick and rush kan beter, maar straks op het EK gaat het wel een kloteploeg worden om van te winnen.

Sommige teams gaan over een paar jaar echt loskomen. Daar is Engeland er een van en ook dat Italiaanse team is nog maar net bezig om op stoom te komen.

Dat gaat wat worden op het EK, over 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59

Martinspire

Awesomeness

kevz schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 18:16:
Ik snap het wel. Er zit vooral publiek in de schaduw. Zou jij graag voor een dergelijke wedstrijd de hele tijd in de zon gaan zitten als dat niet hoeft? Het is vrij warm in zuid Frankrijk nu, dus ik snap best dat de zon-kant niet zo vol zit.
[...]

Volgens mij hoor je altijd wel wat spelers omdat de microfoons ook bij de dugout staan natuurlijk.

Groot verschil is dat er nu geen trommelaars of trompettisten in het publiek zitten, dus is er geen overheersende bron om dat soort geluiden weg te nemen. Het is jammer dat het stadion niet vol zit, maar ik mis al die muziek-josti's totaal niet.

Qua wedstrijd was ie een stuk aardiger, maar dat kwam vooral omdat Engeland wat meer ruimte gaf en de wedstrijd al vroeg geopend werd met een paar goals. Dan moet een partij altijd even aanzetten en dat merk je. Overall vond ik Zweden beter, vooral door het eerste half uur en omdat ik bij hen echt het idee had dat er een team stond. Bij elke aanval zat wel een idee achter en de Engelsen deden eigenlijk maar wat, naargelang iemand vrij stond of soms gewoon de bal naar voren rammen.

Terechte 3e plek en het maakt de kritiek op Oranje ook wat zachter denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 06-07-2019 19:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:37

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Dat betekent dat er een stuk beschaafder supporters zitten dan normaal. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:54
Kunnen we trouwens zeggen dat dit een bevestiging is van het winnen van het EK door de Nederlandse vrouwen? :+ (Laatst overgebleven Europese team)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
One down, one to go :*)

[werkt goed allemaal :X ; het nut van embedden als je alles extern moet bekijken O-) ]

[Instagram: VÅRA BRONSHJÄLTAR! 🇸🇪🥉]

[ Voor 249% gewijzigd door apis29 op 06-07-2019 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59

Pinobigbird

doesn't share food!

De winkansen van de Oranje leeuwinnen bij de bookmakers zijn wel erg laag: VS - NL staat nu op
2/5 - 18/5 - 7/1 (1.40 - 4.60 - 8.00).
Dus iedereen die vertrouwen heeft in een overwinning voor Oranje, dit is je kans om van €100 €800 te maken

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Pinobigbird schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 22:43:
De winkansen van de Oranje leeuwinnen bij de bookmakers zijn wel erg laag: VS - NL staat nu op
2/5 - 18/5 - 7/1 (1.40 - 4.60 - 8.00).
Dus iedereen die vertrouwen heeft in een overwinning voor Oranje, dit is je kans om van €100 €800 te maken
Ik wed nooit en heb er geen verstand van.. 1 tegen 8 snap ik nog, maar wat zijn die cijfer reeksen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:11

gws24

Thinking is hard!

@poor Leno
De verschillende odds die je krijgt op winst vs - gelijk - winst NL wat resulteert in de uitbetalingsfactor (als je goed gokt) tussen de haakjes

[ Voor 82% gewijzigd door gws24 op 07-07-2019 00:25 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Laatst online: 11:54
Hoop dat de Amerikanen de deksel op de neus krijgen, vind ze nèt wat te arrogant overkomen. Sorry :X

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
gws24 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 00:21:
@poor Leno
De verschillende odds die je krijgt op winst vs - gelijk - winst NL wat resulteert in de uitbetalingsfactor (als je goed gokt) tussen de haakjes
Ja dat dacht ik dus ook.. maar die cijfers tussen de haakjes komen niet overeen met de eerste reeks :?

En hoe kun je op gelijkspel wedden bij een finale :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

poor Leno schreef op zondag 7 juli 2019 @ 00:35:
[...]

Ja dat dacht ik dus ook.. maar die cijfers tussen de haakjes komen niet overeen met de eerste reeks :?
Uhhh, jawel :> . De eerste krijg je als je 5 euro inlegt 2 euro extra terug dus totaal 7 euro en dat is 1,4x 5 euro. De tweede 18 euro extra terug bij een inleg van 5 euro, dus totaal 23 euro en dat is 4,6x 5 euro. De laatste kan je zelf wel dan denk ik ;) .

edit: nou loop ik hier zelf ook altijd mee te kloten want voor mij is bv 2/1 logischer wijs een verdubbeling van mijn geld maar hier is het dus een verdriedubbeling. Ligt vooral aan hoe de bookmaker dit doet en de vooral engelse bookies hanteren het imo onlogische systeem.
En hoe kun je op gelijkspel wedden bij een finale :?
Gaat vaak alleen over de reguliere speeltijd, dus niet over verlenging en penalties.

[ Voor 17% gewijzigd door gws24 op 07-07-2019 00:55 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
gws24 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 00:51:
[...]
Uhhh, jawel :> . De eerste krijg je als je 5 euro inlegt 2 euro extra terug dus totaal 7 euro en dat is 1,4x 5 euro. De tweede 18 euro extra terug bij een inleg van 5 euro, dus totaal 23 euro en dat is 4,6x 5 euro. De laatste kan je zelf wel dan denk ik ;) .

edit: nou loop ik hier zelf ook altijd mee te kloten want voor mij is bv 2/1 logischer wijs een verdubbeling van mijn geld maar hier is het dus een verdriedubbeling. Ligt vooral aan hoe de bookmaker dit doet en de vooral engelse bookies hanteren het imo onlogische systeem.
Lol ik deed gewoon 2 gedeeld door 5, 18 door 5, en 7 door 1.. _O- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gws24

gws24

Thinking is hard!

poor Leno schreef op zondag 7 juli 2019 @ 00:59:
[...]

Lol ik deed gewoon 2 gedeeld door 5, 18 door 5, en 7 door 1.. _O- 8)7
Vooral die eerste is dan leuk want dan zou je als je wint toch nog geld verliezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
gws24 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 01:02:
[...]
Vooral die eerste is dan leuk want dan zou je als je wint toch nog geld verliezen :D
..en daarom wed ik dus niet _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Nu blijkt dat de tour clasht met de finale qua tijden.
Voor evenementen die beide in/door Frankrijk georganiseerd worden hadden ze dat niet beter op elkaar af kunnen stemmen?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39
Player1S schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:57:
Nu blijkt dat de tour clasht met de finale qua tijden.
Voor evenementen die beide in/door Frankrijk georganiseerd worden hadden ze dat niet beter op elkaar af kunnen stemmen?
Tja, stond gisteren ook een artikel online mbt 3 Fifa finales vandaag, dus afstemmen is blijkbaar moeilijk of nooit over nagedacht.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:00

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Kom op Vrouwkes *O* ik zal ze aanmoedigen op het werk vandaag met prima uitzicht vanachter de bar op Beamerscherm :)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Iemand van hier die toevallig dáár is? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Mijn voorspelling: USA-Nederland 1-2 na verlenging. 1-1 na 90 minuten.

Maar het kan ook 6-1 voor de USA worden, als Nederland zo slordig en traag blijft voetballen, zoals het hele toernooi al het geval is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 17:56
Ik verwacht er niet te veel van. Het is prachtig dat ze zo ver zijn gekomen en van de VS verliezen is echt geen schande.

Maar wat zou het mooi zijn als ze winnen 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59

Pinobigbird

doesn't share food!

Bossie schreef op zondag 7 juli 2019 @ 09:57:
[...]

Tja, stond gisteren ook een artikel online mbt 3 Fifa finales vandaag, dus afstemmen is blijkbaar moeilijk of nooit over nagedacht.
Is robotvoetbal niet ook van de FIFA? :+
nieuws: TU Eindhoven wint wederom wereldbeker robotvoetbal

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:39

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Vlassie1980 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 11:09:
Ik verwacht er niet te veel van. Het is prachtig dat ze zo ver zijn gekomen en van de VS verliezen is echt geen schande.

Maar wat zou het mooi zijn als ze winnen 😋
Dat is de geweldige luxe van een duidelijke underdogpositie...

Als je verliest is het niet erg, want dat was toch te verwachten. En als je wint is het een gigantisch feest!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Oof, ben eigenlijk veel te vroeg wakker, joh. Nu de tijd uitzitten tot 1700. Beetje lastig met tinnitus galmende in mijn hoofd. Dan maar Diablo II tot 1700.

Hup vrouwkes! :D EK gewonnen. WK winnen? De spelen winnen? Wat zouden ze nog meer winnen?! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 12:46
Ik hoop dat ik het mis heb maar verwacht dat USA met twee vingers in de neus met 4-1 gaat winnen (3-0 met de rust). Gezien de prestaties van het hele toernooi en het enorm slechte opbouwende en aanvallende spel zou Nederland het moeten hebben van de sterke verdediging en geluk. Tegen Japan hadden ze het geluk dat de Japanse spitsen niet scherp waren anders lagen ze eruit, tegen Italië ondanks slecht spel (2 goals uit een dood spelmoment noem ik niet goed gespeeld) vooral door een veel betere conditie gewonnen (Italië was na de eerste helft op en raakte geen bal meer), tegen zweden super slecht spel maar mazzel dat die zweden de eerste helft op zijn Zweeds bleven spelen en geen pressie speelden en daarna ook op waren.

Reden waarom Nederland in de finale staat: goede conditie, redelijke verdediging en bergen mazzel. Daar staat nu tegenover een USA met een ego en geloof tot aan de maan, de beste voetballers en aanvallers van het toernooi en ook een goede conditie. Ik zie het dan ook niet gebeuren tenzij de USA een off day heeft en/of Nederland de mazzel van het hele toernooi ook in de finale heeft. Het enige mindere van USA is dat de verdediging kwetsbaar is.

Ik hoop dat ik er gigantisch naast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Grindtegel schreef op zondag 7 juli 2019 @ 13:29:
Ik hoop dat ik het mis heb maar verwacht dat USA met twee vingers in de neus met 4-1 gaat winnen (3-0 met de rust). Gezien de prestaties van het hele toernooi en het enorm slechte opbouwende en aanvallende spel zou Nederland het moeten hebben van de sterke verdediging en geluk. Tegen Japan hadden ze het geluk dat de Japanse spitsen niet scherp waren anders lagen ze eruit, tegen Italië ondanks slecht spel (2 goals uit een dood spelmoment noem ik niet goed gespeeld) vooral door een veel betere conditie gewonnen (Italië was na de eerste helft op en raakte geen bal meer), tegen zweden super slecht spel maar mazzel dat die zweden de eerste helft op zijn Zweeds bleven spelen en geen pressie speelden en daarna ook op waren.

Reden waarom Nederland in de finale staat: goede conditie, redelijke verdediging en bergen mazzel. Daar staat nu tegenover een USA met een ego en geloof tot aan de maan, de beste voetballers en aanvallers van het toernooi en ook een goede conditie. Ik zie het dan ook niet gebeuren tenzij de USA een off day heeft en/of Nederland de mazzel van het hele toernooi ook in de finale heeft. Het enige mindere van USA is dat de verdediging kwetsbaar is.

Dan blijven er twee redenen over, waarom Nederland zomaar wel kan winnen.

Mazzel en nog meer mazzel als het echt nodig is.

Ik denk ook dat een Amerika een maatje te groot is voor ons team, maar zolang er met een ronde bal wordt gevoetbald, kan het balletje elke kant op rollen.

Ik weet nog goed, dat Ajax kansloos werd geacht tegen Real en Juve. Daar klopte dus geen hout van. <+:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:P (cr*p weer alleen extern te bekijken)[Instagram: https://instagram.com/p/BzmS4EZHpZ5/]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

alsof de vs niet al enkele malen mazzel heeft gehad. 2 penalties tegen spanje bijvoorbeeld. anders lagen ze er nu al uit. afgekeurde goal van engeland. met 6 verdedigers achterin blijven hangen tegen frankrijk. zo goed en overheersend was het allemaal niet. vind ik dan.

ik blijf dat zeggen, daarnaast is de hegemonie van de vs wel voorbij nu europees gezien het vrouwenvoetbal echt een vlucht heeft genomen de laatste jaren. ik denk daarom dat deze wedstrijd alle kanten uit kan gaan. :)

It’s the economy, stupid!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wedstrijd van 7 juli:

FINALE

17:00 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MV8soPqJXJEG5MeYNcJwQnQu/full.png Verenigde Staten vs Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/w1GCD6iZiqQEp9p9q87gxdgQ/full.png NEDERLAND [NPO1, Canvas, BBC1, ARD]

[Instagram: Europees Kampioen 🆚 Regerend Wereldkampioen Wat denken jullie...? ✍ #OnzeJacht #USANED #FIFAWWC #oranjeleeuwinnen]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:15
Je kunt het wel steeds mazzel noemen. Maar ik heb bij geen enkele partij van de dames het idee gehad dat er onverdiend is gewonnen. Over het hele tournooi gezien heeft Oranje misschien weinig klaargespeeld in aanvallend opzicht, daar staat tegenover dat er ook bijzonder weinig is weggegeven. Ik moet nog maar zien wat de VS er tegenover zet. De verdediging van Oranje staat vrij sterk, en op het middenveld staan er twee (Van de Donk & Groenen) die continu druk zetten en ontregelen. Zie als VS maar in je eigen spel te komen.

Verder hoop ik dat Roord speelt vandaag. Die vond ik in voetballend opzicht postief opvallen. Eindelijk eentje die niet steeds gaat lopen met de bal (en een bal ineens kan en durft te geven).

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:53

St@m

@ Your Service

Er is een groot scherm opgetuigd in Zwolle, ga zo maar eens heen en bier drinken en met een schuin oog kijken :p
Excuus om het huis uit te gaan :p

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Opstelling Oranje:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D-4AqTvW4AAXytM.jpg

Beerensteijn krijgt een tweede kans. Verder de verdediging wat versterkt met Dekker?

[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 07-07-2019 15:36 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

gambieter schreef op zondag 7 juli 2019 @ 15:35:
Opstelling Oranje:
[Afbeelding]

Beerensteijn krijgt een tweede kans. Verder de verdediging wat versterkt met Dekker?
Van Dongen eruit en Dekker erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Geen Roorda? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
De VS oogt fitter dan welk ander land dan ook (ben nieuwsgierig hoe dat mogelijk is). De selectie is breder, maar dat hoeft geen voordeel te zijn. Ik schat de kansen voor NL op 40%. Finales zijn toch op zichzelf staande wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 14:49
Opstelling Oranje:
[Afbeelding]

Kan Bloodworth wel goed op LB spelen? Want we hebben haar tot nu toe steeds op CV gezien waar het wel prima was maar verder was het altijd van Dongen of van Es op LB, dus vraag mij af hoe dat gaat werken en of dat betekend dat de backs van Nederland nog minder naar voren komen en je dus redelijk vleugellam bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

desmond schreef op zondag 7 juli 2019 @ 15:41:
De VS oogt fitter dan welk ander land dan ook (ben nieuwsgierig hoe dat mogelijk is).
Wellicht omdat ze (in tegenstelling tot de Europeanen) midden in hun nationale clubcompetitie zitten?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 16:22

MrMonkE

★ EXTRA ★

mavaros schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:48:
Mijn voorspelling: USA-Nederland 1-2 na verlenging. 1-1 na 90 minuten.

Maar het kan ook 6-1 voor de USA worden, als Nederland zo slordig en traag blijft voetballen, zoals het hele toernooi al het geval is.
Dit ligt er natuurlijk geheel aan of er wel of geen vorst is.
Komen Maxima en Willem?

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Opstelling Oranje:
[Afbeelding]

Denk dat je dit geen versterken van de verdediging kunt noemen. 2 lange statische CV's tegen bewegelijke spitsen lijkt me niet heel handig. En van wat ik gezien heb was Bloodworth de enige die de opbouw via de grond zocht ipv een vuurpijl naar voren.
Orion84 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 15:45:
[...]

Wellicht omdat ze (in tegenstelling tot de Europeanen) midden in hun nationale clubcompetitie zitten?
Of gewoon beter trainen / meer focus op conditie en fysiek ;)

[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 07-07-2019 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 11:27
Lijkt meer gericht te zijn om in de aanval 3-4-3 te kunnen spelen en eindelijk een goede vleugelaanval te creëren.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 13:04

Typhone

Who Dares Wins

Ik geloof er niks van dat ze vandaag opeens wel zullen voetballen. Countering all along voorspel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:27

Trouble

Everything is awesome

MrMonkE schreef op zondag 7 juli 2019 @ 15:46:
[...]

Dit ligt er natuurlijk geheel aan of er wel of geen vorst is.
Komen Maxima en Willem?
Willem-Alexander is er begreep ik.

Ben erg benieuwd, hoop dat ze nu eindelijk gaan spelen zoals ze kúnnen spelen.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 12:46
Van Gaal = Mourinho ? :+

maar goed, hij heeft wel gelijk, parkeren die bus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Lasmibalsingh schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:06:
Lijkt meer gericht te zijn om in de aanval 3-4-3 te kunnen spelen en eindelijk een goede vleugelaanval te creëren.
Maybe, maar het kan geen kwaad om wat meer middenvelders te hebben als de verwachting is dat het heen en weer gaat. Ik snap alleen niet waarom Bloodworth naar links moet. Die speelde prima als centrale verdedigster. En Van Dongen speelde ook prima. Maar goed, wie weet doet Wiegman het om redenen die wij nog niet snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ik zit zo naar de reeks van de USA te kijken, maar een ding valt daar wel in op. De tegenstanders hadden net zo goed niet met een keepster kunnen spelen. Goh, wat slecht.

Gelukkig hebben we bij ons wel een keepster die het verschil kan en gaat maken. Dat is al elke wedstrijd het geval. Dat ze niet alles klemvast heeft, maakt geen ruk uit.

Aan haar gaat het niet liggen, denk ik. :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Eten besteld, bier koud, hopelijk gaan ze smaken maar het zal moeilijk worden ben ik bang, veel geluk Dames :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Martinspire schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:18:
[...]

Maybe, maar het kan geen kwaad om wat meer middenvelders te hebben als de verwachting is dat het heen en weer gaat. Ik snap alleen niet waarom Bloodworth naar links moet. Die speelde prima als centrale verdedigster. En Van Dongen speelde ook prima. Maar goed, wie weet doet Wiegman het om redenen die wij nog niet snappen.
3-4-3 is te hoog gegrepen op dit moment. Dat gaat nog wel komen.

Ik zou met 3-5-2 gaan spelen. Misschien niet bij de start van de wedstrijd, maar wel na de gebruikelijke Amerikaanse stormloop. Onze backs zijn nog niet goed genoeg om door te trekken naar de voorkant. Met 5 middenvelders kan je dat overnemen.

Let wel, Amerika kan niet goed tegen fluide systemen. Of hoe dat tegenwoordig ook heet. Als Nederland echt gaat voetballen, dan zouden de Amerikanen best weleens om hun moeder gaan beginnen te schreeuwen.

Maarja, we gaan het straks wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-10 17:05
Fijne wedstrijd allen ;)

#doeslief :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

nou. op hoop van zegen. 8-)

It’s the economy, stupid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
De teerling is geworpen.

Let's roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Rapinoe zingt niet mee vanwege de fittie met Trump?

Hup Holland :)F 8) 8)

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 07-07-2019 16:56 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Trein internet blokkeert streams, mobieltje dus. Twee verschillende netwerken, beiden staan klaar. Wel een klein schermpje, zo'n Z5 compact :p

Kom op, leeuwinnen! :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:40
Zo, klaar voor 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sdNDGm4asfVB3rP418m1bck4/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

mavaros schreef op zondag 7 juli 2019 @ 16:46:
[...]

3-4-3 is te hoog gegrepen op dit moment. Dat gaat nog wel komen.

Ik zou met 3-5-2 gaan spelen. Misschien niet bij de start van de wedstrijd, maar wel na de gebruikelijke Amerikaanse stormloop. Onze backs zijn nog niet goed genoeg om door te trekken naar de voorkant. Met 5 middenvelders kan je dat overnemen.

Let wel, Amerika kan niet goed tegen fluide systemen. Of hoe dat tegenwoordig ook heet. Als Nederland echt gaat voetballen, dan zouden de Amerikanen best weleens om hun moeder gaan beginnen te schreeuwen.

Maarja, we gaan het straks wel zien.
ik snap het al Rapinoe en Morgan vallen nu onder de sterkste verdedigsters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:03

Pierre

Van nature lui!

Veel plezier allemaal met hopelijk een overwinning.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:54
Zo heb dr zin in 👍

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Roord niet speelt. Leek mij echt wel de ontbrekende schakel tegen de Zweden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kom op Nederland. :*)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg 3-1 voor Nederland! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:00:
Jammer dat Roord niet speelt. Leek mij echt wel de ontbrekende schakel tegen de Zweden.
Die komt er nog wel in denk ik. Even kijken hoe het met Martens gaat en anders er gewoon weer wisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Eerste minuut iig overleeft :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
Het kan alleen maar huilen worden, jongens en meisjes.

Huilen van verdriet
Of
Huilen van blijdschap

:+ :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Jammer van die pass...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Martens toch, wat een drama pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:26
Dat was geen beste opening van Martens

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:56

Sport_Life

Solvitur ambulando

Weer veel van die slordige ballen achter :(

Zo enorm jammer.

[ Voor 26% gewijzigd door Sport_Life op 07-07-2019 17:07 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Gaat toch best lekker zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Die rapinoe is gevaarlijk, haar onder controle houden.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Misschien een beetje seksistisch maar niet zo bedoeld.. maar wat kunnen die vrouwen op de tribune lawaai maken zeg. :D

Zijn 'wij mannen' iets te rustig op de tribunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Houd je fatsoen a.u.b.

[ Voor 82% gewijzigd door Orion84 op 07-07-2019 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:56

Spotmatic

Ken sent me

Nederland lijkt in vrij goede doen.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Martens staat echt helemaal verkeerd op links. Trek haar naar het midden toe en alles gaat beter passen in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spitse laat zich even gelden net aan de zijlijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Nou de scheids is meteen serieus.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps, om daar nu geel voor te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Dat was toch geen overtreding of wel..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:55
Hmm, vroeg geel, wel zonde want nu moet Spitse zich inhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dan is dat toch ook geel van Ertz?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-10 20:28

Vos

AFCA

En dit is dan geen geel? Pruts scheids.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 10:43
Weten we ook weer voor wie de scheids is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Veeeeel te vroeg gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

BlazeMuis schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:11:
Weten we ook weer voor wie de scheids is..
Of als ze zich dat realiseert dan kan ze later misschien op een belangrijk moment ter compensatie Nederland het voordeel van de twijfel geven? Gebeurt ook wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Quad schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:10:
Dat was toch geen overtreding of wel..
Jawel, dat was een gele kaart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Als er iets meer scherpte in de passing zit dan doe je nul komma nul onder voor de USA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Hup Nederland! Scoren! :)F

Al 13 minuten bezig en nog niks tegen van USA... :)

[ Voor 50% gewijzigd door AW_Bos op 07-07-2019 17:14 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

We zijn in ieder geval kampioen 0 houden tegen Amerika! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Zo doorgaan en kijken wanneer Amerika moe begint te worden. Gaat lekker zo hoor.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Mx. Alba schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:14:
We zijn in ieder geval kampioen 0 houden tegen Amerika! :)F
Het is iets! :P

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

V.S. lijken meer bevreesd te zijn voor Oranje dan menigeen van tevoren voor wilde doen laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 16:00

Polycom

Poes van goud

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Verwijderd schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:15:
V.S. lijken meer bevreesd te zijn voor Oranje dan menigeen van tevoren voor wilde doen laten komen.
Dat vind ik ook. Zo komt het in elk geval wel over.
Pagina: 1 ... 31 ... 52 Laatste

Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.