Pff je kunt genadig wegkomen nu
eerst ff de bal in het netjeTyphone schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:47:
Pingel looool. Niet verdiend.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En terecht

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Oh en stel dat het lukt, ook nog dicht houden achterin. Dat is nog het spannendste.Gonadan schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:46:
Eerst VAR, dan raak, dan weer VAR, dan pas juichen.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
hahaha wat een mazzel, en nou moet in in september nog naar japan op vakantie
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:37
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Jaa tjonge jonge wat een mazzel zeg. Wel goed gedaan van Martens
F*cking Duitser dit.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Domme enrgie verspilling.. very not professional.
★ What does that mean? ★
Martens Matchwinner!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lieke Martens praat net als Kees Flodder.. zou ze ook hetzelfde juichen?
13:37
Dat is hands. Er is een reden waarom steeds meer verdedigers de handen op de rug houden. Dan zitten de armen echt tegen het lichaam...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Weinig maar wel in de baan van een doelpoging.Leon Zwiers schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:48:
lololol wat kon die Japanner eraan doen. Wat een farce
Is gewoon een penalty.
Onverdiend, maar accepteren.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Laat Japan maar snel gelijk maken, die verdienen het gewoon.
Testing, one, two ...
Zeker geen kogelvis neeMiki schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:49:
Ik zou voorlopig geen Japans bestellen, ze zullen dit niet zomaar vergeten
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wat een onzin. Wat een mentaliteit...hardware-lover schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:49:
De VAR is twijfelachtig dit WK
ICE ICE Baby
Wat uitverdedigen zeg.. Poah! Prut.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nu niet weer weggeven aub!!!!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zieje..van der gracht te laat. Zei het toch!
★ What does that mean? ★
Wat een haters ineens in het topic, waar is het chauvinisme?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Nah, van mij mag Nederland er echt nog wel eentje in schieten hoor, en heb geen bezwaar tegen een nog onterechter doelpunt.hardware-lover schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:49:
Gruwelijk wat een paniek
Stop dan ook gelijk maar met de VAR... Wat een blamage!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dat chauvinisme heb ik over 3 minuten, als NL zich gekwalificeerd heeft voor de laatste 8.Gonadan schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:50:
⏩ PVOutput☀️
Nou alleen bij deze wedstrijd hoor, de VAR heeft voor de rest echt wel goed gedaan. En dan nog, dit blijft ook mensenwerk, daar worden fouten in gemaakt. En nu hebben wij Oranje geluk.djmuggs schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:50:
De VAR is twijfelachtig dit WK
Edit: Rustig.
[ Voor 30% gewijzigd door Outerspace op 25-06-2019 23:04 ]
Gaat dit over de penalty? Die is gewoon terecht hoorHerman schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:51:
Leuk voor die meiden dat ze door kunnen. Maar in deze opstelling en met deze instelling zijn ze de volgende ronde toch compleet kansloos?
Omdat? Ze raakt de bal met de bovenarm en blokkeert het schot dat er waarschijnlijk in was gegaanHerman schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:51:
Dit was geen VAR beslissing, de scheidsrechter gaf hem zelf.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is Valenciennes, niet Valenciens !
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Leer eerst maar even de regelsHerman schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:51:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Verwijderd
Tegen Italië acht ik Nederland kansrijker dan tegen Japan hoor.Leon Zwiers schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:51:
Leuk voor die meiden dat ze door kunnen. Maar in deze opstelling en met deze instelling zijn ze de volgende ronde toch compleet kansloos?
1 wedstrijd die ik volledig kijk, omdat dat ballenzooi wat zij laten zien mij toch al niet kon boeien, krijg je dit flutgekloot op het veld te zien met 'oh oh de magische martens', komen ze er zo mee weg. Nee, niets oranje als je niet laat zien dat je de wilskracht hebt om te winnen.Gonadan schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:50:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Klopt, geheel volgens de regels.Vos schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:51:
[...]
Gaat dit over de penalty? Die is gewoon terecht hoor
⏩ PVOutput☀️
En de var leek het te bevestigen?gambieter schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:52:
Dit was geen VAR beslissing, de scheidsrechter gaf hem zelf.
Nederland moet door van de FiFa ivm de mooie sfeer van NL fans, dat is gratis PR
ICE ICE Baby
Was een 100 procent penalty, geen discussie over mogelijk. Arm niet langs het lichaam, redelijk dichtbij is niet goed genoeg. Dat de voorsprong gezien het spelbeeld onterecht is is dan jammer, een pingel trekt zich niets aan van het spelbeeld.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Het gaat niet om hoe je wint, als je maar vaker gescoord hebt dan je tegenstander...Leon Zwiers schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:51:
Zo'n foute pass, dat tie uiteindelijk goed is.. wat een talent
Beerensteyn lijkt wel de enige die nadenkt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo onverdiend. Dat zijn de beste overwinningen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
M'n linker oog bloed een beetje.. maar gefeliciteerd dames!
onverdiend gewonnen, maar dat is het geluk van de kampioen, mij hoor je niet klagen maar er is veel, heel veel werk aan de winkel
Nou lekker hoor, hoe het ook ging... hij is in de pocket!

Dik dik dik onverdiend. Wat een zaadpot spelen de dames. Moet echt wel anders dit. Oranje onwaardig.
Maar wel lekker Duits
Maar wel lekker Duits
Verwijderd
Pfff, nou nou nou, wat een vette mazzel man. Niet normaal meer.
Zie Nederland in de volgende ronde overigens wel van Italië winnen.
Zie Nederland in de volgende ronde overigens wel van Italië winnen.
Bam! Op naar Maria & Luigi!
⏩ PVOutput☀️
Ik moet zeggen dat ik het wel een lullige manier vind om te winnen.
Make lovecraft not warcraft.
Soms zit het tegen en soms zit het mee

ICE ICE Baby
Verwijderd
Die paniek op het laatste toont wel het spelbeeld en niveau van oranje aan. Daar win je het WK niet mee. Maar iedere wedstrijd weer een nieuwe kans. Ben bang dat het gewoon slechte tactiek is.
De VAR moet het alleen terugdraaien als het een overduidelijke fout is. Dat was het niet.Vos schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:52:
En de var leek het te bevestigen?
Positief aan deze wedstrijd: keepster Van Veenendaal. Die had ik niet hoog zitten, maar vanavond was ze erg goed (en had mazzel).
Zo winnen de duitsers al eeuwenSméagol schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:55:
ICE ICE Baby
Bah, totaal onverdiend, totaal onterechte penal, joepie wat zijn we weer goed

[ Voor 3% gewijzigd door blobber op 25-06-2019 22:57 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Van Veenendaal heeft ons ook wel erdoorheen gesleept met die goede redding! En dan die penal mee krijgen is wel fijn.
Er moet wel wat veranderen in dit elftal, de instelling is gewoon niet juist. De pressing is verkeerd, de diepte is er amper.
Geheel onterecht door maar boeiend.
Er moet wel wat veranderen in dit elftal, de instelling is gewoon niet juist. De pressing is verkeerd, de diepte is er amper.
Geheel onterecht door maar boeiend.
Lekker op z'n Duits gewonnen, daar win je toernooien mee! Compleet onverdiend maar door, op naar WK!
wordt Nederland nou het Griekenland van dit WK? Wat dat was tot nu toe het aller ergste en onderverdiende wat er in de voetbalsport is gebeurd
Het is te moeilijk voor de simpele voetbalfan. De scheidsrechter bepaalt, altijd. De VAR kan hooguit vragen om correctie als zij er van overtuigd zijn dat de scheidsrechter ernaast zit. Dan nog blijft dat de beslissing van de scheidsrechter.Qu3st schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:51:
Nou alleen bij deze wedstrijd hoor, de VAR heeft voor de rest echt wel goed gedaan. En dan nog, dit blijft ook mensenwerk, daar worden fouten in gemaakt. En nu hebben wij Oranje geluk.
EN HOU AUB EVEN OP MET HATEN OP DE VAR, DIE VAR WERKT GEWOON, MAAR DE FOUTEN MOGEN DUS JIET MEER GEMAAKT WORDEN?
Blijkbaar waren ze daar nu niet van overtuigd en daar is begrijpelijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Yep, sportieve mentaliteit. Ik heb zeggen en schrijven 0 (nul) goede wedstrijden van Nederland gezien dit toernooi, dus wat mij betreft had het vanavond afgelopen mogen zijn.
Testing, one, two ...
Zou die coach nu denken: "Mwah, ging prima, volgende keer weer starten met die Sanden, Spitse, Bloodworth en Martens......
Kun je niet maaaaaken man!Sméagol schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:55:
Bloodworth deed het toch prima?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Yup dan zien we deze wissels tegen Italië weer maar dan staan we al 3-0 achter haha.Leon Zwiers schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:57:
Zou die coach nu denken: "Mwah, ging prima, volgende keer weer starten met die Sanden, Spitse, Bloodworth en Martens......
Opgeven heeft helemaal niets met sportieve mentaliteit te maken.hardware-lover schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:57:
[...]
Yep, sportieve mentaliteit. Ik heb zeggen en schrijven 0 (nul) goede wedstrijden van Nederland gezien dit toernooi, dus wat mij betreft had het vanavond afgelopen mogen zijn.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Die liet veel steken vallen. Maar goed, de hele verdediging was gatenkaas.Gonadan schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:58:
Wat wil je er dan voor in de plaats ?Leon Zwiers schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:57:
Beerensteyn vierendelen, dan doet ze het ook niet meer zo lekker vrees ik.
Dit was echt dramatisch. Leren ze überhaupt een driehoekje te maken? Nu is het gewoon een mislukte passfestijn, en lange ballen naar nergens.
Verdedigend was het chaos
Verdedigend was het chaos
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Zo'n harde bal van zo dicht bij... Dat kun je de speelster niet verwijten. Daarom veel te licht voor een penalty.gambieter schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:55:
[...]
De VAR moet het alleen terugdraaien als het een overduidelijke fout is. Dat was het niet.
(...)
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Zowieso beginnen met de Beerenstein en Roord.gekkie schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:59:
[...]
Wat wil je er dan voor in de plaats ?
Beerensteyn vierendelen, dan doet ze het ook niet meer zo lekker vrees ik.
Die v.d Sanden hoef ik niet meer te zien. Spitse vertraagt de boel echt enorm, lekker eruit voor Roord. (Of Martens eruit voor Roord)
Verwijderd
Ze gaf strakke passes naar voren. Die weinig aankwamen.Gonadan schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 22:58:
Middenveld van Nederland werd overklast door Japan. Mede veroorzaakt door het niet het middenveld in durven gaan van de verdedigers van Nederland.
Hahaha Pierre gaat tekeer hoor. Heerlijk!
Dat vind ik ook, maar de regels zijn veranderd. Er zijn al meer van dat soort pingels gegeven, gisteren nog bij Zweden-Canada.Herman schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 23:00:
Zo'n harde bal van zo dicht bij... Dat kun je de speelster niet verwijten. Daarom veel te licht voor een penalty.
Ben wel benieuwd waarom het ineens zo onverdiend is?
Eerste helft 40 minuten de baas, 5 minuten niet.
Tweede helft initieel ook gewoon de wedstrijd in handen, alleen het laatste kwartier/twintig minuten is het billen knijpen.
Japan heeft uiteindelijk wel betere kansen gehad, maar dat was ook maar een korte fase stormen.
Eerste helft 40 minuten de baas, 5 minuten niet.
Tweede helft initieel ook gewoon de wedstrijd in handen, alleen het laatste kwartier/twintig minuten is het billen knijpen.
Japan heeft uiteindelijk wel betere kansen gehad, maar dat was ook maar een korte fase stormen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Volgens mij zijn de regels nu gewoon schot op doel -> hands -> penalty. Geen gezeur meer ook maar word wel feest in de eredivisie.gambieter schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 23:01:
[...]
Dat vind ik ook, maar de regels zijn veranderd. Er zijn al meer van dat soort pingels gegeven, gisteren nog bij Zweden-Canada.
Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.