[Voetbal] Het algemene vrouwenvoetbal topic

Pagina: 1 ... 11 ... 52 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Uffje schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:25:
[...]

Ik zie Albantar niks omschrijven dat het de sport niet ten goede komt.

En regels zijn gemaakt om het spel anders te laten verlopen, als buitenspel weg is heb je dadelijk ballen wachters en een gigantisch speelveld.
ik heb nergens voor afschaffen gepleit. maar verruimen, dat niet de 1e mm al telt.

maar goed. zullen we deze discussie verder laten rusten, agree to disagree, komt de leesbaarheid van het topic niet ten goede. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:56

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Uffje schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:25:
[...]

Ik zie Albantar niks omschrijven dat het de sport niet ten goede komt.

En regels zijn gemaakt om het spel anders te laten verlopen, als buitenspel weg is heb je dadelijk ballen wachters en een gigantisch speelveld.
Precies dat. Altijd als er iets begrensd wordt zal je grensgevallen hebben die net wel of net niet goed zijn en dan kan het inderdaad gaan over 1mm of 1ms. Denk bijvoorbeeld ook aan valse starts bij hardlopen of schaatsen. Die regels zijn gewoon nodig en doordat ze bestaan zorgen ze soms voor twijfelgevallen of verkeerde interpretaties. Daar kan je niet omheen, dat hoort erbij.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:29
Lol, zij tikte gewoon met haar handen de bal weg. Niets is te gek voor dit Kameroen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

dawg schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:28:
[...]

ik heb nergens voor afschaffen gepleit. maar verruimen, dat niet de 1e mm al telt.

maar goed. zullen we deze discussie verder laten rusten, agree to disagree, komt de leesbaarheid van het topic niet ten goede. :)
Waar je de grens ook legt, er zullen altijd situaties zijn waarbij iemand net 1mm te ver buiten spel staat en dan kan je dat zelfde argument weer gebruiken om het nog weer een millimeter op te rekken, ad infinitum. Of nou ja, tot je om buiten spel te staan in het doel van de tegenstander moet gaan staan.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:46
Rode kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:44

Pierre

Van nature lui!

Weer een vieze overtreding bah

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-10 12:24
Wat een idioot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:13

wontcachme

You catch me? No you wont

Smerige overtreding. hier lijkt de VAR toch wel op de plaats....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:34
Zouden de ouders van die nummer 7 van Kameroen trots op haar zijn :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:13

wontcachme

You catch me? No you wont

Geel? WTF. Geef dan ook gelijk maar geel aan die pissige die erbij stond

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bange scheids. Dat had rood moeten zijn, plus minimaal geel voor de Kameroen aanvoerder.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:13

Pinobigbird

doesn't share food!

Zo zeg, wat vervelend om naar te kijken hoe de Kameroenezen zich gedragen.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:15
Doei Kameroen, we gaan je niet missen. Wat een onsportief gedrag zeg.

edit; Ik vond de scheidsrechter overigens echt top dit keer, erg consistent en ook geen fouten met de VAR momenten gemaakt :)

[ Voor 48% gewijzigd door kevz op 23-06-2019 19:43 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Dit was een schandalige wedstrijd en eigenlijk hoort heel Kameroen voor het volgende toernooi verbannen te worden.

Ik weet nu nog niet goed wat ik net heb gezien, maar zeker die laatste aanslag op een Engelse speelster vind ik zwaar over de schreef gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
Volgende toernooi gewoon geen nummer 3's van de poule door laten gaan in de knock-out rondes. In de barrages moeten gewoon de kwalitatief beste landen tegen elkaar spelen.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:49
Dit Kameroen mag voor hun gedrag best een flinke boete krijgen, en enkele speelsters verbannen uit internationale wedstrijden. Verbannen voor het volgende toernooi vind ik niet correct. Kunnen best weer heel andere speelsters zijn

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

kevz schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:35:
edit; Ik vond de scheidsrechter overigens echt top dit keer, erg consistent en ook geen fouten met de VAR momenten gemaakt :)
Niet echt, ze was de controle compleet kwijt. Ze liet de Kameroenezen doordraaien.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
gambieter schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:45:
[...]

Niet echt, ze was de controle compleet kwijt. Ze liet de Kameroenezen doordraaien.
Ik vond dat de Chineze zich koel heeft gehouden ondanks het gemiep van sommige speelsters van Kameroen. Tuurlijk kan je iemand geel geven voor onnodig zeuren, maar dat had ook het tegenovergestelde effect kunnen hebben, dus ik vond het prima zo.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
What the hell Cameroon. Nog nooit zo iets gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Uitermate goed opgelost van deze scheids, Kameroen stond al bij de eerste tegenslag op ontploffen, de onsportiviteit en het onbegrip streden om de macht.

Kwalijk.

Ik kan me niet voorstellen dat je met al die hulpmiddelen nóg zo te keer gaat - überhaupt dat theatrale verongelijkte bij elke onwelgevallige beslissing.

Bah.

[ Voor 33% gewijzigd door Ramzzz op 23-06-2019 20:39 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
Ramzzz schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:35:
Uitermate goed opgelost van deze scheids, Kameroen stond al bij de eerste tegenslag op ontploffen, de onsportiviteit en het onbegrip streden om de macht.

Kwalijk.
Was het ook goed opgelost als een speler van Engeland geblesseerd was geraakt en de rest van het toernooi had gemist? Ik vond die laatste overtreding echt wel meer dan geel, want totaal niet de intentie om de bal te spelen en veeeeeel te laat.

Edit: blijkbaar verweten de spelers van Kameroen de VAR ook van racisme en dat daarom de beslissingen niet in hun voordeel werden genomen. Maar dat is echt absurd en mag door de FIFA ook wel veroordeeld worden.

[ Voor 17% gewijzigd door Pompi op 23-06-2019 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
GAIAjohan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:43:
Dit Kameroen mag voor hun gedrag best een flinke boete krijgen, en enkele speelsters verbannen uit internationale wedstrijden. Verbannen voor het volgende toernooi vind ik niet correct. Kunnen best weer heel andere speelsters zijn
Daar gaat het toch niet om.

Als je dit gedrag accepteert, dan krijg je morgen een scheidsrechter die een pistool trekt, ipv een gele of rode kaart. (En nee, die scheidsrechter is geen fictief voorbeeld. Ga maar zoeken, als je het jezelf afvraagd.)

Kameroen heeft zich ontzettend zwaar misdragen en dat mag best bestraft worden. Dan maakt het niet uit of je de volgende keer met andere speelsters op een toernooi verschijnt.

Normaal doen Zuid Amerikanen dit soort spel. Nu komen die gekke Afrikanen ook met deze onheil. Dat kan gewoon niet.

Ik vind dit best een zwarte dag voor het voetbal. En of het vrouwen of mannen zijn, maakt geen ruk uit. -O- :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Nou, de "damesvoetval is veel leuker want ze vallen minder en zeuren niet zoveel" mag na dit seizoen anders ook wel de koelkast in. Bijna elke wedstrijd is het bal, klagen ze over de VAR en staan ze als 11 Neymars om de scheidsrechter heen. Die mythe is ook doorgeprikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

PWM schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:47:
Nou, de "damesvoetval is veel leuker want ze vallen minder en zeuren niet zoveel" mag na dit seizoen anders ook wel de koelkast in. Bijna elke wedstrijd is het bal, klagen ze over de VAR en staan ze als 11 Neymars om de scheidsrechter heen. Die mythe is ook doorgeprikt.
Ben ik totaal niet met je eens.

Dit Kameroen is van een buitencategorie, geen enkel ander land heeft zich zo misdragen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ramzzz schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:51:
[...]

Ben ik totaal niet met je eens.

Dit Kameroen is van een buitencategorie, geen enkel ander land heeft zich zo misdragen.
Het "misdragen" is inderdaad een Kamaroenees feestje. De klachten over de VAR na de wedstrijd en het klagen bij de scheidsrechter zie ik toch echt wel regelmatig.

Klein voorbeeld:

https://www.smh.com.au/sp...nedy-20190623-p520f4.html

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 23-06-2019 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Heerlijke volksliederen en Frankrijk staat nu op 1-0 voorsprong.

Maar Brazilianen zijn altijd levensgevaarlijk. Let's roll.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
PWM schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:52:
[...]

Het "misdragen" is inderdaad een Kamaroenees feestje. De klachten over de VAR na de wedstrijd en het klagen bij de scheidsrechter zie ik toch echt wel regelmatig.

Klein voorbeeld:

https://www.smh.com.au/sp...nedy-20190623-p520f4.html
Dit is ook de allereerste keer dat ze met de VAR te maken hebben. Blijkbaar zijn de beelden ook op de schermen in het stadion te zien en kunnen ze er hun eigen mening ook meteen over vormen ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ik snap dat loopvoetbal met lange ballen van de kant van Brazilië niet.. tegen Renard kun je koppend toch niet winnen. En juist met dit middenveld moet je iets kunnen

[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 23-06-2019 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Het gedoe van Kameroen, was dit na het afkeuren van de buitenspel goal? Had ff geen geluid maar zag wel veel protest, ook een speler die door de coach in bedwang gehouden moest worden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Quad schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:10:
Het gedoe van Kameroen, was dit na het afkeuren van de buitenspel goal? Had ff geen geluid maar zag wel veel protest, ook een speler die door de coach in bedwang gehouden moest worden.
Het toekennen van de 2-0 én het afkeuren van de 2-1.
Bij het afkeuren van de 2-1 waren meerdere speelsters zo emotioneel dat de coach ze in bedwang moest houden

Daarna meerdere malen heel smerig spel

[ Voor 17% gewijzigd door GAIAjohan op 23-06-2019 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Brazilië valt wat tegen zo. Als ze zo slordig blijven gaat Frankrijk niet in de problemen komen.
PWM schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:47:
Ik wacht nog steeds op de eerste positieve post van je in dit topic. Als je dit WK niet leuk vindt hoef je niet te kijken hoor. :>

[ Voor 9% gewijzigd door Gonadan op 23-06-2019 21:14 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Dit is gewoon een doelpunt.

Herstel, dit is volgens de nieuwe regels gewoon hands.

[ Voor 51% gewijzigd door mavaros op 23-06-2019 21:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik ben het eens met de scheidsrechter. De Franse speelster ging voor stormram, niet voor de bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 20:55
Arbiter acec les ballons hoor, stadion vol fransen en dan afkeuren

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
Terecht afgekeurd, speler valt de keeper aan.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Ook hier weer een dreigende revolutie.

Waar gaat dit heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mavaros schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:24:

Iets met doelgebied en onbesuisd doorgaan op een keeper die een bal probeert te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
mavaros schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:28:
Ook hier weer een dreigende revolutie.

Waar gaat dit heen.
Hangt beetje escalatie in de lucht.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ik ben het niet vaak eens met @gambieter dus is het des te meer tekenend dat ik het nu wel met hem eens ben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

gambieter schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:27:
Ik ben het eens met de scheidsrechter. De Franse speelster ging voor stormram, niet voor de bal.
Dat was niet vanuit alle hoeken even duidelijk.

Goedkeuren had ik ook, niet gek gevonden, maar ik ben het wel met deze beslissing eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gonadan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:13:

Ik wacht nog steeds op de eerste positieve post van je in dit topic. Als je dit WK niet leuk vindt hoef je niet te kijken hoor. :>
Ik heb kaartjes tegen Japan en 4 kaarten voor het gezin voor de kwartfinales ;) Ik ben juist redelijk committed :p Laat onverlet dat ik best wat gezeur en gezanik zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
PolarBear schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:28:
[...]

Iets met doelgebied en onbesuisd doorgaan op een keeper die een bal probeert te vangen.
Dat gebeurt in de CL ook niet.

Hier was sprake van een ruwe aanval. Voetbal is geen contactsport.

Kijk, nu net zie je een vuile overtreding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zo, het schoffelen is al begonnen zo te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

mavaros schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:32:
Voetbal is geen contactsport.
:?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 21:30

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gadverdamme, die vrouwen zijn net zo erg als de mannen van brazillie, zie dat gebaar naar die scheids.. moet je gewoon direct geel voor geven.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 23-06-2019 21:36 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Herstel.

Voetbal is een contactsport. Het is dus geen NBA wedstrijd.

Maar ondertussen wordt dit weer een ouderwetse clash tussen ZA en Europa. Ik mis alleen de ambulance nog die het veld op gaat rijden.

Die vrouwen gaan vandaag helemaal los. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
mavaros schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:24:

Schouder is geen hands ... (net als bij Noorwegen).

Die keepster kwam zelf buiten de 5 meter, die speelster was er al zo goed net als haar directe tegenstander waar ze een duel mee aanging.
Wel kan je zeggen dat ze die bal zonder het contact waarschijnlijk wel zou hebben gevangen (in tweede instantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Cruijff had hem buitenkantje links genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 19:01:
[...]

Daarom gewoon alle elektronica en beeldje voor beeldje herhalingen verbieden. Gewoon weer terug naar bij twijfel doorspelen. :P
terug naar? deden ze het ooit maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 07-10 19:29
"Die kaas stinkt hè?" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Pompi schreef op zondag 23 juni 2019 @ 20:38:
[...]

Edit: blijkbaar verweten de spelers van Kameroen de VAR ook van racisme en dat daarom de beslissingen niet in hun voordeel werden genomen. Maar dat is echt absurd en mag door de FIFA ook wel veroordeeld worden.
Dat is de trend tegenwoordig. Engeland mooi verdiend gewonnen. Ben benieuwd wat voor straf Kameroen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nette goal van Frankrijk :)

En BRA op de lat, mooie redding, terwijl de Braziliaanse keepster erg matig is.

[ Voor 60% gewijzigd door gambieter op 23-06-2019 22:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

"Marie-Soleil Baudouin, mooie naam!"

Zou hij dat ook zeggen over een mannelijke scheids?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
RTL meent even mensen belachelijk te moeten maken omdat ze niet goed Engels kunnen...
Belachelijk gewoon
https://www.rtlnieuws.nl/...n-moeite-met-communiceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Is het geluid bij jullie ook zo slecht? Die commentator komt nauwelijks boven die 6 mensen op de tribune uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Nou, daar gaan we even voor zitten. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

O nee, buitenspel, alweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Toch een doelpunt, dankjewel VAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Ah, toch een goal. Kijk, zo hoort de VAR te werken. Snel en effectief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
Nee hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Maar dit is dan ook een ideale situatie. Buitenspel of niet, geen gedoe.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Hoe kan je dit afvlaggen? Het zit niet eens in de buurt van twijfel. Hoef je als grensrechter je best niet meer te doen omdat we toch een VAR hebben of zo? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Gelukkig, de VAR was wakker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Gonadan schreef op zondag 23 juni 2019 @ 22:26:
Hoe kan je dit afvlaggen? Het zit niet eens in de buurt van twijfel. Hoef je als grensrechter je best niet meer te doen omdat we toch een VAR hebben of zo? :?
Niet zo gek, dat gebeurt in de ED of zelfs de CL ook regelmatig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Ramzzz schreef op zondag 23 juni 2019 @ 22:28:
Niet zo gek, dat gebeurt in de ED of zelfs de CL ook regelmatig.
Wel gek. En als het daar ook gebeurt dan is het daar ook gek. :P

Dan sta je gewoon verkeerd gepositioneerd en/of niet op te letten. Hoe dan ook niet in staat om het goed in te schatten en dan moet je gewoon niet vlaggen. Matig

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenTheStig schreef op zondag 23 juni 2019 @ 22:23:
Is het geluid bij jullie ook zo slecht? Die commentator komt nauwelijks boven die 6 mensen op de tribune uit.
Niet over klagen, veel mensen zouden jouw tv graag hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
gambieter schreef op zondag 23 juni 2019 @ 22:31:
[...]

Niet over klagen, veel mensen zouden jouw tv graag hebben :+
Hoe weet jij nou weer dat ik een 77 inch oled heb? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
'Eerste grote toernooi was het EK in 2017' ...
Thiney is also a member of the France women's national football team making her first major tournament appearance with her nation at UEFA Women's Euro 2009.
Of ik lig half in coma en hij had het over iemand anders :P
Maar het was net na de wissel. ...

[ Voor 17% gewijzigd door apis29 op 23-06-2019 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Nu online
Dat Franse publiek is wel erg onsportief zeg, met het constant uitfluiten van de Braziliaanse keeper.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Zo hee, prima verdedigd.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:33
Indrukwekkend wat de dames vanavond neerzetten aan spel. Het is vermakelijk om naar te kijken en bij vlagen verzorgd en technisch van een behoorlijk niveau.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:09
Mx. Alba schreef op zondag 23 juni 2019 @ 22:20:
"Marie-Soleil Baudouin, mooie naam!"

Zou hij dat ook zeggen over een mannelijke scheids?
Zou jij je dat ook afvragen bij een vrouwelijke commentator?

Goeie goal wel van Henry

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Mooie goal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Zeer mooi doelpunt. Ze vieren het ook alsof ze nu al door zijn, maar Brazilië is wel gewoon gevaarlijk geweest. Ze moeten het kwartiertje echt nog een even uitspelen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 15:52

Polycom

Poes van goud

Het was weer van een bedenkelijk niveau, wel spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008

Fiber

Beaches are for storming.

Nou, het thuisland is door, goed voor het toernooi, jammer voor Brazilië...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

edie schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:16:
Dat Franse publiek is wel erg onsportief zeg, met het constant uitfluiten van de Braziliaanse keeper.
Ik zat me daar fiks aan te ergeren ja. :/

De uitslag is niet onterecht, maar het had net zo goed andersom kunnen zijn.

Geen overtuigend Frankrijk, in elk geval.

Jammer dat Marta uit het toernooi is, wat een klasse speelster is dat toch. Super sportief, een voorbeeld voor velen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Het gaat straks wel een soort veredeld EK worden... :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Fiber schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:54:
Het gaat straks wel een soort veredeld EK worden... :)
Het is ook niet ondenkbaar dat alleen Engeland en Frankrijk straks Europa nog vertegenwoordigen. Ofwel, het kan eigenlijk nog alle kanten op. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

T-MOB schreef op zondag 23 juni 2019 @ 23:23:
Zou jij je dat ook afvragen bij een vrouwelijke commentator?
offtopic:
Ik in ieder geval wel

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Engelse coach Phil Neville heeft zich niet ingehouden bij interviews: England’s Phil Neville accuses Cameroon of ‘shaming football’
On an evening when Phil Neville accused Cameroon’s coach of allowing his team to “shame football”, England’s progress to the last eight and a quarter-final in Le Havre against Norway on Thursday was almost reduced to a footnote. Alain Djeumfa’s side had transformed this last-16 tie into farce with his team briefly refusing to restart the game after an England goal was given by VAR and another from Cameroon disallowed. Afterwards Neville advised them to “get your ship in order”.
...
“We’ve seen Cameroon people fighting in the VIP area. We’ve seen Cameroon people fighting in our hotel. I’d say to the Cameroon people ‘get your ship in order’. I don’t want to talk about what happened at the hotel.
Houghton, de speelster waar de smerige overtreding aan het einde op werd gemaakt, is een twijfelgeval voor de volgende ronde. Dat mogen ze van mij best retrospectief gaan straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
<knip>

Kappen nou met dat getroll.

[ Voor 95% gewijzigd door Ramzzz op 24-06-2019 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Ik heb die laatste overtreding op Houghton opgezocht, en holy fuck waarom deed de VAR hier niets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
SpeedQber schreef op maandag 24 juni 2019 @ 10:40:
Ik heb die laatste overtreding op Houghton opgezocht, en holy fuck waarom deed de VAR hier niets?
Heb je wel goed opgelet? ;)
SpeedQber schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:16:
[...]

Het filmpje dat ik heb gezien, liet alleen een gele kaart zien.
De VAR liet juist de scheidsrechter naar het scherm komen [wat alleen gebeurt bij een potentiële rode kaart overtreding] die daarop alleen een gele kaart trok. Ik weet eigenlijk niet eens meer of er wel voor een overtreding was gefloten in eerste instantie.

[ Voor 49% gewijzigd door apis29 op 24-06-2019 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
apis29 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:12:
[...]

Heb je wel goed opgelet? ;)
Het filmpje dat ik heb gezien, liet alleen een gele kaart zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Wedstrijden van 24 juni:

18:00 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7Sft0njtW2PNuZGaFs1IJYKF/full.png Spanje vs Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MV8soPqJXJEG5MeYNcJwQnQu/full.png Verenigde Staten [NPO2, Canvas, BBC2, ARD]
21:00 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8pWFjKZr7bBhfy5YTlfdtWeu/full.png Zweden vs Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/R5oXV5sl5Occvi2QEDKc2qrR/full.png Canada [NPO3, Ketnet, ARD]

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 24-06-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
Zo deze wedstrijd is wel na 5 minuten gespeeld dacht ik, en dan blunderen ze achterin ontzettend bij VS. Nog knap afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ergerlijk dat geloop met de bal van Spanje, alsof ze sneller zijn :+ . Passen die handel **$*#*$*.
Spaanse goal ook maar net geen buitenspel en ze had hem ook wel terug mogen geven aan 17.
#6 loopt ook de hele tijd aan de verkeerde kant te dekken, ziet zeker niks meer uit dr rechteroog ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Wat zitten die Amerikanen achterin te doen?!
apis29 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 11:23:
Wedstrijden van 24 juni:

18:00 [Afbeelding] Spanje vs [Afbeelding] Verenigde Staten [NPO2, Canvas, BBC2, ARD]
21:00 [Afbeelding] Zweden vs [Afbeelding] Canada [NPO3, Ketnet, ARD]

[YouTube: Alexi Lalas previews 2019 Women’s World Cup™, predicts early exit for Team USA | SOCCER | THE HERD]
Ik vond hem vroeger cooler
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BOTA4NDc0MGEtOTk5YS00YWJhLThiMTktZDBiMjBkMDg0OGY4XkEyXkFqcGdeQXVyMjUyNDk2ODc@._V1_UY317_CR51,0,214,317_AL_.jpg

[ Voor 91% gewijzigd door GAIAjohan op 24-06-2019 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Spanje - USA is eigenlijk onverwacht spannend en leuk. Ik hoop dat Spanje dit goede spel volhoudt en wint. Zou wel een verrassing zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Oh ik haal de bal niet laat ik maar vallen...

Goedzo Makkelie

[ Voor 17% gewijzigd door toolkist op 24-06-2019 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Die penalty is echt een cadeautje! Wordt nauwelijks geraakt én gaat heel laat neer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tk55 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:30:
Die penalty is echt een cadeautje! Wordt nauwelijks geraakt én gaat heel laat neer.
Danny gaat Spanje redden... :)

F*k, toch niet...

[ Voor 4% gewijzigd door Fiber op 24-06-2019 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag hopen dat ze mee gaat in het oordeel van de VAR inderdaad. Dit zou wel erg sneu zijn voor Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lijkt erop dat ze de bal speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Weer een reden om de VAR ipv de scheids leidend te maken in dit soort situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:32:
Lijkt erop dat ze de bal speelt?
Dat ook nog. Zwak dat ze deze penalty geeft... Zeer licht contact, bal wordt geraakt en de kans was ook ruim verkeken. Daarom gaat ze waarschijnlijk ook liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mja dit was imho eerder een gele kaart voor een swalbe dan een penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Morgan durft niet...

Shit, 1-2

Hup Spanje, alle remmen los en doe wat terug!

[ Voor 60% gewijzigd door Fiber op 24-06-2019 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik nu hopen dat ze hem houdt....
Pagina: 1 ... 11 ... 52 Laatste

Let op:
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.