"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Verwijderd
En de VARedie schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:34:
Dit lijkt wel het WK van de penalty's...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dit is een ongelooflijke blunder in mijn ogen.
Dat was vorige zomer al zo. Nu wordt er wel bizar veel penalty's gegeven.
Je zou als amateur scheids toch gewoon altijd de (semi?)prof met tv beelden moeten geloven?Tk55 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:33:
[...]
Dat ook nog. Zwak dat ze deze penalty geeft... Zeer licht contact, bal wordt geraakt en de kans was ook ruim verkeken. Daarom gaat ze waarschijnlijk ook liggen.
Zijn er eigenlijk al penalty's gemist dit WK? Die keepster kwam ruim een halve meter te kort om bij de hoek te komen

Maar zo wordt je wel wereldkampioen. Slecht spelen en wellicht toch winnen.dawg schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:39:
zo niet verdiend als de vs wint. te makkelijk gegeven strafschoppen, vooral die laatste.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
vs wordt geen wereldkampioen denk ik. zo goed zijn ze niet meer.Fiber schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:40:
[...]
Maar zo wordt je wel wereldkampioen. Slecht spelen en wellicht toch winnen.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik help het je hopen...dawg schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:42:
[...]
vs wordt geen wereldkampioen denk ik. zo goed zijn ze niet meer.
Eerst morgen Nederland maar eens zien in de eerste wedstrijd die ze echt MOETEN winnen...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik vind ze wel goed partij bieden. In de aanloop naar het WK wonnen ze met 3-0 van Nederland volgens mij, ze zijn wel goed.GAIAjohan schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:49:
Spanje zit heel erg dom te spelen met lange ballen etc
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Ik snap ook weinig van die lange voorzetten. Ze hebben genoeg techniek in huis om gewoon al opbouwend voor het goal te komen.GAIAjohan schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:49:
Spanje zit heel erg dom te spelen met lange ballen etc
Vederlicht ja.Lasmibalsingh schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:45:
Tweede penalty was wel heel makkelijk gegeven, niets aan de hand eigenlijk. Maar wellicht speelt het harde spel over de gehele wedstrijd gezien van Spanje mee in de beslissing.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Inderdaad. Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar ik heb geen kansen van de VS gezien.Lasmibalsingh schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:52:
[...]
Ik vind ze wel goed partij bieden. In de aanloop naar het WK wonnen ze met 3-0 van Nederland volgens mij, ze zijn wel goed.
Dan kun je zeggen dat de VS sterker was, maar dat moet zich wel uitbetalen in kansen en goals.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bij Engeland - Kameroen gebeurde vlgns mij nog meer dan bij alle twee van vandaag en daar werd niks gegeven.toolkist schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:37:
[...]
Je zou als amateur scheids toch gewoon altijd de (semi?)prof met tv beelden moeten geloven?
Zijn er eigenlijk al penalty's gemist dit WK? Die keepster kwam ruim een halve meter te kort om bij de hoek te komen
Keepster ging nu vanuit stilstand, bij de eerste huppelde ze tenminste nog heen en weer. Zo te zien mag je zelfs niet van achter de doellijn beginnen wat ze wel regelmatig roepen op tv als zgn. alternatief zodat je nog wat momentum kan opbouwen.
Zeurt niet? Heb je nr.13 niet gezien, het enige wat ze in deze wedstrijd goed heeft gedaan is zeurenGrindtegel schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:46:
Mwa ondanks twee discutabele pingels vind ik toch wel dat VS de verdiende winnaar wordt. Spanje geeft goed weerstand maar ook niet echt meer dan dat en Amerika werkt er wel knijterhard voor, zeurt niet en speelt niet gemeen

Uiteindelijk is 2-1 voor Amerika wel wat ik ingevuld had. Wedstrijd ook min of meer zoals verwacht (nou ja vooral de tweede helft, Spanje speelde veel directer in de eerste; misschien wel nav de oefenwedstrijd begin dit jaar), alleen manier van doelpunten niet per se
[ Voor 35% gewijzigd door apis29 op 24-06-2019 21:03 ]
Ownee, bij Canada doet niemand het
[ Voor 42% gewijzigd door Nibbz op 24-06-2019 21:00 ]
13:37
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De VAR, vandaag Makkelie, gaf aan dat de scheids toch maar even moest gaan kijken. Hij kan verder niks anders doen dan adviseren, en als de scheids het een penalty vindt ligt het niet aan de VAR.gambieter schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:59:
Misschien maar eens een hacker inhuren die de VAR saboteert
Ik ben heel blij met een VAR, alleen blijft het soms dramatisch met niveau van de scheidsrechters!
[ Voor 7% gewijzigd door Qu3st op 24-06-2019 21:10 ]
... na de zomer
1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5
Nope, die bij de Duitse tv is/zijn wel goed. Iirc ook bij het WK vorig jaar wedstrijden mogen doen ...Uffje schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:39:
Is er eigenlijk een vrouwelijke commentator bij voetbal van de NOS?
Vindt je het als een vrouw klinken dan
'Pet peeve' van de avond: Labbey? Who de f is Labbey? (Labbé)
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 24-06-2019 21:45 ]
M’n Duits is niet zo sterk, maar ik ga het eens opzetten. Kan in ieder geval niet saaier dan Arno.apis29 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:43:
[...]
Nope, die bij de Duitse tv is/zijn wel goed. Iirc ook bij het WK vorig jaar wedstrijden mogen doen ...
[...]
Vindt je het als een vrouw klinken dan?
... na de zomer
Weet niet of die nu bezig is maar ze hebben er wel een of twee iigUffje schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:45:
[...]
M’n Duits is niet zo sterk, maar ik ga het eens opzetten. Kan in ieder geval niet saaier dan Arno.
[ Voor 9% gewijzigd door apis29 op 24-06-2019 21:48 ]
Ze is inderdaad druk aan het babbelen op de duitser.apis29 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:47:
[...]
Weet niet of die nu bezig is maar ze hebben er wel een of twee iig(België /Ketnet kijken kan ook nog alleen is geen HD zender)
Wel leuk: “ das ist risico was sie da macht!”
[ Voor 7% gewijzigd door Woopdedooo op 24-06-2019 22:05 ]
... na de zomer
Een pass naar nergens, keihard naar voren rammen. Lopen, lopen en nog eens lopen en de bal verliezen
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dit is ook geen aangeschoten handsGrindtegel schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:24:
vroegah was het aangeschoten hands, tegenwoordig is het gewoon hands en dus penalty
... na de zomer
Zweden had er weldeglijk voordeel bij dus ik denk het welMx. Alba schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:25:
Technisch misschien een penalty volgens de letter... Maar is dat ook in de geest van de regels?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
[ Voor 25% gewijzigd door Fiber op 24-06-2019 22:26 ]
Was die arm tegen het lichaam, dan vond ik het er ook geen. Maar nu stak de arm gewoon zijwaarts.Mx. Alba schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:25:
Technisch misschien een penalty volgens de letter... Maar is dat ook in de geest van de regels?
Ik heb een hekel aan sommige Spaanse teams, maar als er één ding is wat die kunnen is het verdedigen met de handen gewoon op de rug. Kunnen Nederlandse teams ook nog wat van leren.
[ Voor 5% gewijzigd door wontcachme op 24-06-2019 22:27 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
edit: verbazingwekkend dat hier ook mensen het geen pingel vinden.
[ Voor 22% gewijzigd door P.O. Box op 24-06-2019 22:28 ]
Hah, nul penalty.
[ Voor 10% gewijzigd door Mx. Alba op 24-06-2019 22:39 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
... na de zomer
OMFG hoe krijgt hij dit nou weer voor elkaarapis29 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 21:43:
[...]
'Pet peeve' van de avond: Labbey? Who de f is Labbey? (Labbé)

Weer 7 min extra tijd
[ Voor 5% gewijzigd door SpeedQber op 24-06-2019 22:48 ]
Goed voorbereid idd die Vermeulen; moest zeker iemand last-minute vervangen

[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 24-06-2019 22:53 ]
Hij weet waarschijnlijk niet eens dat Canada tweetalig is.SpeedQber schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:47:
OMFG hoe krijgt hij dit nou weer voor elkaar
Weer 7 min extra tijd
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sommige van de NOS weten France nog niet eens fataoenlijk ui te spreken…Gonadan schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:51:
[...]
Hij weet waarschijnlijk niet eens dat Canada tweetalig is.
... na de zomer
Maar ook compleet dat accent negerenGonadan schreef op maandag 24 juni 2019 @ 22:51:
[...]
Hij weet waarschijnlijk niet eens dat Canada tweetalig is.
... na de zomer
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
... na de zomer
⏩ PVOutput☀️
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
⏩ PVOutput☀️
Die statistieken heeft Frank Wielaard ook gebruikt.Quad schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:49:
Volgens deze statistieken heeft Nederland 50% kans om kampioen te worden.
... na de zomer
18:00
Italië vs
China [NPO2, Canvas, BBC2, ZDF]
21:00
Nederland vs
Japan [NPO3, Ketnet, BBC4, ZDF]
[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 25-06-2019 12:34 ]
Ik denk dat Italië deze pot wel wint, China heeft slechts 1x gescoord dit WK.
⏩ PVOutput☀️
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
Ah, goeie zaak! geen penalty!
[ Voor 5% gewijzigd door Nibbz op 25-06-2019 18:27 ]
Bijna China
Maar was niet echt gevaarlijk spel, eerder van die Chinese die naar de bal dook.
⏩ PVOutput☀️
Wordt nog best een lastige tegenstander voor de winnaar van straks ...
... na de zomer
Het begin heb ik gemist maar China combineert veel beter.
Lijkt uithuidingsvermogen te betreffen.. als dat zo is dan maakt china gehakt van ze in de tweede helft.
[ Voor 69% gewijzigd door MrMonkE op 25-06-2019 18:46 ]
★ What does that mean? ★
Eerste gedeelte 1e helft was Italië stukken beter, en heeft een flink aantal kansen gehad. Maar nu zijn ze erg weggezakt qua niveau en kan China makkelijk combineren.MrMonkE schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 18:41:
Dat uitverdedigen door italie over links daarnet..
Het begin heb ik gemist maar China combineert veel beter.
[Instagram: Team USA has the championship mindset at its foundation. Before they were stars on the international stage, members of the USWNT won 13 NCAA national championships. #FIFAWWC ]
★ What does that mean? ★
... na de zomer
2-0 is wel een mooie eindstand

[ Voor 32% gewijzigd door apis29 op 25-06-2019 19:24 ]
Lijkt me wel prettig.
★ What does that mean? ★
Hebben ze rond de 30e minuut gedaan, denk dat ze dat zo ook gaan doen hoor.
Wel mooie actie van die 10.
ja.
ja...
ja
(Ben ik nu gemeen?)
★ What does that mean? ★
Bij de Italiaansen zaten er ook een paar.apis29 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 19:22:
Li(Lee zijn Koreanen of Kantonezen
)
2-0 is wel een mooie eindstand
Barto-Li, Girel-Li, Marchitel-Li.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Kortom de spelers van de VS komen uit de VS?apis29 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 18:51:
[Instagram: Three former student-athletes are representing #NED in the #FIFAWWC Round of 16: Loes Geurts | @wiuwsoccer Merel van Dongen | @alabamasoccer Sarina Wiegman | @uncwomenssoccer]
[Instagram: Team USA has the championship mindset at its foundation. Before they were stars on the international stage, members of the USWNT won 13 NCAA national championships. #FIFAWWC ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
https://nos.nl/wk2019/liv...tbal-nederland-japan.html
Ik verwacht eigenlijk wel dat Nederland dit gaat winnen, maar eerder met hooguit 60/40 kansen. Ik krijg toch dat gevoel dat Japan meer kan dat ze hebben laten zien tot nu toe... WIe weet
... na de zomer

Wie? Wat? Waar? Que?Uffje schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 20:31:
Eens kijken of hij vandaag weer iemand de mond gaat snoeren (weet even niet z’n naam)
Gonadan schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 20:28:
[...]
Terwijl door de NOS keurig werd vermeld dat ze nergens in speelden.
En:
1: "Is dit de mond snoeren?" Van de Donk lacht en beetje.
2: "Van de Donk moest heel hard lachen om mond snoeren."
3: "Van de Donk zei dat ze ons de mond gesnoerd heeft."
W...t...f...
Oh, en dan: "Wiegman wil wel graag het laatste woord hebben.".
Wat is dit voor putje der journalistiek wat ze hierop gezet hebben.
... na de zomer
Een journalist vroeg aan vd Donk of ze met haar spel de criticasters de mond had gesnoerd
Graag in dit topic on-topic blijven, klagen over het niveau van mannen versus vrouwen hoeft dus niet.