Ik heb een Moto One Vision en het Motorola recue programma op mijn PC geinstalleerd.Lars schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:27:
Voor de mensen die net als ik wachten op de Android 11 update voor de one vision, hier het antwoord van de helpdesk:
Beste Lars
Goedemorgen
Ik kom bij je terug na overleg met het technische team
Er zijn sommige problemen gemeld van gebuikers met het maken/ontvangen van oproepen sinds de installatie van de Android 11-update. Als gevolg hiervan hebben we de uitrol van de update in Europa geannuleerd terwijl deze problemen worden onderzocht.
Onze excuses voor het ongemak. We werken eraan om de oorzaak van dit probleem te achterhalen en de uitrol van de Android 11-update zo snel mogelijk te hervatten.
Wanneer je herstel kiest krijg je direct de Android 11 als firmware aangeboden.
De beveiligings updates zijn dan ook bijgewerkt tot 1 oktober.
Het is wel een ADB flash, dus je telefoon is weer helemaal leeg. Zorg voor Google backup en persoonlijke bestanden backup kun je in het rescue programma doen. Je moet alleen al je wachtwoorden weer in alle apps invoeren.
Ik heb de stap gedaan omdat de telefoon niet altijd lekker met mij Unify AP verbond. Trage data doorvoer en websites werden niet gevonden.
Ik heb dit probleem nog niet in Android 11 gezien. Alles werkt gewoon prima.
SMA STP10000TL20 met 10440 Wp 35°Zuid, Intergas Xtreme36 met Remeha Elga Ace 6kW