Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje555
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-05 17:21
Lars schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:27:
Voor de mensen die net als ik wachten op de Android 11 update voor de one vision, hier het antwoord van de helpdesk:

Beste Lars

Goedemorgen

Ik kom bij je terug na overleg met het technische team

Er zijn sommige problemen gemeld van gebuikers met het maken/ontvangen van oproepen sinds de installatie van de Android 11-update. Als gevolg hiervan hebben we de uitrol van de update in Europa geannuleerd terwijl deze problemen worden onderzocht.

Onze excuses voor het ongemak. We werken eraan om de oorzaak van dit probleem te achterhalen en de uitrol van de Android 11-update zo snel mogelijk te hervatten.
Ik heb een Moto One Vision en het Motorola recue programma op mijn PC geinstalleerd.
Wanneer je herstel kiest krijg je direct de Android 11 als firmware aangeboden.
De beveiligings updates zijn dan ook bijgewerkt tot 1 oktober.
Het is wel een ADB flash, dus je telefoon is weer helemaal leeg. Zorg voor Google backup en persoonlijke bestanden backup kun je in het rescue programma doen. Je moet alleen al je wachtwoorden weer in alle apps invoeren.
Ik heb de stap gedaan omdat de telefoon niet altijd lekker met mij Unify AP verbond. Trage data doorvoer en websites werden niet gevonden.
Ik heb dit probleem nog niet in Android 11 gezien. Alles werkt gewoon prima.

SMA STP10000TL20 met 10440 Wp 35°Zuid, Intergas Xtreme36 met Remeha Elga Ace 6kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqu
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-02 20:39

aqu

Een vraagje, zitten jullie ook nog op de patch van 1 jul?
Mijn one action blijft er ook op hangen en hoop nog steeds op een OTA update.
Denken jullie dat daar nog kans op is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-05 17:57

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

aqu schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:58:
Ik zit ook nog op 1 juli. Ik had geen update meer verwacht naar Android 11 maar dat zou dus wel nog moeten gebeuren. Ik zie dat nu niet: "Je apparaat is up-to-date".

Net gevonden op Reddit:
Edit: Dec. 2nd 2021 Mail by Motorola: "The introduction of the Android 11 update for the Motorola One Vision had started but was paused for the time being because some customers had problems making calls. Our technicians are working on a version of the update to fix the bug. The update is now in testing phase and you will get it shortly".
Mogelijk dat dit dan ook voor de One Action geldt.

[ Voor 37% gewijzigd door Twee Dee op 07-12-2021 10:50 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
aqu schreef op maandag 6 december 2021 @ 20:58:
Hier met firmware-versie RETEU kreeg ik op 24 november de november-patch binnen op mijn One Action. De upgrade naar Android 11 heb ik ook al maanden geleden ontvangen.

[ Voor 4% gewijzigd door TexMex op 07-12-2021 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Het lijkt er in ieder geval op dat de Rescue and Smart Assistant Tool de oplossing is om opgelopen achterstanden met betrekking tot updates weer in te lopen:
TexMex schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 11:48:
Vreemd, op de One Action werkt Android 11 helemaal prima sinds ik de upgrade begin september ontving.

Ik weet nog dat ik voor mijn upgrade naar Android 10 deze tool gebruikt heb: https://www.motorola.com/us/rescue-and-smart-assistant/p. Misschien valt dat nog te proberen.
Pietje555 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 08:27:
[...]

Ik heb een Moto One Vision en het Motorola rescue programma op mijn PC geinstalleerd.
Wanneer je herstel kiest krijg je direct de Android 11 als firmware aangeboden.
De beveiligings updates zijn dan ook bijgewerkt tot 1 oktober.
Het is wel een ADB flash, dus je telefoon is weer helemaal leeg. Zorg voor Google backup en persoonlijke bestanden backup kun je in het rescue programma doen. Je moet alleen al je wachtwoorden weer in alle apps invoeren.
Ik heb de stap gedaan omdat de telefoon niet altijd lekker met mij Unify AP verbond. Trage data doorvoer en websites werden niet gevonden.
Ik heb dit probleem nog niet in Android 11 gezien. Alles werkt gewoon prima.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• limpie_ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-05 12:18
Gisteren nog maar eens contact gezocht met de motorola klantenservice over de update. Dit was het antwoord:

Bedankt voor u bericht,

Helaas moet ik u informeren dat de update naar Android 11 voor de Moto One Action voorlopig is geannuleerd.

Er zijn compatibiliteits-problemen met enkele netwerken in Europa waardoor we het hebben moeten annuleren. We zijn er hard mee bezig om het op te lossen, en hebben het moeilijke keuze moeten maken om het niet op de Moto One Action uit te laten rollen.

Zodra de problemen zijn opgelost zullen we het update weer uitrollen, en we kunnen u daarover helaas geen tijdframe geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• limpie_ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-05 12:18
Vorige week nog maar eens een keer contact opgenomen met de helpdesk betreffende het niet verkrijgen van security updates (ik sta nu op de update van juli). Het antwoord van de medewerker was eigenlijk verrassend:

"Ik heb u op 9/12 een email gestuurd met daarin uitleg dat de update voorlopig is geannuleerd, waaronder ook de security updates:

Wegens de annulatie zijn er dus ook geen security updates meer voor Android 10 voor de Moto One Action. Verder zijn er geen beloftes gemaakt met wat betreft u te voorzien van minimaal 2 Android updates. Het is simpelweg iets waar we naar proberen te streven, en niet zwart op wit is vastgesteld.

We zijn hard aan het werk om het proberen op te lossen, maar het is helaas niet zo simpel omdat het echt een hele grote issue is. Het was echter beter om de update maar niet uit te laten rollen, want dan had u veel meer problemen gehad van een update achterstand.

Verder kan u daarop niet meer informeren en adviseer ik u om het af te wachten. Het is heel spijtig dat u de update voorlopig niet heeft kunnen ontvangen, maar soms moeten er moeilijke beslissingen worden gemaakt vanuit onze kant".

Als eerste had ik de vorige keer gevraagd hoe het was met de update naar android 11 en niets over security updates en in het antwoord stond daar dus ook niets over. (vandaar de vraag hierover in het laatste contact).
Wat mij echt verbaasde was het antwoord betreffende het aantal updates. De action one is een android one telefoon en volgens mij is het volgende een feit:

"Fabrikanten die gebruikmaken van android one, hebben beloofd zich te houden aan het updatebeleid van de zoekgigant. Met een Android One-toestel weet je zo precies hoe lang je nog updates gaat krijgen. Je ontvangt twee jaar lang updates voor de Androidversie en drie jaar lang beveiligingsupdates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranjo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:09
Helaas is mijn telefoon net iets ouder dan 2 jaar. Maar ik heb de neiging hem naar de winkel terug te sturen. Bij Coolblue staat als eerste pluspunt van dit toestel dat je 3 jaar beveiligingsupdates krijgt. En dit toestel komt dus niet verder dan 1,5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikcool
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-05 13:52
De rescue and smart assistant tool heeft bij mij ervoor ervoor gezorgd dat ik Android 11 heb gekregen (bleef hangen op Android 10 met de juli patch). De november patch is ook meegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranjo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:09
Erikcool schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 10:52:
De rescue and smart assistant tool heeft bij mij ervoor ervoor gezorgd dat ik Android 11 heb gekregen (bleef hangen op Android 10 met de juli patch). De november patch is ook meegekomen.
Welke provider heb je? (er van uit gaande dat dit de basis van de problemen was wat Motorola aangeeft). De vraag is of deze tool deze update nu nog steeds zou aanbieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikcool
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-05 13:52
Ik heb KPN. Dit werkt gewoon prima. Ook in het buitenland waar ik nu bevind. Ik heb de tool 2 dagen geleden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-05 22:46
Twijfel nog of ik de update naar Android 11 ga doen via de Assist tool. Mijn Action bevat vrijwel alleen maar FOSS software die niet allemaal even goed te back-uppen is. Ik zou balen als Android 11 ook met zijn security updates op november 2021 blijft hangen op de Action, na bovenstaand verhaal van de Motorola servicedesk heb ik er allemaal niet zoveel vertrouwen in.

Edit: zijn er toevallig mensen hier met T-mobile i.c.m. Android 11 op de Action? Ervaren jullie problemen daarmee?

[ Voor 13% gewijzigd door EJ_V op 28-12-2021 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raka
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-05 14:32
Mijn dochter heeft een One Vision met Android 10 en de laatste patch van juli. Stemt mij niet vrolijk omdat ik indertijd ook er vanuit ben gegaan dat het met het updatebeleid bij Android One wel goed zat. Niet dus. Ik lees hierboven dat er wel een update naar 11 is maar dat deze wordt tegengehouden vanwege het T-Mobile netwerk...? Oef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aqu

aqu

EJ_V schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:12:
Edit: zijn er toevallig mensen hier met T-mobile i.c.m. Android 11 op de Action? Ervaren jullie problemen daarmee?
Ik ga het van het weekend maar proberen want ik wordt een beetje moe van het wachten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
EJ_V schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 19:12:
Twijfel nog of ik de update naar Android 11 ga doen via de Assist tool. Mijn Action bevat vrijwel alleen maar FOSS software die niet allemaal even goed te back-uppen is. Ik zou balen als Android 11 ook met zijn security updates op november 2021 blijft hangen op de Action, na bovenstaand verhaal van de Motorola servicedesk heb ik er allemaal niet zoveel vertrouwen in.

Mijn Motorola One Action met Android 11 heeft de security-patch van december op 23 december ontvangen. Hier ook T-Mobile en nul problemen gehad sinds de upgrade naar Android 11 begin september.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keraton
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 08-06-2024
Omdat ik het wachten zat was, heb ik begin deze week mijn Moto One Vision voorzien van Android 11 m.b.v. de Rescue and Smart Assistant tool. Kort na de upgrade (binnen een paar uur) had ik wel last van crashes, met name van de launcher, maar na een herstart heb ik geen problemen meer ervaren. Bellen gaat ook gewoon nog prima (ik maak gebruik van het Vodafone netwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
Volgens mij was dit topic nog niet genoemd, hier staan meer ervaringen met het updaten van de Action/Vision en wat aanvullende discussies rondom het updatebeleid van Motorola.
https://forums.lenovo.com...pdate/m-p/5038326?page=27

Heb zelf nog niet de update naar Android 11 uitgevoerd. @aqu heb jij de update nog gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edy
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-05-2024

Edy

Ter info: 4 weken geleden heb ik op mijn One Vision handmatig de update geïnstalleerd. Sindsdien 0 issues gehad, en de januari patch is vandaag OTA binnenkomen. Provider: KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Hier ook zelf de update doorgevoerd zonder problemen. BEN netwerk (dus T-Mobile). Beveiligingspatch nog op 1 december 2021.

Ik ben nog niet aan een nieuw toestel toe, heb wel voor mijn vrouw zojuist een nieuwe Samsung telefoon besteld. Ik ben er zelf geen fan van, heb liever een zo kaal mogelijk Android zoals bij deze Motorola, maar het updatebeleid van Samsung is wel erg verleidelijk. 4 jaar beveiligingsupdates en minstens 3 jaar software updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edy
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-05-2024

Edy

De kale Android (One) was voor mij indertijd doorslaggevend - 2 jaar updates is wat mij betreft te kort. Naast de langere software ondersteuning hebben Samsung toestellen nog een pluspunt: vanuit de providers ondersteuning voor bellen via WiFi - dat heeft niet iedere Motorola (https://community.vodafon...la-One-Vision/td-p/163796). In mijn woning is het bereik van de meeste providers onvoldoende (KPN is matig, Vodafone bijna onbruikbaar), dus bellen via WiFi is dan een uitkomst; sinds onze verhuizing is dat wel iets om rekening mee te houden. Hoewel ik liever bij Motorola wil blijven, acht ik de kans groot de overstap te "moeten" maken naar Samsung...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqu

aqu

[b]EJ_V in "[Motorola One Vision / Action] Ervaringen & Discussie"EJ_

Heb zelf nog niet de update naar Android 11 uitgevoerd. @aqu heb jij de update nog gedaan?
Mijn excuses voor de late reactie. Helaas is het toestel voor ik het kon updaten op het scherm gevallen en is deze ondanks de flip case versplintert De reparatie was meer dan 120 eur en dat was het niet meer waard helaas en ben ik nu over naar een one plus Nord CE 5g.

(ik mis de kale Android ervaring an het fijne lockscreen van de one action nog wel een beetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-05 08:01
Ik zag dat de hyper van m'n vriendin nu de update naar 11 klaar heeft staan. Is er verder al meer bekend over de action? Edit: Op het lenovo forum was de laatste update van medio april: geen tijdlijn bekend.

[ Voor 26% gewijzigd door Bulldock op 04-05-2022 18:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Ik krijg zojuist een OTA naar Android 11 op mijn Motorola One Vision _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JLZ0uYp2h-lscT84BmKbKmCWNR0=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/HgMsV5jjE5W5EGLtTl0Z1Tu1.png?f=fotoalbum_medium

En erna 1 voor 1 alle security updates

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSYshbLfKxGZjdEVHnsnwaujiB4=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/RqYDmHLIQRp4X0M1sx8F3o2z.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 192% gewijzigd door frickY op 06-05-2022 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel nice, wel echt veel te laat, helemaal voor een Android One-device en securitypatch van een jaar oud :(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
https://www.androidplanet...vision-android-11-update/

Hier schrijven ze dat de update voor de action uitgerold wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Ze hebben er weer zin in bij Lenovo/Motorola.
Nu ook een OTA met RSAS31.Q1-48-36-23; Security patches up to May 1 2022 op mijn One Vision.

Zouden ze het vanaf nu weer netjes maandelijks bijhouden? Of lag het alleen stil omwille van Android 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
Ik heb sindskort dat de fingerprint scan op mijn moto one action stopt met werken. Na een reboot gaat het een paar keer goed, maar paar uur later reageert de scanner nergens op.

Ik heb geen updates gedaan, aangezien die er al 1 jaar niet zijn natuurlijk. Dus zit nog op Android 10. Ik heb apps die ik recent heb geïnstalleerd weer verwijderd, dat hielp niet.

Iemand enig idee wat dit veroorzaakt? Is dit waarschijnlijk een software of hardware issue?

Garantie heb ik volgens mij niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chili
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-05 17:23
Hier nu ook eindelijk de update naar Android 11 op mijn Motorola One Vision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
Ik heb 'm zojuist binnen gekregen op de moto one action. De fingerprint knop is ondertussen wel volledig defect. Dus tijd voor een nieuwe telefoon. Geen motorola in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJ_V
Hier ook eindelijk Android 11 binnen voor de Action. Ondanks dat ik erg tevreden ben over de telefoon, denk ik dat ik niet snel een Motorola meer koop met het huidige updatebeleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz-Coenraats
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-11-2023
Mijn Motorola One Action met Android 11eindelijk maar: start niet meer op na opladen? Blijft hangen in beeldscherm android one???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1d3burns
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 19-02 19:52
Een hele rare dit:
Ik werk momenteel thuis en heb daarvoor mijn werktelefoon (vast) doorgeschakeld naar mijn mobiel (moto one vision).
Sinds kort, wanneer ik gebeld wordt via een nummer van mijn werk (dus ook de doorgeschakelde oproepen), hoor ik de beller niet, maar de beller hoort mij wel? Bel ik terug naar degene die mij gebeld heeft hoor ik de persoon in kwestie wel!? Ik heb alle reset acties (wif, mobiel en bluetooth resetten en App-voorkeuren resetten) al uitgevoerd, maar dat maakt geen verschil...
Ter verduidelijking wordt ik vanaf een ander net nummer gebeld, hoor ik de beller wel gewoon?
Update: Ik wordt zojuist door een ander bedrijf gebeld via een netnummer, en ook hier hoorde ik de beller niet?! Kan dit te maken hebben met een instelling van het bedrijfsnetwerk?

• Ruud9298
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 21-09-2022
Hier precies hetzelfde probleem maar dan met de One action.
Het lijkt dus een probleem met de laatste android 11 update te maken te hebben.

• Bulldock
@Ruud9298 ik heb dit issue niet. Ik zit op 11 met de veiligheidspatch van 11 juli.

Misschien een issue van de Google dialer? "telefoon van Google" app. Bij mij is de laatste update daarvan tegengehouden?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hte98ZrgiHE-06K-C_zSZU9UhCo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PqTI5mAKkaKzcunQNaSZN914.png?f=fotoalbum_large

• Ruud9298
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 21-09-2022
Ik zal het is even onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:58

Detmer

Professioneel prutser

Mijn vriendin heeft een Motorola One Action en ik draai een Unifi AC accesspoint. Haar telefoon blijft 4g verbruiken terwijl deze verbonden is met de wifi (en de wifi ook gewoon prima werkt). Ik kan nergens vinden waar het probleem in zit en ik kan ook geen instelling vinden die er wat mee te maken kan hebben. Ik heb zelf de 3 puntjes rechts bovenin zitten, maar de Motorola niet... Enig idee waar ik het nog kan zoeken?

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijzelf2001
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-01-2024
Hallo Tweakers.. Mijn hotspot wil niet aan op mijn Motorola One Action met android 11 van 1 nov 2022, en zo te zien alles up to date. Ik heb een abo bij Vodafone. Ik heb wel 4g data verbinding.
De hotspot functie / tethering is niet te zien in Instellingen \ Netwerk en Internet \ Mobiel netwerk, waar hij volgens mij wel hoort.
Het Hotspot icoon is wel te zien in de tray bij naar beneden swipen. Maar daar wil hij niet aanschakelen. Alleen als je dat icoon vasthoudt, dan kom je in het Wifi-hotspot menu en kan je hem aanzetten, maar vervolgens wordt er geen hotspot zichtbaar vanaf andere apparaten...

Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarown2
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-04 11:28
Datzelfde probleem had ik ook: bij aantikken schakelt ie direct weer uit. Inmiddels ben ik over op een Pixel 7 en heb op m'n moto een schone installatie gedraaid.

Ik heb even voor je gekeken en met opnieuw installeren lijkt het opgelost, want ik zie dat ik 'm kan activeren.

[ Voor 5% gewijzigd door Jarown2 op 18-01-2023 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mijzelf2001
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-01-2024
Hi Jarown2, dat is goed nieuws!
Maar wat bedoel je precies met 'opnieuw installeren'?
Ik heb in de tussentijd een factory reset uitgevoerd, gekozen om alle instellingen, data en apps automatisch terug te plaatsen, maar dat hielp niets.
Bedoel jij met 'opnieuw installeren' enn factory reset maar dan alles opnieuw weer handmatig instellen, of iets anders zoals compleet rooten?
Vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarown2
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-04 11:28
Hoi @Mijzelf2001,

Klopt! Ik heb een 'factory reset' gedaan en daarna handmatig geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee

Twee Dee

Nu de Motorola One Action geen security updates meer ontvangt ben ik op zoek gegaan naar mogelijkheden een ander OS te installeren.

Ik heb als probeersel op een ander toestel (een Samsung Galaxy A5) LineageOS geïnstalleerd en ben daar eigenlijk erg over te spreken.

Nu is het wel even iets anders om het op je primaire toestel door te voeren dus ik ben benieuwd of iemand hier al ervaring heeft met LineageOS op de Motorola One Action. Of hem niet meer primair gebruikt en het wel wil proberen ;-)

PS. Lineage OS heeft momenteel Android 13 draaien op de Motorola One Action: zie hier.

[ Voor 5% gewijzigd door Twee Dee op 02-03-2023 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieyaah
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 13-04-2023
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ook na de update van mijn Motorola one Vision heb ik geen hotspot meer. Ik heb een Vodafone red together abonnement.
Bij Vodafone zeggen ze dat het in fout is in de update van Android 11.
Wie heeft er een oplossing.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, winkels en prijzen: [Motorola One Vision / Action] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [Motorola One Vision / Action] Accessoires