Een vraagje, heb de pixel 3a via de Google store besteld (.de) en nu wil ik m graag retour terug sturen, maar zodra ik de retour aanvraag staat er bij dat je alleen kan retouren naar zelfde land van waar je vandaan komt, een beetje vreemd....
op de zelfde manier kan je weer retour doen maar ik zie dat de pagina error heeft neem contact op met ondersteuningsteam,Fantasio7 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 01:55:
Een vraagje, heb de pixel 3a via de Google store besteld (.de) en nu wil ik m graag retour terug sturen, maar zodra ik de retour aanvraag staat er bij dat je alleen kan retouren naar zelfde land van waar je vandaan komt, een beetje vreemd....
waarom wil je het terug sturen?
Ik ben ook wel benieuwd hoe het zit met garantie/retourneren wanneer je de Pixel 3a via de Duitse Google Store besteld. Bijvoorbeeld wanneer het scherm niet goed is.
Dat is de reden waarom ik toch bij Amazon bestelde ipv Google store. Probleemloos retour indien nodig.
je kan gewoon retour doen 14 dagen bedenktijd ook doen ze aan reparatie.dewil1990 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:33:
Ik ben ook wel benieuwd hoe het zit met garantie/retourneren wanneer je de Pixel 3a via de Duitse Google Store besteld. Bijvoorbeeld wanneer het scherm niet goed is.
Maar "normaal gezien" kan je enkel vanuit Duitsland bestellen. Dus hoe moet die telefoon dan terug naar Google? Als je eigenlijk niet vanuit Benelux kan bestellen?MrOsman schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:13:
[...]
je kan gewoon retour doen 14 dagen bedenktijd ook doen ze aan reparatie.
ik heb het zelf niet verstuurd maar je meldt het aan op de pagina als retour je krijgt per mail label en uitleg op de post klaarphobosdeimos schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:19:
[...]
Maar "normaal gezien" kan je enkel vanuit Duitsland bestellen. Dus hoe moet die telefoon dan terug naar Google? Als je eigenlijk niet vanuit Benelux kan bestellen?
[ Voor 13% gewijzigd door MrOsman op 10-06-2019 19:19 ]
Iemand enig idee of dit ook werkt vanuit de Engelse (UK) store van Google ? Postcode 00000 kent hij niet maar als ik bijvoorbeeld de postcode van het hoofdkantoor van Google in Londen neem ( WC2H 8AG ) kan ik wel een bestelling doordrukken.
Je krijgt er nu 250 Pond korting op een combinatie van een Pixel Slate m3 en het bijbehorende toetsenbord...
Je krijgt er nu 250 Pond korting op een combinatie van een Pixel Slate m3 en het bijbehorende toetsenbord...
Verwijderd
De paarse lijkt mij wel leuk, maar is niet te krijgen.
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2019 02:44 ]
Schade, die Saturn-deal is online alweer uitverkocht. Alleen nog op te halen in de winkel
Hou er rekening mee dat je dan geen NL'se stekker hebt op je lader....Ave01 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:56:
Iemand enig idee of dit ook werkt vanuit de Engelse (UK) store van Google ? Postcode 00000 kent hij niet maar als ik bijvoorbeeld de postcode van het hoofdkantoor van Google in Londen neem ( WC2H 8AG ) kan ik wel een bestelling doordrukken.
Ik heb mijn toestel ook afgelopen weekend binnen gehad vanuit de Duitse store en tot nu toe erg tevreden!
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
De actie is morgen afgelopen en de Google Home mini is blijkbaar niet meer leverbaar.TradeMarkNL schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 07:09:
Schade, die Saturn-deal is online alweer uitverkocht. Alleen nog op te halen in de winkel
Ik heb nu korting gekregen en kom uit op 324 euro voor de Pixel 3a...
De mini zou ik toch op marktplaats zetten dus deze extra korting van 41 euro is mooi meegenomen!
Maar wel online levering of moet je hem ophalen?
iRob schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:09:
[...]
De actie is morgen afgelopen en de Google Home mini is blijkbaar niet meer leverbaar.
De mini zou ik toch op marktplaats zetten dus deze extra korting van 41 euro is mooi meegenomen!
Deze moet ik inderdaad ophalen.TradeMarkNL schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:33:
Maar wel online levering of moet je hem ophalen?
[...]
Oké, dan wacht ik op de volgende deal 
Saturn en mediamarkt Duitsland leveren vziw niet internationaal. Dus altijd ter plekke ophalen.
Ik heb vandaag hetzelfde deal als u gekregen met extra korting‚ echter heb ik wel geen reden voor gekregen en zou nog steeds Google home mini krijgen bovenop maar bij het afhalen was er misgegaan omdat Google mini home nog niet er was voor ophaling dus laat ik ma liggen want ik heb geen zin om weer 2 uur te rijden voor dat 😋
iRob schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:09:
[...]
De actie is morgen afgelopen en de Google Home mini is blijkbaar niet meer leverbaar.
Hoe bestellen jullie telefoons via de Duitse Google Store? Ik kan toch echt geen Nederlands verzendadres selecteren
Ik heb het net nog gedaan. Postcode "00000", straatnaam op adresregel 1, postcode/stad/land bij Stadt.
Benieuwd of het trucje nog steeds werkt
Benieuwd of het trucje nog steeds werkt
zie onderstaand zo moet je ook invullen.Roerdomp schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:44:
Hoe bestellen jullie telefoons via de Duitse Google Store? Ik kan toch echt geen Nederlands verzendadres selecteren
naam
Adres
Postcode, plaats - land
Deutschland
00000
Deutschland
Dus uiteindelijk komt het er dan zo uit te zien?MrOsman schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 10:54:
[...]
zie onderstaand zo moet je ook invullen.
naam
Adres
Postcode, plaats - land
Deutschland
00000
Deutschland
Piet Janssen
Kerkstraat 6
2234 CE, Rotterdam - Netherlands
Deutschland
00000
Deutschland
Dankjewel
dat klopt.Roerdomp schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:09:
[...]
Dus uiteindelijk komt het er dan zo uit te zien?
Piet Janssen
Kerkstraat 6
2234 CE, Rotterdam - Netherlands
Deutschland
00000
Deutschland
Dankjewel
Hier gisteren (12 juni) ook via bovenstaande methode besteld. Leverdatum staat op vandaag of morgen (13-14 juni) maar het pakketje is nog niet verzonden. Dus nog even, vol spanning, afwachten!indianajones schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 21:41:
Na enige tijd op zoek te zijn geweest naar een opvolger voor mijn Nexus 5x kreeg ik de Pixel 3a vorige maand in het vizier. Kort onderzoek leerde al snel dat deze (nog) niet geleverd wordt in Nederland
Na bijna bij Amazon.de besteld te hebben, toch nog eens op Tweakers.net gekeken en woensdagavond de Pixel 3a (+gratis Google Home mini) besteld via de Duitse Google Store (kudos voor de Mar-10 methode) en vandaag binnen gekregen (via priority delivery).
Als fan van Nexus producten is de Pixel 3a een mooie spirituele opvolger, doorslaggevend voor mij zijn stock Android en 3.5mm jack voor een mid-range prijs).
Ben al jaren 'gluurder' op Tweakers, maar ben zo content met deze 'life hack' dat ik na al die jaren maar eens ' Supporter' ben geworden.
Dank allemaal!
Update: inmiddels verzonden!
Update2: bezorgd op vrijdag 14 juni rond het middaguur
[ Voor 3% gewijzigd door jelmert op 14-06-2019 14:13 ]
check op https://www.dhlparcel.nl/en/consumer/track-and-tracejelmert schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 11:34:
[...]
Hier gisteren (12 juni) ook via bovenstaande methode besteld. Leverdatum staat op vandaag of morgen (13-14 juni) maar het pakketje is nog niet verzonden. Dus nog even, vol spanning, afwachten!
Kan je in de Duitse Google Store alleen met credit card betalen?
YepDroefsnoet schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:35:
Besteld voor moeders, dank voor de besteltips! 
Gratis case heb ik niet kunnen vinden, wel een Google Home Mini.
[ Voor 46% gewijzigd door MaZo op 13-06-2019 18:45 ]
Of met een debit card van bunq of bijvoorbeeld Revolut.Droefsnoet schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:35:
Donderdagavond besteld, zaterdag binnen! Ga nu even pielen er mee.MaZo schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:45:
Besteld voor moeders, dank voor de besteltips!
Mocht iemand zijn of haar 3a willen verkopen , dan stuur mij gerust een berichtje 
In de tussentijd zoek ik nog naar mogelijkheden om via de MM of dergelijke vanuit Duitsland te krijgen
In de tussentijd zoek ik nog naar mogelijkheden om via de MM of dergelijke vanuit Duitsland te krijgen
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Waarom koop je niet via Google Play, binnen 2 dagen op je mat!Pimmetje651 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:05:
Mocht iemand zijn of haar 3a willen verkopen , dan stuur mij gerust een berichtje
Als je een beetje met Frans overweg kunt:Pimmetje651 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 22:05:
https://www.fnac.com/Sear...a=0&omnsearchtype=History
Heb ik m ook gekocht, ging prima.
Hoe zal je deze in NL kunnen krijgen : https://www.mediamarkt.de...b-just-black-2546764.html zonder op en neer te rijdenPathogen schreef op maandag 17 juni 2019 @ 09:59:
[...]
Als je een beetje met Frans overweg kunt:
https://www.fnac.com/Sear...a=0&omnsearchtype=History
Heb ik m ook gekocht, ging prima.
Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice
Geen idee, daarom stelde ik een alternatief voor
Klopt het dat er op dit moment geen actie meer loopt via de Play Store?
Gisteren besteld op Duitse store via methode bovenaan, komt vandaag toe (in België), dus dat trucje werkt nog steeds
[ Voor 5% gewijzigd door VonWafflehelm op 21-06-2019 09:25 ]
Afgelopen zondag ook besteld in de Duitse store, via de inmiddels bekende methode. Woensdag of donderdag ontvangen (pakketje afgeleverd bij de buren). Dit is voor mij dus die Pixel 3a, nog inclusief gratis Google Home Mini.
Laat me aub eens weten of dit vlekkeloos verlopen is want ik zou op deze manier ook 2 stuks willen bestellen (naar België)VonWafflehelm schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 08:20:
Gisteren besteld op Duitse store via methode bovenaan, komt vandaag toe (in België), dus dat trucje werkt nog steeds :-)
Thanks!
Dinsdag 18/6 besteld 20/6 verzonden dus wss voor volgende week zijn. Ook werkt die DHL track&trace (nog) niet. Ook voor België dus benieuwd
.
Vandaag bij Mediamarkt.de 19% korting op de 3a en 3a XL (net als de rest van de winkel). 337 voor de 3a en 404 euro voor de 3a XL. Nog nooit zo laag geweest volgens mij
Heb je je track & trace hier ingevuld? https://www.dhlparcel.nl/...t/volg-je-pakket?lc=nl-NLCrytex schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 09:43:
Dinsdag 18/6 besteld 20/6 verzonden dus wss voor volgende week zijn. Ook werkt die DHL track&trace (nog) niet. Ook voor België dus benieuwd.
Via de link in de mail werkt die track & trace niet.
Eens geprobeerd op u link werkt ook niet raarSabro schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 10:57:
[...]
Heb je je track & trace hier ingevuld? https://www.dhlparcel.nl/...t/volg-je-pakket?lc=nl-NL
Via de link in de mail werkt die track & trace niet.

Gisteren ochtend (donderdag) besteld, vandaag geleverd. Perfect gelukt dusQbic schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 08:53:
[...]
Laat me aub eens weten of dit vlekkeloos verlopen is want ik zou op deze manier ook 2 stuks willen bestellen (naar België)![]()
Thanks!
Zojuist net met de 19% btw kortingsactie bij de Mediamarkt in Duitsland de Pixel 3a voor €323,52 opgehaald! Perfecte prijs al zeg ik het zelf.
Ik ben sinds 4 juni aan het wachten op m'n Pixel 3a clearly white, besteld bij amazon.de voor 366 euro... Hopelijk komt die nog

Dankuwel voor de update.VonWafflehelm schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:20:
[...]
Gisteren ochtend (donderdag) besteld, vandaag geleverd. Perfect gelukt dus
Kan je die niet annuleren en dan rechtstreeks bestellen bij Google? Ik had namelijk ook gezien dat Amazon vrij lange levertijden (4 tot 6 weken) hanteren.phobosdeimos schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:33:
Ik ben sinds 4 juni aan het wachten op m'n Pixel 3a clearly white, besteld bij amazon.de voor 366 euro... Hopelijk komt die nog
Wss dan met priority verzending?VonWafflehelm schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:20:
[...]
Gisteren ochtend (donderdag) besteld, vandaag geleverd. Perfect gelukt dus
Zelfde verhaal hier, bij de MediaMarkt in Herzogenrath een Pixel 3a Zwart gekocht voor €323,52😎Mr.Dutchman schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 20:25:
Zojuist net met de 19% btw kortingsactie bij de Mediamarkt in Duitsland de Pixel 3a voor €323,52 opgehaald! Perfecte prijs al zeg ik het zelf.
Die van mij komt vandaag met de post. 8 juni besteld. 22jun vroegste voorspelling van de leverdatum dus ging voor de zwarte best goed.phobosdeimos schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 22:33:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
OK cool ze leveren dus uiteindelijk wel! Voorspelling bij mij was 15-27 juni.JvS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 10:44:
[...]
Die van mij komt vandaag met de post. 8 juni besteld. 22jun vroegste voorspelling van de leverdatum dus ging voor de zwarte best goed.
De dichtstbijzijnde mediamarkt in Duitsland is ver weg voor mij, dus het kost me meer om op en neer te rijden dan die extra btw korting waard is.
Nou ik moet er even op terug komen, ik heb een hoesje binnen
. Telefoon staat nog op 22 juni - 8 juli.
[ Voor 23% gewijzigd door JvS op 22-06-2019 11:41 ]
HahaJvS schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 11:40:
Nou ik moet er even op terug komen, ik heb een hoesje binnen. Telefoon staat nog op 22 juni - 8 juli.
Zijn er op het moment acties of kortingen op de Pixel 3a? Mediamarkt Duitsland heeft de BTW actie niet meer en de Duitse Google Store deelt ook geen gratis spul meer uit. Andere deals?
Loopt een kortingsactie van € 25,- bij de Duitse Google store, geldig t/m 3 juli. Hier zijn 2 codes voor de aankoop van de 3a(XL).
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Thanks! Heb net dan ook maar een pixel 3a clearly white besteld via Google DE. Ben het wachten op Amazon beu! We zien wel welke het eerst aankomtAmelandbor schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:54:
Loopt een kortingsactie van € 25,- bij de Duitse Google store, geldig t/m 3 juli. Hier zijn 2 codes voor de aankoop van de 3a(XL).
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zijn er ergens meer van die codes te krijgen? Beide zijn gebruikt ondertussen.Amelandbor schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:54:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Handig dat ook gemeld wordt dat de tweede gebruikt is
Ik kreeg ze in de mail. terwijl ik alleen daar ooit ben ingelogd in de Duitse store volgens mij

Ik kreeg ze in de mail. terwijl ik alleen daar ooit ben ingelogd in de Duitse store volgens mij
Dan wacht ik op een volgende actie, bedankt voor het delen iig.
Die werkte voor mij geen moment, leek net of het pakket aangemeld maar niet opgehaald was. Vervolgens verscheen de telefoon gewoon wel twee dagen na bestelling.Crytex schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 09:43:
Dinsdag 18/6 besteld 20/6 verzonden dus wss voor volgende week zijn. Ook werkt die DHL track&trace (nog) niet. Ook voor België dus benieuwd.
Voorlopig idem hier, gisterenmorgen besteld, twee uur later was hij verzonden (naar België) maar de tracking code van DHL doet voorlopig niets. Hopelijk komt ie vandaag of morgen aanMaZo schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 21:29:
[...]
Die werkte voor mij geen moment, leek net of het pakket aangemeld maar niet opgehaald was. Vervolgens verscheen de telefoon gewoon wel twee dagen na bestelling.
Telefoon staat nu op 8 juli....phobosdeimos schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 12:35:
[...]
HahaNou dat hoesje heb je dan toch al lekker!
Bij mij staat er "morgen om 20h" als levermoment. Maar telefoon is nog niet verzonden.
Heb contact gehad met amazon en die zeggen geen flauw idee te hebben van wanneer het toestel terug op voorraad komt.
Voorlopig laat ik de bestelling nog staan, maar heb ondertussen ook eentje besteld bij de Google store in Duitsland.
Die zou vandaag of morgen verschijnen.
Verwijderd
Iemand ervaring met het tracken van je order via de Google de store ri NL? 24 juni bevestiging gekregen ‘wurde versandt’ Zustelling 25-28 Juni, maar kan nog niets tracken. Wil ff uitsluiten dat er iets misgaat
werkt het als je deze link gebruikt? Die link in de mail werkt niet.Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 18:34:
Iemand ervaring met het tracken van je order via de Google de store ri NL? 24 juni bevestiging gekregen ‘wurde versandt’ Zustelling 25-28 Juni, maar kan nog niets tracken. Wil ff uitsluiten dat er iets misgaat
https://www.dhlparcel.nl/...t/volg-je-pakket?lc=nl-NL
Bij mij is de bezorgdatum van een witte bij Amazon veranderd van 2 juli naar "We sturen je een e-mail wanneer we een bezorgdatum weten"phobosdeimos schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 12:34:
[...]
Bij mij staat er "morgen om 20h" als levermoment. Maar telefoon is nog niet verzonden.
Heb contact gehad met amazon en die zeggen geen flauw idee te hebben van wanneer het toestel terug op voorraad komt.
Voorlopig laat ik de bestelling nog staan, maar heb ondertussen ook eentje besteld bij de Google store in Duitsland.
Die zou vandaag of morgen verschijnen.
Ik ben nog steeds "verwacht 8 juli" op amazon.de
.
Bij mij staat verwacht 17 juli. 10 juni besteld op Amazon.de. Lijkt erop dat Amazon zelf ook niet weet wanneer ze weer binnenkomen.
Dat is de boodschap die ik kreeg van hen. Heb dus die order maar gecanceled en bij de Google store gekocht.Redfoox schreef op maandag 1 juli 2019 @ 22:41:
[...]
Bij mij staat verwacht 17 juli. 10 juni besteld op Amazon.de. Lijkt erop dat Amazon zelf ook niet weet wanneer ze weer binnenkomen.
Maar helaas, de telefoon gaat retour! Ik vind het scherm namelijk enorm tegenvallen. Naast m'n OnePlus one ziet het er gewoon ronduit slecht uit. Fletse kleuren, veel te warme tint, bagger kijkhoeken. En ivm een opo heb je een pak minder schermruimte, overal past minder informatie op het scherm omdat het smaller is, en je onderaan een heel stuk ruimte verliest door de on-screen navigatie toetsen.
Helaas pindakaas, ik blijf bij m'n opo voorlopig
Nu nog zien hoe die retour gaat verlopen, ben al twee dagen aan het e-mailen met Google support om een verzendlabel te krijgen...
[ Voor 7% gewijzigd door phobosdeimos op 02-07-2019 09:14 ]
Heeft iemand hier ervaring met het terugsturen van een pixel die gekocht is via Google Store DE ? Ik woon in België. Ben nu al 3 dagen aan het mailen met Google Support, de retour is aangevraagd, maar ze krijgen het niet voor mekaar mij een verzendlabel en instructies te sturen...
Hier ook, maar nog geen pakketverzendbevestiging gekregen. Ik heb hem ook 8 juni besteld. We gaan het zien. Als we geluk hebben volgende week een nieuwe phoneWrR0n schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:28:
[...]
Heb ook bij amazon.de gekocht 8 juni maar bij mij staat er ook verwacht 8 juli.
Op 5 juni bij Amazon de witte 3a besteld, zou hem rond de 27e krijgen, staat nu op we sturen je een e-mail als het item beschikbaar is. Hopelijk dan ook rond de 8 juli :-)
@phobosdeimos je kan als het goed is instellen hoe het scherm is gekalibreerd, daar al mee gespeeld? Zou best kunnen dat hij op de Pixel op sRGB/accuraat staat en dat je OPO een overdreven profiel heeft waar je inmiddels aan gewend bent geraakt.
@phobosdeimos je kan als het goed is instellen hoe het scherm is gekalibreerd, daar al mee gespeeld? Zou best kunnen dat hij op de Pixel op sRGB/accuraat staat en dat je OPO een overdreven profiel heeft waar je inmiddels aan gewend bent geraakt.
[ Voor 42% gewijzigd door WiebeV op 06-07-2019 01:15 ]
Heb alles uitgeprobeerd, die gele waas krijg je niet weg. Vele mensen op reddit melden hetzelfde fenomeen. Het is simpelweg een scherm met een warme tint. En mijn OPO is koud, waarbij wit dus wit is, veel aangenamer imho.WiebeV schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 01:12:
Op 5 juni bij Amazon de witte 3a besteld, zou hem rond de 27e krijgen, staat nu op we sturen je een e-mail als het item beschikbaar is. Hopelijk dan ook rond de 8 juli :-)
Ik zie dat fnac.be verdwenen is van de pricewatch
- 399€ Vanaf 12/7 terug beschikbaar via fnac.be - https://www.nl.fnac.be/Sm...-3a-64-GB-Zwart/a13470884
- 323,5€ (ex BTW) Zelfde datum voor fnacpro - https://www.fnacpro.com/S...l-3a-64-Go-Noir/a13470884 - maar dan moet je wat Frans kunnen
Beiden leveren zowosie aan Belgie, ik vermoed ook nederland.
Bij fnacpro kan je hem intracommunautair bestellen voor de mensen met een BTW nummer
- 399€ Vanaf 12/7 terug beschikbaar via fnac.be - https://www.nl.fnac.be/Sm...-3a-64-GB-Zwart/a13470884
- 323,5€ (ex BTW) Zelfde datum voor fnacpro - https://www.fnacpro.com/S...l-3a-64-Go-Noir/a13470884 - maar dan moet je wat Frans kunnen
Bij fnacpro kan je hem intracommunautair bestellen voor de mensen met een BTW nummer
[ Voor 14% gewijzigd door ebx op 08-07-2019 11:27 ]
[E-B-X]
Helaas, 8 juli en geen telefoon van Amazon.
Geschatte bezorgdatum: We hebben iets meer tijd nodig om je een geschatte bezorgdatum te geven. We laten je per e-mail weten wanneer we naar schatting de bestelling bezorgen.
fnac.com (frans) levert gewoon in NL

Idem. Besteld op 8 juni, en dezelfde melding in de bezorgstatus. Zie wel dat ze bijna 100 euro duurder zijn als je ze nu bestelt
Voor mensen die kopen of gekocht hebben via Google Store DE: hou er rekening mee dat je geen recht hebt op retour.
Althans je hebt het recht wel in theorie, maar je kan er blijkbaar geen gebruik van maken.
Google support is nu al 2 weken bezig met mijn retour te behandelen, maar ze slagen er nog altijd niet in om mij een verzendlabel en instructies te bezorgen.
Heb uiteindelijk van ellende de telefoon maar verkocht aan een particulier, gelukkig zonder verlies te maken.
Althans je hebt het recht wel in theorie, maar je kan er blijkbaar geen gebruik van maken.
Google support is nu al 2 weken bezig met mijn retour te behandelen, maar ze slagen er nog altijd niet in om mij een verzendlabel en instructies te bezorgen.
Heb uiteindelijk van ellende de telefoon maar verkocht aan een particulier, gelukkig zonder verlies te maken.
Hoe moeilijk kan het zijn zou je zeggen ....phobosdeimos schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:15:
Voor mensen die kopen of gekocht hebben via Google Store DE: hou er rekening mee dat je geen recht hebt op retour.
Ik weet van Google in het verleden juist omtrent deze kwestie dat de meningen vanuit de Google medewerkers nogal verdeelt zijn hoe dit zit.
Zelf heb ik zojuist de gok maar genomen en gewoon via de store een 3a besteld , nu maar hopen dat dit goed komt. Volgende week ben ik sowieso 2 weken in Duitsland mocht het nodig zijn de foon te retourneren.
Ik heb 8 juni besteld bij Amazon en de uiterste leverdatum was afgelopen donderdag 11 juli.
Afgelopen woensdag contact gehad met de klantenservice van Amazon. Ze konden niet vertellen wanneer de Pixel 3a weer beschikbaar was; "Het kan 2 weken zijn, maar ook 2 maanden", aldus de medewerker van de klantenservice. Ik heb nu dan ook mijn bestelling bij Amazon geannuleerd en via de Google Store besteld.
Inmiddels heb ik Pixel 3a via de Google Store binnen (woensdag besteld, vrijdag geleverd). Gelukkig geen last van de gele waas die phobosdeimos heeft ervaren.
Afgelopen woensdag contact gehad met de klantenservice van Amazon. Ze konden niet vertellen wanneer de Pixel 3a weer beschikbaar was; "Het kan 2 weken zijn, maar ook 2 maanden", aldus de medewerker van de klantenservice. Ik heb nu dan ook mijn bestelling bij Amazon geannuleerd en via de Google Store besteld.
Inmiddels heb ik Pixel 3a via de Google Store binnen (woensdag besteld, vrijdag geleverd). Gelukkig geen last van de gele waas die phobosdeimos heeft ervaren.
Kijk het nog even aan bij Amazon. Was toch weer wat goedkoper. Maar wachten is niet makkelijk....
Ik heb hem ook geannuleerd bij amazon en hem bij de play store rechtstreeks besteld. Ik heb hem gisteren in mn handen kunnen houden en hij voelt zeer ok. Bij Google is terugsturen wat meer gedoe, maar ik durf het aan.
Besteld op 8 juni, en nu staat hij op:
Verwacht tussen 14 aug - 16 sep.
Ze zijn helemaal gek geworden bij amazon.de
Verwacht tussen 14 aug - 16 sep.
Ze zijn helemaal gek geworden bij amazon.de
Ik wil hem ook ergens bestellen met een factuur op mijn zaak.
Iemand enig idee waar ik die kan kopen zonder 80 euro extra te hoeven betalen?
Iemand enig idee waar ik die kan kopen zonder 80 euro extra te hoeven betalen?
fnac.be niet, hoor. Als ik een adres moet opvoeren voor een bestelling, kan ik het land (Belgie) niet wijzigen.ebx schreef op maandag 8 juli 2019 @ 11:25:
Fnac.com wel. Ik heb hier besteld, op hoop van zegen.
[ Voor 9% gewijzigd door TucanoItaly op 16-07-2019 07:27 ]
516K subscribers 👍🏻 5.2K 👎🏻 428 🔕 Notify ➦ Share ▤ᐩ Save
Ik heb mijn P3a van fnac.com zonder enig probleem gehad, al enkele pagina's geleden.TucanoItaly schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 07:20:
[...]
fnac.be niet, hoor. Als ik een adres moet opvoeren voor een bestelling, kan ik het land (Belgie) niet wijzigen.
Fnac.com wel. Ik heb hier besteld, op hoop van zegen.
Toch ook nog even mijn ervaring met Amazon.de
ongeveer 2 maanden geleden Pixel 3a besteld voor ongeveer € 365. Levertijd 1-2 maanden, prima.
Al die tijd heeft in account gestaan dat levering plaatsvindt op (uiterlijk) 17 juli. Afgelopen zaterdag gebeld met de klantenservice van Amazon, die konden mij toen vertellen dat alles goed zou komen. Telefoon stond klaar voor verzending op maandag en levering op woensdag.
Vandaag ineens wijzigingen in verzendstatus. E-mail over dat product (voorlopig) niet leverbaar zou zijn.
Weer gebeld met de klantenservice. Die konden mij vertellen dat de telefoon nooit meer leverbaar zal zijn.
Dus ik heb bijna 2 maanden gewacht op een niet leverbaar product. Telefoniste zei dat ze dat destijds ook hadden kunnen weten. Duizendmaal excuses en € 10 shoptegoed in account gehad.
Gelijk maar besteld via Google Duitsland, ben benieuwd…
ongeveer 2 maanden geleden Pixel 3a besteld voor ongeveer € 365. Levertijd 1-2 maanden, prima.
Al die tijd heeft in account gestaan dat levering plaatsvindt op (uiterlijk) 17 juli. Afgelopen zaterdag gebeld met de klantenservice van Amazon, die konden mij toen vertellen dat alles goed zou komen. Telefoon stond klaar voor verzending op maandag en levering op woensdag.
Vandaag ineens wijzigingen in verzendstatus. E-mail over dat product (voorlopig) niet leverbaar zou zijn.
Weer gebeld met de klantenservice. Die konden mij vertellen dat de telefoon nooit meer leverbaar zal zijn.
Dus ik heb bijna 2 maanden gewacht op een niet leverbaar product. Telefoniste zei dat ze dat destijds ook hadden kunnen weten. Duizendmaal excuses en € 10 shoptegoed in account gehad.
Gelijk maar besteld via Google Duitsland, ben benieuwd…
Ook enig idee van het service niveau van deze webshop?Pathogen schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 09:31:
Ik heb mijn P3a van fnac.com zonder enig probleem gehad, al enkele pagina's geleden.
Nee, ik ga er niet vanuit dat ik daar ooit service af ga nemen. Maar dat geldt ook voor een bestelling-met-omweg bij Amazon.de of de Duitse Google Store - geen garantie op normale service.TucanoItaly schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:21:
[...]
Ook enig idee van het service niveau van deze webshop?
M.i. iets dat je opgeeft als je een model importeert.
En hij is binnen. Nog net geen 24u delivery, maar wel lekker snel dus!JvS schreef op zondag 14 juli 2019 @ 12:40:
Ik heb hem ook geannuleerd bij amazon en hem bij de play store rechtstreeks besteld. Ik heb hem gisteren in mn handen kunnen houden en hij voelt zeer ok. Bij Google is terugsturen wat meer gedoe, maar ik durf het aan.
@Pathogen ik heb uitstekende ervaringen met Amazon.de anders. Terugsturen gaat naar Nederlands adres, communicatie kan in Engels of Nederlands, en ik heb een keer gehad dat ik iets wilde terugsturen maar het item gewoon mocht houden.
Maar goed, toen besloten ze om niet te leveren
Maar goed, toen besloten ze om niet te leveren
[ Voor 21% gewijzigd door TucanoItaly op 16-07-2019 19:40 ]
Ook maar Amazon bestelling geannuleerd en bij google store besteld. Kijken hoe snel hij komt 😁
Update! Kwam vandaag al dus na bestellen binnen 24uur geleverd
Update! Kwam vandaag al dus na bestellen binnen 24uur geleverd
[ Voor 26% gewijzigd door Redfoox op 17-07-2019 18:10 . Reden: Aanvulling ]
Excuses voor de mogelijk domme vraag, maar ik zie nu meermaals berichten dat mensen de telefoon 'bij de play store' hebben besteld en dat de telefoon dan binnen een dag (of 2) geleverd wordt. Is dat dan nog steeds bij de Duitse Play Store? En wordt er dan zo'n tussendienst als mygermany.com gebruikt? Effectief kom je dan dus op zo'n 430 euro aan kosten uit, toch?
Nee gewoon besteld met de methode die in dit topic al meerdere malen genoemd is. Dus gewoon in de winkelwagen knikkeren en afrekenen en dan dit invullen:
Naam: J v S
Adres deel 1: Straat 42
Adred deel 2: [niets]
Postleitzahl: 00000
Stadt: 1234 AB Amsterdam, Nederland
En dan komt ie gewoon aan. Standaard zending werkte prima. Kost dus 399 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door JvS op 18-07-2019 09:22 ]
Oh, echt? Sorry, ik probeer er op te zoeken met de searchfunctie, maar blijkbaar toch gemist. Bedankt voor de uitleg!
Toch maar eens proberen dan
Toch maar eens proberen dan
Krijg je er ook een BTW factuur bij?JvS schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:22:
Nee gewoon besteld met de methode die in dit topic al meerdere malen genoemd is. Dus gewoon in de winkelwagen knikkeren en afrekenen en dan dit invullen:
Waarschijnlijk met Duitse Mehrwertsteuer
- knip, verkeerde topic -
[ Voor 95% gewijzigd door atacama op 22-07-2019 10:18 . Reden: verkeerde topic ]
-= Its dry in the dessert =- So what??