Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Stevie-P schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:36:
[...]

Yep, same here. Woensdag rond 18u besteld en de status staat op vertraagd. Het bedrag op de creditcard kan ik op dit moment niet checken. Het bedrag op m'n creditcard staat nog wel gewoon gereserveerd.
Deine Bestellung ist unterwegs
EINDELIJK :D :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:57:
Update bestelling (Duitse Google Store):

gisteren bestelling geplaatst, zojuist verzend bevestiging met DHL track en trace code ontvangen.

Standaard (gratis) verzending.
Ook zojuist verzendbevestiging ontvangen (woensdagavond 29 mei besteld)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 08:35
Ik ben zojuist ook aan het bestellen en heb het als volgt ingevuld

Name: naam
Adresszeile 1: Adress
Adresszeile 2: Leeg
Postleitzahl: 00000
Stadt: Postcode, plaats - land
Telefonnummer: +31 6 00000000

Klopt dit ? of moet ik nog iets anders doen? zie namelijk hiervoor dat mensen ergens DE ingeuvld hebben? maar ik zie niet waar dat kan.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MrDucky schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:23:
zie namelijk hiervoor dat mensen ergens DE ingeuvld hebben? maar ik zie niet waar dat kan.
Dit heb ik ook niet kunnen selecteren, maar wordt geimpliceerd omdat je via de DE store besteld. Zodra je je bestelling bevestigd, voegt de shop zelf DE toe aan je adresgegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 11:00
Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 14:23:
[...]

Ook zojuist verzendbevestiging ontvangen (woensdagavond 29 mei besteld)!
Ook nu verzonden, besteld op 29 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
Ik heb mijn Pixel in Denemarken binnen. Nogmaals bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:06
Heb net ook de Pixel 3A besteld via de Mar-10 methode in de duitse playstore. Gekozen voor gewone verzending. Ben benieuwd :)

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 13:13

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik heb zojuist besteld op fnac.com, levering naar NL verwacht 5-6 juni... Heel benieuwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz69
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-06-2024
Om 14:20 bevestigd gekregen dat hij onderweg is. Levering morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suc7design
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 16-08-2021
En hebben mensen inmiddels hun bestellingen van Belsimpel binnen? Ik ben meerdere posts tegen gekomen waar men een bestelling heeft geplaatst, maar geen één die het daadwerkelijk heeft ontvangen.

En als je het ontvangen hebt, zou je dan kunnen aangeven of het in goede orde was ontvangen? Ook van welke land het hoogstwaarschijnlijk afkomstig is?

Wordt gewaardeerd. Thanks.

[ Voor 31% gewijzigd door Suc7design op 03-06-2019 19:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronaldpot
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-06 16:29
Zaterdag 3a besteld bij Belsimpel (verlenging abo) en vandaag ontvangen, helemaal top.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Laatst online: 12-09 09:33
Vandaag ook besteld *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sylph-DS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 15:04
De 30e besteld op de manier uitgelegd door mar-10, zojuist ontvangen. Enorm bedankt voor de tip, je bent een held!

Kleine kanttekening: blijkbaar snapt google duitsland toevoegsels bij huisnummers niet, en knippen ze die er af. Zodoende kwam de telefoon bij mijn buurvrouw terecht i.p.v. bij mij. Niet zo'n ramp, maar toch iets waar je misschien rekening mee kan houden.

[ Voor 4% gewijzigd door Sylph-DS op 03-06-2019 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Voor de mensen die vanmiddag (maandag) ook een verzend bevestiging van Google hebben ontvangen met een DHL track en trace code ; ik kan nog niet zien dat 't pakketje al in 't logistieke proces zit.

Jullie ook niet?

edit:

nu 08.16u en nog steeds kan ik met het track en trace code van DHL niets zien dat t pakketje al in het logistieke proces zit, ondanks het feit dat ik van Google wel een bevestiging heb ontvangen, gistermiddag 3 juni, dat het pakket verzonden was.

Blijkbaar duurt het een dag / meerdere dagen voordat je daadwerkelijk het pakketje kan traceren.

[ Voor 45% gewijzigd door _Bailey_ op 04-06-2019 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 00:16:
Voor de mensen die vanmiddag (maandag) ook een verzend bevestiging van Google hebben ontvangen met een DHL track en trace code ; ik kan nog niet zien dat 't pakketje al in 't logistieke proces zit.

Jullie ook niet?

edit:

nu 08.16u en nog steeds kan ik met het track en trace code van DHL niets zien dat t pakketje al in het logistieke proces zit, ondanks het feit dat ik van Google wel een bevestiging heb ontvangen, gistermiddag 3 juni, dat het pakket verzonden was.

Blijkbaar duurt het een dag / meerdere dagen voordat je daadwerkelijk het pakketje kan traceren.
Gisteren 14:20 email gekregen van google.de dat mijn pakket is verzonden. Nu zijn er reeds 7 stappen te zien op de DHL tracking site, pakje is in Amsterdam. Hopelijk vandaag nog bezorgd in mijn stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Stevie-P schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:54:
[...]

Gisteren 14:20 email gekregen van google.de dat mijn pakket is verzonden. Nu zijn er reeds 7 stappen te zien op de DHL tracking site, pakje is in Amsterdam. Hopelijk vandaag nog bezorgd in mijn stad.
Thanks! Had jij Priority of ook Standaard als verzending?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stevie-P
  • Niet online
Geert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 08:56:
[...]

Thanks! Had jij Priority of ook Standaard als verzending?
Priority

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Ah dat verklaart alles ;)

Ik heb Standaard, dus zal wat langer moeten wachten met 't daadwerkelijk kunnen traceren v 't pakketje.

Alvast heel veel plezier met je nieuwe Pixel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabro
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 11:49
Zojuist ook besteld via Duitse google store. Bij de store staat 'Lieferung: Jun 11-14'. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sabro schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 13:51:
Zojuist ook besteld via Duitse google store. Bij de store staat 'Lieferung: Jun 11-14'. Ben benieuwd.
Typisch, ik heb gisteravond besteld en ik heb als range 5-11 juni staan. Waarschijnlijk hebben ze het druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01:36
Ik heb de 3a besteld via de mar-10 methode en niets extra betaald voor de verzending. Range staat van 6- 12 Juni. Ik ben benieuwd :)

[ Voor 3% gewijzigd door harydoo op 04-06-2019 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:08
De 3aXL is op dit moment overigens voor 457,38 incl. verzendkosten te koop bij Amazon. Helaas niet uit voorraad leverbaar: https://www.amazon.de/gp/...smid=A3JWKAKR8XB7XF&psc=1

[ Voor 1% gewijzigd door pelt op 04-06-2019 14:45 . Reden: een woord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabro
Verwijderd schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:10:
[...]

Typisch, ik heb gisteravond besteld en ik heb als range 5-11 juni staan. Waarschijnlijk hebben ze het druk.
Ah jammer, ik had hem wel graag eerder binnen gehad :/
harydoo schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 14:33:
Ik heb de 3a besteld via de mar-10 methode en niets extra betaald voor de verzending. Range staat van 6- 12 Juni. Ik ben benieuwd :)
Vandaag besteld? Raar dat die van mij dan aan latere datum aangeeft. Ik heb ook de gratis bezorging gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
Sabro schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:00:
[...]

Ah jammer, ik had hem wel graag eerder binnen gehad :/

[...]

Vandaag besteld? Raar dat die van mij dan aan latere datum aangeeft. Ik heb ook de gratis bezorging gekozen.
Vandaag besteld ja. Maar wel de witte, niet XL versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
nou, de verzendbevestiging van Google Duitsland is eigenlijk nietszeggend.

Gistermiddag rond 1330u per mail de verzendbevestiging ontvangen van Google Duitsland, met de DHL trace code.
Nu ruim 24 uur later zie ik alleen nog maar het DHL Shipment number en verder nada noppes niks. Dus vandaag zal ie dan ook niet verzonden gaan worden, vermoed ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 15:36:
nou, de verzendbevestiging van Google Duitsland is eigenlijk nietszeggend.

Gistermiddag rond 1330u per mail de verzendbevestiging ontvangen van Google Duitsland, met de DHL trace code.
Nu ruim 24 uur later zie ik alleen nog maar het DHL Shipment number en verder nada noppes niks. Dus vandaag zal ie dan ook niet verzonden gaan worden, vermoed ik
Mijn ervaringen met DHL is dat je 's-ochtends op de dag van levering pas iets aan die trace code hebt. In ieder geval bij bestellingen van amazon altijd inderdaad een nutteloze code.

EDIT:

En nu ook de verzendbevestiging met de "nutteloze" shipping code. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt. Valt me niet tegen, gisteravond besteld, nu aangemeld voor shipment.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2019 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
Heb ook net de verzendbevestiging binnen. Gistermiddag besteld met normale verzending.

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
Vandaag de knoop ook doorgehakt en de 3a zwart besteld. De witte was wel eerder leverbaar maar wil toch zwart hebben. Ben benieuwd!

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz69
Hij is binnen! @mar-10 en @KingHorse nogmaals bedankt voor het uitvinden van de route via de googlestore en het volledig uitschrijven van de instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Denniz69 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:17:
Hij is binnen! @mar-10 en @KingHorse nogmaals bedankt voor het uitvinden van de route via de googlestore en het volledig uitschrijven van de instructies.
jij had ook Priority als verzendmethode? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz69
Geert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:39:
[...]

jij had ook Priority als verzendmethode? ;)
Correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
thanks.

tsja, ik was ff de Gierige Hollander tijdens het plaatsen mijn bestelling, gekozen voor standaard gratis verzending.
Daar pluk ik nu de vruchten dus van :+ #wachten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drpeer_holland
Yes, ook eindelijk mijn Pixel 3a zwart binnengekregen (besteld met priority op 29 mei ). Heeft een hele reis afgelegd de afgelopen dagen, Tilburg-Eindhoven-Brussel-Eindhoven-Eindbestemming :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 10:52
Geert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 19:51:
[...]

thanks.

tsja, ik was ff de Gierige Hollander tijdens het plaatsen mijn bestelling, gekozen voor standaard gratis verzending.
Daar pluk ik nu de vruchten dus van :+ #wachten
@Geert1976 neej joh ik heb ook standaard verzending gekozen en had hem 2de dag binnen wegens Hemelsvaart 2 dagen geduurt , ik heb zelf e-mail verstuurd naar Google Support. met de vraag wat de status was. ook nog in duits maar kreeg heel leuk antwoord in nederlands :)
Volgens DHL track&trace hadden ze nog niks ontvangen van uit Google maar de postbode stond voor de deur :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
MrOsman schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:09:
[...]

@Geert1976 neej joh ik heb ook standaard verzending gekozen en had hem 2de dag binnen wegens Hemelsvaart 2 dagen geduurt , ik heb zelf e-mail verstuurd naar Google Support. met de vraag wat de status was. ook nog in duits maar kreeg heel leuk antwoord in nederlands :)
Volgens DHL track&trace hadden ze nog niks ontvangen van uit Google maar de postbode stond voor de deur :)
Helder! Bedankt voor je info

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
Geert1976 schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:11:
[...]

Helder! Bedankt voor je info
ik denk meer Lokatie gebonden :) ik weet niet eens of mijn bestelling ook zo rond heeft gezwert maar goed.
lekker ligt goede fotocamera alleen jammer van die skin :) voor zo een prijs is het wel accept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitz76
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:57
Voor mensen die de tijd hebben - en Amazon prime lid zijn - daar staat de 3a nu voor 366 EUR. Wel verzending vanaf 25 juni..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Flitz76 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 06:58:
Voor mensen die de tijd hebben - en Amazon prime lid zijn - daar staat de 3a nu voor 366 EUR. Wel verzending vanaf 25 juni..
De witte wordt geleverd tussen 17 en 27 juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marmar
  • Laatst online: 14:06
Mijn bestelling van de 30e komt vandaag binnen. Kijkend naar het bericht van @drpeer_holland zou de levertijd dus 6 dagen zijn bij verzending met priority shipping.
Zou wellicht korter kunnen, omdat er een volledig weekend in zit en vertraging als gevolg van Hemelvaartsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Bij Saturn is ie nu ook 366 euro overigens, bij de MediaMarkt nog wel 399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marmar schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:05:
Mijn bestelling van de 30e komt vandaag binnen. Kijkend naar het bericht van @drpeer_holland zou de levertijd dus 6 dagen zijn bij verzending met priority shipping.
Zou wellicht korter kunnen, omdat er een volledig weekend in zit en vertraging als gevolg van Hemelvaartsdag.
Hoe lang heeft het geduurd voordat je een DHL Track & Trace kreeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
Marmar schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:05:
Hier soort van hetzelfde, heb 1 juni 's avonds besteld, met priority, komt naar alle waarschijnlijkheid vandaag binnen.

-- update 11:02
"DHL Express <nummer> van GOOGLE kan worden opgehaald bij <service punt>" *O*
Misschien maar wat eerder naar huis vandaag....

[ Voor 12% gewijzigd door MaffeMaarten op 05-06-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:31
Gezien bij amazon de prijs plots gezakt is heb ik m'n bestelling daar maar "ververst", dus nu 366 euro :)
Wel raar ivm de leverdatum, die blijft rondzweven. Soms staat er 1-2 maanden, soms 1-3 weken...
Bon, we zien wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
zojuist online gechat met Nina, medewerker Klantenservice van Google Duitsland met wat vragen rondom de verzending.

Zij gaf mij te kennen gedurende t gesprek dat zodra je een bevestiging van de daadwerkelijk verzending rustig nog een paar dagen overheen kunnen gaan alvorens de eigenlijk echte verzending met DHL.

Dus zodra je een verzendbevestiging van Google Duitsland krijgt met daarbij de tack en trace code, is dat nagenoeg nietszeggend en is t pakket ook NIET daadwerkelijk verzonden.

Beetje (heel erg) verwarrend, maar nu wel duidelijk voor me ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Gister mijn Google.de bestelling in ontvangst genomen, thanks iedereen voor de tips!

M'n belsimpel bestelling (EUR 479 voor de pixel 3a) gaat lekker retour! (Gelukkig heb ik de beheersing gehad om de belsimpel bestelling ongeopend te houden O-) .)

First impressions; erg tevreden met de Pixel 3a!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marmar
  • Laatst online: 14:06
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:31:
[...]

Gisteravond kreeg ik een sms-bericht, 5 dagen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Pakketje uit Frankrijk heeft blijkbaar even vertraging opgelopen bij de Douane (waarom überhaupt? het is gewoon EU -> EU, da's toch vrij verkeer van goederen?). Gelukkig zie ik nét dat ie nu toch een stapje verder is gekomen.
Schiet ooooppp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:31:
[...]

@Euler212 Ik kreeg op maandagavond 3 juni om 19:55 uur een SMS bericht van DHL met track en trace code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

drpeer_holland schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:34:
[...]

@Euler212 Ik kreeg op maandagavond 3 juni om 19:55 uur een SMS bericht van DHL met track en trace code.
En dat was een andere T&T dan die je van Google gekregen hebt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drpeer_holland
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:44:
[...]

En dat was een andere T&T dan die je van Google gekregen hebt?
Ja, was een andere inderdaad maar ze waren wel aan elkaar gelinked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnneMatsje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 14:07
Hoi! Ik heb gister via de Duitse Mediamarkt een pixel 3a besteld (afhalen + betalen in de winkel) en ik krijg er in principe een google home mini bij. Ik zag echter op de afhaal bon dat ze de mini los op de bon hebben gezet en als korting verrekend hebben met de Pixel. Denken jullie dat het mogelijk is om bij het afhalen alleen de pixel te kopen (voor €356?) en de mini lekker te laten? Ik heb nooit eerder iets in Duitsland besteld dus ik heb geen idee hoe moeilijk ze daar doen.

Thanks alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ik vind het een aparte constructie, maar probeer het gewoon zou ik zeggen :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Helaas geen gratis case meer in de google store 😠

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exocet schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:09:
Helaas geen gratis case meer in de google store 😠
Dan is hem halen bij amazon een stuk aantrekkelijker. Bespaar je 33 euro waar je dan weer een hoesje van kan halen. Levertijd op amazon is nu wel belachelijk lang (1-2 maanden). 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:39:
[...]

Dan is hem halen bij amazon een stuk aantrekkelijker. Bespaar je 33 euro waar je dan weer een hoesje van kan halen. Levertijd op amazon is nu wel belachelijk lang (1-2 maanden). 8)7
Zit hetzelfde te denken ja, de witte is wel sneller leverbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Schiet mij maar lek....

Maandagmiddag verzendbevestiging ontvangen van Google Store Duitsland met een Track en trace code van DHL.

Die is gewoonweg nooit te traceren geweest. Zonet de bezorger van DHL aan de deur met mn pakketje :) :)

Ofwel; standaard verzending heeft bij mij 2 dagen geduurd vanaf moment van de bevestiging van de verzending.

Maar aan de DHL track en trace code heb je in geval van Standaard Verzending dus helemaal 0,0

nu uitpak-en-installatie feestje :+

[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 05-06-2019 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:21:
Schiet mij maar lek....

Maandagmiddag verzendbevestiging ontvangen van Google Store Duitsland met een Track en trace code van DHL.

Die is gewoonweg nooit te traceren geweest. Zonet de bezorger van DHL aan de deur met mn pakketje :) :)

Ofwel; standaard verzending heeft bij mij 2 dagen geduurd vanaf moment van de bevestiging van de verzending.

Maar aan de DHL track en trace code heb je in geval van Standaard Verzending dus helemaal 0,0

Nice, toch niet zo slecht uitgepakt dat je de gierige Hollander bent geweest. ;)

Hopelijk komt de mijne net zo snel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:39

oZy

Verwijderd schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:39:
FWIW: ik heb ook via Amazon.de gekocht en had hem na 2 weken in huis (21-05 besteld - 04-06 ontvangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnneMatsje
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-09 14:07
De mediamarkt.de gaat vooralsnog niet mee in de goedkopere prijs van Saturn (366 + home mini). Dat is dan wel weer spijtig aangezien de MM veel dichter bij is dan Saturn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Zojuist een 3a besteld via de 00000 postcode-methode, incl gratis home mini.
Gelijk een mailtje "Bestellung bestätigt"
Now we wait ;)
Tnx voor de tips vrienden van het forum.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-05 13:54
Heb via de Google store besteld en vroeg me af tot Hoelaat DHL nog kan langs komen?
Levering staat bij: Vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2019/06/05/Screenshot_20190605-174847_Chrome.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Fantasio7 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 17:53:
Heb via de Google store besteld en vroeg me af tot Hoelaat DHL nog kan langs komen?
Levering staat bij: Vandaag.

[Afbeelding]
wellicht zit je in de Avondlevering, deze is meestal tussen 1800u en 2100u bij DHL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
Geert1976 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:21:
Schiet mij maar lek....

dat is ook mijn ervaring geweest @Geert1976 exact zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOsman
Vmu schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:28:
Now we wait ;)
Mini? je bedoeld een Case? tijdens bestelling moet je Case wel toevoegen aan je mandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingHorse
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 29-08 20:28
MrOsman schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:34:
[...]

Mini? je bedoeld een Case? tijdens bestelling moet je Case wel toevoegen aan je mandje.
Google geeft weer een home mini mee. Zie ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

MrOsman schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:34:
[...]

Deze bedoel ik, een Google home mini:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kpt4ATazYk1hCXL69IZCNnBo/thumb.png

Vmu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOsman
Vmu schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:45:
[...]

Deze bedoel ik, een Google home mini:
[Afbeelding]
ik zie het :) case(Hoesjes) zijn nu vervangen door Mini :) ik had een case gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coentje44
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Op Amazon 113,- goedkoper dan Belsimpel
Je bent gek als je daar nu gaat bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Niet online
Coentje44 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:21:
Op Amazon 113,- goedkoper dan Belsimpel
Je bent gek als je daar nu gaat bestellen :P
wel tot mogelijk 2 maanden levertijdvoor sommige varianten ;)

tegen die tijd is de Pixel 4 al weer uit :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb een eigenaardigheid gevonden van DHL (nog een :P).

Van Google heb ik een link gekregen om mijn pakket te traceren en die geeft aan:
"Please note that we are only able to provide information on shipments if the shipper has transferred the shipment or shipment data to us."

Dit geeft mij het idee dat hij helemaal nog niet aangemeld is.

Voer ik de track and trace echter hier in:
https://www.dhlparcel.nl/en/consumer/track-and-trace

Dan staat er gewoon dat hij vandaag bezorgd gaat worden. Bijzonder dat ze daarvoor meerdere interfaces hebben. Dit verklaart waarschijnlijk waarom @Geert1976 en @MrOsman ook "opeens" een bezorger aan de deur hadden staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Vmu schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 15:28:
Now we wait ;)
Die mini die koste bij mij gewoon €59,- ?
Kon me nu niet langer inhouden en heb iig de 3a ook besteld via deze methode nu. Ben benieuwd Wanneer hij gaat komen :Y)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:09:
[...]

Die mini die koste bij mij gewoon €59,- ?
Kon me nu niet langer inhouden en heb iig de 3a ook besteld via deze methode nu. Ben benieuwd Wanneer hij gaat komen :Y)
"Discount applied at chart". Net nog geprobeerd, korting gaat er gewoon vanaf.
Misschien de bestelling even annuleren en opnieuw proberen. Als je die mini voor een paar tientjes kan verkopen scheelt dat weer (en kun je er een case voor halen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick
Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:13:
[...]

"Discount applied at chart". Net nog geprobeerd, korting gaat er gewoon vanaf.
Misschien de bestelling even annuleren en opnieuw proberen. Als je die mini voor een paar tientjes kan verkopen scheelt dat weer (en kun je er een case voor halen).
Ai, die had ik gemist. Heb hem idd nu snel geannuleerd en een nieuwe bestelling geplaatst :) tnx.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beefhead
Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 07:28:

Van Google heb ik een link gekregen om mijn pakket te traceren en die geeft aan:
"Please note that we are only able to provide information on shipments if the shipper has transferred the shipment or shipment data to us."

Net even geprobeerd met mijn eigen code en ik zou hem ook vandaag moeten ontvangen :)

Bedankt voor het delen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan076
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-08 09:56
Verwijderd schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 07:28:

Dan staat er gewoon dat hij vandaag bezorgd gaat worden. Bijzonder dat ze daarvoor meerdere interfaces hebben. Dit verklaart waarschijnlijk waarom @Geert1976 en @MrOsman ook "opeens" een bezorger aan de deur hadden staan.
Net ook even geprobeerd maar ik krijg helaas de melding "Unfortunately, no shipment was found with this number. Check your input and try again". Had hierbij de JVGL code gekopieerd vanaf de pagina die Google linked.

Ik had dinsdag eind van de middag een witte 3a besteld met standaard verzending. Dus misschien duurt het nog even voordat er iets van informatie zichtbaar wordt. Al zou ik verwachten dat er in ieder geval iets getoond zou worden aangezien de link van Google een andere melding geeft dan dat er geen shipment is met dat nummer.

We gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Oef ik ben blij dat ik hem met een hoesje heb gekregen!
KingHorse schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:43:
[...]

Google geeft weer een home mini mee. Zie ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
thijsken schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:48:
Oef ik ben blij dat ik hem met een hoesje heb gekregen!

[...]
Heb je geluk mee ja, ik ga nu maar wachten.
Tot de MediaMarkt ook in prijs zakt of dat de levertijd bij Amazon minder dan een week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
Ik heb hem "gewoon" op de Google Store besteld.
Exocet schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:51:
[...]

Heb je geluk mee ja, ik ga nu maar wachten.
Tot de MediaMarkt ook in prijs zakt of dat de levertijd bij Amazon minder dan een week is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
thijsken schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 11:53:
Ik heb hem "gewoon" op de Google Store besteld.

[...]
Was ook mijn plan, maar toen was de gratis cover niet meer beschikbaar en ik hoef geen gratis home mini. Dus dan ga ik voor de lagere prijs (366) en koop dan zelf een cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Gisteren besteld, vandaag shipped. Een kijken of hij er maandag is....

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabro
stefan076 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:57:
[...]

Net ook even geprobeerd maar ik krijg helaas de melding "Unfortunately, no shipment was found with this number. Check your input and try again". Had hierbij de JVGL code gekopieerd vanaf de pagina die Google linked.

Ik had dinsdag eind van de middag een witte 3a besteld met standaard verzending. Dus misschien duurt het nog even voordat er iets van informatie zichtbaar wordt. Al zou ik verwachten dat er in ieder geval iets getoond zou worden aangezien de link van Google een andere melding geeft dan dat er geen shipment is met dat nummer.

We gaan het zien!
Ik krijg hier dezelfde melding. Heb 'm ook dinsdagmiddag besteld. Maar ik heb de bezorgingsmail (dat hij is verstuurd) ook pas een uurtje geleden gekregen dus daar kan het ook aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
Mijne is ook vandaag verzonden :) Ben zo benieuwd!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• harydoo
Ik heb m via Google op de 4de besteld, en vandaag binnen. Dat zonder extra verzendkosten! Niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mijn pakketje eergister besteld bij fnac.com is in huis! :D

Nu ik zelf nog... :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Bij Amazon.de is inmiddels de witte al niet meer te krijgen (voor een normale prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Dat gaat snel! Hij komt uit Tilburg.
PLANNING IS BEING MADE
PACKAGE DETAILS
Sender
GOOGLE COMMERCE LIMITED
Gesworenhoeksewg 11
5047TM Tilburg
NL

[ Voor 8% gewijzigd door Vmu op 06-06-2019 23:45 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Typisch. Ik heb mijne gister besteld (ook met de google.de methode) en hij is nu al onderweg met de koerier voor uitlevering volgens DHL. Nooit gedacht dat het zo snel al zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Laatst online: 12-09 09:33
Maandag 3 juni besteld (google playstore DE) en donderdag de 6e ontvangen. Steeds geen track & trace informatie via de link van de bestelpagina. Toen ik de code invoerde op www.dhl.nl kreeg ik wel informatie.

[ Voor 5% gewijzigd door inTIMidate op 07-06-2019 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabro
Had 'm dinsdag besteld en zojuist ontvangen. :) Toen ik hem bestelde stond er 11-14 juni dus dat is wel lekker snel gedaan. Heb zelf ook deze link gebruikt voor track&trace: https://www.dhlparcel.nl/...t/volg-je-pakket?lc=nl-NL
Via de link in de google mail kreeg ik ook geen enkele informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan076
Die van mij is vandaag ook binnen gekomen! Witte 3a op dinsdag 4 juni besteld met standaard levering.

Dezelfde link als de rest gebruikt voor track and trace, die van Google heeft nooit iets aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe doen jullie dat? ik krijg een foutmelding me rabo card wordt niet geaccepteerd, wat doe ik fout, gastbestelling lukt ook niet

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2019 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan076
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 17:58:
hoe doen jullie dat? ik krijg een foutmelding me rabo card wordt niet geaccepteerd, wat doe ik fout, gastbestelling lukt ook niet
Hm wanneer krijg je de melding? En wat staat er exact?

Mijn creditcard hangt gewoon aan m'n Google account (ook Rabo) en heb alleen de eerder genoemde manier van adres invullen gebruikt. Mijn creditcard was automatisch geselecteerd als betaalwijze en kon dus simpelweg op bestellen klikken.

Edit: Btw, mijn huisnummer toevoeging is wel gewoon overgenomen, dus hij is daadwerkelijk bij mij bezorgd ipv mijn onderburen :)

[ Voor 11% gewijzigd door stefan076 op 07-06-2019 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

orhdt01 transactie kan niet voltooid worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan076
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 18:36:
orhdt01 transactie kan niet voltooid worden
Hm en je creditcard is wel gewoon helemaal in orde? Goed ingevuld, niet over limiet, niet geblokkeerd door de bank oid? Kan me herinneren dat betalingen soms geweigerd worden door de bank als ze iets verdacht vinden.

Zoals ik zei heb ik deze melding zelf niet gezien maar zal even kijken of ik iets kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komt een transactie door van 0 euro

het is een duitse store en me kaart is nls, van andere mensen ook, bij mij lukt niet

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2019 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die neuen betrag behandelt nicht die ertfortliche streuer, iets met belasting melding

even kijken doe ik het goed

op eerste adres regel: straat
postzeil 00000
stadt postcode stad nederland

rekeningadres hetzelfde als postadres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan076
Verwijderd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 19:41:
die neuen betrag behandelt nicht die ertfortliche streuer, iets met belasting melding

even kijken doe ik het goed

op eerste adres regel: straat
postzeil 00000
stadt postcode stad nederland

rekeningadres hetzelfde als postadres
Dat is inderdaad ook hoe ik het ingevuld heb. Heb je al een keer eerder iets met je creditcard in de play store / Google store gekocht?

Het enige wat ik kan vinden is een oude bug die verholpen zou moeten zijn, en over sommige prepaid credit cards. Er staat dan bij contact op te nemen met Google, maarja, dan zien ze al heel snel dat je hem naar Nederland probeert te laten verzenden denk ik. Ik weet niet of ze dan nog zo'n zin hebben om je te helpen..

Misschien proberen een zo'n goedkoop mogelijke app te kopen in de play store met je credit card? Verder weet ik zelf even ook niks, sorry..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• indianajones
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-08 08:58
Na enige tijd op zoek te zijn geweest naar een opvolger voor mijn Nexus 5x kreeg ik de Pixel 3a vorige maand in het vizier. Kort onderzoek leerde al snel dat deze (nog) niet geleverd wordt in Nederland :(

Na bijna bij Amazon.de besteld te hebben, toch nog eens op Tweakers.net gekeken en woensdagavond de Pixel 3a (+gratis Google Home mini) besteld via de Duitse Google Store (kudos voor de Mar-10 methode _/-\o_ ) en vandaag binnen gekregen (via priority delivery).

Als fan van Nexus producten is de Pixel 3a een mooie spirituele opvolger, doorslaggevend voor mij zijn stock Android en 3.5mm jack voor een mid-range prijs).

Ben al jaren 'gluurder' op Tweakers, maar ben zo content met deze 'life hack' dat ik na al die jaren maar eens ' Supporter' ben geworden :Y .

Dank allemaal!

[ Voor 0% gewijzigd door indianajones op 07-06-2019 21:47 . Reden: taalpurist :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]stefan076 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 20:26:
[...]

Dat is inderdaad ook hoe ik het ingevuld heb. Heb je al een keer eerder iets met je creditcard in de play store / Google store gekocht?

Het enige wat ik kan vinden is een oude bug die verholpen zou moeten zijn, en over sommige prepaid credit cards. Er staat dan bij contact op te nemen met Google, maarja, dan zien ze al heel snel dat je hem naar Nederland probeert te laten verzenden denk ik. Ik weet niet of ze dan nog zo'n zin hebben om je te helpen..

Misschien proberen een zo'n goedkoop mogelijke app te kopen in de play store met je credit card? Verder weet ik zelf even ook niks, sorry..
[/quot]

Bedankt voor meedenken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• STFU
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 23:07
Bij Saturn kost hij nu 366 Euro. Inclusief een Home Mini (wat mij betreft maken ze daar een stoffen hoesje van).

https://www.saturn.de/de/...gle-pixel-3a-2546763.html
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste