AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Pakketzegel:

Haha wauw! Die is slim gevonden!mar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:46:
ja, het pakketje is zojuist gearriveerd met een koerier (want international priority shipping)
Pakketzegel:
[Afbeelding]
Heel slim en bedankt voor het delen. Wilde hem eigenlijk in Duitsland gaan halen, maar met gratis hoesje is dit een betere optie. Moet ik zelf helaas wel tot na Pinksteren wachten...mar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:46:
ja, het pakketje is zojuist gearriveerd met een koerier (want international priority shipping)
Pakketzegel:
[Afbeelding]
nice!mar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:46:
Pakketzegel:
[Afbeelding]
mar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 19:46:
Klopt bij mij hetzelfde verhaal. Er werd een moeilijk verhaal van gemaakt, conclusie was of volgende week terug komen en een witte of een oranje meenemen. Aangezien het wat verder rijden is voor me heb ik de oranje meegenomen.Joey_P schreef op maandag 27 mei 2019 @ 20:35:
Kom net terug van de Saturn in Kleve. Let op: je krijgt er een gratis Google home mini bij, maar dat bieden ze niet zomaar aan 😉.
Pixel nu middag gebruikt, voorlopig super tevreden. (Kom van Sony z5 compact).
Nog even op zoek naar een goed hoesje, tips?
Ik heb nogal wat vervelende ervaringen gehad met m'n Nexus 5x die ik twee keer moest opsturen vanwege 'n bootloop. Ik was wel blij dat ik die toen gewoon in Nederland (Belsimpel) had gekocht
ik weet van mijn pixel 2xl dat je inderdaad in het land van herkomst moet wezen voor de garantie.Sabro schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:44:
Vraagje, hoe zit het met garantie als je hem bij de Duitse Google store koopt? (Of als je hem bij de Duitse Amazon koopt?) Als hij binnen de garantie stuk gaat, moet je hem dan naar Duitsland sturen?
Ik heb nogal wat vervelende ervaringen gehad met m'n Nexus 5x die ik twee keer moest opsturen vanwege 'n bootloop. Ik was wel blij dat ik die toen gewoon in Nederland (Belsimpel) had gekochtIk weet alleen niet of ik het waard vind om 50 tot 80 euro meer te betalen om hem bij Conrad of Belsimpel te halen.
Kennelijk kan/mag het via Google NL, zie deze reactie van medetweaker.Sabro schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:44:
Vraagje, hoe zit het met garantie als je hem bij de Duitse Google store koopt? (Of als je hem bij de Duitse Amazon koopt?) Als hij binnen de garantie stuk gaat, moet je hem dan naar Duitsland sturen?
Ik heb nogal wat vervelende ervaringen gehad met m'n Nexus 5x die ik twee keer moest opsturen vanwege 'n bootloop. Ik was wel blij dat ik die toen gewoon in Nederland (Belsimpel) had gekochtIk weet alleen niet of ik het waard vind om 50 tot 80 euro meer te betalen om hem bij Conrad of Belsimpel te halen.
Update: net het nummer van Google Store gebeld. Ze verlenen indd gewoon garantie. In mijn geval raadde hij aan om terug te gaan naar de winkel, aangezien zij je dan een nieuw toestel moeten geven (ik heb een toestel met een defect). Via Google start je een garantie op, krijg je een refurbished. Dat kan ook, maar dat is wat je zelf wilt. Na de aankoopperiode ben je dus covered door Google NL.
[ Voor 22% gewijzigd door draakhoofd op 28-05-2019 10:38 ]
Ha, bizar he? Lekkere verspilling: (in mijn geval) eerst naar FR, en dan weer naar NL ..mar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:56:
Verbaas je dat het item vanuit een distributiecentrum in Tilburg (!) verstuurd wordt
Oke, maar als je bij de Google store of Amazon besteld, dan kun je niet 'terug gaan naar de winkel' toch?draakhoofd schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:14:
In mijn geval raadde hij aan om terug te gaan naar de winkel, aangezien zij je dan een nieuw toestel moeten geven (ik heb een toestel met een defect). Via Google start je een garantie op, krijg je een refurbished. Dat kan ook, maar dat is wat je zelf wilt. Na de aankoopperiode ben je dus covered door Google NL.
In ieder geval wel top dat garantie gewoon via NL is.
Awesome! Mijn exemplaar gisteravond besteld, hopen dat het ook mij lukt.mar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:56:
Het is mij gelukt om in de Duitse Google Store te bestellen en het naar Nederland te laten leveren![]()
![]()
En misschien kan het ook zonder internationale pakketzegel, maar ik durfde de gok niet aan
- Scoor het gratis hoesje in de store
- Zet de postcode op 00000
- Voer bij de adresregel voor plaats je postcode, plaats en Nederland in
- Kies international priority shipping (+17€)
- Verbaas je dat het item vanuit een distributiecentrum in Tilburg (!) verstuurd wordt
mar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:56:
Het is mij gelukt om in de Duitse Google Store te bestellen en het naar Nederland te laten leveren![]()
![]()
[Afbeelding]
- Verbaas je dat het item vanuit een distributiecentrum in Tilburg (!) verstuurd wordt
En misschien kan het ook zonder internationale pakketzegel, maar ik durfde de gok niet aan
Hebben jullie dan bij Adresszeile 1 je straat en huisnummer gezet, en bij 'Stadt' je postcode, plaats en Nederland?Phyla schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 19:36:
[...]
Awesome! Mijn exemplaar gisteravond besteld, hopen dat het ook mij lukt.
Hier ook zeer benieuwd naar.Sabro schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:09:
[...]
[...]
Hebben jullie dan bij Adresszeile 1 je straat en huisnummer gezet, en bij 'Stadt' je postcode, plaats en Nederland?
Wil via deze manier de 3a XL gaan bestellen. Dus ik lees ff mee
Dat heb ik gedaan, dat is wat ik heb begrepen uit de post. Ik wacht nu op de verzend bevestiging.Sabro schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:09:
[...]
[...]
Hebben jullie dan bij Adresszeile 1 je straat en huisnummer gezet, en bij 'Stadt' je postcode, plaats en Nederland?
Volgens Google zou hij voor 31 mei aangekomen moeten zijn. Het grappige is na het bestellen zijn enkel nog de mailtjes in het Duits. De bestellingen pagina sprong automatisch op NL. Ik kan hem ieder geval niet annuleren of wijzigen, dat kon enkel tot 1 uur na bestellen. (Hou daar rekening mee)
Ik plaats zeker een update als ik meer info heb.
Uiteindelijk is een adres een afspraak dat als wereldwijde specificatie heeft dat je met de meest bijzondere informatie (naam ontvanger) begint en dan via gebouwnaam (huisnummer) en locatieaanduiding op stad en/of land eindigt.
En een postcode zal na een heel klein beetje puzzelen het Duitse deel van het adres negeren.
inmiddels dus verzonden?KingHorse schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 21:09:
[...]
Dat heb ik gedaan, dat is wat ik heb begrepen uit de post. Ik wacht nu op de verzend bevestiging.
Volgens Google zou hij voor 31 mei aangekomen moeten zijn. Het grappige is na het bestellen zijn enkel nog de mailtjes in het Duits. De bestellingen pagina sprong automatisch op NL. Ik kan hem ieder geval niet annuleren of wijzigen, dat kon enkel tot 1 uur na bestellen. (Hou daar rekening mee)
Ik plaats zeker een update als ik meer info heb.
Nog geen mail gehad. Reservering op creditcard is ongedaan gemaakt, wat me aan het denken zet.
Wat opmerkelijk is dat na het annuleren bij Amazon, dat geld wel van de creditcard is afgegaan.
Wat opties zijn: Google staat op moment van verzenden en heeft de reservering er al afgehaald.
Google probeerde geld af te schrijven naast de reservering en liep tegen limiet van de creditcard aan, omdat Amazon ook nog geld vast houdt.
Edit: @mar-10 heeft op 23 mei besteld en de volgende dag is het pakketje verstuurd. (Zie foto's)
Edit: Amazon heeft het probleem bevestigd, en opgelost. Nu wachten op Google.
Edit 29-5-2019 14:28: Nog totaal geen teken van Google.
[ Voor 16% gewijzigd door KingHorse op 29-05-2019 14:31 . Reden: Amazon heeft geld teruggestoord ]
Ik heb hetzelfde. Maandagavond besteld, vooralsnog geen verdere mails gekregen. De reservering op de CC staat echter nog wel.KingHorse schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 09:22:
[...]
Nog geen mail gehad. Reservering op creditcard is ongedaan gemaakt, wat me aan het denken zet.
Edit: @mar-10 heeft op 23 mei besteld en de volgende dag is het pakketje verstuurd. (Zie foto's)
Edit: Amazon heeft het probleem bevestigd, en opgelost. Nu wachten op Google.
is het gelukt?Sabro schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:09:
[...]
[...]
Ik heb net een gastreservering gedaan bij Saturn in Berlijn(Berlin Leipziger Platzmlksnr schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:58:
Mijn huisgenoot heeft de Pixel 3a voor me opgehaald in Keulen. Hij kreeg er tegoedbonnen bij ter waarde van 20 euro . Hij was niet op de hoogte van de Google Home deal en was allang blij met de bonnen. Dus inderdaad niet vanzelfsprekend dat je het bedrag of de Google Home krijgt.
Voßstraße 24 ) en hier zit inderdaad ook geen Google home mini bij.
Ben al blij dat mijn schoonzus hem wilt meenemen.
[ Voor 10% gewijzigd door Mennoophelia op 29-05-2019 13:26 ]

Wel besteld, niet ontvangen.
Bedrag van creditcard staat op gereserveerd.
Ik hem 'm zelf nog niet besteld, wil nog even wachten of de mensen hier die hem net besteld hebben, hem ook daadwerkelijk krijgen. Ik heb ook zelf geen creditcard dus dat moet ik ook nog even bij iemand regelen.
Ik heb zojuist een verzendbevestiging met DHL-link ontvangen na bestelling op maandagavond.Barkrukhenkie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:15:
[Afbeelding]
Wel besteld, niet ontvangen.
Bedrag van creditcard staat op gereserveerd.
Check hier ook!!!Phyla schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 14:42:
[...]
Ik heb zojuist een verzendbevestiging met DHL-link ontvangen na bestelling op maandagavond.
Gistermiddag besteld.
[ Voor 39% gewijzigd door KingHorse op 29-05-2019 15:04 ]
Heeft iemand het ook geprobeerd zonder die extra verzendoptie?
[ Voor 26% gewijzigd door Matszs op 29-05-2019 15:08 ]
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Dit is wat er in de store staat: Nur solange der Vorrat reicht.MrDucky schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:22:
Weet iemand tot hoelang de gratis pixel 3 case geldig is ?
Oftewel: Alleen zolang de voorraad strekt.
Wat natuurlijk een rekbaar begrip is.
kan je opnieuw uitleggen hoe je het hebt besteld en het hoesje snap ik nietMatszs schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 15:07:
Zojuist ook een Pixel 3a en Pixel 3a XL besteld op deze manier, bedankt mede-Tweakers
Heeft iemand het ook geprobeerd zonder die extra verzendoptie?
ik stuur mijn samsung s10+ terug koop ik deze
Stop het hoesje en de telefoon in je winkelwagen, in je winkelwagen zou direct de korting moeten worden toegepast wanneer je ze beide hebt toegevoegd ter waarde van het hoesje. Daarna deze stappen volgen voor het bestellen; mar-10 in "[Google Pixel 3a(XL)] Levertijden en Prijzen"MrOsman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:31:
[...]
kan je opnieuw uitleggen hoe je het hebt besteld en het hoesje snap ik niet
Stap 1: ga naar store.google.com/deMrOsman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:31:
[...]
kan je opnieuw uitleggen hoe je het hebt besteld en het hoesje snap ik niet
Stap 2: Klik op de pixel 3a uit de balk met alle producten
Stap 3: Klik rechtsboven op "Kaufen"
Stap 4: Selecteer het model dat je wilt. (Auswählen is bevestigen)
Stap 5: Selecteer de kleur
Stap 6: Klik op "In Den Einkaufswagen"
Stap 7: Selecteer het hoesje dat je wilt
Stap 8: Boven aan de pagina kan je naar je winkelmandje. ("Zum Einkaufswagen")
Stap 9: Klik op fortfahren
Stap 10: volg de stappen van Mar-10 Klik hier
Of is dit te uitgebreid.
Ik heb de 3a gekocht, niet de XL. Ik heb nu een OnePlus 6, maar de grootte gaat me steeds meer tegenstaan.MrOsman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:58:
Welke hebben jullie genomen XL of de Normale versie?
Ik heb ook de normale gekocht. Omdat ik niet groter wou dan me huidige telefoon. En als iemand die ook paard rijdt is het belangerijk dat hij in me zak past voor tijdens buitenritten.MrOsman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:58:
Welke hebben jullie genomen XL of de Normale versie?
De pixel 3a heeft zelfs een iets groter scherm dan me huidige telefoon. Maar is wel een paar mm kleiner nog.
ik twijfel nu echt tussen deze 2thijsken schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:04:
[...]
Ik heb de 3a gekocht, niet de XL. Ik heb nu een OnePlus 6, maar de grootte gaat me steeds meer tegenstaan.
grootte scherm is handig als je iets gaat kijken
ik vroeg me ook af hoe de snelheid is al je meerdere apps opent hebt staan
Deze vragen kan je beter stellen in de daarvoor bedoelde topic ->MrOsman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:10:
[...]
ik twijfel nu echt tussen deze 2ondertussen heb ik de 7 Pro gehad Samsung s10+ gehad met dure abo's nu even los kopen en sim only nemen. (T-Mobile zal gek worden met annuleren elke keer)
grootte scherm is handig als je iets gaat kijken
ik vroeg me ook af hoe de snelheid is al je meerdere apps opent hebt staan
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1922204
[ Voor 3% gewijzigd door MrOsman op 29-05-2019 18:29 ]
Dat heeft bij mij nagenoeg 24 uur geduurd. En bij andere zelfs bijna 48 uur.MrOsman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 18:24:
wanneer krijg je een bevestiging? heb nog niks ontvangen wel e-mail dat het binnen uur ofzo wordt verpakt en kan wijzigen
Bedankt, ik heb er ook 1 besteld volgens deze methode. Levering net voor of net na het weekend.KingHorse schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:52:
[...]
Stap 1: ga naar store.google.com/de
Of is dit te uitgebreid.
Het lijkt erop dat ze worden verzonden vanaf Ingram Micro Nederland, dus dan moet dat geen probleem zijn.MrOsman schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 17:35:
Net de XL besteld als Standaard verzending ben benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door Barkrukhenkie op 29-05-2019 20:54 ]
Ondertussen is mijn pakketje onderweg naar Brussel, lijkt erop dat daar een groter sorteercentrum zit denk.Barkrukhenkie schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 20:18:
[...]
Het lijkt erop dat ze worden verzonden vanaf Ingram Micro Nederland, dus dan moet dat geen probleem zijn.
[Afbeelding]
Dank je wel, ook maar eentje besteld via bovenstaande methode, het kan natuurlijk nooit uitgebreid genoeg voor Tweakers, we houden van detailsKingHorse schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 16:52:
[...]
Stap 1: ga naar store.google.com/de
Of is dit te uitgebreid.
waar zie je dat staan? enige wat ik zie datum van bestelling en bezorgen tussen 31-5 en 5-6thijsken schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:14:
Bij mij staat nu dat mn bestelling vertraagd is, maar dat zou best eens door Hemelvaart kunnen komen.
Zending tijdelijk -on hold-. DHL onderneemt actie.
Meer informatie:
Vanwege een nationale feestdag op de bestemming op 3105 zal de zending die dag niet worden afgeleverd.
Volgende:
Na de nationale feestdag zal de zending zo snel mogelijk aan de koerier worden meegegeven.
Ik heb ook gisteren besteld en behalve dat eerste bevestigingsmailtje nog niks gehoord, gewoon nog even geduld hebbenMrOsman schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 22:02:
[...]
waar zie je dat staan? enige wat ik zie datum van bestelling en bezorgen tussen 31-5 en 5-6
Ik heb netjes gemeld gekregen door DHL dat de zending door een holiday vertraagd is. Wel appart dat me pakketje nu in Brussel is opgeslagen.thijsken schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 21:14:
Bij mij staat nu dat mn bestelling vertraagd is, maar dat zou best eens door Hemelvaart kunnen komen.
Dat betekend "Uw verzending is vertraagd. We werken eraan om hem zo snel mogelijk te verzenden, en schrijven je, zodra hij onderweg is."
Er staat overigens geen verwachte datum bij. Ik wacht vandaag gewoon even af.
Mijn pakket kwam ook vanuit Tilburg via BrusselKingHorse schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 23:04:
Wel apart dat me pakketje nu in Brussel is opgeslagen.
Mijn bestelling via Amazon (21 mei) is vandaag verzondenoZy schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 17:09:
fyi, je kunt via de amazon link nu weer voor 399 en gratis verzenden bestellen, maar ze zijn niet op voorraad. Ik heb de gok maar genomen.. denk dat die voorraad in DE wel redelijk snel gaat.
Wellicht dat ze daar nu weer op voorraad zijn!
[ Voor 12% gewijzigd door oZy op 31-05-2019 10:22 ]
EDIT:
YESSS! Het pakketje is verzonden en is onderweg naar Denemarken. Het is gelukt!
[ Voor 16% gewijzigd door thijsken op 31-05-2019 12:01 ]
Hartstikke bedankt voor de tip mar-10. Ik schrijf dit vanaf mijn nieuwe 3amar-10 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 18:56:
![]()
[Afbeelding]
ik krijg net een e-mail van Google Ondersteuning TOM : momenteel wordt verwerkt door creditkaart uitgever Mastercard De verwerking kan tot vijf werkdagen duren pfff.
[ Voor 48% gewijzigd door MrOsman op 31-05-2019 13:57 ]
Van creditcard begreep ik eerst ook niet. Bestel te weinig er mee, waardoor ik net als met iDeal dacht dat het meteen op me overzicht stond. Het kan even duren voordat die betaling door is. Maar zou geen probleem moeten zijn. Of Google verzend per week een groep?MrOsman schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 13:21:
ik krijg net een e-mail van Google Ondersteuning TOM : momenteel wordt verwerkt door creditkaart uitgever Mastercard De verwerking kan tot vijf werkdagen duren pfff.
Wat is je verwachte levering volgens Google?
Mijn pakketje kan nu elk moment aankomen.
Edit om 15:23: Aangekomen
Ook geen idee, volgens mij hebben ze direct geld van mij Creditcard ik zie al min staan,KingHorse schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 14:52:
[...]
Van creditcard begreep ik eerst ook niet. Bestel te weinig er mee, waardoor ik net als met iDeal dacht dat het meteen op me overzicht stond. Het kan even duren voordat die betaling door is. Maar zou geen probleem moeten zijn. Of Google verzend per week een groep?
Wat is je verwachte levering volgens Google?
Mijn pakketje kan nu elk moment aankomen.
Op mijn google account staat volgende over mijn bestelling:
Besteld op mei 29 / Nog niet: verzonden / Bezorging vóór 31 mei – 5 jun.
mijn bestelling is onderweg (A)
Ook besteld op 29 mei. Gisteren de melding gekregen dat mijn verzending vertraagd is. Dus dat wordt ook nog even wachten....Stevie-P schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:25:
Jullie hebben maar mazzel. Ik heb op de 29e besteld bij google.de met international shipping en mijn bestelling staat nog op: "Deine Lieferung verzögert sich."
Gisteren had ik DHL track&trace vandaag binnen als standaard verzending.
Het lijkt erop dat ik dus toch 17 euro teveel betaald heb voor international shipping maar ik wilde het risico niet nemenMrOsman schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:32:
Mijn 3a XL is ook binnen met een mooie hoesje!
Gisteren had ik DHL track&trace vandaag binnen als standaard verzending.
Dat is inderdaad raar, ik heb hem ook op de 29e besteld, om 11:00 uur. En kreeg op vrijdag rond dezelfde tijd een verzendbevestiging. Ondertussen is het pakketje via de bekende omweg van Brussel onderweg naar Kopenhagen. Hoe laat heb je je bestelling geplaatst? Wellicht is er eebn "Cut-off" time en lopen ze door hemelvaart nog een beetje achter. Ze hebben immers alleen vrijdag gehad om het dubbele werk op te vangen, dus wellicht komt het pakketje maandag nog.Stevie-P schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 09:25:
Jullie hebben maar mazzel. Ik heb op de 29e besteld bij google.de met international shipping en mijn bestelling staat nog op: "Deine Lieferung verzögert sich."
Op Amazon stond de levertijd op 1 tot 2 maanden als ik me niet vergis?phobosdeimos schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 11:05:
Ik heb gisteren m'n bestelling gedaan bij amazon.de, een witte pixel 3a, net onder de 399 euro. Benieuwd wanneer die komt...
Zou inderdaad goed kunnen, ik plaatste de bestelling pas rond 18u. Ik moet nog even geduldig zijnthijsken schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:03:
[...]
Hoe laat heb je je bestelling geplaatst? Wellicht is er eebn "Cut-off" time en lopen ze door hemelvaart nog een beetje achter. Ze hebben immers alleen vrijdag gehad om het dubbele werk op te vangen, dus wellicht komt het pakketje maandag nog.
[...]
Origineel wel, maar toen plots 1 tot 3 weken...thijsken schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:03:
[...]
Op Amazon stond de levertijd op 1 tot 2 maanden als ik me niet vergis?
Dus heb m'n kans genomen. Liefst bestel ik via Amazon omdat indien er dan iets mis is (er zijn gevallen met slechte kwaliteit scherm) ik zonder poespas kan retourneren.
Zal laten weten hoe lang het heeft mogen duren
bestelling 17:30 geplaatstStevie-P schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 20:38:
[...]
Zou inderdaad goed kunnen, ik plaatste de bestelling pas rond 18u. Ik moet nog even geduldig zijn
Vanwaar de keuze voor Amazon en niet Google met het gratis hoesje en snelle verzending?phobosdeimos schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 21:15:
[...]
Origineel wel, maar toen plots 1 tot 3 weken...
Dus heb m'n kans genomen. Liefst bestel ik via Amazon omdat indien er dan iets mis is (er zijn gevallen met slechte kwaliteit scherm) ik zonder poespas kan retourneren.
Zal laten weten hoe lang het heeft mogen duren
Het verzendadres zit er bij hun alsvolg uit:
Naam Naam
Straat nummer + toevoeging
Postcode stad
Amsterdam - Nederland 00000
DE
+31 6 0000000000
Klopt het? en ziet het er ook zo bij jullie uit?
naamFantasio7 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 02:04:
Heb zo juist ook via de duitse play store besteld via de manier die ik zojuist hierzo heb gelezen
Het verzendadres zit er bij hun alsvolg uit:
Naam Naam
Straat nummer + toevoeging
Postcode stad
Amsterdam - Nederland 00000
DE
+31 6 0000000000
Klopt het? en ziet het er ook zo bij jullie uit?
Adres
Postcode, plaats - land
Deutschland
00000
Deutschland
heb ik gedaan met standaard verzending en ontvangen
van jouw is ook goed
volgens mij komt het even snelFantasio7 schreef op zondag 2 juni 2019 @ 02:18:
Ahh top! Heb extra €17 voor express shipping ik dacht voor de zekerheid even toevoegen.
[ Voor 88% gewijzigd door MrOsman op 02-06-2019 03:33 ]
Ik woon in België, dacht op dat moment dat het enkel in NL werkte op die manier.thijsken schreef op zondag 2 juni 2019 @ 01:02:
[...]
Vanwaar de keuze voor Amazon en niet Google met het gratis hoesje en snelle verzending?
Plus ik vraag me af, wat als je een exemplaar krijgt met een slecht scherm (zoals al minstens één iemand op dit forum aan de hand had)?
Heb iets gelezen van dat je bij Google in zo'n geval mag omruilen, maar een refurbished exemplaar terug krijgt.
Amazon.de lijkt me een duidelijker verhaal op vlak van garantie en retour, dat is me wel wat wachten waard
[ Voor 9% gewijzigd door phobosdeimos op 02-06-2019 09:26 ]
Ja uit ervaring kan ik zeggen dat gratis verschepen snel en goed gaat
Wil hem ook gaan bestellen met gratis cover, maar pas na Pinksteren thuis hebben.
Ongeveer 2/3 werkdagen na bestelling.Exocet schreef op zondag 2 juni 2019 @ 14:57:
Hoe lang duurt het voor jullie van moment van bestelling in de google store tot levering?
Wil hem ook gaan bestellen met gratis cover, maar pas na Pinksteren thuis hebben.
Ik heb hem vrijdag besteld en de levertijd is morgen volgens DHL met standaard verzending.Exocet schreef op zondag 2 juni 2019 @ 14:57:
Hoe lang duurt het voor jullie van moment van bestelling in de google store tot levering?
Verwijderd
Sinds deze ochtend lijkt het erop dat het gereserveerde bedrag op m'n creditcard ook is verdwenen.
Nog meer die hier tegenaan lopen?
Thanks
Yep, same here. Woensdag rond 18u besteld en de status staat op vertraagd. Het bedrag op de creditcard kan ik op dit moment niet checken. Het bedrag op m'n creditcard staat nog wel gewoon gereserveerd.Verwijderd schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:33:
Ik heb afgelopen woensdagavond besteld via de "mar-10"-methode. Bezorging zou initieel uiterlijk vandaag plaatsvinden, maar sinds vrijdag staat de status op "vertraagd".
Sinds deze ochtend lijkt het erop dat het gereserveerde bedrag op m'n creditcard ook is verdwenen.
Nog meer die hier tegenaan lopen?
Thanks
[ Voor 5% gewijzigd door Stevie-P op 03-06-2019 10:03 ]
Verwijderd
Ah thanks voor bevestigen. Benieuwd of hier vandaag nog beweging in gaat komen.Stevie-P schreef op maandag 3 juni 2019 @ 09:36:
[...]
Het bedrag op m'n creditcard staat nog wel gewoon gereserveerd.
Donderdag had ik ook al een order geplaatst, maar daar ging ergens iets mis (ondanks het duidelijke stappenplan
Wel een bevestiging van Google en in m'n account staat de bestelling op 'geaccepteerd'. Ik zie zo snel nergens iets staan over een vertraging. Levering zou dan komende dinsdag of woensdag moeten zijn, met international priority shipping.
Mijne staat momenteel op:
We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is.
Is dat de voorlaatste status, alvorens de daadwerkelijke verzending of moet ik eerst nog wat moeilijke levels afmaken?
[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 03-06-2019 11:31 ]
Verwijderd
"De verzending is vertraagd. We proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden en sturen u een e-mail zodra deze onderweg is."
De order zelf lijkt dus gewoon geaccepteerd, alleen de verzending is vertraagd.
Je hoeft je niet voor te bereiden op de Boss battle. Het pakket ligt klaar voor verzending is je huidige status. Ze worden in batches verstuurd. Aangezien mijn pixel afgelopen woensdag was verzonden en 3 mensen die op verschillende dagen hadden besteld tegelijkertijd een mail kregen van Google met track & trace.Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:30:
ik zie toch een hoop verschillende bestelling statussen (dus direct besteld via Google Duitsland) voorbij komen.
Mijne staat momenteel op:
We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is.
Is dat de voorlaatste status, alvorens de daadwerkelijke verzending of moet ik eerst nog wat moeilijke levels afmaken?
Ah, versturen vindt plaats in batches...thanks!KingHorse schreef op maandag 3 juni 2019 @ 11:37:
[...]
Je hoeft je niet voor te bereiden op de Boss battle. Het pakket ligt klaar voor verzending is je huidige status. Ze worden in batches verstuurd. Aangezien mijn pixel afgelopen woensdag was verzonden en 3 mensen die op verschillende dagen hadden besteld tegelijkertijd een mail kregen van Google met track & trace.
Misschien omdat ook niet iedereen over een creditcard (wil) beschikt(/en) (zoals ik). Ik heb mijne via amazon besteld, gaat inderdaad wel even duren, maar me OnePlus One doet het voor nu nog prima genoeg om me niet druk te maken over de langere levertijd.thijsken schreef op zondag 2 juni 2019 @ 01:02:
[...]
Vanwaar de keuze voor Amazon en niet Google met het gratis hoesje en snelle verzending?
Overigens zie ik toch wel een duidelijke trend hier, veel mensen die een pixel 3a kopen omdat voor hun huidige telefoon (waar al vele jaren aan gebruik in zitten) eigenlijk een waardige vervanger is gevonden
Ik heb exact hetzelfde gedaan: heb nu nog steeds een OnePlus One, en heb een witte Pixel 3a in bestelling bij amazon.deGhostShinigami schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:11:
[...]
Misschien omdat ook niet iedereen over een creditcard (wil) beschikt(/en) (zoals ik). Ik heb mijne via amazon besteld, gaat inderdaad wel even duren, maar me OnePlus One doet het voor nu nog prima genoeg om me niet druk te maken over de langere levertijd.
Overigens zie ik toch wel een duidelijke trend hier, veel mensen die een pixel 3a kopen omdat voor hun huidige telefoon (waar al vele jaren aan gebruik in zitten) eigenlijk een waardige vervanger is gevonden
Twijfelde tussen de S10e en deze, maar de camera van de Pixel is nog steeds beter denk ik, plus 3 jaar snelle software updates lijkt me heerlijk (draai momenteel Lineage 15.1).
Ik vind de OPO eigenlijk nog steeds prima, maar de batterij is natuurlijk niet meer optimaal, en de camera van de pixel is allicht een reuzesprong vooruit.
[ Voor 17% gewijzigd door phobosdeimos op 03-06-2019 12:55 ]
gisteren bestelling geplaatst, zojuist verzend bevestiging met DHL track en trace code ontvangen.
Standaard (gratis) verzending.
Oei, dan had ik denk (buiten die €17,-) toch niet de priority international shipping aan moeten klikken. Ik heb Zaterdagavond besteld, en de mijne staat nog op "We sturen je een e-mail wanneer je pakket onderweg is."Geert1976 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:57:
Update bestelling (Duitse Google Store):
gisteren bestelling geplaatst, zojuist verzend bevestiging met DHL track en trace code ontvangen.
Standaard (gratis) verzending.
Helemaal mee eensGhostShinigami schreef op maandag 3 juni 2019 @ 12:11:
[...]
[ Voor 32% gewijzigd door MaffeMaarten op 03-06-2019 14:05 ]