Ik heb op zaterdagavond 13 juni de Pixel 3a XL, Clearly White op amazon.de besteld (€ 447,42) en deze zou donderdag 18 juni worden geleverd. Pakket werd echter al op dinsdag 16 juni bezorgd
Dit krijg je van google als factuur (in een mailtje)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Mediamarkt Duitsland heeft hem op dit moment voor 379 ipv 399.
Afhalen/reserveren is 2 dagen levertijd online bestellen is wel mogelijk(als je een afleveradres hebt in DE)
Afhalen/reserveren is 2 dagen levertijd online bestellen is wel mogelijk(als je een afleveradres hebt in DE)
MHI 3.5 ZSX-W Enphase IQ7+12x 400wp Zuid IQ7+ 4x 425wp Oost
Gisteren besteld, vandaag verstuurd!JvS schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:22:
Nee gewoon besteld met de methode die in dit topic al meerdere malen genoemd is. Dus gewoon in de winkelwagen knikkeren en afrekenen en dan dit invullen:
Naam: J v S
Adres deel 1: Straat 42
Adred deel 2: [niets]
Postleitzahl: 00000
Stadt: 1234 AB Amsterdam, Nederland
En dan komt ie gewoon aan. Standaard zending werkte prima. Kost dus 399 euro.
Bovenstaande lijkt nog steeds te werken
Hij geeft aan maandag afleveren.
Hij zou vorige week 26ste verstuurd moeten zijn en gisteren was geplande afleverdatum.
Maar ik heb nog niks gezien en de tracking details van DHL werken niet.
Ben benieuwd of het goed gaat.......
Maar ik heb nog niks gezien en de tracking details van DHL werken niet.
Ben benieuwd of het goed gaat.......
Ik heb vorige week dinsdag eentje voor mijn pa besteld, die was vrijdag binnen. T&T codes deden het niet.
Ah thanks dat geeft weer vertrouwenJvS schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 11:47:
Ik heb vorige week dinsdag eentje voor mijn pa besteld, die was vrijdag binnen. T&T codes deden het niet.
Vreemd verhaal bij mij.
De 16e besteld in de duitse playstore, track&trace codes deden het niet. De 23e nog steeds niet binnen.
Blijkt dat DHL het pakket heeft afgeleverd op een adres met hetzelfde huisnummer maar een andere postcode.. Ze willen niet vertellen welke, dus ik kan niet zelf langs.
Ben inmiddels elke dag aan het mailen met Google en het sinds deze week krijg ik niet meer antwoord dan dat ze het aan het uitzoeken zijn en ik krijg het wel te horen als ze iets weten.
Wonderbaarlijk avontuur weer met DHL. Lijkt mij alsof dit nog wel even kan gaan duren.
Ben aan het overwegen om ergens anders iets te bestellen en deze, mocht het ooit aankomen, weer terug te sturen o.i.d..
De 16e besteld in de duitse playstore, track&trace codes deden het niet. De 23e nog steeds niet binnen.
Blijkt dat DHL het pakket heeft afgeleverd op een adres met hetzelfde huisnummer maar een andere postcode.. Ze willen niet vertellen welke, dus ik kan niet zelf langs.
Ben inmiddels elke dag aan het mailen met Google en het sinds deze week krijg ik niet meer antwoord dan dat ze het aan het uitzoeken zijn en ik krijg het wel te horen als ze iets weten.
Wonderbaarlijk avontuur weer met DHL. Lijkt mij alsof dit nog wel even kan gaan duren.
Ben aan het overwegen om ergens anders iets te bestellen en deze, mocht het ooit aankomen, weer terug te sturen o.i.d..
Gister besteld bij playstore duitsland. En is vanmiddag verstuurd.
Ben benieuwd hoe het verder loopt.
Ben benieuwd hoe het verder loopt.
Hier Zondag avond via google.de de 3a besteld en is net thuis aangekomen
en inderdaad ook hier werkte de track en trace code niet.
en inderdaad ook hier werkte de track en trace code niet.

Dropt dhl deze pakketjes ook bij buren? Of 2e poging bij afhaalpunt?
Ja, die van mij werd bij de buren afgeleverd.Chainsaw schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 18:08:
Dropt dhl deze pakketjes ook bij buren? Of 2e poging bij afhaalpunt?
track and trace werkt wel via deze link: https://www.dhlparcel.nl/en/follow-your-shipment?lc=en-NL
Welke postcode vul je dan in. Welk format? Komt bij mij niks uit
Staat vandaag opeens wel online
Format 1234AB
Verwacht tussen 11-13 uur
Staat vandaag opeens wel online
Format 1234AB
Verwacht tussen 11-13 uur
[ Voor 40% gewijzigd door Chainsaw op 02-08-2019 10:22 ]
Thanks hiervoor! Kom er hierdoor achter dat die van mij bij een afhaalpunt ligt. (Uiteraard geen bericht van DHL of iets gehad). Shipping nummer en gewoon m'n eigen postcode ingevuld, dat werkte bij mij.pc01 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 11:45:
track and trace werkt wel via deze link: https://www.dhlparcel.nl/en/follow-your-shipment?lc=en-NL
Net de Pixel 3a met hoestje voor 399 van de duitse play store besteld.. ben benieuwd!
Ik kom van een galaxy s6 af dus wordt wel een verbetering.. Alleen beetje huiverig voor het
gelige scherm probleem.
Ik kom van een galaxy s6 af dus wordt wel een verbetering.. Alleen beetje huiverig voor het
gelige scherm probleem.
Vandaag bij de Saturn in Kleve voor €449 de XL opgehaald en kreeg daar nog een Google Home Hub gratis bij. 
Scheelt nogal met de €529 die je hier in NL moet aftikken.
Ik kom van een lumia 950 XL dus ben erg benieuwd of het gaat bevallen.
Scheelt nogal met de €529 die je hier in NL moet aftikken.
Ik kom van een lumia 950 XL dus ben erg benieuwd of het gaat bevallen.
[ Voor 17% gewijzigd door Timoth op 03-08-2019 13:13 ]
8 juni al bij Amazon.de besteld. Zou 18 juli geleverd worden. Op de dag zelf leverdag verwijderd met bericht dat ze het niet weten.. na bijna 2 maanden toch maar de Google DE truc doen. Alleen even ergens een Creditcard vandaag toveren aangezien dat de enige optie lijkt te zijn?
Vrijdag de Pixel 3a + hoesje besteld in de Play store en vandaag ontvangen (dinsdag)
Zojuist een update ontvangen van de door mij op 5 juni bestelde Pixel 3a (wit) bij amazon.de.
Levering wordt verwacht tussen 10 en 15 augustus.
Heb deze ook geprobeerd maar kreeg hem niet op m'n telefoon geplaktChris.nl schreef op zondag 26 mei 2019 @ 12:59:
[...]
Deze screenprotector zit perfect op m'n 3a
https://www.knaldeals.com...xl/tempered-glass-1112721
https://www.knaldeals.com...3a/tempered-glass-1112720
Wel relatief duur, voor hetzelfde geld bestel je er 6 vanuit China. Maar dan moet je een maandje wachten en weet je nog niet hoe strak de cut-out (hoe schrijf je dat?) is.
De beschermende laag van de protector afgehaald (ging erg moeilijk) en vervolgens blijf ik achter met een hard plastic plaatje wat niet wil plakken en een lelijk dun transparant velletje wat in spiegelbeeld wel een plakkant heeft maar niet mooi is om op m'n telefoon te plakken.. snap er niks van.
Vandaag ontvangenbird-of-prey schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 16:28:
Zojuist een update ontvangen van de door mij op 5 juni bestelde Pixel 3a (wit) bij amazon.de.
Ook al een tijdje over dit toestel aan het denken, net m'n google DE store winkelmandje geopenend, zie ik dat de combi-actie met de case is verlopen, geen idee of ie nog terug komt.
Is het (sterk) aan te raden 'm te gebruiken met case en screen protector?
Ben bang dat ie met case wel heel groot wordt namelijk.
Verwijderd
Ik vond die stoffe hoes afschuwelijk. Ding was zo glad, gleed constant uit mijn handen. Heb nu een China hoesje dat tenminste wat grip levert. Zou hem eigenlijk op V&A moeten zetten.marc1982 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:07:
Ook al een tijdje over dit toestel aan het denken, net m'n google DE store winkelmandje geopenend, zie ik dat de combi-actie met de case is verlopen, geen idee of ie nog terug komt.
Ik zou hem via Amazon.de bestellen, daar is de witte uitvoering nu 369 euro incl. verzending.
Als hoesje dan deze doorzichtige erbij voor 8 euro: https://www.amazon.de/gp/product/B07PRX8Z5X
Als hoesje dan deze doorzichtige erbij voor 8 euro: https://www.amazon.de/gp/product/B07PRX8Z5X
Goed om te weten, hoef ik daar niet meer van te balenVerwijderd schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:14:
[...]
Ik vond die stoffe hoes afschuwelijk. Ding was zo glad, gleed constant uit mijn handen. Heb nu een China hoesje dat tenminste wat grip levert. Zou hem eigenlijk op V&A moeten zetten.
Hm, goede tip.jorilla schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:57:
Ik zou hem via Amazon.de bestellen, daar is de witte uitvoering nu 369 euro incl. verzending.
Vond eigenlijk de zwarte wat mooier, toch de witte nog maar eens goed bekijken.
Ik zou hem niet via Amazon.de bestellen. De prijs lijkt leuk, maar dat moeten ze hem wel leveren.
Ik heb vandaag bericht gehad dat ze hem niet kunnen leveren en m'n order is verwijderd (stond al sinds 8 juni in bestelling).
(Niet geannuleerd, maar letterlijk 100% verwijderd, niet terug te vinden)
Ik heb vandaag bericht gehad dat ze hem niet kunnen leveren en m'n order is verwijderd (stond al sinds 8 juni in bestelling).
Guten Tag,
wir haben eine aktuelle Information zu Ihrer Bestellung.
Der folgende Titel ist leider nicht lieferbar:
"Google Pixel 3A 64GB Smartphone Android 9.0 (3A, Just Black)"
http://www.amazon.de/dp/B07RLX5L82
Eine Zeitlang hatten wir abgewartet, in der Hoffnung, den Artikel noch für Sie
besorgen zu können.
Dieser Artikel musste nun endgültig aus Ihrer Bestellung gestrichen werden.
Bitte besuchen Sie die jeweilige Detailseite, um diese(n) Artikel eventuell bei anderen Anbietern zu finden.
Falls Sie das Produkt bei einem unserer Marketplace-Verkäufer bestellen möchten,
besuchen Sie bitte erneut die entsprechende Produktdetailseite und klicken Sie
auf "Alle Angebote" oder "Angebote erhältlich ab". Bitte beachten Sie, dass sich
die Versandbedingungen von Marketplace-Angeboten von den Versandbedingungen, die
für Amazon.de gelten, unterscheiden.
Wir bemühen uns sehr, unseren Datenbestand auf dem neuesten Stand zu
halten. Gelegentlich kann es vorkommen, dass Änderungen noch nicht in
unserer Datenbank erfasst sind oder Herstellerpreise vor dem
Erscheinungstermin noch einmal geändert werden. In diesen Fällen bitten
wir um Entschuldigung!
(Dies ist eine automatisch versendete E-Mail. Bitte antworten Sie nicht auf dieses Schreiben, da die E-Mail-Adresse nur zum Versenden, nicht aber zum Empfang von E-Mails eingerichtet ist.)
Freundliche Grüße
Kundenservice Amazon.de
http://www.amazon.de
Niet zo netjes van ze om je zo lang te laten wachten... Was hij wel op voorraad toen je hem bestelde?
Op dit moment zegt de productpagina van de witte uitvoering dat hij wordt verkocht en verzonden door Amazon zelf, en dat de levertijd niet langer is dan een week. Ik zou onze 'Duits-Amerikaanse' oosterburen dan toch een weekje de kans geven!
Op dit moment zegt de productpagina van de witte uitvoering dat hij wordt verkocht en verzonden door Amazon zelf, en dat de levertijd niet langer is dan een week. Ik zou onze 'Duits-Amerikaanse' oosterburen dan toch een weekje de kans geven!
Hier hetzelfde, besteld op 6 juni en gisteren bericht gekregen dat bestelling is geannuleerd.Gammort schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:28:
Ik zou hem niet via Amazon.de bestellen. De prijs lijkt leuk, maar dat moeten ze hem wel leveren.
[...]
Overigens is het wel terug te vinden onder bestellingen (tabblad Geannuleerde bestellingen).
Toch erg zuur na bijna twee en een halve maand geduldig wachten.

Ik rijd binnenkort wel naar Duitsland om bij MM te kopen.
Duitse play store heb je hem in 3 dagen
Geldt "Kostenloser Versand" ook voor als je naar Nederland verzendt?dbzfan schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 23:10:
Duitse play store heb je hem in 3 dagen
vanuit play store wel gratis; vanuit amazon is het niet gratis.Chiii schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 14:48:
[...]
Geldt "Kostenloser Versand" ook voor als je naar Nederland verzendt?
Amazon de is ook gratis verzonden (vanaf €29,- al).pc01 schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 15:51:
[...]
vanuit play store wel gratis; vanuit amazon is het niet gratis.
Ter info: 15 augustus op amazon.de een witte 3a besteld toen die nog op voorraad was, vandaag 19 augustus verzonden naar België (stond relatief lang op 'wordt verzonden') en levering zou woensdag moeten zijn.
Hou er rekening mee: via de play store in Duitsland heb je GEEN recht op retour.
Is er iets mis met het toestel of wil je gewoon je aankoop annuleren, dan blijf je er mee zitten (ik kan het weten, heb zelf m'n pixel 3a met verlies moeten verkopen ipv retour sturen).
Is er iets mis met het toestel of wil je gewoon je aankoop annuleren, dan blijf je er mee zitten (ik kan het weten, heb zelf m'n pixel 3a met verlies moeten verkopen ipv retour sturen).
Leg eens uit? Er geldt gewoon Europese wetgeving met afkoelingsperiode.phobosdeimos schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 12:47:
Hou er rekening mee: via de play store in Duitsland heb je GEEN recht op retour.
In theorie wel. Maar in de praktijk niet. Ik wilde gebruik maken van de afkoelingsperiode, maar Google support is er nooit in geslaagd (na 4 weken van heen- en weer emailen) mij instructies en een retourlabel te bezorgen.S0epkip schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:09:
[...]
Leg eens uit? Er geldt gewoon Europese wetgeving met afkoelingsperiode.
Minstens één persoon hier op GoT had hetzelfde probleem, en heeft uiteindelijk ook z'n toestel 2dehands verkocht, net als ik.
Lastig ja, bedankt voor de waarschuwing. Misschien is verkopen idd makkelijker dan de strijd aangaan.
Wellicht dan toch beter Amazon proberen....
Probleem is dat als je een retour wil starten via google play store, dat de eerste vraag is "woon je in Duitsland", indien ja dan gaat het allemaal vanzelf, indien het antwoord nee is dan moet je support contacteren via email, en dan begint het spelletjeS0epkip schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:18:
Lastig ja, bedankt voor de waarschuwing. Misschien is verkopen idd makkelijker dan de strijd aangaan.
Voor mij viel de pixel 3a tegen (voornamelijk het scherm) maar misschien dat ik in de toekomst nog eens probeer met de 3a XL via amazon. Als die ooit nog terug in stock komt.
Hier exact hetzelfde verhaal. Ook zo'n leuk bericht per mail mogen ontvangenGammort schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:28:
[...]
Moet morgen in Keulen werken, dus misschien is daar een mediamarkt zoeken een goed plan.
[ Voor 8% gewijzigd door Meester_J op 20-08-2019 20:12 ]
Op 14 augustus voor € 367 en gratis verzending besteld via Amazon.de (toen hij even op voorraad was) en vandaag ontvangen. En nu 30 dagen de tijd om te beslissen of ik hem houd. Dus als hij weer voorradig is: sla je slag!
Op Amazon.de deze prijs niet tegengekomen, maar eerder deze week stond de 3A wel voor €369 bij Saturn (en Mediamarkt) in Duitsland. Het fluctueert lekker met prijzen, dus geen €399 neertellen als het niet hoeftjorilla schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 20:38:
Op 14 augustus voor € 367 en gratis verzending besteld via Amazon.de (toen hij even op voorraad was) en vandaag ontvangen. En nu 30 dagen de tijd om te beslissen of ik hem houd. Dus als hij weer voorradig is: sla je slag!
Via de chat van de webshop een bestelling geplaatst met afhalen in een Duits filiaal naar keuze, omdat via de webshop zelf ik een Duits adres moest hebben. In het betreffende filiaal zelf hebben ze geen voorraad, maar met 1 à 2 werkdagen zou m'n exemplaar er moeten liggen.
[update: zojuist afhaal bevestiging binnen; netjes snel]
P.S. Na plaatsen van de bestelling via de webshop zag ik opeens een pop-up venstertje verschijnen dat Nederlanders vanaf nu wél ook via de webshop een bestelling kunnen inleggen i.p.v. via de chat.
[ Voor 6% gewijzigd door Gim op 21-08-2019 12:33 ]
Ik was na lang wachten op Amazon er wel klaar mee.
Heb 'm met 't trucje besteld bij de Duitse Google Store op zondagmiddag en had 'm dinsdag-ochtend binnen.
Wel voor €399,- maar was wel klaar met het wachten.
Heb 'm met 't trucje besteld bij de Duitse Google Store op zondagmiddag en had 'm dinsdag-ochtend binnen.
Wel voor €399,- maar was wel klaar met het wachten.
Gisteren in Keulen de A3 gezien voor 369. Daarnaast de Nokia 8.1 (die stond ook heel hoog op mijn lijstje). Vond het scherm van de Nokia toch mooier. Bij belsimpel uiteindelijk de Nokia besteld voor 298. Ik heb nu dus wel zo'n gelly-hoesje over voor een A3. Gratis af te halen in Zwartebroek voor de liefhebber.
16 Juli besteld via duitse google play trucje. DHL heeft 19juli het pakket ergens verkeerd bezrogd. Misschien wel in Duitsland, ze willen het niet zeggen..
Nu talloze emails en belletjes later is de boodschap dat ik het nooit had mogen doen en ze mij m'n geld terugstorten zodra de telefoon terug bij hen binnen is.
Ik vrees dat dit nog ongelooflijk veel moeite gaat kosten. Hoop dat het geen verloren gok van 400 euro blijkt.
Wees gewaarschuwd.
Nu talloze emails en belletjes later is de boodschap dat ik het nooit had mogen doen en ze mij m'n geld terugstorten zodra de telefoon terug bij hen binnen is.
Ik vrees dat dit nog ongelooflijk veel moeite gaat kosten. Hoop dat het geen verloren gok van 400 euro blijkt.
Wees gewaarschuwd.
hoe heb jij het besteld wat heb je verkeerd gedaan laat is foto zien? misschien lag het aan bezorgerBKNDY schreef op maandag 26 augustus 2019 @ 21:02:
16 Juli besteld via duitse google play trucje. DHL heeft 19juli het pakket ergens verkeerd bezrogd. Misschien wel in Duitsland, ze willen het niet zeggen..
Wees gewaarschuwd.
@BKNDY
Je foto's doen het niet.Deze foto staat in een map die beveiligd is met een wachtwoord;
Zou kunnen. Het zou ook pech kunnen zijn. Ook bij normale winkelbestellingen gaat er af en toe wat mis, simpelweg door een bezorgfout. Dit zou een van beide kunnen zijn. Ben benieuwd naar je plaatje.Volgens mij heb ik de adresinvoer hier ook wel anders voorbij zien komen. Zou kunnen dat een klein verschil de boel heeft verpest. Hoe dan ook lijkt het me een verdomd duidelijke adressering.
[ Voor 65% gewijzigd door JvS op 27-08-2019 07:40 ]
Verwachten jullie na de introductie (en verkrijgbaarheid) van de Pixel 4 eigenlijk een significante prijsverlaging voor de Pixel 3a!? (dus bijvoorbeeld naar 299 Euro)
Toen de Pixel 3 uitkwam, ontving de Pixel 2 al een maand eerder een prijsverlaging van zo'n 100 euro. Dus je hebt best kans dat zoiets nu weer gebeurt!
Overigens kan het een idee zijn een prijsalarm in te stellen op idealo.de. Daar kwam hij vorige week voorbij voor 350 incl. verzending naar Nederland.
Overigens kan het een idee zijn een prijsalarm in te stellen op idealo.de. Daar kwam hij vorige week voorbij voor 350 incl. verzending naar Nederland.
Dank!jorilla schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:16:
Toen de Pixel 3 uitkwam, ontving de Pixel 2 al een maand eerder een prijsverlaging van zo'n 100 euro. Dus je hebt best kans dat zoiets nu weer gebeurt!
Wanneer wordt de Pixel 4 eigenlijk verwacht?
De vorige 3 generaties verschenen allemaal begin oktober, dus grote kans dat dit opnieuw zo is, en dat je in september al een flinke prijsverlaging voor de Pixel 3(a) gaat zien.
Op dit moment te koop bij Saturn in Duitsland voor 369 € Op diverse plekken niet ver over de grens op voorraad.
Tip: Voer een Duitse plaatsnaam in niet ver over de grens wanneer je op Marktverfügbarkeit prüfen klikt dan kun je kijken of niet ver over de grens een Saturn (lijkt veel op de MediaMarkt) ligt die deze Pixel op voorraad heeft.
Tip: Voer een Duitse plaatsnaam in niet ver over de grens wanneer je op Marktverfügbarkeit prüfen klikt dan kun je kijken of niet ver over de grens een Saturn (lijkt veel op de MediaMarkt) ligt die deze Pixel op voorraad heeft.
Google Pixel 3a XL € 399,- vandaag opgehaald bij Mediamarkt in Duitsland (Krefeld)
Momenteel 19% kortingsactie bij de Duitse Saturn
Normale 3a voor € 337.29
3a XL voor €379.90
Actie loopt tot 8 september
Normale 3a voor € 337.29
3a XL voor €379.90
Actie loopt tot 8 september
Ik heb de pixel 3a via google store (Duitsland) besteld.
Nu heb ik wat mankementen met de pixel 3a
Hoe kom ik in contact met ze?
Als ik ze wil bellen of een bericht wil sturen via
De reparatie pagina zie ik telkens: phone support is currently closed please try again during business hours
Wanneer en hoe laat bedoelen ze, heb heel dag door geprobeerd.
Iemand ervaring wil graag mijn pixel 3a versturen voor reparatie
Alvast bedankt!
De reparatie pagina zie ik telkens: phone support is currently closed please try again during business hours
Alvast bedankt!
Ik heb bijna een maand heen en weer gemaild met ze om gebruik te maken van m'n recht op teruggave, zonder resultaat. Uiteindelijk de telefoon maar tweedehands verkochtFantasio7 schreef op woensdag 18 september 2019 @ 02:55:
Ik heb de pixel 3a via google store (Duitsland) besteld.
Alvast bedankt!
Weet alleen niet of je het nu wel moet kopen Pixel 4 komt eraan,mngm schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:16:
Vandaag 21% korting via duitse play store.
[ Voor 3% gewijzigd door MrOsman op 27-09-2019 10:39 ]
Besteld, ben benieuwd of ie aankomtmngm schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:16:
Vandaag 21% korting via duitse play store.
In ieder geval verzonden vanavond.
[ Voor 8% gewijzigd door Jordy8 op 27-09-2019 22:10 ]
Zit er aan te denken dit toestel (3a) op te halen in duitsland (Mediamarkt Nordhorn, 349 euro).
Zijn er qua garanties nog nadelen waar ik rekening mee moet houden?
Ik heb nog nooit aanspraak gedaan op de garantie van een mobiele telefoon, maar je zult zien dat het altijd gebeurd op dit soort momenten haha..
Zijn er qua garanties nog nadelen waar ik rekening mee moet houden?
Ik heb nog nooit aanspraak gedaan op de garantie van een mobiele telefoon, maar je zult zien dat het altijd gebeurd op dit soort momenten haha..
Ik heb hem afgelopen vrijdag ook besteldJordy8 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:49:
[...]
Besteld, ben benieuwd of ie aankomt
In ieder geval verzonden vanavond.
Op 15 oktober komt de inderdaad Pixel 4 en ik heb nog overwogen mijn bestelling te annuleren omdat er misschien een Pixel 4a komt maar uit de (vele) gelekte afbeeldingen van de Pixel 4 lijkt het erop dat deze geen vingerafdrukscanner heeft en dat is voor mij wel een must.MrOsman schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:38:
[...]
Weet alleen niet of je het nu wel moet kopen Pixel 4 komt eraan,
De Pixel 4a zal (als deze al in Oktober komt) ook vast en zeker veel meer kosten dan de 314 euro die ik voor mijn 3a heb betaald!
[ Voor 11% gewijzigd door spocky op 29-09-2019 17:33 ]
Er is nog helemaal niets over een Pixel 4a gelekt. Dat doet mij vermoeden dat er op 15 oktober geen 4a zal worden aangekondigd...spocky schreef op zondag 29 september 2019 @ 17:31:
[...]
Ik heb hem afgelopen vrijdag ook besteldHelaas is mijn bestelling nog niet verzonden, de levering staat op 1-7 oktober dus het zou nog wel even kunnen duren voor ik hem binnen heb...
[...]
Op 15 oktober komt de inderdaad Pixel 4 en ik heb nog overwogen mijn bestelling te annuleren omdat er misschien een Pixel 4a komt maar uit de (vele) gelekte afbeeldingen van de Pixel 4 lijkt het erop dat deze geen vingerafdrukscanner heeft en dat is voor mij wel een must.
De Pixel 4a zal (als deze al in Oktober komt) ook vast en zeker veel meer kosten dan de 314 euro die ik voor mijn 3a heb betaald!
Als ik de track and trace hier invoer zegt ie dat ie bij mij een uur geleden bezorgd is. We gaan het zien als ik thuis komspocky schreef op zondag 29 september 2019 @ 17:31:
[...]
Ik heb hem afgelopen vrijdag ook besteldHelaas is mijn bestelling nog niet verzonden, de levering staat op 1-7 oktober dus het zou nog wel even kunnen duren voor ik hem binnen heb...
https://www.dhlparcel.nl/...t/volg-je-pakket?lc=nl-NL
Afgelopen vrijdag met 21% korting de witte Pixel 3a XL besteld via de duitse google store en vandaag gewoon bezorgd!
De DHL link die je van google krijgt werkt idd niet maar ik kan bevestigen dat de link van Jordy8 wel werkt (achteraf)
De DHL link die je van google krijgt werkt idd niet maar ik kan bevestigen dat de link van Jordy8 wel werkt (achteraf)
Ik heb hem helaas nog niet ontvangen en de track-and-trace code werkt met geen van de in dit topic genoemde methodesLa Forge schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:29:
Afgelopen vrijdag met 21% korting de witte Pixel 3a XL besteld via de duitse google store en vandaag gewoon bezorgd!![]()

Heb je gekozen voor international priority shipping? (Ik niet)
En welke postcode gebruik je voor de track-and-trace, 00000 of je echte postcode?
Nee, geen priority gekozen. Ik gebruikte m'n eigen postcode met de track and trace. Maar kon gisteren bijvoorbeeld ook nog niks zien. Vanochtend niet gecontroleerd, maar vanmiddag na het leveren zag ik hem dus welspocky schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:25:
[...]
Ik heb hem helaas nog niet ontvangen en de track-and-trace code werkt met geen van de in dit topic genoemde methodes![]()
Heb je gekozen voor international priority shipping? (Ik niet)
En welke postcode gebruik je voor de track-and-trace, 00000 of je echte postcode?
Nee geen priority gewoon standaard. Ik maakte de eerste keer de fout door na bestellen te cancelen omdat google translate mijn adres opeens had vertaald in het Engels. Maar dat bleek alleen 'on-screen' achteraf. Wat voel je je dan sufJordy8 schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:39:
[...]
Nee, geen priority gekozen. Ik gebruikte m'n eigen postcode met de track and trace. Maar kon gisteren bijvoorbeeld ook nog niks zien. Vanochtend niet gecontroleerd, maar vanmiddag na het leveren zag ik hem dus wel

Mijn track en trace werd t/m vandaag niet ingevuld ia de oorspronkelijk link.
Ik adviseer je even met google ondersteuning te bellen. Hun nummer kun je hier vinden:
https://support.google.com/store/answer/6178715. Houd je bestelnummer wel even bij de hand.
Ik was gewoon een beetje te ongeduldig want mijn Pixel 3a is vanmiddag door DHL bezorgdLa Forge schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 19:51:
[...]
Nee geen priority gewoon standaard. Ik maakte de eerste keer de fout door na bestellen te cancelen omdat google translate mijn adres opeens had vertaald in het Engels. Maar dat bleek alleen 'on-screen' achteraf. Wat voel je je dan suf! De tweede keer kreeg ik precies hetzelfde en verscheen mijn adres wel goed op de verzendmail. Ik heb toen trouwens met Google gebeld en werd toen uitstekend geholpen.
Mijn track en trace werd t/m vandaag niet ingevuld ia de oorspronkelijk link.
Ik adviseer je even met google ondersteuning te bellen. Hun nummer kun je hier vinden:
https://support.google.com/store/answer/6178715. Houd je bestelnummer wel even bij de hand.

Nog even voor de volledigheid het bestelproces:
Vrijdag 27 september om 17 uur besteld in de Google DE store met de adrestruc uit dit topic en standaardverzending.
Maandag 30 september om 18 uur een mail met verzendnotificatie en tracking code ontvangen (die niet werkte)
Donderdag 3 oktober om 14 uur geleverd en nu werkt de track-and-trace code ineens wel!
Alles is dus prima gegaan, maar omdat ik de adrestruc had gebruikt en de DHL tracking code niet werkte, maakte ik me onnodig zorgen.
3A Xl nu voor 399 op amazon.de, verkocht door amazon.de
https://www.amazon.de/Goo...etails?_encoding=UTF8&me=
Heb in totaal nu al 2 keer een pixel proberen te kopen via amazon.de, telkens na enkele weken wachten komt de boodschap dat het toestel niet / nooit meer leverbaar is en krijg ik m'n geld terug.S0epkip schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:32:
3A Xl nu voor 399 op amazon.de, verkocht door amazon.de
Misschien dat het zeker keer anders zal zijn... Ik wacht nog even tot na de pixel 4 intro van 15 oktober.
Ik heb de 3A voor 347 nu een weekje binnen. Die is nu ook weer beschikbaar!phobosdeimos schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:42:
[...]
Heb in totaal nu al 2 keer een pixel proberen te kopen via amazon.de, telkens na enkele weken wachten komt de boodschap dat het toestel niet / nooit meer leverbaar is en krijg ik m'n geld terug.
Misschien dat het zeker keer anders zal zijn... Ik wacht nog even tot na de pixel 4 intro van 15 oktober.
Amazon.de info: Nabesteld. Weer op voorraad: oktober 19. Bestel nu om te reserveren.phobosdeimos schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 13:42:
[...]
Heb in totaal nu al 2 keer een pixel proberen te kopen via amazon.de, telkens na enkele weken wachten komt de boodschap dat het toestel niet / nooit meer leverbaar is en krijg ik m'n geld terug.
Testing, one, two ...
Lol at laatste prijsstijging: vanochtend nog 398 bij mobiel.nl en 399 bij belsimpel. Staan de prijzen nu alweer op 445+. Je zou toch denken dat er automatische prijsaanpassoftware aan te pas komt.
Ik snap er weinig van. Al een tijdje probeer ik een Pixel 3a XL te kopen via Amazon.de zonder succes. Vaak is hij gewoon onmogelijk te bestellen, en dan soms is hij wel te bestellen maar uiteindelijk niet te leveren. Twee dagen geleden was hij nog bestelbaar voor 399 euro, met melding "leverbaar vanaf 29 oktober" maar ondertussen is hij gewoon terug onvindbaar.xpz schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 23:08:
Lol at laatste prijsstijging: vanochtend nog 398 bij mobiel.nl en 399 bij belsimpel. Staan de prijzen nu alweer op 445+. Je zou toch denken dat er automatische prijsaanpassoftware aan te pas komt.
Ik wil niet (opnieuw) kopen via Google store Duitsland omdat je dan 0,0 dienstverlening hebt (annulering koop op afstand is onmogelijk bijvoorbeeld).
[ Voor 10% gewijzigd door phobosdeimos op 15-10-2019 10:22 ]
Vanmiddag is de launch van de pixel 4 series. (4 en 4XL als het goed is, high hopes voor 4a(XL) btw) Ik vermoed dat de prijzen dan weer gaan zakken. En dat ze dan evt in NL ook eens goedkoper gaan worden.
Pixel 4a zou mooi zijn maar vermoed dat die pas voor volgend jaar is. Wanneer brengt Google hun spullen nu eens officieel in de Benelux uit verdikkexpz schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:41:
Vanmiddag is de launch van de pixel 4 series. (4 en 4XL als het goed is, high hopes voor 4a(XL) btw) Ik vermoed dat de prijzen dan weer gaan zakken. En dat ze dan evt in NL ook eens goedkoper gaan worden.
Dat zou helegaar niet mooi zijn. Ik heb net een 3a gekochtphobosdeimos schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:52:
[...]
Pixel 4a zou mooi zijn maar vermoed dat die pas voor volgend jaar is. Wanneer brengt Google hun spullen nu eens officieel in de Benelux uit verdikke
Geen 4a en geen prijsdaling voor de 3a, jammer..
Bij Amazon zijn de 3a's niet meer verkrijgbaar.
Inderdaad. Had ik misschien toch een pixel 3a xl moeten kopen via google store Duitsland toen er 21% korting wasS0epkip schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:42:
Geen 4a en geen prijsdaling voor de 3a, jammer..
Nog even wachten dus, of beter zoeken! Hier is de witte uitvoering nieuw verkrijgbaar voor 344 euro incl. verzending naar Nederland: https://www.janado.de/sma...oogle-pixel-3a_6071_40591
Gaat wel om een 'tweedekans' product.jorilla schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 15:05:
Nog even wachten dus, of beter zoeken! Hier is de witte uitvoering nieuw verkrijgbaar voor 344 euro incl. verzending naar Nederland: https://www.janado.de/sma...oogle-pixel-3a_6071_40591
Bij zowel de mediamarkt als de Saturn uit Duitsland is de prijs voor de 3a XL €446,-. Dat is goedkoper dan de duitse play store. En idd, zodra ik naar saturn.de ging kreeg ik direct de melding dat ze ook naar Nederland verzenden en dat je kan kiezen voor ophalen in een winkel. De 3a staat er bij beide op voor €366,-
Niet naar Nederland verzenden toch? Alleen naar Saturn winkels in Duitsland staat er.Suusje2306 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:33:
Bij zowel de mediamarkt als de Saturn uit Duitsland is de prijs voor de 3a XL €446,-. Dat is goedkoper dan de duitse play store. En idd, zodra ik naar saturn.de ging kreeg ik direct de melding dat ze ook naar Nederland verzenden en dat je kan kiezen voor ophalen in een winkel. De 3a staat er bij beide op voor €366,-
Verder is de 3a bij Belsimpel en Mobiel.nl langzaam aan het zakken sinds gisterochtend. Van 450 naar 434 nu, elke paar uur gaat er €2 vanaf. Zet nog niet echt zoden aan de dijk, maar wie weet hoe ver ie doorzakt...
Dat is mij ook opgevallen, volgens mij willen ze beide één euro goedkoper zijn dan de ander en bieden ze dus tegen elkaar op voor de laagste prijs.ko9 schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:45:
[...]
Niet naar Nederland verzenden toch? Alleen naar Saturn winkels in Duitsland staat er.
Verder is de 3a bij Belsimpel en Mobiel.nl langzaam aan het zakken sinds gisterochtend. Van 450 naar 434 nu, elke paar uur gaat er €2 vanaf. Zet nog niet echt zoden aan de dijk, maar wie weet hoe ver ie doorzakt...
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Tja hij was eergister nog 399 bij ze, dus dat is niet zo interessant aangezien de prijzen eerst weer omhoog gegooid hebben.
Net de 3a xl besteld bij Amazon.de voor 399 euro, alhoewel ik er niet echt op reken dat ik hem ga krijgen. Vorige keer had ik hem besteld voor maar 368 euro en is ook geannuleerd na 2 weken wachten.
Heeft IEMAND hier überhaupt ooit een pixel kunnen kopen via Amazon Duitsland?
Heeft IEMAND hier überhaupt ooit een pixel kunnen kopen via Amazon Duitsland?
Verzenden naar de Saturn winkels in Duitsland, als ik het goed heb gezien. En gewoon naar je huis in Nederland.
De XL voor €399,- klinkt ook wel interessant. Ik wacht wel even tot iemand hem idd voor die prijs van Amazon geleverd heeft gekregen.
En ook bij Saturn en MM Duitsland verkrijgbaar voor die prijs
De XL voor €399,- klinkt ook wel interessant. Ik wacht wel even tot iemand hem idd voor die prijs van Amazon geleverd heeft gekregen.
[ Voor 12% gewijzigd door Suusje2306 op 18-10-2019 16:37 . Reden: nieuwe info ]
Net even nagelezen, mediamarkt.de en saturn.de leveren enkel bij je thuis in DUITSLAND. Niet in Nederland of België. Als je een adres wil ingeven daar moet je een postcode opgeven in Duitsland, iets anders werkt niet.Suusje2306 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:31:
Verzenden naar de Saturn winkels in Duitsland, als ik het goed heb gezien. En gewoon naar je huis in Nederland.
[ Voor 8% gewijzigd door phobosdeimos op 18-10-2019 21:10 ]
Ik zit erg te overwegen om een 3A te kopen bij Belsimpel. Zo te lezen in de thread is hij in prijs omhoog geschoten en nu weer langzaam aan het zakken? Ik heb overigens nu een Pixel 2 in bezit en wil graag upgraden. De pixel 4 is super interessant maar heeft geen vingerafdruk scanner op de achterkant. Een feature waar ik eigenlijk niet meer zonder kan.
Raden jullie een 3A aan t.o.v. de 3? Als ik de prijs bij Belsimpel voor een 3 (€719) en 3A (€414) vergelijk dan verbaast het mij enorm dat de 3 zo duur is..
Raden jullie een 3A aan t.o.v. de 3? Als ik de prijs bij Belsimpel voor een 3 (€719) en 3A (€414) vergelijk dan verbaast het mij enorm dat de 3 zo duur is..
M'n Pixel 3a XL is tegen alle verwachtingen in zomaar verzonden via Amazon Duitsland! En dat voor 397 euro, nette prijs! Ben benieuwd
Heb dan al maar snel een Spigen Rugged Armour hoesje en een schermfolie gekocht via Amazon.fr
Hou er een beetje rekening mee dat je misschien een gewone 3A (niet XL) ontvangt, dat is mij overkomen vanuit Amazon DE.phobosdeimos schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 11:30:
M'n Pixel 3a XL is tegen alle verwachtingen in zomaar verzonden via Amazon Duitsland! En dat voor 397 euro, nette prijs! Ben benieuwdHeb dan al maar snel een Spigen Rugged Armour hoesje en een schermfolie gekocht via Amazon.fr
(En het prijsverschil met de gewone 3a willen ze niet vergoeden, ze zeggen stuur maar terug..)
Wtf!S0epkip schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 13:13:
[...]
Hou er een beetje rekening mee dat je misschien een gewone 3A (niet XL) ontvangt, dat is mij overkomen vanuit Amazon DE.
(En het prijsverschil met de gewone 3a willen ze niet vergoeden, ze zeggen stuur maar terug..)
Ik heb ooit een 3a gehad maar verkocht want ik vond het scherm te klein (een pak minder real estate dan m'n OnePlus one, door de absurd lange beeldverhouding en het verdwijnen van fysieke toetsen).
[ Voor 21% gewijzigd door phobosdeimos op 20-10-2019 13:52 ]
Nice! Inmiddels (weer) uitverkocht op Amazon. Toch weer te lang gewacht met de knoop doorhakken...phobosdeimos schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 11:30:
M'n Pixel 3a XL is tegen alle verwachtingen in zomaar verzonden via Amazon Duitsland! En dat voor 397 euro, nette prijs! Ben benieuwdHeb dan al maar snel een Spigen Rugged Armour hoesje en een schermfolie gekocht via Amazon.fr