Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 21:10
Via mail naar klantenservice, zoals destijds de instructie was. Na de automatische reactie niets meer gehoord.
Beste,
Bedankt voor je bericht. Op dit moment is het erg druk. Het duurt iets langer voordat je antwoord krijgt op je mail. Heb je meteen een antwoord nodig? Bel 0800 - 666 3993 (kosteloos) of WhatsApp 0031 6 825 422 08 met ons.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bulldock schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 19:51:
Ik heb 8 maart al opgezegd. Nog steeds geen reactie....

Verder is het de vraag wat er met moneyou go gaat gebeuren, nu de spaartak is verkocht : https://www.telegraaf.nl/...spaarportefeuille-moneyou
Geld alleen voor de Belgische tak volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:07
Bulldock schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 22:48:
Via mail naar klantenservice, zoals destijds de instructie was. Na de automatische reactie niets meer gehoord.

[...]
Vanmorgen werd de resterende saldo met de opgebouwde rente geboekt op mijn tegenrekening.
De opzegging heeft dus precies 5 werkdagen geduurd. Valt me niet tegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Kwam er zojuist achter dat je de bankpas naar een potje kunt slepen. Erg handig. Werkt ook heel snel. Hoef je niet meer de instellingen in om dat aan te passen.

Hoop dat het automatisch overboeken (naar potjes) nu ook eens eindelijk naar de app komt. @Verwijderd is daar al wat over bekend? Valt me nu wel op dat er bij het overboeken "vandaag, eenmalig" staat. Nu nog kunnen aanpassen. Dat is voor mij nog het grootste gemis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-08 08:46
Hippowave schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 09:08:
In iOS 13 public beta werkt de Go app bij mij in ieder geval niet. Kan dus momenteel niet inloggen, app laat alleen het startscherm zien bij opstarten en sluit dan af.

Iemand moest het testen :+
Vandaag een update gehad, kan er vanaf nu er weer bij :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Een mirakel! Zojuist een update gehad van de app en je kunt vanaf heden _eindelijk_ overboekingen inplannen. Nooit meer maandelijks alles handmatige naar de potjes overboeken, wat een opluchting haha _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:24

RobertowNL

For your gear!

Inderdaad, langverwachte update is er eindelijk.
De ontwikkeling gaat helaas wel erg langzaam.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik even gemist zal hem downloaden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• quinn77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-08 16:43
Freakster86 schreef op zondag 8 september 2019 @ 21:10:
Een mirakel! Zojuist een update gehad van de app en je kunt vanaf heden _eindelijk_ overboekingen inplannen. Nooit meer maandelijks alles handmatige naar de potjes overboeken, wat een opluchting haha _/-\o_
Ik kan het niet zien, heeft Android het al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
quinn77 schreef op maandag 9 september 2019 @ 00:28:
[...]

Ik kan het niet zien, heeft Android het al?
De update niet of de functie niet? Heb zelf android en de functie kun je zien als je geld gaat verplaatsen/overboeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op maandag 9 september 2019 @ 00:45:
[...]

De update niet of de functie niet? Heb zelf android en de functie kun je zien als je geld gaat verplaatsen/overboeken.
Is nog niet in de iOS versie aanwezig, hopelijk snel een update😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:43
Is het opzeggen inmiddels wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooters
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-08 19:31
Freakster86 schreef op maandag 9 september 2019 @ 00:45:
[...]

Bij mij ook nog niet zichtbaar! Bij een overboeking wel "Vandaag, eenmalig" te zien, maar dat is niet aanpasbaar.

Op welke versie van de app zit je? Ik zit op 1.28.0. Mogelijk is het een server-side switch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
Bij mij werkt het ook wel (Android). Heb versie: 1.28.1 van 6 sep 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Wooters precies wat @Wenzel zegt, versie 1.28.1. Ik heb mij destijds wel als beta tester aangemeld voor de app, in de hoop sneller updates te krijgen (wat nooit is gebeurd volgens mij) en mogelijk dat dit het verschil nu maakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
Vergeten te melden, ik ben een Beta tester.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooters
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-08 19:31
Bedankt @Wenzel en @Freakster86! Dan zal het wel snel naar het niet-beta kanaal gepusht worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Nieuwe update! (iOS versie = 1.33.0)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JMMydDM.png

• Freakster86
  • Niet online
Dat je de volgorde van potjes kunt gaan wijzigen is wel een fijne toevoeging. Een van de dingen die ik nu nog dagelijks mis. In het begin geen rekening mee gehouden en nu te lui om ze opnieuw aan te maken :+ Om eerlijk te zijn vind ik Moneyou vanwege dit potjes systeem echt een van de fijnste bankrekeningen (vergeleken met ING, Bunq, N26, Revolut). Voor budgettering is dit ideaal. Een onderschatte functie imho.

Die overstapservice is leuk, maar ik zou willen dat ze wat meer werk maken van die 1 cent verificatie methode. Kan nog steeds mijn ING rekening niet opzeggen vanwege die nonsens.

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 21:10
U123456 schreef op maandag 9 september 2019 @ 10:26:
[...]
Is het opzeggen inmiddels wel gelukt?
Ja. Was eigenlijk gelijk gelukt. Maar na een nieuw mailtje eindelijk bevestiging gekregen.

• Freakster86
  • Niet online
Potjes kun je vanaf vandaag ook slepen en daarmee de volgorde aanpassen. Werkt erg goed! :)

• J0kerNL
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-09 09:09
Ik mis nog een adresboek feature, voor de rest zijn ze goed bezig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Niet online
Weer een rentewijziging bij Moneyou!
  • 14-11-2018 : van 0,30% naar 0,25%
  • 03-05-2019 : van 0,25% naar 0,20%
  • 26-06-2019 : van 0,20% naar 0,15%
  • 03-10-2019 : van 0,15% naar 0,10%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:15
Mooie aanvulling op mijn N26 account. Ik ga deze thread zeker volgen.
Zal vanmiddag het aanmeldingsprocedure doorlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Verwijderd Het inplannen van betalingen lijkt na de laatste update te zijn reset. Bug in app?

Alle betalingen die ik daarvoor had ingepland (voor vandaag) zijn verdwenen. Heb de betalingen nu weer handmatig gedaan en alles opnieuw ingepland. Nu zie ik ook pas weer "aankomende transacties" bovenaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:24

RobertowNL

For your gear!

Freakster86 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 14:47:
@Verwijderd Het inplannen van betalingen lijkt na de laatste update te zijn reset. Bug in app?

Alle betalingen die ik daarvoor had ingepland (voor vandaag) zijn verdwenen. Heb de betalingen nu weer handmatig gedaan en alles opnieuw ingepland. Nu zie ik ook pas weer "aankomende transacties" bovenaan.
Klopt, ze waren rond half september ineens weg.
Heb rond 25 september nieuwe overboekingen gemaakt en die staan er nog wel in.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Laatst online: 09-09 16:15
rentewijzging:
Moneyou Betalen
0,10%* variabele rente (dit was 0,15%)
ik heb gisteren het betaalpasje besteld. mooie aanvulling zou zijn om met NFC van mijn telefoon te betalen.

[ Voor 43% gewijzigd door SolarOrbiter op 03-10-2019 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
De update van gisteren heeft alles (gelukkig) intact gelaten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sailor_dg
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 13:07
Weet iemand of je incasso’s van verschillende potjes kan afschrijven? De text in de nieuwsbrief lijkt dit te pretenderen. Zou handig zijn.

All-electric | Deye 12KSG04LP3 met 2x Yixiang V2, 32x MB31 314 Ah | Panasonic Aquarea J 5kW | Tesla MY, SmartEVSE | 5.2 kWp PV | Proxmox met HomeAssistant, Docker host, PfSense, TrueNas & Mailcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik merk de laatste tijd geregeld dat het contactloos betalen wordt geweigerd (zonder dat er een limiet is bereikt). Vaak werkt het de tweede keer wel, maar deze week al meermaals na twee keer weigeren de pas in de automaat moet steken. Is dit iets wat anderen hier herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Freakster86 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 00:34:
Ik merk de laatste tijd geregeld dat het contactloos betalen wordt geweigerd (zonder dat er een limiet is bereikt). Vaak werkt het de tweede keer wel, maar deze week al meermaals na twee keer weigeren de pas in de automaat moet steken. Is dit iets wat anderen hier herkennen?
Zelfde probleem hier; het is ook onverklaarbaar wanneer het gebeurd; ook duurt contactloos betalen met de MYG pas beduidend langer dan met ING of Rabo.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ja, nu je het zegt. Duurt inderdaad lang vergeleken met m'n N26 kaart. @Verwijderd is hier iets over bekend bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Vandaag de eerste incasso uitgegaan. Vanmorgen om 9 uur heb ik al van de incassant een mail ontvangen dat ze van mij de geïncaseerd bedrag ontvangen hebben.
Maar in de GO app is het nog steeds niet verrekend. Duurt het altijd zo lang voor het zichtbaar is op de rekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBX
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07-09 17:01

JBX

Verder is het de vraag wat er met moneyou go gaat gebeuren, nu de spaartak is verkocht : https://www.telegraaf.nl/...spaarportefeuille-moneyou
Alleen de Belgische spaartak.

Maar ook ik vraag me af wat de ambitie in NL is, gezien basic features nog steeds missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Freakster86 schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:49:
Ja, nu je het zegt. Duurt inderdaad lang vergeleken met m'n N26 kaart. @Verwijderd is hier iets over bekend bij jullie?
Gisteren even boodschapjes bij de Dirk; E6, "Betaling Geweigerd"; chip werkt dan wel.

Ik kan me dit soort meldingen niet herinneren bij Rabo of ING; dan roept het apparaat eerder "Chip betaling vereist" of iets wat er op lijkt.

En dan is het ook altijd verklaarbaar (bedrag boven de E25 of de hele weel al x aantal swipe betalingen gedaan of totaal bedrag aan swipe betalingen < E25 is overschreden. Maar bij MYG is het onverklaarbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Richard op 25-10-2019 09:14 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Zijn de tarieven ergens te vinden?

Ik lees dit op het informatieblad:
Afhankelijk van de door jou gekozen Moneyou producten brengt de aanbieder een bepaald tarief in
rekening. Deze tarieven kunnen variëren van een vast tarief per maand tot een tarief per type betaling of
eenmalige actie. Het overzicht van de actuele tarieven kun je vinden op de Moneyou website (moneyou.nl/
go).
Kijk ik op die website dan zie ik werkelijk waar nergens een lijst met tarieven.
Zoek ik niet goed of staat het er echt niet op?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
icecreamfarmer schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:38:
Kijk ik op die website dan zie ik werkelijk waar nergens een lijst met tarieven.
Zoek ik niet goed of staat het er echt niet op?
Staat er inderdaad niet op. Maar de kosten van Moneyou Go zijn nog steeds 0 euro.
In de FAQ is dat met moeite te vinden: https://www.moneyou.nl/klantenservice
Maar een lijstje waarop staat dat rekening, (vervangende) betaalpas en koersopslag gratis zijn is handiger. Misschien kan @Verwijderd daar voor zorgen? Ook nog steeds geen rekeningoverzichten in de App.

[ Voor 16% gewijzigd door U123456 op 25-10-2019 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
Vandaag e-mail:
Rente op Moneyou Go en andere spaarrekeningen per 31-10-2019 omlaag naar 0,05% (dit was 0,10%).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odeklontje
  • Niet online
U123456 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:31:
Vandaag e-mail:
Rente op Moneyou Go en andere spaarrekeningen per 31-10-2019 omlaag naar 0,05% (dit was 0,10%).
Voor het einde van het jaar op 0,01%? :o
Weer een rentewijziging bij Moneyou!
  • 14-11-2018 : van 0,30% naar 0,25%
  • 03-05-2019 : van 0,25% naar 0,20%
  • 26-06-2019 : van 0,20% naar 0,15%
  • 03-10-2019 : van 0,15% naar 0,10%
  • 31-10-2019 : van 0,10% naar 0,05%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sir_xavier
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-04-2023
Heel vreemd dat ze binnen één jaar tijd van 0,3 naar 0,05% zijn gegaan...

Tijd om op zoek te gaan naar een alternatieve bank. Voor de service hoef ik niet bij Moneyou te blijven....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:01
sir_xavier schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:46:

Tijd om op zoek te gaan naar een alternatieve bank. Voor de service hoef ik niet bij Moneyou te blijven....
Is inderdaad jammer maar vreemd zou ik het niet noemen gezien de economische ontwikkelingen, (nagenoeg) alle banken verlagen hun percentages de afgelopen tijd.
Belangrijkste reden voor mij om Moneyou gewoon aan te houden is de gratis rekening, direct debit mogelijkheid en iDeal-ondersteuning. De service kan ik niet beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23-06 23:20

freaky89

Live life

Is N26 een leuk alternatief?

Every problem should be seen as a challenge or opportunity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
Nee, want geen iDeal en geen rente op het tegoed. Hoe laag dat laatste ook is tegenwoordig.
En in service schijnt N26 ook niet uit te blinken ...

[ Voor 10% gewijzigd door U123456 op 30-10-2019 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Nakebod

Nope.

Voor de rente ga ik zeker niet overstappen. Of er moet ineens een bank zijn die 5% rente geeft.
Ik gebruik de rekening dan ook niet als spaarrekening, maar als goedkope backup betaalrekening.
Van die euro rente per jaar hoef ik het ook niet te hebben :)
Volgens mij zijn er geen andere gratis rekeningen met pinpas.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Nu weer iets vervelends aan de hand: toegang tot de app is geblokkeerd 'wegens 3x de verkeerde code'. Dat is knap, want ik log in met vingerafdruk. Toegang herstellen kan met een sms code en 1 cent verificatie van m'n vaste tegenrekening. Inmiddels 2x die procedure doorlopen maar de toegang blijft geblokkeerd. Dat is flink vervelend want ik ben in het buitenland en ik gebruik hier, vanwege het ontbreken van koersopslag, MoneyouGo als primaire rekening. Dus ondanks simkaartje omwisselen naar mijn NL nr en iDeal overboekingen, kan ik nog steeds niet bij m'n geld. Knap balen dus. MoneyouGo is nog niet geschikt als primaire rekening, dat blijkt wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

koksie schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 03:42:
Nu weer iets vervelends aan de hand: toegang tot de app is geblokkeerd 'wegens 3x de verkeerde code'. Dat is knap, want ik log in met vingerafdruk. Toegang herstellen kan met een sms code en 1 cent verificatie van m'n vaste tegenrekening. Inmiddels 2x die procedure doorlopen maar de toegang blijft geblokkeerd. Dat is flink vervelend want ik ben in het buitenland en ik gebruik hier, vanwege het ontbreken van koersopslag, MoneyouGo als primaire rekening. Dus ondanks simkaartje omwisselen naar mijn NL nr en iDeal overboekingen, kan ik nog steeds niet bij m'n geld. Knap balen dus. MoneyouGo is nog niet geschikt als primaire rekening, dat blijkt wel weer.
@koksie Doe even nog helemaal niets

Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem; log altijd in met Vingerafdruk en kreeg vanochtend dus ook dezelfde melding. Moneyou Go is wel mijn primaire rekening; maar zag op mijn 2e rekening bij een nederlandse grootbank dat daar nog een "vergeten incasso" af was gegaan. Ik wilde dat dus even repareren door geld over te boeken. Alleen die gekoppelde rekening kan ik nu dus geen 0,01 met iDeal betalen wegens roodstand. Handig weer :P

@Verwijderd Zijn jullie bewust van dit probleem? 2 identieke meldingen in één nacht.

20*350ZO45°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falconxp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 20:55
sir_xavier schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:46:

Haal ook mijn geld van Moneyou af. Was eerst interessant vanwege de iets hogere rente tov andere banken maar de ontwikkelingen van de app en de support is langzaam en matig. Is gelukkig nooit mijn primaire bank geweest alleen een van mijn backups

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

update:

Hier werkt alles spontaan weer zonder opnieuw aanmelden.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgen jullie dit ook tweakers?

Technische fout we proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen? @Verwijderd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2019 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Facepalm schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 22:03:
[...]

Afgelopen week is mij dit ook geluk bij de nieuwe Geldmaat in Nederland, hier kan je ook je PIN veranderen, ook bij passen van andere banken is mij dit gelukt! :)
Enig idee of het ook kan bij een abn amro automaat? Eer het daar een dochter van is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-09 23:31
Richard schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 08:49:
update:

Hier werkt alles spontaan weer zonder opnieuw aanmelden.
Bij mij ook, ik had Moneyou een whatsapp bericht gestuurd en kreeg vanmorgen als antwoord dat er een probleem met de app was, dat inmiddels verholpen is. Ik kan inmiddels idd weer gewoon inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sailor_dg
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 13:07
sailor_dg schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 05:10:
Weet iemand of je incasso’s van verschillende potjes kan afschrijven? De text in de nieuwsbrief lijkt dit te pretenderen. Zou handig zijn.
Dit kan niet, het categoriseren van de uitgaven via de potjes kan dus alleen met de betaalpas of ideal en niet via betaling met automatische incasso's. Jammer.

All-electric | Deye 12KSG04LP3 met 2x Yixiang V2, 32x MB31 314 Ah | Panasonic Aquarea J 5kW | Tesla MY, SmartEVSE | 5.2 kWp PV | Proxmox met HomeAssistant, Docker host, PfSense, TrueNas & Mailcow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals enkelen hier heb ik ook mijn oorspronkelijke tegenrekening niet meer, waardoor ik genoodzaakt ben om op mijn nieuwe telefoon via een nieuwe tegenrekening voor de 1 cent verificatie een nieuwe Moneyou GO rekening aan te vragen. Tot zover geen probleem, maar dan komt het. Ik krijg een mail, ondertekend door Maartje Visser, waarom ik een tweede rekening aanvraag. Of ik wil mailen naar go@moneyou.nl. Doe ik. Ook een cc naar info@moneyou.nl. Na twee dagen nog geen reactie. Nog maar eens mailen. Nog steeds geen reactie. Vandaag maar eens even bellen met de klantenservice. Allereerst: go@moneyou.nl bestaat niet, u moet mailen naar betalen@moneyou.nl. Daar zakt echt mijn broek vanaf. Vervolgens, ze hebben na lang zoeken de mail wel kunnen vinden. In de mail verwees ik naar een whatsapp communicatie met de klantenservice, waarin mij verteld werd een nieuwe betaalrekening te openen. Maar dat is geen reden. Ik moet duidelijk vermelden dat ik mijn huidige Moneyou GO rekening wil opheffen, voordat ze een nieuwe Moneyou GO rekening willen openen voor mij. Ik kan niet tijdelijk twee Moneyou GO rekeningen hebben. Hoe zit het dan met lopende incasso's en overboekingen? Hoe moet ik leveranciers dan informeren over een gewijzigd rekeningnummer? "Ja, meneer, ik begrijp u helemaal, maar zo zit ons proces eenmaal in elkaar" klinkt het aan de andere kant. Waardeloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:32
@Verwijderd Ja, zo werkt het dus niet.
Je moet je tegenrekening zien te wijzigen, wat jij hebt gedaan is een nieuwe rekening openen, wat niet kan en ze dus terecht afwijzen.
https://www.moneyou.nl/kl...ning-is-opgeheven_-Wat-nu

In vino veritas, in aqua sanitas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dat gedoe met een tegenrekening is gewoon kansloos. Die moet je gewoon op kunnen zeggen. Ik heb gelukkig nog een Bunq Free als tegenrekening, dan kost 't niks maar als je een duur betaalpakket heb bij een grootbank is het minder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

xabre16v schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:09:
Dat gedoe met een tegenrekening is gewoon kansloos. Die moet je gewoon op kunnen zeggen. Ik heb gelukkig nog een Bunq Free als tegenrekening, dan kost 't niks maar als je een duur betaalpakket heb bij een grootbank is het minder.
Het is heel krom ook om een (dure) betaalrekening naast je Moneyou rekening te hebben lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohanNL schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:50:
@Verwijderd Ja, zo werkt het dus niet.
Je moet je tegenrekening zien te wijzigen, wat jij hebt gedaan is een nieuwe rekening openen, wat niet kan en ze dus terecht afwijzen.
https://www.moneyou.nl/kl...ning-is-opgeheven_-Wat-nu
Dat gaat over de spaarrekeningen van Moneyou. Bij Moneyou GO zie ik geen mogelijkheid om de tegenrekening gewijzigd te krijgen. Als dat wel kan, hoor ik het heel graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wenzel
Je tegenrekening wijzigen gaat niet.
Ik heb eerst de oude opgezegd en daarna een nieuwe geopend met andere tegenrekening. Het was in 4 dagen rond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohanNL
Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:00:
[...]

Dat gaat over de spaarrekeningen van Moneyou. Bij Moneyou GO zie ik geen mogelijkheid om de tegenrekening gewijzigd te krijgen. Als dat wel kan, hoor ik het heel graag.
Ik zie het nu ook, dat is inderdaad wel heel slecht!
Wenzel schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:39:
Je tegenrekening wijzigen gaat niet.
Ik heb eerst de oude opgezegd en daarna een nieuwe geopend met andere tegenrekening. Het was in 4 dagen rond.
Maar dan krijg je toch weer een nieuw rekeningnummer ( met een nieuwe bankpas ) ?
Vreemd gedoe allemaal, dat het allemaal zo moet omdat ze het bij MoneYou niet voor elkaar krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
JohanNL schreef op maandag 4 november 2019 @ 19:29:

Maar dan krijg je toch weer een nieuw rekeningnummer ( met een nieuwe bankpas ) ?
Vreemd gedoe allemaal, dat het allemaal zo moet omdat ze het bij MoneYou niet voor elkaar krijgen 8)7
Ja, nieuw nummer met nieuwe bankpas. Helaas, het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Nakebod schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:36:Al zijn ze wat panisch met root toegang :+ Zelfs Magisk Hide werkt niet :(
Hier kwam ik net ook achter 8)7 gelukkig geen probleem met N26 en bunq..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Laatst online: 09:40
Ik heb @Verwijderd vorige week gemailed, maar heb nog geen reactie. Gaat dat bij jullie ook zo stroef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Pilovali Je kunt ze beter een bericht via Whatsapp sturen. Volgens mij de enige manier om ze (snel) te bereiken. Hun account hier is slechts een maandje actief geweest. Laatste bericht dateert alweer van 5 juni...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Laatst online: 09:40
Freakster86 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:53:
@Pilovali Je kunt ze beter een bericht via Whatsapp sturen. Volgens mij de enige manier om ze (snel) te bereiken. Hun account hier is slechts een maandje actief geweest. Laatste bericht dateert alweer van 5 juni...
Klopt, maar WhatsApp wordt ik doorverwezen naar e-mail :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pilovali schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 12:56:
[...]

Klopt, maar WhatsApp wordt ik doorverwezen naar e-mail :|
Iets met servicelevel en moeite voor de klant doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Echt waardeloos Moneyou. Ook het wijzigen van de tegenrekening voor de spaarrekening loopt niet soepel bij Moneyou. 1 ct overgemaakt van de nieuwe tegenrekening, kunnen ze de naam niet koppelen. Wordt gevraagd om een rekeningafschrift. Rekeningafschrift opgestuurd. Vervolgens hoor je niets. Vandaag even gebeld. Eerste smoes: het is ontzettend druk. Tweede smoes: uw mail is niet goed aangekomen. Zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou leuk zijn denk ik als Moneyou ook Mastercard uitgeeft zoals ze in Duitsland bijv doen. Dan wel Debit of via ICS.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wally2002
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:01
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2019 @ 16:52:
Het zou leuk zijn denk ik als Moneyou ook Mastercard uitgeeft zoals ze in Duitsland bijv doen. Dan wel Debit of via ICS.
Je kunt toch een ICS creditcard aanvragen met je Moneyou IBAN als achterliggende rekening?

En de 0,2% rente zoals in Duitsland zou ook wel leuk zijn ;)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:36
Sinds de meeste banken Instant Payment hebben, mis ik dat wel erg bij Moneyou Go. Ik hoop dat ze Instant Payment ook snel aanbieden, want dat is toch wel een hele fijne feature.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn pincode verander bij de nieuwe geele gelnet geld Automaten
In Vlissingen is er een naast jumbo supermarkt in paunburg
Kijk op Internet waar gele nieuwe
Geld automaten staan. Er zijn niet veel op dit mument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op maandag 4 november 2019 @ 16:28:
[...]

Het is heel krom ook om een (dure) betaalrekening naast je Moneyou rekening te hebben lijkt me.
Mwah ik hou mijn rabo nog wel even aan. Moneyou (en N26 plus Revolut) vooral voor het buitenland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 12:16:
[...]

Mwah ik hou mijn rabo nog wel even aan. Moneyou (en N26 plus Revolut) vooral voor het buitenland.
Wat ik hiermee bedoelde was dat je Moneyou niet als enige bank kan hebben, want als die vastloopt moet je 1cent verificatie dien van de rekening waar je je mee inschreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devaqto
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-09 21:28
Verwijderd schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:56:
Ik heb mijn pincode verander bij de nieuwe geele gelnet geld Automaten
In Vlissingen is er een naast jumbo supermarkt in paunburg
Kijk op Internet waar gele nieuwe
Geld automaten staan. Er zijn niet veel op dit mument
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 17:47
Wie zit er dan ook bij money you? Money gek denk ik. Neem gewoon een volwaardige bankrekening voor 1,55 € per maand bij een conculega bank. Gratis heeft een prijs als ik dat zo lees met verificatie van een cent en afschriften zus en afschrift opsturen zo.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YoFM
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 28-11-2021
Update 2-12-2019, vandaag in de mail:
Spaarders opgelet; verberg het saldo van je potje
Wat je niet ziet, geef je minder snel uit. Daarom kan je nu het saldo van je potje verbergen.

Hoe verberg je je saldo? Klik op de 3 punten rechtsboven op het potje > ‘Verberg saldo’. Het potje blijft staan, maar je saldo verdwijnt. Handig als je Moneyou Go gebruikt voor betalen en sparen.

Waar vind je het saldo dan terug?Bovenaan verschijnt een carrousel met:
- 'Beschikbaar saldo’,
- ‘Verborgen saldo’ en
- ‘Totaalsaldo’.
Door naar links of rechts te swipen bepaal je zelf wat je wel en niet wilt zien.
Verplaats je potjes
Een potje hier, een potje daar. Je verplaatst ze nu makkelijk naar een andere plek. Je meest gebruikte potje bovenaan zetten en het niet-aankomen potje naar beneden? Houd het potje ingedrukt met je vinger en verschuiven maar! Zo richt je Moneyou Go nog meer in zoals je wilt.

Rekeningafschriften downloaden
Vanaf nu download je eenvoudig je maandelijkse rekeningafschriften. Dit doe je zo:
Ga in de Go app naar je ‘Instellingen’ > ‘Download rekeningafschriften’.
Vul de maand in waarvan je het rekeningafschrift wilt hebben en klik op ‘Download’.
Je opent het rekeningafschrift met een PDF-viewer of je deelt het via Whatsapp, e-mail of andere apps.
Geplande overboeking mislukt? Ontvang een pushbericht
En de laatste update van deze maand: pushberichten. Is een geplande overboeking mislukt, bijvoorbeeld door te weinig saldo? Dan laten we je dit direct weten met een pushbericht. Wel zo handig bij een belangrijke betaling.

Hoe zorg je ervoor dat je pushberichten krijgt? Ga in de Go app naar je 'Instellingen > ‘Meldingen’ en zet daar pushberichten aan. Vergeet ook niet om je iOS- of Androidinstellingen aan te passen, zodat Moneyou Go toestemming heeft voor het sturen van pushberichten. Dan weet je zeker dat je niets mist.

Coming soon
De Overstapservice. Deze stond al een paar keer bij ‘Coming soon’, maar komt er nu ook echt snel aan. Wanneer? Deze maand! Met de Overstapservice maken we het voor jou makkelijker om je bij- en afschrijvingen van je huidige betaalrekening om te zetten naar je Moneyou Go rekening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:51
Nakebod schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:36:
Gebruik het nu ook een tijdje.
Zocht naar een goedkope backup voor mijn normale betaalrekening. Goedkoper lukt gok ik niet :P Met gratis bankpas ook nog. Dat het onderdeel is van ABN AMRO geeft mij ook wel vertrouwen.
Pinpas bewaar ik bij mijn autopapieren, los van mijn portemonnee. Mocht ik mijn portemonee vergeten, verliezen of hij wordt gestolen, of in het extreme geval dat de Rabobank dagenlang stuk is, dan heb ik in ieder geval nog wat geld naast de beperkte hoeveelheid contant wat ik heb.

En rente *O* :P Bijna net zo weinig als mijn spaarrekening, maar alsnog meer dan (alle?) andere betaalrekeningen.

Betalen in winkels is geen probleem, zoals te verwachten eigenlijk.
App werkt an sich ook prima. Al zijn ze wat panisch met root toegang :+ Zelfs Magisk Hide werkt niet :(

Wel handig, gezien je de pincode van je pas niet kan veranderen, als ik die vergeet kan je via de app achterhalen. (Niet in 1x zichtbaar in de app, ieder cijfer wordt kort weergegeven)
Volgens mij is het een rom check ofzo. Heb magisk er volledig af gegooid.. Krijg ik nog steeds melding dat ik root heb. Wat een stomme zooi is dit zeg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
Open een gratis rekening en ontvang € 20,20

Wat moet je doen?
1. Download de Moneyou Go app
2. Open een gratis Moneyou Go rekening in de actieperiode*
3. Maak naast het potje 'algemeen' dat er al staat zelf nog een nieuw potje aan

* De actieperiode loopt van 30-12-2019 tot en met 15-01-2020.
Link: https://www.moneyou.nl/betalen
Voorwaarden: https://www.moneyou.nl/-/...4A9FA15B56FBF1316BDAEC914

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen beter hun product verbeteren in plaats van met geld mensen te lokken, Instant Payments en het kunnen aanhouden van de rekening zonder een 2e 'reserve' rekening zouden al veel opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:51
Ik had mijn Moneyou rekening gekoppeld aan mijn Paypal account, en dat was ook zonder problemen gelukt. Daarna binnen Paypal de Moneyou rekening als default geselecteerd. Nadat ik een online aankoop had gedaan via Paypal, kreeg ik enkele dagen later een bericht van Paypal dat de afschrijving van Moneyou mislukt was en dat deze rekening is verwijderd. Het saldo op mijn Moneyou rekening was voldoende. De afschrijving is toen gedaan vanaf mijn Visa card.

Is het iemand al gelukt om iets via Paypal te betalen via een gekoppelde Moneyou rekening?

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
Ik wil alleen een Money you go weer openen voor die bonus van 20,20 en dan weer de rekening opheffen. Weet iemand of je die 20,20 gelijk er af kan halen zonder dat je het terug moet betalen als je het direct weer opheft?

[ Voor 21% gewijzigd door Datisraar op 18-01-2020 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datisraar schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 15:29:
Ik wil alleen een Money you go weer openen voor die bonus van 20,20 en dan weer de rekening opheffen. Weet iemand of je die 20,20 gelijk er af kan halen zonder dat je het terug moet betalen als je het direct weer opheft?
Check de voorwaarden op de website even, daar zullen vast wat spelregels in staan erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datisraar
Bedankt voor je reactie. Heb ik gelezen, maar er staat dat je die bonus na 30 dagen gestort krijgt. Maar als ik het dan gelijk afhaal en rekening opzeg, staat er niet bij wat er dan gebeurd. Ik ga het dan wel proberen en merk ik het anders na een maand wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Datisraar schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 16:06:
Bedankt voor je reactie. Heb ik gelezen, maar er staat dat je die bonus na 30 dagen gestort krijgt. Maar als ik het dan gelijk afhaal en rekening opzeg, staat er niet bij wat er dan gebeurd. Ik ga het dan wel proberen en merk ik het anders na een maand wel.
Als er niks in staat mag je ervan uitgaan dat er geen gevolgen aan zitten. Check wel of er voorwaarden zijn over hoelang je klant moet blijven bij ze, dit zou nog wel eens een reden kunnen zijn namelijk om geen boete op te leggen zolang jij x maanden klant blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Om het Openbank topic niet verder te vervuilen maar hier even reageren.
ZXRY schreef op zondag 19 januari 2020 @ 20:51:
[...]

Moneyou is echter wel alleen tijdelijk gratis. Ik dacht dat ze rond de 3 euro per maand ervoor willen vragen. En dat dat uitgesteld is omdat ze nog niet tevreden zijn met de functies die ze nu aanbieden.
Klopt, de app was ook redelijk spartaans destijds. Daar konden ze nooit een dergelijk bedrag per maand voor gaan vragen. En nog steeds is 3 euro p/m veel t.o.v. de rest. De vraag is dus of ze het gratis gebeuren nog terug gaan draaien. Vooralsnog maak ik er met plezier gebruik van. De functies zijn (eindelijk) ook op het niveau dat het geen inspanningen meer kost. Bijvoorbeeld inplannen van overboekingen etc.
JohanNL schreef op zondag 19 januari 2020 @ 21:36:
[...]

Dat gaan ze voorlopig dus niet doen en als ze dat wel gaan doen moeten ze iets extra's bieden bovenop wat de reguliere banken te bieden hebben of de kosten die ze dan vragen zijn een stuk lager.
Echt extra's bieden ze niet en gaan ze ook niet bieden denk ik, dus zullen ze moeten concurreren op prijs.
Dat extra zit hem voor mij juist in die potjes. Geen enkele bank, afgezien van Bunq (die 5 tot 8 euro p/m kost), heeft dat. Als je wilt/moet budgetteren, dan is er geen fijnere rekening te bedenken volgens mij. Het geeft zoveel meer financieel overzicht. Dát alleen al zou voor het voor mij wel waard zijn er iets voor te betalen. Maar gratis is altijd beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
Freakster86 schreef op zondag 19 januari 2020 @ 23:50:
[...]

Dat extra zit hem voor mij juist in die potjes. Geen enkele bank, afgezien van Bunq (die 5 tot 8 euro p/m kost), heeft dat. Als je wilt/moet budgetteren, dan is er geen fijnere rekening te bedenken volgens mij. Het geeft zoveel meer financieel overzicht. Dát alleen al zou voor het voor mij wel waard zijn er iets voor te betalen. Maar gratis is altijd beter :P
Voor zover ik weet bieden Knab en de Rabobank ook soortgelijks aan.
En bij de Rabobank heb je dan tenminste nog filialen waar je naar binnen kunt stappen, Knab biedt 5 betaalrekeningen & een creditcard aan voor €5.
Dat lijkt me toch moeilijk concurreren mochten ze er geld voor vragen.
Gratis is altijd mooi maar ik denk dat zodra ze er geld voor gaan vragen, dat ze dan wel kunnen opdoeken.

Wat wel weer interessant is is dat Moneyou een volledige dochteronderneming is van de ABN AMRO, ik vraag mij oprecht af wat die hiermee willen bereiken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@JohanNL Van de Rabobank wist ik dat nog niet, heb je misschien een link? Zie namelijk niets bij hun betaalpakketen over potjes o.i.d. staan. Knab is wat dat betreft te duur, dan zou ik eerder moeilijk gaan doen met packs om voor hetzelfde geld bij Bunq 25 rekeningen te krijgen. Wat dat betreft is het dus gratis vs 60 euro p/j (waar Bunq best nog wat extra's biedt met 25 IBAN's etc.)

Ik denk dat Moneyou meer op het niveau zit van de basispakketten. Dus ergens tussen de 1 en 1,50 per maand. Als ik het vergelijk met mijn ING rekening, dan heb ik veel meer (plezier) aan Moneyou. Ik budgetteerde voorheen op papier, maar nu is het elke eerste van de maand elk potje automatisch vullen. Een dergelijk bedrag zou ik er dan ook wel voor over hebben, denk ik. Als ik zie hoeveel mensen nog moeilijk doen met elke maand geld pinnen voor bijvoorbeeld boodschappen... Moneyou zou wat dat betreft die schuldprogramma's als dubbeltje op z'n kant moeten gaan sponsoren :P

Moneyou lijkt (heel) langzaam te willen groeien. De ontwikkelingen gaan traag, maar ze hebben nu wel die 2020 actie om klanten te werven. Ik denk dat ze nog wel een tijdje gratis blijven, om niet de huidige klanten weg te jagen. Maar wat het langer termijn plan is van ABN... geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakster86 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 08:54:
@JohanNL Van de Rabobank wist ik dat nog niet, heb je misschien een link? Zie namelijk niets bij hun betaalpakketen over potjes o.i.d. staan. Knab is wat dat betreft te duur, dan zou ik eerder moeilijk gaan doen met packs om voor hetzelfde geld bij Bunq 25 rekeningen te krijgen. Wat dat betreft is het dus gratis vs 60 euro p/j (waar Bunq best nog wat extra's biedt met 25 IBAN's etc.)

Ik denk dat Moneyou meer op het niveau zit van de basispakketten. Dus ergens tussen de 1 en 1,50 per maand. Als ik het vergelijk met mijn ING rekening, dan heb ik veel meer (plezier) aan Moneyou. Ik budgetteerde voorheen op papier, maar nu is het elke eerste van de maand elk potje automatisch vullen. Een dergelijk bedrag zou ik er dan ook wel voor over hebben, denk ik. Als ik zie hoeveel mensen nog moeilijk doen met elke maand geld pinnen voor bijvoorbeeld boodschappen... Moneyou zou wat dat betreft die schuldprogramma's als dubbeltje op z'n kant moeten gaan sponsoren :P

Moneyou lijkt (heel) langzaam te willen groeien. De ontwikkelingen gaan traag, maar ze hebben nu wel die 2020 actie om klanten te werven. Ik denk dat ze nog wel een tijdje gratis blijven, om niet de huidige klanten weg te jagen. Maar wat het langer termijn plan is van ABN... geen idee.
Misschien dat ABN klanten betalen voor hun diensten en Moneyou klanten gratis maar dat ABN de info van het betalingsverkeer gaat gebruiken van deze Moneyou klanten voor het plaatsen van reclame en ander gerichte diensten van bedrijven/verzekeraars enz... die daar wel belang bij hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Verwijderd Hoe zie je dat dan voor je? Reclame in de app? Lijkt mij persoonlijk onwaarschijnlijk. Gebaseerd op oud nieuws (2017) zou ik zeggen dat ze het nu voornamelijk moeten hebben van de overige producten, zoals leningen en hypotheken. En dat producten, zoals betalen, nu bedoeld zijn om te groeien en het creëren van naamsbekendheid. Gezien het tempo zullen ze daar nog wel even zoet mee zijn :P

Daarnaast heb je nu ook veel gelijksoortige alternatieven (N26, Revolut, Monese, Openbank) die allemaal gratis rekeningen (gaan) aanbieden. En ik denk dat ABN die producten ook als directe concurrenten ziet, gezien hun ambities met Moneyou (destijds).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Freakster86
Inderdaad reclame in de app en per e-mail.
Zie nog niet direct dat mensen die in de markt zijn voor een gratis bankdienst ook op zoek zijn naar een hypotheek en ook zie ik Moneyou zich niet in de woekermarkt leningen storten met een moederbedrijf als ABN achter zich.
ABN wil natuurlijk met Moneyou aanwezig zijn in de snel groeiende fintech bank wereld, maar het zal wel kostendekkend moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
@Verwijderd Lijk mij totaal niet effectief. Niemand leest die mails en hoeveel kun je nou verdienen aan een klein reclame blokje in een app die in NL 10.000+ installaties heeft? Volgens dat artikel beheerden ze in 2017 al 20mld met 40 man. Lijkt me dat Moneyou dus al wel kostendekkend zou kunnen zijn, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanNL
@Freakster86 https://www.rabobank.nl/p...aren/service/spaarpotjes/ en bij Knab kun je naast de 5 betaalrekeningen nog een ( volgens mij onbeperkt ) aantal spaarrekeningen openen die je elk een eigen naam kunt geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:25
Email gekregen van MoneYou. Heb mij vorig weekend pas ingeschreven.

Je ontvangt € 20,20
We hebben goed nieuws voor je. Je hebt je rekening binnen de actieperiode geopend en je voldoet aan de actievoorwaarden. Daarom ontvang je € 20,20 op je Moneyou Go rekening!

We maken het geld binnen 3 weken naar je over. In de tussentijd kan je natuurlijk gewoon gebruik maken van je Moneyou Go rekening. Maak bijvoorbeeld extra potjes aan en voeg een foto toe. Of verberg de potjes die je liever niet zichtbaar wilt hebben. Genoeg mogelijkheden met je nieuwe betaalrekening.

Spread the love
Word jij ook zo blij van de Moneyou Go app? Laat dan een review achter en deel de actie met je vrienden. De € 20,20 actie loopt namelijk zo lekker dat we er gewoon nog even mee doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrrr
  • Laatst online: 10-09 10:02
Robkazoe schreef op maandag 20 januari 2020 @ 19:20:
Email gekregen van MoneYou. Heb mij vorig weekend pas ingeschreven.

Je ontvangt € 20,20
We hebben goed nieuws voor je. Je hebt je rekening binnen de actieperiode geopend en je voldoet aan de actievoorwaarden. Daarom ontvang je € 20,20 op je Moneyou Go rekening!

We maken het geld binnen 3 weken naar je over. In de tussentijd kan je natuurlijk gewoon gebruik maken van je Moneyou Go rekening. Maak bijvoorbeeld extra potjes aan en voeg een foto toe. Of verberg de potjes die je liever niet zichtbaar wilt hebben. Genoeg mogelijkheden met je nieuwe betaalrekening.

Spread the love
Word jij ook zo blij van de Moneyou Go app? Laat dan een review achter en deel de actie met je vrienden. De € 20,20 actie loopt namelijk zo lekker dat we er gewoon nog even mee doorgaan.
Mooi! ik heb me vanmiddag toevallig ingeschreven om te kijken of ik mijn ING rekening hiermee kan vervangen (heb nog een gezamelijke rekening bij de rabobank). Ik ging er vanuit dat de 20,20 actie voorbij was, maar zie nu op de site staan dat ze er tot 31-1-2020 mee doorgaan!

Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrrr
In de App kan ik gewoon inloggen maar krijg in als ik de instellingen open of iets wil overboeken krijg ik de volgende melding: er is een voorgrond app actief. Schakel de voorgrond app uit en probeer nogmaals.

Ik kan dus niks echt doen in de app.
Ik heb een Xiaomi mi 9 lite maar geen gekke apps.. iemand tips?

[ Voor 6% gewijzigd door rvrrr op 25-01-2020 12:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:49
@rvrrr Niet toevallig een blauw licht filter app zoals Twilight geïnstalleerd? Vanwege beveiligings redenen moet je deze eerst pauzeren om veel bank apps te kunnen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrrr
Ja dat was idd het enige wat ik via google vond, maar ik gebruik dat niet. Die optie zit standaard in Miui OS van Xiaomi. Maakt niet uit of ik hem uit of aan zet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rvrrr
rvrrr schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 11:59:
In de App kan ik gewoon inloggen maar krijg in als ik de instellingen open of iets wil overboeken krijg ik de volgende melding: er is een voorgrond app actief. Schakel de voorgrond app uit en probeer nogmaals.

Ik kan dus niks echt doen in de app.
Ik heb een Xiaomi mi 9 lite maar geen gekke apps.. iemand tips?
Gevonden.. ik merkte dat alle knoppen bovenin de app die melding triggerde en herinnerde me dat ik de hide notch functie gebruik. Dat uitgezet en alles doet het weer. Blijkbaar ziet de bank app de hide notch van MIUI als een overlay..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:51
rvrrr schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 23:38:
[...]

Gevonden.. ik merkte dat alle knoppen bovenin de app die melding triggerde en herinnerde me dat ik de hide notch functie gebruik. Dat uitgezet en alles doet het weer. Blijkbaar ziet de bank app de hide notch van MIUI als een overlay..
De moneyou go app is sowieso een draak. Root detectie, en zelfs na het verwijderen van root nog steeds de root melding.. Geen andere bank app doet zo krampachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Wally2002 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 20:24:
[...]

En de 0,2% rente zoals in Duitsland zou ook wel leuk zijn ;)
Ze hebben je bericht gelezen, maar hebben per ongeluk een nulletje te veel doorgevoerd...
Op 9 maart 2020 verlagen we de rente op de Moneyou Go rekening.
Moneyou Betalen: 0,02%* variabele rente (dit was 0,05%)
* Effectief op jaarbasis
M.a.w. niks dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:54

Nakebod

Nope.

iDeal.. Blijf er altijd maar ruzie mee hebben om één of andere reden. Ook met mijn Rabobank rekening overigens hoor :+
Wilde net ergens een bestelling doen, maar ik heb mijn rabo reader niet bij dus ik dacht: Laat ik mijn Moneyou rekening eens gebruiken.
Uiteraard had de betaalprovider geen Moneyou in de lijst staan, dus dat begon al goed.

Voor de afwisseling zag ik dat deze shop een iDeal QR code als optie had. Zie je ook niet vaak.
Volgens de instructie moest ik naar https://qrcode.ideal.nl. Staan alleen de grote banken bij. Niet erg hoopvol.

Maar had de app niet een QR icoon.. Dus vol goede moed de QR betaalcode gescand vanuit de app en... niets.
Had dit überhaupt moeten werken?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste