[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
Na de start van de 2de race hoorde ik niemand meer, daarna in de lobby ook niet.

Ik weet niet wat er met de Mercedes in de laatste rondes aan de hand was, maar dat ding onderstuurde een partijtje.. niet te zuinig. Had jij daar ook zo last van @rhwerkman ?

XBL: Plank268

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat een heerlijke races weer! Helaas kreeg ik een tikje van achter waardoor de Sprint race "verloren" was maar in de Feature race weer aardig goed kunnen maken met een 3e plek na een heerlijk gevecht met @rhwerkman en @Jordy8! Ik moet zeggen dat het met de regen een stuk spannender was! (net zoals de F1 ;) )

Hierbij de uitslagen:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xgn90p3/image.png

En de nieuwe tussenstand (de eerste 7 races even verborgen, anders is het plaatje wat onleesbaar):
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/HBrky2X/image.png

Let op, volgende race is DINSDAG 13 Augustus!

[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 29-07-2019 22:21 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Jordy8 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 21:34:
Na de start van de 2de race hoorde ik niemand meer, daarna in de lobby ook niet.

Ik weet niet wat er met de Mercedes in de laatste rondes aan de hand was, maar dat ding onderstuurde een partijtje.. niet te zuinig. Had jij daar ook zo last van @rhwerkman ?
Yep, zag je me niet van de baan af glijden?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40
Laatste rondes erg genoten en gevochten tot aan de streep :') @MAX3400

Video vanaf ronde 8 t/m einde race
[YouTube: FM7 ~ GoT S06R07 - Hockenheim National Circuit [NL]]

Verder in het begin van de eerste race geblokkeerd in de 2e bocht waardoor ik @Stoksbrood in de zijkant ramde en wat mensen blokkeerde.. Excuses hiervoor |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Mr Nielsson op 29-07-2019 23:21 ]

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rhwerkman schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:56:
[...]

Ik zat eerste rang bij jullie allebei })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
NLRev0lution schreef op maandag 29 juli 2019 @ 23:23:
[...]

Ik zat eerste rang bij jullie allebei })
Ssst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
rhwerkman schreef op maandag 29 juli 2019 @ 22:56:
[...]

Ik was erg druk bezig om dat vreselijke hok op de baan te houden :P leek ook wel alsof ie gewoon niet meer wou remmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op maandag 29 juli 2019 @ 23:05:
Laatste rondes erg genoten en gevochten tot aan de streep :') @MAX3400

Video vanaf ronde 8 t/m einde race
[YouTube: FM7 ~ GoT S06R07 - Hockenheim National Circuit [NL]]

Verder in het begin van de eerste race geblokkeerd in de 2e bocht waardoor ik @Stoksbrood in de zijkant ramde en wat mensen blokkeerde.. Excuses hiervoor |:(
Nu krijg ik een krat bier van je. Lullo :>

Ik moet zeggen dat de regen het wel extra spannend heeft gemaakt gisteren!
Vooral de feature race was duwen en trekken, lichte tikjes (wheelbangen) uitgedeeld met @rhwerkman en @NLRev0lution maar wel fair gebleven.

@NLRev0lution is een ster in het nog breder maken van zijn Volvo dan dat ie al is :+ . Gelukkig voordat het veld aan kon schuiven hem in kunnen halen en een gat kunnen slaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Stoksbrood op 30-07-2019 09:38 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17:27
Leuke race gehad gister! Tot mijn verbazing kon ik nog redelijk meekomen in de sprint race.
Mijn dochter begon ondertussen wel steeds harder te huilen en trok ook nog is een doek over haar hoofd heen per ongeluk. Toen was het helemaal over 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Stoksbrood schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 08:34:

@NLRev0lution is een ster in het nog breder maken van zijn Volvo dan dat ie al is :+ . Gelukkig voordat het veld aan kon schuiven hem in kunnen halen en een gat kunnen slaan.
Hij maakt het niet makkelijk nee met die grote sloep. Het nare van de Volvo is ook gewoon de snelheid op het rechte stuk. Dat was erg lastig op hockenheim.

Nog maar 1 race te gaan. Ik moet een hele goede avond hebben en jij en Job hele hele slechte om nog iets omhoog te kunnen klimmer in het klassement.

Wordt wel weer een hele leuke race denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mannetje19 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 12:04:
Leuke race gehad gister! Tot mijn verbazing kon ik nog redelijk meekomen in de sprint race.
Mijn dochter begon ondertussen wel steeds harder te huilen en trok ook nog is een doek over haar hoofd heen per ongeluk. Toen was het helemaal over 8)7
Toen je riep dat je weg moest begon bij de bovenburen ook het kindje het volume wat op te schroeven. Je kwam niet uit Apeldoorn toch? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
NLRev0lution schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:43:
[...]

Toen je riep dat je weg moest begon bij de bovenburen ook het kindje het volume wat op te schroeven. Je kwam niet uit Apeldoorn toch? :+
Haha nee hoor! Regio Den Haag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mannetje19 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 13:53:
[...]

Haha nee hoor! Regio Den Haag ;)
Was wel echt heel toevallig :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
Dat waren eigenlijk wel twee leuke races. Het lijkt allemaal een stuk closer te worden met de regen :)

De sprint race 6 rondes lang druk gevochten met @Mr Nielsson en @NLRev0lution voor plek 5 en in de laatste ronde stond @Jordy8 opeens voor mijn neus. Dus ik denk nou dan moet plek 4 ook nog wel kunnen... en toen had ik mijn Leclerc-momentje. Bij het terug de baan op rijden nog bijna @Davidson? aangereden, excuses :P

Feature race eerste 8 rondes ofzo beetje hetzelfde met Nielles voor plek 6 en toen was hij opeens weg... (door de knuffelsessie met @MAX3400 zie ik nu in de replay) Toen nog terug gereden naar de plek 3 groep, maar duurde te lang om nog iets te proberen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

@theAlchemist Viel mee hoor, reed al met een grote boog om jou heen :P

Leuke races gehad! De regen dat intensiever werd, en dus een natte baan opleverde, gaf wel een leuke dynamiek aan de race. Daarnaast aardig competitief geweest met de Mercedes, was tof!
BMW werd zoals gebruikelijk door bijna iedereen ingehaald, al had ik wel een lekkere start :P

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/a88f0ca7-6404-4145-b8c0-91d376d7c32a
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/7c3018cd-e630-48da-917c-496bd1ab63a2
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/994c9e23-a227-480c-98b2-e77ed65938db
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/502c9386-2b2b-43de-b25c-e94f61823e14
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/740bb488-6027-48ba-aca8-731e2ae23d0a

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yeah! Vol in het shot 8) !
Toffe foto's wederom @Davidson !!!

[ Voor 11% gewijzigd door Stoksbrood op 01-08-2019 07:34 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
People! Een teken van leven. Nieuwe huis heeft helaas nog geen internet dus meedoen laat nog even op zich wachten :(

In ander nieuws, nog iemand in Zandvoort te vinden dit weekend? @MAX3400?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Mu.siQ schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 18:12:
People! Een teken van leven. Nieuwe huis heeft helaas nog geen internet dus meedoen laat nog even op zich wachten :(

In ander nieuws, nog iemand in Zandvoort te vinden dit weekend? @MAX3400?
@Stoksbrood en ik gaan naar Zandvoort zondag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aanstaande Dinsdag is het weer zover! So far 10 aanwezigen. Vergeet je niet aan te melden (dat kan hier: GoT FM7 Season 6) en je auto van de nodige stickers (op zn minst je startnummer) te voorzien.

Kijk ook nog even naar deze post en denk even mee over een eventueel volgend seizoen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 10:11:
Aanstaande Dinsdag is het weer zover! So far 10 aanwezigen. Vergeet je niet aan te melden (dat kan hier: GoT FM7 Season 6) en je auto van de nodige stickers (op zn minst je startnummer) te voorzien.

Kijk ook nog even naar deze post en denk even mee over een eventueel volgend seizoen :)
Misschien na de race wat Porsches testen? :9
Dit seizoen bewijst wel dat de wat lagere klasses zorgt voor betere races. Dus ik zou zelf tot maximaal A klasse gaan bijvoorbeeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Jordy8 op 11-08-2019 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:34
NLRev0lution schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 10:11:

Ik heb ook wel interesse om vanaf komend seizoen mee te gaan doen. Filmpjes laten zien dat er met veel respect geracet wordt, en dat mis je toch wel in de multiplayer variant met onbekenden.

Zal mij op de lijst zetten op onedrive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordy8 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 11:52:
[...]

Misschien na de race wat Porsches testen? :9
Dit seizoen bewijst wel dat de wat lagere klasses zorgt voor betere races. Dus ik zou zelf tot maximaal A klasse gaan bijvoorbeeld.
Wat mij betreft kunnen we wel wat testen met mensen die interesse hebben na de race. Mag vandaag ook al :)

Hoe meer input hoe beter. Wat betreft lagere/hogere klasse.. het algehele skill niveau is ook omhoog gegaan, sommige porsches lenen zich wat meer of minder voor echt racen, maar laten we dat maar in de loop van de week even bekijken. Sowieso met de nieuwe opzet zal het wat spannender worden in de sprint race. Inhalen zal iets lastiger worden namelijk. En hopelijk met een hoge opkomst nog lastiger :p
JPM85 schreef op zondag 11 augustus 2019 @ 12:10:
[...]

Ik heb ook wel interesse om vanaf komend seizoen mee te gaan doen. Filmpjes laten zien dat er met veel respect geracet wordt, en dat mis je toch wel in de multiplayer variant met onbekenden.

Zal mij op de lijst zetten op onedrive.
Ik heb je naam genoteerd voor volgend seizoen. Huidige lijst is meer voor huidig seizoen :)
Leuk dat je mee wilt doen. We racen inderdaad met veel respect, maar af en toe een tikje is niet erg. Als we maar een leuke avond hebben met zn allen!

[ Voor 26% gewijzigd door NLRev0lution op 11-08-2019 12:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannetje19
Mr Nielsson schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 21:23:
[...]

@Stoksbrood en ik gaan naar Zandvoort zondag!
Was er vandaag ook even te vinden. Leuke race gezien 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen is het weer zover! De laatste race van het huidige seizoen! Gaat @job115 voor een 4e kampioenschap? Kan @Stoksbrood zijn troon verdedigen of gaan we een nieuwe kampioen krijgen in de vorm van @Jordy8..? We gaan het morgen meemaken!

So far 10 aanwezigen. Vergeet je niet aan te melden (dat kan hier: GoT FM7 Season 6) en je auto van de nodige stickers (op zn minst je startnummer) te voorzien.

Voor de liefhebbers, we gaan morgen na het racen ook nog even wat porsches testen voor volgend seizoen, alle feedback is welkom, doe vooral mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:54:
Morgen is het weer zover! De laatste race van het huidige seizoen! Gaat @job115 voor een 4e kampioenschap? Kan @Stoksbrood zijn troon verdedigen of gaan we een nieuwe kampioen krijgen in de vorm van @Jordy8..? We gaan het morgen meemaken!
Ik zou geen geld inzetten op mij :+
De Chevy krijg ik maar met moeite het circuit rond, ben benieuwd vanavond.

@Stoksbrood Hoe gebruik jij de koppeling i.c.m. je stuur? Heb je een knop toegewezen of gebruik je gewoon je pedaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordy8 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:02:
[...]
@Stoksbrood Hoe gebruik jij de koppeling i.c.m. je stuur? Heb je een knop toegewezen of gebruik je gewoon je pedaal?
Zeg ik lekker niet :+

Ik heb een knopje ingesteld op het stuur, was eerst het knopje "B" (Xbox layout).
Sinds gisteren nieuw stuurtje geïnstalleerd dus nu een ander knopje :*)
(@MAX3400, 16BIT!!!!!)
Je weet meestal toch wel te verrassen ondanks dat je denkt dat je niet helemaal mee kan :)

[ Voor 25% gewijzigd door Stoksbrood op 13-08-2019 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Stoksbrood schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:29:
[...]

Zeg ik lekker niet :+

[small]
Sinds gisteren nieuw stuurtje geïnstalleerd
Welke? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Jordy8 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 08:02:
[...]

Ik zou geen geld inzetten op mij :+

Ik heb de KLUTS gebind op B op t stuurtje, knop dichtbij mn rechterduim dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Mr Nielsson schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 09:56:
[...]

Ik heb de KLUTS gebind op B op t stuurtje, knop dichtbij mn rechterduim dus :P
Maar eens opnieuw proberen dan. Ik raakte de kluts een beetje kwijt daarmee :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Man man man, haal dat plastic er eens af aan de bovenkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:21:
[...]

Man man man, haal dat plastic er eens af aan de bovenkant.
Ga jij anders bier drinken a.u.b. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:25:
[...]

Ga jij anders bier drinken a.u.b. :>
Hoezo anders? Mag het niet op een normale manier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:28:
[...]

Hoezo anders? Mag het niet op een normale manier?
Ondersteboven met je benen in de nek.
Dan door een spiraalrietje het bier opdrinken.

Afbeeldingslocatie: https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1NIQ5QpXXXXcrXFXXq6xXFXXX1/kids-funny-cartoon-spiral-drinking-straw-with.jpg_350x350.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
Dat is wel heel toevallig :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IJwKrp55pArFb8joroBBdhW4/full.jpg

Ik heb dan alleen de CSL Elite base (voor ps4 i.v.m. GT Sport).

Heb je al goede settings in Forza kunnen vinden? Want dan hoor ik ze graag (ook de settings op stuur zelf) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:46:
[...]

Dat is wel heel toevallig :o

[Afbeelding]

Ik heb dan alleen de CSL Elite base (voor ps4 i.v.m. GT Sport).

Heb je al goede settings in Forza kunnen vinden? Want dan hoor ik ze graag (ook de settings op stuur zelf) O-)
Naaizzzzz d:)b
Ik zal straks eens even voor je kijken. Heb de instellingen grotendeels hetzelfde als bij mn Logitech G920 alleen de FFB sterkte op 75% ipv 120%. Rotation staat op 420 of 480 graden meen ik.

Voor de rest op het stuurtje alles standaard.

@Jordy8;
Vanaf vibration naar beneden, dus vibration, force feedback, etc;
60
75
100
85
115
115
100
120
100
100
90
50
job115 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 12:14:
[...]
Nu geen smoesjes meer dus?
Heb ik die ooit gehad dan :+ ?

Edit; Ojah, kabeltje los van mijn pedalen natuurlijk 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Stoksbrood op 13-08-2019 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lobby gaat zo open en de stream staat aan voor de thuisblijvers/liefhebbers: https://www.twitch.tv/nlrev0lution

Laatste race van het seizoen heren, veel succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
Ik reserveer #45!

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Was weer een geslaagd seizoen heren! Gefeliciteerd @job115 voor wederom een kampioenschap (je mag nummer 45 :p ) en voor de nummers 2 ( @Jordy8 ) en 3 ( @Stoksbrood )!

Ja ik heb er zin in dus meteen maar een vragenlijstje voor seizoen 7: https://forms.gle/Lc17bqAJmk6uc6xF7

Afgelopen dagen al even wat getest enz, lijkt me leuk om weer door te gaan maar dan een iets andere format :). Nodig vrienden/kennissen/buurvrouwen ook uit om mee te doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Topic deeltje 7 zal in de loop van de week opgesteld worden :)

Hierbij overigens nog even de uitslagen van de races en het eindklassement:

Uitslag race:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NCvtGny/image.png

Eindklassement:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/yg0qHcZ/image.png

[ Voor 20% gewijzigd door NLRev0lution op 14-08-2019 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Gefikst!

[ Voor 96% gewijzigd door Davidson op 13-08-2019 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davidson schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:47:
[...]

De URL doet het (nog) niet overigens ;)
Jawel? Is door 2 andere al ingevuld namelijk..

[ Voor 10% gewijzigd door NLRev0lution op 13-08-2019 22:49 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Ah, de Pi-hole zit in de weg blijkbaar. Op 4G doet de website het wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Mijn Pi-hole zit ook wel eens in de weg, maar de straal is vaak hard genoeg om een doorgang te creëren :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 22:01:
Was weer een geslaagd seizoen heren! Gefeliciteerd @job115 voor wederom een kampioenschap (je mag nummer 45 :p ) en voor de nummers 2 ( @Jordy8 ) en 3 ( @Stoksbrood )!

Ja ik heb er zin in dus meteen maar een vragenlijstje voor seizoen 7: https://forms.gle/Lc17bqAJmk6uc6xF7

Afgelopen dagen al even wat getest enz, lijkt me leuk om weer door te gaan maar dan een iets andere format :). Nodig vrienden/kennissen/buurvrouwen ook uit om mee te doen. Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Topic deeltje 7 zal in de loop van de week opgesteld worden :)
Thx, en als dank je formuliertje ingevuld :>

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Omdat de berichtenfunctie van tweakers een beetje gaar is hieronder even wat mensen taggen die ik wilde aanschrijven.. @Spacecowboy @Disarmed070 @darkkingll @Splash @bifi_G60 @Intr3pid @lappiehero @MariusV @mr.paaJ @Mu.siQ @SawaFish @SinergyX @timmie271 @Unigo @Chabio @kleefei @PurpleBlue @dasfrikandel

Mocht je mee willen doen, vul dan even het volgende formulier in: https://forms.gle/Lc17bqAJmk6uc6xF7
Geef bij de laatste vraag ook even je gewenste startnummer op (is verplicht voor op de auto), check de eerste post van dit topic even of het nummer al bezet is of niet.

Mochten er mensen ontbreken of je kent nog iemand die mee wilt racen.. let me know :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Hierbij het laatste video- en fotoverslag van dit seizoen!
Waren twee toffe races, vooral de eerste met de Chevy's was heerlijk close-racing :D

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/b30593ab-3808-4ca0-8b22-3f79842e8f7e
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/9542e940-c007-4ab0-a1e0-88159d5c9ce8
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/ddaaa892-2311-49bf-ac70-2c2dc86a9374
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/5a9380cf-14bb-4ca7-8305-7d09814a272b

Valt mij nu op dat de screens ineens wel 21:9 zijn ipv ingame dat 16:9 aanhoudt :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
@NLRev0lution ingevuld :) alleen vergeten startnummer in te voeren, echter heb en hou ik graag 90 :)

[ Voor 58% gewijzigd door Mu.siQ op 14-08-2019 11:31 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Intr3pid
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-11-2024
NLRev0lution schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 09:37:
Mocht je mee willen doen, vul dan even het volgende formulier in: https://forms.gle/Lc17bqAJmk6uc6xF7
Done. Ik doe weer mee. Alleen startnummer niet doorgegeven, maar dat was #34 en dat hou ik graag zo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intr3pid
Jordy8 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 11:46:
[...]
Ik hou me aanbevolen. Heb sinds enkele weken de Wheelbase 2.5 met F1 eSports stuur, CSL Elite pedals met loadcell kit maar heb nog geen FM7 gespeeld, dus als iemand zijn setup wil delen (stuur en ingame) zou dat fijn zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Intr3pid schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:54:
[...]

Ik hou me aanbevolen. Heb sinds enkele weken de Wheelbase 2.5 met F1 eSports stuur, CSL Elite pedals met loadcell kit maar heb nog geen FM7 gespeeld, dus als iemand zijn setup wil delen (stuur en ingame) zou dat fijn zijn :)
Volgens mij hebben wij dan op het stuur na exact dezelfde setup, ik gebruik het F1 2019 stuur, al is deze qua afmetingen hetzelfde.

Ik wil je mijn settings wel sturen maar @Jordy8 gaf aan dat hij er niet mee kon rijden :+ . Zie:
Stoksbrood in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 6"

Op het stuur staat dus alles default (ik ben zelf ook nog wat met instellingen aan het spelen).

[ Voor 5% gewijzigd door Stoksbrood op 14-08-2019 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intr3pid
Stoksbrood schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:07:
[...]
Ik wil je mijn settings wel sturen maar @Jordy8 gaf aan dat hij er niet mee kon rijden :+ . Zie:

Op het stuur staat dus alles default (ik ben zelf ook nog wat met instellingen aan het spelen).
Ok ik ga zelf ook wel even klooien. Speel momenteel vooral AC, ACC, F1 2019 en een beetje PC2 en daar heb ik ook goede settings gevonden, dus ik ga wat experimenteren. Deel mijn settings hier wel deze week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Forza is niet echt een ideaal spel voor een stuur. Je komt een heel eind maar het is het net niet.

[ Voor 32% gewijzigd door NLRev0lution op 14-08-2019 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intr3pid
NLRev0lution schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:39:
Forza is niet echt een ideaal spel voor een stuur. Je komt een heel eind maar het is het net niet.
Eens. Denk dat ik altijd sneller zal blijven met de controller. Maar stuur is wel meer fun. Vind ik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Intr3pid schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:42:
[...]

Eens. Denk dat ik altijd sneller zal blijven met de controller. Maar stuur is wel meer fun. Vind ik :)
Is ook zo, maar als het met stuur harder werken is voor een slechter resultaat dan pak ik liever controller :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Intr3pid
NLRev0lution schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:46:
[...]

Is ook zo, maar als het met stuur harder werken is voor een slechter resultaat dan pak ik liever controller :p
Ach, als de lach op mijn gezicht achteraf groter is accepteer ik dat slechtere resultaat wel :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ik lach de ballen uit mn broek als dit zou gebeuren in aankomend seizoen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Intr3pid
NLRev0lution schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:03:
Ik lach de ballen uit mn broek als dit zou gebeuren in aankomend seizoen :+
[YouTube: Crash Porsche 911 GT3 Cup - Navarra 2015]
Uitdaging!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Stoksbrood schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 15:07:
[...]

Volgens mij hebben wij dan op het stuur na exact dezelfde setup, ik gebruik het F1 2019 stuur, al is deze qua afmetingen hetzelfde.

Klopt. Forza met stuur is vreselijk :P Vooral vergeleken met andere spellen.

Ik heb nu denk ik al een paar uur settings geprobeerd, maar het blijft gewoon een vaag gevoel. Met oefenen zal je er vast aan kunnen wennen, maar ik vind het vreselijk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Intr3pid
Jordy8 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 16:29:
[...]
Klopt. Forza met stuur is vreselijk :P Vooral vergeleken met andere spellen.
Ik begin jullie te geloven. Net paar rondjes in de Porsche gedaan, beetje met settings gespeeld, maar voelt inderdaad heel erg vreemd. Geef het nog niet op maar eerste indruk is niet goed.

Vreemd, laatste Forza die ik intensief met stuur gespeeld heb (4) voelde prima (in mijn herinnering tenminste). Raarrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10
Ik speel ook met stuur en ik moest eerst heel veel instellingen veranderen om een beetje lekker met stuur te kunnen rijden, maar sinds ze het ffb systeem vernieuwd hebben speel ik eigenlijk met de standaard instellingen. Met controller is voor mij meestal significant sneller over 1 rondje (behalve ovals), maar dan mis ik elk gevoel van precisie dus ik blijf bij het stuurtje en hou mijn banden lekker lang heel. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Ik hoor het al; G920 > Fanatec :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intr3pid
Dit werkt redelijk voor mij, ga het een kans geven:

Wheel:
SEN Aut
FF 80
SHO 100
ABS 85
DRI -01
FOR 100
SPR Off
DPR Off
FEI 100

In game alles default, behalve:
Aligning Torque 140
Mech Trail Scale 160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Intr3pid schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:54:

Wheel:
SEN Aut
FF 80
SHO 100
ABS 85
DRI -01
FOR 100
SPR Off
DPR Off
FEI 100

Aligning Torque 140
Mech Trail Scale 160
FEI op 100? :o
Dan trilt m'n hele playseat challenge uit elkaar denk ik. Ik heb FEI bijna altijd op 0. De trilling die het veroorzaakt vind ik erg naar :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Jordy8 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:04:
[...]

Dan trilt m'n hele playseat challenge uit elkaar denk ik. Ik heb FEI bijna altijd op 0. De trilling die het veroorzaakt vind ik erg naar :P
Als ik trillingen wil ga ik wel richting @rhwerkman ;)

• Intr3pid
Jordy8 schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 23:04:
[...]
Smaken verschillen :-) Ik ga het eens proberen met FEI op nul zoals jij aangeeft. Ik ben zo ontzettend flexibel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
Hoop op de 2019 GT3 voor het volgende seizoen. Een livery staat al klaar met het juiste nummer ;)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/GguZUTul.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5Yl3sRGl.jpg

• Intr3pid
Intr3pid schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 22:54:

Wheel:
SEN Aut
FF 80
SHO 100
ABS 85
DRI -01
FOR 100
SPR Off
DPR Off
FEI 100

Aligning Torque 140
Mech Trail Scale 160
Na wat meer rijden vanavond 2 aanpassingen gedaan op het stuur:

FF 100
FEI 60

Denk dat ik komend seizoen met het stuur ga doen, met deze settings.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mannetje19 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 17:43:
Hoop op de 2019 GT3 voor het volgende seizoen. Een livery staat al klaar met het juiste nummer ;)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Plak m maar over op de #45 ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
De mijne zit er ook op: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2TYTj0d.png

• mannetje19
Haha of we gaan met de tijd mee. Die #45 is al 8 jaar oud 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Intr3pid
Dit moet hem worden. Nee, ben nog steeds geen painter :)

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/e479505c-1195-45e0-8fd2-9dc21a810f04

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/604dfbbf-e892-4efd-a169-6a48b7eb1f48

Acties:
  • +3 Henk 'm!
mannetje19 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 21:42:
[...]

Haha of we gaan met de tijd mee. Die #45 is al 8 jaar oud 8)7
Dus je hebt liever een nieuwe Porsche die vrij "vervelend" rijd dan een 8 jaar oude Porsche waar het overgrote deel van het deelnemersveld wel mee kan rijden? Ik snap je punt wel hoor maar leeftijd zegt niet alles ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Tja, leeftijd van een auto. Who cares. Als de races maar goed zijn. En volgens mij gaat dat uitstekend met de 45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deeltje 7 staat live!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste