De race is gereden dus de kous is af

No worries
Stoksbrood schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:29:
[...]
Weet niet hoe jij erin staat, ik wil eventueel gerust de einduitslag omdraaien (ik heb nu 48 punten gekregen, jij 46) of de punten splitsen (jij er 1 bij, ik 1 eraf). Al zal het voor jou in de uiteindelijke eindstand niet veel opleveren...
Your call

Ook dit hoeft niet hoor. Dat puntje maakt weinig uit.
Maar zonder een nare nasmaak achter te laten (of te hebben gelaten bij anderen): het gaat mij niet om de persoonlijke actie. Zoals aangegeven overkomt iedereen het wel eens, je doet je best, dat is racen. Alleen kwam ik nu inderdaad wat plekken verder naar achter door die actie, competitief als ik ben baal je daar van. Dat wil je even kwijt. Dat kon niet direct, want de communicatie in Forza liet het weer eens afweten
Je afweging om wel of niet die plek terug te geven snap ik, maar ja, dat is het risico dat je neemt met een actie die dan wel of niet lukt hehe. En tja, stel je voor dat het officieel gereguleerd was, dan was een 'hand position back' penalty zeker mogelijk
Nu kan je wel zeggen dat ik niet meedoe om het kampioenschap @
NLRev0lution maar dat maakt mij (en anderen) niet minder competitief. Daarnaast is het natuurlijk geen 'vrijbrief' om dan dingen te proberen want ja, 'hij doet toch alleen maar mee wanneer hij kan'. Ik doe wellicht zelf niet mee om de top regionen, maar kan natuurlijk wel genoeg punten afsnoepen van mensen om het kampioenschap een andere wending te geven
Goed, hoe dan ook, ei kwijt. Het is goed zo, no hard feelings nu ik alles op tafel heb gelegd. Als jullie maar weten dat ik de keren dat ik meedoe mijn positie zeker verdedig ghehe.
PS: Wanneer is die enduro?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.