Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
timmie271 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:30:
Ik heb gewoon gewoon weer prima de laatste plek verdedigt 8)
In het kampioenschap moet je nog wel wat beter je best gaan doen voor die laatste plek!

Het wisselen van die plekken was maar een geintje. Kan een keer gebeuren en als het niet systematisch is, kan ik er niet wakker van liggen

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:41:
[...]

Het wisselen van die plekken was maar een geintje. Kan een keer gebeuren en als het niet systematisch is, kan ik er niet wakker van liggen
Dat snap ik maar ik probeer wel altijd zo sportief mogelijk te spelen/af te handelen. Als er op deze manier voor gezorgd kan worden dat de "gedupeerde" tevreden is, vind ik het prima.

Mogelijk dat dit een eventuele wraakactie in een volgende race ook voorkomt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Stoksbrood op 05-06-2019 11:53 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
Stoksbrood schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:40:
[...]
Thx! Maak 't nog wel een race goed met je ;)
De race is gereden dus de kous is af :) No worries
Stoksbrood schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:29:
[...]
Weet niet hoe jij erin staat, ik wil eventueel gerust de einduitslag omdraaien (ik heb nu 48 punten gekregen, jij 46) of de punten splitsen (jij er 1 bij, ik 1 eraf). Al zal het voor jou in de uiteindelijke eindstand niet veel opleveren...

Your call :)
Ook dit hoeft niet hoor. Dat puntje maakt weinig uit.

Maar zonder een nare nasmaak achter te laten (of te hebben gelaten bij anderen): het gaat mij niet om de persoonlijke actie. Zoals aangegeven overkomt iedereen het wel eens, je doet je best, dat is racen. Alleen kwam ik nu inderdaad wat plekken verder naar achter door die actie, competitief als ik ben baal je daar van. Dat wil je even kwijt. Dat kon niet direct, want de communicatie in Forza liet het weer eens afweten :+

Je afweging om wel of niet die plek terug te geven snap ik, maar ja, dat is het risico dat je neemt met een actie die dan wel of niet lukt hehe. En tja, stel je voor dat het officieel gereguleerd was, dan was een 'hand position back' penalty zeker mogelijk ;)

Nu kan je wel zeggen dat ik niet meedoe om het kampioenschap @NLRev0lution maar dat maakt mij (en anderen) niet minder competitief. Daarnaast is het natuurlijk geen 'vrijbrief' om dan dingen te proberen want ja, 'hij doet toch alleen maar mee wanneer hij kan'. Ik doe wellicht zelf niet mee om de top regionen, maar kan natuurlijk wel genoeg punten afsnoepen van mensen om het kampioenschap een andere wending te geven :P

Goed, hoe dan ook, ei kwijt. Het is goed zo, no hard feelings nu ik alles op tafel heb gelegd. Als jullie maar weten dat ik de keren dat ik meedoe mijn positie zeker verdedig ghehe.

PS: Wanneer is die enduro? :*)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
Stoksbrood schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:29:
[...]

Had het ook zeker overwogen.
Volgens mij met @Jordy8 en @rhwerkman ook kort/minimaal contact gehad en daarna wel beide keren even van het gas geweest om de plekken terug te geven. Dacht dat @Jordy8 ook zei; Rijd gewoon door.
Jup. Volgende keer gewoon door karren hoor. Anders roep ik wel wat.
Ben zelf ook niet de meest subtiele inhaler :+

XBL: Plank268

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:00:

Nu kan je wel zeggen dat ik niet meedoe om het kampioenschap @NLRev0lution maar dat maakt mij (en anderen) niet minder competitief. Daarnaast is het natuurlijk geen 'vrijbrief' om dan dingen te proberen want ja, 'hij doet toch alleen maar mee wanneer hij kan'. Ik doe wellicht zelf niet mee om de top regionen, maar kan natuurlijk wel genoeg punten afsnoepen van mensen om het kampioenschap een andere wending te geven :P

Goed, hoe dan ook, ei kwijt. Het is goed zo, no hard feelings nu ik alles op tafel heb gelegd. Als jullie maar weten dat ik de keren dat ik meedoe mijn positie zeker verdedig ghehe.
Ik zeg niet dat je dan maar aan de kant moet gaan, maar het lijkt mij niet meer dan logisch (ook voor gastrijders) dat ze zich dan wat minder met de strijd bemoeien. Ik zeg nergens dat omdat jij er niet voor strijd we jou dan maar van de baan mogen beuken, dat maak jij er van. Maar ik ken je mindset nu, dus zal er rekening mee houden ;)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:00:
De race is gereden dus de kous is af :) No worries
Top :) !

PS: Wanneer is die enduro? :*)
Rondom het Le Mans weekend.
Natuurlijk rijden we niet tijdens de Le Mans race zelf.

Mogelijk de vrijdag ervoor en anders het weekend ervoor of erna dacht ik.
@MAX3400?

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
NLRev0lution schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:53:
[...]

Ik zeg niet dat je dan maar aan de kant moet gaan, maar het lijkt mij niet meer dan logisch (ook voor gastrijders) dat ze zich dan wat minder met de strijd bemoeien. Ik zeg nergens dat omdat jij er niet voor strijd we jou dan maar van de baan mogen beuken, dat maak jij er van. Maar ik ken je mindset nu, dus zal er rekening mee houden ;)
Hehe ja ik doe mee om voorin mee te rijden, of het nou vaak is of niet :P Zal mijn plek net zoals ieder ander verdedigen. Als ik als 'gastrijder' of hoe dan ook de strijd uit de weg ga dan zou ik liever niet meedoen. Maar dat is hoe ik in elkaar steek en waarom ik meedoe. Punten zijn punten :P
Anyhow, dit is de eerste keer dat het vervelend uitpakte in al die seizoenen, dus laten we het ook niet erger maken dan het is. De organisatie, racers en alles is meer dan subliem al die tijd, dus shit happens O-)
Lees het trouwens nog eens, bedoel zeker niet dat ik doelbewust de baan af gebeukt mag worden, maar meer dat ik mijn plek niet makkelijk ga opgeven binnen de regels :P Communicatie via forum mist helaas soms enige nuance

[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 05-06-2019 13:10 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zal vanaaf eens nadenken over de Endurance.

Bedoeling is 2.4H van LeMans en dat kom ongeveer neer op 34 of 35 ronden met de vastgestelde autoklasse.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:04:
[...]

Hehe ja ik doe mee om voorin mee te rijden, of het nou vaak is of niet :P Zal mijn plek net zoals ieder ander verdedigen. Als ik als 'gastrijder' of hoe dan ook de strijd uit de weg ga dan zou ik liever niet meedoen. Maar dat is hoe ik in elkaar steek en waarom ik meedoe. Punten zijn punten :P
Anyhow, dit is de eerste keer dat het vervelend uitpakte in al die seizoenen, dus laten we het ook niet erger maken dan het is. De organisatie, racers en alles is meer dan subliem al die tijd, dus shit happens O-)
Lees het trouwens nog eens, bedoel zeker niet dat ik doelbewust de baan af gebeukt mag worden, maar meer dat ik mijn plek niet makkelijk ga opgeven binnen de regels :P Communicatie via forum mist helaas soms enige nuance
Stop gewoon met reageren dan :+ ik snap je prima maar soms ook geen zin om zaken genuanceerd op te schrijven, dus "tikjes geven" wordt dan al snel "van de baan beuken". Het is helder.. Zolang het maar gezellig is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:21:
[...]

Stop gewoon met reageren dan :+
..
Zolang het maar gezellig is.
Lekker gezellig... :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40
EN IK WERD IN DE MUUR GEDUWD DOOR @NLRev0lution :+ :+ :+

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Yes :+

Oke duimen dat ik kan met enduro _/-\o_ doen we omdat het Le Mans is ook lmp1 auto's *; (2 klasses?) of is dat goden verzoeken en door te weinig animo niet interessant? O-)

In dat geval heb ik niets gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Mu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:14:
[...]
doen we omdat het Le Mans is ook lmp1 auto's *; (2 klasses?)
Zou wel een keer tof zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:47:
[...]

Zou wel een keer tof zijn :)
5 rondjes en de tank leeg toch :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19
MAX3400 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 13:15:
Zal vanaaf eens nadenken over de Endurance.

Bedoeling is 2.4H van LeMans en dat kom ongeveer neer op 34 of 35 ronden met de vastgestelde autoklasse.
Mu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 14:14:
[...]

Yes :+

Oke duimen dat ik kan met enduro _/-\o_ doen we omdat het Le Mans is ook lmp1 auto's *; (2 klasses?) of is dat goden verzoeken en door te weinig animo niet interessant? O-)

In dat geval heb ik niets gezegd
Ik zit ook al een tijd te denken aan een race met verschillende klasses. Want Le Mans oOo

De vorige keer zag ik vanwege mijn beperkte skills en de lengte van de baan maar weinig auto's. Als bijvoorbeeld de minst snelle spelers in de GT's rijden en de snelste spelers een LMP kiezen zal de gemiddelde racer meer auto's zien. Iets dat de spanning en het gevoel van samen racen m.i. zou kunnen versterken.
Bijkomend voordeel, maar dat zou ik niet als doel zien, is dat je kunt aannemen dat de onderlinge tijden per klasse meer gelijk zullen zijn en in combinatie met een minder grote concentratie auto's (= meer kans op ongelukken) kan dat misschien betere en langere gevechten opleveren.

Ik denk dat het een beetje valt of staat met de animo. Als er maar 2 GT's en 2 LMP's aan de start verschijnen is dat ook weinig aan, maar als er bijvoorbeeld 2 x 5 spelers zijn (een groep 'casual' en een groep 'wat meer intens') zou ik het zelf erg leuk vinden om af en toe een LMP in de spiegels te zien verschijnen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
LMP lijkt mij zeker tof om te rijden op Le Mans! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Het valt of staat met de animo denk ik inderdaad. Is een datum planner zoals vorige keer een idee? 14 juni kan ik iig niet. Eigenlijk dat hele weekend niet. En de maandag en dinsdag daarna ook niet. Dus ja, zit dit allemaal te zeggen straks kan ik zelf niet heheh

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 18:46:
Het valt of staat met de animo denk ik inderdaad. Is een datum planner zoals vorige keer een idee? 14 juni kan ik iig niet. Eigenlijk dat hele weekend niet. En de maandag en dinsdag daarna ook niet. Dus ja, zit dit allemaal te zeggen straks kan ik zelf niet heheh
En volgens mij het weekend daarna dus 29/30 waren er anderen al die niet konden (@Stoksbrood ?) maar ik kan allicht wat verkeerd onthouden hebben.

Ben nu ff op pad en als mijn brein over 3 uur nog werkt, ga ik 2 praktische data posten

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Eerstvolgende Endurance

Nog te bepalen in 2019 - lobby open om 19:15, race-start om 19:30, race-einde om 21:54 (of dichtsbijzijnde volledige lap)

Track-layout: LeMans Circuit de la Sarthe :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WGH8BAnYDSykVKMiMoYFjEW7/full.png

De dagen & tijden
Als je mee wil doen, post even 1 of beide antwoorden; lijkt me duidelijk zat.
zaterdag 29 juni 2019 - lobby 19:15, start 19:30, eind ~ 22:00
zondag 30 juni 2019 - lobby 18:15, start 18:30, eind ~ 21:00

De auto's
Bij 8 deelnemers of minder uit de vaste raceploeg (want ik post de Endurance ook in het algemene FM7 topic), rijden we allemaal de Forza GT waarbij het nog steeds duidelijk is welke auto's zijn uitgesloten.

Bij 10 deelnemers of meer uit de vaste raceploeg (want ik post de Endurance ook in het algemene FM7 topic), rijden we multi-class de Forza GT & LMP1 waarbij het nog steeds duidelijk is welke auto's zijn uitgesloten. Hierbij welk opmerkend: wie welke auto rijdt en/of welke LMP1 wordt uitgesloten, wordt dan nog nader bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
MAX3400 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 21:39:
Bij 8 deelnemers of minder uit de vaste raceploeg (want ik post de Endurance ook in het algemene FM7 topic), rijden we allemaal de Forza GT waarbij het nog steeds duidelijk is welke auto's zijn uitgesloten.

Bij 10 deelnemers of meer uit de vaste raceploeg (want ik post de Endurance ook in het algemene FM7 topic), rijden we multi-class de Forza GT & LMP1 waarbij het nog steeds duidelijk is welke auto's zijn uitgesloten. Hierbij welk opmerkend: wie welke auto rijdt en/of welke LMP1 wordt uitgesloten, wordt dan nog nader bepaald.
En bij 9 deelnemers? :+

[ Voor 18% gewijzigd door Mr Nielsson op 05-06-2019 21:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dan gooi ik een muntje op, goed?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

Eerstvolgende Endurance

Nog te bepalen in 2019 - lobby open om 19:15, race-start om 19:30, race-einde om 21:54 (of dichtsbijzijnde volledige lap)
Doe dit keer graag mee :)
Kan zowel zaterdag als zondag, lekker makkelijk! (Als het invite systeem tenminste weer gaat werken...)

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8

Eerstvolgende Endurance

[Afbeelding]

De dagen & tijden
Ik kan op beide dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan ook beide dagen dus dat zijn dan al 3 rijders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 08:18:
Ik kan ook beide dagen dus dat zijn dan al 3 rijders :)
Make that 4. Kan beide dagen.
Wel een voorkeur naar zaterdag tho :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Ik krijg 28e sleutel van gekochte huis. Ben 29e en 30e wel vrij maar grote kans dat ik in het huis bezig ben. Ik zet het in de agenda en kijk even hoeveel weerstand er komt, maar doel is mee te doen! Voorkeur dan toch zondag als die er al is denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Mu.siQ schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 09:49:
Ik krijg 28e sleutel van gekochte huis. Ben 29e en 30e wel vrij maar grote kans dat ik in het huis bezig ben. Ik zet het in de agenda en kijk even hoeveel weerstand er komt, maar doel is mee te doen! Voorkeur dan toch zondag als die er al is denk ik
Eindelijk gelukt in Enschede? *O* *O*

@MAX3400 ben er in principe ook bij :Y
En zelf ga ik voor de GT klasse. De LMP1 auto's zijn mij te snel :P

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 06-06-2019 12:21 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115

Eerstvolgende Endurance

[Afbeelding]

De dagen & tijden

De auto's

Beide dagen zijn prima. Maar ook een voorkeur voor zaterdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dus 6 bevestigd en 1 twijfelaar/bouwkundige ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mu.siQ
MAX3400 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:51:
Dus 6 bevestigd en 1 twijfelaar/bouwkundige ;)
Lol inderdaad ja. Veel mensen over de vloer week erna wat enige voorbereiding vergt ;)
Maar rondjes rijden in lmp1 audi, kom maar door :D
Jazeker! Paar honderd meter van ons huidige huis zelfs hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 12:56:
[...]
Lol inderdaad ja. Veel mensen over de vloer week erna wat enige voorbereiding vergt ;)
Maar rondjes rijden in lmp1 audi, kom maar door :D
[...]
@Mr Nielsson, hoeveel ronden kon die Audi precies doen met een tank op Le Mans?
Jij had het toch getest :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stoksbrood schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:07:
[...]

4 toch?

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 06-06-2019 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Stoksbrood schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:07:
[...]

Porsche had ik getest, dacht een rondje of 6-7 ofzo.. Audi geen idee. Kan vanavond wel wat rondjes maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Mr Nielsson schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:17:
[...]

Porsche had ik getest, dacht een rondje of 6-7 ofzo.. Audi geen idee. Kan vanavond wel wat rondjes maken
Hoe laat? Kan misschien wel aansluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben sowieso ook online vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ben je erbij dan qua Endurance? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Mu.siQ schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:25:
[...]

Hoe laat? Kan misschien wel aansluiten!
Ik verwacht rond 19:30 ergens.
MAX3400 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:32:
[...]

Ben je erbij dan qua Endurance? :+
Als dat mag :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had je al bevestigd dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
MAX3400 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:18:
[...]

Had je al bevestigd dan? O-)
Nu wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien had ik al een V achter je naam gezet voor de 1e enduro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
[...]

Zo'n sjoemel-diesel moet toch wel meer rondjes kunnen doen dan die Porsche?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
job115 schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:15:
[...]

Zo'n sjoemel-diesel moet toch wel meer rondjes kunnen doen dan die Porsche?
Lijkt me wel :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Eerstvolgende Endurance

[Afbeelding]

De dagen & tijden

De auto's
Ik kan beide dagen, denk LMP mee te gaan doen, weet nog niet welke auto.
Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Zo maar eens wat opstarten dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Lobby staat open, feel free to join

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Momenteel hebben we 8 inschrijvingen + 1 misschien voor de enduro :) !

Inschrijven kan natuurlijk via DEZE EXCELSHEET !

1e tabblad, even een V achter je naam zetten onder E1 8)

[ Voor 74% gewijzigd door Stoksbrood op 07-06-2019 12:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mu.siQ
Porsche kan overigens 5 rondjes en dan pits. Moet dus erg vaak tanken. Audio doet ong 10% fuel per ronde. Doe ermee wat je wilt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Denk dat de Porsche de extra tijd in de pits niet goed maakt in rondetijden? :+
Audi dus. Zijn er maar 2 LMP wagens? Of heeft Forza nog wat variaties van nieuwe en oude? (Nog nooit LMP gekeken of iets, geen flauw idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 14:03:
Denk dat de Porsche de extra tijd in de pits niet goed maakt in rondetijden? :+
Audi dus. Zijn er maar 2 LMP wagens? Of heeft Forza nog wat variaties van nieuwe en oude? (Nog nooit LMP gekeken of iets, geen flauw idee)
Zijn er wel meerdere hoor.
Ik heb ook met de Peugeot gereden. Op het rechte stuk een klap sneller door achterwielaandrijving (Audi heeft 4WD). Wel een stukje uitdagender :) !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10

Eerstvolgende Endurance

De dagen & tijden

Ik kan beide dagen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De Nissan verbruikt rond de 18% per ronde, snelste tijd die ik heb gehaald was een 03:32,624

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Morgen is het weer zover! So far hebben we 12 man aanwezig en 1 onder voorbehoud.
Vergeet je niet in te schrijven als je mee wilt doen in het daarvoor bestemde overzicht: GoT FM7 Season 6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op zondag 9 juni 2019 @ 10:19:
Morgen is het weer zover! So far hebben we 12 man aanwezig en 1 onder voorbehoud.
Vergeet je niet in te schrijven als je mee wilt doen in het daarvoor bestemde overzicht: GoT FM7 Season 6
Morgen.. :o oeps.
Uhh, oefenen dus!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jordy8 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:05:
[...]

Morgen.. :o oeps.
Uhh, oefenen dus!
Stond ook aangegeven onder de uitslagen van de vorige keer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IpBeGMC.png

Mijn kwalificatieronde zit erop - :>

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Nielsson op 10-06-2019 17:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19

Eerstvolgende Endurance

[Afbeelding]

De dagen & tijden

De auto's

Ik heb voorkeur voor de zaterdag, maar kan beide dagen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Ik kan het formulier niet aanpassen op mijn mobiel. Ik ben nog op bezoek bij de ouders, uur rijden, moet nog eten. Reken maar uit :P Helaas dus afmelden vanavond. Veel plezier vast!

[ Voor 6% gewijzigd door Mu.siQ op 10-06-2019 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:32:
Ik kan het formulier niet aanpassen op mijn mobiel. Ik ben nog op bezoek bij de ouders, uur rijden, moet nog eten. Reken maar uit :P Helaas dus afmelden vanavond. Veel plezier vast!
Nu in de auto stappen? Probleem opgelost :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
timmie271 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 18:44:
[...]

Nu in de auto stappen? Probleem opgelost :9
Ik mag niet meer rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:02:
[...]

Zeuren bij vriendin dat je een race te halen waar je ook al teveel voor gedronken hebt :P

Had trouwens de remblokken van de motor opgereden tot 0.1mm :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Stream gaat weer aan via twitch vanavond: https://twitch.tv/NieIIes

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dus je doet niet mee met de kwali? :+ :P
Mu.siQ schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:02:
[...]

Heb de D van Dronken ingevuld bij je naam :P

Mijn stream staat overigens ook aan voor de thuisblijvers/liefhebbers: https://www.twitch.tv/nlrev0lution

Lobby gaat open om 20:15!

[ Voor 40% gewijzigd door NLRev0lution op 10-06-2019 20:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Gelukkig kon ik weer meedoen vandaag, mede dankzij @NLRev0lution!
Kon vandaag wel merken dat de BMW het maar moeilijk heeft met al dat geweld van de Volvo's, Merc's en Ford's :P Sturen wil wel, maar aan topsnelheid is duidelijk gebrek :+

Morgen de replays en screenshots (mits de liveries een beetje zichtbaar zijn).

@timmie271 al de tijd achter mij kunnen houden, dit was wel eens close! Helaas schoot hij alleen bij een van de laatste ronden rechtdoor na de start/finish :X En in de allerlaatste ronde haalde ik nog @theAlchemist in, what happend?!

[ Voor 27% gewijzigd door Davidson op 10-06-2019 21:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
Davidson schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:23:
Gelukkig kon ik weer meedoen vandaag, mede dankzij @NLRev0lution!
Kon vandaag wel merken dat de BMW het maar moeilijk heeft met al dat geweld van de Volvo's, Merc's en Ford's :P Sturen wil wel, maar aan topsnelheid is duidelijk gebrek :+

Morgen de replays en screenshots (mits de liveries een beetje zichtbaar zijn).

Timmie al de tijd achter mij kunnen houden, helaas schoot hij alleen bij een van de laatste ronden rechtdoor na de start/finish :X En in de allerlaatste ronde haalde ik nog @theAlchemist in, what happend?!
Vergat te remmen inderdaad :Y) was tot die tijd wel heerlijk close :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
Davidson schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:23:
En in de allerlaatste ronde haalde ik nog @theAlchemist in, what happend?!
Het automatisme van de normale layout nam even een moment de overhand en toen wist ik niet meer hoeveel minder scherp deze bocht was en toen was ik mijn instuurpunt al voorbij. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekkere race weer vandaag; tevreden met resultaat.

@theAlchemist hopelijk je concentratie niet te ver verziekt na onze aanvaring?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Was wederom een mooie race met een paar mooie gevechten (helaas verloren door persoonlijke fouten) met oa @Jordy8 die een flink aantal ronden goed druk wist te zetten!

Hierbij de uitslagen:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZfdvgN9/image.png

En de nieuwe tussenstand:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/tXL1cV6/image.png

Let op, de 17e rijden we weer (dat is volgende week)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• theAlchemist
MAX3400 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 21:56:
Lekkere race weer vandaag; tevreden met resultaat.

@theAlchemist hopelijk je concentratie niet te ver verziekt na onze aanvaring?
Oh nee hoor, kwam niet door dat moment. Dat had je (misschien zelfs te) netjes opgelost. Kostte jou ook wel erg veel tijd terwijl je al ronden lang werd opgehouden door mij. :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jordy8
Dat is nog aardig close in de tussenstand!
NLRev0lution schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:02:
Was wederom een mooie race met een paar mooie gevechten (helaas verloren door persoonlijke fouten) met oa @Jordy8 die een flink aantal ronden goed druk wist te zetten!
Zo'n stationwagen kom je niet zomaar voorbij op dat krappe baantje :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Jordy8 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:24:

[...]

Hadden er moeite mee indd :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordy8 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:24:
Krappe baan?
Nergens last van gehad (los van de 1e race :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Stoksbrood schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:19:
[...]

Krappe baan?
Nergens last van gehad (los van de 1e race :+ )
Volgens mij heb jij veel geluk gehad in de eerste ronde de 2e race. Was niet de beste baan voor de Volvo. Had een paar ronde nodig om tot plek 2 te komen, en tegen die tijd lag je al 500-600m voor op start/finish. Dus daarna maar rustig gereden om de bandjes het einde te laten halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
job115 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:35:
[...]
Volgens mij heb jij veel geluk gehad in de eerste ronde de 2e race. Was niet de beste baan voor de Volvo. Had een paar ronde nodig om tot plek 2 te komen, en tegen die tijd lag je al 500-600m voor op start/finish. Dus daarna maar rustig gereden om de bandjes het einde te laten halen.
Was ook meer een grapje. En ja, ben het met je eens.
Ik ga straks even de replay terugkijken (en even uploaden) maar ik had ONTZETTEND veel geluk met de plekken die ik in de 1e 2 bochten heb kunnen winnen.

Had stiekem wel gehoopt dat je nog dichterbij zou komen voor een gevecht. Was op Sonoma ook mooi 8) !
Aan de andere kant ook wel een keer relaxed om zonder druk een race uit te kunnen rijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jordy8
Je was ook wel een stuk sneller dan de rest. Toen ik je op 1 zag staan wist ik dat je gewoon zou verdwijnen :P

Maar dit seizoen is, voor mij dan iig, erg leuk. Veel gevechten. Vorig seizoen reed ik toch vaak in m'n uppie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Jordy8 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:51:
Maar dit seizoen is, voor mij dan iig, erg leuk. Veel gevechten. Vorig seizoen reed ik toch vaak in m'n uppie.
idem voor mij. Laatste races veel gevechten met @NLRev0lution @MAX3400 @theAlchemist

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:26:
[...]

idem voor mij. Laatste races veel gevechten met @NLRev0lution @MAX3400 @theAlchemist
Het gaat voor mij iets te slecht :+ Maar leuke gevechten, dat wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jordy8 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:51:
Zeker weten! Wel vaker close races gehad alleen dit seizoen spant tot zover de kroon. Heerlijk!
Van de 4 gereden races op dit moment 1 race "rust" gehad.

Als het op de rest van het seizoen zo blijft gaan, zal het nog spannend worden... Nemesis >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
NLRev0lution schreef op maandag 10 juni 2019 @ 22:02:

Hierbij de uitslagen:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Let op, de 17e rijden we weer (dat is volgende week)!
In de tussenstand heeft niemand race 1 in Catalunya gewonnen volgens mij? Of heb ik een penalty gekregen? Zou weer 1 puntje minder zijn die ik goed hoef te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
job115 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:22:
[...]
In de tussenstand heeft niemand race 1 in Catalunya gewonnen volgens mij? Of heb ik een penalty gekregen? Zou weer 1 puntje minder zijn die ik goed hoef te maken
Je hebt gelijk.
In de Excel sheet heb ik het aangepast.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
job115 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 08:22:
[...]

Zal wel door het warme weer komen. @Stoksbrood thnx :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Morgen is het weer zover! So far 7 of 8 man, vrij rustig dus!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:59:
Als @timmie271 niet komt, zal ik mijn auto dan babyblauw verven? Zie de figuurlijke bui al hangen in Dubai...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op zondag 16 juni 2019 @ 20:59:
Huh, morgen al :+

Dat is een karige opkomst. Maar dat vind ik zelf bij Dubai niet erg. Beetje ruimte om je heen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:37:
[...]
Dat is een karige opkomst. Maar dat vind ik zelf bij Dubai niet erg. Beetje ruimte om je heen :P
Er is plek zat op de baan; lekker hoge snelheid circuit met 1 lastiger / trager bochtje (en een verkeersdrempel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
MAX3400 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:38:
[...]

Er is plek zat op de baan; lekker hoge snelheid circuit met 1 lastiger / trager bochtje (en een verkeersdrempel).
Ah, heb nog niet gereden. Wil altijd zo min mogelijk rijden op Dubai. Morgenmiddag de eerste rondjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jordy8 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 21:50:
[...]

Ah, heb nog niet gereden. Wil altijd zo min mogelijk rijden op Dubai. Morgenmiddag de eerste rondjes.
Heb met beide auto's 5 rondjes gereden ofzo direct na de vorige race. Tijden staan in de sheet. Kan vast veel harder, zegt @rhwerkman dus ik ga het zien morgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Not sure if serious :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Heb er zin in vanavond! Nu mooi de kans om een beetje mooie positie te kunnen bemachtigen met m’n BMW :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou jongens, succes ermee vanavond; ik ben er wel bij maar zit echt in een modus "LeMans afkicken / werk hyperaktief".

Dus, alvast sorry dat ik je aantik, niets terug zeg, brake-test, te langzaam rij, je punten wegkaap (of weggeef) etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
MAX3400 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:50:
Nou jongens, succes ermee vanavond; ik ben er wel bij maar zit echt in een modus "LeMans afkicken / werk hyperaktief".

Dus, alvast sorry dat ik je aantik, niets terug zeg, brake-test, te langzaam rij, je punten wegkaap (of weggeef) etc :)
We rijden met een grote boog om je heen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:50:

Is te downloaden onder Octa :)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/X4y40y9/image.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Mag toch niet hopen dat dit een voorteken is voor zoiets als Wreckfest :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lobby staat open en de stream staat aan: https://www.twitch.tv/nlrev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit in de tuin; ben er met een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:14:
[...]

Zit in de tuin; ben er met een paar minuten.
Je kan ook gewoon binnen naar het toilet ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:14:
[...]

Je kan ook gewoon binnen naar het toilet ;)
Hier geen angst dat @Jordy8 ineens naast me staat O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:15:
[...]

Hier geen angst dat @Jordy8 ineens naast me staat O-)
Gelukkig heb ik een balkon :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Was maar goed vanavond dat er weinig mensen aanwezig waren. Kwali was opvallend lekker gegaan, maar daarna in de eerste race, in de eerste ronde nota bene, in de muur (was een pitronde zelfs voor nodig dankzij simulation damage :+ ) en de tweede race had ik niet de snelle lijn zoals de rest had. Werd alleen in de laatste ronden nog even spannend voor @Anoniem: 573256 die ik in het vizier kreeg. Verder wel lekker gereden en veel zand gesnoven :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Was weer een gezellige avond d:)b

Hierbij de uitslagen:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/qNFB8M0/image.png

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/WzKnT19/image.png

Let op, volgende race is Dinsdag 2 Juli!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Het was ook te mooi om waar te zijn.. Stoksie loopt uit en Job gaat mij bijna voorbij in het klassement ;w

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste