Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-05 15:40
Goede race(s) gehad! Deze wagens liggen me beter dan open wheel vgm d:)b

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Grmbl, denk je uit je werk even op de bank te liggen (3 uur 's middags) word je wakker om tien voor tien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ample Energy schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:26:
[...]

Ik heb trouwens nog steeds last van die bug waardoor je anderen soms niet kunt horen. Voor de volgende race maar eens kijken naar een mic...
PC of Xbox? In beide gevallen eens goed kijken naar je router, portforwards en bij voorkeur IPv6 uitzetten (en op de PC ook die geile Windows Game Bar dinges).
Ample Energy schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:41:

Ook leuk om eens in de grotemensenlobby te mogen rijden. En gelukkig waren er ook anderen die hun dag niet helemaal leken te hebben, dus ook achterin was genoeg te doen.
Het was inderdaad een beetje rommelig maar inderdaad zat te doen. Links en rechts tikjes, duwtjes, grind en andere zooi maar ik heb wel een goede avond gehad over het algemeen! Was even wennen maar zin in de volgende races.
rhwerkman schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:05:
Grmbl, denk je uit je werk even op de bank te liggen (3 uur 's middags) word je wakker om tien voor tien.
Ben je wel uitgeslapen :) Jammer dat je er niet was; volgende keer beter?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Davidson
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:35

Davidson

Porsche fan

Was weer leuk om mee te doen, er was heel creatief omgegaan met de liveries op de Volvo!
Brands Hatch is nooit zo mijn circuit geweest, dat bleek deze keer maar ook weer. Zeker met zo'n slagschip als de Volvo en de Honda die meer vooruit wilde glijden dan bochten pakken (als je te hard remde of gas gaf).
Daardoor was ik met name in de race met de Volvo's niet altijd de goede referentie om achter mij te rijden :+

Leverde wel mooie plaatjes op!

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/c270bb10-5556-4b67-ad61-fb1d32e465b8
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/5b75524b-63f1-4cd1-9ffc-cb496f47a1a5
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/135fe304-f059-4392-be4e-1f015e54eabd
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/10b249cb-dab2-4b3a-ace4-e351b72d9ab8
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/56d0b9bb-92b1-443b-b861-bc030098da8f
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/894cf199-20a7-4851-afca-b491112927fc

Replay van de Volvo (ocean)race volgt morgen!

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!
2 mooie races gehad!
Meteen een goede start gehad met @Jordy8.
Gemiddeld op 20 meter afstand van elkaar gereden met de Volvo :+ ? Heerlijk!

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hoe is de kwalificatie bevallen?

Spannender? Slechter dan vorig seizoen? Eerlijker dan vorig seizoen? Of is kwalificatie voor losers?

Beetje onderbelicht puntje, bedenk ik me net...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

MAX3400 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 07:24:

Spannender? Slechter dan vorig seizoen? Eerlijker dan vorig seizoen? Of is kwalificatie voor losers?

Heel erg kort :P
Je moet van tevoren echt even gereden hebben, anders ligt een dirty lap heel snel op de loer.
Met een korte kwalificatie heb ik op zich geen problemen mee, maar kan mij voorstellen dat het voor sommigen een aantal rondjes extra wel zal schelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-05 11:22

Tijn96

In speed we trust

NLRev0lution schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:58:
[...]

Wat was je gamertag ook alweer?

Gelukt met auto’s?
ik kreeg t allemaal zo snel nog niet voor mekaar 8)7 ik ga het nu proberen voor volgende week!

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson

Stukken spannender, maar daardoor wel leuker dan voorheen. Iedereen moet nu echt zn best doen om er een zo goed mogelijk rondje uit te persen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jordy8
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06 14:49
Ik vond de kwalificatie top. Je moet naast snel zijn ook gewoon opletten. Heerlijk :P

XBL: Plank268

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Ik had mn hart in mn strot zitten toen ik halverwege in de 2e sector zat tijdens de kwali :) .
Imo zeker een goede opzet!

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Replay is online! Helaas stottert het heel af en toe, heb de kwaliteit al iets lager gezet voor de volgende keer aangezien YT dat toch al doet :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
Davidson schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:53:
Replay is online! Helaas stottert het heel af en toe, heb de kwaliteit al iets lager gezet voor de volgende keer aangezien YT dat toch al doet :+

[YouTube: Forza Motorsport 7 - Volvo 850R @ Brands Hatch - online]
* timmie271 vind zijn inhaalactie in de 3e bocht na de start nog steeds geweldig :Y)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@Davidson gave replay. Beetje lang maar oke; dat is dan weer mijn aandachtspanne ;) Ga je dit ook voor de overige races doen (ook als je er niet bent maar wel de replay geshared krijgt)? Want dan kan ik of @NLRev0lution ze ook wel in de startpost gaan vermelden elke keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

MAX3400 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 17:31:
@Davidson gave replay. Beetje lang maar oke; dat is dan weer mijn aandachtspanne ;) Ga je dit ook voor de overige races doen (ook als je er niet bent maar wel de replay geshared krijgt)? Want dan kan ik of @NLRev0lution ze ook wel in de startpost gaan vermelden elke keer.
Kan ik zeker wel regelen!

Wat trouwens ook opviel is dat veel liveries ineens niet meer zichtbaar waren bij sommigen, daardoor zijn er ineens heel veel rode Volvo’s te zien :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• theAlchemist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-05 19:10

Hoewel mijn flying lap na bocht 2 al helemaal klaar was :P (rechtdoor, maar op een of andere manier geen dirty lap), wel een leuker concept dan kwalificatie met veel rondjes. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:47
Ik vond dit ook leuk! Eerst allemaal glibberen en dan 1 rondje met geknepen billetjes... Prima!!

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Livery done B)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cFBuKnY.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mW6RbtX.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/w3qyUQT.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JhyqELM.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aanstaande maandag is het weer zover! So far hebben we 12 man aanwezig, ik geloof ook nog wat gastrijders (@MAX3400 had je ze gewezen op dit topic?)

Vergeet je niet in te schrijven als je mee wilt doen in het daarvoor bestemde overzicht: GoT FM7 Season 6

Staat je naam er niet tussen? Stuur mij of @MAX3400 een berichtje zodat we je kunnen toevoegen aan de overzichten :)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
NLRev0lution schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:39:
Aanstaande maandag is het weer zover! So far hebben we 12 man aanwezig, ik geloof ook nog wat gastrijders (@MAX3400 had je ze gewezen op dit topic?)

Vergeet je niet in te schrijven als je mee wilt doen in het daarvoor bestemde overzicht: GoT FM7 Season 6

Staat je naam er niet tussen? Stuur mij of @MAX3400 een berichtje zodat we je kunnen toevoegen aan de overzichten :)
Ik heb m'n wekker gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik dacht ik zal het extra vroeg posten :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dwersbongel
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-05 13:34
Ik ben uitgenodigd en zou graag willen maar dat lukt mij maandag niet. Komt er wel een stream online? Dan tune ik later nog even in.

Xbox: Didoekoe

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dwersbongel schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:24:
Ik ben uitgenodigd en zou graag willen maar dat lukt mij maandag niet. Komt er wel een stream online? Dan tune ik later nog even in.
Grote kans: @NLRev0lution ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Dwersbongel schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:24:
Meestal streamen ik en @NLRev0lution wel;
https://twitch.tv/NLRev0lution
https://twitch.tv/Niielles

Acties:
  • +3 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:39:

Vandaag is het weer zover.. 20:15 lobby open, 20:30 starten. Check je aanwezigheid en een zorg dat je startnummer duidelijk te zien is op de auto!

(@rhwerkman wakker worden!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-05 11:14
NLRev0lution schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:27:
[...]

...en een zorg dat je startnummer duidelijk te zien is op de auto!
Is dat nog steeds nodig...? Shit, zal ik toch iets aan voorbereiding moeten doen vandaag

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
job115 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:49:
[...]

Is dat nog steeds nodig...? Shit, zal ik toch iets aan voorbereiding moeten doen vandaag
Voor jou hebben we al meerdere uitzonderingen gemaakt toch :+ :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
job115 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:49:
[...]

ja :+
Stoksbrood schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:50:
[...]

Voor jou hebben we al meerdere uitzonderingen gemaakt toch :+ :+ :+
Goed dat je het zegt, voor elke keer zonder nummer is 1 punt minder :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jordy8
@rhwerkman wakker worden! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:19
Ik kan er helaas niet bij zijn, want ik moet vanavond helpen met verbouwen.

Veel plezier allemaal!
Als iemand wil streamen zal ik proberen te kijken, want ik moet o.a. een draadloos netwerk in orde maken :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ample Energy schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:12:
Ik kan er helaas niet bij zijn, want ik moet vanavond helpen met verbouwen.
Wordt je een vrouwtje? :+ :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Kleine aanpassing in MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 6" om geld te besparen (en vingerverf): we rijden 2x de Honda #5 en 2x de Volvo Polestart.

Oh crap, per ongeluk dubbelpost omdat iemand elders mij gequote heeft maar niet in dit topic blijkbaar

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 20-05-2019 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:33:
Kleine aanpassing in MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 6" om geld te besparen (en vingerverf): we rijden 2x de Honda #5 en 2x de Volvo Polestart.

Oh crap, per ongeluk dubbelpost omdat iemand elders mij gequote heeft maar niet in dit topic blijkbaar
Heb ik gisteren net alle verf op de auto's zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rhwerkman schreef op maandag 20 mei 2019 @ 18:26:
[...]

Heb ik gisteren net alle verf op de auto's zitten.
Ow nee, toch niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Right! Ik zou vanavond graag mee willen doen als gastrijder. Heb helaas niet erg veel voor kunnen bereiden dus we zien wel waar het schip strand. De tune's zitten op auto's zijn klaar om te gaan :)

AMD Ryzen 9 9950X3D | ASRock X870E Taichi | Corsair 96GB DDR5 6200C30 | Intel Optane 905p 280GB | Kingston Fury 1TB | Kingston Fury 4TB | Kingston Renegade Fury G5 4TB | MSI GeForce RTX5090 Ventus OC 3x | Silverstone Hela 1300R | NZXT H7 Flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ECP0WERS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 18:38:
Right! Ik zou vanavond graag mee willen doen als gastrijder. Heb helaas niet erg veel voor kunnen bereiden dus we zien wel waar het schip strand. De tune's zitten op auto's zijn klaar om te gaan :)
Cool, ben benieuwd hoe je het gaat vinden :)
Kan je mij toevoegen als vriendje op xbox live zodat ik je kan inviten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Niet online
NLRev0lution schreef op maandag 20 mei 2019 @ 18:40:
[...]

Cool, ben benieuwd hoe je het gaat vinden :)
Kan je mij toevoegen als vriendje op xbox live zodat ik je kan inviten?
Ik heb je enkele dagen geleden al toegevoegd ;)

AMD Ryzen 9 9950X3D | ASRock X870E Taichi | Corsair 96GB DDR5 6200C30 | Intel Optane 905p 280GB | Kingston Fury 1TB | Kingston Fury 4TB | Kingston Renegade Fury G5 4TB | MSI GeForce RTX5090 Ventus OC 3x | Silverstone Hela 1300R | NZXT H7 Flow

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ECP0WERS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 18:45:
[...]

Ik heb je enkele dagen geleden al toegevoegd ;)
Excuus, paar drukke dagen gehad :p Maar dan komt het goed!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jeetje, de feature was wel erg close racen voor een aantal mensen. Lekker op elkaars bumper en leuk om te zien dat verschillende auto's toch erg dicht bij elkaar kunnen blijven.

Jammer dat de chat het weer eens opgaf vandaag; volgens mij waren dat interessante conversaties geweest!!

Well done allen; erg genoten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Er had net zo goed 1 iemand kunnen streamen tijdens de feature race :9~ :9~

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Ja was weer erg vermakelijk, lekker circuit ook. Was alleen in beide races weer aardig botsautootje spelen :+
Mijn BMW had er volgens mij best onder te lijden, die was van zowel voor als achter in de kreukels haha. Reed dan ook niet zo lekker meer dan ik had ervaren met de oefenrondjes :P

Morgen of woensdag komen de replays online!

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Was weer vermakelijk inderdaad met de laatste 10 rondjes @Mr Nielsson aan mn broek! Puntentelling komt morgen online, ondanks dat het een paar rommelige eerste paar rondjes waren en hier en daar wat tikjes werden uitgedeeld wil ik wel even nog iets dubbelchecken. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Niet online
Was een leuke race inderdaad! Helaas ergens in het begin al achterstevoren gegaan maar toch nog bij een groepje aan kunnen sluiten. Vooral met @timmie271 @Davidson en superlucky luke(wie is dat hier?) aan de stok gehad. Op sommige stukken lekker close geracet zonder opzettelijk rammen of beuken, toppie _/-\o_

Hier wat kliekjes die ik onderweg gemaakt heb :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/otrBjXXVw00c00inNE0hhjCn/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/84XMgf0CGK4nVEGgIOdltsHx/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wAdX4kujC4c2JnfBw1n7e8T7/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/siSfu4Ntmo41wb00w7loniYT/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KWbe7BcTB7WZDOBAk4MoJqo3/medium.png

Helaas meer niet, de replay is deels corrupt opgeslagen 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
ECP0WERS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:26:
Was een leuke race inderdaad! Helaas ergens in het begin al achterstevoren gegaan maar toch nog bij een groepje aan kunnen sluiten. Vooral met @timmie271 @Davidson en superlucky luck(wie is dat hier?) aan de stok gehad. Op sommige stukken lekker close geracet zonder opzettelijk rammen of beuken, toppie _/-\o_

Hier wat kliekjes die ik onderweg gemaakt heb :9

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Helaas niet meer, de replay is deels corrupt opgeslagen 8)7
Was zeker heerlijk close samen met @Annoying-Orange :)

Had alleen een dipje bij 40% bandenslijtage :+ gefinisht met 60+% slijtage en nog geen halve tank brandstof :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Mooie shots @ECP0WERS !
Ik hield je wel aardig tijdje achter mij, maar je was wel sneller met de Ford :P
Was leuk close racen met z’n 3en! We haalden op een gegeven moment nog de 14e (even kwijt wie dat was) een ronde in overigens.

De BMW’s zijn toch echt wel een stuk trager dan de rest. Maar ze rijden wel fijn 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Davidson op 20-05-2019 22:55 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ook nog een fototje gemaakt; te koop als "hunting @job115" :+
Spannende race gehad! Was weer een mooie!!!

HTJB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Als ik al die foto's zie lijkt het wel een nachtrace. Is mij gisteren eigenlijk niet zo opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy8
Ben ik gelukkig niet de enige. Dacht eerst dat het aan mij lag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt @ECP0WERS volgende keer weer meerijden?

Anyhow, gister nog ff kort het volgende circuit gereden. Volvo Sprint komt ergens rond de 59 seconden uit (gemiddeld) en de Feature-wagens rond de 1:03 (gemiddeld). En best tricky in sommige bochten want lekker glijden!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:47:
Komt @ECP0WERS volgende keer weer meerijden?

Anyhow, gister nog ff kort het volgende circuit gereden. Volvo Sprint komt ergens rond de 59 seconden uit (gemiddeld) en de Feature-wagens rond de 1:03 (gemiddeld). En best tricky in sommige bochten want lekker glijden!!!
Volvo on ice *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
job115 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:43:
Als ik al die foto's zie lijkt het wel een nachtrace. Is mij gisteren eigenlijk niet zo opgevallen
Denk dat het verschil tussen PC en Xbox daarin best groot is. Heb er zelf ook niks van gemerkt op de xbox tot ik de screenshots van de pc races zag 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:56:
[...]

Denk dat het verschil tussen PC en Xbox daarin best groot is. Heb er zelf ook niks van gemerkt op de xbox tot ik de screenshots van de pc races zag 8)7
Ik heb mijn foto wel iets donkerder gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Stoksbrood schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:34:
[...]

Ik heb mijn foto wel iets donkerder gemaakt :+
Valsspeler -O-

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Hierbij de uitslagen:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/7psNm1t/image.png

De nieuwe tussenstand:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/swL0Hpj/image.png

Zoals je ziet is het met de nieuwe opzet een stuk minder voorspelbaar. Dirty lap in de kwalificatie en je laat toch al snel vrij dure punten liggen! Leuk om te zien dat het allemaal nog vrij close is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Ik vond deze kwali minder spannend dan de vorige :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mr Nielsson schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:47:
Ik vond deze kwali minder spannend dan de vorige :P
Vanaf rondje 10 in de feature race was het spannend tot het einde :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Nielsson
NLRev0lution schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:02:
[...]

Vanaf rondje 10 in de feature race was het spannend tot het einde :p
Vooral de laatste bochten :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Hierbij de replays! Plus een aantal shots van de Feature race :)

In de Feature race kwam ik nog met @ECP0WERS in aanvaring doordat ik teveel naar rechts stuurde na de laatste grote bocht voor de finish. Was dus mijn fout, excuus :X

De race heeft wel een aantal mooie plaatjes opgeleverd, mede dankzij de liveries die nu wel waren meegenomen in de replay :+

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/97ce34b6-46c5-4c90-aafa-c32c147ccbe0
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/95da0fa8-6508-4e3c-b72a-8b67ef356a81
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/0807c5ef-7adc-472a-8d6a-c97304396341
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/dbe7fa34-5f10-418d-9d55-678d39da1b95
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/20da2a6d-8a99-4229-adc1-b369becb9ef3
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/5f6b87e6-81e8-4700-8dfd-13a3b554e816
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fm7/photo/028a3d54-0290-45ac-bc3c-66eaaafcc3a1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Wat is het bij iedereen donker op de replays/foto's. Bij mij was het naar mijn idee klaarlichte dag :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theAlchemist
Mr Nielsson schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:09:
Wat is het bij iedereen donker op de replays/foto's. Bij mij was het naar mijn idee klaarlichte dag :')
Tijdens de race was het bij mij ook gewoon op klaarlichte dag. Was het alleen in de replays zo donker of voor de rest ook gewoon tijdens de race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Zoals je het in de replays en screenshots ziet was het tijdens de race ook zo. Voor mij was het avond met een inmiddels ondergaande zon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
theAlchemist schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:25:
[...]

Tijdens de race was het bij mij ook gewoon op klaarlichte dag. Was het alleen in de replays zo donker of voor de rest ook gewoon tijdens de race?
Verschil tussen pc en Xbox :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nou, ga maar eens trainen voor de volgende track, heren. De Volvo is voor velen geschikt om te driften, niet om te racen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy8
Is ie zo glibberig? Kwalificatie dus gewoon rustig an i.p.v. zo snel mogelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:29:
Nou, ga maar eens trainen voor de volgende track, heren. De Volvo is voor velen geschikt om te driften, niet om te racen ;)
We deden toch punten uitdelen op basis van beste driftscore over 1 lap?

(Met beide Volvo’s lukt het prima overigens.. :+ )

[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 28-05-2019 11:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:23:
[...]

We deden toch punten uitdelen op basis van beste driftscore over 1 lap?
Dan is @timmie271 onverslaanbaar :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aanstaande DINSDAG is het weer zover! So far hebben we 10 man aanwezig en 1 onder voorbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10 man????

Dat wordt dan nog wel te doen; de chicane is leuker met 16 man :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ook even een reminder dat de feature race deze keer géén vrije keuze is voor de (voormalig) top 10.
Verplichte auto: Mercedes 190

@job115, @Davidson, @Mu.siQ, @Mr Nielsson, @NLRev0lution, @MAX3400, @Jordy8, @rhwerkman en ikzelf :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jordy8
NLRev0lution schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:06:
Aanstaande DINSDAG is het weer zover! So far hebben we 10 man aanwezig en 1 onder voorbehoud.
Ah, vergiste mij al met de dag.

Alvast excuses aan iedereen wanneer wij met de Volvo rijden. Ik doe m'n best om dat verschrikkelijke hok op de baan te houden. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Jordy8 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:01:
[...]

Ah, vergiste mij al met de dag.

Alvast excuses aan iedereen wanneer wij met de Volvo rijden. Ik doe m'n best om dat verschrikkelijke hok op de baan te houden. :+
same here hahah

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:06:
Vanavond is het zover! Denk nog even aan het ophalen van de update (meestal vanaf 19:00 te downloaden): https://www.forzamotorspo.../news/fm7_june2019_update

Edit: Update is te downloaden, voor de pc gebruikers: vergeet je video settings niet te checken :+

[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 04-06-2019 19:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
NLRev0lution schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:05:
[...]

Vanavond is het zover! Denk nog even aan het ophalen van de update (meestal vanaf 19:00 te downloaden): https://www.forzamotorspo.../news/fm7_june2019_update

Edit: Update is te downloaden, voor de pc gebruikers: vergeet je video settings niet te checken :+
Voor @NLRev0lution, vergeet je clutch niet <+:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed punt; ik ga ff updaten enzo. En dan roken... En koffie zetten... En de schuilkelder opruimen want #CodeOranje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr Nielsson
Ik stream via youtube vandaag :P iets met 1440p streamen ipv 1080 op twitch.

[YouTube: FM7 ~ S06R03 - Road Atlanta]

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Nielsson op 04-06-2019 19:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik doe het weer als vanouds via twitch: https://www.twitch.tv/nlrev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-06 15:46
Kom er aan :) Maar hij zegt hele tijd verbinding met server verbroken als ik wil joinen. Anders wissel ik zo last minute naar xbox. Geef me een paar minuten please!

[ Voor 5% gewijzigd door Mu.siQ op 04-06-2019 20:27 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:27:
Kom er aan :) Maar hij zegt hele tijd verbinding met server verbroken als ik wil joinen. Anders wissel ik zo last minute naar xbox. Geef me een paar minuten please!
Hedde gij den updeet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Op de PC zou die dat toch zeker automatisch moeten doen? Zit al vanaf uurtje terug ofzo auto te kleuren.

Enfin, xbox opgestart want kom er echt niet in. Is aan het updaten. Heb een 1000mbit lijn dus moet zo kunnen joinen. Sorry mensen, normaal doet PC t best prima maar nu moment supreme niet. Ben er zsm met paar minuutjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via pc even de windows store openen en handmatig update starten.. is er altijd pas op dinsdag om 19:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Ik ben er met paar seconden. Xbox update is klaar. Hij is aan het inladen en je invite heb ik geaccepteerd :p

Oke en nu doet mijn controller niets in Forza motorsport zelf... Serieus...

Hij doet t effe opnieuw sync nu alleen geen voice. Fuck it begin maar haha

[ Voor 43% gewijzigd door Mu.siQ op 04-06-2019 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhwerkman
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidson

Davidson

Porsche fan

Wat lelijk zeg.. Vandaag een update van de Xbox Console Companion, krijg ik geen invites meer :(
Hopelijk volgende keer beter!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Was weer een mooie race mannen!

Hierbij de uitslagen:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/cwctyc8/image.png

De nieuwe tussenstand:
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZmHPn0K/image.png

Let op! Volgende race is aanstaande maandag alweer!

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ontzettend spannende race gehad met 3 spannende duels @rhwerkman, @Jordy8, @Mu.siQ.
Nogmaals sorry voor de nogal mislukte uitremactie in de chicane @Mu.siQ :( . Was absoluut niet mijn bedoeling om het zo te laten eindigen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• theAlchemist
Was uiteindelijk ook een spannende race achteraan in de feature race. Misschien net iets te risicovolle inhaalpoging bij superlucky op het aflopende rechte stuk in de laatste ronde waardoor Nielles ons beide nog voorbij ging. Excuses voor dat @Annoying-Orange

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr Nielsson
theAlchemist schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:20:
... Misschien net iets te risicovolle inhaalpoging bij superlucky op het aflopende rechte stuk in de laatste ronde waardoor Nielles ons beide nog voorbij ging.
Scheelde me toch weer 2 plekjes :+

Mijn race: Een ezel stoot zich nooit 2x aan dezelfde steen toch? Ik wel dus :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
Stoksbrood schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:01:
Ontzettend spannende race gehad met 3 spannende duels @rhwerkman, @Jordy8, @Mu.siQ.
Nogmaals sorry voor de nogal mislukte uitremactie in de chicane @Mu.siQ :( . Was absoluut niet mijn bedoeling om het zo te laten eindigen!
Spannend was t wel. Snap dat t niet expres was maar het gaf mij met name gisteravond wel beetje zure nasmaak. Van 2 naar 5 door die actie :( volgende keer plek teruggeven? ;)

Enfin, op naar de volgende. Close was t zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• job115
Mu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:34:
[...]

Spannend was t wel. Snap dat t niet expres was maar het gaf mij met name gisteravond wel beetje zure nasmaak. Van 2 naar 5 door die actie :( volgende keer plek teruggeven? ;)

Kan ook nog in de einduitslag omgedraaid worden >:) . Denk dat @Jordy8 daar ook wel mee kan leven :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
Ik heb gewoon gewoon weer prima de laatste plek verdedigt 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:30:
Ik heb gewoon (na een uitzonderlijk goede start) gewoon weer de plekken in moeten leveren...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:44:
[...]

Ik heb gewoon (na een uitzonderlijk goede start) gewoon weer de plekken in moeten leveren...
Ik had alle plekken in ronde 1 al ingeleverd :Y ;w

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jordy8
timmie271 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:30:
Vind het erg knap! Je doet het toch maar gewoon weer even he. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
Jordy8 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:03:
[...]

Vind het erg knap! Je doet het toch maar gewoon weer even he. :P
Het is ook een beste opgave iedereen er netjes langs te laten :P
Wat dit keer overigens goed is gelukt :Y :Y

Acties:
  • +4 Henk 'm!
job115 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:51:
[...]

Kan ook nog in de einduitslag omgedraaid worden >:) . Denk dat @Jordy8 daar ook wel mee kan leven :P
Ach, is een spelletje, daarnaast... als @Mu.siQ voor het kampioenschap mee zou doen zou ik er anders over denken. Maar iets met andere interesses enzo :+ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:34:
[...]

Had het ook zeker overwogen.
Volgens mij met @Jordy8 en @rhwerkman ook kort/minimaal contact gehad en daarna wel beide keren even van het gas geweest om de plekken terug te geven. Dacht dat @Jordy8 ook zei; Rijd gewoon door.

Doordat eerder genoemde heren behoorlijk op de hielen zaten moest ik de keuze maken; Of (bijna helemaal) stoppen om jou voor te laten of doorrijden. In dit geval voor het 2e gekozen gezien de voorsprong die de 2 heren anders hadden gekregen.

Weet niet hoe jij erin staat, ik wil eventueel gerust de einduitslag omdraaien (ik heb nu 48 punten gekregen, jij 46) of de punten splitsen (jij er 1 bij, ik 1 eraf). Al zal het voor jou in de uiteindelijke eindstand niet veel opleveren...

Your call :)
NLRev0lution schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:07:
[...]

Ach, is een spelletje, daarnaast... als @Mu.siQ voor het kampioenschap mee zou doen zou ik er anders over denken. Maar iets met andere interesses enzo :+ ;w
Ben ik 100% met je eens maar iedereen zou het zuur vinden als dit zou gebeuren.
Persoonlijk zou ik hebben gekeken wie het was en of er al vaker voorvallen zouden zijn geweest. Ik denk dat iedereen ooit wel een keer een soortgelijke fout heeft gemaakt.

[ Voor 22% gewijzigd door Stoksbrood op 05-06-2019 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
NLRev0lution schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:07:
[...]

Haha nee hoor hoeft niet. Maar bedoel ontrack dan positie wissel. Vervelende was ook dat ik niemand hoorde en niemand mij volgens mij, dus snelle communicatie was het toch al.

Ach ja, doe toch niet mee om kampioenschap eh ;) heel vervelend andere interesses racen met vr bril en gt3 stuur #fuckmylife

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:32:
[...]

Haha nee hoor hoeft niet. Maar bedoel ontrack dan positie wissel. Vervelende was ook dat ik niemand hoorde en niemand mij volgens mij, dus snelle communicatie was het toch al.

Ach ja, doe toch niet mee om kampioenschap eh ;) heel vervelend andere interesses racen met vr bril en gt3 stuur #fuckmylife
Thx! Maak 't nog wel een race goed met je ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste