XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
PC of Xbox? In beide gevallen eens goed kijken naar je router, portforwards en bij voorkeur IPv6 uitzetten (en op de PC ook die geile Windows Game Bar dinges).Ample Energy schreef op maandag 6 mei 2019 @ 20:26:
[...]
Ik heb trouwens nog steeds last van die bug waardoor je anderen soms niet kunt horen. Voor de volgende race maar eens kijken naar een mic...
Het was inderdaad een beetje rommelig maar inderdaad zat te doen. Links en rechts tikjes, duwtjes, grind en andere zooi maar ik heb wel een goede avond gehad over het algemeen! Was even wennen maar zin in de volgende races.Ample Energy schreef op maandag 6 mei 2019 @ 21:41:
Ook leuk om eens in de grotemensenlobby te mogen rijden. En gelukkig waren er ook anderen die hun dag niet helemaal leken te hebben, dus ook achterin was genoeg te doen.
Ben je wel uitgeslapenrhwerkman schreef op maandag 6 mei 2019 @ 22:05:
Grmbl, denk je uit je werk even op de bank te liggen (3 uur 's middags) word je wakker om tien voor tien.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Brands Hatch is nooit zo mijn circuit geweest, dat bleek deze keer maar ook weer. Zeker met zo'n slagschip als de Volvo en de Honda die meer vooruit wilde glijden dan bochten pakken (als je te hard remde of gas gaf).
Daardoor was ik met name in de race met de Volvo's niet altijd de goede referentie om achter mij te rijden
Leverde wel mooie plaatjes op!
Replay van de Volvo (ocean)race volgt morgen!
Meteen een goede start gehad met @Jordy8.
Gemiddeld op 20 meter afstand van elkaar gereden met de Volvo
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Spannender? Slechter dan vorig seizoen? Eerlijker dan vorig seizoen? Of is kwalificatie voor losers?
Beetje onderbelicht puntje, bedenk ik me net...
Heel erg kortMAX3400 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 07:24:
Hoe is de kwalificatie bevallen?
Spannender? Slechter dan vorig seizoen? Eerlijker dan vorig seizoen? Of is kwalificatie voor losers?
Je moet van tevoren echt even gereden hebben, anders ligt een dirty lap heel snel op de loer.
Met een korte kwalificatie heb ik op zich geen problemen mee, maar kan mij voorstellen dat het voor sommigen een aantal rondjes extra wel zal schelen.
ik kreeg t allemaal zo snel nog niet voor mekaarNLRev0lution schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:58:
[...]
Wat was je gamertag ook alweer?
Gelukt met auto’s?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Stukken spannender, maar daardoor wel leuker dan voorheen. Iedereen moet nu echt zn best doen om er een zo goed mogelijk rondje uit te persen.MAX3400 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 07:24:
XBL: Plank268
Ik had mn hart in mn strot zitten toen ik halverwege in de 2e sector zat tijdens de kwaliMAX3400 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 07:24:
Imo zeker een goede opzet!
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
* timmie271 vind zijn inhaalactie in de 3e bocht na de start nog steeds geweldigDavidson schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 16:53:
Replay is online! Helaas stottert het heel af en toe, heb de kwaliteit al iets lager gezet voor de volgende keer aangezien YT dat toch al doet
[YouTube: Forza Motorsport 7 - Volvo 850R @ Brands Hatch - online]
Gamertag: timmie271
Kan ik zeker wel regelen!MAX3400 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 17:31:
@Davidson gave replay. Beetje lang maar oke; dat is dan weer mijn aandachtspanneGa je dit ook voor de overige races doen (ook als je er niet bent maar wel de replay geshared krijgt)? Want dan kan ik of @NLRev0lution ze ook wel in de startpost gaan vermelden elke keer.
Wat trouwens ook opviel is dat veel liveries ineens niet meer zichtbaar waren bij sommigen, daardoor zijn er ineens heel veel rode Volvo’s te zien

Hoewel mijn flying lap na bocht 2 al helemaal klaar wasMAX3400 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 07:24:
3ds fc: 4270-0926-7440

Vergeet je niet in te schrijven als je mee wilt doen in het daarvoor bestemde overzicht: GoT FM7 Season 6
Staat je naam er niet tussen? Stuur mij of @MAX3400 een berichtje zodat we je kunnen toevoegen aan de overzichten
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik heb m'n wekker gezet.NLRev0lution schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:39:
Aanstaande maandag is het weer zover! So far hebben we 12 man aanwezig, ik geloof ook nog wat gastrijders (@MAX3400 had je ze gewezen op dit topic?)
Vergeet je niet in te schrijven als je mee wilt doen in het daarvoor bestemde overzicht: GoT FM7 Season 6
Staat je naam er niet tussen? Stuur mij of @MAX3400 een berichtje zodat we je kunnen toevoegen aan de overzichten
Ik dacht ik zal het extra vroeg posten
Xbox: Didoekoe
Grote kans: @NLRev0lutionDwersbongel schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:24:
Ik ben uitgenodigd en zou graag willen maar dat lukt mij maandag niet. Komt er wel een stream online? Dan tune ik later nog even in.
Meestal streamen ik en @NLRev0lution wel;Dwersbongel schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:24:
Ik ben uitgenodigd en zou graag willen maar dat lukt mij maandag niet. Komt er wel een stream online? Dan tune ik later nog even in.
https://twitch.tv/NLRev0lution
https://twitch.tv/Niielles
Vandaag is het weer zover.. 20:15 lobby open, 20:30 starten. Check je aanwezigheid en een zorg dat je startnummer duidelijk te zien is op de auto!NLRev0lution schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 10:39:
Aanstaande maandag is het weer zover! So far hebben we 12 man aanwezig, ik geloof ook nog wat gastrijders (@MAX3400 had je ze gewezen op dit topic?)
(@rhwerkman wakker worden!)
Is dat nog steeds nodig...? Shit, zal ik toch iets aan voorbereiding moeten doen vandaagNLRev0lution schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:27:
[...]
...en een zorg dat je startnummer duidelijk te zien is op de auto!
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Voor jou hebben we al meerdere uitzonderingen gemaakt tochjob115 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:49:
[...]
Is dat nog steeds nodig...? Shit, zal ik toch iets aan voorbereiding moeten doen vandaag
jajob115 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:49:
[...]
Is dat nog steeds nodig...? Shit, zal ik toch iets aan voorbereiding moeten doen vandaag
Goed dat je het zegt, voor elke keer zonder nummer is 1 punt minderStoksbrood schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:50:
[...]
Voor jou hebben we al meerdere uitzonderingen gemaakt toch![]()
![]()
Veel plezier allemaal!
Als iemand wil streamen zal ik proberen te kijken, want ik moet o.a. een draadloos netwerk in orde maken
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Wordt je een vrouwtje?Ample Energy schreef op maandag 20 mei 2019 @ 15:12:
Ik kan er helaas niet bij zijn, want ik moet vanavond helpen met verbouwen.
Oh crap, per ongeluk dubbelpost omdat iemand elders mij gequote heeft maar niet in dit topic blijkbaar
[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 20-05-2019 16:33 ]
Heb ik gisteren net alle verf op de auto's zitten.MAX3400 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:33:
Kleine aanpassing in MAX3400 in "[Multi] FM7 GoT Racing League - seizoen 6" om geld te besparen (en vingerverf): we rijden 2x de Honda #5 en 2x de Volvo Polestart.
Oh crap, per ongeluk dubbelpost omdat iemand elders mij gequote heeft maar niet in dit topic blijkbaar
Ow nee, toch nietrhwerkman schreef op maandag 20 mei 2019 @ 18:26:
[...]
Heb ik gisteren net alle verf op de auto's zitten.
AMD Ryzen 9 9950X3D | ASRock X870E Taichi | Corsair 96GB DDR5 6200C30 | Intel Optane 905p 280GB | Kingston Fury 1TB | Kingston Fury 4TB | Kingston Renegade Fury G5 4TB | MSI GeForce RTX5090 Ventus OC 3x | Silverstone Hela 1300R | NZXT H7 Flow
Cool, ben benieuwd hoe je het gaat vindenECP0WERS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 18:38:
Right! Ik zou vanavond graag mee willen doen als gastrijder. Heb helaas niet erg veel voor kunnen bereiden dus we zien wel waar het schip strand. De tune's zitten op auto's zijn klaar om te gaan
Kan je mij toevoegen als vriendje op xbox live zodat ik je kan inviten?
Ik heb je enkele dagen geleden al toegevoegdNLRev0lution schreef op maandag 20 mei 2019 @ 18:40:
[...]
Cool, ben benieuwd hoe je het gaat vinden
Kan je mij toevoegen als vriendje op xbox live zodat ik je kan inviten?
AMD Ryzen 9 9950X3D | ASRock X870E Taichi | Corsair 96GB DDR5 6200C30 | Intel Optane 905p 280GB | Kingston Fury 1TB | Kingston Fury 4TB | Kingston Renegade Fury G5 4TB | MSI GeForce RTX5090 Ventus OC 3x | Silverstone Hela 1300R | NZXT H7 Flow
Excuus, paar drukke dagen gehad
Jammer dat de chat het weer eens opgaf vandaag; volgens mij waren dat interessante conversaties geweest!!
Well done allen; erg genoten
Er had net zo goed 1 iemand kunnen streamen tijdens de feature race
Mijn BMW had er volgens mij best onder te lijden, die was van zowel voor als achter in de kreukels haha. Reed dan ook niet zo lekker meer dan ik had ervaren met de oefenrondjes
Morgen of woensdag komen de replays online!
Hier wat kliekjes die ik onderweg gemaakt heb

Helaas meer niet, de replay is deels corrupt opgeslagen

Was zeker heerlijk close samen met @Annoying-OrangeECP0WERS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 22:26:
Was een leuke race inderdaad! Helaas ergens in het begin al achterstevoren gegaan maar toch nog bij een groepje aan kunnen sluiten. Vooral met @timmie271 @Davidson en superlucky luck(wie is dat hier?) aan de stok gehad. Op sommige stukken lekker close geracet zonder opzettelijk rammen of beuken, toppie![]()
Hier wat kliekjes die ik onderweg gemaakt heb![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Helaas niet meer, de replay is deels corrupt opgeslagen
Had alleen een dipje bij 40% bandenslijtage
Ik hield je wel aardig tijdje achter mij, maar je was wel sneller met de Ford
Was leuk close racen met z’n 3en! We haalden op een gegeven moment nog de 14e (even kwijt wie dat was) een ronde in overigens.
De BMW’s zijn toch echt wel een stuk trager dan de rest. Maar ze rijden wel fijn
[ Voor 4% gewijzigd door Davidson op 20-05-2019 22:55 ]
Spannende race gehad! Was weer een mooie!!!

Anyhow, gister nog ff kort het volgende circuit gereden. Volvo Sprint komt ergens rond de 59 seconden uit (gemiddeld) en de Feature-wagens rond de 1:03 (gemiddeld). En best tricky in sommige bochten want lekker glijden!!!
Volvo on iceMAX3400 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:47:
Komt @ECP0WERS volgende keer weer meerijden?
Anyhow, gister nog ff kort het volgende circuit gereden. Volvo Sprint komt ergens rond de 59 seconden uit (gemiddeld) en de Feature-wagens rond de 1:03 (gemiddeld). En best tricky in sommige bochten want lekker glijden!!!

Denk dat het verschil tussen PC en Xbox daarin best groot is. Heb er zelf ook niks van gemerkt op de xbox tot ik de screenshots van de pc races zagjob115 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 08:43:
Als ik al die foto's zie lijkt het wel een nachtrace. Is mij gisteren eigenlijk niet zo opgevallen

Ik heb mijn foto wel iets donkerder gemaakttimmie271 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 11:56:
[...]
Denk dat het verschil tussen PC en Xbox daarin best groot is. Heb er zelf ook niks van gemerkt op de xbox tot ik de screenshots van de pc races zag
ValsspelerStoksbrood schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:34:
[...]
Ik heb mijn foto wel iets donkerder gemaakt

Vanaf rondje 10 in de feature race was het spannend tot het eindeMr Nielsson schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 14:47:
Ik vond deze kwali minder spannend dan de vorige
Vooral de laatste bochtenNLRev0lution schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 15:02:
[...]
Vanaf rondje 10 in de feature race was het spannend tot het einde
In de Feature race kwam ik nog met @ECP0WERS in aanvaring doordat ik teveel naar rechts stuurde na de laatste grote bocht voor de finish. Was dus mijn fout, excuus

De race heeft wel een aantal mooie plaatjes opgeleverd, mede dankzij de liveries die nu wel waren meegenomen in de replay
Tijdens de race was het bij mij ook gewoon op klaarlichte dag. Was het alleen in de replays zo donker of voor de rest ook gewoon tijdens de race?Mr Nielsson schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:09:
Wat is het bij iedereen donker op de replays/foto's. Bij mij was het naar mijn idee klaarlichte dag
Verschil tussen pc en XboxtheAlchemist schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 21:25:
[...]
Tijdens de race was het bij mij ook gewoon op klaarlichte dag. Was het alleen in de replays zo donker of voor de rest ook gewoon tijdens de race?
We deden toch punten uitdelen op basis van beste driftscore over 1 lap?MAX3400 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:29:
Nou, ga maar eens trainen voor de volgende track, heren. De Volvo is voor velen geschikt om te driften, niet om te racen
(Met beide Volvo’s lukt het prima overigens..
[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 28-05-2019 11:26 ]
Dan is @timmie271 onverslaanbaarNLRev0lution schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 11:23:
[...]
We deden toch punten uitdelen op basis van beste driftscore over 1 lap?
Dat wordt dan nog wel te doen; de chicane is leuker met 16 man
Verplichte auto: Mercedes 190
@job115, @Davidson, @Mu.siQ, @Mr Nielsson, @NLRev0lution, @MAX3400, @Jordy8, @rhwerkman en ikzelf
Ah, vergiste mij al met de dag.NLRev0lution schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:06:
Aanstaande DINSDAG is het weer zover! So far hebben we 10 man aanwezig en 1 onder voorbehoud.
Alvast excuses aan iedereen wanneer wij met de Volvo rijden. Ik doe m'n best om dat verschrikkelijke hok op de baan te houden.
same here hahahJordy8 schreef op maandag 3 juni 2019 @ 13:01:
[...]
Ah, vergiste mij al met de dag.
Alvast excuses aan iedereen wanneer wij met de Volvo rijden. Ik doe m'n best om dat verschrikkelijke hok op de baan te houden.
Vanavond is het zover! Denk nog even aan het ophalen van de update (meestal vanaf 19:00 te downloaden): https://www.forzamotorspo.../news/fm7_june2019_updateNLRev0lution schreef op zondag 2 juni 2019 @ 20:06:
Aanstaande DINSDAG is het weer zover! So far hebben we 10 man aanwezig en 1 onder voorbehoud.
Edit: Update is te downloaden, voor de pc gebruikers: vergeet je video settings niet te checken
[ Voor 8% gewijzigd door NLRev0lution op 04-06-2019 19:18 ]
Voor @NLRev0lution, vergeet je clutch nietNLRev0lution schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 09:05:
[...]
Vanavond is het zover! Denk nog even aan het ophalen van de update (meestal vanaf 19:00 te downloaden): https://www.forzamotorspo.../news/fm7_june2019_update
Edit: Update is te downloaden, voor de pc gebruikers: vergeet je video settings niet te checken

[YouTube: FM7 ~ S06R03 - Road Atlanta]
[ Voor 5% gewijzigd door Mr Nielsson op 04-06-2019 19:46 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Mu.siQ op 04-06-2019 20:27 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Hedde gij den updeet?Mu.siQ schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 20:27:
Kom er aanMaar hij zegt hele tijd verbinding met server verbroken als ik wil joinen. Anders wissel ik zo last minute naar xbox. Geef me een paar minuten please!
Op de PC zou die dat toch zeker automatisch moeten doen? Zit al vanaf uurtje terug ofzo auto te kleuren.
Enfin, xbox opgestart want kom er echt niet in. Is aan het updaten. Heb een 1000mbit lijn dus moet zo kunnen joinen. Sorry mensen, normaal doet PC t best prima maar nu moment supreme niet. Ben er zsm met paar minuutjes!
Oke en nu doet mijn controller niets in Forza motorsport zelf... Serieus...
Hij doet t effe opnieuw sync nu alleen geen voice. Fuck it begin maar haha
[ Voor 43% gewijzigd door Mu.siQ op 04-06-2019 20:36 ]
Hopelijk volgende keer beter!
Nogmaals sorry voor de nogal mislukte uitremactie in de chicane @Mu.siQ
Scheelde me toch weer 2 plekjestheAlchemist schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:20:
... Misschien net iets te risicovolle inhaalpoging bij superlucky op het aflopende rechte stuk in de laatste ronde waardoor Nielles ons beide nog voorbij ging.
Mijn race: Een ezel stoot zich nooit 2x aan dezelfde steen toch? Ik wel dus
Spannend was t wel. Snap dat t niet expres was maar het gaf mij met name gisteravond wel beetje zure nasmaak. Van 2 naar 5 door die actieStoksbrood schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 22:01:
Ontzettend spannende race gehad met 3 spannende duels @rhwerkman, @Jordy8, @Mu.siQ.
Nogmaals sorry voor de nogal mislukte uitremactie in de chicane @Mu.siQ. Was absoluut niet mijn bedoeling om het zo te laten eindigen!
Enfin, op naar de volgende. Close was t zeker.
Kan ook nog in de einduitslag omgedraaid wordenMu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:34:
[...]
Spannend was t wel. Snap dat t niet expres was maar het gaf mij met name gisteravond wel beetje zure nasmaak. Van 2 naar 5 door die actievolgende keer plek teruggeven?
Ik heb gewoon (na een uitzonderlijk goede start) gewoon weer de plekken in moeten leveren...timmie271 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:30:
Ik heb gewoon gewoon weer prima de laatste plek verdedigt
Ik had alle plekken in ronde 1 al ingeleverdMAX3400 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:44:
[...]
Ik heb gewoon (na een uitzonderlijk goede start) gewoon weer de plekken in moeten leveren...

Vind het erg knap! Je doet het toch maar gewoon weer even he.timmie271 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 09:30:
Ik heb gewoon gewoon weer prima de laatste plek verdedigt
Het is ook een beste opgave iedereen er netjes langs te latenJordy8 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:03:
[...]
Vind het erg knap! Je doet het toch maar gewoon weer even he.
Wat dit keer overigens goed is gelukt

Ach, is een spelletje, daarnaast... als @Mu.siQ voor het kampioenschap mee zou doen zou ik er anders over denken. Maar iets met andere interesses enzojob115 schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:51:
[...]
Kan ook nog in de einduitslag omgedraaid worden. Denk dat @Jordy8 daar ook wel mee kan leven

Had het ook zeker overwogen.Mu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 08:34:
[...]
Spannend was t wel. Snap dat t niet expres was maar het gaf mij met name gisteravond wel beetje zure nasmaak. Van 2 naar 5 door die actievolgende keer plek teruggeven?
Volgens mij met @Jordy8 en @rhwerkman ook kort/minimaal contact gehad en daarna wel beide keren even van het gas geweest om de plekken terug te geven. Dacht dat @Jordy8 ook zei; Rijd gewoon door.
Doordat eerder genoemde heren behoorlijk op de hielen zaten moest ik de keuze maken; Of (bijna helemaal) stoppen om jou voor te laten of doorrijden. In dit geval voor het 2e gekozen gezien de voorsprong die de 2 heren anders hadden gekregen.
Weet niet hoe jij erin staat, ik wil eventueel gerust de einduitslag omdraaien (ik heb nu 48 punten gekregen, jij 46) of de punten splitsen (jij er 1 bij, ik 1 eraf). Al zal het voor jou in de uiteindelijke eindstand niet veel opleveren...
Your call
Ben ik 100% met je eens maar iedereen zou het zuur vinden als dit zou gebeuren.NLRev0lution schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:07:
[...]
Ach, is een spelletje, daarnaast... als @Mu.siQ voor het kampioenschap mee zou doen zou ik er anders over denken. Maar iets met andere interesses enzo![]()
Persoonlijk zou ik hebben gekeken wie het was en of er al vaker voorvallen zouden zijn geweest. Ik denk dat iedereen ooit wel een keer een soortgelijke fout heeft gemaakt.
[ Voor 22% gewijzigd door Stoksbrood op 05-06-2019 11:36 ]
Haha nee hoor hoeft niet. Maar bedoel ontrack dan positie wissel. Vervelende was ook dat ik niemand hoorde en niemand mij volgens mij, dus snelle communicatie was het toch al.NLRev0lution schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 10:07:
[...]
Ach, is een spelletje, daarnaast... als @Mu.siQ voor het kampioenschap mee zou doen zou ik er anders over denken. Maar iets met andere interesses enzo![]()
Ach ja, doe toch niet mee om kampioenschap eh
Thx! Maak 't nog wel een race goed met jeMu.siQ schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 11:32:
[...]
Haha nee hoor hoeft niet. Maar bedoel ontrack dan positie wissel. Vervelende was ook dat ik niemand hoorde en niemand mij volgens mij, dus snelle communicatie was het toch al.
Ach ja, doe toch niet mee om kampioenschap ehheel vervelend andere interesses racen met vr bril en gt3 stuur #fuckmylife