Eurovisie Songfestival 2019 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Van de stukjes die ik heb gezien en gehoord, doet die Azerbeidzjan mij qua beat en stemgeluid erg aan Maroon 5 denken. Weet niet of dat nou een goed ding is om een populaire band als een soort van inspiratie te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:48
Dat Portugese lied dat harten brak heb je na een paar weken in 2017 ook nooit meer gehoord.

Ikzelf herken enkel makkelijk Dana International 1998, Ruslana 2012, Loreens Euphoria 2012 en Zelmerlöw 2015. Dat liedje van Turkije (Erener 2003) werd wel enkele jaren gespeeld.

Ik weet eigenlijk al niet meer hoe Lordy en Conchita Wurst klinken, ik kan me ze enkel voorstellen. En daar draait het op Eurovision toch om, een sterke visual die blijft hangen en/of een enorme catchy tune. Anders zinkt het in de performance van 26 liedjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:19
(jarig!)
Qua performance onderscheidt de Nederlandse inzending zich ook wel echt van een hoop andere nummers, waardoor je beter blijft hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

CryptoNL schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 01:54:
[...]

In het jaar van Conchita werd Nederland tweede ;)
met een nummer dat bv in duitsland een enorme hit was (41 weken in de duitse Hitlijst stond) daarna en ook nu nog vaak gedraaid wordt...
in deze recente lijst met 'succesvolste ESC-nummers' (gemeten aan de positie in de duitse charts) bezetten ze de vierde plek (na een zweedse winaar en twee duitse songs):

https://web.de/magazine/u...esc-songs-zeiten-33739876

wat dat betreft zeker een grote hit dat nummer, los ervan of ze eerste werden

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:58
De odds blijven maar zakken!

Afgelopen 2 maanden zat het constant tegen de 25%, na dinsdag klom het op naar 30%, direct na het optreden verloor hij 1-2% maar sindsdien stijgt het weer gestaag: vanochtend op 40%, kijk ik net opnieuw staat het inmiddels al op 45% :o

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision

-edit-
Half uur later alweer 46%. Hou op met me.

-edit2-
Weer 2 uur later 47%. :X

[ Voor 11% gewijzigd door davidov op 17-05-2019 13:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

CryptoNL schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 01:41:
Inmiddels wordt Nederland een kans toegedicht van 54% op de eindoverwinning bij BetFair en staan we op nummer 1 op ESCTracker.com
Ondertussen is het 45%, nog altijd absurd hoog.
Maar vlak Rusland niet uit, zeker niet met dit in het achterhoofd: :o
Russische tv schrapt uitslag The Voice Kids na winst miljonairsdochter
[...]Uit onderzoek blijkt dat er bots zijn ingezet om het resultaat te beïnvloeden. [...]
Experts van Group-IB hielden vervolgens het stemproces vervolgens tegen het licht. De resultaten van dat onderzoek waren zorgwekkend genoeg om de uitslag ongeldig te verklaren. Zo zou per sms een opvallend groot aantal stemmen zijn uitgebracht op een van de kandidaten.

Zo’n 300 nummers stuurden vanuit dezelfde regio meer dan 8000 tekstberichten. De gebruikte telefoons zijn inmiddels buiten gebruik. Het lijkt er ook op dat bots, computerprogramma’s die menselijke taken kunnen uitvoeren, zijn ingezet om tienduizenden keren te bellen.[...]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
En Duitsland onderaan. goh, wat verrassend. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:10
davidov schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:06:
De odds blijven maar zakken!

Afgelopen 2 maanden zat het constant tegen de 25%, na dinsdag klom het op naar 30%, direct na het optreden verloor hij 1-2% maar sindsdien stijgt het weer gestaag: vanochtend op 40%, kijk ik net opnieuw staat het inmiddels al op 45% :o

https://eurovisionworld.com/odds/eurovision

-edit-
Half uur later alweer 46%. Hou op met me.
Wat is de historische voorspellende waarde van de bookmakers voor de ESC uitkomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AW_Bos schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 01:53:
Het blijft altijd vriendjespolitiek, waardoor je altijd een onvoorspelbare uitslag zal krijgen. Net als drie jaar geleden, toen Conchita Wurst won, i.p.v. ik meen de Oekraine die erg hoog stond. Dat was even raar wakker worden nadat ik tijdens de telling in slaap viel.

Maar ik heb vertrouwen erin dat Nederland hoog zal eindigen. Misschien net als de Common Linnets op nummer 2 :)
vriendjespolitiek is al 10 jaar achterhaald.

Vaak is het wel zo dat turken vroeger vanuit duitsland massaal belden.
Dat heb je nu ook nog uiteraard, maar dat is alleen bij de televoting en dat is maar een klein percentage. Kijk eens naar de winnaars van de afgelopen jaren.
Dat is zo verschillend en zelfs Australie is al een paar keer heel hoog geëindigd zonder buurlanden in de EU..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:58
Rukapul schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 11:42:
[...]

Wat is de historische voorspellende waarde van de bookmakers voor de ESC uitkomst?
Ik heb geen cijfers maar van wat ik begrijp hebben ze het praktisch de helft vd jaren het goed.
Moet ook wel, het is hoe de bookies geld verdienen: des te beter de inschatting des te kleiner de verliezen.
Zo hadden ze vorig jaar Israel goed voorspeld, en ik dacht bij de common linnets zagen ze ook aankomen dat conchita wurst er met de winst vandoor zou gaan?

Het zit 'm vooral in dat de verschillen nu zo groot zijn. De nr1 krijgt wel vaker 40% kans toegewezen, maar dan is er nog wel eens een nr2 die nog 20% bijv krijgt, nu staat Duncan op eenzame hoogte. Des te groter de verrassing als het tóch niet lukt natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

davidov schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:07:
Het zit 'm vooral in dat de verschillen nu zo groot zijn. De nr1 krijgt wel vaker 40% kans toegewezen, maar dan is er nog wel eens een nr2 die nog 20% bijv krijgt, nu staat Duncan op eenzame hoogte. Des te groter de verrassing als het tóch niet lukt natuurlijk.
We zijn natuurlijk allemaal bang voor een Hillary'tje. Die had wat, 98% kans? ;)
Mensen gaan dan niet stemmen op Duncan, want die wint toch wel, maar op dat ene liedje dat ze ook zo schattig vonden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
47% is echt heel heel hoog. De enige deelnemers die rond dit percentage zaten zo net voor de finale zijn Alexander Rybak met Fairytale en Loreen met Euphoria. Beide wonnen afgetekend het Songfestival.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 15:40
Maarten_E schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 23:02:
Duitsland en muziek. Het enige goede wat daar vandaan komt is:
Nena
Rammstein
Kraftwerk

Dat was het.
O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Brammos85 op 17-05-2019 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik ben vast niet de enige die zich afvroeg hoe Australia 't podium op kwam: https://twitter.com/robholley/status/1128390304506220544

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:23

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

CyBeR schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 00:30:
Ik ben vast niet de enige die zich afvroeg hoe Australia 't podium op kwam: https://twitter.com/robholley/status/1128390304506220544
Maar hoe zijn ze nu op die palen gekomen? :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Ik gok dmv een steiger.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Uitslag press poll voor de finale

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sOJ8csC.png

[ Voor 12% gewijzigd door CryptoNL op 18-05-2019 04:04 ]

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:12

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ziet er interessant uit, maar in hoeverre is de pers representatief?

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Australië zit wel een stuk dichterbij Nederland dan je zou denken aan de hand van alle kanspercentages. Hoe zit het eigenlijk als zij in plaats van ons zouden winnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Pompi schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:36:
[...]

Australië zit wel een stuk dichterbij Nederland dan je zou denken aan de hand van alle kanspercentages. Hoe zit het eigenlijk als zij in plaats van ons zouden winnen?
dan zal volgens jaar het sogfestival in een europees land georgnaiseerd worden in samenwerking met de australische Publiek zender, die dan voor 50% mee-organiseert...
vermoedelijk zullen de australiers het dan in engeland houden en dit mee-organiseren.

Het Songfestival zal niet in australie gehouden worden, daels wegens het grote tijdsverschil, en deels wegens de erg hoge kosten dan

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Toch wel erg dat Duitsland en UK lagere punten krijgen toebedeeld dan bloody San Marino....

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 12-09 16:26

Nibbz

Postmaster General

Als ik de Youtube views zie.. is Duncan toch wel heel wat populairder dan die Zweedse jongen. Ben benieuwd.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:48
Zouden Rusland en Cyprus YouTube views kopen? :+ De press poll lijkt in de lijn der verwachtingen dus het ziet er goed uit voor Duncan.

Ik had gelezen dat het kleine San Marino vooral sympathie stemmen krijgt van Turkse expats, de zanger is van Turkse afkomst.

[ Voor 6% gewijzigd door algalid op 18-05-2019 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Freee!! schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 10:35:
[...]

Ziet er interessant uit, maar in hoeverre is de pers representatief?
Voorspelde vorig jaar de winnaar wat ik mij kan herinneren, maar ik denk dat Nederland met een enorm verschil gaat winnen vanavond.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

CryptoNL schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 14:01:
[...]
Voorspelde vorig jaar de winnaar wat ik mij kan herinneren, maar ik denk dat Nederland met een enorm verschil gaat winnen vanavond.
Ik ga liever af op de bookmakers, maar het zou mij ook niet verbazen. Benieuwd waar het volgend jaar gehouden wordt (als Nederland wint), goede kandidaat bij mij om de hoek, ze hebben er zelfs al ervaring met muziek.

[ Voor 4% gewijzigd door Freee!! op 18-05-2019 14:06 ]

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ziggo Dome ws.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

Dat is één van de mogelijkheden, maar aan- en afvoer voor 40+ verschillende bands/artiesten is daar een beetje lastig (NOS-app heeft er al aandacht aan besteed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Ik vind het altijd lachen dat landen als Duitsland, VK en Spanje een fortuin in dit evenement stoppen maar nooit structureel in de top zit van dit toernooi. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Op locatie zou ik gokken òf Ziggo Dome (alleen krappe omgeving dus hoe doe je dat met alles wat erom heen wordt georganiseerd?), of Ahoy, dat wat meer ruimte heeft geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
polopolo150 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:27:
[...]

Ik vind het altijd lachen dat landen als Duitsland, VK en Spanje een fortuin in dit evenement stoppen maar nooit structureel in de top zit van dit toernooi. :p
Duitsland won enkele jaren geleden nog ;)

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
CryptoNL schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:30:
[...]

Duitsland won enkele jaren geleden nog ;)
En sindsdien ook relevant gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Maarten_E schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:29:
Op locatie zou ik gokken òf Ziggo Dome (alleen krappe omgeving dus hoe doe je dat met alles wat erom heen wordt georganiseerd?), of Ahoy, dat wat meer ruimte heeft geloof ik.
Ziggo Dome is akoestisch de beste zaal en dat gaat het ook worden. ESF wordt altijd in redelijk kleine zalen gehouden van ongeveer 10.000 mensen.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
polopolo150 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:31:
[...]

En sindsdien ook relevant gebleven?
Je denkt met 40+ deelnemers elk jaar in de top 10 te kunnen eindigen? Als je eens per 15 jaar wint doe je het prima.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
CryptoNL schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:31:
[...]

Je denkt met 40+ deelnemers elk jaar in de top 10 te kunnen eindigen? Als je eens per 15 jaar wint doe je het prima.
Lukt Nederland aardig sinds The Common Linnets. :P

Zonder dollen: Spanje eindigt bijna altijd onderaan. VK is niet relevant geweest de afgelopen jaren. Duitsland wint een jaartje en heb zelden 8,10 of 12 punten krijgen sindsdien.

Wat ik bedoel te zeggen is dat ik niet snap dat ze zo erg pompen in deze show voor een finale spot maar, in ieder geval in Spanje wat ik een beetje volg, een kater hebben de volgende dag omdat er weer niemand op hun stemt.

Dan ben je toch ook gek als je finale plaatsen blijft kopen?

[ Voor 45% gewijzigd door polopolo150 op 18-05-2019 16:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
[...]

Ziggo Dome is akoestisch de beste zaal en dat gaat het ook worden. ESF wordt altijd in redelijk kleine zalen gehouden van ongeveer 10.000 mensen.
Qua zaal is het inderdaad groot genoeg, alleen vraag ik mij af of de omgeving alle faciliteiten erom heen wel aankan. Dan bedoel ik dus niet de bezoekers maar alle commentatoren e.d. Daar is de Ziggo Dome immers niet op ingericht.

Volgens de NOS (https://nos.nl/artikel/22...satie-songfestival.html):
In Amsterdam zijn er twee voor de hand liggende opties. De Ziggo Dome is er een van. Met 17.000 plaatsen is die zaal een stuk groter dan de Expo in Tel Aviv (7000 bezoekers). Een nadeel is dat er weinig ruimte is rondom de concerthal. Die heb je wel nodig voor kleedkamers, decorstukken, techniek en zo'n 1400 journalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Maarten_E schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:34:
[...]

Qua zaal is het inderdaad groot genoeg, alleen vraag ik mij af of de omgeving alle faciliteiten erom heen wel aankan. Dan bedoel ik dus niet de bezoekers maar alle commentatoren e.d. Daar is de Ziggo Dome immers niet op ingericht.

[...]
Die ruimte kun je maken natuurlijk. Dat is het probleem niet zo.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

[...]

[...]
Weinig ruimte? Ik vond de ruimte buitenom de zaal anders gigantisch en volgens mij kun je daar genoeg dingen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

[...]
Ziggo Dome is akoestisch de beste zaal en dat gaat het ook worden.
O :? Waarom zit North Sea Jazz dan tegenwoordig in Ahoy :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Freee!! schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:45:
[...]

O :? Waarom zit North Sea Jazz dan tegenwoordig in Ahoy :?
Misschien een geldkwestie?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

CryptoNL schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:46:
[...]
Misschien een geldkwestie?
En je denkt dat dat met ESF niet speelt :?

Als er al voor Amsterdam gekozen wordt, verwacht ik het eerder in de RAI dan in de Ziggo Dome om logistieke redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
Freee!! schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:49:
[...]

En je denkt dat dat met ESF niet speelt :?

Als er al voor Amsterdam gekozen wordt, verwacht ik het eerder in de RAI dan in de Ziggo Dome om logistieke redenen.
ESF wel een iets groter budget he ;) Kleine 50 miljoen en misschien wel meer.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

[...]
Er worden op P2 wel vaker tijdelijke accomodaties gebouwd. Dat zal in dit geval niet andere zijn.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Maarten_E schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:29:
Dan zet ik mijn kaarten op Ahoy. In dezelfde periode is Amsterdam ook het toneel van F1-races op "Amsterdam beach", 2 grote evenementen zullen ze daar ook iets te veel vinden.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Kan aan mij liggen maar nu de herhaling die ze tonen op NED1 lijkt het geluid veel harder dan afgelopen donderdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Zo, de finale.. over een half uurtje kunnen we los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

* London steekt hand op

Pizza is besteld en de drank staat koud. Laat het een mooi feestje worden :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Nou nog even en we gaan los. Ik zie mensen al praten over de winst maar ik ben er nog niet gerust op.Ik heb er wel zin in want er zitten toch aardig wat goede nummers bij dit jaar.
*O* :)F *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

De WTC Expo in Leeuwarden is natuurlijk ook een optie en waarschijnlijk een stuk betaalbaarder dan het westen van het land. :P

O en btw, dat ligt in het Amsterdam Lake District, dus afstand is geen enkel probleem. :+

[ Voor 26% gewijzigd door sjaool op 18-05-2019 20:58 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:43
London schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 20:53:
* London steekt hand op

Pizza is besteld en de drank staat koud. Laat het een mooi feestje worden :P
Moet je straks naar de deur? Hopen dat de bezorger op een goed moment komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Jon Ole Sand! *O*
(Sorry heb een zwak voor die gast op de een of andere manier.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
Die vlaggen zijn leuk, maar wel een beetje moeilijk te zien soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Volgens mij is er weer hetzelfde probleem als in de halve finales:
Moet de tv behoorlijk hard te zetten om Dana International überhaupt te kunnen horen, terwijl Cornald/Jan mij net niet doof blazen. Iets in de mix zit niet goed volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:20

vhal

ಠ_ಠ

Waarom kijk ik dit :D

Wel een aardige show maken ze er weer van

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

vhal schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:07:
Waarom kijk ik dit :D

Wel een aardige show maken ze er weer van
Guilty pleasure... ;)

De show is zeker niks mis mee. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Olé, daar gaan we dan!

Ben ik de enige die gewoon naar het eerste land wel luisteren.
Dit duurt zoo lang... :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Ik kijk het ook pas sinds de laatste jaren, mijn vriendin vindt het leuk en het is één van de weinige dingen waar onze beide landen (Noord-Macedonië en Nederland) in ieder geval samen aan meedoen.
Wat betreft sport is het een unicum als beide landen elkaar tegenkomen, dus dan is dit sowieso wel leuk om te volgen samen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Lekkere beat wel... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verrek ze kan lopen... :+

Australië

[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 18-05-2019 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Helaas op visite, dus jullie zijn m'n liveblog! ;)
Hopelijk op tijd thuis voor de uitslagen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Waarschijnlijk wel _O-

Maar wtf doet Australië hier?

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Ben benieuwd waar die blonde co-host weer mee gaat komen vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

vhal schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:10:
[...]

Volgens mij omdat het songfestival daar heel populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Nibbz schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:10:
Ben benieuwd waar die blonde co-host weer mee gaat komen vandaag :)
Bar Refaeli ;)

Ik ben niet ontevreden!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

vhal schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:10:
[...]

Waarschijnlijk wel _O-

Op een paal op het podium rond zweven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Vind het wel leuk dat Australië, hebben ook goede inzendingen.
Kan alleen zo niet tegen die presentatoren, hoe cringy kan het worden?!
Vond de Zweden het dan weer geniaal doen een paar jaar geleden, niet zo cringy als dit dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

owh er is ook een app? hmm toch even kijken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
London schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:12:
[...]

Bar Refaeli ;)

Ik ben niet ontevreden!
Ik had liever Gal Gadot gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
Hoezo wordt alles herhaald in het Frans eigenlijk?
Duits/Italiaans/Spaans zou even goed kunnen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ben benieuwd naar Geer en Goor volgend jaar!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo kwartiertje later maar nog niks gemist.

Dit duurt laaaaaaaang

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Even een quote van Wikipedia:
SBS startte met het uitzenden van het Eurovisiesongfestival in 1983 maar kon wegens geografische redenen niet deelnemen aan het festival. Om lid te kunnen zijn van de EBU dient men immers lid te zijn van de Raad van Europa of in het gebied ten noorden van 30ste breedtegraad en ten westen van de 40ste lengtegraad te liggen; voorwaarden waar Australië niet aan kan voldoen.

Op 10 februari 2015 maakte de EBU echter bekend dat Australië mocht deelnemen aan het Eurovisiesongfestival 2015 in Wenen vanwege het zestigjarig jubileum van het festival.

Oorspronkelijk was het de bedoeling dat het bij een eenmalige deelname zou blijven tenzij Australië het festival zou winnen en de zanger Guy Sebastian behaalde voor Australië een vijfde plaats. Desondanks werd op 16 november 2015 bekendgemaakt dat Australië ook in 2016 zou deelnemen. Anders dan in 2015 moest Australië eerst in de halve finale aantreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Wel een frivool jurkje :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Goed zo, je hoort er al helemaal bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Nana Nana daar gaan we weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:41

KrazyJay

* KrazyJay checkt in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
Odessa schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:16:
[...]
Goed zo, je hoort er al helemaal bij :+
Nog even klagen over valse noten en het is helemaal compleet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

Gal Gadot was die blonde toch? Die brunette zag er toch leuker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

SpeedQber schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:17:
[...]

Nog even klagen over valse noten en het is helemaal compleet
Ik zou het niet durven maar iets zegt mij dat ik een fles wijn open moet trekken :X

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Blijft grappig nummer maar erg matige performance

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpeedQber
KrazyJay schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:18:
Gal Gadot was die blonde toch? Die brunette zag er toch leuker uit.
Nee Gal Gadot is een actrice die Wonder Woman heeft gespeeld, die is hier niet aanwezig, maar ze komt wel uit Israël

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Dit is in mijn ogen eigenlijk het échte Chameleon liedje :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Doe mij deze kameleon maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Kijk pas net wanneer Duncan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay

KrazyJay

SpeedQber schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:19:
[...]

Nee Gal Gadot is een actrice die Wonder Woman heeft gespeeld, die is hier niet aanwezig, maar ze komt wel uit Israël
Oh, Bar Rafaelli misschien dan..

Mag ik ieder aanraden naar Eén te kijken? Commentaar is toch altijd veel amusanter dan op de NOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

12e, rond 22:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Om 22:00 ofzo.... Nummer 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
Als twaalfde geloof ik, over 40 min schat ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
En daar hebben we de typische Eurovisie folklore weer.

Jammer dat je het allemaal al een keer gezien hebt. Het meeste is een keer wel genoeg.
Weg met die halve finales!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ik vind dit echt lekkere muziek maar het lukt haar niet live. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Nog een leuke tip als je mee wilt zingen. Zet teletekst eens op 888 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Hmm die EVSF app is niet slecht. Helaas heeft de lyrics sectie geen translate functie :(. Geen idee wat deze vrouw zegt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
sambalbaj schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:21:
En daar hebben we de typische Eurovisie folklore weer.

Jammer dat je het allemaal al een keer gezien hebt. Het meeste is een keer wel genoeg.
Weg met die halve finales!
De Noorweegse folklore van die kale is anders wel epic hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

SpeedQber schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:22:
[...]

Ik citeer: "Hoemdabahoemda" _/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
SpeedQber schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:22:
[...]

Ja dat was ook mijn favoriet van donderdag.

Go Ken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Over Gal Gadot:
It has been revealed in the magazine “Israel Hayom” that famous Israeli actress Gal Gadot will be making an appearance at the Eurovision Song Contest 2019 in a pre-recorded taxi sketch.
Of dit waar is weet ik niet, maar we zullen zien of hebben het al gezien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Haha. Dat liedje zou het om de hoek bij de klaagmuur ook goed doen

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

Pinobigbird

doesn't share food!

Albanië was wel okay, jammer dat het niet in het Engels was.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
AW_Bos schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:22:
Nog een leuke tip als je mee wilt zingen. Zet teletekst eens op 888 :+
Loopt wel achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 16:13
sambalbaj schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:23:
[...]

Ja dat was ook mijn favoriet van donderdag.

Go Ken!
Ik ben benieuwd, bewust geen halve finales gekeken om me een keer te laten verrassen. :P
Pagina: 1 ... 8 ... 33 Laatste