Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tesla M3LR '21
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 16-05-2019 21:13 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vind het overigens niet eens heel slecht hoor, maar het leidt wel af.
Tesla M3LR '21
Zoals ik begreep uit het commentaar zelfs dezelfde persoon die het deed voor Oekraïne.apis29 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:15:
Heel 'origineel' idd ... (is al eerder gedaan door Oekraïne)
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 16-05-2019 21:16 ]
Zou best kunnen ja, niet gehoord net. Deze met het liedje van Ierland was een betere combo geweest ...Maarten_E schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:16:
[...]
Zoals ik begreep uit het commentaar zelfs dezelfde persoon die het deed voor Oekraïne.
Ow? hier geen last vangekkie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:17:
Neh de npostart stream is flink aan het hakkelen.
Je hebt qualitatief nog niets gemistgekkie schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:17:
Neh de npostart stream is flink aan het hakkelen.
Tesla M3LR '21
NPO 1 Extra, tenminste dat zeiden ze. Misschien zaterdag pas .... Edit: wel NPO 1 Extra dus, zat net op het GOS kanaal ...sjaool schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:17:
Op welk kanaal is het ESF met de sign dancers? Of is dat niet openbaar te zien?
[ Voor 22% gewijzigd door apis29 op 16-05-2019 21:23 ]
13:37
Edit: Vind Letland wel een leuk nummer hebben eigenlijk, rustig kabbelend maar wel apart. Iig redelijk zuiver.
[ Voor 28% gewijzigd door Maarten_E op 16-05-2019 21:23 ]
edit:
12 points to Letland!
[ Voor 40% gewijzigd door Nibbz op 16-05-2019 21:24 ]
Tesla M3LR '21
Edit: nou, de pioenroos!
[ Voor 24% gewijzigd door dr.lowtune op 16-05-2019 21:25 ]
Sowieso heel erg onder de indruk van Israél als ik de beelden allemaal zo zie.sjaool schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:25:
Mooi filmpje van Roemenië...
Erg mooi land!
Tesla M3LR '21
Net TROS publiek uit de jaren 80
Nee heb ik ook hoor. Ligt duidelijk aan de performers.sjaool schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:27:
Ik heb erg veel moeite in de nummers Engelse tekst te herkennen. Zou het aan mij liggen of toch aan de zangers/zangeressen?
Tesla M3LR '21
Sighisoara is zijn woonplaats... kun je zo even langs een bakkie doen.
Zelfde hier, vind de uitspraak bij het merendeel die nu zijn geweest echt super slecht.sjaool schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:27:
Ik heb erg veel moeite in de nummers Engelse tekst te herkennen. Zou het aan mij liggen of toch aan de zangers/zangeressen?
Ja idd, af en toe een woordje.. maar het lijken meer fotonische klankensjaool schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:27:
Tesla M3LR '21
Dit is nog niets vergeleken bij dat artikel vd Telegraaf
Tesla M3LR '21
Wat een verschil inderdaadsjaool schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:37:
Voordeel is wel dat de noordelijke landen veel beter te verstaan zijn.
Zon vrolijk liedje.. en dan alleen zwart en goud
Eens..Klinkt wel lekkerLondon schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:38:
Geduchte concurrent hoor. Helemaal niets mis mee deze performer & performance.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Verwacht nu een preek van een dominee zeg maar.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 8% gewijzigd door Nibbz op 16-05-2019 21:42 ]
Werkelijk geniaal, soort extra stukje entertainment
Dit liedje van nu is echt niets. Had veel kunnen zijn, maar die stem.
Jammer.
Wat kan ze goed hockeyen, die Oostenrijkse!SpeedQber schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:43:
Nouja het licht is wel mooi
Ik wel, bloedende trommelvliezen.sjaool schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:43:
Ik voel het niet...
Net als Oostenrijk vorig jaar?Maarten_E schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 21:40:
Vind Zweden wel een beetje veel gospelig, maar kan misschien aan mij liggen.
Verwacht nu een preek van een dominee zeg maar.

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 16-05-2019 21:48 ]