Ik vind het anders een redelijk typische Sony-rollout. Zeker met alle ontslagen van de laatste jaren ligt het daar rond de kerstperiode gewoon allemaal even stil. Voor regionale customisations is er wat overleg nodig met wat aanbieders en lokale kantoren (voor preloads van apps etc), en dat kan wat langer duren in deze periode.
De volgende customizations krijgen waarschijnlijk midden-eind januari gewoon de update, misschien zelfs in één keer met de security patch voor januari.
Ik heb mijn Xperia 1 direct omgeflashed naar NOBA en heb weinig issues in ieder geval. Het is maar één telefoon en erg anekdotisch natuurlijk, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze de rollout gestopt hebben omwille van issues.
De volgende customizations krijgen waarschijnlijk midden-eind januari gewoon de update, misschien zelfs in één keer met de security patch voor januari.
Ik heb mijn Xperia 1 direct omgeflashed naar NOBA en heb weinig issues in ieder geval. Het is maar één telefoon en erg anekdotisch natuurlijk, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ze de rollout gestopt hebben omwille van issues.
[ Voor 19% gewijzigd door AmbroosV op 02-01-2020 16:52 ]