Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-07 12:12
Ja klopt, siliconen hoesje. Gebruik deze uitvoering al op meerdere telefoons (HTC One X, Sony Z3) en ben er erg tevreden mee. Hoesje zit er mooi strak omheen en is voldoende stroef aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• semi70
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-06 09:50
jacky00 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 00:51:
Moet ik de ear buds altijd in die houder doen als ik 'm niet meer gebruik ?

Want als ik van huis ga voor 10uur lang en ik wil thuis m'n ear buds gebruiken, die op 80% stond, dan is er nog maar 5% over.
Heb je inmiddels een oplossing? Ik heb dit probleem ook. de linkeroortje is altijd leeg wanneer ik ze wil gebruiken en de rechter gewoon op 100%. moet de linkeroortje dus altijd aan de oplader hangen voordat ik ze kan gebruiken en dat is gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipodejunk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-11-2022
Mensjes,
Morgen ben ik trotse eigenaar van een s10 plus.
Ik heb een vraagje mbt een hoesje..

Heb een spigen tough armor besteld.. (morgen checken of t wat is).. maar de vraag nu is.. wat is een goede scherm cover? Welke gebruiken jullie en past in zo'n spigen case?

Dank jullie!

P.s heb hele topic doorgelezen, wordt er niet wijzer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harvem
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-05 22:47
Welk hoesje gebruiken jullie? Want ik vind dat moeilijk kiezen... enerzijds wil ik er een die zo klein en minimalistisch mogelijk is, anderzijds laat ik mijn telefoon af en toe vallen en moet het daar dus wel enigszins tegen beschermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:02
Dancing Lobster schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:13:
Welk hoesje gebruiken jullie? Want ik vind dat moeilijk kiezen... enerzijds wil ik er een die zo klein en minimalistisch mogelijk is, anderzijds laat ik mijn telefoon af en toe vallen en moet het daar dus wel enigszins tegen beschermen?
Samsung clear cover die is echt superdun en beschermt voor mij in ieder geval goed genoeg. En heb er 2 van Ali die ook gewoon prima zijn..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-05 11:29
Ik heb de Spigen Liquid Air eromheen zitten, moet zeggen dat ie mijn telefoon niet echt veel groter maakt, maar heb wel het idee dat ie goed beschermd is. Ik zou hem zeker aanraden!

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21-07 19:32
Voor veel tips over hoesjes e.d. kun je ook hier kijken:

[Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harvem
Hier ook maar eens vragen dan. Ik bestel binnenkort een S10 of een S10e, ben er nog niet helemaal uit welke het precies wordt.
Maar welk hoesje raden jullie aan? Want ik vind dat moeilijk kiezen, enerzijds wil ik het zo klein en minimalistisch mogelijk hebben, anderzijds moet het wel enigszins beschermen tegen vallen? En idealiter komt het hoesje vooraan iets hoger zodat je hem ondersteboven op tafel kunt leggen zonder krassen, maar dat is zeker moeilijk te combineren met een minimalistisch hoesje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harvem
Rohit schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:43:
[...]

Samsung clear cover die is echt superdun en beschermt voor mij in ieder geval goed genoeg. En heb er 2 van Ali die ook gewoon prima zijn..
PSV-EHV schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:45:
[...]

Ik heb de Spigen Liquid Air eromheen zitten, moet zeggen dat ie mijn telefoon niet echt veel groter maakt, maar heb wel het idee dat ie goed beschermd is. Ik zou hem zeker aanraden!
Ok thanks, ga ik eens bekijken en vergelijken dan :D

[ Voor 70% gewijzigd door Harvem op 13-06-2019 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:39
Nee echt op het scherm helaas, de screenprotector was eraf gegaan na een avondje stappen, zaten allemaal belletjes onder, geen idee hoe dat precies gebeurd is 8)7

Misschien toch maar een screenprotector aanschaffen, welke raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-07 17:22
Als hoesje heb ik die van Pitaka, kost wat meer, maar is sterk en voegt bijna geen bulk toe. Het randje gaat net niet over het scherm, dus daar heb ik een screenprotector voor. Op het XDA forum werd de Amfilm screenprotecor aanbevolen, heb deze er nu zelf ook op mijn s10e en het werkt echt perfect. Je ziet er bijna niets van en het installeren was een eitje. Kan deze van harte aanbevelen. Kost ook maar iets van 12 euro via Amazon.de.

Let er wel op dat de vingerprint scanner op de normale s10 en s10+ niet zullen werken met deze screenprotector, maar op de s10e zit deze op de powerbutton en heb je geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soundwave070
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2021
Hoi,
In mijn zoektocht naar een vervaning voor mijn kwijtgeraakte Galaxy Buds charger, kwam ik inmiddels terecht op samsung-parts.net. Ik vind die website er ietwat shady uitzien en was benieuwd of anderen hier misschien ervaring hebben met hun en/of kunnen bevestigen dat het een betrouwbare partij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
semi70 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:35:
[...]

Heb je inmiddels een oplossing? Ik heb dit probleem ook. de linkeroortje is altijd leeg wanneer ik ze wil gebruiken en de rechter gewoon op 100%. moet de linkeroortje dus altijd aan de oplader hangen voordat ik ze kan gebruiken en dat is gewoon irritant.
Je moet ze gewoon terug doen in het doosje 👌 Gewoon je doppen ergens neerleggen heeft geen voordelen en maakt het ook vatbaar voor verlies.

[ Voor 10% gewijzigd door J-r0en op 22-06-2019 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 17:14
soundwave070 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:17:
Hoi,
In mijn zoektocht naar een vervaning voor mijn kwijtgeraakte Galaxy Buds charger, kwam ik inmiddels terecht op samsung-parts.net. Ik vind die website er ietwat shady uitzien en was benieuwd of anderen hier misschien ervaring hebben met hun en/of kunnen bevestigen dat het een betrouwbare partij is?
Bij betaalmethoden staat paypal dus als je het eventueel gaat riskeren zou ik dat kiezen.

Goedkoop alternatief? 8)7
https://www.ebay.com/itm/...m:mtwZAR2XvIvQLSclnO84diw

[ Voor 17% gewijzigd door Valinor op 23-06-2019 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
semi70 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:35:
[...]

Hij laadt op als ik in de houder laat staan. Na gebruik nog 50% ofzo.
Volgende dag is ie weer op de volle 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundwave070
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2021
D2FValinor schreef op zondag 23 juni 2019 @ 21:09:
[...]

Bij betaalmethoden staat paypal dus als je het eventueel gaat riskeren zou ik dat kiezen.

Goedkoop alternatief? 8)7
https://www.ebay.com/itm/...m:mtwZAR2XvIvQLSclnO84diw
Die heb ik op Aliexpress besteld, maar is enkel een oplossing om ze uberhaupt weer op te kunnen laden. Wat ik daarmee mis is de draagbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:21
Ik krijg binnenkort mijn S10. Dat ding is 'waterdicht', binnen bepaalde grenzen.
Wij gaan geregeld naar Center Parcs - dochterlief is een echte waterrat. Daar nemen we dan uiteraard af en toe wel eens een foto van de waterpret.

Nu vroeg ik mij af: koop ik best een waterdicht hoesje (LifeProof Fre) @ 70-80 euro? Of een 'gewoon' rugged hoesje (Otterbox) @ 30 euro, waar ik dan voor zwembadgebruik nog zo'n plastieken cover over gooi?

Benieuwd naar jullie mening (of alternatieven!)

(@mod: bedankt voor het verplaatsen. Zal beter opletten volgende keer :))

[ Voor 7% gewijzigd door Kwakkel op 27-06-2019 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
@Kwakkel

Wat spetters hier en daar moet ie wel kunnen hebben. Sommige hebben hem in een bak met water gelegd voor 10+ minuten, daarna werkte hij nog. Maargoed, dat is een tijdelijk resultaat, dus ik zou het risico niet lopen.

[ Voor 3% gewijzigd door J-r0en op 28-06-2019 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:12

W84

Oei, nooit geweten dat alleen de zwarte S10 ook daadwerkelijk zwarte accesoires heeft. Ik heb de blauwe S10 en alles is eh... in wit. :+

Iemand een idee of ik de gehele inhoud (in-ears, oplader en kabel) kan omwisselen voor zwarte bij een servicepunt? Ik heb echt 0,0 met wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 17:14
Iemand anders ook problemen met de samsung galaxy buds sinds de laatste update? Bij valt na een paar dagen gebruik het linker oortje uit.
Hij blijft verbonden en touch lijkt te werken maar geen piepjes en ook geen geluid meer.
Zelfs als ik ze daarna in de case doe of met mijn ipad verbind blijft hij het niet doen. Moet een reset uitvoeren in de wearables app wil hij weer werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 23:53
W84 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 20:06:
Oei, nooit geweten dat alleen de zwarte S10 ook daadwerkelijk zwarte accesoires heeft. Ik heb de blauwe S10 en alles is eh... in wit. :+

Iemand een idee of ik de gehele inhoud (in-ears, oplader en kabel) kan omwisselen voor zwarte bij een servicepunt? Ik heb echt 0,0 met wit.
Zal niet zo maar gebeuren. Defecte accessoires worden omgeruild binnen twee jaar. Maar dan wel voor dezelfde kleur. Neems een via een chat contact op met Samsung. Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hm, misschien eens een poging wagen ja. Ik hoop echt dat ze een keer overstappen op alles gewoon in zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulklooster
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06 22:57
PSV-EHV schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:45:
[...]

Ik de Spigen Liquid Crystal, maakt m niet veel gorter en beschermt goed!

Heet iemand al ervaring met tempered glass? Ik heb er eentje van Nilkinn besteld, blijkt veel te klein te zijn. Normaal heb ik wel goede ervaringen met Ultimate Shield, maar deze heeft een gaatje voor de frontcamera, heb liever één glasplaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
J-r0en schreef op vrijdag 28 juni 2019 @ 18:46:
@Kwakkel

Wat spetters hier en daar moet ie wel kunnen hebben. Sommige hebben hem in een bak met water gelegd voor 10+ minuten, daarna werkte hij nog. Maargoed, dat is een tijdelijk resultaat, dus ik zou het risico niet lopen.
Dus jij zou toch voor het waterdichte hoesje gaan?

Andere meningen/tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:35
D2FValinor schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 20:44:
Iemand anders ook problemen met de samsung galaxy buds sinds de laatste update? Bij valt na een paar dagen gebruik het linker oortje uit.
Hij blijft verbonden en touch lijkt te werken maar geen piepjes en ook geen geluid meer.
Zelfs als ik ze daarna in de case doe of met mijn ipad verbind blijft hij het niet doen. Moet een reset uitvoeren in de wearables app wil hij weer werken.
Dat is bij mij 1 keer voorgevallen nu. Ging weer werken door ze in het doosje te doen geloof ik. In ieder geval geen reset gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 23:50
Iemand nog tips voor een goede houder (zuignap?) voor de S10+?

Ik heb een nieuwe auto, maar ik kan hier niet echt iets aan de ventilatieroosters hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:25
Succes met de zoektocht, heb hetzelfde probleem hoewel...telefoon die de koele lucht blokkeert van de airco met 35 graden is ook niet ideaal
Door het formaat van de S10+ is het maar een obstakel op je voorruit. Zoek eens op "baseus metal age gravity dashboard". Een compleet andere manier dan plakken op je voorruit. Deze hangt meer aan je dashboard en geen belemmering van het zicht.
Protax schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 09:31:
Iemand nog tips voor een goede houder (zuignap?) voor de S10+?

Ik heb een nieuwe auto, maar ik kan hier niet echt iets aan de ventilatieroosters hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:02
W84 schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 20:06:

Ik heb een zwarte S10, als je in Eindhoven bent ooit mag je het komen omwisselen? Ik kan me niet herinneren dat ik de oortjes heb gebruikt dus die zullen nog in de doos liggen, kabel en oplader zijn wel eens gebruikt mijn standaard oplader is een draadloze van Samsung met een usb c verloopstekkertje eraan en een oplader die ik al hiervoor had.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84

W84

Rohit schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 11:46:
[...]

Ik heb een zwarte S10, als je in Eindhoven bent ooit mag je het komen omwisselen? Ik kan me niet herinneren dat ik de oortjes heb gebruikt dus die zullen nog in de doos liggen, kabel en oplader zijn wel eens gebruikt mijn standaard oplader is een draadloze van Samsung met een usb c verloopstekkertje eraan en een oplader die ik al hiervoor had.
Haha, awesome. Ik zal eens kijken en stuur je wel een berichtje als ik een keertje in de buurt kom. Tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Ben uiteindelijk voor de xDoria gegaan (https://www.gsmpunt.nl/ho...xy-s10-hoesje-transparant). Benieuwd of die wat gaat meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:10
Iemand misschien een goede tip voor een goede screenprotector waarbij de finger print sensor het nog doet? Ik vind die van white dome overigens te prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:17
Swizzler24 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 23:34:
Iemand misschien een goede tip voor een goede screenprotector waarbij de finger print sensor het nog doet? Ik vind die van white dome overigens te prijzig.
Die van white dome is momenteel denk ik de enigste die goed is,als je glass screenprotector wilt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
Amaze86 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 06:26:
[...]

Die van white dome is momenteel denk ik de enigste die goed is,als je glass screenprotector wilt.
Ik ben er niet zo over te spreken. Besteld via MobileFun, met grote zorg geplaatst, maar na 3 weken begonnen de bubbeltjes onder het scherm zichtbaar te worden.

Ik zou hem in ieder geval niet nog een keer kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-07 06:37
henklbr schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:45:
[...]

Misschien toch eens beter de gebruikershandleiding lezen:

[Afbeelding]
Misschien toch eens beter de reactie lezen waar je op reageert ;) Het ging specifiek over de S10e.
Anoniem: 1232798 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 09:57:
Ik heb een vraag m.b.t. tot de screenprotector voor de Galaxy S10e. Ik lees dat de S10 en S10+ al direct zijn voorzien van een screenprotector. Ik heb gisteren echter de Galaxy s10e gekocht in de winkel en het lijkt er op dat op de S10e ook al standaard een protector zit.

Hebben andere s10e bezitters dit ook?
Ook op mijn S10e zit een plastic plakkertje over het scherm. Ik zie het meer als een experiment hoe lang die blijft zitten. Na 1 dag zat hij al vol met krassen en inmiddels inderdaad ook butsen. Dit is geenszins een screenprotector te noemen, het beschadigt veel sneller dan een naakt scherm. Mijn S10e ziet er nu na 2 weken echt niet meer uit met dat ding erop.

Ter vergelijking: de Lumia 925 (met Gorilla Glass 2 uit 2013) die ik hiervoor had heeft nooit van zijn leven een hoesje of screenprotector gezien en heeft na ruim 5 jaar gebruik minder krassen dan het plasticje op mijn S10e.

Mij is de meerwaarde van een screenprotector niet direct duidelijk: waar beschermen die dingen nou precies tegen?
  • Bescherming tegen valschade lijkt me niet toch? Een plastic protector zal niet zo snel breken, maar als het glas eronder een opdonder krijgt zal het denk ik niet per se beter beschermd zijn.
  • Bescherming tegen krassen waarschijnlijk wel, maar een screenprotector zelf krijgt eerder krassen dan het Gorilla Glass 6 dat het moet beschermen. Enige voordeel hier is dat je de gekraste protector er ook weer af kan trekken zodat je telefoon er weer netjes uitziet. Maar dan nog: als ik na 5 jaar nog geen kras op mijn scherm heb, waarom zou ik dan tegen een krasgevoelige screenprotector aan gaan zitten kijken?
Ik zou het waarderen als iemand een overtuigend betoog voor de screenprotector kan posten; tot die tijd zie ik niet de noodzaak ervan in.

Overigens denk ik dat deze wel een hoesje gaat krijgen om hem iets beter bestand te maken tegen valschade. Ik vrees dat hij nu in stukjes ligt als ik hem 1x laat vallen, hij ziet er duidelijk minder robuust uit dan de Lumia 925 en de meeste Samsungs die ik om mij heen heb gezien de afgelopen 5 jaar hadden wel een (al dan niet doorgescheurd) sterretje na verloop van tijd :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Jerrythafast op 17-07-2019 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Jerrythafast schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:05:
[...]

Misschien toch eens beter de reactie lezen waar je op reageert ;) Het ging specifiek over de S10e.

[...]

Ook op mijn S10e zit een plastic plakkertje over het scherm. Ik zie het meer als een experiment hoe lang die blijft zitten. Na 1 dag zat hij al vol met krassen en inmiddels inderdaad ook butsen. Dit is geenszins een screenprotector te noemen, het beschadigt veel sneller dan een naakt scherm. Mijn S10e ziet er nu na 2 weken echt niet meer uit met dat ding erop.
Misschien toch eens beter de tekst lezen...

De S10e heeft ook een screen protector "out of the box"...

Wil je echter de protector vervangen op de S10/S10+, dan wordt een Samsung aangeraden... ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
henklbr schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 12:13:
[...]

Misschien toch eens beter de tekst lezen...

De S10e heeft ook een screen protector "out of the box"...

Wil je echter de protector vervangen op de S10/S10+, dan wordt een Samsung aangeraden... ;)
Hoi Henk. Welke Samsung screenprotector bedoel je precies? Ik heb net sinds twee weken mijn S10 terug van reparatie en het beeldscherm is vervangen. Ik heb de screenprotector erop laten zitten maar hij zit nu helemaal onder de krasjes. Echt bizar veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb trouwens thuis een lader met een usb uitgang max 2,4A en een QC3.0 uitgang. Nooit bij stil gestaan welke ik moet gebruiken want had ook gelezen QC alleen bij qualcomm chips pas nut heeft. Gek genoeg laadde mijn S10+ sneller op op deze poort. Dus het heeft wel nut om qc te gebruiken om sneller te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Swizzler24 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 12:18:
[...]

Hoi Henk. Welke Samsung screenprotector bedoel je precies? Ik heb net sinds twee weken mijn S10 terug van reparatie en het beeldscherm is vervangen. Ik heb de screenprotector erop laten zitten maar hij zit nu helemaal onder de krasjes. Echt bizar veel.
Beter ga je naar de mediamarkt en laat je een clearplex screen protector plaatsen met garantie op loslaten. Kost je 20 euro.
Vingerafdruk scanner werkt gewoon perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swizzler24
038Robijno schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 13:46:
[...]

Beter ga je naar de mediamarkt en laat je een clearplex screen protector plaatsen met garantie op loslaten. Kost je 20 euro.
Thnx voor de tip. Ga vanavond direct ff naar de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:04
Swizzler24 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 17:59:
[...]

Thnx voor de tip. Ga vanavond direct ff naar de MM.
Is dat bij iedere MM? Ik zie de service namelijk alleen bij MM Hoog Catharijne op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Pfff, 20 euro voor een screenprotector bij ballentent MM. Werd mij ook aangeboden, net zoals een basic case van 30 euro. Nee, dankje!

Maar ff serieus... Wat doen je allemaal met je foon? Echt nooit krassen gehad, ja ok... ooit van zand tussen een LED-cover. Maar gek genoeg zijn die krassen weer verdwenen na verloop van tijd. Gorillaglas kan zich dus weer fixen blijkbaar bij niet al te diepe krassen. En zelfs na een val op marmeren vloer bleef het display heel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:39
Ik ben momenteel in afwachting van mijn S10 in het groen.
Ik heb een bumper case besteld met een transparante achterkant.

Hoe zit dat nu precies met krassen?
Een collega van mij heeft een S8 gehad die onacceptabel veel krassen op het scherm verzamelde.

Zelf heb ik als laatste telefoons een Moto X Play en een Honor 9 gehad, zonder screenprotector en nooit krassen gehad op het scherm.

Is die iets wat je ook met de S10 kan doen of heeft deze echt een screen protector nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01:13
Loei123 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:53:

Is die iets wat je ook met de S10 kan doen of heeft deze echt een screen protector nodig?
Van fabriek af zit er een screenprotector op tegen krassen.
Tegen vallen is het niet beschermt dus met een goeie bumper zit je wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-06 08:49

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Loei123 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:53:
Ik ben momenteel in afwachting van mijn S10 in het groen.
Ik heb een bumper case besteld met een transparante achterkant.

Hoe zit dat nu precies met krassen?
Een collega van mij heeft een S8 gehad die onacceptabel veel krassen op het scherm verzamelde.

Zelf heb ik als laatste telefoons een Moto X Play en een Honor 9 gehad, zonder screenprotector en nooit krassen gehad op het scherm.

Ligt toch echt aan gebruik. Ik heb zelf ook nooit krassen. Nu een paar maanden in bezit van de S10+, zonder screenprotector en 0 krassen. Voor de S10+ had ik een S7 een aantal jaar, ook zonder screenprotector en ook 0 krassen.

Heb de UAG Monarch case voor de achterkant en die heeft ook een kleine verdikking om de randen zodat het scherm de tafel niet raakt als hij met het glas naar beneden ligt.

[ Voor 9% gewijzigd door Laidback Luc op 18-07-2019 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 21:26

Martinspire

Awesomeness

Laidback Luc schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 09:57:
[...]

Ligt toch echt aan gebruik. Ik heb zelf ook nooit krassen. Nu een paar maanden in bezit van de S10+, zonder screenprotector en 0 krassen. Voor de S10+ had ik een S7 een aantal jaar, ook zonder screenprotector en ook 0 krassen.

Heb de UAG Monarch case voor de achterkant en die heeft ook een kleine verdikking om de randen zodat het scherm de tafel niet raakt als hij met het glas naar beneden ligt.
Die Monarch is anders een behoorlijke case. Mag hopen dat ie daar inderdaad geen schade mee oploopt haha.

Hier gewoon een siliconen case van Samsung in het blauw. Niet dik, voelt lekker in de hand en maakt hem lekker veel grip hebben. Klein randje aan de zijkanten zodat ie niet met scherm op tafel ligt.

Verder nooit sleutels in mijn zakken en ik gooi er ook nergens mee. Dus ik heb hem nu een kleine 3 maanden en geen krassen of iets. Heb de standaard screenprotector er na een 2 weken afgehaald omdat ik merkte dat het toch niet nodig was. Verder voelt ie dan wat lekkerder aan imo. Fingerprint werkt ook iets sneller nu.

Ik heb al jaren geen screenprotector nodig zolang ik een beperkte case eromheen zet. Mijn toestellen gaan al jaren naar mijn ouders toe als ik een nieuwe aanschaf en ook daar gaat het krasvrij mee (al gebruiken die weer van die boek-cases). Ik zie het nut van screen protectors dan ook niet helemaal voor de meeste mensen. Tenzij je graag je sleutels bij je telefoon bewaard of met kleine kinderen zit. Om te krassen moet er toch echt iets scherps tegen het scherm aan komen, dus als je je afvraagt waarom je een kras hebt moet je niet de telefoon de schuld geven imo. Mijn ouders zie ik ook regelmatig tablets met schermen tegen elkaar of op tafel. Daar ligt gewoon stof/zand dus dat gaat krassen ja...

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 18-07-2019 10:55 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
[...]

Puur troep is al vaker voorbij gekomen nog maar niet te spreken over MM :( :(
Gewoon origineel Samsung werkt het best out of the box prima protector.

[ Voor 8% gewijzigd door pappaleone op 18-07-2019 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:04
pappaleone schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:35:
[...]

Puur troep is al vaker voorbij gekomen nog maar niet te spreken over MM :( :(
Gewoon origineel Samsung werkt het best out of the box prima protector.
Ik geloof je graag, maar als er iets is dat bij mij standaard fout gaat dan is het een screenprotector aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Bij mij ook! Plaats ik een protector zelf, gegarandeerd bubbeltjes. Laat 't daarom liever bij Cooblue doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Laatst online: 31-03 19:19
Kwakkel schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:44:
Bij mij ook! Plaats ik een protector zelf, gegarandeerd bubbeltjes. Laat 't daarom liever bij Cooblue doen :)
Wel wat ver rijden vanuit Zwolle.. die screen protector's zijn al niet goedkoop + brandstof kosten.

Daarom moet ik wel naar de mediamarkt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 23:05

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
330d schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 13:09:
Ik heb trouwens thuis een lader met een usb uitgang max 2,4A en een QC3.0 uitgang. Nooit bij stil gestaan welke ik moet gebruiken want had ook gelezen QC alleen bij qualcomm chips pas nut heeft. Gek genoeg laadde mijn S10+ sneller op op deze poort. Dus het heeft wel nut om qc te gebruiken om sneller te laden.
Quick Charge (QC) is een laadstandaard ontwikkeld door Qualcomm en werkt dus out-of-the-box bij de meeste Qualcomm chips. Het is voor andere (chip)fabrikanten echter ook gewoon mogelijk deze standaard de implementeren en dat heeft Samsung dan ook gedaan. De S7, S8, S9, S10 ondersteunen allemaal QC2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-03 07:02
Nu zag op Aliexpres een Dex apparaat voor mijn galaxy s10e:

https://nl.aliexpress.com...d94d6&transAbTest=ae803_4

Zijn jullie bekend met dit soort apparaten, is er een kans dat mijn batterij hierdoor minder wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-07 18:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Is er ook een optie om bepaalde apps toestemming te geven om toch een melding te geven als de functie "niet storen" is ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:35
ipje schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:20:
Is er ook een optie om bepaalde apps toestemming te geven om toch een melding te geven als de functie "niet storen" is ingeschakeld?
Off-topic, maar goed: Via App-info -> 'Meldingen' -> kies de melding die je altijd wil krijgen, en daar bij 'Niet storen negeren' het schuifje aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Bedankt voor de tip, zie nu inderdaad dat het in de verkeerde topic staat. Mijn excuses.
evdakker schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 15:34:
[...]

Off-topic, maar goed: Via App-info -> 'Meldingen' -> kies de melding die je altijd wil krijgen, en daar bij 'Niet storen negeren' het schuifje aanzetten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zojuist heb ik m'n Spigen Liquid Air binnen gekregen voor de S10e. Voelt erg robuust, 100 keer beter dan een Chinees ding van Aliexpress van 2 euro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swizzler24
[...]

Nog bedankt voor de tip. Heb hem gisteren laten plaatsen en hij zit als gegoten. Vingerafdruk scanner doet het perfect.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swizzler24
RekZ schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 13:54:
Zojuist heb ik m'n Spigen Liquid Air binnen gekregen voor de S10e. Voelt erg robuust, 100 keer beter dan een Chinees ding van Aliexpress van 2 euro.
Gefeliciteert. Ik heb hem ook maar dan voor de S10. De binnenkant van de case is echt nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:45
Sinds mijn S9 uitgerust was met een Spigen Liquid Air in combinatie met een Whitestone Dome de perfectie was heb ik zonder twijfelen dezelfde combinatie gekozen voor de S10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84

W84

Ik heb deze van Ali net binnen en het is gewoon een Spigen, maar dan zonder Spigen branding. Zelfde materiaal en afwerking. Top! :D

https://s.click.aliexpress.com/e/cXpfcKvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Anoniem: 1232798 schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 09:57:
... Ik heb gisteren echter de Galaxy s10e gekocht in de winkel en het lijkt er op dat op de S10e ook al standaard een protector zit.

Hebben andere s10e bezitters dit ook?
Je bedoelt dat plastic folietje? Dat is eerder gewoon zo'n folietje tegen schade tijdens transport (de telefoon was rondom helemaal beplakt, ook zijkanten en achterkant) dan dat het echt een screenprotector is. Ik heb hem er nog op zitten (toestel heb ik een week of 3) omdat ie er lekker strak op zit maar hij begint al aardig bekrast te raken.
Martiveen schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 10:06:
[...]

Jip. Alleen komen er wel snel krassen in.
Heb er nu een kras op en een soort van buts erin. Dus ben opzoek naar een nieuwe protector
Ik ben op zoek naar een protector van glas. Ben je toevallig al een goede tegengekomen? Van mijn Nokia 8 weet ik dat er veel zijn die moeite hebben met het afgeronde schermrandje en na 3 screenprotectors in amper 2 maanden heb ik de moed maar opgegeven. (na anderhalf jaar ziet het toestel er nog bijna als nieuw uit, dus blijkbaar was het ook niet erg nodig)

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-07 12:40
tERRiON schreef op maandag 29 juli 2019 @ 17:13:
[...]

Ik ben op zoek naar een protector van glas. Ben je toevallig al een goede tegengekomen? Van mijn Nokia 8 weet ik dat er veel zijn die moeite hebben met het afgeronde schermrandje en na 3 screenprotectors in amper 2 maanden heb ik de moed maar opgegeven. (na anderhalf jaar ziet het toestel er nog bijna als nieuw uit, dus blijkbaar was het ook niet erg nodig)
Whitestone dome glass. Moet met vloeistof en een lampje aangebracht worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Je bedoelt dat plastic folietje? Dat is eerder gewoon zo'n folietje tegen schade tijdens transport (de telefoon was rondom helemaal beplakt, ook zijkanten en achterkant) dan dat het echt een screenprotector is. Ik heb hem er nog op zitten (toestel heb ik een week of 3) omdat ie er lekker strak op zit maar hij begint al aardig bekrast te raken.
Volgens mij wordt er in de handleiding aangegeven dat het folie waar de telefoon mee geleverd wordt een screenprotector is en niet iets wat enkel voor bescherming tijdens transport is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Loei123 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 07:33:
[...]

Volgens mij wordt er in de handleiding aangegeven dat het folie waar de telefoon mee geleverd wordt een screenprotector is en niet iets wat enkel voor bescherming tijdens transport is.
Idd, ik snap ook niet waarom iederewn zo negatief is. Ik heb de mijne ook op laten zitten en heb tot nu toe nog geen enkel kras op de folie. Heb m ook nog maar paar weken misschien daardoor. Enige is dat die beetje te glad is en vingerafdruk werkt nog steeds niet goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
Dubrillion schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 07:27:
[...]

Whitestone dome glass. Moet met vloeistof en een lampje aangebracht worden
Thnx! Ga ik gelijk eens even naar kijken.
Loei123 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 07:33:
[...]

Volgens mij wordt er in de handleiding aangegeven dat ...
In de wat!? :+

Omdat ik het me niet kon voorstellen dat het velletje plastic echt als screenprotector doorgaat, heb ik de handleiding er zelf ook even op nageslagen. Deze meldt:
Uw apparaat wordt geleverd met een bevestigde screenprotector. Als u de screenprotector wilt vervangen, kunt u het beste een product van Samsung gebruiken voor betere vingerafdrukherkenning. (Galaxy S10+, S10; Of een screenprotector is bevestigd kan verschillen per regio.)
Hieruit maak ik op dat de S10e niet geleverd wordt met screenprotector en (dus) het velletje plastic niet veel meer is dan een folietje om transportschade e.d. te voorkomen. Dat neemt niet weg dat ie best aardig werk doet als beschermlaagje, begrijp me niet verkeerd.

blah

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Loei123
Hieruit maak ik op dat de S10e niet geleverd wordt met screenprotector en (dus) het velletje plastic niet veel meer is dan een folietje om transportschade e.d. te voorkomen. Dat neemt niet weg dat ie best aardig werk doet als beschermlaagje, begrijp me niet verkeerd.
"Uw apparaat wordt geleverd met een bevestigde screenprotector."

En daaruit haal jij dat hij niet geleverd wordt met een screenprotector? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:34
Loei123 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:31:
[...]

De S10e wordt daar niet in genoemd :+

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Loei123
demo31051987 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:36:
[...]

De S10e wordt daar niet in genoemd :+
Excuus, volgende keer iets verder lezen inderdaad.

Dat zou dan wel kunnen verklaren waarom het folie op een S10e makkelijk krast.
Mijn S10 heeft daar namelijk geen last van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-05 11:29
Loei123 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:40:
[...]

Excuus, volgende keer iets verder lezen inderdaad.

Dat zou dan wel kunnen verklaren waarom het folie op een S10e makkelijk krast.
Mijn S10 heeft daar namelijk geen last van.
Mijn vriendin heeft ook een S10e, daar zat een screenprotector op. Volgens mij wordt in het gequote stuk tekst gerefereerd naar S10 en S10+, omdat dat de toestellen zijn waarbij een screenprotector invloed heeft op de vingerafdrukscanner. De S10e heeft geen inscreen vingerafdrukscanner, dus daar maakt het niet uit welke je erop doet. Bij de S10 en S10+ wordt een Samsung aangeraden.

Dat is hoe ik de tekst lees.
Uw apparaat wordt geleverd met een bevestigde screenprotector. Als u de screenprotector wilt vervangen, kunt u het beste een product van Samsung gebruiken voor betere vingerafdrukherkenning. (Galaxy S10+, S10; Of een screenprotector is bevestigd kan verschillen per regio.)

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
Loei123 schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:31:
[...]

Lees even het hele citaat. Ik ben ervan uitgegaan dat het alleen om de S10 en S10+ ging omdat die beiden expliciet genoemd werden. En omdat ik al eerder dit bericht gelezen heb én het gegeven dat het (in mijn geval) snel krassen opgelopen heeft, ben ik ervan uitgegaan dat het slechts een folietje tegen transportschade was. Maar mijn citaat zou je ook anders kunnen lezen, dat klopt.

Op de Amerikaanse Samsung-pagina staat overigens wel vermeld dat de toestellen met screenprotector geleverd worden. Maar dat gaat dan weer over toestellen die in de VS geleverd worden en dat zegt weer weinig over de toestellen die hier geleverd worden.

Kort samengevat, het maakt me eigenlijk niet eens uit hoe het ding heet, die van mij is al aardig gehavend (hoewel ik altijd zuinig met mijn telefoons omga) dus hij gaat er z.s.m. af.

[ Voor 27% gewijzigd door tERRiON op 30-07-2019 09:49 ]

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
tERRiON schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 09:46:
[...]

Lees even het hele citaat. Ik ben ervan uitgegaan dat het alleen om de S10 en S10+ ging omdat die beiden expliciet genoemd werden. En omdat ik al eerder dit bericht gelezen heb én het gegeven dat het (in mijn geval) snel krassen opgelopen heeft, ben ik ervan uitgegaan dat het slechts een folietje tegen transportschade was. Maar mijn citaat zou je ook anders kunnen lezen, dat klopt.
Je hebt helemaal gelijk.
De S10e wordt expliciet niet genoemd, kan dus ook verklaren waarom hij snel krassen vertoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

De telefoons worden geleverd met een schermprotector. Als het transportbescherming was, zat er wel iets aan waarmee je hem er makkelijk af kunt halen en met stickers erop zodat je dat ook echt doet. Nee, dit is echt een protector, maar je hebt die natuurlijk in verschillende gradaties. Samsung verkoopt zelf ook nog beschermers en die kunnen beter zijn.

Ik doe het nu zelf zonder en merkte wel wat verbetering in snelheid/succes. Als je het niet nodig hebt (bv omdat je net als ik een case hebt die voorkomt dat je toestel met het glas op tafel ligt) dan zou ik hem eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Laatst online: 22:24
Gebruikt er iemand de AKG oordopjes die bij de S10 geleverd worden toevallig niet? Ik vind het hele fijne oordopjes, die itt alle andere wél blijven zitten, maar ik ben ze kwijt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:35
Bobmeister schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 20:19:
Gebruikt er iemand de AKG oordopjes die bij de S10 geleverd worden toevallig niet? Ik vind het hele fijne oordopjes, die itt alle andere wél blijven zitten, maar ik ben ze kwijt. :+
Ook los te koop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Zijn die van de S10 precies dezelfde als die van de S8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-07 11:19

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Mijn S10e komt vandaag binnen, ben alleen vergeten om naar hoesjes te kijken.
Ik gebruik al vele jaren de Rugged Armor van Spigen (die mijn telefoons al meerdere malen van de ondergang gered hebben :+), maar kon nooit een screenprotector plaatsen vanwege de gebogen schermen die mijn telefoons hadden.

Nu dus extra de S10e besteld zodat dit wél kan, maar nu twijfel ik welke ik moet nemen. Ik wil namelijk niet dat de screenprotector binnen 2 seconden van het scherm wordt gedrukt door het hoesje.

Iemand een aanrader?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Kuusj schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:11:
Mijn S10e komt vandaag binnen, ben alleen vergeten om naar hoesjes te kijken.
Ik gebruik al vele jaren de Rugged Armor van Spigen (die mijn telefoons al meerdere malen van de ondergang gered hebben :+), maar kon nooit een screenprotector plaatsen vanwege de gebogen schermen die mijn telefoons hadden.

Nu dus extra de S10e besteld zodat dit wél kan, maar nu twijfel ik welke ik moet nemen. Ik wil namelijk niet dat de screenprotector binnen 2 seconden van het scherm wordt gedrukt door het hoesje.

Iemand een aanrader?
Heb zelf: Spigen Liquid Crystal for Galaxy S10e crystal clear,zeer fijne case ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Maar heb je daar ook een screenprotector bij gekocht? Ik had die case namelijk ook op het oog als alternatief voor de Rugged Armor maar ben niet helemaal zeker of ik de 'naakte' look na 10 jaar dichte cases leuk ga vinden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albert020
Kuusj schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:24:
[...]

Maar heb je daar ook een screenprotector bij gekocht? Ik had die case namelijk ook op het oog als alternatief voor de Rugged Armor maar ben niet helemaal zeker of ik de 'naakte' look na 10 jaar dichte cases leuk ga vinden :+
Als je een non naked case wil zou ik de Spigen Liquid Air nemen, deze heeft ook bijna geen schermranden.

P.S. Gebruik zelf ook een screenprotector, die van MM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Albert020 schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:30:
[...]

Als je een non naked case wil zou ik de Spigen Liquid Air nemen, deze heeft ook bijna geen schermranden.

P.S. Gebruik zelf ook een screenprotector, die van MM
Top, ik bestel ze alletwee gewoon :+
Screenprotector twijfel ik nu over. De case friendly van Panzerglass lijkt interessant maar ik lees bij reviews op de site van Mediamarkt dat het ding ook niet geweldig is. Hem zelf erop zetten is een kunstje wat ik bij een hoop telefoons mag doen in mijn omgeving omdat ik het zo precies en zonder bubbels kan, maar om de een of andere reden ben ik daar bij deze telefoon wat banger voor. Dan is 26,- toch erg zonde geld.

Misschien maar even naar de Mediamarkt rijden morgen en kijken wat ze daar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Mijn pakjes van AliExpress zijn binnen... Een transparante case, die op zich wel ok is.
Maar omdat ik zo lang moest wachten had ik in de tussentijd al een Spigen case gekocht... die transparante is nu dus overbodig, omdat de Spigen kwalitatief beter aanvoelt.

Ook een glazen screenprotector ontvangen, maar ik weet niet of ik die er lang op laat. Je ziet duidelijk een plaat op m'n scherm liggen en m'n telefoon voelt daardoor een beetje cheap aan.

Al met al is goedkoop dus duurkoop. 2 dingen ontvangen die ik waarschijnlijk beide niet ga gebruiken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrE911
Ik heb het al gezegd en blijf het maar herhalen. Spigen Liquid Air in combinatie met Whitestonedome. Kost wat maar beter wordt het echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

FrE911 schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 22:56:
Ik heb het al gezegd en blijf het maar herhalen. Spigen Liquid Air in combinatie met Whitestonedome. Kost wat maar beter wordt het echt niet :)
Voor die prijs kun je net zo goed voor de silicone case van Samsung zelf gaan: https://www.smartphonehoe...one-cover-galaxy-s10.html

Heb je meteen meer keuze uit kleuren, staat er gewoon Samsung op de achterkant, grotere uitsparing aan de onderkant (minder gekloot met kabels) en de knoppen aan de zijkant sluiten perfect aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W84

W84

Die silicone case van Samsung is troep. Na korte tijd voelt het heel vies plakkerig aan, het scheurt heel snel (hoekjes) en je krijgt 't bijna niet in of uit je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
Ik heb zelf een mooie bumpercase met transparante achterkant kunnen scoren op Ebay.
Boven en onder zijn de randen wat hoger zodat je hem met het scherm naar beneden op tafel kunt leggen zonder dat het scherm de tafel raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Martinspire schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 23:50:
[...]

Voor die prijs kun je net zo goed voor de silicone case van Samsung zelf gaan: https://www.smartphonehoe...one-cover-galaxy-s10.html

Heb je meteen meer keuze uit kleuren, staat er gewoon Samsung op de achterkant, grotere uitsparing aan de onderkant (minder gekloot met kabels) en de knoppen aan de zijkant sluiten perfect aan.
Die Spigen is zoveel keer beter dan die Samsung cover en ik herken de punten trouwens helemaal niet.

Bekijk hier de foto's maar: https://www.spigen.com/products/galaxy-s10-case-liquid-air

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

W84 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 00:09:
Die silicone case van Samsung is troep. Na korte tijd voelt het heel vies plakkerig aan, het scheurt heel snel (hoekjes) en je krijgt 't bijna niet in of uit je broekzak.
plakkerig? Nergens last van hier en hij zit er al een 3 maanden op. Ik denk dat je iets in je broekzat had wat hem plakkerig heeft gemaakt. Siliconen doet dat niet zelf.
Verder moet je vrij lomp zijn om hem ook te laten scheuren, dus ik denk dat je mishandeling verward met slecht product. Dan moet je er zo'n betonnen case omheen doen :X
Ik heb over het algemeen vrij vette handen, maar zelfs daarmee voelt ie niet raar aan.
FrE911 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 09:02:
[...]

Die Spigen is zoveel keer beter dan die Samsung cover en ik herken de punten trouwens helemaal niet.

Bekijk hier de foto's maar: https://www.spigen.com/products/galaxy-s10-case-liquid-air
Mja ik kon hem al wel vinden, maar hou gewoon niet van dat saaie zwart.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2019 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Wacht maar, komt vanzelf wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

W84 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 15:33:
Wacht maar, komt vanzelf wel. ;)
Met deze plakzomer heb ik er nog geen last van, dus wat moet er in hemelsnaam gebeuren wil het fout gaan? Ik lees er ook verder nergens dezelfde problemen over...

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2019 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Martinspire schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 22:42:
[...]

Met deze plakzomer heb ik er nog geen last van, dus wat moet er in hemelsnaam gebeuren wil het fout gaan? Ik lees er ook verder nergens dezelfde problemen over...
Het materiaal wordt aangetast op een geven moment en het slijt gewoon snel. Ik had er ook eentje voor de S8 en dit is niet mijn foto, maar in nog geen half jaar tijd krijg je ook dit:

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/images/member/original/1Ev0wy3qUbHOqdJ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

W84 schreef op vrijdag 9 augustus 2019 @ 23:03:
[...]

Het materiaal wordt aangetast op een geven moment en het slijt gewoon snel. Ik had er ook eentje voor de S8 en dit is niet mijn foto, maar in nog geen half jaar tijd krijg je ook dit:

[Afbeelding]
Dan zou ik toch al wel wat moeten zien. Sowieso ziet het materiaal er nu anders uit en ook de binnenkant is nu geen stof meer. Het lijkt me dat Samsung ook problemen moet hebben gezien en daar nu verbeteringen op toepast.

Mijn hoeken zijn nog helemaal pico bello. Maar goed, ik ben dan ook gewoon zuinig op een toestel ;)
Bij de S7 heb ik ook nog eens een hoesje gehad en die had ik ook vrij snel vervangen door wat anders, maar bij deze viel het me al meteen mee. Materiaal voelt goed aan en tot op heden dus nog geen problemen.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 09-08-2019 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Zo'n fratsen ga je met die Spigen niet voor hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob G
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-01 22:14
Ik heb zowel de Spigen Thin Fit als de Liquid Air gebruikt.

De Thin Fit vond ik te glad en aan de zijden ten opzichte van het scherm te laag.
De Liquid Air is voldoende ruw en aan de zijden voldoende hoog, maar vind ik toch wat je dik (voegt ca. 4 mm breedte toe, bij de Thin Fit was dit maar 2 mm).

Kent iemand een case met de dikte van de Thin Fit, en de hoogte van de liquid air?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vailen
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-05 16:04

Vailen

Shit happens

Ik heb deze besteld (Gear4 Piccadilly) omdat hij goed uit heel veel testen komt
https://www.bol.com/nl/p/...PyvxNih1QfYMaAs8gEALw_wcB

Twitch | Youtube | GameRig: Lenovo Legion 5i | i7-14650HX | RTX 4070 | 16Gb | 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Heb een nieuwe usb lader gekocht met ondersteuning voor usb-c pd max 60w met een usb-c naar usb-c kabel eveneens max 60w. Probeerde de s10+ te laden en toen via de gewone usb poort met ondersteuning van qc 2.0/3.0 met een max 3a kabel. Gek genoeg gaf de toestel even snelle oplaadtijd aan. Heb even wat gegoogeld maar snapt er geen bal meer van. Van watt tot naar ampere. Gelukkig heb ik de nieuwe lader min of meer aangeschaft met een beetje voorbereiding voor in de toekomst en de switch te kunnen opladen middels pd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Is een mooie bescherming, maar erg glad en daarom netjes opgepoetst en retour gestuurd.
Vailen schreef op woensdag 14 augustus 2019 @ 11:25:
Ik heb deze besteld (Gear4 Piccadilly) omdat hij goed uit heel veel testen komt
https://www.bol.com/nl/p/...PyvxNih1QfYMaAs8gEALw_wcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:42
Ik heb deze besteld. Een van de eerste hits bij AliExpress. Lijm, uv lampje en screenprotector. Heeft goede recensies.

€ 1,74 29%OFF | UV Gehard Glas Voor Samsung Galaxy S10 S9 S8 Plus Note 9 8 100D Volledige Liquid Screen Protector Voor Samsung s8 S9 S7 Rand Glas
https://s.click.aliexpress.com/e/cEuQiOtK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-07 12:12
330d schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 04:09:
Heb een nieuwe usb lader gekocht met ondersteuning voor usb-c pd max 60w met een usb-c naar usb-c kabel eveneens max 60w. Probeerde de s10+ te laden en toen via de gewone usb poort met ondersteuning van qc 2.0/3.0 met een max 3a kabel. Gek genoeg gaf de toestel even snelle oplaadtijd aan. Heb even wat gegoogeld maar snapt er geen bal meer van. Van watt tot naar ampere. Gelukkig heb ik de nieuwe lader min of meer aangeschaft met een beetje voorbereiding voor in de toekomst en de switch te kunnen opladen middels pd.
Die PD-laders zijn leuk, maar dan moet je toestel nog wel het protocol/specificatie ondersteunen. Quick Charge valt volgens mij niet onder de PowerDelivery specificatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
De galaxy s10(+) Jan maar een aantal watt aan. Je kan er een kopen van 100 watt maar het snelladen zal er niet sneller op worden.

Misschien als er in de toekomst een update uitgevoerd uitkomt dat het verhoogd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madnessy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-07 16:18
Rohit schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:09:
Ik heb een vaag probleem met Bixby Routines.

Ik heb een routine aangemaakt voor als ik de auto in ga en hij verbindt met mijn carkit dat er een aantal zaken aangaan. Nu is die op een of andere manier van mijn carkit naar de carkit van mijn broertjes auto gesprongen, omdat ik daar een tijdje geleden een verbinding mee heb gemaakt. Ik heb zijn carkit al uit mijn apparaten verwijderd maar telkens wanneer ik een nieuwe routine aanmaak en zeg ALS > Rijden, dan pakt hij meteen weer zijn carkit terwijl die nergens meer bij bluetooth apparaten bij staat.. Ik kan mijn carkit niet meer kiezen...

[...]

Lijkt me sterk dat een druk bovenaan jou vinger scant en ontgrendeld. Scanner zit onderaan dus dat is onmogelijk. Heb je een wearable die gekoppeld is aan smartlock voor het automatisch ontgrendelen ofzo? Of sowieso al Smart lock ingesteld zodat hij ontgrendeld? Want automatisch ontgrendelen ergens op het scherm kan niet tenzij je dat heb ingesteld. Anders terug gaan naar de winkel en hem er daar vanaf trekken? Misschien plaatsen ze wel een nieuwe.
uhm geen druk op het scherm , maar elke vorm van druk op de vingerafdruk scanner werd geaccepteerd als valide vingerafdruk. aka over je arm wrijven unlockte het toestel al. Helaas was de winkel gesloten waar ik hem heb laten plaatsen (lokale mobiele toko). Ben maar naar de mm gegaan om daar eentje op maat te laten maken.
Zijn er mensen die wel positieve ervaringen hebben met glazen protectors ? (de panzerglass heb ik wel geteld 3 dagen erop gehad en daarna heb ik die ook weer weg gedaan ivm de vingerafdrukscanner die bagger werkte)
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste