Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Ik heb net voor het eerst in twee weken niet de Buds gebruikt maar mijn oude bekabelde Shure SE215 setje. Deze kocht ik in 2012 voor 99 Euro. Ongelofelijk hoeveel beter de geluidskwaliteit én fit/comfort is van de Shures zeg. De Buds zijn qua gebruiksgemak wel aardig bedacht, maar halen het qua kwaliteit bij verre niet bij een in-ear setje van meer dan 7 jaar oud. Eigenlijk best slecht als je er over nadenkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Skv schreef op zondag 21 april 2019 @ 13:23:
Ik heb net voor het eerst in twee weken niet de Buds gebruikt maar mijn oude bekabelde Shure SE215 setje. Deze kocht ik in 2012 voor 99 Euro. Ongelofelijk hoeveel beter de geluidskwaliteit én fit/comfort is van de Shures zeg. De Buds zijn qua gebruiksgemak wel aardig bedacht, maar halen het qua kwaliteit bij verre niet bij een in-ear setje van meer dan 7 jaar oud. Eigenlijk best slecht als je er over nadenkt.
Tja die Shure heeft meer ruimte voor speakers, de buds moet inleveren voor batterij en microfoon. Best wel goed eigenlijk als je er over nadenkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

J-r0en schreef op zondag 21 april 2019 @ 14:25:
[...]

Tja die Shure heeft meer ruimte voor speakers, de buds moet inleveren voor batterij en microfoon. Best wel goed eigenlijk als je er over nadenkt.
Klopt. Maar de Buds zijn ook een flink stuk groter..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanntje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-02 10:01
Een origineel Samsung hoesje gekocht (Clear Case) bij de MediaMarkt en ontzettend tevreden ermee. Hij zit ZEER strak om de telefoon, strakker dan de exact dezelfde case voor de S8+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Zojuist de functie Zoek mijn oortjes geprobeerd.....beetje tegenvaller. Een mus maakt meer geluid.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:31
Hoe laat je de Buds automatisch (Spotify) muziek stoppen bij het uithalen van een van de oortjes?

Ik dacht dat dit in het begin wel werkte maar nu niet meer? Ik heb niets aangepast naar mijn idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Kappade schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:51:
Hoe laat je de Buds automatisch (Spotify) muziek stoppen bij het uithalen van een van de oortjes?

Ik dacht dat dit in het begin wel werkte maar nu niet meer? Ik heb niets aangepast naar mijn idee
Bij mij gaat het automatisch uit als ik de oortjes uit mijn oor haal. Misschien de Buds een keer resetten via de wearables app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:31
Bij mij dus eerst ook ......maar nu niet meer.

Zojuist opnieuw gekoppeld na een reset maar nog steeds niet. Ik hoor overigens wel gewoon het 'indoen' geluidje als ik hem indoe, bij zowel rechts als links. Dus de sensor lijkt wel mijn oor 'te zien'..

Kan ook niets in de opties/help/info vinden; alsof deze functie er niet inzit. Maar heb het gehad en zoals jij zegt; jij hebt het nu zelfs..

Apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Kappade schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:51:

Hij stopt bij mij alleen als ik beide oortjes uit mijn oren haal. Als ik er 1 uit haal speelt de tweede in mijn oor gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
AlxRoelofs schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 22:22:
[...]
27 maart goedgekeurd, maar nog geen levering helaas.
Gisteren (23-04-19) dan eindelijk bericht. Vandaag zou PostNL voor de deur moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
AlxRoelofs schreef op woensdag 24 april 2019 @ 09:13:
[...]

Gisteren (23-04-19) dan eindelijk bericht. Vandaag zou PostNL voor de deur moeten staan.
Vandaag ontvangen! Eerste indruk is positief. Lijkt toch een kleine verbetering tegenover mijn iconx 2018 die ik al tof vond, ben blij. Nu hopelijk ook eindelijk geen battery drain bij niet-gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:55
Ik wil graag de S10 gaan gebruiken icm een Spigen Liquid Crystal hoesje. Dit om de telefoon er zo "normaal" mogelijk uit te laten zien.

Echter heb ik ook zo'n magneet telefoonhouder in mijn auto, waarbij je de magneet dus aan je telefoon moet plakken of achter je hoesje moet plaatsen. Echter ziet dit er totaal niet uit met een Clear hoesje :)

Is er hier een soort van oplossing voor of moet je dan toch gewoon maar een ondoorzichtig hoesje nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:44
Kalloewase schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:38:
Ik wil graag de S10 gaan gebruiken icm een Spigen Liquid Crystal hoesje. Dit om de telefoon er zo "normaal" mogelijk uit te laten zien.

Echter heb ik ook zo'n magneet telefoonhouder in mijn auto, waarbij je de magneet dus aan je telefoon moet plakken of achter je hoesje moet plaatsen. Echter ziet dit er totaal niet uit met een Clear hoesje :)

Is er hier een soort van oplossing voor of moet je dan toch gewoon maar een ondoorzichtig hoesje nemen :+
Misschien bestaat er wel een niet zichtbare magneet die het probleem voor je oplost!! :P OF misschien kan je zo'n ding gebruiken,

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Kalloewase schreef op woensdag 24 april 2019 @ 16:38:

Een andere houder is denk ik de beste oplossing. Als je het metalen plaatje op je telefoon plaatst zal wireless charging en nfc waarschijnlijk niet meer goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Ik leg mijn S10 s nachts op mijn nachtkastje op mijn wireless Charger van de IKEA. Hij laadt prima op, maar het valt me op dat de telefoon s ochtends behoorlijk warm is. De lader heeft geen fast charge.

Is het normaal dat de telefoon s ochtends warm is? Kan dit tot problemen leiden met de batterij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Skv schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:02:
Ik leg mijn S10 s nachts op mijn nachtkastje op mijn wireless Charger van de IKEA. Hij laadt prima op, maar het valt me op dat de telefoon s ochtends behoorlijk warm is. De lader heeft geen fast charge.

Is het normaal dat de telefoon s ochtends warm is? Kan dit tot problemen leiden met de batterij?
Misschien omdat je een "niet officiële" Qi-charger gebruikt: Ikea ipv een originele Samsung?

Ik laad mijn S10+ op op de "Duo charger" van Samsung: nergens last van...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:21
Wie gebruikt er inmiddels een draadloos lader welke ook door een silliconen hoesje gaat (het officiële samsung-hoesje).
Liefst ook stand i.p.v. Plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:58
pitchdown schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:41:
Wie gebruikt er inmiddels een draadloos lader welke ook door een silliconen hoesje gaat (het officiële samsung-hoesje).
Ik gebruik het lederen hoesje, wat volgens mij dikker zal zijn.
Geen problemen voor fast wireless charging, niet al liggend en niet als staand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:21
Hakki schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:56:
[...]

Ik gebruik het lederen hoesje, wat volgens mij dikker zal zijn.
Geen problemen voor fast wireless charging, niet al liggend en niet als staand.
Ok, en welke lader is het beste geschikt als stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:58
Ik heb enkel de Samsung originele laders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

pitchdown schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:41:
Ik heb meerdere draadloze laders en ze werken allemaal met mijn hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

pitchdown schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:35:
[...]

Ok, en welke lader is het beste geschikt als stand?
Ik heb deze
https://www.belsimpel.nl/...BmOcRoCphIQAvD_BwE&cntd=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Skv schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:02:

Wireless charging heeft over het algemeen als nadeel dat er veel warmte bij komt kijken en er een lager rendement wordt behaald. Het is dus normaal dat het toestel warmer wordt. Als dit veel warmer is dan normaal opladen dan kan dat effect hebben op de levensduur van de batterij. Warmte en aan de oplader laten hangen nadat het toestel 100% heeft bereikt zijn de twee grootste factoren voor degradatie van de batterij(tot 80% opladen en gebruiken tot 20% is normaal de meest economische manier om de batterij gezond te houden.). Het beste voor de batterij bij de s10 is dus aan de stekker opladen en dan fast charging uitzetten.

Hoesjes van Samsung hebben ook de waarschuwing erbij dat het hoesje beter verwijdert kan worden bij wireless charging. Dit is ivm de hitte die kan vrijkomen. Er zijn echter wat berichten die stellen dat een samsung batterij bij normaal gebruik maar 5% van zijn capaciteit zou moeten verliezen. Echter zal dat bij aan de lader laten tot 100% zijn en aan de lader leggen vanaf 15% waar de gebruiker een waarschuwing krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Brandtair schreef op donderdag 25 april 2019 @ 17:56:
[...]

Wireless charging heeft over het algemeen als nadeel dat er veel warmte bij komt kijken en er een lager rendement wordt behaald. Het is dus normaal dat het toestel warmer wordt. Als dit veel warmer is dan normaal opladen dan kan dat effect hebben op de levensduur van de batterij. Warmte en aan de oplader laten hangen nadat het toestel 100% heeft bereikt zijn de twee grootste factoren voor degradatie van de batterij(tot 80% opladen en gebruiken tot 20% is normaal de meest economische manier om de batterij gezond te houden.). Het beste voor de batterij bij de s10 is dus aan de stekker opladen en dan fast charging uitzetten.

Hoesjes van Samsung hebben ook de waarschuwing erbij dat het hoesje beter verwijdert kan worden bij wireless charging. Dit is ivm de hitte die kan vrijkomen. Er zijn echter wat berichten die stellen dat een samsung batterij bij normaal gebruik maar 5% van zijn capaciteit zou moeten verliezen. Echter zal dat bij aan de lader laten tot 100% zijn en aan de lader leggen vanaf 15% waar de gebruiker een waarschuwing krijgt.
En daarbij, gebruik de originele draadloze laders van Samsung. Daarin zit een fan verwerkt voor de koeling. Geen verhitting meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:31
Vandaag de Galaxy Buds gehaald. Mooi ding, mooi geluid, leuke features. Maar één ding viel mij op, het volume/geluid vond ik best zacht vergeleken met de Airpods of de meegeleverde AKG oordopjes.

Ik heb even zitten experimenteren en ik had daarvoor een (stomme) oplossing. Blijkbaar heb je twee volumes. Van de telefoon en van de buds zelf. Die van de buds stond niet op zijn max. Dit moest je instellen bij de Galaxy Wear app, onder Touch instellingen. Kies bij de linker of rechter oor de functie om je volume van je buds omhoog te zetten en doe dit ook. Nu heb je een veel hoger geluid terwijl de volume op je telefoon op 50% staat.

Dit vind ik best een rare move van Samsung. Volgens mij hebben veel van de buyers hierdoor de buds ook terug gebracht. Why Samsung?

In ieder geval een mooi ding. Ben er blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:23
Zorian schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:17:
Voor de mensen die het interessant vinden, een foto van hoe de prism white er uit ziet met een ESR Mimic SkyFire Gem case:

[Afbeelding]

[...]

Link naar case: https://www.amazon.de/ESR...sr=8-5&keywords=ESR+mimic
Ben je nog steeds tevreden met je case? Ik zit nu serieus te overwegen om deze te halen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 15:53

Zorian

What the fox?

Topicstarter
RobinNL schreef op donderdag 25 april 2019 @ 21:00:
[...]

Ben je nog steeds tevreden met je case? Ik zit nu serieus te overwegen om deze te halen.
Jazeker, nog steeds erg mooi en hij ligt prima in de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:50
Klopt het dat er al een screenprotector op zit? En dat daar garantie op zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Zapato schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:52:
Screenprotector zit er op maar of daar garantie op zit betwijfel ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:26
Zapato schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:52:
Garantie op de screenprotector? Nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:18
Hier gewoon de draadloze lader op langzaam gezet dan ook geen oververhitting en avonds laad hij rustig aan op en als ik wakker ben is die 100% (originele van Samsung)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
Rohit schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:13:
Hier gewoon de draadloze lader op langzaam gezet dan ook geen oververhitting en avonds laad hij rustig aan op en als ik wakker ben is die 100% (originele van Samsung)
cc: @Skv

En dat niet alleen:

In de originele Samsung Qi-lader zit ook een beveiliging in dat, als je toestel 100% opgeladen is, deze niet meer "door laadt": de LED gaat op "groen"... (je toestel geeft als het ware een seintje aan de oplader dat ie "vol" is)

Daarom worden dus "originele" accessoires geadviseerd...

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

henklbr schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:30:
[...]

cc: @Skv

En dat niet alleen:

In de originele Samsung Qi-lader zit ook een beveiliging in dat, als je toestel 100% opgeladen is, deze niet meer "door laadt": de LED gaat op "groen"... (je toestel geeft als het ware een seintje aan de oplader dat ie "vol" is)

Daarom worden dus "originele" accessoires geadviseerd...
Volgens mij heeft de Ikea lader dat ook. Als de telefoon vol zit gaat het lampje bij het laaddeel waarop de telefoon ligt knipperen.

Het is deze:
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50308318/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
pappaleone schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 09:56:
[...]

Screenprotector zit er op maar of daar garantie op zit betwijfel ik.
Wanneer die er niet goed op zit vanuit het doosje of als er bubbels ontstaan binnen 90 dagen na aankoop wordt hij vervangen. Dus altijd kassabon meenemen naar service partner, center

[ Voor 16% gewijzigd door DiMacho op 26-04-2019 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:30
Bericht verwijderd, moest in ander topic !

[ Voor 115% gewijzigd door Albert020 op 26-04-2019 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Skv schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 10:50:
[...]

Volgens mij heeft de Ikea lader dat ook. Als de telefoon vol zit gaat het lampje bij het laaddeel waarop de telefoon ligt knipperen.

Het is deze:
https://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50308318/
Ik weet niet wat voor spul er in die Ikea lader zit, maar de brandweer waarschuwt al jaren voor Chinese goedkope rotzooi. Is dè oorzaak van een groot deel van de woningbranden.

Noot: ook die van Samsung wordt in lage lonen landen gemaakt, maar daarbij worden wel betere onderdelen gebruikt.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
wvexeltweakers schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 20:40:
[...]

Ik weet niet wat voor spul er in die Ikea lader zit, maar de brandweer waarschuwt al jaren voor Chinese goedkope rotzooi. Is dè oorzaak van een groot deel van de woningbranden.

Noot: ook die van Samsung wordt in lage lonen landen gemaakt, maar daarbij worden wel betere onderdelen gebruikt.
Aangezien Ikea Scandinavisch is, verkocht wordt in Nederland en daarmee moet voldoen aan de nodige eisen mag je er toch wel vanuit gaan dat het enigzins kwaliteit is. Althans dat is mijn beredenatie.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
l3art schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 20:56:
[...]

Aangezien Ikea Scandinavisch is, verkocht wordt in Nederland en daarmee moet voldoen aan de nodige eisen mag je er toch wel vanuit gaan dat het enigzins kwaliteit is. Althans dat is mijn beredenatie.
Het is gemaakt van hout zie ik. Slechte geleider van warmte. Vaak zijn ikea producten gemaakt voor iphones, die veel tragen laden dan een Samsung. Waarbij dus minder hitte is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skv

Skv

DiMacho schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 23:08:
[...]

Het is gemaakt van hout zie ik. Slechte geleider van warmte. Vaak zijn ikea producten gemaakt voor iphones, die veel tragen laden dan een Samsung. Waarbij dus minder hitte is.
Is niet gemaakt van hout hoor. Plastic. Met drie laadpanelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

wvexeltweakers schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 20:40:
[...]

Goedkoop? Ik vind 65 euro niet heel goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
DiMacho schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 23:08:
[...]

Maar het toestel wordt opgeladen met wat de lader maximaal kan leveren. Dus als het warm wordt zal dat binnen de specificaties moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Skv schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 23:27:
[...]

Goedkoop? Ik vind 65 euro niet heel goedkoop
Ik zeg ook niet dat die van Ikea goedkoop zijn. Daarbij zegt een hoge verkoopprijs weinig tot niets over de kwaliteit van gebruikte onderdelen.

Het concept spreekt me wel aan. Geen aparte losse lader maar geïntegreerd in een meubelstuk.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
l3art schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 23:49:
[...]

Maar het toestel wordt opgeladen met wat de lader maximaal kan leveren. Dus als het warm wordt zal dat binnen de specificaties moeten zijn.
Je toestel is gemaakt om opgeladen te worden met een lader (draadloos) van de zelfde fabrikant. Daarom zit er ook een fan in de originele laders. Die zorgt er voor dat het toestel niet oververhit. Al het andere laadspul is van een derde partij. Heb je schade aan je toestel door het laden met een laden van een derde partij, heb je geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
DiMacho schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 12:49:
[...]

Je toestel is gemaakt om opgeladen te worden met een lader (draadloos) van de zelfde fabrikant. Daarom zit er ook een fan in de originele laders. Die zorgt er voor dat het toestel niet oververhit. Al het andere laadspul is van een derde partij. Heb je schade aan je toestel door het laden met een laden van een derde partij, heb je geen garantie.
Dat zal wel zo zijn ja. Echter als er geen gebruik wordt gemaakt van fast charging (daarom zal er ook een fan inzitten omdat dat keer warmte produceert), wat de Ikea lader niet ondersteund dacht ik, zal de warmte productie ook meevallen. Anders had elke draadlozelader wel een fan gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

l3art schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 13:29:
[...]

Dat zal wel zo zijn ja. Echter als er geen gebruik wordt gemaakt van fast charging (daarom zal er ook een fan inzitten omdat dat keer warmte produceert), wat de Ikea lader niet ondersteund dacht ik, zal de warmte productie ook meevallen. Anders had elke draadlozelader wel een fan gehad.
Correct. Heeft geen fast charge. De hitte is ook niet enorm, maar hij is wel warm s ochtends vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Heb mn buds ontvangen door gebruik te maken van de promotie. Tot nu toe erg tevreden. De buds zitten goed en comfortabel, geluid is prima en luid genoeg. Verwacht geen koptelefoonkwaliteit met super geweldige sounds want het blijven kleine draadloze doppen. Maar het klinkt zeker goed voor je filmpjes en muziek etc.

Of ik er 150eu voor zou neerleggen, dat dan weer niet want ik vind het duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Van het weekend mijn S10e in gebruik genomen maar nu vraag ik me iets af, over het scherm zit nog een plasticje wat mij erg aandoet als een screenprotector, ik had echter begrepen dat enkel de S10 en + met een screenprotector voorgeïnstalleerd geleverd werden? Is wat er op de S10e zit nu een bruikbare screenprotector of moet ik deze door iets anders vervangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
LordLynx schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 10:53:
Van het weekend mijn S10e in gebruik genomen maar nu vraag ik me iets af, over het scherm zit nog een plasticje wat mij erg aandoet als een screenprotector, ik had echter begrepen dat enkel de S10 en + met een screenprotector voorgeïnstalleerd geleverd werden? Is wat er op de S10e zit nu een bruikbare screenprotector of moet ik deze door iets anders vervangen?
Dat is idd een screenprotector. Standaard op elke 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Vandaag de Spigen Thin Fit voor mijn S10 binnen gekregen en ik ben positief verrast. Hij sluit heel mooi aan en heeft prima grip.

Ik hoop dat hij zo strak om de telefoon blijft zitten. Hiervoor altijd hoesjes van Aliexpress gebruikt en die sluiten na verloop van tijd toch wat minder mooi aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skv

Skv

Ik heb een USB-C to HDMI-kabel besteld. Want ik heb ontdekt dat ik mijn Amazon Prime videos vanaf mijn telefoon niet kan casten met mijn Chromecast. Als ik Samsung Smart View gebruik om de film te casten naar de Chromecast dan blijft het beeld zwart (er is wel geluid).

Zou dit wel werken met een kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
DiMacho schreef op dinsdag 30 april 2019 @ 14:17:
[...]

Dat is idd een screenprotector. Standaard op elke 10.
Bedankt. Had al een ultimate shield besteld maar die laat ik dan nog maar even in de kast liggen. Vind de protector die op de telefoon zit ook eigenlijk fijner aanvoelen dan de ultimate shields die ik tot nu toe altijd gebruikt heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Skv schreef op woensdag 1 mei 2019 @ 17:20:
Ik heb een USB-C to HDMI-kabel besteld. Want ik heb ontdekt dat ik mijn Amazon Prime videos vanaf mijn telefoon niet kan casten met mijn Chromecast. Als ik Samsung Smart View gebruik om de film te casten naar de Chromecast dan blijft het beeld zwart (er is wel geluid).

Zou dit wel werken met een kabel?
Laat even weten of het met USB-C to HDMI werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:01
Albert020 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:49:
[...]

Ik heb zo'n kabel al geprobeerd en dat werkt.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Albert020 schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 22:49:
[...]

Heb de kabel gekocht bij AliExpress, dus duurt nog even voor ik het kan testen. De reactie boven deze post stemt me al wel positief :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HensAanDek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 12:48
Skv schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 10:08:
[...]

Heb de kabel gekocht bij AliExpress, dus duurt nog even voor ik het kan testen. De reactie boven deze post stemt me al wel positief :-)
Mij lukte dit ook met een usb-c naar VGA kabel. De telefoon start dan wel Samsung Dex op, maar dat werkte bij mij ook prima om iets te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Kabel 1 is binnen. Per ongeluk micro-USB naar HDMI besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:49
Skv schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 14:54:
Kabel 1 is binnen. Per ongeluk micro-USB naar HDMI besteld.
Werkt het standaard "USB-C > Micro-USB"-verloopje niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

CappieL schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:11:
[...]

Die heb ik niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Heb je die niet bij je telefoon gekregen? Bij mijn Plus zat die bij de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundwave070
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2021
Voor iedereen die de Galaxy Buds heeft: Raak je oplader niet kwijt!
Mijn oplader is tijdens een tripje kwijtgeraakt of gestolen (geen idee). Ik probeer nu al en week informatie te krijgen over hoe ik een vervangende oplader kan krijgen en krijg nu via Facebook Messenger van Samsung te horen dat ze die dingen niet los verkopen en ik mijn oortjes kan aanbieden bij een service center ter reparatie (???) en dat ik dan en prijsopgave krijg en vervolgens mijn oortjes weer (of nieuwe) met een oplader ontvang. Oftewel, ik moet op de gok naar een andere stad om daar vervolgens misschien wel te horen, dat ik niks krijg/nergens recht op heb.
Belachelijk dat er geen losse delen verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
soundwave070 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:56:
Mijn oplader is tijdens een tripje kwijtgeraakt of gestolen (geen idee). Ik probeer nu al en week informatie te krijgen over hoe ik een vervangende oplader kan krijgen en krijg nu via Facebook Messenger van Samsung te horen dat ze die dingen niet los verkopen en ik mijn oortjes kan aanbieden bij een service center ter reparatie (???) en dat ik dan en prijsopgave krijg en vervolgens mijn oortjes weer (of nieuwe) met een oplader ontvang. Oftewel, ik moet op de gok naar een andere stad om daar vervolgens misschien wel te horen, dat ik niks krijg/nergens recht op heb.
Heb je het nou over de carrying case of de laadkabel?

Carrying case is idd als repair bij een service punt te krijgen. Betaal je uiteraard voor. Het is niet de fabrikant zijn schuld dat die weg is. Als je langs gaat en hij is op voorraad, krijg je hem direct mee na betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundwave070
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2021
Ik begrijp wel dat ik moet betalen, maar waarom moet ik daarvoor naar een service center en kunnen ze niet zeggen wat het kost? Dat slaat toch nergens op? Voordat ik die trip maak zou ik eerst willen weten of ik het de moeite waard vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:24
is standaard geleverd bij elke s10/e/+ hoor

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
soundwave070 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 00:45:
Ik begrijp wel dat ik moet betalen, maar waarom moet ik daarvoor naar een service center en kunnen ze niet zeggen wat het kost? Dat slaat toch nergens op? Voordat ik die trip maak zou ik eerst willen weten of ik het de moeite waard vind
Dan stuur je hem op via samsung? Krijg je een prijsopgave, als je akkoord gaat, komt ie retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

giovanni2903 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 02:02:
[...]

is standaard geleverd bij elke s10/e/+ hoor
Oh. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Ik twijfel erover om een Galaxy Fit E te bestellen(40 Euro). Doel: tracken van slaap, stappen en stresslevels gedurende de dag. De omschrjivingen zijn overal heel erg vaag over wat hij wel/niet kan ten opzichte van de duurdere versie: de Galaxy Fit (100 Euro).

Ik denk dat ik maar even afwacht tot de Fit beschikbaar is en de eerste reviews komen.

[ Voor 20% gewijzigd door Skv op 08-05-2019 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

CappieL schreef op maandag 6 mei 2019 @ 09:11:
[...]

Getest en werkt niet. Tv scherm blijft zwart en s10 geeft geen melding dat hdmi is gevonden. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dzine
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:35
Ik gebruik nu de Samsung (silicone?) case nog voor mijn S10. Maar ik wil wat meer bescherming op de hoeken. Ik merk dat met mijn kids en de toch iets grotere telefoon dat het val gevaar groot is.
Ook mis ik bescherming rondom jack plug / speaker. Daarnaast, niet transparant en niet heel bulky / armor-ig. En aangezien ik de fit belangrijk vind heeft een gerenommeerd merk de voorkeur.

De Spigen Neo Hybrid lijkt goed aan de eisen te voldoen. Wat steviger maar niet 'rugged'. Hebben jullie nog alternatieve ideeën?

Zelfs als niemand me gelooft, ben ik de koning in mijn hoofd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luinwethion
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07 23:38
Heeft iemand hier de DeX station OG getest met de S10?

Ik wie wat experimenteren, en zag een tweede hands die erg goedkoop was.

Andere optie is de Samsung DeX Kabel, maar die USB porten zijn best wel handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:24
Dzine schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:12:
Ik gebruik nu de Samsung (silicone?) case nog voor mijn S10. Maar ik wil wat meer bescherming op de hoeken. Ik merk dat met mijn kids en de toch iets grotere telefoon dat het val gevaar groot is.
Ook mis ik bescherming rondom jack plug / speaker. Daarnaast, niet transparant en niet heel bulky / armor-ig. En aangezien ik de fit belangrijk vind heeft een gerenommeerd merk de voorkeur.

De Spigen Neo Hybrid lijkt goed aan de eisen te voldoen. Wat steviger maar niet 'rugged'. Hebben jullie nog alternatieve ideeën?
spigen hoesjes zijn erg goed voor wat ze kosten, overigens is voorkomen natuurlijk altijd beter he ;)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 09:14
Skv schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 11:08:
Ik twijfel erover om een Galaxy Fit E te bestellen(40 Euro). Doel: tracken van slaap, stappen en stresslevels gedurende de dag.
Ik heb er nu ongeveer een week een. Slaap tracken werkt, maar gaat soms de fout in. Dan mis ik een deel van de nacht of de tijden zijn wel goed maar ik mis details (motionless vs light motion). Slaap wordt per 10 minuten gemeten, maar weet niet of dat een Samsung Health beperking is.

Stress wordt volgens mij niet (automatisch) gemeten. Samsung Health kan het, maar dit loopt altijd via de led op de telefoon. Er wordt dan geen gebruik gemaakt van de Fit e.

Over de kwaliteit van de metingen (stappen, hartslag) kan ik nog weinig zeggen. Sowieso meet hij standaard niet continu de hartslag en als je dat wel aanzet gaat de batterij best hard. Ik haal nu zonder hartslag en met notificaties zo'n 4 dagen op een volle accu.

Laat maar weten als je nog meer info wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1zzy
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 21-11-2024
Hallo,

Ik heb de Galaxy buds nu al 2 maanden en ik weet niet wat ik moet doen want ze maken wel verbinding met mijn telefoon (oneplus 6t) maar ik krijg geen geluid het probleem is net gekomen

Met vriendelijke groet,

Mathijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

eborn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 17:29:
[...]

Ik heb er nu ongeveer een week een. Slaap tracken werkt, maar gaat soms de fout in. Dan mis ik een deel van de nacht of de tijden zijn wel goed maar ik mis details (motionless vs light motion). Slaap wordt per 10 minuten gemeten, maar weet niet of dat een Samsung Health beperking is.

Stress wordt volgens mij niet (automatisch) gemeten. Samsung Health kan het, maar dit loopt altijd via de led op de telefoon. Er wordt dan geen gebruik gemaakt van de Fit e.

Over de kwaliteit van de metingen (stappen, hartslag) kan ik nog weinig zeggen. Sowieso meet hij standaard niet continu de hartslag en als je dat wel aanzet gaat de batterij best hard. Ik haal nu zonder hartslag en met notificaties zo'n 4 dagen op een volle accu.

Laat maar weten als je nog meer info wilt.
Als hij niet automatisch stress meet dan is het als stresstracker niet geschikt voor mij. Helaas. Ik wil graag mijn stressniveau door de dag heen goed in de gaten kunnen houden (zodat ik tijdig kan afremmen/verminderen als het te hoog wordt). Dat je aangeeft dat dit met de LED van je telefoon zou moeten verbaast me toch, ik heb hier aan de Samsung webcare wat vragen over gesteld en die gaven aan dat hartslagmetingen 'ook buiten sporten of activiteit om' gewoon werkt. Dus continue monitoring zou volgens die informatie wel mogelijk moeten zijn.

Dank voor je ervaring in ieder geval!

[ Voor 12% gewijzigd door Skv op 15-05-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 09:14
Skv schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:53:
[...]

Dat je aangeeft dat dit met de LED van je telefoon zou moeten verbaast me toch, ik heb hier aan de Samsung webcare wat vragen over gesteld en die gaven aan dat hartslagmetingen 'ook buiten sporten of activiteit om' gewoon werkt. Dus continue monitoring zou volgens die informatie wel mogelijk moeten zijn.
Klopt, de hartslag kun je continu aanzetten. Je moet dan de widget voor hartslag 'activeren' via Galaxy Wear. Hij meet dan continu totdat je de widget weer uitzet. Echter, zover ik weet wordt daarmee niet de stress-waarde bijgewerkt in Health. Die is namelijk afhankelijk van hartslag en 'oxygen saturation' (SpO2). En dat laatste meet de Fit E niet. Die kun je enkel bijwerken door in Health op de handmatige meting te drukken.

Misschien verschilt dat laatste per toestel trouwens, want ik kan me voorstellen dat niet elk toestel een sensor heeft voor SpO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

eborn schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 14:08:
[...]

Klopt, de hartslag kun je continu aanzetten. Je moet dan de widget voor hartslag 'activeren' via Galaxy Wear. Hij meet dan continu totdat je de widget weer uitzet. Echter, zover ik weet wordt daarmee niet de stress-waarde bijgewerkt in Health. Die is namelijk afhankelijk van hartslag en 'oxygen saturation' (SpO2). En dat laatste meet de Fit E niet. Die kun je enkel bijwerken door in Health op de handmatige meting te drukken.

Misschien verschilt dat laatste per toestel trouwens, want ik kan me voorstellen dat niet elk toestel een sensor heeft voor SpO2.
Zuurstofgehalte heeft feitelijk weinig te maken met je stressniveau. Dat is meer om te weten of je 's nachts voldoende zuurstof binnenkrijgt als je snurkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mickz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-06-2024
Iemand toevallig ervaring met een USB-C / thunderbolt dock van AliExpress?

Onderstaande 'Ugreen' heeft m'n interesse getrokken door HDMI en meedere USB 3.0 aansluitingen (wel wordt duidelijk aangegeven dat dit niet op alle usb-aansluitingen tegelijk volledige snelheid kan halen, maar dat snap ik met USB-C). Lijkt me wel interessant voor de DEX desktop modus.

https://nl.aliexpress.com...x-Galaxy/32914094629.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HensAanDek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 12:48
Skv schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:53:
[...]

Als hij niet automatisch stress meet dan is het als stresstracker niet geschikt voor mij. Helaas. Ik wil graag mijn stressniveau door de dag heen goed in de gaten kunnen houden (zodat ik tijdig kan afremmen/verminderen als het te hoog wordt). Dat je aangeeft dat dit met de LED van je telefoon zou moeten verbaast me toch, ik heb hier aan de Samsung webcare wat vragen over gesteld en die gaven aan dat hartslagmetingen 'ook buiten sporten of activiteit om' gewoon werkt. Dus continue monitoring zou volgens die informatie wel mogelijk moeten zijn.

Dank voor je ervaring in ieder geval!
Ik weet niet hoe nauwkeurig je denkt dat deze sensor is, maar die geeft bij mij vaak het omgekeerde aan van hoe ik mij voel. Is een app als headspace dan niet beter voor je geschikt i.p.v. een 'stresstracker'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:01
Onderzoek heeft uitgewezen dat al die trackers weinig overeenkomen met de werkelijkheid. Net als "slaaptrackers". Tijd terug een goed artikel over gelezen waar ze de slaaptrackers hebben vergeleken met echte apparatuur om de slaap te meten en de afwijkingen waren immens.

Laat al die trackers (stress, slaap, etc etc) lekker voor wat ze zijn....dan slaap je ongetwijfeld een stuk beter van met minder stress ;).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
soundwave070 schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 13:56:
Via PowerShare opladen via je S10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

CappieL schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 20:54:
[...]

Via PowerShare opladen via je S10?
Dat gaat toch niet zonder dat doosje joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Usb c naar hdmi kabel maakt Amzon prime op je tv buiten Google Chrome om mogelijk. Het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Skv schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:58:
[...]

Dat gaat toch niet zonder dat doosje joh.
My bad... het zou toch ideaal zijn als je ze alleen maar op je telefoon hoefde te leggen en dat ze dan automagisch opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanntje
  • Laatst online: 13-02 10:01
Laatst naar de Mediamarkt in Brussel gereden, daar hadden ze geen schermbeschermers meer voor de S10+. Een paar honderd meter verderop stond een CoolBlue winkel. Daar naar binnen gelopen en die hadden de Invisible Shield (plastic) screen protectors. Gekocht en gevraagd of zij het voor mij op de S10 konden aanbrengen: Dat konden ze.

1ste verpakking: Mislukt. 'Geen probleem, ik zal een nieuwe pakken'.
2de verpakking: Een half uur gewacht -> 'Sorry, deze ook niet goed gelukt'.

Een 3de hadden ze niet meer. Ik kreeg mijn geld terug en mocht de 'verpeste' aangebrachte screen protector houden tot ik een ander vond.

Dus: Service ONGELOOFLIJK blij mee! Invisible Shield: Absoluut niet. De medewerkster vertelde mij dan ook NIET een invisible shield te kopen, maar te zoeken naar wat anders. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Moet ik de ear buds altijd in die houder doen als ik 'm niet meer gebruik ?

Want als ik van huis ga voor 10uur lang en ik wil thuis m'n ear buds gebruiken, die op 80% stond, dan is er nog maar 5% over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
jacky00 schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 00:51:
Moet ik de ear buds altijd in die houder doen als ik 'm niet meer gebruik ?

Want als ik van huis ga voor 10uur lang en ik wil thuis m'n ear buds gebruiken, die op 80% stond, dan is er nog maar 5% over.
Dat heb ik ook eens gevraagd, echter geen reactie op gehad. Maar ik denk dat je dus je eigen vraag beantwoord hebt. Ze bleven bij mij verbonden (niet lang getest) met de telefoon en schakelen zich dus schijnbaar niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
barrymossel schreef op woensdag 22 mei 2019 @ 09:21:
[...]

Dat heb ik ook eens gevraagd, echter geen reactie op gehad. Maar ik denk dat je dus je eigen vraag beantwoord hebt. Ze bleven bij mij verbonden (niet lang getest) met de telefoon en schakelen zich dus schijnbaar niet uit.
Die van mij waren niet verbonden omdat ik al van huis was.
Vandaar dat het zo raar is dat ie leeg was geraakt als er ver weg van m'n ear buds was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
jacky00 schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 01:44:
[...]

Die van mij waren niet verbonden omdat ik al van huis was.
Vandaar dat het zo raar is dat ie leeg was geraakt als er ver weg van m'n ear buds was.
Maar ze blijven dan dus wel "aan staan" wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Mijn keuze is gevallen op de Otterbox Strada

[ Voor 56% gewijzigd door Albert020 op 15-06-2019 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
barrymossel schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 10:50:
[...]

Maar ze blijven dan dus wel "aan staan" wellicht?
Maar je kan ze niet 'uitzetten'.
Tenzij je ze de hele tijd in die houder gaat bewaren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Ik heb een S10 besteld (zou vandaag aankomen, maar postNL komt natuurlijk weer niet op tijd).

Zit nu te twijfelen tussen S10 clear view of de Led view cover.

Ik heb op mn s8 de clear view standing cover, waar ik tevreden mee ben (ok begint ni na 2 jaar beetje te slijten aan de rand).
Maar die van de S10 is geen standing cover meer (wel dunner) en de achterkant is nu van plastic en heel ergvingerafdruk gevoelig..

Neig dus meer naar de Led view.
Vraagje: had gehoord dat in het begin met de Led covers dat na tijdje de draadjes losraken door de flip, waardoor de led niet meer werken, is dat tegenwoordig opgelost?
Ik dubbelvouw de flip namelijk bij gebruik van telefoon.

En is de ledcover waterproof? (Neem aan van wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Jackson6 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 11:44:
Heb deze sleeve toch maar besteld: https://www.jaccet.com/nl...t-leder-rood-wolvilt.html

Had nog wat bonnen van bol.com dus kost me maar een tientje.
Hoe bevalt dit hoesje? Zit er namelijk aan te denken om dezelfde te bestellen...

Daarnaast vind ik het alternatief van Lucrin ook wel interessant. Een wat premium leer dan is die nog betaalbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Iemand misschien al de Galaxy Fit in bezit?

Ik ben erg benieuwd naar 2 dingen: kan je hem draadloos opladen zonder die specifieke laadunit met kabel (dat vind ik namelijk geen wireless charging) en is het mogelijk ipv de tijd standaard je stresslevel weer te geven? Ik wil hem niet als horloge gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Weten jullie een dunne slim case voor de s10+? Zojuist een winkel binnengelopen en een case gehaald, maar de randen zitten niet strak om het toestel heen.

Het liefst wil ik niet teveel "bulk" toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Knamix schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 20:11:
Weten jullie een dunne slim case voor de s10+? Zojuist een winkel binnengelopen en een case gehaald, maar de randen zitten niet strak om het toestel heen.

Het liefst wil ik niet teveel "bulk" toevoegen.
De Clear cover van Samsung?
Maar volgens mij ook niet helemaal om de randen heen (iig die can de S8 niet)
Volgens mij heeft Baseus wel een cover heeft dat lijkt op de clear cover, maar dan volledig om de randen

https://m.aliexpress.com/...tOMj-tiZUmcw1559858979019

[ Voor 19% gewijzigd door Eek2nd op 07-06-2019 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
Mocht iemand nog een goede folie zoeken, omdat de meegeleverder los liet (zoals bij mij). Dan is deze nog wel goed. Vingerscanner werkt nog steeds goed en hij is zeer makkelijk nat aan te brengen.

https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:22
Yellax schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:58:
Mocht iemand nog een goede folie zoeken, omdat de meegeleverder los liet (zoals bij mij). Dan is deze nog wel goed. Vingerscanner werkt nog steeds goed en hij is zeer makkelijk nat aan te brengen.

https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item
Welke kreeg je bijgeleverd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Bobmeister schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 13:14:
[...]

Welke kreeg je bijgeleverd dan?
Die op het toestel zit als je hem uit de doos haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
Eek2nd schreef op vrijdag 7 juni 2019 @ 00:04:
[...]

De Clear cover van Samsung?
Maar volgens mij ook niet helemaal om de randen heen (iig die can de S8 niet)
Volgens mij heeft Baseus wel een cover heeft dat lijkt op de clear cover, maar dan volledig om de randen

https://m.aliexpress.com/...tOMj-tiZUmcw1559858979019
Baseus eergisteren binnen gekregen, maar helaas... Ook aan de zijkanten is hij wat losjes door het afgeronde scherm... Ik denk dat het komt omdat het een rubberen/siliconen (flexibel) hoes is.

Ben bang dat ik dan toch naar een hardcover hoesje moet gaan (eentje die van plastic is. Helaas zie ik die nergens te koop :/

Eigenlijk zoek ik er eentje zoals dit bijvoorbeeld:
https://www.alibaba.com/p...one-case_60048234518.html

Liefst wel met textuur i.v.m. gladheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Knamix schreef op maandag 10 juni 2019 @ 09:57:
[...]

Eigenlijk zoek ik er eentje zoals dit bijvoorbeeld:
https://www.alibaba.com/p...one-case_60048234518.html

Liefst wel met textuur i.v.m. gladheid.
Heb de zwarte S-line cover dubbel, voor een postzegel is ie van jou.
TPU S-LUNE

[ Voor 15% gewijzigd door CappieL op 10-06-2019 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
CappieL schreef op maandag 10 juni 2019 @ 19:59:
[...]

Heb de zwarte S-line cover dubbel, voor een postzegel is ie van jou.
TPU S-LUNE
Denk niet dat ik hier iets aan heb helaas... Dit is volgens mij een siliconen case? Die heb ik nu ook namelijk
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste