Mijn wens is om mijn telefoon in de auto draadloos te laden. Al enige tijd heb ik deze houder
https://nl.aliexpress.com/item/32879129985.html in gebruik in combinatie met een Galaxy S8. Dat werkt vaak, maar regelmatig ook niet. Met de S10 ervaar ik nu hetzelfde. Het werkt vaak, maar regelmatig ook niet. Draadloos laden stopt door 'oververhitting' of stopt bij bereiken van 100% en gaat vervolgens niet meer verder waardoor de batterij dus weer terugloopt. Of het aan de lader zelf ligt weet ik niet, deze is al eens vervangen door een nieuwe.
Iemand hier met een S10 goed ervaringen met een draadloze lader voor in de auto?
Ergens neig ik echter om deze wens te laten varen en te kiezen voor een degelijke USB C lader (met ondersteuning voor snel laden). Voor een degelijk model lijk je al snel bij Brodit uit te komen (de actieve houder inclusief lader), maar door gebruik van een hoesje moet je weer terugvallen op de verstelbare variant en niet de
toestel-specifieke variant.
Iemand positieve ervaringen met een alternatief in combinatie met een S10? Voorwaarde is dat de houder een vaste USB-C aansluiting heeft zodat je niet hoeft te rommelen met een losse kabel die je steeds aan moet sluiten.
[
Voor 5% gewijzigd door
JBS op 22-02-2020 19:48
]