• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met screenprotectors.

De standaard protector is tijdens het gebruik van de telefoon beschadigd geraakt. Ik twijfel nu om een 'goede' oplossing te kiezen. Of maar helemaal geen protector?

Mijn oog is gevallen op de Whitestone Dome. Ziet er uit als een robuuste oplossing, maar kost 50 Euro én ik lees op bijvoorbeeld Amazon veel slechte reviews (bubbels, vingerscanner werkt niet goed meer etc).

Zijn er hier users die deze protector gebruiken? Is het voor deze prijs een aanrader?

Dank! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Heb net de Spigen Neo flex screenprotector aangebracht, opzicht door nat aanbrengen is een fluitje van een cent om het goed te krijgen, maar hij is niet glashelder. Hoe moet ik het noemen, alsof het een oude gebruikte screenprotector is, echt zonde van mijn geld. De standaard folie die eropzat was veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

330d schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 10:07:
Heb net de Spigen Neo flex screenprotector aangebracht, opzicht door nat aanbrengen is een fluitje van een cent om het goed te krijgen, maar hij is niet glashelder. Hoe moet ik het noemen, alsof het een oude gebruikte screenprotector is, echt zonde van mijn geld. De standaard folie die eropzat was veel mooier.
Dat klinkt vrij beroerd ja. Ik baal er ook van dat het standaard folie er af is gegaan. Heb intussen een Azure screenprotector gekocht en geprobeerd. Na één dag laat die al los aan de rechter zijkant. Ook wordt het hele scherm wat wazig. Dit gaat er direct weer af. :(

Ben benieuwd naar de Whitestone Dome ervaringen. Heb jij daar over gedacht, 330d?
Ik zie dat een setje met 2 protectors 60E kost (tegenover 1 stuk voor 50E). Misschien kunnen we zo'n setje delen.

[ Voor 8% gewijzigd door Skv op 30-08-2019 11:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Heb vanochtend deze erover geplakt. Handig met alignment framepje. 3 protectors (incl. 3x wipe kit) voor 9 euro. randen plakken goed!

https://www.amazon.com/Sc...89%3ALK&s=wireless&sr=1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

DateTime.Now schreef op zondag 1 september 2019 @ 12:11:
Heb vanochtend deze erover geplakt. Handig met alignment framepje. 3 protectors (incl. 3x wipe kit) voor 9 euro. randen plakken goed!

Deze ook besteld. Eens proberen voor een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07 15:35
Ah zo jammer, ik was ook gewoon helemaal tevreden over de standaard screen protector maar na een val binnenshuis is een hoekje een beetje gescheurd. Ziet er niet echt uit dus moet ik zo'n 3rd-party protector gaan zoeken, maar wat ik blijf lezen is dat de standaard juist erg goed is :'(

Iemand van jullie 2 hierboven die zijn 3e protector tegen kostprijs + postzegel aan mij wil verkopen? ;p

[ Voor 15% gewijzigd door MacorgaZ op 01-09-2019 23:02 ]

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-07 17:10

9 euro is wel scherp! Bij mij is 't een 13 USD (inclusief shipping), komt op een 12,5 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Kwakkel schreef op dinsdag 3 september 2019 @ 14:45:
[...]

9 euro is wel scherp! Bij mij is 't een 13 USD (inclusief shipping), komt op een 12,5 euro :)
Ik heb een tientje betaald, bij Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Daar vond ik ze niet (op .co.uk en .fr) ook niet - maar heb wellicht niet goed genoeg gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-07 08:57
Ik heb onmiddellijk zoals bij mijn S9 de Whitestone Dome gekocht. Ok kost wat meer maar liever dat dan 4 prullen te kopen van telkens 10 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
FrE911 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 07:30:
Ik heb onmiddellijk zoals bij mijn S9 de Whitestone Dome gekocht. Ok kost wat meer maar liever dat dan 4 prullen te kopen van telkens 10 euro :)
Bereid je voor op het loslaten van de protector aan de randen van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
Hij ligt er toch een kleine twee maanden op. Momenteel houdt hij het nog ;)

• dvraemdo
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-07 14:56
Ik heb het voor elkaar gekeken om het scherm van m'n S10e te beschadigen, door m'n broeksriem er op te laten vallen (de gesp) toen die op bed lag. De originele screenprotector is losgelaten op de plaats van impact, en ik ben er vrij zeker van dat scherm ook een barstje heeft. Nu ben ik aan het overwegen om al eerst eens een nieuwe protector te kopen, en indien het toch dieperliggende schade is, het scherm te laten vervangen.

Zelf zou ik dan eerder denken aan een 'tempered glass protector', maar ik zie hier in de bovenstaande posts dat er hier ofwel gekozen wordt voor die (dure!) Whitestone Dome, of voor goedkopere kunststof (film). Zou bvb deze een aardig alternatief vormen? Alvast bedankt.

• Bobmeister
  • Nu online
Ik lees daar toch veel verhalen over nep en namaak.

Als iemand zijn S10(e) oortjes hier dus niet gebruikt en voor verzendkosten + wat extra wilt opsturen dan hoor ik het graag :P

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17:16
Bobmeister schreef op donderdag 5 september 2019 @ 18:30:
[...]

Ik lees daar toch veel verhalen over nep en namaak.

Als iemand zijn S10(e) oortjes hier dus niet gebruikt en voor verzendkosten + wat extra wilt opsturen dan hoor ik het graag :P
namaak op bol.com? koop gewoon voor 15 euro die dingen daar lol

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• Bobmeister
  • Nu online
giovanni2903 schreef op donderdag 5 september 2019 @ 20:02:
[...]

namaak op bol.com? koop gewoon voor 15 euro die dingen daar lol
Lees de reviews eens.

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
wil voor 10 euro incl verzending de mijne best naar je opsturen hoor, heb namelijk toch niks aan in-ear oortjes vanwege de helm tijdens het scooter rijden. stuur me even een PB :)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek_Coopman
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-08-2021
Hoi, sorry als deze vraag al gesteld is. Maar wat is het beste wireless charging pad voor een s10+? Tx

[ Voor 4% gewijzigd door Freek_Coopman op 06-09-2019 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:45
Freek_Coopman schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:47:
Hoi, sorry als deze vraag al gesteld is. Maar wat is het beste wireless charging pad voor een s10+? Tx
Wss de officiele van Samsung. Ik gebruik die van Anker, maar als dat de beste is? Hij doet wat hij moet doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:44
https://www.coolblue.nl/g...xMyIsIjY5NzY1NCJdfQ%3D%3D denk 1 van deze twee (belkin boost up of Samsung lader), ik ben zelf voor de belkin gegaan aangezien hij rechtop kan staan en je niet je eigen op lader hoeft te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Freek_Coopman schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 22:47:
vergeet niet dat een wireless charger een stuk slomer laad dan via de normale lader via stopcontact ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsb85
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:44
giovanni2903 schreef op zaterdag 7 september 2019 @ 16:42:
[...]

vergeet niet dat een wireless charger een stuk slomer laad dan via de normale lader via stopcontact ;)
Ja ik gebruik hem ook alleen op het werk, kan je hem makkelijk weer neerzetten als je hem niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 17:14
J-r0en schreef op woensdag 4 september 2019 @ 15:46:
[...]

Bereid je voor op het loslaten van de protector aan de randen van het scherm.
4 maanden erop, zit nog gewoon goed. Op 1 plekje zijn 3 bijna onzichtbare stipjes tevoorschijn gekomen, verder helemaal niks mis mee.
Zou zo weer voor de whitestone gaan.
Enig nadeel voor mij is dat de fingerprintscanner wat slechter werkt, maar ben ondertussen zo gewend geraakt aan faceunlock dat ik de fingerprintscanner niet eens meer gebruik. Maar dat ligt ook aan het feit dat ik inscreen scanners sws niet chill vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atillicious
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-07 15:45
dvraemdo schreef op donderdag 5 september 2019 @ 11:13:
Ik heb het voor elkaar gekeken om het scherm van m'n S10e te beschadigen, door m'n broeksriem er op te laten vallen (de gesp) toen die op bed lag. De originele screenprotector is losgelaten op de plaats van impact, en ik ben er vrij zeker van dat scherm ook een barstje heeft. Nu ben ik aan het overwegen om al eerst eens een nieuwe protector te kopen, en indien het toch dieperliggende schade is, het scherm te laten vervangen.

Zelf zou ik dan eerder denken aan een 'tempered glass protector', maar ik zie hier in de bovenstaande posts dat er hier ofwel gekozen wordt voor die (dure!) Whitestone Dome, of voor goedkopere kunststof (film). Zou bvb deze een aardig alternatief vormen? Alvast bedankt.
Deze heb ik op mijn S10e, makkelijk aan te brengen door middel van zo'n frame wat je erbij krijgt.
Mijn telefoon heb ik een keer laten vallen, protector was kapot, maar er zitten er drie van in de doos dus was zo vervangen.
Alleen zit er links een ienie mienie open plek, als je een mierenneuker bent zal je je eraan ergeren.
Voor de rest is 7,99 euro niets vergeleken met de 200 (?) voor een nieuw scherm.

Ben wel in de markt voor een TPU case, ff rondzoeken nog.

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 11:35
Vraagje,
Weet iemand of Samsung Dex ook werkt op een laptop.
Ik wil een nieuwe telefoon en lees verschillende berichten, dat Dex werkt met een S10+ of alleen met de Note 10 ?
Weet iemand hoe dit zit?

https://www.samsung.com/nl/apps/samsung-dex/

YouTube: Samsung DeX Docking Station Review (Nederlands)

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:35
duk3n schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:23:
Vraagje,
Weet iemand of Samsung Dex ook werkt op een laptop.
Ik wil een nieuwe telefoon en lees verschillende berichten, dat Dex werkt met een S10+ of alleen met de Note 10 ?
Weet iemand hoe dit zit?

https://www.samsung.com/nl/apps/samsung-dex/

YouTube: Samsung DeX Docking Station Review (Nederlands)
Snap je vraag niet over of het werkt op een laptop.
Dex werkt bij mij iig op een S10e met een dockingstation die ik ook voor m'n macbook gebruik.

• duk3n
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-06 11:35
Martiveen schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:34:
[...]

Snap je vraag niet over of het werkt op een laptop.
Dex werkt bij mij iig op een S10e met een dockingstation die ik ook voor m'n macbook gebruik.
Als ik het filmpje van Coolblue zie, lijkt het dat Dex werkt dmv projectie op het scherm rechtstreeks vanaf de telefoon. Maar bij een laptop heb je altijd te maken met Windows of MacOs.

Maar het werkt dus ook met een S10e, daaruit begrijp ik dat je niet perse een note10 nodig hebt,

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:09
duk3n schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:38:
[...]

Als ik het filmpje van Coolblue zie, lijkt het dat Dex werkt dmv projectie op het scherm rechtstreeks vanaf de telefoon. Maar bij een laptop heb je altijd te maken met Windows of MacOs.

Maar het werkt dus ook met een S10e, daaruit begrijp ik dat je niet perse een note10 nodig hebt,
Kan op mijn Galaxy S10e geen Dex vinden hoor ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martiveen
Albert020 schreef op woensdag 11 september 2019 @ 10:55:
[...]

Kan op mijn Galaxy S10e geen Dex vinden hoor ?
Dex komt ook pas actief als je een usb dock aansluit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dvraemdo
  • Laatst online: 11-07 14:56
atillicious schreef op maandag 9 september 2019 @ 23:31:
[...]

Deze heb ik op mijn S10e, makkelijk aan te brengen door middel van zo'n frame wat je erbij krijgt.
Mijn telefoon heb ik een keer laten vallen, protector was kapot, maar er zitten er drie van in de doos dus was zo vervangen.
Alleen zit er links een ienie mienie open plek, als je een mierenneuker bent zal je je eraan ergeren.
Voor de rest is 7,99 euro niets vergeleken met de 200 (?) voor een nieuw scherm.

Ben wel in de markt voor een TPU case, ff rondzoeken nog.
Beetje late reactie, maar heb na jouw reactie dan toch ook maar die LK screenprotector besteld. Was een aangename verrassing om bij het afpellen van de originele screenprotector te zien dat m'n scherm niet beschadigd is (iets wat ik echt niet verwacht had, te oordelen aan de impact) :)

En attilicious, zoals je zei is de installatie heel makkelijk, en doet de protector weinig af aan het 'appeal' van de S10e, buiten een héél klein stukje scherm (halve mm of zo?) dat er links vanonder komt piepen. Hoop zo toch m'n foon even in goede conditie te houden, scherm (laten) vervangen kost idd iets van een €200. Alvast bedankt voor het advies! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Laatst online: 21:56

W84

Sinds kort de officiële "Leather Cover" in gebruik en los van de open onderkant (nooit echt fan van) een fijn hoesje. Mooi leer met goede grip, fluwelen binnenkant en premium alu knoppen.

• giovanni2903
niet per se een vraag betreft de s10, maar zijn er mensen die een samsung smartwatch gebruiken icm een s10? hoeveel batterij slurpt zo een ding op een dag als ze met elkaar verbonden zijn? welke smartwatch gebruik je? Wil er namelijk al best lang 1 hebben, maar twijfel vooral vanwege de prijs. De Samsung Gear S3 Frontier wil ik het liefst hebben, maar deze is al 3 jaar oud. Is hij dan nog de moeite waard (ivm met updates etc) of kan ik beter iets anders nemen?

[ Voor 38% gewijzigd door giovanni2903 op 19-09-2019 01:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-07 12:44
Iemand een oplossing voor een Dex station? Ik wil graag om uit te proberen Dex op een monitor. Nu heb ik al een 1 en ander gelezen. Echter zou ik graag een docking station willen gebruiken, waarbij dus bijvoorbeeld ethernet + iig 3 USB ingangen inzitten en misschien nog een kaartlezer. Het mooiste zou ook nog zijn dat die opgeladen zou worden d.m.v. PowerDelivery.
Enig idee iemand? Zou namelijk niet weten naar wat ik moet kijken.:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Jammer dat Spigen hoesjes niet naar NL worden verzonden via Amazon.de, scheelt de helft met hier. Iemand een idee waarom?

[ Voor 8% gewijzigd door W84 op 20-09-2019 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:09
giovanni2903 schreef op donderdag 19 september 2019 @ 00:58:
niet per se een vraag betreft de s10, maar zijn er mensen die een samsung smartwatch gebruiken icm een s10? hoeveel batterij slurpt zo een ding op een dag als ze met elkaar verbonden zijn? welke smartwatch gebruik je? Wil er namelijk al best lang 1 hebben, maar twijfel vooral vanwege de prijs. De Samsung Gear S3 Frontier wil ik het liefst hebben, maar deze is al 3 jaar oud. Is hij dan nog de moeite waard (ivm met updates etc) of kan ik beter iets anders nemen?
Goeie vraag, ik denk daar ook over na. Waarschijnlijk pas met Black Friday maar toch is dan bovenstaande nog wel van toepassing.
W84 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 21:58:
Jammer dat Spigen hoesjes niet naar NL worden verzonden via Amazon.de, scheelt de helft met hier. Iemand een idee waarom?
Geen idee, ik heb er ook 20 euro voor betaald en is het geld meer dan waard. Op mijn S7 Edge een Spigen gehad (rugged armor) en 0 valschade gehad in 3 jaar tijd. Voor de S10 plus dan ook geen moment getijwfeld en exact dezelfde gekocht

[ Voor 24% gewijzigd door Mistacal op 24-09-2019 10:05 ]

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Mistacal schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 10:03:
[...]

Goeie vraag, ik denk daar ook over na. Waarschijnlijk pas met Black Friday maar toch is dan bovenstaande nog wel van toepassing.
heb de s3 frontier gekocht, voor 170 euro in de samsung online store via ING. vond m mooier dan die ander uiteindlijk. batterij gaat lang mee (minimaal 2 dagen) en het werkt allemaal erg goed icm een s10

Geen idee, ik heb er ook 20 euro voor betaald en is het geld meer dan waard. Op mijn S7 Edge een Spigen gehad (rugged armor) en 0 valschade gehad in 3 jaar tijd. Voor de S10 plus dan ook geen moment getijwfeld en exact dezelfde gekocht

precies, ik ook :)

• FrE911
Spigen Liquid Air op mijn S9. Spigen Liquid Air op mijn huidige S10. En Spigen Liquid Air volgend jaar op de S11 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-07 08:51
Is er iemand die ook de Spigen Thin Fit heeft voor de S10?

Ik had een nieuwe gekregen omdat het hoesje aan de rechter bovenzijde een scheurtje had, maar zie nu na enkele weken dat er weer op die plek een scheurtje is ontstaan. Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-07 17:41
Is de charger die bij de S10+ zit nou de snelste? Ik vind hem erg langzaam opladen. Maar ik kom van een Oneplus 7 Pro dus wellicht verwend.

Op de oplader staat:
9.0V 1.67A

Max output was 15W toch?

Edit: ja fastcharging staat aan.

[ Voor 8% gewijzigd door xeoMe op 01-10-2019 19:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:55
xeoMe schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:46:
Is de charger die bij de S10+ zit nou de snelste? Ik vind hem erg langzaam opladen. Maar ik kom van een Oneplus 7 Pro dus wellicht verwend.

Op de oplader staat:
9.0V 1.67A

Max output was 15W toch?

Watt berekenen is spanning (9.0V) keer stroom (1.67A)
Kom je op 15 Watt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mistacal
xeoMe schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 19:46:

Op de oplader staat:
9.0V 1.67A

Max output was 15W toch?

Ik merk dat van 0 tot 50 langzaam gaat en daarna snel. Het is ook een adaptieve charger, geen idee wat ze er mee bedoelen maar verklaart misschien iets

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
Skv schreef op zondag 1 september 2019 @ 17:52:
[...]

Deze ook besteld. Eens proberen voor een tientje.

Heb mijne rond 16/9 binnen gekregen, maar was niet op kantoor tot 25 september.
Heb 'm ondertussen dus in bezit, maar nog niet geïnstalleerd. Wat me wat tegenhoudt is de '12 uur afblijven' boodschap. Hebben jullie dit effectief gedaan? Of kan je de telefoon na een 8-tal uur gewoon weer gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistacal
Kwakkel schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

[...]

Heb 'm ondertussen dus in bezit, maar nog niet geïnstalleerd. Wat me wat tegenhoudt is de '12 uur afblijven' boodschap. Hebben jullie dit effectief gedaan? Of kan je de telefoon na een 8-tal uur gewoon weer gebruiken?
welke boodschap? nooit van gehoord

__/`\__/`\__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwakkel
https://lk-case.com/pages/wetinstallvideo-en
Video: 3. (1) [For Cell Phone] LK Liquid Skin Screen Protector Wet Installation Video
for Cell Phone
Op 4:48

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Kwakkel schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 15:30:
[...]

[...]

nooit op gelet. screen protetector doet nog steeds prima. Heb hem zeker 8 seconden met rust gelaten, niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
postvoordennis schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:46:
Is er iemand die ook de Spigen Thin Fit heeft voor de S10?

Ik had een nieuwe gekregen omdat het hoesje aan de rechter bovenzijde een scheurtje had, maar zie nu na enkele weken dat er weer op die plek een scheurtje is ontstaan. Meer mensen die dit hebben?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Het klinkt als een productiefout, zit er veel spanning op?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Megapaul schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 07:53:
[...]

Het klinkt als een productiefout, zit er veel spanning op?
Valt mee, hoesje zit wel gewoon strak. Denk ook dat het een productiefout is, daarom ben ik ook benieuwd of anderen met een Spigen Thin Fit hoesje dit ook hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

2 S10 hoesjes van Spigen gekocht, de Tough Armor en Liquid Crystal. Het valt mij op dat beide cases erg veel scherpe randen hebben qua afwerking. Een soortgelijk 1 euro hoesje van Ali heeft dat niet en ik heb zelfs een rainbow effect achterop. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2022
Heeft er iemand ervaring met de Otterbox Devender voor de Samsung galaxy s10e? Als ik de foto’s bekijk lijkt het of de knop rechts niet beschermd is maar is dit ook het geval?

Bij mijn iPad otterbox defender zit er een soort plastic folie over de Home knop is dat met die knop ook het geval?

Gaat dan om deze hoes:

pricewatch: Otterbox Defender Case Samsung Galaxy S10e Zwart

[ Voor 25% gewijzigd door krypto936 op 28-10-2019 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje888
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 26-03 22:36
Mijn vriendin kiest al jaren voor een wat meer budget telefoon als een Samsung A3. Deze kan tegen een stootje, en een aantal keer vallen heeft ook geen schade aan het scherm opgeleverd (vermoedelijk met wat mazzel, maar toch).

Nu is ze in de markt voor een high end telefoon, maar de kwetsbaarheid van bijvoorbeeld de S10 met volledig scherm is een ding hierbij. Hier toevallig ervaringen met een minimalistische bumper die bij een val op een hoek van de telefoon het scherm doet beschermen tegen een barst?

Zie bijvoorbeeld https://www.gsmpunt.nl/ho...-samsung-galaxy-s10-zwart genoemd worden?

[ Voor 10% gewijzigd door jantje888 op 20-11-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-07 10:36
jantje888 schreef op woensdag 20 november 2019 @ 09:49:
Nu is ze in de markt voor een high end telefoon, maar de kwetsbaarheid van bijvoorbeeld de S10 met volledig scherm is een ding hierbij. Hier toevallig ervaringen met een minimalistische bumper die bij een val op een hoek van de telefoon het scherm doet beschermen tegen een barst?

Zie bijvoorbeeld https://www.gsmpunt.nl/ho...-samsung-galaxy-s10-zwart genoemd worden?
Deze cover gebruik ik op dit moment, komt ook omdat ik een tik heb en uiteindelijk een stuk of 6 covers afwisselend gebruik.
De cover is inderdaad in vergelijking met OtterBox, gear 4 en tech 21 dun en voegt weinig gewicht/bulk toe. Ze gebruiken allerlei mooie termen die ze hebben toegevoegd. Maar het is altijd maar afwachten of je telefoon heel blijft na een val.
Voor mijn gevoel zal deze cover het meeste risico geven op schade. Mede doordat het scherm iets hoger ligt dan de randen van de cover. De hoeken zijn wel hoger en deze moeten dus het scherm beschermen tijdens een val.
Bij de andere covers die ik gebruik ligt het scherm iets meer verzonken onder de randen.

Maar in gebruik is hij ideaal, lekker dun, niet glad en mooi afgewerkt. En het ontwerp van de S10+ blijft er mooi uitzien. Ik kies dus voor (waarschijnlijk) iets minder bescherming en is de spigen liquid air mijn favoriete cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21
Ik heb de een Samsung clear view cover gekocht. Nu vraag ik me af of dat wel zo'n handig idee is als je je telefoon voor navigatie in de auto gebruikt.
Om de S10e in de houder te plaatsen (met zuignap aan het raam) moet je de voorzijde echter omvouwen, en dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de levensduur van het ding. Hoe doen jullie dat, alleen een backcover bij gebruik in de auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:25
musicfreak schreef op zondag 1 december 2019 @ 08:55:
Ik heb de een Samsung clear view cover gekocht. Nu vraag ik me af of dat wel zo'n handig idee is als je je telefoon voor navigatie in de auto gebruikt.
Om de S10e in de houder te plaatsen (met zuignap aan het raam) moet je de voorzijde echter omvouwen, en dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de levensduur van het ding. Hoe doen jullie dat, alleen een backcover bij gebruik in de auto?
Heb altijd alleen een backcover gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Zijn er hier mensen met ervaring met de 360 versie van de Spigen thin fit? Dat is deze versie met voor plus achterkant en glazen screenprotector.
Ben benieuwd hoe hij bevalt. Ik neem aan dat je de screenprotector ook gewoon moet plakken? Of klemt' ie zich vast in het frame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik twijfel of mijn nieuwe S10e een screenprotector heeft, het lijk er wel op, je ziet een randje rond de front camera.

Iemand die kan bevestigen of dit inderdaad zo is en anders hoe kan ik hier achter komen behalve te gaan lopen pulken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
Arsenius schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:35:
Ik twijfel of mijn nieuwe S10e een screenprotector heeft, het lijk er wel op, je ziet een randje rond de front camera.

Iemand die kan bevestigen of dit inderdaad zo is en anders hoe kan ik hier achter komen behalve te gaan lopen pulken..
Hij heeft een cover die extreem snel krast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:27
Ben benieuwd of deze tempered glass goed past,eentje gekocht.Komt maandag binnen
https://www.amazon.de/dp/...593000&sprefix=lk+&sr=8-5

Zitten 2 stuks in 1 verpakking.

[ Voor 8% gewijzigd door Amaze86 op 06-12-2019 13:51 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascaldv
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 22:30
Arsenius schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 12:35:

Klopt, zit op voorkant, achterkant en de rand rondom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandtair
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-01 20:18
Bericht was niet hier bedoeld. Weet niet hoe ik het moet verwijderen.

[ Voor 71% gewijzigd door Brandtair op 07-12-2019 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Amaze86 schreef op vrijdag 6 december 2019 @ 13:50:
Ben benieuwd of deze tempered glass goed past,eentje gekocht.Komt maandag binnen
https://www.amazon.de/dp/...593000&sprefix=lk+&sr=8-5

Zitten 2 stuks in 1 verpakking.
En heb de tempered glass screenprotrctor opgezet,past super.Zorg wel dat je vingerafdruk 3x dezelfde vinger scant dan pakt die hem beter.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:20
ik ga vd week overstappen van een Iphone 11 pro naar een Samsung S10.

nou lees ik dat er vanuit de fabriek al standaard een soort van screen protector op de Samsung zit.

wat is jullie advies, Deze er af halen en een Belkin InvisiGlass plaatsen? ik lees overal slechte verhalen over de vingerafdruk scanner die dan misschien niet meer werkt. maar een glazen screen protector geeft mij wel wat meer vertrouwen dan een folie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 13-07 10:45
@Inhumanous de standaard screen protector is alleen een dun plasticje, Ik zou wel een andere er op doen.
Ik heb een glazen screen protector er op zitten nu maar ik ben niet tevreden, kan ook niet goed een goeie vinden waar ik een goed gevoel bij heb..

Heb nu namelijk ééntje met gebogen randen, maar er gaat onder de randen veel stof zitten. tevens zie je de lijmlaag goed zitten. ik heb momenteel onderstaande er op zitten:
https://www.bol.com/nl/p/...10/9200000107690888/?s2a=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
kepler schreef op zondag 31 maart 2019 @ 09:05:
Ik heb voor 9 euro bij de Action een 10W Qi lader gekocht, werkt prima! Mooie led ring om de status aan te geven
Welke was dat? De Maxxter of de Re-load? Beiden zijn snelladers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 838013

Weet iemand nog een goed(e) hoesje en/of screenprotector voor de Galaxy S10e zonder er gelijk een baksteen van te maken? Kreeg een gratis hoesje van Samsung zelf bij de telefoon geleverd maar volgens mij gaat er vrij veel vuil tussen zitten. Ook de screenprotector af fabriek zit na een maand gebruik al onder de lichte krasjes en sluit niet helemaal aan tot aan het hoesje. Ik zat te kijken naar een Otterbox Clearly Protected Skin w. Alpha Glass. Maar meerdere recensies geven weer aan dat de protector langs de randen niet echt goed blijft plakken..

Alvast bedankt.
Verplaats naar het accessoires topic. Graag de volgende keer er zelf op letten waar je vraag hoort. Merci d:)b

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 07-01-2020 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vickypollard
  • Laatst online: 15:36
Ik heb zelf de Pitaka Magcase geprobeerd. Flinterdun en de hoes op zichzelf is stevig, maar veel bescherming tegen vallen zal het niet geven. Hij is ook flink prijzig...

Heb hem zelf weer weggedaan, omdat ik grappig genoeg meer grip heb zonder de hoes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:03
@Anoniem: 838013, ik heb de Spigen ThinFit backcover maar deze voegt vrij veel bulk toe (maar wel goede bescherming. Heb er nu een Soft Liquid Silicone Case van Ali omzitten. Voegt minder bulk toe, maar ook minder bescherming.

Wat snelle metingen (in mm)
  • S10e zonder hoesje: 70/142
  • S10e + Spigen ThinFit: 74/146
  • S10e + Ali hoesje: 72/143
Bij de Spigen zit onder waar de USB-C aansluiting zit ook een klein randje wat niet fijn aanvoelt als je de telefoon op je pink laat rusten, als ze dit rond hadden gemaakt was het comfort beter geweest.

ps. kijk eens hier: [Samsung Galaxy S10-serie] Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik heb het geks met mijn Orico usb quickcharge 3 autolader. Deze gebruikte ik voorheen met m'n Motorola G5 plus smartphone die quickcharge 2 ondersteund, dat ging prima. Met de Pocophone van m'n vrouw (QC 3) werkt het snel opladen ook prima.
Als ik echter m'n S10e aansluit dan laad hij zeer traag op. Op de autolader zit ook een reguliere 2,1A usb poort, met deze laad hij zelfs een factor 2 sneller op. Snel opladen met huisladers (van Samsung zelf, maar ook de QC 3 lader van de Pocophone) gaat prima.

Hebben jullie wel eens zoiets gehad bij autoladers met jullie S10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
musicfreak schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 21:20:
Ik heb het geks met mijn Orico usb quickcharge 3 autolader. Deze gebruikte ik voorheen met m'n Motorola G5 plus smartphone die quickcharge 2 ondersteund, dat ging prima. Met de Pocophone van m'n vrouw (QC 3) werkt het snel opladen ook prima.
Als ik echter m'n S10e aansluit dan laad hij zeer traag op. Op de autolader zit ook een reguliere 2,1A usb poort, met deze laad hij zelfs een factor 2 sneller op. Snel opladen met huisladers (van Samsung zelf, maar ook de QC 3 lader van de Pocophone) gaat prima.

Hebben jullie wel eens zoiets gehad bij autoladers met jullie S10?
al een ander kabeltje geprobeerd (de officiele van je s10)? niet elke kabel ondersteund hetzelfde. denk niet dat dit het is hoor, maar kunt het altijd proberen toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Yes, al diverse kabeltjes geprobeerd, ook de officiële. Haalt helaas niks uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
dan is het toch de telefoon die de lader niet accepteert voor snelladen..
gelukkig is de officiele lader van samsung niet duur: https://www.bol.com/nl/p/...MSdN-Q.1_4.5.ProductTitle
of met 2 poorten:
https://www.bol.com/nl/p/...lB9J0A.1_4.5.ProductTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nissensp
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 31-03-2023
bluecupra schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 11:35:
[...]

Zelf ook naar deze case gekeken, echter op het moment deze case gebruikt wordt werkt draadloos laden en NFC betalingen niet meer. Wat mij betreft daarom niet erg praktisch
Welke case werkt er dan wel samen met een draadloze lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-07 17:52
nissensp schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 21:13:
[...]

Welke case werkt er dan wel samen met een draadloze lader?
Nagenoeg allemaal echter met deze gaat het mis vanwege de (led) verlichting die in deze case verwerkt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondaygo
  • Laatst online: 07-04 16:49
Hoi hoi.
Heeft iemand deze UV screenprotector al eens geprobeerd, en zo ja, hoe bevalt hij?

https://nl.aliexpress.com...1602_5,searchweb201603_55

[ Voor 61% gewijzigd door hondaygo op 03-02-2020 14:57 ]

just looking for wisdom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
hondaygo schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:57:
Hoi hoi.
Heeft iemand deze UV screenprotector al eens geprobeerd, en zo ja, hoe bevalt hij?

https://nl.aliexpress.com...1602_5,searchweb201603_55
Heb hem nu een maand, maar na 2 weken walnoten kraken kwam er toch een barst in. Jammer, had er meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-07 01:25
Ik heb sinds april vorig jaar een galaxy S10+ op zak met deze cover Spigen Tough Armor.
Nu heb ik nog steeds het origineel beschermfolie over mijn scherm hangen en ik zou deze nu willen vervangen.
Iemand ervaring met beschermfolie in combinatie met de spigen cover?

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hondaygo
J-r0en schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 21:46:
[...]

Heb hem nu een maand, maar na 2 weken walnoten kraken kwam er toch een barst in. Jammer, had er meer van verwacht.
Sloot het scherm wel mooi aan op de protectie?
En zat het er wel vast op?
Gelukkig ben ik niet zo'n fan van walnoten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie17
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-12-2024
The-dragon schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 11:05:
Ik heb sinds april vorig jaar een galaxy S10+ op zak met deze cover Spigen Tough Armor.
Nu heb ik nog steeds het origineel beschermfolie over mijn scherm hangen en ik zou deze nu willen vervangen.
Iemand ervaring met beschermfolie in combinatie met de spigen cover?
Ik heb exact dezelfde vraag, graag jullie ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Mijn wens is om mijn telefoon in de auto draadloos te laden. Al enige tijd heb ik deze houder https://nl.aliexpress.com/item/32879129985.html in gebruik in combinatie met een Galaxy S8. Dat werkt vaak, maar regelmatig ook niet. Met de S10 ervaar ik nu hetzelfde. Het werkt vaak, maar regelmatig ook niet. Draadloos laden stopt door 'oververhitting' of stopt bij bereiken van 100% en gaat vervolgens niet meer verder waardoor de batterij dus weer terugloopt. Of het aan de lader zelf ligt weet ik niet, deze is al eens vervangen door een nieuwe.

Iemand hier met een S10 goed ervaringen met een draadloze lader voor in de auto?

Ergens neig ik echter om deze wens te laten varen en te kiezen voor een degelijke USB C lader (met ondersteuning voor snel laden). Voor een degelijk model lijk je al snel bij Brodit uit te komen (de actieve houder inclusief lader), maar door gebruik van een hoesje moet je weer terugvallen op de verstelbare variant en niet de toestel-specifieke variant.

Iemand positieve ervaringen met een alternatief in combinatie met een S10? Voorwaarde is dat de houder een vaste USB-C aansluiting heeft zodat je niet hoeft te rommelen met een losse kabel die je steeds aan moet sluiten.

[ Voor 5% gewijzigd door JBS op 22-02-2020 19:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 18:50
JBS schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 19:28:
Mijn wens is om mijn telefoon in de auto draadloos te laden. Al enige tijd heb ik deze houder https://nl.aliexpress.com/item/32879129985.html in gebruik in combinatie met een Galaxy S8. Dat werkt vaak, maar regelmatig ook niet. Met de S10 ervaar ik nu hetzelfde. Het werkt vaak, maar regelmatig ook niet. Draadloos laden stopt door 'oververhitting' of stopt bij bereiken van 100% en gaat vervolgens niet meer verder waardoor de batterij dus weer terugloopt. Of het aan de lader zelf ligt weet ik niet, deze is al eens vervangen door een nieuwe.

Iemand hier met een S10 goed ervaringen met een draadloze lader voor in de auto?

Ergens neig ik echter om deze wens te laten varen en te kiezen voor een degelijke USB C lader (met ondersteuning voor snel laden). Voor een degelijk model lijk je al snel bij Brodit uit te komen (de actieve houder inclusief lader), maar door gebruik van een hoesje moet je weer terugvallen op de verstelbare variant en niet de toestel-specifieke variant.

Iemand positieve ervaringen met een alternatief in combinatie met een S10? Voorwaarde is dat de houder een vaste USB-C aansluiting heeft zodat je niet hoeft te rommelen met een losse kabel die je steeds aan moet sluiten.
Ik gebruik een paar weken een Xiaomi Mi 20W wireless Charger met mijn Note 10+. Werkt tot op heden uitstekend. Laden werkt altijd en zodra hij op 100% komt blijft hij daar ook op. Zit overigens ook gewoon goed stevig vast, wat natuurlijk ook wel belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Wekko306 schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 20:24:
[...]

Ik gebruik een paar weken een Xiaomi Mi 20W wireless Charger met mijn Note 10+. Werkt tot op heden uitstekend. Laden werkt altijd en zodra hij op 100% komt blijft hij daar ook op. Zit overigens ook gewoon goed stevig vast, wat natuurlijk ook wel belangrijk is.
Ziet er interessant uit, ook dat er is nagedacht over het afvoeren van warmte.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RAE49C4.png

Gevoelsmatig heb ik meer vertrouwen in de door jouw genoemde Xiaomi dan bijvoorbeeld zoiets https://www.belsimpel.nl/...ader-autohouder-10w-zwart

Jammer dat leveren uit China op dit moment wat moeizaam gaat.
Jij 'm 'gewoon' bij Ali/Gearbest/Geekbuying besteld?

[ Voor 23% gewijzigd door JBS op 22-02-2020 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 18:50
JBS schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 20:29:
[...]
Ziet er interessant uit, ook dat er is nagedacht over het afvoeren van warmte.

[Afbeelding]

Gevoelsmatig heb ik meer vertrouwen in de door jouw genoemde Xiaomi dan bijvoorbeeld zoiets https://www.belsimpel.nl/...ader-autohouder-10w-zwart

Jammer dat leveren uit China op dit moment wat moeizaam gaat.
Jij 'm 'gewoon' bij Ali/Gearbest/Geekbuying besteld?
Ik heb hem inderdaad bij Ali besteld, duurde toen een week of drie maar dat zou nu best een stukje langer kunnen zijn inderdaad.
Fast charging werkt goed en er zit inderdaad een fan in om te koelen. Zelf heb ik hem in één van de ventilatie roosters en dat werkt prima. Ook de sensor voor het openen / sluiten van de klemmen aan de zijkant werken tot noch toe feilloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:41

DON PAPA

Tweaker-fan

Heeft er hier iemand ervaring met de Pitaka Magcase in samenwerking met de Pitaka MagEZ Mount Qi en de S10+ Ceramic ? Aangezien deze toch iets zwaarder is dan de S10 versie's, ben ik benieuwd hoe de magneten in de oplader hiermee omgaan ?

Edite: Ik kan inmiddels uit eigen ervaring melden dat dit prima werkt ;)

[ Voor 14% gewijzigd door DON PAPA op 11-03-2020 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
JBS schreef op zaterdag 22 februari 2020 @ 19:28:
Iemand positieve ervaringen met een alternatief in combinatie met een S10?
Ik gebruik voor in de auto zo'n magnetische aansluiting met usb kabel. Thuis en op mijn werk wel draadloos.
Hier heb ik vooral voor gekozen doordat ik en mijn partner van auto wisselen en haar telefoon geen draadloos laden ondersteund.
Maar het bevalt me prima. Niet meer priegelen met een kabeltje, je houd hem eronder en hij klikt zo vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

NIMIC schreef op zondag 23 februari 2020 @ 19:14:
[...]

Ik gebruik voor in de auto zo'n magnetische aansluiting met usb kabel. Thuis en op mijn werk wel draadloos.
Hier heb ik vooral voor gekozen doordat ik en mijn partner van auto wisselen en haar telefoon geen draadloos laden ondersteund.
Maar het bevalt me prima. Niet meer priegelen met een kabeltje, je houd hem eronder en hij klikt zo vast.
En die magnetische USB aansluiting zit permanent in je S10 bedoel je?
Zoiets https://nl.aliexpress.com/item/33041240629.html? Ik ga me storen aan het uitstekende onderdeel, dus hoewel het absoluut ideaal klinkt, is dat geen geschikte oplossing voor mij.

[ Voor 14% gewijzigd door JBS op 24-02-2020 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIMIC
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
@JBS ja er zit een puntje onder je telefoon, dat is wel een beetje irritant.
Maar zorgt er ook voor dat er geen stof in de USB poort kan komen.

Hier een filmpje hoe het eruit ziet en werkt:
YouTube: Het voordeel van magnetische USB kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
NIMIC schreef op maandag 24 februari 2020 @ 10:14:
@JBS ja er zit een puntje onder je telefoon, dat is wel een beetje irritant.
Maar zorgt er ook voor dat er geen stof in de USB poort kan komen.

Hier een filmpje hoe het eruit ziet en werkt:
YouTube: Het voordeel van magnetische USB kabels
Stof??? S10 is waterdicht effe onder de kraan en je bent weer stofvrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

Amaze86 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 01:21:
[...]

Stof??? S10 is waterdicht effe onder de kraan en je bent weer stofvrij.
Door de jackplug onder de kraan te houden, verdwijnt 't stof er niet uit. Dat moet je er echt uit proberen te peuteren met een tandenstoker, ofzo.

@NIMIC Zie het inderdaad. Leuke techniek, maar ik haak af door het uitstekende stekkertje.

[ Voor 12% gewijzigd door JBS op 26-02-2020 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 838013

Wat voor screen protector gebruiken jullie voor de S10e? De meegeleverde screen protector begint nu toch behoorlijk wat krassen te vertonen dus wil ik binnenkort even een wat beter exemplaar aanbrengen. Nu lees ik bij veel reviews van die protectors dat deze de aanraakgevoeligheid behoorlijk beïnvloeden op deze telefoon..

Schopje naar accessoires.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 03-03-2020 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:41

DON PAPA

Tweaker-fan

@Anoniem: 838013 mijn voorkeur gaat al jaren lang naar de Screen Protector Neo Flex van Spigen, deze is zeer makkelijk zelf te plaatsen en de aanraak gevoeligheid word totaal niet beïnvloed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hondaygo
Hey hallo allemaal.

Ik ben in het bezit van de volgende selfie stick.

https://www.bol.com/nl/p/...-note-8/9200000109436022/

Deze is met bluetooth.
Ik kan de afstandsbediening eenvoudig koppelen met mijn telefoon, maar ik kan in de instellingen van mijn Samsung Galaxy S10+ geen instelling vinden om de opnameknop te bedienen met een bluetooth afstandsbediening.
Of heb ik hier een apparte camera app voor nodig?

Wie weet raad? 8)7

Oh, btw...., ik heb de selfie stick via Ali gekocht, want daar was hij ''iets'' voordeliger.

Laat maar. :D
Na opnieuw opstarten van de telefoon werkte het gewoon. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door hondaygo op 11-03-2020 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zakelijk ben ik aan het kijken voor een S10 lite. Nu wi ik daar iets stevigs omheen hebben. Een Otterbox is er helaas niet. Heeft iemand tips voor een goed alternatief? (Ik kan het toestellen uit de KPN Webshop kiezen, maar daar staat bij de accessoires ook niet echt iets Otterbox-achtigs.)

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 12-03-2020 09:36 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-07 13:18
Niet perse een accessoire voor een S10 maar ik ben op zoek naar ZEER compacte powerbank die draadloos kan opladen (en het liefst zelf met USB-c geladen kan worden) en die dus goed werkt met een S10e. Iemand een idee voor eentje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
LordLynx schreef op donderdag 12 maart 2020 @ 17:55:
Niet perse een accessoire voor een S10 maar ik ben op zoek naar ZEER compacte powerbank die draadloos kan opladen (en het liefst zelf met USB-c geladen kan worden) en die dus goed werkt met een S10e. Iemand een idee voor eentje?
Wat is ZEEEER compact naar jouw idee? De standaard Samsung Powerbank vind ik ook al vrij compact. Kleiner dan dat ken ik ze niet eigelijk. Ongeveer de grootte van de telefoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
J-r0en schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 20:12:
[...]

Wat is ZEEEER compact naar jouw idee? De standaard Samsung Powerbank vind ik ook al vrij compact. Kleiner dan dat ken ik ze niet eigelijk. Ongeveer de grootte van de telefoon zelf.
Die Samsung heb ik, die heb ik bij me in mijn werktas of koffer. Ik zoek iets een stuk kleiner, een beetje ter grootte van een creditcard of aansteker wat je gemakkelijk in je broekzak kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53

dbzfan

Nee.

Mijn vriendin heeft een s10e gekocht. Nu twijfelen wij of er een screenprotector op zit, we willen ook niet gaan peuteren aan een hoekje met het risico dat we heb half los halen. Zo ja, is deze screenprotector van hard plastic of zo'n folie spul?

Schopje naar accessories.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 27-03-2020 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Niet online

JBS

dbzfan schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:32:
Mijn vriendin heeft een s10e gekocht. Nu twijfelen wij of er een screenprotector op zit, we willen ook niet gaan peuteren aan een hoekje met het risico dat we heb half los halen. Zo ja, is deze screenprotector van hard plastic of zo'n folie spul?
Je voelt 'm zitten wanneer je met je vinger over de front camera wrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:53

dbzfan

Nee.

JBS schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:33:
[...]
Je voelt 'm zitten wanneer je met je vinger over de front camera wrijft.
Ja maar ik twijfel (de) omdat als je googled er ook websites zeggen dat er alleen een screenprotector zit op de S10 en de S10 plus en juist niet op de s10e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:19
@dbzfan Het is folie, een beetje pulken in een hoekje tot je een beginnetje hebt, en je trekt hem er zo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
dbzfan schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 18:37:
[...]

Ja maar ik twijfel (de) omdat als je googled er ook websites zeggen dat er alleen een screenprotector zit op de S10 en de S10 plus en juist niet op de s10e.
Er zit een screenprotector op de s10e, ik gebruik die al sinds launch maar hij begint nu wel lelijk te worden dus tijd voor een nieuwe binnenkort. Normaal koop ik eigenlijk elk jaar de nieuwe S-lijn maar ik wil eigenlijk niet terug naar een curved toestel dus mijn 10e mag nog een jaartje door.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste