Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:49
postvoordennis schreef op woensdag 3 april 2019 @ 22:31:
[...]

Thanks voor het testen. Op mijn adapter staat als output 5V 2A en 9V 1.67A dus daar kan het niet aan liggen. Net nogmaals getest en na 30 min op de lader is er slechts 4% bijgekomen.

Wel valt het me op dat er in beeld 'draadloos opladen' verschijnt. Wanneer ik mijn S10 bekabeld oplaad, dan verschijnt er heel kort 'opladen' en vervolgens 'snel opladen'.

Staat er bij jou bij het draadloos opladen 'draadloos opladen' of 'draadloos snel opladen?
Geen idee, maar lijkt me ook irrelevant. 4% per 30 minuten is zowel bedraad als draadloos te langzaam. Ik heb een hele goedkope draadloze lader gehad en die had mijn telefoon ook altijd in nacht volledig vol. En 4% in 30 minuten is 64% in 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
Weet dat de vraag niet aan mij gesteld is, maar hier ook radiostilte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Yellax schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:16:
[...]

Weet dat de vraag niet aan mij gesteld is, maar hier ook radiostilte
Hier ook. Samsung zegt dat het 6 weken kan duren, tussentijds sturen ze geen updates want er is niks te melden.

Op de 10e geregistreerd, bevestiging was op de 18e.

[ Voor 8% gewijzigd door EnigmaNL op 04-04-2019 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39
Hier ook radiostilte. 26 februari geregistreerd, 19 maart bevestiging dat de Galaxy buds binnen zes weken opgestuurd worden. Verder niks gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Verwachten jullie elke week een mailtje waarbij de weken tot de levering aftellen?

Een beetje geduld mannen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

J-r0en schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:09:
Verwachten jullie elke week een mailtje waarbij de weken tot de levering aftellen?

Een beetje geduld mannen.
Liefst dagelijks

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Kreeg van morgen een update van samsung dat ze binnen enkele dagen zouden komen (de earbuds). En een uur later stond postnl voor mijn deur een pakketje van samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:56

Stekeltje

Nothing to see here move along

WeAreLegion schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 08:56:
Kreeg van morgen een update van samsung dat ze binnen enkele dagen zouden komen (de earbuds). En een uur later stond postnl voor mijn deur een pakketje van samsung :)
Heb vanochtend rond 8:30 ook een sms-je ontvangen dat de aanvraag helemaal compleet is en dat ze binnenkort worden aangeleverd. In de mail een T&T code dat ze vandaag worden afgeleverd.

11 maart aangemeld voor de promotie
16 maart SMS
19 maart e-mail dat hij was goedgekeurd
Vandaag de verzendbevestiging.

Komt precies op tijd kan ik ze gelijk gebruiken tijdens mijn vlucht volgende week! Ben zeer benieuwd hoe ze klinken en hoelang ze het volhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Edit: Niet meer van toepassing.

[ Voor 77% gewijzigd door Donstil op 20-05-2019 19:10 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Stekeltje schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:28:
[...]

Heb vanochtend rond 8:30 ook een sms-je ontvangen dat de aanvraag helemaal compleet is en dat ze binnenkort worden aangeleverd. In de mail een T&T code dat ze vandaag worden afgeleverd.

11 maart aangemeld voor de promotie
16 maart SMS
19 maart e-mail dat hij was goedgekeurd
Vandaag de verzendbevestiging.

Komt precies op tijd kan ik ze gelijk gebruiken tijdens mijn vlucht volgende week! Ben zeer benieuwd hoe ze klinken en hoelang ze het volhouden.
Voor mijn gevoelt valt de accuduur wat tegen. Ik weet niet meer precies wanneer ik de case had opgeladen, maar het lampje gaat snel van groen naar oranje naar rood. Zo op de gok denk ik de case zo'n 3-4 uur is meegegaan... (ligt nu weer aan de lader) De buds zelf worden na elke fietsrit van 15 minuten opgeborgen in de case, dus daarvan geen idee hoe lang ze mee gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:07
Ik heb nog steeds niks gehoord, de volgende keer als er weer een actie is bij samsung dan wacht ik wel een paar dagen met het invullen van de gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaizeh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05-2023
29 Februari bij Samsung de registratie uitgevoerd.
16 Maart aanmeld bevestiging gehad.
5 April pakketje met de Galaxy Buds binnen gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:56

Stekeltje

Nothing to see here move along

barrymossel schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:58:
[...]

Voor mijn gevoelt valt de accuduur wat tegen. Ik weet niet meer precies wanneer ik de case had opgeladen, maar het lampje gaat snel van groen naar oranje naar rood. Zo op de gok denk ik de case zo'n 3-4 uur is meegegaan... (ligt nu weer aan de lader) De buds zelf worden na elke fietsrit van 15 minuten opgeborgen in de case, dus daarvan geen idee hoe lang ze mee gaan...
Heb ze om 14:00 ontvangen en gelijk gepaired. Tot nu toe:

- +/- 1 uur gebeld
- +/- 1 uur muziek
- Software update
Batterij status: 50%

Hoop dat het bellen ze vooral heeft leeg gemaakt, want 4 uur muziek vind ik redelijk weinig nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravi400
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2024
Heb ze ook eindelijk binnen

11 maart geregistreerd
19 maart bevestiging gekregen
5 april verzend bevesting en binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Hier ook vanmiddag ontvangen, 8 maart geclaimd. Koppelen ging very smooth, zowel met S10 als met de iPad (iPad, oei).

Ik ben geen audiofiel, maar ik vond het geluid prima. Zowel spraakprogramma als muziek. Volgende week eens lekker op de fiets gebruiken.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn ze te koppelen aan een macbook? Het lukt mij iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:39:
Zijn ze te koppelen aan een macbook? Het lukt mij iig niet.
Op mijn ipad ging het nagenoeg vanzelf.
Staat Bluetooth aan op je MacBook (misschien een stomme vraag).

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Hij vindt ze niet ofzo?

Nevermind. Gelukt O-)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2019 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 21:45:
Ja. Hij vindt ze niet ofzo?

Nevermind. Gelukt O-)
Wat ik had gedaan (vóórdat ik koppelde met de iPad):
- verbinding met telefoon verbreken;
- bluetooth op iPad aan (en scherm bluetooth open laten staan; zit bij iPad onder Instellingen> Bluetooth;
- doosje met earbuds erin open doen (die gaat pairen);
Vrijwel direct op de iPad melding van de earbuds, en dan op Verbinden klikken.

Edit: mooi, gelukt!

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Precies de hoes die ik zoek heb er ook zo eentje op mij oneplus 5
Als die nog steeds bevalt kun je misschien de link eens posten?
Google levert mij alleen onzin op en geen backcovers
Geert1976 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:13:
zonet mijn ultradunne (minimalsitische) back cover voor mijn S10, van de Duitse Amazon ontvangen;

het is de Anncer back cover ( €12 incl bezorging) . Is maar 0.3mm dun, dus echt puur gekocht voor de (zeer fijne) grip en krasbestendigheid.
Ik heb het normaal gesproken totaal niet met smartphone cases, vind ze grotendeels allemaal log, lomp maar vooral spuuglelijk

de case voelt ''sandstone''-achtig aan, maar heeft dus een zeer fijne grip!

[Afbeelding]

[Afbeelding]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ErikRo schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 02:34:
Precies de hoes die ik zoek heb er ook zo eentje op mij oneplus 5
Als die nog steeds bevalt kun je misschien de link eens posten?
Google levert mij alleen onzin op en geen backcovers

[...]
check je PM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel BBB
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10-2024
Gisteren ook mijn Galaxy Buds ontvangen. Alleen heb ik wat problemen met koppelen met mijn telefoon.
Als ik bij bluetooth kijk zie ik 2 keer Galaxy Buds staan. Heeft iemand anders dit ook?
Wanneer ik met de 1 verbind zie ik in de Galaxy App alleen links en met de ander alleen rechts...
Herkend iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

Michiel BBB schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:18:
Gisteren ook mijn Galaxy Buds ontvangen. Alleen heb ik wat problemen met koppelen met mijn telefoon.
Als ik bij bluetooth kijk zie ik 2 keer Galaxy Buds staan. Heeft iemand anders dit ook?
Wanneer ik met de 1 verbind zie ik in de Galaxy App alleen links en met de ander alleen rechts...
Herkend iemand dit probleem?
ik had t in t begin ook maar met de Wear app gaat het goed; had ik dacht ik verwijderd. Heb je die al geopend?
en je moet ze dacht ik in t doosje laten liggen maar wel openklappen

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel BBB
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10-2024
R1 schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 10:54:
[...]

ik had t in t begin ook maar met de Wear app gaat het goed; had ik dacht ik verwijderd. Heb je die al geopend?
en je moet ze dacht ik in t doosje laten liggen maar wel openklappen
Heb al verschillende manieren geprobeerd, maar helaas niks werkt goed. Heb het idee dat dit ontstaan is na de update.
Inmiddels contact gehad met Samsung: ik mag ze terug sturen en ontvang als het goed is vervangende Buds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:11
Ik heb gisteren de buds binnen gekregen.

Tijdje zitten testen met verschillende instellingen tot aan de codec en sample rate aan toe.
Puur op audiokwaliteit vind ik ze niet heel goed. Ik ben iemand die van een helder en ruimtelijk geluid houd en deze earbuds klinken toch een beetje dof alsof je naar een lagere kwaliteit audio luistert. Om wat termen te noemen, ik mis de 'soundstage'. Het is alsof er tonen missen.

Wat trouwens wel heel belangrijk is, dat ze goed in je oor zitten anders klinkt het helemaal niet.

Ik ben redelijk kritisch en vind de bijgeleverde buds van Samsung (AKG) een stuk beter klinken. Zelf gebruik ik de Sennheiser Momentums maar heb ook een draadloze koptelefoon van Samsung (Level over) gehad dus dat is mijn vergelijkingsmateriaal.

Sommige muziek genres zoals wat populaire muziek klinkt het best redelijk goed maar bij sommige mis ik die helderheid alsof je er midden in zit.

Grote voordeel van deze buds is dat het super makkelijk is. Met sporten geen draden om je heen en de verbinding gaat automatisch.

Het klinkt negatief maar op zich zijn ze absoluut niet slecht en je went er snel aan alleen zijn ze niet zo goed als bedraad setje van 100-150,-
Maar audio beoordelen is subjectief en iedereen heeft zn eigen voorkeur. Uiteindelijk vind ik ze wel een voldoende waard.

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 06-04-2019 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:27
Iemand al wat langer een glazen screenprotector erop zitten en er tevreden over? Mijn glas is naakt (ook zonder het plasticje wat erop kwam) en onder bepaald licht zie ik al haarlijntjes op mijn scherm, geen echt diepe krassen nog. Maar ik ben dus niet erg onder de indruk van het nieuwe Gorilla Glass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

kesj schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 21:25:
Iemand al wat langer een glazen screenprotector erop zitten en er tevreden over? Mijn glas is naakt (ook zonder het plasticje wat erop kwam) en onder bepaald licht zie ik al haarlijntjes op mijn scherm, geen echt diepe krassen nog. Maar ik ben dus niet erg onder de indruk van het nieuwe Gorilla Glass.
Ik heb dat plasticje er nog steeds op zitten, komt niet los.
Heb jij je S10 los in je broekzak zitten misschien?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
wvexeltweakers schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 22:39:
[...]

Ik heb dat plasticje er nog steeds op zitten, komt niet los.
Heb jij je S10 los in je broekzak zitten misschien?
Klopt. Zonder sleutels of andere spullen en altijd met de schermkant naar mijn been bericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

kesj schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 23:00:
[...]

Klopt. Zonder sleutels of andere spullen en altijd met de schermkant naar mijn been bericht.
Ik vermoed dat er altijd wel kleine dingen in je broekzak kunnen zitten die krasjes kunnen veroorzaken. Er hoeven maar een paar zandkorrels in de stof te zitten waar je scherm overheen schuurt, en dan heb je prijs.

Dat vind ik ook het bezwaar met beweringen over de hardheid / krasbestendigheid van zoiets als GorillaGlas. Volgens mij wordt dat sterk overdreven. Vergelijk het met de CD / DVD, daar kon je bij wijze van spreken overheen schaatsen zonder dat het een probleem opleverde. In de praktijk bleek dat toch iets genuanceerder te liggen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
wvexeltweakers schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 23:04:
[...]

Ik vermoed dat er altijd wel kleine dingen in je broekzak kunnen zitten die krasjes kunnen veroorzaken. Er hoeven maar een paar zandkorrels in de stof te zitten waar je scherm overheen schuurt, en dan heb je prijs.

Dat vind ik ook het bezwaar met beweringen over de hardheid / krasbestendigheid van zoiets als GorillaGlas. Volgens mij wordt dat sterk overdreven. Vergelijk het met de CD / DVD, daar kon je bij wijze van spreken overheen schaatsen zonder dat het een probleem opleverde. In de praktijk bleek dat toch iets genuanceerder te liggen.
Klopt. Daarom zet ik altijd direct een glazen screenprotector op al mijn toestellen. Maar met de s10 plus weet ik gewoon niet welke. De fingerprint scanner moet blijven werken en hij moet case friendly zijn. De Whitestone is interessant, maar erg prijzig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41

13art

Moderator Mobile
Ik zweer zelf de laatste jaren bij van die nanofilm screenprotectors met 'self repair'. Vele malen goedkoper, makkelijker aan te brengen, minder zichtbaar, werken beter samen met cases voor de telefoon. Wellicht wat minder bescherming tegen vallen maar dat is voor mij niet nodig. Screenprotectors zijn voor mij puur tegen krassen op het scherm.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kacang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 23:26
l3art schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:34:
Ik zweer zelf de laatste jaren bij van die nanofilm screenprotectors met 'self repair'. Vele malen goedkoper, makkelijker aan te brengen, minder zichtbaar, werken beter samen met cases voor de telefoon. Wellicht wat minder bescherming tegen vallen maar dat is voor mij niet nodig. Screenprotectors zijn voor mij puur tegen krassen op het scherm.
Heb je een aanrader?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nee dat niet aangezien ik zelf (nog) geen S10 heb.
Maar meestal haal ik ze van AliExpress. Wet application heeft mijn persoonlijke voorkeur omdat die het makkelijkste aan te brengen zijn zonder bubbles, stof oid er onder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaronito
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 09:52
kesj schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 23:06:
[...]

Klopt. Daarom zet ik altijd direct een glazen screenprotector op al mijn toestellen. Maar met de s10 plus weet ik gewoon niet welke. De fingerprint scanner moet blijven werken en hij moet case friendly zijn. De Whitestone is interessant, maar erg prijzig.
hier al enkele weken die whitestone dome glass in gebruik en geen enkel probleem met vingerafdruk.
en kan bevestigen dat hij past met een uag monarch case en spigen rugged armor case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
aaronito schreef op zondag 7 april 2019 @ 12:19:
[...]

hier al enkele weken die whitestone dome glass in gebruik en geen enkel probleem met vingerafdruk.
en kan bevestigen dat hij past met een uag monarch case en spigen rugged armor case.
Waar heb je hem gekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaronito
kesj schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:23:
[...]

Waar heb je hem gekocht?
Mobile fun omdat whitestone dome nog niet verzend naar België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Iemand ervaring met de Rosso tempered glass screen protectors?

Kan nergens vinden of die case friendly is.

https://www.gsmpunt.nl/sc...08GQkyEAQYASABEgKOEPD_BwE

EDIT:
Is niet case friendly, krijg ik net van de winkel te horen.

[ Voor 16% gewijzigd door kesj op 08-04-2019 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Tot nu toe de buds 4x gedragen, en geen haperingen of verloren verbinding. Ik heb ze 1x gebruikt met een iPad en 3x met de S10. Eenmaal wel iets geks: ik zette het volume iets lager met de telefoon en kreeg ineens een vervelende aanhoudende pieptoon. Radiogeluid was toen helemaal weg. Ik kreeg dat pas goed nadat ik de buds in het doosje had gedaan en opnieuw verbonden.

Ook viel me op dat als ik Omgevingsgeluid aanzet, dit kennelijk via de microfoon(s) van de buds wordt weergegeven. Als dan het volume van Omgevingsgeluid op maximaal staat, word je gek van windgeruis of een langsrijdende auto. Maar dat is een kwestie van instellen.

En ik heb eenmaal via de buds gebeld terwijl ik buiten liep. Dat ging verrassend goed. Ook de andere kant kon mij goed verstaan.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
aaronito schreef op zondag 7 april 2019 @ 17:24:
[...]

Mobile fun omdat whitestone dome nog niet verzend naar België.
Wat is jouw ervaring met Whitestone mbt krasbestendigheid en het appliceren van het hele gebeuren? Zit nog te twijfelen om hem te bestellen (door met name de krasbestendigheid).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aaronito
J-r0en schreef op maandag 8 april 2019 @ 20:19:
[...]

Wat is jouw ervaring met Whitestone mbt krasbestendigheid en het appliceren van het hele gebeuren? Zit nog te twijfelen om hem te bestellen (door met name de krasbestendigheid).
Zeer kras bestendig. Had deze op me s9 en na 1 jaar alleen microkrasjes die niet zichtbaar zijn bij het gebruik en zelf als het scherm uit is moet je al onder bepaalde hoeken houden om de krasjes te zien. En van sensitiviteit is er geen verschil zelf niet met de vingerafdruk registratie.

Het lijkt moeilijk om te installeren maar het is net heel gemakkelijk. Gewoon alle stappen correct volgen. Kheb er 4 geplaatst en Dit zonder enige problemen. Volg gewoon de stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Zijn de goedkope uv protectors verstandig om te proberen? Met name de lijm vind ik spannend...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
Zojuist een mail gekregen van Samsung dat mijn buds vandaag ontvang.
8 maart aangemeld
19 maart bevestigingsmail

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:30
Yellax schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 08:44:
Zojuist een mail gekregen van Samsung dat mijn buds vandaag ontvang.
8 maart aangemeld
19 maart bevestigingsmail
Same here eindelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 11:56
Toch vindt ik deze de beste: Spigen Tough Armor Galaxy S10 black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Ik ben aardig losgegaan met accessoires de laatste week voor mijn S10.

Allereerst was ik op zoek naar een doorzichtig hoesje dat de telefoon niet te dik maakt, maar wel wat extra grip geeft. Ik vond bij de KPN-winkel voor 15 Euro de Azuri transparent. Prima ding, voldoet aan al mijn verwachtingen. Link.

Dit weekend ontving ik de Samsung Wireless Powerbank 10.000 mAh. Qua formaat even groot als de S10, mooi aluminum afgewerkt en doet precies wat hij moet doen. Draadloos snelladen. Erg tevreden mee, al is het jammer dat je de telefoon er niet schuin op kan zetten (maar alleen er plat op leggen). Anders was het 'on the go' nog handiger geweest (met bijv. video kijken in het vliegtuig). Met de bijgeleverde kabel kan dat gelukkig alsnog. Link.

En tot slot kwam vandaag mijn Samsung Wireless Charger Stand (voor de S9) binnen voor op mijn bureau. Mooi ding, met anti-slip onderkant en anti-slip paneel. Helaas kan je deze niet plat klappen, waardoor hij niet goed mee te nemen is. Dat is wat jammer. Fast charge werkt alleen met de fast charge adapter (en die heb ik in de regel in mijn tas). Dus nog ergens zo'n fastcharge wandplug vandaan halen. Link.

Ik zit nog steeds te wachten op de bevestiging van de Galaxy Buds. Hoewel ik daar niet heel veel vertrouwen in heb, afgaande op de reviews die ik er over lees. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Skv op 09-04-2019 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Skv schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 18:27:
Ik ben aardig losgegaan met accessoires de laatste week voor mijn S10.

Allereerst was ik op zoek naar een doorzichtig hoesje dat de telefoon niet te dik maakt, maar wel wat extra grip geeft. Ik vond bij de KPN-winkel voor 15 Euro de Azuri transparent. Prima ding, voldoet aan al mijn verwachtingen. Link.

Dit weekend ontving ik de Samsung Wireless Powerbank 10.000 mAh. Qua formaat even groot als de S10, mooi aluminum afgewerkt en doet precies wat hij moet doen. Draadloos snelladen. Erg tevreden mee, al is het jammer dat je de telefoon er niet schuin op kan zetten (maar alleen er plat op leggen). Anders was het 'on the go' nog handiger geweest (met bijv. video kijken in het vliegtuig). Met de bijgeleverde kabel kan dat gelukkig alsnog. Link.

En tot slot kwam vandaag mijn Samsung Wireless Charger Stand (voor de S9) binnen voor op mijn bureau. Mooi ding, met anti-slip onderkant en anti-slip paneel. Helaas kan je deze niet plat klappen, waardoor hij niet goed mee te nemen is. Dat is wat jammer. Fast charge werkt alleen met de fast charge adapter (en die heb ik in de regel in mijn tas). Dus nog ergens zo'n fastcharge wandplug vandaan halen. Link.

Ik zit nog steeds te wachten op de bevestiging van de Galaxy Buds. Hoewel ik daar niet heel veel vertrouwen in heb, afgaande op de reviews die ik er over lees. :(
Het is maar dat ze gratis waren, de earbuds zijn inderdaad best slecht.
Al moet ik zeggen dat ze op 60 a 70% volume best redelijk klinken.
Maarja ik gebruik ze voornamelijk bij het sporten dus maakt geluidskwaliteit mij niet heel veel uit.
Maar ze zijn zeker geen apple airpods concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

D2FValinor schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:39:
[...]

Maarja ik gebruik ze voornamelijk bij het sporten dus maakt geluidskwaliteit mij niet heel veel uit.
Dat klinkt vrij waardeloos. Ik vind airpods ook niet best qua kwaliteit om eerlijk te zijn. Tot op heden gebruik ik een Shure SE315 bedraad setje. Daarover ben ik wel tevreden. Op die kwaliteit hoef ik duidelijk niet te rekenen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 13:50
Vooralsnog was ik zeer tevreden over de wireless earbuds.

Tot een uur geleden ... mijn linker oordopje geeft nu een constante harde pieptoon ( te horen als ze een meter verderop op tafel liggen ), zelfs als ik ze in de case doe houdt het niet op.

Contact gehad met helpdesk, en morgen maar eens langs een service punt om te kijken wat er aan de hand is. Hoop er eigenlijk op dat ik direct een nieuw setje krijg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 15:13
Ik twijfel om ze te halen. Hoor wisselende geluiden over hoe de geluidskwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

chimera2 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 07:28:
Ik twijfel om ze te halen. Hoor wisselende geluiden over hoe de geluidskwaliteit is.
Als ik ze moest kopen, weet ik niet of ik daar € 150 voor over zou hebben gehad.
Maar je kunt eens op Marktplaats kijken, er worden er genoeg 'als nieuw' te koop aangeboden voor veel minder.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 14-09 14:45
D2FValinor schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:39:
[...]

Zitten ze wel goed in je oor? Gebruik je ook de wearable app met de equalizer aan? Vind ze echt een stuk beter dan Airpods klinken, heel tevreden ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Powrot schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:57:
[...]

Zitten ze wel goed in je oor? Gebruik je ook de wearable app met de equalizer aan? Vind ze echt een stuk beter dan Airpods klinken, heel tevreden ermee.
Ze zitten gelukkig wel perfect in mijn oor. Chill tijdens het sporten.
Vond dit wel een goede vergelijking:
YouTube: AirPods 2 - Absolutely Better Than Galaxy Buds. [4K]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrot
  • Laatst online: 14-09 14:45
D2FValinor schreef op donderdag 11 april 2019 @ 10:19:
[...]

Ze zitten gelukkig wel perfect in mijn oor. Chill tijdens het sporten.
Vond dit wel een goede vergelijking:
YouTube: AirPods 2 - Absolutely Better Than Galaxy Buds. [4K]
Doelde meer op: heb je de andere eartips geprobeerd?

Leuke video trouwens, vind alleen wel dat je in-ears niet zo kunt vergelijken met non-in ears omdat ze niet dezelfde seal hebben in je oor. Bass bijvoorbeeld is hierdoor is echt significant beter op de buds. Maar goed, kan natuurlijk allemaal preference zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
ik wil graag een sandisk kaartje kopen maar er zijn er zoveel

welke is nu geschikt voor de s8,s9 en de s10?

sandisk ultra,extreme,extreme plus,extreme pro?

kan iemand mij de juiste richting op helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:44
joey82 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 11:48:
ik wil graag een sandisk kaartje kopen maar er zijn er zoveel

welke is nu geschikt voor de s8,s9 en de s10?

sandisk ultra,extreme,extreme plus,extreme pro?

kan iemand mij de juiste richting op helpen?
De namen boeien niet, gaat om de class. Heb zelf deze en die zijn echt supersnel met kopieren :)
Zijn ook nog in de aanbieding nu.
https://www.dataio.nl/sam...ccaa-ec27bf3f54-135000117

En anders deze, is iets sneller met kopieren (ongeveer 25-30% (90mb/s ipv 60) maar wel iets duurder (20 euro ipv 14).

https://www.dataio.nl/san...microsd-geheugenkaart-u3/

[ Voor 11% gewijzigd door giovanni2903 op 11-04-2019 18:27 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
chimera2 schreef op donderdag 11 april 2019 @ 07:28:
Ze zijn erg handig in gebruik en ze zitten best prima. Geen idee hoe het met sporten zit, maar lijkt me ook wel ok.
Geluidskwaliteit vind ik niet echt top out-of-the-box (maar ik heb dan ook geen zin om met een equalizer te pielen en het geluid laat ik relatief zacht staan). Dat is dan wel voorkeur, maar de KZ's uit China (bluetooth met kabel in de nek) vind ik fijner klinken. Met name meer bass en warmer geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Churyumov
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 17-09 13:50
Churyumov schreef op woensdag 10 april 2019 @ 19:34:
Vooralsnog was ik zeer tevreden over de wireless earbuds.

Tot een uur geleden ... mijn linker oordopje geeft nu een constante harde pieptoon ( te horen als ze een meter verderop op tafel liggen ), zelfs als ik ze in de case doe houdt het niet op.

Contact gehad met helpdesk, en morgen maar eens langs een service punt om te kijken wat er aan de hand is. Hoop er eigenlijk op dat ik direct een nieuw setje krijg ...
Inmiddels doen ze het weer nadat ik ze een nachtje onder een kussen heb gelegd zodat ik de piep niet steeds hoorde en de batterij helemaal leeg was :D

Ik vind het wel apart de verschillende verhalen over de audio kwaliteit. In mijn beleving zijn ze best goed en genoeg bass ook. En natuurlijk zijn ze niet te vergelijken met wired in ears van dezelfde prijs en duurder ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Powrot schreef op donderdag 11 april 2019 @ 08:57:
[...]

Ik vind ze absoluut niet beter klinken dan AirPods.. Als mijn oren geschikt waren voor de vorm van AirPods liep ik ook met die rond en nu niet met de Galaxy Buds. Ik heb er twee weken geleden al een stukje over getikt hier, en het enige positieve wat ik nog kan melden is dat de touch-controls wel wat wennen.

Het is dat ik ze vaak in de bus of tijdens het lopen gebruik, dan hoor je niet zo snel als er stevige compressie wordt toegepast, maar als ik echt geconcentreerd ga luisteren kan ik gewoon niet om het feit heen dat het qua dynamiek waardeloos is. Het hoge, maar ook het lage valt bijna compleet weg als je op een laag geluidsniveau doet luisteren. Ik las in een review dat de bass 'zo geweldig' is, en dat je de bass 'in je borst voelt zoals bij een concert'. Mwoah, dat valt toch echt heel vies tegen. Heb ze al op dynamisch staan met 63Hz in de equalizer een paar dB hoger.

Ik kom van 65,- oortjes van Sony af (650P's meen ik), en die klinken gewoon beduidend beter naar mijn mening. Het is dat het gemak van draadloos zo groot is, maar anders wist ik het wel :P (en mijn beurs ook wel).

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Ik had de originele screen protector verwijderd en overweeg deze nu toch weer te kopen. 18 euro voor 2 stuks. Kan iemand me zeggen of ze case friendly zijn? Ik heb een Spigen Liquid Air case. Kon het antwoord nergens vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

kesj schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 16:47:
Ik had de originele screen protector verwijderd en overweeg deze nu toch weer te kopen. 18 euro voor 2 stuks. Kan iemand me zeggen of ze case friendly zijn? Ik heb een Spigen Liquid Air case. Kon het antwoord nergens vinden.
Heb dezelfde case als jou en dat gaat perfect met de folie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:48
Kuusj schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:35:
[...]

Ik vind ze absoluut niet beter klinken dan AirPods.. Als mijn oren geschikt waren voor de vorm van AirPods liep ik ook met die rond en nu niet met de Galaxy Buds. Ik heb er twee weken geleden al een stukje over getikt hier, en het enige positieve wat ik nog kan melden is dat de touch-controls wel wat wennen.

Het is dat ik ze vaak in de bus of tijdens het lopen gebruik, dan hoor je niet zo snel als er stevige compressie wordt toegepast, maar als ik echt geconcentreerd ga luisteren kan ik gewoon niet om het feit heen dat het qua dynamiek waardeloos is. Het hoge, maar ook het lage valt bijna compleet weg als je op een laag geluidsniveau doet luisteren. Ik las in een review dat de bass 'zo geweldig' is, en dat je de bass 'in je borst voelt zoals bij een concert'. Mwoah, dat valt toch echt heel vies tegen. Heb ze al op dynamisch staan met 63Hz in de equalizer een paar dB hoger.

Ik kom van 65,- oortjes van Sony af (650P's meen ik), en die klinken gewoon beduidend beter naar mijn mening. Het is dat het gemak van draadloos zo groot is, maar anders wist ik het wel :P (en mijn beurs ook wel).
Merk zelf altijd dat zodra ik de equalizer van de telefoon gebruik alles ruk klinkt... Daar ben ik dus mee gestopt.

De dopjes op stand dynamisch gezet in de Samsung app heeft wel geholpen, klinkt redelijk nu.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Churyumov schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:25:
[...]
.....En natuurlijk zijn ze niet te vergelijken met wired in ears van dezelfde prijs en duurder ...
Duurder dan € 149,95? You Must Be Kidding.

Hoewel, er zullen er vast wel weer zijn die dat eraan uitgeven.
Duur is immers beter, toch?
8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Mijn Samsung wireless powerbank is binnen 7 dagen al stuk. Laadt niet meer op aan de kabel en reageert niet meer als ik mijn telefoon aansluit. Fijn spul zeg. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Kan iemand mij vertellen wat de exclusieve thema is die je bij de led cover krijgt.

Als je de cover op je telefoon klikt dan krijg je deze melding. Bij het klikken op de de melding kom je inderdaad Samsung the store maar zie ik enkel betaalde themes. Ik verwacht een gratis Samsung exclusieve thema. Maar kan het mis hebben

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Buds net ontvangen! Geluid is minder dan mijn Shure setje, maar voor sporten e.d. prima. :) De bas is wat afwezig en de tonen lopen door in elkaar. Niet heel geweldig.

Wat nog niet lukt is opladen van de case met wireless powershare. Met de oordoppen er in laadt hij gewoon op. Maar als ik de doppen in mijn oor heb kan ik de case niet los opladen lijkt het..

[ Voor 12% gewijzigd door Skv op 13-04-2019 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
21 maart de bevesting gehad voor de Buds, nog niets binnen. Wat wel binnen is gekomen is de Whitestone dome screenprotector. Wat een werk om deze te appliceren, hopelijk is het de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
J-r0en schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 12:38:
21 maart de bevesting gehad voor de Buds, nog niets binnen. Wat wel binnen is gekomen is de Whitestone dome screenprotector. Wat een werk om deze te appliceren, hopelijk is het de moeite waard.
Op YouTube staat een video van Flossy Carter, laat ie precies zien hoe je hem moet installeren op een s10. Ziet er eigenlijk heel makkelijk uit. Misschien helpt de video je, als je hem er nog niet opgezet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
kesj schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 13:33:
[...]

Op YouTube staat een video van Flossy Carter, laat ie precies zien hoe je hem moet installeren op een s10. Ziet er eigenlijk heel makkelijk uit. Misschien helpt de video je, als je hem er nog niet opgezet hebt.
Heb die Whitestone Dome screenprotector erop gezet, zag je bericht pas achteraf. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee.

First impressions:
- Heldere glasplaat als protectie.
- Goed lezen bij het aanbrengen, en heullll goed op stof letten dat op je scherm kan vallen.
- Vingerafdruk werkte voor de screenprotector beter.
- Screenprotector vult niet het hele scherm. Als je dan je navigatiebalk uit hebt (swipe controls), dan voel je dat randje telkens. Hetzelfde geval als je vanaf bovenin het scherm naar beneden swiped voor je notificaties.

Hoe kan ik deze screenprotector optimaal appliceren zodat de fingerprintscanner het beste functioneerd?

- Na de eerste UV-licht sessie een minuut met je vinger op de scanner drukken zodat de screenprotector daar nog beter hecht.
- Achteraf alle fingerprints verwijderen en opnieuw toevoegen. Ik heb nu 2x mn rechterduim toegevoegd. Het zal je opvallen dat je dan best hard moet drukken voordat de vingerafdruk gezien word. Bij het daadwerkelijk unlocken van de telefoon kan het minder, maar ik ervaar het tot nu toe als een minder goed werkende vingerafdrukscanner.

Houdt daar dus rekening mee als je deze wilt aanschaffen.

Edit: Het unlocken gaat nu beter. Misschien was het vloeistof nog niet helemaal uitgehard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:07
Ik heb de buds inmiddels in bezit en een aantal keer getest tijdens het hardlopen, ik vind ze ok zitten alleen is het irritant tijdens het hardlopen dat de verbinding weg valt af en toe, ik las dat er meerdere mensen dit ervaren hopelijk komt er een update voor.
Het geluid is redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

J-r0en schreef op zaterdag 13 april 2019 @ 15:51:
[...]

Heb die Whitestone Dome screenprotector erop gezet, zag je bericht pas achteraf. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee.

First impressions:
- Heldere glasplaat als protectie.
- Goed lezen bij het aanbrengen, en heullll goed op stof letten dat op je scherm kan vallen.
- Vingerafdruk werkte voor de screenprotector beter.
- Screenprotector vult niet het hele scherm. Als je dan je navigatiebalk uit hebt (swipe controls), dan voel je dat randje telkens. Hetzelfde geval als je vanaf bovenin het scherm naar beneden swiped voor je notificaties.

Hoe kan ik deze screenprotector optimaal appliceren zodat de fingerprintscanner het beste functioneerd?

- Na de eerste UV-licht sessie een minuut met je vinger op de scanner drukken zodat de screenprotector daar nog beter hecht.
- Achteraf alle fingerprints verwijderen en opnieuw toevoegen. Ik heb nu 2x mn rechterduim toegevoegd. Het zal je opvallen dat je dan best hard moet drukken voordat de vingerafdruk gezien word. Bij het daadwerkelijk unlocken van de telefoon kan het minder, maar ik ervaar het tot nu toe als een minder goed werkende vingerafdrukscanner.

Houdt daar dus rekening mee als je deze wilt aanschaffen.

Edit: Het unlocken gaat nu beter. Misschien was het vloeistof nog niet helemaal uitgehard.
Hoe bevalt het tot nu toe? Ik heb de stock plastic protector er nog op en die doet het eigenlijk best prima. Ik lees dat een tempered glass protector het scherm niet alleen beter beschermt tegen krassen maar ook tegen val en impact schade. Dat laatste vind ik wel interessant. Maar ben benieuwd naar wat ervaringen voor er meer dan 50 Euro op stuk sla. De reviews op Amazon zijn matig namelijk van deze protector. 3 sterren op basis van 140 reviews ofzo. Klinkt niet alsof iedereen er bij mee is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Vandaag voor het eerst lange stukken gefietst met de earbuds. En dat was geweldig. Ik heb alleen het omgevingsgeluid uitstaan, het overige verkeer kijkt maar uit voor mij 8)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
darud schreef op zondag 14 april 2019 @ 15:45:
Ik heb de buds inmiddels in bezit en een aantal keer getest tijdens het hardlopen, ik vind ze ok zitten alleen is het irritant tijdens het hardlopen dat de verbinding weg valt af en toe, ik las dat er meerdere mensen dit ervaren hopelijk komt er een update voor.
Het geluid is redelijk.
Je telefoon aan je rechterkant houden lijkt bij mij te werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devian
Ik heb zelf vorige week weer een Skinomi op mijn S10+ gezet.

Zowel de voorkant als de achterkant gedaan. Hij past perfect! Gaat ook mooi met de curve van het glas mee.

Ik vind zelf de telefoon een stuk fijner vasthouden nu. Ook de vingerprintscanner werkt nog even goed als zonder de Skinomi.

Ik laat mijn telefoon niet snel vallen, en vind daarom een dik hoesje zonde en afbreuk doen aan hoe mooi de S10+ is.

Gebruik het dus vooral om krassen te voorkomen op het toestel en dat doet hij perfect. Mocht je toch een kras krijgen dan "verdwijnt" dit vaak vanzelf weer binnen een dag.

Uit ervaring van vorige telefoons weet ik dat na een paar maanden de skin wel eens los wil laten, dit is voor mij niet zon probleem...mijn telefoon krasvrij houden is vooral iets voor de eerste maanden. Het blijft natuurlijk wel een gebruiksvoorwerp. Maar volgens mij sturen ze ook een nieuwe toe mocht hij los laten (life time warrenty).

Al met al erg tevreden over deze screenprotector/body protector.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skv

Skv

Ik heb een tip om de kwaliteit van de Buds te verhogen.

Open in Settings de Developer options. Scroll omlaag naar Codec voor Bluetooth audio activeren. Zet Bits per Sample van 16 bits naar 32 bits. En sample rate naar 96 kHz.

Je kan ondertussen muziek spelen om het verschil direct te beluisteren. Ik heb het net aangezet en nog geen ervaring met impact op Bluetooth stabiliteit en batterij duur.

[ Voor 3% gewijzigd door Skv op 15-04-2019 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Gek. Na het sluiten van de Developer options gaat hij weer terug naar 16 lijkt het.
De LDAC codec kan je wel op optimale audio zetten. Die lijkt wel te blijven staan

[ Voor 33% gewijzigd door Skv op 15-04-2019 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Devian schreef op maandag 15 april 2019 @ 10:56:
Maar volgens mij sturen ze ook een nieuwe toe mocht hij los laten (life time warranty).
Moet je hem wel terugsturen en de verzendkosten van een nieuwe betalen. En de originele verpakking dus bewaren. Over loslaten zeggen ze overigens niks...
If ever a properly installed TechSkin is scratched, torn, or damaged, just send it back with your proof of purchase and original packaging, and we'll replace it only for the cost of shipping and handling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devian
barrymossel schreef op maandag 15 april 2019 @ 13:49:
[...]

Moet je hem wel terugsturen en de verzendkosten van een nieuwe betalen. En de originele verpakking dus bewaren. Over loslaten zeggen ze overigens niks...

[...]
Ik heb ooit eens 1 nieuwe aangevraagd, en dat kon toen nog gewoon met een chatje/mailtje met een foto erbij en ze stuurden het naar mij toe.

[ Voor 3% gewijzigd door Devian op 15-04-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Devian schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:03:
[...]

Ik heb ooit eens 1 nieuwe aangevraagd, en dat kon toen nog gewoon met een chatje en ze stuurden het naar mij toe.
Ok. Klinkt goed. Waar heb je hem overigens besteld, want no way dat ik die shipping ga betalen (hoger dan de aanschafprijs)...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devian
Soms kom je ze op Amazon tegen met minder shipping costs....via hun eigen website is het idd vrij duur.

Je brengt hem overigens nat aan, er kunnen vervolgens wat belletjes onder zitten...dat trekt allemaal gewoon weg na een paar dagen. Hoe meer je er mee bezig gaat om het zelf "weg te duwen" hoe lelijker het word.

Ik breng ze zelf, wat voor protector dan ook, altijd aan na het douchen...dan is de badkamer zo goed als stofvrij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
@barrymossel @DawgerDoc @Zephrex en iedereen die een Baseus Wireless Charger heeft: ik heb contact opgenomen met Baseus en weet inmiddel de oorzaak van het trage opladen van mijn S10. Dit licht niet aan de oplader of charging pad, maar aan het meegeleverde lightning kabeltje. Zojuist heb ik mijn S10 een uur op de oplader gelegd en de oplader met een andere lightning kabel en het batterij percentage was gestegen van 62% naar 87%. Een toename van 25% per uur, waar er voorheen slechts 8% per uur bij kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
postvoordennis schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:48:
@barrymossel @DawgerDoc @Zephrex en iedereen die een Baseus Wireless Charger heeft: ik heb contact opgenomen met Baseus en weet inmiddel de oorzaak van het trage opladen van mijn S10. Dit licht niet aan de oplader of charging pad, maar aan het meegeleverde lightning kabeltje. Zojuist heb ik mijn S10 een uur op de oplader gelegd en de oplader met een andere lightning kabel en het batterij percentage was gestegen van 62% naar 87%. Een toename van 25% per uur, waar er voorheen slechts 8% per uur bij kwam.
Bijzonder, ik heb volgens mij toch gewoon de meegeleverde kabeltje (USB-c, geen lightning) gebruikt en dat werkt goed. Maar schijnbaar dus bagger. Ziet er ook wel erg dun uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Ja je moet echt opletten met de adapters en kabels. Zit heel veel verschil in. Dankjewel voor het posten 👌🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
barrymossel schreef op maandag 15 april 2019 @ 19:51:
[...]

Bijzonder, ik heb volgens mij toch gewoon de meegeleverde kabeltje (USB-c, geen lightning) gebruikt en dat werkt goed. Maar schijnbaar dus bagger. Ziet er ook wel erg dun uit.
Werd jouw Baseus Wireless Charger met een USB-c kabel geleverd? Bij mij past er alleen een lightning kabel in en die werd ook meegeleverd.

Net nog even zitten testen, maar hij laadt alleen snel op met een originele Apple lightning kabel. Met de meegeleverde Baseus lightning kabel, maar ook met andere niet officiele kabels laadt hij traag op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
postvoordennis schreef op maandag 15 april 2019 @ 21:27:
[...]

Werd jouw Baseus Wireless Charger met een USB-c kabel geleverd? Bij mij past er alleen een lightning kabel in en die werd ook meegeleverd.

Net nog even zitten testen, maar hij laadt alleen snel op met een originele Apple lightning kabel. Met de meegeleverde Baseus lightning kabel, maar ook met andere niet officiele kabels laadt hij traag op.
Nu begin ik toch echt even te twijfelen. Ik zal vanavond eens kijken. Ik was er heilig van overtuigd dat het gewoon een usb kabel was.

---edit---
Verrek, je hebt gelijk als ik zo naar foto's bij de reviews kijk op AliExpress. Echt niet gemerkt. Dan weet ik wel dat ik in ieder geval de originele kabel gebruik (en die werkt dus bij mij wel prima), want ik heb zeker geen lightning kabel van mijn vrouw of dochter "geleend".

[ Voor 19% gewijzigd door barrymossel op 16-04-2019 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
De Skinomi zit er nu net op. Lijkt erg goed te plakken en voelt vooralsnog prima aan. Wel direct een tweede moeten gebruiken (zitten er twee in de verpakking), omdat ik de eerst er niet recht genoeg voor mijn gevoel op had zitten... :)

Ik hoop dat hij in ieder geval krasvrij blijft, want de standaard Samsung screenprotector die erop zat, was volle bak bekrast. Dan liever zonder, want het glas van de telefoon krast ongetwijfeld minder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
barrymossel schreef op woensdag 17 april 2019 @ 19:49:
De Skinomi zit er nu net op. Lijkt erg goed te plakken en voelt vooralsnog prima aan. Wel direct een tweede moeten gebruiken (zitten er twee in de verpakking), omdat ik de eerst er niet recht genoeg voor mijn gevoel op had zitten... :)

Ik hoop dat hij in ieder geval krasvrij blijft, want de standaard Samsung screenprotector die erop zat, was volle bak bekrast. Dan liever zonder, want het glas van de telefoon krast ongetwijfeld minder...
Heb je ook op de achterkant een skinomi gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Devian schreef op woensdag 17 april 2019 @ 22:41:
[...]

Heb je ook op de achterkant een skinomi gedaan?
Nope, ik heb een Spigen case voor de achterkant. Maar eerlijk gezegd vind ik de screen protector toch niks. De case drukt de protector los op hoekjes en aan de zijkanten. En er blijft een vettige laag achter bij gebruik van het scherm. Nee, ik ga snel weer een nieuwe bestellen.
De vingerafdrukscanner lijkt wel beter te werken (dan met de standaard Samsung protector).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
barrymossel schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:19:
[...]

Nope, ik heb een Spigen case voor de achterkant. Maar eerlijk gezegd vind ik de screen protector toch niks. De case drukt de protector los op hoekjes en aan de zijkanten. En er blijft een vettige laag achter bij gebruik van het scherm. Nee, ik ga snel weer een nieuwe bestellen.
De vingerafdrukscanner lijkt wel beter te werken (dan met de standaard Samsung protector).
Ja, over het algemeen werken protectors die om het scherm heen gaan erg slecht met cases, wat jij ook zegt...de protctor word dan "los" geduwd door de case.

Ik gebruik mijn skinomi dan ook voornamelijk als vervanger voor een case.

Met bvb een autohouder gaat het ook slecht...die "drukt" vaak de skin ook los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Devian schreef op donderdag 18 april 2019 @ 09:56:
[...]

Ja, over het algemeen werken protectors die om het scherm heen gaan erg slecht met cases, wat jij ook zegt...de protctor word dan "los" geduwd door de case.

Ik gebruik mijn skinomi dan ook voornamelijk als vervanger voor een case.

Met bvb een autohouder gaat het ook slecht...die "drukt" vaak de skin ook los.
Hij moet voor de Spigen Liquid Air net wat minder ver over het scherm gaan, of juist wat verder. Nu zit het precies op de plek dat het wordt weggeduwd.
Maar goed, die vettige laag vind ik erger. Ik ga gewoon even in China shoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Laatst online: 11-09 12:37
Beste,

Misschien is het al in het forum voor gekomen, maar kwam het i.i.g. niet tegen met de zoekfunctie. Vandaag de EarBuds eindelijk binnen gekregen, echter af en toe hoor ik in mijn linker oor een deuntje uit het niets. Iemand enig idee wat dat kan zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

DutchLegendX schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 20:51:
Beste,

Misschien is het al in het forum voor gekomen, maar kwam het i.i.g. niet tegen met de zoekfunctie. Vandaag de EarBuds eindelijk binnen gekregen, echter af en toe hoor ik in mijn linker oor een deuntje uit het niets. Iemand enig idee wat dat kan zijn? :?
Ik hoor dat op het moment dat ik de buds in mijn oor plaats. De nabijheidssensor ziet dan dat je hem plaatst, en laat dan een deuntje horen. Verder hoor ik geen deuntjes.

Zou het een van de systeemgeluiden zijn die dan klinkt? (ik heb de meeste uitgezet)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchLegendX
  • Laatst online: 11-09 12:37
wvexeltweakers schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 21:10:
[...]

Ik hoor dat op het moment dat ik de buds in mijn oor plaats. De nabijheidssensor ziet dan dat je hem plaatst, en laat dan een deuntje horen. Verder hoor ik geen deuntjes.

Zou het een van de systeemgeluiden zijn die dan klinkt? (ik heb de meeste uitgezet)
Ah, kijk. Denk dat dat het is! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 22:37
Heb me S10+ nu al een paar weken. En toen ging de pre-installed protector kapot. Heb maar panzerglass geïnstalleerd. Het is alleen jammer dat me vingerafdruk scanner niet meer werkt.

Alleen mij vraag is waarom boven de front camera en de curved edges het net lijkt of er vocht onder zit?

game pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Emryte schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 12:36:
Heb me S10+ nu al een paar weken. En toen ging de pre-installed protector kapot. Heb maar panzerglass geïnstalleerd. Het is alleen jammer dat me vingerafdruk scanner niet meer werkt.

Alleen mij vraag is waarom boven de front camera en de curved edges het net lijkt of er vocht onder zit?
Ik heb je reactie even verplaatst naar het accessoires topic.

Wat bedoel je met dat er vocht onder lijkt te zitten? Bedoel je een soort van regenboog effect onder de screenprotector? Dat is wat ik het zelf nadeel van de meeste glazen sp's vind. Ze moeten echt perfect aansluiten, doen ze dat niet dan krijg je dat effect. Ik begin er niet eens meer aan. Geef mij maar van die protectors die je nat aanbrengt en die zelfhelend zijn. Gaan wellicht minder lang mee, maar zijn makkelijk aan te brengen, sluiten perfect aan, fps werk zonder problemen, ik zie meer voordelen dan nadelen van dat soort 'zachte' sp's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 22:37
l3art schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 15:08:
[...]

Ik heb je reactie even verplaatst naar het accessoires topic.

Wat bedoel je met dat er vocht onder lijkt te zitten? Bedoel je een soort van regenboog effect onder de screenprotector? Dat is wat ik het zelf nadeel van de meeste glazen sp's vind. Ze moeten echt perfect aansluiten, doen ze dat niet dan krijg je dat effect. Ik begin er niet eens meer aan. Geef mij maar van die protectors die je nat aanbrengt en die zelfhelend zijn. Gaan wellicht minder lang mee, maar zijn makkelijk aan te brengen, sluiten perfect aan, fps werk zonder problemen, ik zie meer voordelen dan nadelen van dat soort 'zachte' sp's.
Eigenlijk precies wat je zegt. Bij de MediaMarkt erop laten zetten vanwege dat ik dacht dat ik het verkeerd zou doen. Terug brengen wordt het sws volgens mij niet weet namelijk niet of dat kan.

En waar haal je dan z'n screenprotector?

game pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Emryte schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 15:10:
[...]

Eigenlijk precies wat je zegt. Bij de MediaMarkt erop laten zetten vanwege dat ik dacht dat ik het verkeerd zou doen. Terug brengen wordt het sws volgens mij niet weet namelijk niet of dat kan.

Ik zoek vaak op Aliexpress, Amazon ed.
Overigens zou ik in jou geval gewoon terug gaan naar de MM. Als je kan laten zien dat hij er niet helemaal goed op zit... Hebben ze niet een soort van garantie op de sp's die ze zelf aanbrengen?

[ Voor 19% gewijzigd door 13art op 20-04-2019 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 11:56
Vandaag de Galaxy buds (zwart) binnen gekregen,
moet zeggen, ben blij verrast met geluid en draagcomfort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Albert020 schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 18:05:
Vandaag de Galaxy buds (zwart) binnen gekregen,
moet zeggen, ben blij verrast met geluid en draagcomfort ;)
Qua comfort en gebruik vind ik ze ook top.
Vanmiddag een Bixby routine aangemaakt, dat Spotify automatisch gaat spelen op 50 procent volume als je de Buds uit het doosje haalt. Werkt prima.

[ Voor 4% gewijzigd door Skv op 21-04-2019 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:55
Emryte schreef op zaterdag 20 april 2019 @ 15:10:
[...]

Zoek maar even op ultimate shield.
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste