Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Voor de mensen die het interessant vinden, een foto van hoe de prism white er uit ziet met een ESR Mimic SkyFire Gem case:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NvcKNb5l.jpg
V3g3ta schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:05:
[...]

Heb je daar een foto van? Want ik zie dat er een kleurverloop is op de achterkant, maar is die van de S10 zelf of de case? En als het hier niet mag, mag je, als je wil een foto posten is het accessoire topic.
Link naar case: https://www.amazon.de/ESR...sr=8-5&keywords=ESR+mimic

[ Voor 11% gewijzigd door Zorian op 22-03-2019 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:09
Iemand een idee of de buds met 2 telefoons gekoppeld kunnen worden? Ik krijg ze niet meer in de pair modus sinds ik ze gekoppeld heb aan mijn S10+. Of is het zo dat ie steeds helemaal ontkoppeld moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Geluidskwaliteit van de samsung earbuds vallen mij best tegen..... klinkt niet wow ofzo
Wilde mijn beatsx als fitness oordopjes gaan gebruiken en de samsung earbuds als dailies maar gaat denk ik andersom worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Net een leather case gehaald en dat ziet er heel netjes uit. Voelt ook goed stevig aan en de telefoon (s10+) wordt er nauwelijks groter van. Toestel wordt ook ongeveer een milimeter opgetild als je hem met het scherm omlaag neerlegt dus hopelijk voorkomt dat ook wat scherm krassen.
Erg tevreden mee :)

Heb ook heel even de LED case geprobeerd. Geinig maar het wordt een beetje een kermis en je kunt NFC niet meer gebruiken. Voor mij een deal breaker.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Earbuds vandaag ontvangen, mijn eerste ervaring met draadloze oordopjes. Kom vanaf de bedrade Sennheiser CX300II waarvan ik in de jaren al wat verschillende setjes van heb versleten.
Eerste indruk is wat gemengd. Ze zitten erg goed, geluid kan harder dan m'n oren waarderen wat op zich al een prestatie is, maar het geluid weet ik nog niet helemaal. Qua helderheid een mooi geluid, maar de bass mis ik er wel in. Ook bij aanpassen van de Atmos / equalizer instellingen op m'n S10 wordt het er niet veel beter van. Mocht iemand hier nog goede tips voor hebben dan hoor ik ze graag.

Edit: na typen van dit bericht kreeg ik een ingeving, heb de in-ear rubbertjes vervangen voor grotere die erbij zaten, dit is al een hele verbetering _/-\o_.

[ Voor 12% gewijzigd door ThunderaceNL op 22-03-2019 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 19:02
Iemand die in België de buds al heeft ontvangen.

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08:44
pelidee schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 13:14:
[...]

Zie dat @giovanni2903 ze al op Marktplaats heeft staan ;)
Dat klopt hahah, heb voor op de scooter al oortjes met draad en in de sportschool gebruik ik een draadloze bose noise cancelling koptelefoon. Ze zijn voor mij dus overbodig :p

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BattlerRoyaleNL
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-07 16:14
Ik heb de buds ontvangen en het geluid is erg goed! ook dat je de omgevingsgeluid kan horen is erg fijn en werkt erg goed.

heel erg blij met deze oortjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderaceNL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-08 18:04
Inmiddels al enige tijd aan het zoeken maar de oplossing nog niet gevonden. Kan ik de earbuds koppelen aan mijn windows laptop?

Edit: ook gevonden. Op laptop naar bluetooth apparaat zoeken, earbuds in oren doen en op beide earbuds de touchpads een tijdje ingedrukt houden. Geeft dan pairing geluidje en laptop ziet ze.

[ Voor 43% gewijzigd door ThunderaceNL op 22-03-2019 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Edit; Niet meer van toepassing.

[ Voor 81% gewijzigd door Donstil op 20-05-2019 19:09 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Donstil schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 20:38:
Ben benieuwd wanneer mijn buds komen, toestel is al een week retour naar Belsimpel maar kreeg wel een een bevestiging van Samsung deze week 🙃
Daar komen vast reacties op Donstil, :) , die gratis buds van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:49
robbvdb schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:06:
[...]

Daar komen vast reacties op Donstil, :) , die gratis buds van jou
Krijgen we die wijsneus van een henk zeker weer... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
barrymossel schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 21:11:
[...]

Krijgen we die wijsneus van een henk zeker weer... ;)
Sommige bezoekers kregen dopjes en een pen. Andere een s10. Ik oordeel niet, just saying ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 20-05-2019 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Ik heb de S10 512GB nieuw in de kast liggen, blijk de buds niet te krijgen ;(

Stuur ze maar naar mij op Donstil dan :P .... dan is het nog een beetje fair 8)

Stuur ik jou een Samsung-pen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit; Niet meer van toepassing.

[ Voor 94% gewijzigd door Donstil op 21-05-2019 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
Nieuw in gesealde doos van relatie overgenomen die de S10 2 dagen te laat kocht ja >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:32
DM89 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:13:
Vandaag een S10+ Led view cover besteld, ben benieuwd :)
En hoe bevalt die ? Ik heb gister de samsung galaxy S10 plus gehaald en wou eigenlijk gelijk een LED view cover erbij kopen maar helaas hadden ze alleen een groenen in de winkel en ik wou zwart, dus heb maar de clear view cover erbij gekocht.

Nu zie ik bij mijn zus op de S9 dat die LED view cover toch wel iets meer premium aanvoelt en uitstraalt dan de clear view cover van mijn S10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Kan iemand misschien vermelden wat het (Samsung) produktnummer van die earbuds is? Kan het nergens vinden.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Vandaag de Galaxy Buds in gebruik genomen. Werkt allemaal prima en zitten eigenlijk best goed. Helaas niet met (touchscreen) handschoenen te gebruiken. Maar het is alweer bijna zomer ;)

Nu vroeg ik me af, moet je de Buds elke keer weer in de case doen? Ik zag namelijk dat toen ik ze op mijn bureau had liggen bluetooth gewoon verbonden bleef. Gaan ze dan niet leeg? Heb geen zin om altijd die case mee te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

barrymossel schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:20:
Vandaag de Galaxy Buds in gebruik genomen. Werkt allemaal prima en zitten eigenlijk best goed. Helaas niet met (touchscreen) handschoenen te gebruiken. Maar het is alweer bijna zomer ;)

Nu vroeg ik me af, moet je de Buds elke keer weer in de case doen? Ik zag namelijk dat toen ik ze op mijn bureau had liggen bluetooth gewoon verbonden bleef. Gaan ze dan niet leeg? Heb geen zin om altijd die case mee te nemen...
Hoi Barry, zou jij eens op de buds of doosje willen kijken wat het samsung modelnr is aub?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
wvexeltweakers schreef op maandag 25 maart 2019 @ 22:10:
[...]

Hoi Barry, zou jij eens op de buds of doosje willen kijken wat het samsung modelnr is aub?
Sure:
SM-R170 (earbuds)
EP-QR170 (doosje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:14
mijn led cover blijft niet dicht klapt vanzelf open, is dit bij jullie ook zo ?

[ Voor 14% gewijzigd door fuqua op 26-03-2019 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Zijn er mensen die na de 'eerste ronde' nog wat gehoord hebben over hun buds?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nick2104
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 14:40
Nee, niks meer gehoord. Wel had ik op 19 maart een mail gehad dat de promotie is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
nick2104 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:46:
Nee, niks meer gehoord. Wel had ik op 19 maart een mail gehad dat de promotie is goedgekeurd.
Precies, hier ook een mailtje op de 20e.
Maar in het algemeen niks meer gehoord nadat de eerste personen hun buds hebben ontvangen. Was even benieuwd. Thanks voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
nick2104 schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:46:
Hier ook precies het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
izzet3838 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 19:12:
Iemand die in België de buds al heeft ontvangen.
Nee. Een mailtje ontvangen dat de registratie gelukt is maar nog geen mail ontvangen dat het goedgekeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:33

Stekeltje

Nothing to see here move along

barrymossel schreef op maandag 25 maart 2019 @ 09:20:

Wanneer had jij aangemeld, is het mogelijk om een tijdspad te delen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:27
Toevallig gisteren mailtje gekregen dat de Buds verzonden zijn en vanmiddag komen ze al binnen!

Tijdslijn:

9-10 Maart: Aangevraagd via de site (hoop gedoe, werkte niet soepel. Exacte datum weet ik dus niet meer...)
18 maart: Goedkeuring via mail ontvangen
26 maart: Verzending via mail ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldensnake
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-01-2024
Hier en daar lees ik dat mensen de Buds al hebben ontvangen of binnenkort gaan ontvangen.
Ik heb zelf op 8 maart de Buds aangevraagd en op 19 maart een goedkeuring ontvangen. Tot nu toe niets meer gehoord van Samsung.

Nog even afwachten dan maar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
Stekeltje schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Wanneer had jij aangemeld, is het mogelijk om een tijdspad te delen?
Nacht van 8 op 9 maart aangevraagd. Anderhalve week later bevestiging dat ik ze zou ontvangen, twee dagen later verzending, volgende dag levering (22 maart).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Whitestone dome geplaatst op mijn S10, 2x filmpje gekeken en moet zeggen plaatsing valt echt reuze mee.
Glas zit er super strak op, vingerprint opnieuw geregistreerd. Werkt super.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:04
Zorian schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 15:17:
Voor de mensen die het interessant vinden, een foto van hoe de prism white er uit ziet met een ESR Mimic SkyFire Gem case:

[Afbeelding]

[...]

Link naar case: https://www.amazon.de/ESR...sr=8-5&keywords=ESR+mimic
Ik vind dit echt wel wat hebben! Ik heb alle pagina's van dit topic even rond gekeken, maar tot nu heb ik niet echt iets gezien wat ik zou willen hebben.

Is deze case een beetje stroef als je 'm in je handen hebt?

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik heb de Samsung leather case en geennaeconde spijt. Ziet er heel netjes uit en lift prima in de hand.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Zorian

What the fox?

Topicstarter
RobinNL schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:12:
[...]

Ik vind dit echt wel wat hebben! Ik heb alle pagina's van dit topic even rond gekeken, maar tot nu heb ik niet echt iets gezien wat ik zou willen hebben.

Een stuk stroever dan naakt ja. Ook weer niet zodanig stroef dat hij in je hand gelijmd zit maar stroef zat dat hij niet zomaar uit je hand glijdt.
De achterkant is trouwens van tempered glass met hardheid 9H, dus zelfde soort glas als de telefoon zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 27-03-2019 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:04
Zorian schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:46:
[...]

Een stuk stroever dan naakt ja. Ook weer niet zodanig stroef dat hij in je hand gelijmd zit maar stroef zat dat hij niet zomaar uit je hand glijdt.
De achterkant is trouwens van tempered glass met hardheid 9H, dus zelfde soort glas als de telefoon zelf.
Dat is juist goed. M'n moeder heeft toevallig een A50 en die is al een keer uit d'r handen gegleden. Ik ben zelf dan weer geen fan van leren hoesjes die beide kanten bedekt en dat je met je ene kant de voorkant moet vasthouden.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 21:33
Daar straks buds ontvangen.
Aangevraagd op 10/03.
Straks op het werk eens uittesten

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
Is er iemand die de Samsung Galaxy Buds wilt gaan aanschaffen (of dit heeft gedaan) die graag de witte wilt?

Ikzelf ga de witte ontvangen via de Samsung actie, maar ik zou heel graag de zwarte willen. Als er iemand is die de Galaxy Buds gaat aanschaffen en de zwarte wilt kopen zodat wij deze kunnen ruilen voor mijn witte dan hoor ik het graag.

Ik schat de kans op 0%, maar niet geschoten is altijd mis O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:11
Deze wallet is vandaag binnengekomen. (alleen dan van de s10)

YouTube: Samsung S9 & S9 Plus Wallet Leather Case (Shieldon) [4K] 21:9

Top case! echt leer(ruikt lekker) ... levenslange garantie, en ook drop protectie.
En heel goed beschermd

Mooie handgemaakte wallet.

Voor mij geen andere meer

[ Voor 11% gewijzigd door Aggressor op 28-03-2019 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 14:32
Zijn de galaxy buds die gratis bij de pre-order zaten alleen de witte variant ?

Ik wil graag zwarte galaxy buds aanschaffen maar zie alleen maar witte op marktplaats verschijnen, anders koop ik gewoon zwarte buds nieuw voor de volle mep dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veyron180
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17-09 09:24
Inhumanous schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:30:

Ik wil graag zwarte galaxy buds aanschaffen maar zie alleen maar witte op marktplaats verschijnen, anders koop ik gewoon zwarte buds nieuw voor de volle mep dan maar.
Ja bij de preorder krijg je alleen de witte galaxy buds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:27
Heeft iemand de buds aangevraagd na een preorder bij MediaMarkt? Mijn aanvraag is afgekeurd. Snap er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:58

Nitai

Live the life you love.

RobinNL schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 19:12:
[...]

Ik vind het nog wel glad in m'n handen als ik hem oppak. In vergelijking met de leather case van m'n iPhone XS Max. Ik loop met zowel een XS Max als een S10+. Daarbij komt dat de S10+ een stuk lichter is, dus dan overcompenseer ik vaak als ik het oppak. Heeft al wat acrobatische taferelen opgeleverd. Verder ben ik er wel blij mee, het is zeer goed ontsloten, dun en heeft een mooi structuur.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
kesj schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 01:15:
Heeft iemand de buds aangevraagd na een preorder bij MediaMarkt? Mijn aanvraag is afgekeurd. Snap er niets van.
Geven ze geen reden op dan? Wat voor datum staat er op je factuur? En kloppen je "codes" wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Ik heb sinds woensdag de Buds binnen en nu een paar dagen in gebruik. Gisteren 2 uurtjes op kantoor gebruikt en dat ging prima, nul haperingen.

Gisteravond ging ik hardlopen, maar daar had ik wel veel last van haperingen... Ik draag mn telefoon in zo'n hardloopbelt op mijn (onder)rug, en gebruik Garmin + externe hartslagmeter. In die situatie had ik echt heel veel last van haperingen, zo erg dat het onbruikbaar werd. Ik draaide toen mijn telefoon op mijn buik en toen waren de problemen weg :D :? Waar zou dat aan kunnen liggen? Ik draag namelijk veel liever de telefoon op mijn rug :D

Binnenkort maar eens zonder externe hartslagmeter lopen, kijken of dat wat uitmaakt.

Verder wel heel erg tevreden met de Buds, ze blijven prima zitten tijdens het hardlopen en ook de bediening werkt goed. Gebruik vooral volume en pauze, maar nog geen problemen ondervonden. Alleen die haperingen tijdens hardlopen... Ik wil de buds juist voornamelijk gebruiken tijdens het hardlopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
kepler schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:58:

Gisteravond ging ik hardlopen, maar daar had ik wel veel last van haperingen... Ik draag mn telefoon in zo'n hardloopbelt op mijn (onder)rug, en gebruik Garmin + externe hartslagmeter. In die situatie had ik echt heel veel last van haperingen, zo erg dat het onbruikbaar werd. Ik draaide toen mijn telefoon op mijn buik en toen waren de problemen weg :D :? Waar zou dat aan kunnen liggen? Ik draag namelijk veel liever de telefoon op mijn rug :D
Ik heb dat bij mijn oude bluetooth oortjes. Telefoon in mijn broekzak: haperingen. Telefoon in mijn binnenzak: geen hapering. Duurde nog best lang voor ik daar achter was. Maar vooral in de zomer dus vrij klote.
Waar het aan ligt? Volgens mij kost het bluetooth vrij veel moeite door het lichaam heen te gaan. Van mijn linkerbroekzak naar mijn (oude) oortjes (rechts de ontvanger) moet het signaal door mijn hele lichaam. Zou dat bij jou ook het geval kunnen zijn (met je houding tijdens het rennen in gedachten genomen)?

Hier ook zo'n geval:
This has often happened to me when using a Bluetooth headset with the receiver on the right ear, and the transmitting device (my phone) was in my left pants pocket. This means the signal needs to basically pass through my body to reach the headset, and as it happens the human body blocks Bluetooth signals pretty effectively.
Bron: https://www.quora.com/Why...ttering-How-do-I-fix-this

Wellicht iets te doen met het feit dat het lichaam voor een vrij groot deel uit water bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 16:42
Inhumanous schreef op donderdag 28 maart 2019 @ 21:30:

Iedereen krijgt de witte bij de pre-order.

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
barrymossel schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:48:
[...]

Ik heb dat bij mijn oude bluetooth oortjes. Telefoon in mijn broekzak: haperingen. Telefoon in mijn binnenzak: geen hapering. Duurde nog best lang voor ik daar achter was. Maar vooral in de zomer dus vrij klote.
Waar het aan ligt? Volgens mij kost het bluetooth vrij veel moeite door het lichaam heen te gaan. Van mijn linkerbroekzak naar mijn (oude) oortjes (rechts de ontvanger) moet het signaal door mijn hele lichaam. Zou dat bij jou ook het geval kunnen zijn (met je houding tijdens het rennen in gedachten genomen)?

Hier ook zo'n geval:

[...]

Bron: https://www.quora.com/Why...ttering-How-do-I-fix-this

Wellicht iets te doen met het feit dat het lichaam voor een vrij groot deel uit water bestaat?
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Maar had toen bedacht dat mijn oren in het midden zitten, echter tijdens het hardlopen leun je wat meer naar voren natuurlijk :D De zomer komt er inderdaad weer aan, dus ik zal het eens uittesten als hij in de broekzak zit van mijn korte broek. Hopelijk gaat het dan wel goed.

Misschien dat mijn hartslagband ook als stoorzender optreedt? Ant+ is zover ik weet ook bluetooth(-achtig).

Ik ga komende weken eens wat varieren. Binnenkort marathon, dus daarna kan ik ook weer zonder hartslagmeter lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darud
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 09:01
Ik ben benieuwd hoe ze bij Samsung de levering hanteren van de ear buds, ik heb in de ochtend van 8 maart ze direct aangevraagd en nog niks ontvangen behalve een bevestiging dat de aanvraag goed gekeurd is.
Ik heb er geen haast mee maar ben benieuwd naar hoe de volgorde is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:19
Ik heb het toestel later in die week aangevraagd/de Buds aangevraagd. Vervolgens in die weken erna SMSjes/mailtjes gekregen dat het was goedgekeurd en vanmorgen een mail dat ze verstuurd zouden gaan worden komende dag. Daarnaast een link om het pakket te traceren; en daaruit blijkt dat de bezorger onderweg is en ze vanmiddag afgeleverd worden.

Dus er lijkt niet een afhandel volgorde in te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Of afhalen bij de Hema....
Helaas alleen nog in de 4 grote steden mogelijk. En ik vind het iets teveel van het goede om daarvoor vanuit het zuiden af te reizen naar Utrecht of Rotterdam.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IiAFm58jjoziP4g7w2neoUTq/thumb.jpg

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick2104
  • Laatst online: 15-09 14:40
10 maart de buds aangevraagd, 19 maart bevestiging. Vanochtend mail gehad dat ze opgestuurd zouden worden inclusief track en Trace. Bleek dat de bezorger al onderweg was, helaas gemist en kan ze morgen ophalen bij Postnl punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:12

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zwarte Galaxy Buds gisteren ontvangen :) Blij dat ik optijd een pre-order geplaatst had want deze kleur is nu overal uitverkocht.

Geluid niet spectaculair maar ook niet slecht. Gewoon goed dus. Zeker niet heel veel beter dan oortjes van 30 euro met draad. Het draagcomfort en de ''ervaring'' opzich is wel heel goed! Je draait ze daadwerkelijk vast in je oorschelp wat heel goed werkt.

Of het 150 euro waard is om een draadje kwijt te zijn? Ik twijfel er nog aan. Maar mocht je een draadje niet erg vinden dan zou ik ze niet los aanschaffen.

[ Voor 75% gewijzigd door spartacusNLD op 30-03-2019 09:25 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-08 20:44
Zelpex schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 00:10:
Zojuist de volgende dingen besteld bij AliExpress. :)
Als nieuwe member krijg je ook korting van 2 euro, als terugkomende member krijg je 4 euro korting, dat zijn bijna 4 gratis hoesjes.
Verzenden is ook gratis maar dan moet je wel even wachten.

Wireless charger (veel gekocht en ook veel positieve reviews):
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.23cd4c4dOQPyzu

Hier zijn enkele leuke hoesjes tussen de €1,21~€ 1,77 per stuk (verschillende kleuren mogelijk):

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.7cd94c4dneX3O0

https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.7cd94c4dneX3O0
Werkt de wireless charger bij jou goed? Ik heb hem o ook gekocht, maar heb al een paar keer gehad dat die de volgende ochtend nog niet helemaal is opgeladen.

En @DawgerDoc heb jij hem ook inmiddels binnen? Hoe snel laadt de lader bij jou op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJB87
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-06-2024
Ik ben op zoek naar een goede case voor de s10e. Mijn oog viel op de thin fit 360 van spigen enkel is deze alleen in zwart of wit verkrijgbaar. Ben zelf van plan een groene of blauwe s10e te kopen vind het dan alleen zonde om er een zwarte case omheen te doen. Ik kan helaas geen doorzichtige 360 case vinden hoe hebben jullie dit opgelost ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
postvoordennis schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:53:
[...]

Werkt de wireless charger bij jou goed? Ik heb hem o ook gekocht, maar heb al een paar keer gehad dat die de volgende ochtend nog niet helemaal is opgeladen.

En @DawgerDoc heb jij hem ook inmiddels binnen? Hoe snel laadt de lader bij jou op?
Hier heb ik hem een week in gebruik en iedere ochtend is hij 100%. Leg je hem er goed op (kan bijna niet verkeerd)? Denk dat er iets niet goed zit met de lader dan...

Over snelheid heb ik werkelijk geen idee. Telefoon gaat er in de avond op en komt er 's ochtends weer af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
[...]

Wellicht wordt je toestel te warm en stopt het laden. Bij de originele laders zit nl een ingebouwde fan om het toestel tijdens het laden te koelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
DiMacho schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:09:
[...]

Wellicht wordt je toestel te warm en stopt het laden. Bij de originele laders zit nl een ingebouwde fan om het toestel tijdens het laden te koelen.
ik denk dat ik de adapter niet sterk genoeg is.
Bij de pricewatch: Samsung EP-P5200 zit een grotere lader.

Deze heb ik vergeleken met de gewone lader die bij de s10 zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barrymossel
Aggressor schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:15:
[...]

ik denk dat ik de adapter niet sterk genoeg is.
Bij de pricewatch: Samsung EP-P5200 zit een grotere lader.

Deze heb ik vergeleken met de gewone lader die bij de s10 zit.
Dat zijn twee laders in een. Lijkt me geen goede vergelijking.

Volgens heb ik die van mij aan een de oude (fastcharge) lader van m'n S7 hangen en dat werkt in ieder geval prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb de S10 er goed op liggen en heb de Baseus wireless charger aangesloten op de originele lader die bij mijn telefoon zit. De S10 wordt niet warm en laad wel op maar heel langzaam.

Net even getest en het duurde 24 minuten om er 4% bij te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
postvoordennis schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 11:23:
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb de S10 er goed op liggen en heb de Baseus wireless charger aangesloten op de originele lader die bij mijn telefoon zit. De S10 wordt niet warm en laad wel op maar heel langzaam.

Net even getest en het duurde 24 minuten om er 4% bij te krijgen.
Ik zou de verkoper even contacten. Dit klinkt niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Hoeveel snel laadt die bij jullie op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Wat ik nou niet snap: waarom kopen jullie laders van een vreemd merk voor net geen € 13, als je via AliExpress een Samsung lader voor hetzelfde bedrag koopt? Lijkt me Samsung altijd een veiligere keus toch?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
wvexeltweakers schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 20:55:
Wat ik nou niet snap: waarom kopen jullie laders van een vreemd merk voor net geen € 13, als je via AliExpress een Samsung lader voor hetzelfde bedrag koopt? Lijkt me Samsung altijd een veiligere keus toch?
Blitzwolf of anker koop ik zonder enige twijfel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zelpex
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-09 22:18
[...]

Bij mij werkt hij gewoon goed :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Zelpex schreef op zondag 31 maart 2019 @ 00:09:
[...]

Bij mij werkt hij gewoon goed :O
Zou jij eens kunnen checken hoeveel % er bij jou bij komt met bijv. 30 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 04:56
Veelal dingen worden gemaakt in dezelfde fabrieken, alleen een ander logo wordt er opgeplakt (en prijs) :)

Ik denk voor de echt 'vreemde' merken moet je niet gaan, maar dingen zoals Ankr zijn wel bekend in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
Ik heb voor 9 euro bij de Action een 10W Qi lader gekocht, werkt prima! Mooie led ring om de status aan te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Hexxagon schreef op zondag 31 maart 2019 @ 07:49:
[...]

Veelal dingen worden gemaakt in dezelfde fabrieken, alleen een ander logo wordt er opgeplakt (en prijs) :)

Ik denk voor de echt 'vreemde' merken moet je niet gaan, maar dingen zoals Ankr zijn wel bekend in China.
En bij de brandweer.

Hoewel ze mogelijk uit eenzelfde fabriek komen, worden in Samsung of andere A-merken betere componenten gebruikt. Professionals bij de brandweer waarschuwen voor die Chinese ladertjes. Die blijken zeer vaak de oorzaak van een woningbrand.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexxagon
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 04:56
wvexeltweakers schreef op zondag 31 maart 2019 @ 10:15:
[...]

En bij de brandweer.

Hoewel ze mogelijk uit eenzelfde fabriek komen, worden in Samsung of andere A-merken betere componenten gebruikt. Professionals bij de brandweer waarschuwen voor die Chinese ladertjes. Die blijken zeer vaak de oorzaak van een woningbrand.
Ik denk grotendeels zijn de componenten hetzelfde. Alleen de kwaliteitscontrole is bij de 1 strenger dan bij de ander. Misschien ligt daar je kwaliteitsverschil (betrouwbaarheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Als je voor 10 euro in China een wireless charger koopt weet je ook zeker dat het een nepperd is... }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
Nfc kan gewoon aanblijven met wireless charging toch? Of zou dat een reden kunnen zijn voor het trage opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op zondag 31 maart 2019 @ 13:15:
[...]

Als je voor 10 euro in China een wireless charger koopt weet je ook zeker dat het een nepperd is... }:O
Die van samsung is wel echt overigens :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2019 @ 17:39:
[...]

Die van samsung is wel echt overigens :)
Ik geloof er weinig van... origineel samsung spul koop ik wel in NL.
In China weet je het nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Niet meer van toepassing.

[ Voor 92% gewijzigd door Donstil op 20-05-2019 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Donstil schreef op zondag 31 maart 2019 @ 23:49:
[...]

Aan goed om te lezen dat ze al bij 19 maart zijn. Mijn bevestiging is van 21 maart dus dan ben ik ook vast snel aan de beurt.
Mijn bevestiging is ook van de 19e, maar nog geen track & trace.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
wvexeltweakers schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:16:
[...]

Hier het zelfde, zit ook te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-04 17:09
[...]

Die van mij nu ook ontvangen. Die van mij laad super langzaam op. Van 50% naar 90% overnacht!
De Galaxy S8 van m'n vriendin loopt zelfs leeg op de lader. Maar even een geschil starten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tg1997
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 18-05 12:48
Iemand die de galaxy buds al binnen heeft en zijn ervaring over de geluidskwaliteit wil delen? Twijfel om de zwarte te bestellen door geluiden over slechte audio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tg1997 schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:37:
Iemand die de galaxy buds al binnen heeft en zijn ervaring over de geluidskwaliteit wil delen? Twijfel om de zwarte te bestellen door geluiden over slechte audio.
Geluidskwaliteit van de buds zijn prima naar mijn mening, maar niet spectaculair. Het geluid is helder, maar mist voor mijn persoonlijke smaak wat diepte en bass.
Het draagcomfort is wel super en de bediening is erg simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
DawgerDoc schreef op maandag 1 april 2019 @ 12:08:
[...]

Die van mij nu ook ontvangen. Die van mij laad super langzaam op. Van 50% naar 90% overnacht!
De Galaxy S8 van m'n vriendin loopt zelfs leeg op de lader. Maar even een geschil starten denk ik.
Wat vreemd dat de ervaringen met de Baseus wireless charger zo verschillend zijn. Op Aliexpress lees ik ook ervaringen waar de lader 40% per uur laadt. Ik heb ook een geschil geopend en wilde een nieuwe bestellen, maar vraag me nu wel af of dat de oplossing gaat zijn.

Ik heb zelf een zwarte versie, heb jij die toevallig ook of heb je een witte of transparante variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DawgerDoc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-04 17:09
postvoordennis schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:00:
[...]

Wat vreemd dat de ervaringen met de Baseus wireless charger zo verschillend zijn. Op Aliexpress lees ik ook ervaringen waar de lader 40% per uur laadt. Ik heb ook een geschil geopend en wilde een nieuwe bestellen, maar vraag me nu wel af of dat de oplossing gaat zijn.

Ik heb zelf een zwarte versie, heb jij die toevallig ook of heb je een witte of transparante variant?
Ik heb een witte en een zwarte. Beide zijn even langzaam.
Ik heb hem inderdaad ook gekocht door de positieve reacties op de lader. Helaas houdt het dan snel op zo. Dan gebruik ik liever een kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
DawgerDoc schreef op maandag 1 april 2019 @ 18:45:
[...]

Ik heb een witte en een zwarte. Beide zijn even langzaam.
Ik heb hem inderdaad ook gekocht door de positieve reacties op de lader. Helaas houdt het dan snel op zo. Dan gebruik ik liever een kabeltje.
In dat geval ga ik er van uit dat een nieuwe bestellen weinig zin heeft. Zou het misschien kunnen komen doordat de standaard lader van de S10 niet krachtig genoeg is? Kan het me niet voorstellen, maar wellicht dat je voor fast charging een andere lader nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
postvoordennis schreef op maandag 1 april 2019 @ 21:37:
[...]

In dat geval ga ik er van uit dat een nieuwe bestellen weinig zin heeft. Zou het misschien kunnen komen doordat de standaard lader van de S10 niet krachtig genoeg is? Kan het me niet voorstellen, maar wellicht dat je voor fast charging een andere lader nodig hebt.
Ik wilde ook een baseus wireless charger bestellen, vanwege de positieve reacties en de prijs. Maar begin wel te twijfelen door de reacties hier. Kan het mss ook aan de adapter liggen? Heeft één van jullie wel eens andere adapters geprobeerd samen met de baseus charger?

Edit: Het is laat, excuses, je vroeg al precies wat ik wilde vragen..

[ Voor 5% gewijzigd door Zephrex op 01-04-2019 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
[...]

Bij je toestel zit een fastcharger, die hoort er prima mee te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
[...]

Ik heb dus geen idee hoe snel hij laadt, maar iedere ochtend is hij 100% vol (hij gaat er 's avonds op). Ik zal eens kijken welke lader ik eraan heb hangen als ik het niet vergeet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaronito
  • Laatst online: 17-09 09:52
Mijn galaxy duo charger laat mijn S10 op van 1% tor 100% in 1u35 min. Dit wel sinds de nieuwe update!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
barrymossel schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 15:38:
[...]

Ik heb dus geen idee hoe snel hij laadt, maar iedere ochtend is hij 100% vol (hij gaat er 's avonds op). Ik zal eens kijken welke lader ik eraan heb hangen als ik het niet vergeet.
Deze lader gebruik ik: https://www.bol.com/nl/p/...ta20ewe/9200000058798189/

Op 5V 2,0A en op 9V 1,67A. Officiële fast charge oplader die bij mijn S7 zat denk ik. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:16
Mijn keuze: Spigen Liquid Crystal Hoesje Samsung Galaxy S10

[ Voor 41% gewijzigd door Albert020 op 03-04-2019 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39
Ik heb deze TPU cover voor de S10 Plus, die ook perfect past, voor 89 cent :)

[ Voor 29% gewijzigd door Of-Aaargh op 03-04-2019 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook af en toe last met een slechte bluethoot verbinding van de Galaxy Buds? Ik heb mijn S10 in mijn linkerbroekzak en regelmatig dat de verbinding met de Buds happert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39
Deze is bij Smartphonehoesjes nu 14,36 incl. verzending bij gebruik van kortingscode
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
(tot 10 april). Toch weer eur 1,59 goedkoper :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op maandag 1 april 2019 @ 10:16:
[...]

Inmiddels al bericht gehad?

[ Voor 12% gewijzigd door pelidee op 03-04-2019 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

pelidee schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:30:
[...]

Inmiddels al bericht gehad?
Nee, radiostilte.....en jij?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:32:
Hebben jullie ook af en toe last met een slechte bluethoot verbinding van de Galaxy Buds? Ik heb mijn S10 in mijn linkerbroekzak en regelmatig dat de verbinding met de Buds happert.
Yup. Is al eerder gemeld. Maar hier ook bij de telefoon links een slechte verbinding. Irritant, want daar draag ik mijn telefoon. Kijken of ik eraan kan wennen om hem rechts te dragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
barrymossel schreef op woensdag 3 april 2019 @ 08:08:
[...]

Deze lader gebruik ik: https://www.bol.com/nl/p/...ta20ewe/9200000058798189/

Op 5V 2,0A en op 9V 1,67A. Officiële fast charge oplader die bij mijn S7 zat denk ik. Werkt prima.
Zou je je tel eens 30 min op de Baseus wireless charger willen leggen en kijken hoeveel % erbij komt in die tijd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
postvoordennis schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:21:
[...]

Zou je je tel eens 30 min op de Baseus wireless charger willen leggen en kijken hoeveel % erbij komt in die tijd?
Ik heb hem er net opgelegd en een timer ingesteld. Stond op 65%.

Maar ik weet niet of je het al gezien had, op de onderkant van de Baseus staat dat hij als input 5V 2A en 9V 1.67A wil. Dus daar zou het goed aan kunnen liggen.

---edit---
14% na 30 minuten.

[ Voor 3% gewijzigd door barrymossel op 03-04-2019 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• postvoordennis
barrymossel schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:39:
[...]

Ik heb hem er net opgelegd en een timer ingesteld. Stond op 65%.

Maar ik weet niet of je het al gezien had, op de onderkant van de Baseus staat dat hij als input 5V 2A en 9V 1.67A wil. Dus daar zou het goed aan kunnen liggen.

---edit---
14% na 30 minuten.
Thanks voor het testen. Op mijn adapter staat als output 5V 2A en 9V 1.67A dus daar kan het niet aan liggen. Net nogmaals getest en na 30 min op de lader is er slechts 4% bijgekomen.

Wel valt het me op dat er in beeld 'draadloos opladen' verschijnt. Wanneer ik mijn S10 bekabeld oplaad, dan verschijnt er heel kort 'opladen' en vervolgens 'snel opladen'.

Staat er bij jou bij het draadloos opladen 'draadloos opladen' of 'draadloos snel opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-r0en
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-03 15:00
Heb inmiddels twee hoesjes gekocht bij bol.com.
Wilde een stevige hoes voor werk, en een simpele hoes voor dagelijks gebruik.

transparante dunne case
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Heb deze gekozen voor de dagelijks gebruik voor de transparante look, en de prijs. Ik ben er alleen niet zo van te spreken omdat ie te losjes om de telefoon heen zit.
Heb al een paar keer gehad dat het hoesje losraakte als ik mn telefoon uit me zak wilde halen.
Deze zal dus vervangen worden, weet alleen nog niet waardoor.

Rugged case
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

Deze heb ik voor werk, prima ding, stevige bevestiging om de telefoon. Die stand op de achterkant is meer een gimmick die ik niet vaak zal gebruiken, maar het is leuk dat 'ie erop zit. De hoes steekt ongeveer 2mm uit boven het scherm, dus je kan hem gerust ergens neerleggen.

Samsung Wireless Charger
Heb deze gekregen van mobiel.nl vanwege een vertraagde levering van de pre-order.
10000mah, handig om bij je te hebben in je tas, hij weegt namelijk ongeveer 2x een galaxy s10+. De charger lijkt wat langzaam te laden, maar ik heb nog niet echt getimed hoelang 1 volledige oplaadsessie duurt. Wel word de charger wat warm bij gebruik. Het word verkocht voor 25eu, dat bedrag is ie wel waard.

[ Voor 27% gewijzigd door J-r0en op 03-04-2019 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 15:13
Ik heb deze.
Ik had dezelfde voor mijn S7
Enige nadeel is dat wireless Powershare het niet doet :(

https://www.bol.com/nl/p/...7Z9CNAMQ.1.2.ProductTitle
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste