Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*. Daar hebben we de V&A voor.

[ Voor 84% gewijzigd door rens-br op 13-03-2019 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Mobiparts Curved Glass-screenprotector, met een gaatje;
Mobiparts Curved Glass-screenprotector Samsung Galaxy S10

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08-09 15:08
iemand hier ervaring met de whitestone dome screenprotectors?
Bij de reviews op youTube ziet het er makkelijk en mooi uit. Maar ik stel me vragen bij het verwijderen. Mocht er bvb krassen op zitten en je een nieuwe wil plakken. Zou de lijm geen sporen nalaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Ga vandaag de mijne ophalen (S10) maar ik had gelezen dat er standaard een screenprotector op zit, toch zie ik hier heel veel mensen vragen voor screenprotectors, zit er dan toch niets op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
LordLynx schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:57:
Ga vandaag de mijne ophalen (S10) maar ik had gelezen dat er standaard een screenprotector op zit, toch zie ik hier heel veel mensen vragen voor screenprotectors, zit er dan toch niets op?
Jawel er zit een standaard protector op (een folie) het voordeel is wel dat ze er bij meeste erg nauwkeurig opzitten maar echt veel protectie geeft het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:23
CLB schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:01:
Mobiparts Curved Glass-screenprotector, met een gaatje:
Hmm, daar ga ik me aan irriteren denk ik. Zal ook wel vuil/stoffig worden dat randje?

Aan de andere kant wel een goede oplossing voor mensen die de vingerafdrukscanner niet goed kunnen vinden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Heb zelf de S10 en heb een hoestje van 'Spigen' altijd erg goed bevallen en kunnen ook goed tegen een stootje, zowel de telefoon als het hoesje zelf. het zwarte is van een wat harder rubber en het grijzen is van een nog harder rubber, bijna plastic.

Hier een linkje naar Smartphonehoesjes.nl
https://www.smartphonehoe...e-samsung-galaxy-s10.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:45
Felix! schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:44:
Iemand al een bevestigingsmail gekregen van het aanvragen van de buds? Ik heb ze vorige week vrijdag direct aangevraagd toen mijn toestel binnen was, maar tot op heden nog niks vernomen van Samsung.
Had hem met 10 seconden in de mail zitten nadat ik ze ook vrijdag had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECM-Droid
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Felix! schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:44:
Iemand al een bevestigingsmail gekregen van het aanvragen van de buds? Ik heb ze vorige week vrijdag direct aangevraagd toen mijn toestel binnen was, maar tot op heden nog niks vernomen van Samsung.
Ik heb de mail ook pas vandaag binnen gehad, en heb ze ook een vrijdag aangevraagd. Wel heb ik gisteren nog gebeld en zijden ze dat de aanmelding wel is aangekomen. Dus ik ga er van uit dat je mail nog komt en dat de aanmelding wel gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Mail heb ik vrijdagavond al direct gehad (10 seconden na registratie). Zojuist kreeg ik nog een SMS van Samsung dat mijn aanvraag ontvangen is en dat ze me op de hoogte houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 18:56
Vandaag een S10+ Led view cover besteld, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 11:24
Wikkez schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:28:
iemand hier ervaring met de whitestone dome screenprotectors?
Bij de reviews op youTube ziet het er makkelijk en mooi uit. Maar ik stel me vragen bij het verwijderen. Mocht er bvb krassen op zitten en je een nieuwe wil plakken. Zou de lijm geen sporen nalaten?
Ik had/heb hem op m'n S8+ zitten, zit aan m'n tweede nu omdat ik hem had laten vallen.. nu weer stuk btw dus alleen de protector is gebarsten, scherm nog heel.

Naar mijn mening helemaal top, geen lijm resten en mocht er wel wat zitten kan je alcohol gebruiken om het weg te halen of wat wegkrabben met je nagel.

Ga hem ook bestellen voor de S10. Nu zit de standaard protector er nog op. L

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 22:46
ik222 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 16:56:
Mail heb ik vrijdagavond al direct gehad (10 seconden na registratie). Zojuist kreeg ik nog een SMS van Samsung dat mijn aanvraag ontvangen is en dat ze me op de hoogte houden.
Mail heb ik nog steeds niet gehad. Wel een sms dat mijn aanvraag in verwerking is :)

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
Kapitein187 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 19:23:
[...]

Ik had/heb hem op m'n S8+ zitten, zit aan m'n tweede nu omdat ik hem had laten vallen.. nu weer stuk btw dus alleen de protector is gebarsten, scherm nog heel.

Naar mijn mening helemaal top, geen lijm resten en mocht er wel wat zitten kan je alcohol gebruiken om het weg te halen of wat wegkrabben met je nagel.

Ga hem ook bestellen voor de S10. Nu zit de standaard protector er nog op. L
super om te horen! ik was het ook van plan.
Waar bestel jij? ze zijn precies wel schaars :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Wikkez schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:11:
[...]

Momenteel nog niks besteld, maar zodra ie op Amazon.de verschijnt ga ik er voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
DM89 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:13:
Vandaag een S10+ Led view cover besteld, ben benieuwd :)
Zelf ook naar deze case gekeken, echter op het moment deze case gebruikt wordt werkt draadloos laden en NFC betalingen niet meer. Wat mij betreft daarom niet erg praktisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragDAnvers
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 01-09 18:26
Hoe zit het met covers ism de whitedome ?

https://www.twitch.tv/fragdanvers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
Wikkez schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:11:
[...]

Kapitein187 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:14:
[...]

Momenteel nog niks besteld, maar zodra ie op Amazon.de verschijnt ga ik er voor :)
Hij lijkt beschikbaar te zijn op Amazon.de. Wel nog even 2 weken wachten op levering.

HIER

Iemand enig idee of er in zo'n 2 pack ook een installatie kit zit, of is dat meer bedoeld als 'uitbreiding' als je de installatie kit al hebt gekocht?

[ Voor 22% gewijzigd door AlxRoelofs op 14-03-2019 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeeEs
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
AlxRoelofs schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 12:54:

Iemand enig idee of er in zo'n 2 pack ook een installatie kit zit, of is dat meer bedoeld als 'uitbreiding' als je de installatie kit al hebt gekocht?
Ja, is een volledige set, maar dan met twee protectors, dubbele aantallen alcoholdoekjes, doekjes en curing vloeistof.

Ik heb deze set maandag binnen gekregen (Amazon.com). Veruit de beste screenprotector voor curved displays. Had hem ook op mijn S9. Keer laten stuiteren via badrand op de badkamervloer. Barsten in screenprotector, maar niet in de display zelf.

Screenprotector is redelijk makkelijk te verwijderen, geen lijmresten o.i.d., daarna kun je de tweede er gewoon weer op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
JeeEs schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 13:44:
[...]

Ja, is een volledige set, maar dan met twee protectors, dubbele aantallen alcoholdoekjes, doekjes en curing vloeistof.

Ik heb deze set maandag binnen gekregen (Amazon.com). Veruit de beste screenprotector voor curved displays. Had hem ook op mijn S9. Keer laten stuiteren via badrand op de badkamervloer. Barsten in screenprotector, maar niet in de display zelf.

Screenprotector is redelijk makkelijk te verwijderen, geen lijmresten o.i.d., daarna kun je de tweede er gewoon weer op zetten.
Met welke case gebruik je hem? Heb op mn S8+ een Tech21 Evo check case zitten die perfect zit met de protector. Nu voor de S10+ een Spigen Liquid crystal case, twijfel nog om een Evo check te bestellen.

Ik bestel de Whitestone nu via Amazon.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
AlxRoelofs schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 12:54:
[...]

[...]

Hij lijkt beschikbaar te zijn op Amazon.de. Wel nog even 2 weken wachten op levering.

HIER

2-pack besteld !! nu nog 2 weken volhouden met de folie van samsung (al bij al nog vrij content van hoor)
merci voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeEs
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
Kapitein187 schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 15:38:
[...]

Met welke case gebruik je hem? Heb op mn S8+ een Tech21 Evo check case zitten die perfect zit met de protector. Nu voor de S10+ een Spigen Liquid crystal case, twijfel nog om een Evo check te bestellen.

Ik bestel de Whitestone nu via Amazon.de.
Op de S9 had ik de Samsung Alcantara back cover zitten.
Op de S10 nu de Samsung Leather back cover.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denheer
  • Laatst online: 09-09 21:03
Okay, drie hoesjes geprobeerd en één daarvan vind ik gelukkig prettig in gebruik.

Samsung Clear View Cover
Wat een aanfluiting! Een relatief dure hoes die ongelofelijk irritant is in gebruik. Als je de hoes sluit krijg je een "extra" AOD in plaats van de standaard AOD 8)7.

Met deze "extra" AOD kan je vrijwel niets instellen, dus ook geen extra notificaties, acculading, etc. Het is ook niet mogelijk om de standaard AOD te laten zien als de hoes dicht zit, kortom je zit vast aan een afgeknepen AOD met deze hoes.

Spigen Liquid Air
Past goed om de S10 heen en zal deze in principe goed beschermen zolang je niet recht op het scherm stuitert.

De wat hoger opstaande rand aan de onderkant (en bovenkant) is echter wat minder; met verborgen navigatie buttons is de rand te hoog voor prettig gesture gebruik.

Spigen Thin Fit
Past netjes om de S10 heen. Het zal door de dunnere rand iets minder bescherming bieden dan de Liquid Air.

Deze hoes heeft gelukkig niet zulke hoog staande randen waardoor gesture gebruik weer prima te doen is, deze hoes zal ik dus voorlopig gaan gebruiken.

Enige wat nog tegen kan zitten is de geur; de Thin Fit ruikt sterk naar rubber, laten we hopen dat dit langzaam verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

denheer schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 20:14:
Okay, drie hoesjes geprobeerd en één daarvan vind ik gelukkig prettig in gebruik.

Samsung Clear View Cover
Wat een aanfluiting! Een relatief dure hoes die ongelofelijk irritant is in gebruik. Als je de hoes sluit krijg je een "extra" AOD in plaats van de standaard AOD 8)7.

Met deze "extra" AOD kan je vrijwel niets instellen, dus ook geen extra notificaties, acculading, etc. Het is ook niet mogelijk om de standaard AOD te laten zien als de hoes dicht zit, kortom je zit vast aan een afgeknepen AOD met deze hoes.
2 Jaar geleden ook een gehad voor m’n S7. Ik vond het een knap goedkoop geval voor de prijs die je ervoor neerlegt. Daarnaast vond ik hem in gebruik ook helemaal niks, dus binnen 2 dagen retour webshop.

Ik ben eigenlijk eeg benieuwd naar de Samsung LED View cover, hoe die in de praktijk bevalt. Het idee lijkt me aardig, maar wat me tegenstaat is dat er geen extra valbescherming door wordt bewerkstelligd. Als de telefoon met cover valt, kan hij makkelijk opengaan. Met wat pech zijn dan je telefoon en de LED View cover allebei kaduuk.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik heb een transparante Otterbox case en een Spigen Liquid Air voor mijn S10+. Vandaag terwijl ik mijn telefoon met een doekje aan het wipen was liet ik hem ongelofelijk stom uit m'n handen vallen 8)7 Hij viel echt plat met z'n scherm op het parket. Gelukkig heeft de Liquid Air hem goed beschermd. Mijn opluchting was extreem groot toen ik de telefoon omdraaide en er niet een grote barst in zat :+

Ik vind de Otterbox wel een iets prettigere case denk ik, randen rond de Liquid Air zijn zoals hier al gezegd niet heel fijn. Otterbox voelt wat dat betreft fijner aan.

[ Voor 3% gewijzigd door Brogala op 14-03-2019 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
wvexeltweakers schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:03:
[...]

2 Jaar geleden ook een gehad voor m’n S7. Ik vond het een knap goedkoop geval voor de prijs die je ervoor neerlegt. Daarnaast vond ik hem in gebruik ook helemaal niks, dus binnen 2 dagen retour webshop.

Ik ben eigenlijk eeg benieuwd naar de Samsung LED View cover, hoe die in de praktijk bevalt. Het idee lijkt me aardig, maar wat me tegenstaat is dat er geen extra valbescherming door wordt bewerkstelligd. Als de telefoon met cover valt, kan hij makkelijk opengaan. Met wat pech zijn dan je telefoon en de LED View cover allebei kaduuk.
Ik heb de Led View cover, erg mooi hoesje maar als deze met het scherm plat op de grond en het hoesje is ook nog open heb je pech denk ik. Randen zijn niet echt hoger dan het scherm, misschien 1 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Brogala schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 23:14:

Ik vind de Otterbox wel een iets prettigere case denk ik, randen rond de Liquid Air zijn zoals hier al gezegd niet heel fijn. Otterbox voelt wat dat betreft fijner aan.
Heb je Otterbox Symmetry? Kan je een paar posten met de telefoon in de case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Kapitein187 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:32:
[...]

Heb je Otterbox Symmetry? Kan je een paar posten met de telefoon in de case?
https://www.coolblue.nl/p...ck-cover-transparant.html

Het is deze. Ik kan laat in de avond wel een paar foto's maken van de case, twee weken geleden was dit volgens mij de enige transparante S10 case die Otterbox had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:07
wvexeltweakers schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:03:
[...]

Ik heb ook de Clear View Cover voor de S10 en ik moet zeggen dat ik wel erg tevreden ben. Het is een hele dunne case, met ook bescherming van het scherm.

Het enige vervelende is inderdaad dat extra AOD-display wat verschijnt... Dat is wel heel irritant, maar wel software matig op te lossen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:54

Zorian

What the fox?

Topicstarter
Whoops, gister eerste hoesje gesloopt. :+
Kan nu wel bevestigen dat de ESR Mimic echt van tempered glass is gemaakt. :')
Haalde hem even van de telefoon af om een sim te wisselen, werd niet op prijs gesteld en een krak volgde.
Nieuwe is besteld. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 19:01
verkeerd topic

[ Voor 90% gewijzigd door cliors op 16-03-2019 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Mensen hier al een tempered glass screen protector besteld? Zie er verschillende te koop maar nog niks van spigen, was ik met mijn S8 zeer tevreden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewaal
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Hoe zijn die oordopjes van samsung?

[ Voor 83% gewijzigd door dewaal op 16-03-2019 18:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

dewaal schreef op zaterdag 16 maart 2019 @ 18:27:
Hoe zijn die oordopjes van samsung?
Ben ik ook erg benieuwd naar!

Ik vind het zo jammer hoe Samsung dit in NL aanpakt met die gratis earbuds. In de US en Azië kregen ze die gelijk bijgeleverd, klaar. Wij moeten eerst via een slechtwerkende website een claim indienen. Vervolgens kreeg ik de beloofde e-mailbevestiging niet. Na 2 dagen via Messenger contactmet Samsung, die zelf niet in hun eigen systeen konden. Tenslottevia e-mail een opvraag gedaan en na 1 dag melding dat de claim geregistreerd was. En vandaag (als mosterd na de maaltijd) een sms met Gefeliciteerd met uw deelname.
Vervolgens moet de claim nog eens beoordeeld worden, en dan, ja dan, krijg ik heel misschien wel gratis earbuds.

Pfff, waarom?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Welke glass screenprotector kan ik het beste kopen voor een redelijke prijs?

Fingerprint hoef hier niet persee te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
jippie:

Je ontvangt deze e-mail omdat je deelneemt aan een Samsung promotie.
Samsung

Ze komen er aan
Dag,

Goed nieuws: uw aanvraag voor de Samsung Galaxy S10(+) pre-order promotie met registratienummer xxxxxx is volledig aanvaard. Dat wil zeggen dat u binnenkort uw promotie thuis krijgt. Enkele dagen voor de levering krijgt u nog een laatste update.

Hebt u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met de Samsung Service- en Informatielijn. U vindt alle gegevens onderaan deze mail.

Veel plezier.

Met vriendelijke groeten,

R. Löwenstein
Manager Customer Care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Wikkez schreef op maandag 18 maart 2019 @ 09:09:
jippie:

Je ontvangt deze e-mail omdat je deelneemt aan een Samsung promotie.
Samsung

Ze komen er aan
Dag,

Goed nieuws: uw aanvraag voor de Samsung Galaxy S10(+) pre-order promotie met registratienummer xxxxxx is volledig aanvaard. Dat wil zeggen dat u binnenkort uw promotie thuis krijgt. Enkele dagen voor de levering krijgt u nog een laatste update.

Hebt u toch nog een vraag of wenst u meer informatie? Neem dan contact op met de Samsung Service- en Informatielijn. U vindt alle gegevens onderaan deze mail.

Veel plezier.

Met vriendelijke groeten,

R. Löwenstein
Manager Customer Care
Grappig dat er dus 2 verschillende mailtjes in omloop zijn. Ik kreeg namelijk deze:

Beste Giovanni,

Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S10(+) pre-order promotie met registratienummer xxxx is goedgekeurd. Binnen 6 weken ontvang je jouw Galaxy Buds.

Wij sturen je een bericht zodra wij de Galaxy Buds naar je versturen.

Wil je meer weten over onze productontwikkelingen? Kijk eens op onze blog Samsung Discover.

Met vriendelijke groet,

Ruben Löwenstein
Customer Care

Grootste verschil, ze vertellen jou dus niet dat je ze binnen 6 weken hebt en mij wel, beetje raar :s

[ Voor 3% gewijzigd door giovanni2903 op 18-03-2019 15:19 ]

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
giovanni2903 schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:17:
[...]

Grappig dat er dus 2 verschillende mailtjes in omloop zijn. Ik kreeg namelijk deze:

Beste Giovanni,

Goed nieuws! Je deelname aan onze Samsung Galaxy S10(+) pre-order promotie met registratienummer xxxx is goedgekeurd. Binnen 6 weken ontvang je jouw Galaxy Buds.

Wij sturen je een bericht zodra wij de Galaxy Buds naar je versturen.

Wil je meer weten over onze productontwikkelingen? Kijk eens op onze blog Samsung Discover.

Met vriendelijke groet,

Ruben Löwenstein
Customer Care

Grootste verschil, ze vertellen jou dus niet dat je ze binnen 6 weken hebt en mij wel, beetje raar :s
awel ja ik las ook dat andere zeiden 'over 6 weken'. Och we zien wel, we zullen er een wedstrijdje van maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Wikkez schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:28:
[...]

awel ja ik las ook dat andere zeiden 'over 6 weken'. Och we zien wel, we zullen er een wedstrijdje van maken 8)7
ik heb er ook geen haast mee hoor hahah, vind het alleen wel apart dat ze niet 1 standaard mail gebruiken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wikkez
zopas de whitestone dome screenprotector geïnstalleerd op m'n S10+. PRACHTIG !!
installatie is supersimpel (als je eerst wat youtobe filmpjes hebt bekeken) . Meteen goed van de eerste keer!

Cases getest:
- Samsung led view
- Spigen Crystal clear
- Spigen Slim Armor

hebben geen negatief effect op de protector.
een toppertje!

wel gek, er zaten 3 tubes lijm in en 2 protectors... de volgende is extra hard vastplakken? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlxRoelofs
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 20:24
Wikkez schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:46:
installatie is supersimpel (als je eerst wat youtobe filmpjes hebt bekeken) . Meteen goed van de eerste keer!

Cases getest:
- Samsung led view
- Spigen Crystal clear
- Spigen Slim Armor

hebben geen negatief effect op de protector.
een toppertje!

wel gek, er zaten 3 tubes lijm in en 2 protectors... de volgende is extra hard vastplakken? ;-)
Wat doet de fingerprint bij jou met deze protector?

Ik lees overal dat hij minder reageert en dat je harder en langer moet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:11
Voor de tweakers die nog een goede wallet case zoekt... Echt lederen case met super binnenkant. Tevens drop protectie.

En alle kanten van de telefoon worden beschermd. (geen open kanten)

www.shieldoncase.com

- echt leer
- met de hand gemaakt
- levenslange garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 09:52
Whitestone Dome Glass besteld voor de S10, ben benieuwd.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Wikkez schreef op maandag 18 maart 2019 @ 15:28:
[...]

Kom jij toevallig uit België? Aan het taalgebruik te zien vermoed ik dat dit de Belgische variant van de mail is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:39
Aggressor schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:26:
Voor de tweakers die nog een goede wallet case zoekt... Echt lederen case met super binnenkant. Tevens drop protectie.

www.shieldoncase.com

- echt leer
- met de hand gemaakt
- levenslange garantie
Hmmm... De case voor de S10 is toch echt "premium PU leather". Echt nepleer dus. En net zo zwaar als de telefoon zelf... Maar goed, hoe bevalt ie jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
evdakker schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:01:
[...]

Hmmm... De case voor de S10 is toch echt "premium PU leather". Kunstof dus. En net zo zwaar als de telefoon zelf... Maar goed, hoe bevalt ie jou?
Ik heb deze case altijd voor de S9 gehad ... super goed bevallen.. (nu ook weer besteld)
Mooi afgewerkt, en beschermt goed.

dit is zeker mijn favo case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 19:28

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Wikkez schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 10:46:
installatie is supersimpel (als je eerst wat youtobe filmpjes hebt bekeken)
En hoe is de vingersensor nu?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Aggressor schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 17:26:

www.shieldoncase.com

- echt leer
- met de hand gemaakt
- levenslange garantie
Ziet er niet slecht uit. En zou een goedkoop alternatief voor een Piel Frama flipcase zijn. Die zijn wss pas midden april te bestellen. Ik zit dus in dubio nu.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
wvexeltweakers schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:22:
[...]

Ziet er niet slecht uit. En zou een goedkoop alternatief voor een Piel Frama flipcase zijn. Die zijn wss pas midden april te bestellen. Ik zit dus in dubio nu.
check dit filmpje maar

YouTube: SHIELDON GENUINE LEATHER WALLET CASE FOR GALAXY S9 PLUS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Ziet er zeker goed uit.

En hier een filmpje van de Piel Frama voor S9. Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar een flipcase. Mijn vorige 3 telefoons en 2 iPad’s hebben daar heel wat hachelijke valpartijen mee overleefd. Kost een paar eypo, maar dan heb je ook wat.
https://youtu.be/Cx9fIKEAQTc

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
wvexeltweakers schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:37:
[...]

Ziet er zeker goed uit.

En hier een filmpje van de Piel Frama voor S9. Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar een flipcase. Mijn vorige 3 telefoons en 2 iPad’s hebben daar heel wat hachelijke valpartijen mee overleefd. Kost een paar eypo, maar dan heb je ook wat.
https://youtu.be/Cx9fIKEAQTc
ziet er ook wel aardig uit ... maar niet alles is beschermd zo te zien.
Met de shieldon wel ... en dat vind ik wel fijn!
en levenslange garantie vind ik ook super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Aggressor schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:46:
[...]

ziet er ook wel aardig uit ... maar niet alles is beschermd zo te zien.
Met de shieldon wel ... en dat vind ik wel fijn!
en levenslange garantie vind ik ook super
Bescherming is minimaal gelijk aan de Shieldon.
En levenslange garantie: klinkt leuk, maar dan wil ik ook een telefoon die levenslang mee gaat _/-\o_
De Piel Frama's die ik tot nu toe heb gehad, zijn allemaal in zeer goede staat 3 jaar gebruik mee gegaan.
Maar ja, € 80 ben je al snel kwijt....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
wvexeltweakers schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:24:
[...]

Bescherming is minimaal gelijk aan de Shieldon.
En levenslange garantie: klinkt leuk, maar dan wil ik ook een telefoon die levenslang mee gaat _/-\o_
De Piel Frama's die ik tot nu toe heb gehad, zijn allemaal in zeer goede staat 3 jaar gebruik mee gegaan.
Maar ja, € 80 ben je al snel kwijt....
Vergelijk maar hoe je de telefoon in de hoes doet. De shieldon beschermt echt wel beter... Is een volledig frame.

Ik heb hem iig besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Maar die Shieldon voor de S10 is dus van plastic, en niet van echt leer. Alleen voor de S10+ hebben ze ook een echt leren case...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
evdakker schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 08:26:
Maar die Shieldon voor de S10 is dus van plastic, en niet van echt leer. Alleen voor de S10+ hebben ze ook een echt leren case...
https://www.shieldoncase....laxy-s10-wallet-case.html

Is volgens mij dezeflde als de s10 plus.. ook echt leer?

-edit-

ik heb nagevraagd gedaan voor jullie .. de s10 case is ook ECHT LEER .. en geen PU

[ Voor 11% gewijzigd door Aggressor op 20-03-2019 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Ah nou zie ik het... I stand corrected. Volgens mij stond ie gisteren nog niet op de site, tenminste niet toen ik browsde naar 'Samsung cases'. Alleen bij 'New arrival' stonden cases voor de S10-serie, maar voor de S10 toen alleen de plastic case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Ik heb gisteren 3 verschillende Baseus draadloze snelladers/autohouders getest. Géén van de laders kreeg mijn S10+ zo ver dat hij ging snelladen. Maar met een S7 Edge en S8+ werkte het wel.

De instellingen voor draadloos snelladen zijn uiteraard correct, een andere no name autohouder met laadfunctie werkt wel goed, daarmee laadt de S10+ wel snel op.

Ik vermoed daarom dat het aan de laadelektronica van Baseus ligt, de enige setting in de telefoon voor draadloos snelladen staat nl. goed.

Hou er dus rekening mee als je de volgende autohouders met laadfunctie wilt bestellen:

https://www.bol.com/nl/p/...FMDhtADw.1.2.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/...LDdEBCkQ.1.6.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/...LDdEBCkQ.1.8.ProductTitle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:40
Ik heb een tempered glass protector van Azuri

https://www.coolblue.nl/p...ml#product-specifications

Hij zit mooi gemonteerd maar ik twijfel nu of er nog een hele dunne plastic folie overheen zit. Vingerafdrukken zie je wel erg goed dus ik denk het wel, maar krijg hem er niet af. :+ Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wikkez
Huigie schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 19:13:
[...]

En hoe is de vingersensor nu?
hmmm met de folie van samsung moest ik af en toe al is opnieuw drukken, dat vond ik al storend.
Nu lijkt het nog ergers. Het werkt, maar je moet harder drukken heb ik de indruk.

Ik ga het een paar dagen testen, nog is opnieuw registreren,....

Het blijft toch een gedrocht die FPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AiR60
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 11:48
Iemand ervaringen al met nieuwe screenprotectors?

Aangezien de standaard tempered glass niet gaan werken, en de Whitestone Dome de enige is die touchprint dan ondersteund.... ben benieuwd naar jullie meningen/ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AiR60 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:00:
Iemand ervaringen al met nieuwe screenprotectors?

Aangezien de standaard tempered glass niet gaan werken, en de Whitestone Dome de enige is die touchprint dan ondersteund.... ben benieuwd naar jullie meningen/ervaringen
Ik wacht al 3 weken op de mijne via
https://nl.aliexpress.com...-A9-2018/32971376527.html

Dus ben benieuwd dan. Hoesje wat ik heb is wel fantastisch. Voelt niet goedkoop aan. Ligt lekker in de hand en niet glad.
https://nl.aliexpress.com...lus-Case/32965293693.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Sansar schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 09:15:
Ik heb gisteren 3 verschillende Baseus draadloze snelladers/autohouders getest. Géén van de laders kreeg mijn S10+ zo ver dat hij ging snelladen. Maar met een S7 Edge en S8+ werkte het wel.

De instellingen voor draadloos snelladen zijn uiteraard correct, een andere no name autohouder met laadfunctie werkt wel goed, daarmee laadt de S10+ wel snel op.

Ik vermoed daarom dat het aan de laadelektronica van Baseus ligt, de enige setting in de telefoon voor draadloos snelladen staat nl. goed.

Hou er dus rekening mee als je de volgende autohouders met laadfunctie wilt bestellen:

https://www.bol.com/nl/p/...FMDhtADw.1.2.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/...LDdEBCkQ.1.6.ProductTitle

https://www.bol.com/nl/p/...LDdEBCkQ.1.8.ProductTitle
ik heb begin 2018 de samsung snellader gekocht, die werkte op mijn s7e en laatst getest op mijn s10 en daarop werkt ie ook. gaat om deze lader, kost maar 15 euro:

https://www.bol.com/nl/p/...l-laden/9200000038780412/

zit een micro-usb kabel bij, maar gewoon even het adaptertje van je s10 eraan doen en in gebruik nemen :)

en dit is de variant om 2 dingen tegelijk op te kunnen laden:

https://www.bol.com/nl/p/...kYUxBKMA_0.2.ProductTitle

[ Voor 10% gewijzigd door giovanni2903 op 20-03-2019 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Het gaat niet om de lader, dat is het probleem niet. Ik heb het over een autohouder die draadloos laadt. Het zijn alledrie 10W quick charge modellen. En toch wil de S10 niet snelladen (draadloos dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Sansar schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 14:38:
Het gaat niet om de lader, dat is het probleem niet. Ik heb het over een autohouder die draadloos laadt. Het zijn alledrie 10W quick charge modellen. En toch wil de S10 niet snelladen (draadloos dus).
Mijn excuses, misschien dat je het aan damsung kunt vragen op facebook. Die weten vast wel iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiley02
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 11:09
De Galaxy Buds zijn onderweg! Morgen komen ze volgens Postnl. Ondanks dat het raar is dat ze later komen, vind ik het toch redelijk snel gaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Wiley02 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:12:
De Galaxy Buds zijn onderweg! Morgen komen ze volgens Postnl. Ondanks dat het raar is dat ze later komen, vind ik het toch redelijk snel gaan nu.
Net ook een bericht dat het morgen wordt bezorg. Wel netjes in 2 weken.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Bij mij ook, ik vind 2 weken accetabel voor iets dat je "gratis" er bij krijgt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Yes, mijn buds komen ook morgen! Ben benieuwd hoe ze zijn! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:41:
[...]

Ik wacht al 3 weken op de mijne via
https://nl.aliexpress.com...-A9-2018/32971376527.html

Dus ben benieuwd dan. Hoesje wat ik heb is wel fantastisch. Voelt niet goedkoop aan. Ligt lekker in de hand en niet glad.
https://nl.aliexpress.com...lus-Case/32965293693.html
Even een update. Screenprotector zit erop. Alles werkt alleen de vingerafdruk niet. Mooi k.t. kan er weer af dus. Nieuwe vingerafdruk toevoegen lukt ook niet. Je zult dus een speciale screenprotector nodig hebben van Samsung denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
Zojuist mijn Pitaka Magcase ontvangen. Had hiervoor deze wat ook een fijne case is. https://www.amazon.de/dp/B07M6DWF71?ref_=pe_1365651_54849071

Echter is de Magcase toch wel echt een premium case. Super dun maar voelt wel erg stevig aan, maar dat mag je ook verwachten voor die prijs. Is wel weer gladder dan ik had verwacht. Echter wel een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Die pitakaas heeft geen scherm bescherming volgens mij dus als je het met de glaskant op de tafel legt dat ligt het echt op het glas, klopt?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Zijn er ook mensen die nog helemaal niets over de gratis buds hebben gehoord? Hier gelijk op 8 maart de aanvraag ingediend, maar sindsdien helemaal niets meer gehoord. (Wel direct een bevestiging van de aanvraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:22

Christiano007

Ich bin der champion

Heb een paar dagen geleden bevestiging ontvangen van de buds. Duurde ongeveer 8 dagen voordat ik het bericht kreeg dat ik ze binnen 6 weken ontvang.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
Huigie schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 19:48:
Die pitakaas heeft geen scherm bescherming volgens mij dus als je het met de glaskant op de tafel legt dat ligt het echt op het glas, klopt?
Klopt, maar waarom zou je hem met de glaskant op de tafel leggen 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Yellax schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:41:
[...]

Als hij valt raakt het scherm dus gelijk de grond en is er niet een beschermlaag van het hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
Ook een track and trace code gehad,krijg ze morgen binnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01:03
Vandaag de ledcase voor de S10e ontvangen.
Het bied niet veel of geen bescherming, voelt wel stevig en zeer dun.
Je kan maar 1 notificatie led-pictogram actief zetten.
Dus niet bv een smiley als een bepaald nr je belt en een ander pictogram als een ander nr je belt.
Het is een leuk gadget , voor enkele dagen.
Erg bruikbaar is het niet, maar de sfeerverlichting is wel tof om te zien.
Persoonlijk vind ik het bedrag niet waard voor deze cover (39euro - amazon)

Als er een aparte app zou komen waar je zelf pictogrammen kan maken, dan is deze case wel het bedrag waard in mijn ogen.

Draadloos opladen gaat overigens zonder problemen als de case rond je gsm zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders nog de Watch Active gekocht?
Ik heb deze pre-ordered maar heb nog niet de tijd gehad om de batterypack te claimen, kan het nu ook even niet vinden maar goed.

De watch bevalt goed, had zelf een Apple Watch2 voor ik overging naar Android en mis deze eigenlijk helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! leuk pakketje binnen vanmorgen al. De Buds :)

Gelijk zo testen in de gym

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:00:
Yes! leuk pakketje binnen vanmorgen al. De Buds :)

Gelijk zo testen in de gym
Volgens mij de eerste hier (in NL dan).
Zuid Korea telt niet mee, da’s valsspelen 8)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
wvexeltweakers schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:08:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://imagizer.imageshack.com/v2/640x480q90/922/D95tcl.jpg

Nee hoor: had ze al op 20 februari afgelopen maand... ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

henklbr schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:13:
[...]

[Afbeelding]

Nee hoor: had ze al op 20 februari afgelopen maand... ;)
Hahaha, nog vóór de pré-order.
I think u teek us in de meeling :+

Kopen telt niet mee hè, wijnkrijgen ze gratis!

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
giovanni2903 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 00:26:
[...]

Nope, zal toch echt open moeten doen.

Ben positief verrast hoe snel we de buds hebben.vind 2 weken dikke prima hoor 👍🏼
Ik heb helaas nog niks ontvangen, ook nog geen verzendbevestiging. Had op dag 1 al geregistreerd maar kreeg pas na een week de bevestiging dat ik me ingeschreven had. Zal nog wel een paar weken moeten wachten denk ik...

Samsung zou die dingen gewoon erbij moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

EnigmaNL schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:16:
[...]

Samsung zou die dingen gewoon erbij moeten leveren.
Eens.

Ik ga hier toch eens een berichtje aan wagen naar Samsung NL. Waarom in US en Azie direct bij de telefoon geleverd, en moet er hier zo moeilijk gedaan worden.

Hebben Nederlanders dan pas het idee dat ze iets bijzonders kado krijgen? Of zijn Amerikanen en Aziaten nuchterder en dus niet te paaien voor zo’n circus om iets te “krijgen”.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
wvexeltweakers schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:20:
[...]

Eens.

Ik ga hier toch eens een berichtje aan wagen naar Samsung NL. Waarom in US en Azie direct bij de telefoon geleverd, en moet er hier zo moeilijk gedaan worden.

Hebben Nederlanders dan pas het idee dat ze iets bijzonders kado krijgen? Of zijn Amerikanen en Aziaten nuchterder en dus niet te paaien voor zo’n circus om iets te “krijgen”.
Ik denk dat het een manier is om zo weinig mogelijk spullen te hoeven weggeven. Er zullen ongetwijfeld heel veel mensen zijn die te lui zijn om te registreren (of het vergeten of wat dan ook) en dan hoeven ze ook geen Buds op te sturen.

Het voelt bij Samsung altijd als extra hindernis om je "gratis" extra te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 22-03-2019 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henklbr
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
(overleden)
wvexeltweakers schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:16:
[...]

Hahaha, nog vóór de pré-order.
I think u teek us in de meeling :+

Kopen telt niet mee hè, wijnkrijgen ze gratis!
Nee hoor: heb ze ook gratis gekregen -> Samsung Unpacked 2019 in San Francisco ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Hebben de galaxy buds ook een intern opslag geheugen, waar je je muziek kan opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 16:42
wvexeltweakers schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:08:
[...]

Galaxy Buds

Had ze ook al 20 februari! (ook gratis, Unpacked London) En 21e in NL haha dus ik denk dat ik ze iets eerder in NL had dan Henk die zat toen nog lekker in USA! En volgens mij ben ik een van de eerste in NL idd >:)

Ze zitten echt heerlijk in je oor en het geluid is echt goed! Ook de microfoon aan de buitenkant doet zijn werk echt goed voor de omgevingsgeluid!
038Robijno schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:26:
Hebben de galaxy buds ook een intern opslag geheugen, waar je je muziek kan opzetten?
Nee

[ Voor 22% gewijzigd door Rohit op 22-03-2019 09:32 ]

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Yellax schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 20:41:
[...]

Flip to mute of om meldingen meelezen te voorkomen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
Brogala schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 21:15:
[...]

Als hij valt raakt het scherm dus gelijk de grond en is er niet een beschermlaag van het hoesje.
Ik heb mijn telefoon nog nooit laten vallen, snap dat het in de toekomst wel kan gebeuren.
Maar dat risico loop ik nu eenmaal. Vind persoonlijk een grote case niet fijn in de broekzak.
Had op mijn vorige telefoon geen case en na 6 jaar zat er zo goed als geen krasje op.
Huigie schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:37:
[...]

Kende het bestaan van deze functie niet haha. Als ik een melding krijg gaat mijn scherm niet aan tenzij ik er 2x op tik. Vind het nogal afleiden als een telefoon steeds aangaat, voornamelijk op mijn werk.

Maar indien mensen een goede case zoeken waarbij de vorm van de telefoon goed bewaard blijft is de Magcase van Pitake zeker een aanrader.
Moet wel bij de stijl passen hoe je de telefoon gebruikt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:40
Huigie schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:37:
[...]

Zet de inhoud van je meldingen uit als je zo gesteld bent op je privacy?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TR1969
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 09:35:

Er zullen er vandaag vast nog wel een hele partij geleverd worden neem ik aan
Ik zal marktplaats en v/a in de gaten houden.
Daar zullen er wel veel op worden gedumpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Ik vind het juist retehandig dat ik ze meteen zie maar soms staan er dingen die anderen niet aangaan en dan draai ik het ff om.

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giovanni2903
Mijne inmiddels binnen, bezorger was vroeg hahah

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/koOAPck_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

Brief die erbij zit goed bewaren, dat is je garantiebewijs voor de buds (staat er ook in vermeld)!

[ Voor 53% gewijzigd door giovanni2903 op 22-03-2019 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giovanni2903
-

[ Voor 100% gewijzigd door giovanni2903 op 22-03-2019 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellax
sekeroglan schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:34:
[...]

Net ook een bericht dat het morgen wordt bezorg. Wel netjes in 2 weken.
Heb alleen de bevestiging ontvangen van Samsung dat ze worden verstuurd binnen 6 weken.
Nu ik meerdere mensen zie waarbij de buds al verstuurd zijn kan het vast niet lang meer duren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
TR1969 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:34:
[...]

Ik zal marktplaats en v/a in de gaten houden.
Daar zullen er wel veel op worden gedumpt.
Zie dat @giovanni2903 ze al op Marktplaats heeft staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cliors
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 19:01
95 euro de goedkoopste vooralsnog en voor de rest vooral 100 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:54

Zorian

What the fox?

Topicstarter
giovanni2903 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 12:52:
Mijne inmiddels binnen, bezorger was vroeg hahah

[Afbeelding]

Brief die erbij zit goed bewaren, dat is je garantiebewijs voor de buds (staat er ook in vermeld)!
Meer dan een 'ja we keuren het goed' is er nog niet hier. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Dhl kwam 8 maart pas 8 uur savonds bij mij aan de deur..... site voor de buds lag toen al plat.
Uiteindelijk vlak na middernacht om 00:07 kunnen aanmelden, kreeg direct de bevestigingsmail.
Gisteren verzendmail en vanochtend de buds binnen gekregen dus ik mag niet klagen :9

[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 22-03-2019 13:56 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste