Bedoel je dat de zwarte led cover een vingerafdruk magneet is....of bedoel je een zwarte telefoon?MaglevNL schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:05:
[...]
De cover is niet hard, maar een beetje te buigen als een 'gewoon' hoesje. De zwarte is een enorme vingerafdruk magneet.. Meer een siliconen hoesje.
Hiervoor hebben we vraag & aanbod
[ Voor 80% gewijzigd door 13art op 05-03-2019 15:51 ]
Mooiste zijn van Brodit. Zie hem helaas nog niet op de website staanSilooy schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:04:
Iemand tips voor een draadloze lader in de auto voor de Galaxy S10+?
Voor de mensen met interesse voor de UAG Monarch case voor de galaxy s10.

[ Voor 85% gewijzigd door aaronito op 05-03-2019 16:57 ]
Ik ben iig geen leder-kenner, maar gebruik al een tiental jaar de hoezen en covers van Piel Frama. Zowel voor telefoon als tablet. Of zij state of the art leer gebruiken, dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat bij zeer intensief gebruik deze hoesjes of flipcovers in prima conditie blijven.Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:34:
[...]
Oftewel, leer in mindere kwaliteit. Dus gewoon leer een geen plastic zoals hierboven al eens beweerd werd.
Ik heb 33,- voor het officiele lederen hoesje/cover betaald overigens, dan verwacht ik geen RollysRoyce kwaliteit leer verder. Dan is bovenstaande samenvatting prima.
Mag ook wel, want ze zijn flink aan de prijs.

Samsung S23 Ultra 256GB
Nice! Ik heb de pathfinder camo zojuist besteldaaronito schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 16:50:
Voor de mensen met interesse voor de UAG Monarch case voor de galaxy s10.

Jij omschrijft eigenlijk precies wat ik zoekKappade schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:40:
[...]
Wat ik altijd zocht/zoek in een goede case:
- zo dun mogelijk
- zo veel mogelijk grip
- klein verhoogd/opstaand randje aan de voorkant---> dan kan je hem zonder zorgen op tafel oid leggen, het scherm kom nooit direct in contact met de tafel
- camera die net dieper ligt of opstaand randje eromheen--> zelfde reden als bij het scherm, camera moet nooit direct in contact komen met de tafel oid. (Randje eromheen zorg wel voor wiebelen)
En uiteraard een beetje stijlvol eruitzien.
Wat ik ook heel mooi vind, en ergens langs zag komen. Is die slick wrap. (heet dat zo).
Daar ga ik ook eens naar zoeken. (iemand tips daarover?)
Deze bedoel je?ppeterr schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:38:
[...]
Jij omschrijft eigenlijk precies wat ik zoekDus waar ben je op uitgekomen ?
Wat ik ook heel mooi vind, en ergens langs zag komen. Is die slick wrap. (heet dat zo).
www.slickwraps.com
Dbrand is ook een bekende. Ze hebben ook een hoes die zorgt voor meer grip. Is er alleen nog niet voor de S10
[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 06-03-2019 09:40 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik heb een wrap besteld bij Slickwraps, wil het combineren met een sleeve achtig hoesje. Iemand een mooie gezien voor een schappelijke prijs? En dan bedoel ik ongeveer <30 euro.
Ja precies, ik vind het er wel erg strak uitzien. Maar ja dan heb je eigenlijk alleenl3art schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 09:38:
[...]
Deze bedoel je?
www.slickwraps.com
Dbrand is ook een bekende. Ze hebben ook een hoes die zorgt voor meer grip. Is er alleen nog niet voor de S10
bescherming tegen krasjes...en poe dan denk ik, toch maar een back cover.
Beide is nog beter. Onder de back cover kan ook vui(zand ed) komen met krassen als gevolg... (helaas zelf meegemaakt).ppeterr schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:21:
[...]
Ja precies, ik vind het er wel erg strak uitzien. Maar ja dan heb je eigenlijk alleen
bescherming tegen krasjes...en poe dan denk ik, toch maar een back cover.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Iemand ervaring met screenprotector voor de camera's? Op mijn LG G6 merk ik dat er toch krasjes en beschadigingen op komen. Ik weet eigenlijk niet zeker of dat van invloed is op mijn foto's? Misschien dat een protector ook een negatieve invloed heeft?
Ik ga wel een cover gebruiken, dus de camera wordt zo als engiszins beschermd.
https://nl.aliexpress.com...0fCmGFsB&isOrigTitle=true
Ik ga wel een cover gebruiken, dus de camera wordt zo als engiszins beschermd.
https://nl.aliexpress.com...0fCmGFsB&isOrigTitle=true
[ Voor 9% gewijzigd door kepler op 06-03-2019 10:35 ]
Nou zie ik dat d-brand eigenlijk het zelfde heeft als slickwraps.Jackson6 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:07:
Ik heb een wrap besteld bij Slickwraps, wil het combineren met een sleeve achtig hoesje. Iemand een mooie gezien voor een schappelijke prijs? En dan bedoel ik ongeveer <30 euro.
Enkel voor de helft van de prijs. Denk je dat slickwraps beter is ?
Ik was erg tevreden over mijn (nep, want helaas maakt Samsung ze niet meer voor de nieuwe modellen) Alcanata cover van Aliexpress voor de Note 9. Dus ik heb voor 14 euro de variant voor de S10+ besteld. Ik ben benieuwd...
Ik heb voor slickwraps gekozen omdat ze een "naked" version hebben. Gewoon transparant dus.ppeterr schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:38:
[...]
Nou zie ik dat d-brand eigenlijk het zelfde heeft als slickwraps.
Nee hoor puur omdat ik de "Honeycomb" wrap achterop wilde hebben, die heeft alleen Slickwraps, ik heb vroeger al wat bestellingen gedaan daar en dat waren echt mooie wraps.ppeterr schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:38:
[...]
Nou zie ik dat d-brand eigenlijk het zelfde heeft als slickwraps.
Net de Led back cover aangekregen via Megekko.
EDIT: Volgens de quick start guide zit er een NFC antenne in de cover.
[ Voor 44% gewijzigd door FragDAnvers op 06-03-2019 10:51 ]
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Verwijderd
Heb de zwarte led cover ontvangen.
Vind hem,helaas, persoonlijk meer donkerblauw dan zwart.
En je ziet er snel vlekken en vingerafdrukken op.
Vind hem,helaas, persoonlijk meer donkerblauw dan zwart.
En je ziet er snel vlekken en vingerafdrukken op.
Deze maar even besteld, om in eerste instantie op te doen.
Graag zie ik foto's van jullie die een wrap gaan doen! Zou ik tof vinden om te zien
en mij misschien overhalen om het ook te doen.

Spigen Thin Fit. (maar dan voor de plus)
Graag zie ik foto's van jullie die een wrap gaan doen! Zou ik tof vinden om te zien
en mij misschien overhalen om het ook te doen.

Spigen Thin Fit. (maar dan voor de plus)
[ Voor 3% gewijzigd door ppeterr op 06-03-2019 12:58 ]
Iemand enig idee of de S10(+/e) bij de Mediamarkt voorzien kunnen worden van een case-friendly ClearPlex screenprotector? Dan bedoel ik geen custom uitsnede, maar dat de telefoons toegevoegd zijn aan de ClearPlex database van apparaten.
Dat klopt, en volgens mij dus lastig als je nfc wil gebruiken om te pinnen.FragDAnvers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:50:
Net de Led back cover aangekregen via Megekko.
Maar een erg leuk ding!!
YouTube: Galaxy S10 Official Samsung LED Back Cover: Watch Before Buying!
Ah, ik ging er juist vanuit dat die nfc antenne het wel mogelijk zou maken..ppeterr schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:38:
[...]
Dat klopt, en volgens mij dus lastig als je nfc wil gebruiken om te pinnen.
Maar een erg leuk ding!!
YouTube: Galaxy S10 Official Samsung LED Back Cover: Watch Before Buying!
De NFC antenne zal wel voor de led aansturing zijn...FragDAnvers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:41:
[...]
Ah, ik ging er juist vanuit dat die nfc antenne het wel mogelijk zou maken..
Ja ik had je gequote een tijdje terug erover. Je moet de led functie eerst uitzetten wil je nfc gebruiken.FragDAnvers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:41:
[...]
Ah, ik ging er juist vanuit dat die nfc antenne het wel mogelijk zou maken..
D2FValinor schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:30:
[...]
[...]
Wilde hem ook bestellen totdat ik ergens las dat nfc niet werkt als de leds aanstaan. Je moet dan eerst de led functie uitzetten wil je nfc gebruiken.
Dus wel iets om rekening mee te houden.
https://www.phonearena.co...ver-disables-NFC_id114087
Aha !D2FValinor schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:25:
[...]
Ja ik had je gequote een tijdje terug erover. Je moet de led functie eerst uitzetten wil je nfc gebruiken.
[...]
Ach, ik gebruik toch nooit nfc.
En nog steeds aan het wachten op samsung pay in Belgie icm de Galaxy Watch.
Ik ga de nieuwe Spigen Silicone Fit proberen:ppeterr schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 08:38:
[...]
Jij omschrijft eigenlijk precies wat ik zoekDus waar ben je op uitgekomen ?
https://www.amazon.de/Spi...words=spigen+silicone+fit
en daarnaast degene die ik nu om mijn S8 heb, de Spigen Spigen Liquid Air voor de S10:
https://www.amazon.de/Spi...rds=s10+Spigen+Liquid+Air
@Kappade uhmm die liquid air ziet er ook verdomd goed uit. Die ga ik ook bestellen erbij!
Ik heb die ook besteld en die kwam gisteren toe, voelt zeer licht en kwalitatief in de hand! Nu nog wachten op de S10, maar ik denk dat het een van mijn favoriete cases tot nu toe wordt.ppeterr schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:59:
@Kappade uhmm die liquid air ziet er ook verdomd goed uit. Die ga ik ook bestellen erbij!
Gaaf, deze heb ik ook op het lijstje staan.Fonzerelli schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 22:02:
[...]
Nice! Ik heb de pathfinder camo zojuist besteld![]()
[Afbeelding]
Ik ben op zoek naar een niet te dure hub om DeX mee te gebruiken. Het meeste dat ik vind is echter met HDMI ipv display port.
Weet iemand een geschikte hub met USB type C power delivery, display port (en eventueel HDMI als extraatje) en minimaal 1 gewone USB aansluiting?
Weet iemand een geschikte hub met USB type C power delivery, display port (en eventueel HDMI als extraatje) en minimaal 1 gewone USB aansluiting?
Ik zie alleen nu dat Amazon deze 2 niet levert in NL; dan maar een iets duurdere webshop in NL zoals Applelhoes : https://www.appelhoes.nl/Spigen-case-Samsung-Galaxyppeterr schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:59:
De Spigen Liquid Air heeft Air Cushion Technology® and drop defense die mijn S8 van een paar vallen heeft gered. Enige 'nadeel' hiervan is dat het patroon aan de binnenkant na een tijd voor een gevlekt patroon op je telefoon geeft

zojuist ook weer deze besteld voor de S10. Later de silicone proberen voor de max grip of de Dbrand case.
Heb deze sleeve toch maar besteld: https://www.jaccet.com/nl...t-leder-rood-wolvilt.html
Had nog wat bonnen van bol.com dus kost me maar een tientje.
Had nog wat bonnen van bol.com dus kost me maar een tientje.
Ik ben voor de black matrix skin gegaan van dbrand
https://dbrand.com/shop/samsung-galaxy-s10-plus-skins
Voor de voorkant een edge to edge tempered screen protector
https://www.gsmpunt.nl/sc...ung-galaxy-s10-plus-zwart
zonde voor de screenprotector die je besteld hebt..kraaijphone.nl schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:12:
Ik ben voor de black matrix skin gegaan van dbrand
Met edge werken glass screenprotectors nooit goed.
Of je moet met uv lijm er tussen gaan … zoals whitestone dome
kiek er zit een gat in joh !! Niet mijn keuze, whitestone lijkt mij overigens wel wat.Aggressor schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:16:
[...]
zonde voor de screenprotector die je besteld hebt..
Met edge werken glass screenprotectors nooit goed.
Of je moet met uv lijm er tussen gaan … zoals whitestone dome
Ow ja, en ik lees het nu pas goed, edge is vaak ook niet echt mooi nee,
gaat binnen de kortste keren los zitten. Of vuil er tussen enzo.

[ Voor 11% gewijzigd door ppeterr op 07-03-2019 17:27 ]
Ja idd of het plakt niet goed. Op aliexpress staan ook wel alternatieven voor Whitestone dome.ppeterr schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 17:25:
[...]
kiek er zit een gat in joh !! Niet mijn keuze, whitestone lijkt mij overigens wel wat.
Ow ja, en ik lees het nu pas goed, edge is vaak ook niet echt mooi nee,
gaat binnen de kortste keren los zitten. Of vuil er tussen enzo.
[Afbeelding]
Maar ik heb het niet echt op lijm.... Straks haal je hem eraf en gaat er wat kapot....
Moeilijk...
Ik ben wel van mening dat al die screen protectors het er niet mooier op maken.
Ik heb sinds de s8 er niks meer op zitten. De s8 bleef hier gelukkig zonder krasjes.
De LG v30 1 jaar in gebruik, en die is gewoon nog als nieuw zonder iets erop.
Ik ben dan ook wel behoorlijk voorzichtig. Heb mij van alles aangeleerd om krassen
en butsjes te voorkomen. Telefoon ligt bijna altijd op vaste plekken. In de broekzak
zit niks bij de telefoon, en in mijn jas gaat hij altijd in dezelfde zak zonder iets erbij.
In de auto ook een vaste plek, op een mooi zacht doekje.....en ik houd mijn kinderen
minimaal 1 meter van de telefoon af!!
Met dit licht autistische trekje houd ik vast en zeker ook de s10+ als nieuw
Overigens wel een back cover, omdat het iets meer grip geeft.
Ik heb sinds de s8 er niks meer op zitten. De s8 bleef hier gelukkig zonder krasjes.
De LG v30 1 jaar in gebruik, en die is gewoon nog als nieuw zonder iets erop.
Ik ben dan ook wel behoorlijk voorzichtig. Heb mij van alles aangeleerd om krassen
en butsjes te voorkomen. Telefoon ligt bijna altijd op vaste plekken. In de broekzak
zit niks bij de telefoon, en in mijn jas gaat hij altijd in dezelfde zak zonder iets erbij.
In de auto ook een vaste plek, op een mooi zacht doekje.....en ik houd mijn kinderen
minimaal 1 meter van de telefoon af!!
Met dit licht autistische trekje houd ik vast en zeker ook de s10+ als nieuw
Overigens wel een back cover, omdat het iets meer grip geeft.
Verwijderd
Heb de Samsung LED case weer terug gestuurd.
Vond de case blauw lijken en niet zwart, en daarnaast vind ik hem weinig bescherming geven.
Tevens zie je echt alle vingerafdrukken op de case
En toen ik ook nog las dat hij ervoor zorgt dat de batterij snel leeg laat lopen...was ik er al helemaal klaar mee.
Dus nu gewoon maar een gewone transparante case besteld.
Vond de case blauw lijken en niet zwart, en daarnaast vind ik hem weinig bescherming geven.
Tevens zie je echt alle vingerafdrukken op de case
En toen ik ook nog las dat hij ervoor zorgt dat de batterij snel leeg laat lopen...was ik er al helemaal klaar mee.
Dus nu gewoon maar een gewone transparante case besteld.
Heb zelf een rinkin doorzichtig hoesje, maar als je niet goed op past komt er toch spul in het hoesje, wat resulteert in krassen en zelfs butsen achterop het toestel.
Zijn de spigen clear cases wat beter in het vuil buiten houden?
Zijn de spigen clear cases wat beter in het vuil buiten houden?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Vandaag het leren hoesje binnen.
Ziet er goed uit ondanks wat sommige hier zeggen over de kwaliteit.
Ook nog de Quadlock cover besteld voor op de fiets
Ziet er goed uit ondanks wat sommige hier zeggen over de kwaliteit.
Ook nog de Quadlock cover besteld voor op de fiets
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Practics schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:45:
[...]
Nee een toestel van 899+ in een cheap ass hoesje steken van 1 euro, dat slaat ergens op.
Neen, liefst deed ik helemaal zonder, maar met mijn huidige baan gaat dat helaas gewoon niet. Dus dan is een echte Leather case een goede oplossing.
Die TPU cases zijn juist ideaal. Lijkt net of je gewoon je telefoon vast hebt, maar die is dan wel "beschermd". Ik vind het juist zonde om die mooie telefoon te verbergen in een dikke leren hoes...Donstil schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 22:10:
[...]
Ja hoor dat is volledig waar want ik hoef ze toch echt niet![]()
Verder dekt “voor die prijs zijn ze gewoon prima” precies wat ik bedoel en daarom <Zie boven>
Ik ook, vandaar dat ik het toestel zeker 95% van de tijd gewoon zonder zal gebruiken.barrymossel schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 10:59:
[...]
[...]
Die TPU cases zijn juist ideaal. Lijkt net of je gewoon je telefoon vast hebt, maar die is dan wel "beschermd". Ik vind het juist zonde om die mooie telefoon te verbergen in een dikke leren hoes...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat blijf ik lastig vinden. Mijn S7 heeft geen krasje op de achterkant door zo'n TPU hoesje. De voorkant heeft het echter goed te verduren gehad sinds ik geen folie er meer op heb zitten...Donstil schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:02:
[...]
Ik ook, vandaar dat ik het toestel zeker 95% van de tijd gewoon zonder zal gebruiken.
Aah ja. Ik zie het wel echt als een gebruiksvoorwerp en een krasje vind ik daarom niet zo heel erg. Mijn Xs Max bijvoorbeeld, heb ik sinds de release “naakt”, ziet er nog super goed uit.barrymossel schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:04:
[...]
Dat blijf ik lastig vinden. Mijn S7 heeft geen krasje op de achterkant door zo'n TPU hoesje. De voorkant heeft het echter goed te verduren gehad sinds ik geen folie er meer op heb zitten...
Sorry to inform you that your MagCase S10 Plus would be dispatched on Mar. 15th because we should wait for New Samsung S10 Plus Release and test it firstly.
Phone case designed for protect your phone, it has high standards of size precision.
We must test MagCase one by one to ensure accurate size to match your Phone before out of factory.
Krijg net deze mail dat de Pitaka case pas de 15e wordt verzonden... Dit werd niet gemeld toen ik hem pre orderde volgens mij
Phone case designed for protect your phone, it has high standards of size precision.
We must test MagCase one by one to ensure accurate size to match your Phone before out of factory.
Krijg net deze mail dat de Pitaka case pas de 15e wordt verzonden... Dit werd niet gemeld toen ik hem pre orderde volgens mij
Hoe bestellen jullie vanuit Amazon.de, want de geselecteerde artikelen(bijna alles van Spigen) wordt niet bezorg naar NL.Kappade schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:11:
[...]
Ik ga de nieuwe Spigen Silicone Fit proberen:
https://www.amazon.de/Spi...words=spigen+silicone+fit
en daarnaast degene die ik nu om mijn S8 heb, de Spigen Spigen Liquid Air voor de S10:
https://www.amazon.de/Spi...rds=s10+Spigen+Liquid+Air
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik had hetzelfde probleem. Gelukkig had Spigen een distributeur hier in Hongarije. Vermoed dat ze die ook wel hebben in NL?sekeroglan schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 11:15:
[...]
Hoe bestellen jullie vanuit Amazon.de, want de geselecteerde artikelen(bijna alles van Spigen) wordt niet bezorg naar NL.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
En met de kortingscode S10 krijg je 20% korting op alle S10 hoesjes.Jorco schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 13:26:
In Nederland is gsmpunt reseller van Spigen. Daar heb ik de mijne ook besteld.
Alleen vandaag nog geldig bij gsmpunt.
[ Voor 7% gewijzigd door HurryUp op 08-03-2019 15:37 ]
Gelijk een case besteld. Bedankt voor de tip!HurryUp schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 15:34:
[...]
En met de kortingscode S10 krijg je 20% korting op alle S10 hoesjes.
Alleen vandaag nog geldig bij gsmpunt.
Ik heb de Spigen Liquid air gelijk om mijn telefoon gedaan. Hij lijkt mijn Wi-Fi in de weg te zitten... (geen Wi-Fi met hoesje om tel.) Meer mensen hier last van?
4g werkt wel gewoon. Hoesje van telefoon en de Wi-Fi werkt ook weer.
knaldeals.com heeft ook zo goed als alle spigen hoesjes, heb mijne daar ook vandaan. prima webshop
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Hier geen issue. Werkt met en zonder liquid air, ook evenveel wifi strepen.bosba schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:16:
Ik heb de Spigen Liquid air gelijk om mijn telefoon gedaan. Hij lijkt mijn Wi-Fi in de weg te zitten... (geen Wi-Fi met hoesje om tel.) Meer mensen hier last van?
(Ik heb de s10+)
De Spigen Thin Fit case kan ik aanraden voor de S10e, voegt heel weinig bulk toe en biedt een redelijke bescherming. Wat betreft grip is die ook goed.
Als iemand nog goede minimal cases (zo dun mogelijk) kent voor de S10e, laat maar weten.
Als iemand nog goede minimal cases (zo dun mogelijk) kent voor de S10e, laat maar weten.
[ Voor 35% gewijzigd door destorized op 09-03-2019 08:20 ]
per ongeluk dubbel 2x Samsung Leather cover voor de S10 , kleur: Zwart besteld
als ik er iemand blij mee kan maken, zie mijn advertentie.
Waar kan ik die advertentie vinden Geert, heb je een link?Geert1976 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 12:29:
per ongeluk dubbel 2x Samsung Leather cover voor de S10 , kleur: Zwart besteld
Samsung S23 Ultra 256GB
Ik heb bij GSMpunt.nl een Rosso Element Samsung Galaxy S10 Hoesje Book Cover Bruin besteld. Die is voor tijdelijk bedoeld omdat ik een Piel Frama ga bestellen, zodra die leverbaar is voor de S10/128GB.
De Rosso Element voldoet goed, is van soepel materiaal en biedt vrij goed bescherming. Sluit af met een magneetlipje en je kunt hem ook in liggende stand openklappen en neerzetten om filmpjes te bekijken. In de binnenflap kun je nog papiergeld en pasjes kwijt.
De Rosso Element voldoet goed, is van soepel materiaal en biedt vrij goed bescherming. Sluit af met een magneetlipje en je kunt hem ook in liggende stand openklappen en neerzetten om filmpjes te bekijken. In de binnenflap kun je nog papiergeld en pasjes kwijt.

Samsung S23 Ultra 256GB
Hier een liquide air, geen problemen. S10 128gbbosba schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 19:16:
Inmiddels verkochtwvexeltweakers schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 22:25:
[...]
Waar kan ik die advertentie vinden Geert, heb je een link?
Ben ik de enige die last heeft van een Hete Galaxy S10, bij normaal gebruik ?
Dit is het accessoires topic hè, maar nee. Geen hete telefoon bij "normaal" gebruik.De vraag is dan wel wat "normaal" is voor jou...Fantasio7 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 08:03:
Ben ik de enige die last heeft van een Hete Galaxy S10, bij normaal gebruik ?
Welke non-glass screen protector raden jullie aan voor de S10e?
Voor de mensen die nog goede hoesjes zoeken voor de s10. Kijk op https://www.tech21.com/
Zijn goed en val protectie... De wallet case is ook heel goed
[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 10-03-2019 11:11 ]
Ehm, domein is gereserveerd?Aggressor schreef op zondag 10 maart 2019 @ 09:28:
Voor de mensen die nog goede hoesjes zoeken voor de s10. Kijk op www.tech21.nl
Kan iemand een boek hoesje vinden zoals de Clear Cover van Samsung maar dan zonder gladde achterkant?
Ik had hiervoor de S9+ en de Clear Cover van Samsung was perfect, hij had een matte achterkant waardoor er geen vingerafdrukken op komt en hij niet uit je handen glipt. Bij de S10+ hebben ze flink bezuinigd op de Clear View Cover en is hij dunner, gladder en kan je hem niet meer gebruiken als standaard.
Ik heb zelf gezocht maar kan geen hoesje vinden van een ander merk die ook een doorzichtige voorkant heeft...
Ik had hiervoor de S9+ en de Clear Cover van Samsung was perfect, hij had een matte achterkant waardoor er geen vingerafdrukken op komt en hij niet uit je handen glipt. Bij de S10+ hebben ze flink bezuinigd op de Clear View Cover en is hij dunner, gladder en kan je hem niet meer gebruiken als standaard.
Ik heb zelf gezocht maar kan geen hoesje vinden van een ander merk die ook een doorzichtige voorkant heeft...
Deze bedoel ik inderdaad.
Deze hoesjes beschermen echt goed tegen het vallen .. (drop protectie)
En ik vind ze persoonlijk ook nog mooi.
Kost wel iets .. maar mag ook wel voor zo'n duur toestel.
Zo ik heb die lederen Samsung cover. Ding ruikt naar leer als ik er aan ruik maar mijn handen gaan er enorm chemisch van meuren. Meer mensen dat gemerkt toevallig?
Heb de Slim Armor CS en Neo Hybrid voor de s10 binnen. De Neo Hybrid in de kleur gunmetal ziet er goed uit, is dun maar vind hem best glad en ook gaat de knop voor de powerbutton best hard. De Slim Armor is uiteraard wat dikker maar voelt beter in de hand en lijkt ook beter te beschermen tegen vallen plus het vakje voor kaarten is tof. Dus de neo hybrid gaat terug. ben nog aan het twijfelen tussen de silicone en leather cover van Samsung.
Ik vind 'm heel lichtjes naar leer ruiken, en de geur geeft niet af aan m'n handen. Misschien kan het variëren door de biochemische samenstelling van de je huid. Ik ben er erg tevreden over. Past perfect, is licht, geeft een goede grip (jeetje, wat is de S10+ glad als ie naakt is!), en beschermt door de uitstekende nokjes de voorkant ook als de telefoon naar beneden op tafel ligt.Donstil schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:23:
Zo ik heb die lederen Samsung cover. Ding ruikt naar leer als ik er aan ruik maar mijn handen gaan er enorm chemisch van meuren. Meer mensen dat gemerkt toevallig?
[ Voor 6% gewijzigd door Of-Aaargh op 10-03-2019 13:02 ]
Verwijderd
Ik heb zelf een zwarte s10 besteld en krijg als Galaxy buds een witte versie. Heeft iemand wel een zwarte versie of krijgt iedereen gewoon een witte.
Als je een zwarte hebt en je wilt een witte, kunnen we dan wellicht ruilen ? Natuurlijk beide in ongebruikte staat.
Als je een zwarte hebt en je wilt een witte, kunnen we dan wellicht ruilen ? Natuurlijk beide in ongebruikte staat.
iedereen krijgt witte, is hier al meerdere keren gemeldVerwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 16:52:
Ik heb zelf een zwarte s10 besteld en krijg als Galaxy buds een witte versie. Heeft iemand wel een zwarte versie of krijgt iedereen gewoon een witte.
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
wat vind je van de pasvorm, bij mijn s10 blijft hij niet plat op tafel liggen en de hoekjes aan de onderkant zitten niet mooi om het scherm heenDonstil schreef op zondag 10 maart 2019 @ 11:23:
Die buds, vind ik eigenlijk erg lelijk. Gebruik trouwens nooit oordopjes dus
deze zal ik vast ook niet gebruiken. Denk wel dat marktplaats straks overspoeld
raakt met die dingen..
Ik ga maar eens kijken of ik er iemand als cadeautje blij mee kan maken straks.
deze zal ik vast ook niet gebruiken. Denk wel dat marktplaats straks overspoeld
raakt met die dingen..
Ik ga maar eens kijken of ik er iemand als cadeautje blij mee kan maken straks.
Verwijderd
Is er iemand die al de Galaxy watch active besteld heeft? Kon er ook nog geen topic over vinden. Zojuist mijn pre-order gedaan.
€1000 euro voor een mooie telefoon met 1 hoesje van een euro????Jackson6 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:46:
[...]
Is niet helemaal waar, ze passen perfect en voor die prijs zijn ze gewoon prima. Kijk het is geen leer ofzo maar goed.

Waarom is datpappaleone schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:14:
[...]
€1000 euro voor een mooie telefoon met 1 hoesje van een euro????Ali hupelepup

Als het gaat om die mooie telefoon dan moet je sowieso geen hoesje er omheen doen. Of een transparante (van 2 euro).
Of gaat het je om "geld"?
Ik snap je echt niet geloof ik...
Bij mij past de leather cover perfect, sluit nauw aan, zit stevig en gelijkmatig, en ligt netjes plat zonder wobbel op tafel.jaroen89 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:27:
[...]
wat vind je van de pasvorm, bij mijn s10 blijft hij niet plat op tafel liggen en de hoekjes aan de onderkant zitten niet mooi om het scherm heen
Bedankt, dan gaat deze terug naar amazon, nieuwe is al onderwegevdakker schreef op zondag 10 maart 2019 @ 19:14:
[...]
Bij mij past de leather cover perfect, sluit nauw aan, zit stevig en gelijkmatig, en ligt netjes plat zonder wobbel op tafel.
Ik heb de mijne ook bij Amazon.de gekocht...jaroen89 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 21:16:
[...]
Bedankt, dan gaat deze terug naar amazon, nieuwe is al onderweg
Collega van mij had een wireless charger meegenomen van de Action gewoon om te testen en ding werkt eigenlijk best wel goed. Was 9 euro en volgens mij is die 10watt.
Same here. Ben al vaker negatief geweest over dit originele hoesje wat in mijn ogen ook geen leer is (chemische meur zoals hierboven beschreven is daar deels bewijs van.) Maar vond de reacties toen niet zo inhoudelijk en meer op de man.jaroen89 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:27:
[...]
wat vind je van de pasvorm, bij mijn s10 blijft hij niet plat op tafel liggen en de hoekjes aan de onderkant zitten niet mooi om het scherm heen
Ik heb een groene S10e, en ben op zoek naar een case of skin. Iemand ervaringen daarmee? Ik heb juist voor de S10e gekozen en niet de S10 omdat deze relatief compact is, ben dus niet op zoek naar een enorme case. Ben vooral op zoek naar iets dat de grip verbeterd en enigzins beschermt tegen krassen.
Misschien eens kijken naar Thin Fit van SpigenBatsu schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:49:
Ik heb een groene S10e, en ben op zoek naar een case of skin. Iemand ervaringen daarmee? Ik heb juist voor de S10e gekozen en niet de S10 omdat deze relatief compact is, ben dus niet op zoek naar een enorme case. Ben vooral op zoek naar iets dat de grip verbeterd en enigzins beschermt tegen krassen.
Ik heb zelf de rugged armor voor mijn S10 en vind het erg fijne hoesjes, heb al jaren deze versie.
Slickwraps heeft nu nog 40% korting trouwens, maar heb zelf geen ervaring met skins, enkel met (lelijke) hoesjes
toch maar eerst eens een eenvoudig hoesje besteld
toch maar eerst eens een eenvoudig hoesje besteld
[ Voor 19% gewijzigd door Batsu op 11-03-2019 13:23 ]
1. hoesje past hier gewoon perfect om de randen en ligt ook gewoon plat.Practics schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:25:
[...]
Same here. Ben al vaker negatief geweest over dit originele hoesje wat in mijn ogen ook geen leer is (chemische meur zoals hierboven beschreven is daar deels bewijs van.) Maar vond de reacties toen niet zo inhoudelijk en meer op de man.
2. hoesje ruikt hier amper en al zeker niet chemisch
Inhoudelijk en niet op de man
Ik vind het hoesje wel beetje te glad naar mijn zin.
Hopelijk wordt hij nog wat stroever na wat meer gebruik.
[ Voor 9% gewijzigd door Arjant2 op 11-03-2019 13:27 ]
Bij mij past ie perfect, en volgens mij echt leer. Zou ruikt en voelt het tenminste. Heb je al de gloeiende naald-test gedaan? Filmpje! Leer schroeit, nepleer smelt.Practics schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:25:
[...]
Same here. Ben al vaker negatief geweest over dit originele hoesje wat in mijn ogen ook geen leer is (chemische meur zoals hierboven beschreven is daar deels bewijs van.) Maar vond de reacties toen niet zo inhoudelijk en meer op de man.
rugged armour isa zeker aan te raden en als je de mooie groene kleur wilt blijven zien zou ik de liquid crystal nemen. heb die hoesjes voor mijn s10 (en rugged armour ook op mijn s7e gehad) en zijn erg goedWeAreLegion schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:10:
[...]
Misschien eens kijken naar Thin Fit van Spigen
Ik heb zelf de rugged armor voor mijn S10 en vind het erg fijne hoesjes, heb al jaren deze versie.
https://www.knaldeals.com...t%5B%5D=b_99&prf=7&prt=55
https://www.knaldeals.com...ystal-transparant-2039087
https://www.knaldeals.com...ugged-armor-zwart-2039091
Nu wel in de goede topic.
Zojuist een Spigen Liquid Crystal hoesje om mijn s10+ gedaan, maar ik haal het hoesje weer er af.
Reden is, de randen zijn beetje hard/scherp als ik aan het bellen ben, voelt niet prettig tegen de oor aan.
Daarnaast is bij het hoesje de onderkant een klein beetje te hoog, want als ik de terug knop gebruik, raak ik steeds het randje aan van het hoes, voelt niet natuurlijk aan.
Dus als de randen boven en beneden nu gewoon wat flakker waren, maar helaas.
Zojuist een Spigen Liquid Crystal hoesje om mijn s10+ gedaan, maar ik haal het hoesje weer er af.
Reden is, de randen zijn beetje hard/scherp als ik aan het bellen ben, voelt niet prettig tegen de oor aan.
Daarnaast is bij het hoesje de onderkant een klein beetje te hoog, want als ik de terug knop gebruik, raak ik steeds het randje aan van het hoes, voelt niet natuurlijk aan.
Mss deze??An1mA schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:28:
https://www.gsmpunt.nl/ho...0-plus-hoesje-transparant
Probeer eens de ESR Mimic case. Heb die zelf ook, ligt prima in de hand.An1mA schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:28:
dit was mij ook al opgevallen idd, gelukkig heb ik nog de rugged armour die wel helemaal smooth is..An1mA schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 12:28:
Iemand al een bevestigingsmail gekregen van het aanvragen van de buds? Ik heb ze vorige week vrijdag direct aangevraagd toen mijn toestel binnen was, maar tot op heden nog niks vernomen van Samsung.
No one is listening until you fart
Het toestel schijnt een soort pre-order record te hebben, en dus daarmee ook de Buds. Wellicht heeft dat ermee te maken.Felix! schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:44:
Iemand al een bevestigingsmail gekregen van het aanvragen van de buds? Ik heb ze vorige week vrijdag direct aangevraagd toen mijn toestel binnen was, maar tot op heden nog niks vernomen van Samsung.
ik ook gedaan...veel minder bulky dan die vorige galaxy smartwatchesVerwijderd schreef op zondag 10 maart 2019 @ 17:45:
Is er iemand die al de Galaxy watch active besteld heeft? Kon er ook nog geen topic over vinden. Zojuist mijn pre-order gedaan.
Bevestiging van de aanvraag had ik binnen een minuut. De bevestiging dat de aanvraag goedgekeurd is nog niet...Felix! schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:44:
Was bij mij idem. In het weekend via Messenger contact gehad, konden ook niet in het systeem. Toen via e-mail de status opgevraagd en gisteren eindelijk bevestiging dat mijn claim bekend is.Felix! schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 17:44:

Samsung S23 Ultra 256GB