| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
+300 euro voor logo graveren en +20 euro als je andere kleur wilt in de draadkleur. Wowcliors schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:23:
Heb Samsung NL gevraagd wat nou de "clear cover" precies is die hier onderaan de pagina https://www.samsung.com/g...rmmfing1kbtn0vqoanbinsbze wordt vermeld alleen wisten ze niet of deze wordt geleverd in de benelux.
Ik twijfel tussen een sleeve/pouch ( https://www.lucrin.com.nl...msung-galaxy-s10-plus.htm ) of een transparant back cover. Ik koop geen keramisch witte telefoon om vervolgens nooit de achterkant te zien
Ja idioot. Dan is ie nog niet eens in struisvogelleerHexxagon schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 07:42:
[...]
+300 euro voor logo graveren en +20 euro als je andere kleur wilt in de draadkleur. Wow![]()
![]()
Je kan eventueel ook gewoon bij schade een bestaande inboedelverzekering aanspreken of uitbreiden voor een paar tientjes i.p.v een leren hoesje van bijna 100 euro
[ Voor 22% gewijzigd door cliors op 28-02-2019 10:48 ]
Wat ik altijd zocht/zoek in een goede case:RMX schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:20:
Welke hoes raden jullie aan.
Ik zoek er 1 die minimaal opvalt, maar wel bescherming geeft. Heb mijn S8+ 2x moeten laten maken a 360 euro per keer.
Spigen Ultra Hybrid heb ik nu op het oog. Iemand ervaring mee of een alternatief?
Thnx
- zo dun mogelijk
- zo veel mogelijk grip
- klein verhoogd/opstaand randje aan de voorkant---> dan kan je hem zonder zorgen op tafel oid leggen, het scherm kom nooit direct in contact met de tafel
- camera die net dieper ligt of opstaand randje eromheen--> zelfde reden als bij het scherm, camera moet nooit direct in contact komen met de tafel oid. (Randje eromheen zorg wel voor wiebelen)
En uiteraard een beetje stijlvol eruitzien.
Helaas is er niet echt 1 die dit allemaal aftikt of heb ik nog niet kunnen vinden in al die jaren. Spigen Ultra Hybrid is bijvoorbeeld niet de dunste. Zelf heb ik nu de Spigen Liquid Air om mijn S8 die heeft alle eisen op de grip na; af en toe vind ik die toch glad ondanks zijn ribbelige achterkant.
Max grip zit weer op de siliconen hoesjes maar die zijn zo stroef dat je ze lastiger uit je broekzak krijgt en veel stof aantrekt.
Keuzes keuzes, Ik weet in ieder geval van mijzelf dat 'naakt' niet/nooit slim is. Ik laat hem ooit wel eens vallen. En als die dan nog even verkeerd valt ben je -zoals jij hebt ervaren- een paar honderd euro verder. Ken genoeg mensen die dat steeds weer overkomt en scheel betaalt aan glas reparaties..

+1Kappade schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:40:
[...]
Wat ik altijd zocht/zoek in een goede case:
- zo dun mogelijk
- zo veel mogelijk grip
- klein verhoogd/opstaand randje aan de voorkant---> dan kan je hem zonder zorgen op tafel oid leggen, het scherm kom nooit direct in contact met de tafel
- camera die net dieper ligt of opstaand randje eromheen--> zelfde reden als bij het scherm, camera moet nooit direct in contact komen met de tafel oid. (Randje eromheen zorg wel voor wiebelen)
En uiteraard een beetje stijlvol eruitzien.
Helaas is er niet echt 1 die dit allemaal aftikt of heb ik nog niet kunnen vinden in al die jaren. Spigen Ultra Hybrid is bijvoorbeeld niet de dunste. Zelf heb ik nu de Spigen Liquid Air om mijn S8 die heeft alle eisen op de grip na; af en toe vind ik die toch glad ondanks zijn ribbelige achterkant.
Max grip zit weer op de siliconen hoesjes maar die zijn zo stroef dat je ze lastiger uit je broekzak krijgt en veel stof aantrekt.
Keuzes keuzes, Ik weet in ieder geval van mijzelf dat 'naakt' niet/nooit slim is. Ik laat hem ooit wel eens vallen. En als die dan nog even verkeerd valt ben je -zoals jij hebt ervaren- een paar honderd euro verder. Ken genoeg mensen die dat steeds weer overkomt en scheel betaalt aan glas reparaties..
Zelfde ervaring met de liquid air. Qua dikte perfect omdat ik hem ook zo slim mogelijk wil houden en deze biedt toch meer dropbescherming dan een minimalistic case. Maar inderdaad, hij voelt soms wat glad aan.
Heb deze keer naast de liquid air ook de rugged armor besteld om uit te proberen. Deze schijnt wat meer grip te hebben en hoorde in een filmpje dat hij wat dunner is dan normaal dus ik hoop dat hij net zo dun is als de liquid air.
[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 28-02-2019 14:55 ]
Spigen Liquid Crystal
https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1
[ Voor 5% gewijzigd door cliors op 28-02-2019 16:58 ]

Vind hem erg luxe uit zien, maar ben hoesjes gewend die boven en onder een 'omhoog staande' rand hebben om het scherm te beschermen.
[ Voor 32% gewijzigd door AlxRoelofs op 28-02-2019 17:31 ]
Niceee 😄FrE911 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:11:
Ik heb de Spigen Liquid Air in combinatie met de Whitestone Dome op mijn S9. De perfecte combinatie. Moest ik voor de S10 gaan kocht ik zonder twijfel dezelfde combinatie. Zonder ook maar enige twijfel.
Liquid air en de rugged armor gisteren besteld.
Net 5 minuten geleden ook de whitestone dome besteld 😄😄 Wordt mijn eerste dome 👍
Haha valt wel mee. Vaak valt valschade daar niet onder en al helemaal niet buitenshuis,. Wil ook geen gezeik met bewijs leveren en het ook gewoon eerlijk houden.cliors schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:16:
Je zou haast gewoon een inboedelverzekering kunnen afsluiten voor een jaar waarbij je mobiel gedekt is bij schade i.p.v al die accessoires.
En met een smartphoneverzekering ben ik meer kwijt dan nu (maandelijkse kosten + eigen risico)
Sowieso ben ik voorzichtig, nooit een toestel kwijtgeraakt of een barst in het scherm gehad.
Wil hem gewoon goed ingepakt hebben zodat ik er geen omkijken meer naar heb. 3 weken wachten op reparatie is ook niet chill.
[ Voor 7% gewijzigd door Valinor op 28-02-2019 22:12 ]
Heb je deze toevallig al ontvangen en geopend?Donstil schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:23:
Ik ga voor de eerste dagen voor de originele Leather Cover van Samsung. Een groene denk ik.
[Afbeelding]
Goedkoop op Amazon overigens.
Heb jij wellicht antwoord op onderstaande vraag? Ik wil hem graag kopen omdat ik hem echt mooi vind, maar ik leg mijn telefoon regelmatig met het scherm naar beneden en wil natuurlijk voorkomen dat dit krassen oplevert.
AlxRoelofs schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 17:30:
Iemand enig idee of de officiële Leather Cover ook het scherm bescherming biedt als je hem face down neer wilt leggen (of laten vallen...)?
Vind hem erg luxe uit zien, maar ben hoesjes gewend die boven en onder een 'omhoog staande' rand hebben om het scherm te beschermen.
Heb de zwarte binnen, maar helaas hij loopt wel iets over de hoeken maar nagenoeg geen bescherming voor het scherm. Trouwens wel echt nep leer! Maar ligt wel fijn in de hand en goede grip (effe om de s9+ gedrukt)AlxRoelofs schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:54:
[...]
Heb je deze toevallig al ontvangen en geopend?
Heb jij wellicht antwoord op onderstaande vraag? Ik wil hem graag kopen omdat ik hem echt mooi vind, maar ik leg mijn telefoon regelmatig met het scherm naar beneden en wil natuurlijk voorkomen dat dit krassen oplevert.
[...]
Bedankt voor de info.Zelpex schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 22:58:
Zojuist voor maar € 39,69 de officiële Samsung Galaxy S10 Leather Cover Black gekocht bij MaxICT.
Normaal lijkt hij rond de €50/55 euro te zijn dus lijkt me wel een goeie deal!
https://maxict.nl/samsung...m=cpc&utm_source=tweakers
Net 1 besteld
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Beter bij Amazon kunnen bestellen, max ict, dat er nog mensen intrappen. Hopelijk betaald met after pay?
PayPal.Practics schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:34:
[...]
Beter bij Amazon kunnen bestellen, max ict, dat er nog mensen intrappen. Hopelijk betaald met after pay?
Niet op gelet, zo'n slechte site?
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Hmh, dan denk ik dat ik het risico niet moet nemen.Practics schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:33:
[...]
Heb de zwarte binnen, maar helaas hij loopt wel iets over de hoeken maar nagenoeg geen bescherming voor het scherm. Trouwens wel echt nep leer! Maar ligt wel fijn in de hand en goede grip (effe om de s9+ gedrukt)
Bedankt voor de info!
Bedankt,
Kan nog altijd annuleren, retourneren.
Feit zoals ik hier boven lees dat de cover het scherm niet beschermd zal het iets anders worden
Hij is nog niet binnen. Zou vandaag moeten komen volgens Amazon.AlxRoelofs schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 08:54:
[...]
Heb je deze toevallig al ontvangen en geopend?
[...]
Ik verwacht alleen geen case die het scherm beschermt. Dit soort cases zijn veel meer voor de randen en de achterkant.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb hem zojuist ook besteld, online zijn genoeg coupons te vinden voor korting en gratis verzenden.Brogala schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 23:52:
[...]
O ja, ik zie het inderdaad wel. Heb uiteindelijk een Pitaka case besteld. Uiteindelijk 37,08. 10% korting bij preorder en ik kreeg nog 4,50 dollar korting omdat ik hem 18 uur o.i.d. in m'n wagentje had maar nog niet had besteld en betaald. Ben zeer benieuwd, hij hoort binnen een paar dagen aan te komen.
https://cdn.shopify.com/s...ey-twill.png?v=1550809886
Ben zeer benieuwd naar de case.
Weten jullie of er een hoesje standaard word meegeleverd?
Volgens Samsung Belgie niet nee.Ninjaman schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:45:
Beste Medetweakers,
Weten jullie of er een hoesje standaard word meegeleverd?
https://www.twitch.tv/fragdanvers
Oke bedankt dan bestel ik er alsnog een.
| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |
Dat is wel irritant eigenlijk. Waarom krijgen sommige landen dit wel en anderen niet?
https://wccftech.com/galaxy-s10-lineup-box/
Zonder hoesje heb je eigenlijk niets aan eenGgalaxy (persoonlijke mening). De toestellen zijn véél te glad.
Ander alternatief is deze: https://www.amazon.de/DUX...enfach-Blau/dp/B07MVZR3GX
Niet doorzichtig, maar redelijk minimaal.
'Mogelijk'?*Huidige onderdelen, inclusief cover en beschermfolie, zijn mogelijk niet beschikbaar, afhankelijk van het model dat je koopt of het land of de regio waarin je woont.

Of je krijgt het wel, of je krijgt het niet. Zo lastig is het allemaal niet.
Ach welnee joh...Yargo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:58:
[...]
Zonder hoesje heb je eigenlijk niets aan eenGgalaxy (persoonlijke mening). De toestellen zijn véél te glad.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Welke fabrikant levert dan wel een hoesje voor zijn smartphone?Yargo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:58:
[...]Zonder hoesje heb je eigenlijk niets aan eenGgalaxy (persoonlijke mening). De toestellen zijn véél te glad.
Als er nu één ding zeer persoonlijk is dan is het een hoesje, en de producenten verdienen ook graag nog een extra centje aan hun hoesjes.
Ik vind een screenprotector al een serieus kado van Samsung. Ook hier zijn er maar weinigen die zoiets vanuit fabriek erop kleven. Heb zelf nog niet zoveel Androids gehad, maar kan mij maar één herinneren en dat was OnePlus.
Xiaomi, OnePlus, geloof bij de Lenovo Motorola G6 ook , maar zeker de eerste twee hebben zo goed als altijd een TPU hoesje in de doos.RigolleM schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:50:
[...]
Welke fabrikant levert dan wel een hoesje voor zijn smartphone?
Maar Samsung heeft clear view en led view covers die ze moeten verkopen en Apple leather cases en hun eigen TPU case dus in de box mag je vergeten bij die 2
Een plastic screenprotector vind ik eigenlijk nog geen cadeau, op Amazon koop je voor de meeste telefoons een 2 pack of 3 pack 9H glass protector voor nog geen 10 euro, kon Samsung ook wel op het scherm plakken voor een telefoon van 800+ euro als ze dan toch perse 1 plakken.
[ Voor 22% gewijzigd door Katmi op 01-03-2019 19:58 ]
Het hoeft inderdaad niet, maar gezien de winstmarge op dergelijke toestellen zou een tpu cover van 5 cent productiekost niet misstaan. Het zit hem in de details. Mijn probleem is eerder dat ze blijkbaar een selectie maken. De ene regio krijgt het wel, de andere nietRigolleM schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:50:
[...]
Als er nu één ding zeer persoonlijk is dan is het een hoesje, en de producenten verdienen ook graag nog een extra centje aan hun hoesjes.
Ik vind een screenprotector al een serieus kado van Samsung. Ook hier zijn er maar weinigen die zoiets vanuit fabriek erop kleven. Heb zelf nog niet zoveel Androids gehad, maar kan mij maar één herinneren en dat was OnePlus.

De screenprotector mag je eigenlijk niet mee rekenen. Die zit op iedere gsm. Alleen hebben ze er nu geen tekst op geprint maar wel een gat gemaakt aan de fingerprint. Het is dus niet echt de bedoeling dat je het erop laat zitten aangezien dat niet bepaald mooi is een gat ergens midden op het scherm.... Achja, cover en screenprotector zijn al onderweg

M'n Cubot s550 die ik voor de lol een keer kochtRigolleM schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:50:
[...]

Bij de S10(+) zou het echt gaan om een screenprotector die je erop kan laten, niet ééntje waarop een print staat. Uiteraard biedt deze niet de bescherming zoals de glazen versies. 'k Heb op mijn toestel ééntje (laten) kleven van €40.
Anderzijds kan je het ook omdraaien, als je toestel van €800 kunt betalen, heb je middelen genoeg om nog extra hoesje aan te schaffen. Natuurlijk de abo-mannen kunnen maar €40/maand missen en dan is een hoesje van €20 serieus buiten het budget gerekend :-) Zij eisen natuurlijk dat er een screenprotector en hoesje bij hun smartphone zit :-p
Ik heb alleen out of the box een screenprotector gehad bij Oneplus. Verder nog niet.Yargo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:57:
[...]
De screenprotector mag je eigenlijk niet mee rekenen. Die zit op iedere gsm. Alleen hebben ze er nu geen tekst op geprint maar wel een gat gemaakt aan de fingerprint. Het is dus niet echt de bedoeling dat je het erop laat zitten aangezien dat niet bepaald mooi is een gat ergens midden op het scherm.... Achja, cover en screenprotector zijn al onderweg
Wat ik uit alle unbox video’s heb gezien zit er geen gat in de protector van de S10 (plus). Ik heb er een glazen protector in dit topic zien voorbijkomen die het wel had maar dat was geen originele.
https://www.redmondpie.co...rint-scanner-to-work/amp/
Iemand op Androidworld zegt dat dat gat er enkel bij de versies die de Youtubers kregen zit. De retail zou een volwaardige zijn. Laat het ons hopen 😊
[ Voor 49% gewijzigd door Yargo op 01-03-2019 21:03 ]
Waarom in forint als ik vragen mag? Hij is in Nederland gewoon te vinden voor rond de 22 euro?batumulia schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:11:
Heb naar aanleiding van deze video: (YouTube: Samsung Galaxy S10 Plus - Spigen Case Lineup) de Spigen Tough Armor gekocht. Kostte me 8k forint (25€~) en zal hem van de week binnenkrijgen. Ben benieuwd. Telefoon krijg ik zelf pas de 11e binnen dus kan hem dan pas uitproberen.
Heb/had die voor mijn S8+ , prima hoesje maar mij te dik. Een normale clear cover is zoveel dunner.batumulia schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:11:
Heb naar aanleiding van deze video: (YouTube: Samsung Galaxy S10 Plus - Spigen Case Lineup) de Spigen Tough Armor gekocht. Kostte me 8k forint (25€~) en zal hem van de week binnenkrijgen. Ben benieuwd. Telefoon krijg ik zelf pas de 11e binnen dus kan hem dan pas uitproberen.
Om mezelf even te quoten, de clear view cover van Samsung voor 40 euro besteld bij Amazon. Vond ik net betaalbaar, dus laat het weten!kepler schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 18:51:
Iemand ervaring met de clear view cover van Samsung zelf? Ik ben op zoek naar een minimale bookcase cover en feit dat het doorzichtig is (en meldingen zichtbaar blijven) staat me wel aan. Zo te zien behoorlijk minimale case, maar wel prijzig.
Ander alternatief is deze: https://www.amazon.de/DUX...enfach-Blau/dp/B07MVZR3GX
Niet doorzichtig, maar redelijk minimaal.
LED view cover was ook 40 euro en wel hoog gadget gehalte, maar ook stuk dikker. 12.9mm vs 10.9mm, dus voor de dunste gekozen
De voorgeplakte screenprotector van de S10e, S10 en S10+ hebben er geen gat in zitten (behalve op de plek van de camera). Het is een vrij standaard screenprotector.Yargo schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 19:57:
[...]
Het hoeft inderdaad niet, maar gezien de winstmarge op dergelijke toestellen zou een tpu cover van 5 cent productiekost niet misstaan. Het zit hem in de details. Mijn probleem is eerder dat ze blijkbaar een selectie maken. De ene regio krijgt het wel, de andere niet.
Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra
Omdat ik in Hongarije woonD2FValinor schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 23:56:
[...]
Waarom in forint als ik vragen mag? Hij is in Nederland gewoon te vinden voor rond de 22 euro?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik had destijds een spigen tough armor om mijn nexus 6 zitten, en waande mij helemaal veilig.
Het toestel viel een keer uit Mn broekzak op straat en het scherm was helemaal gebarsten.

Sindsdien niet veel vertrouwen meer in de extra bescherming van hoesjes, en daarnaast maakt het de phone ook nog is bulkie.
Ik heb het nog nooit zonder gedaan, maar mijn telefoon (met Tech21 hoesje) is al een aantal keer op een dusdanige manier gevallen dat ik 100% zeker weet dat ik hem met het scherm in stukken had kunnen oprapen als ik geen hoesje eromheen had.Fonzerelli schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 08:49:
Vraag me af of een hoesje nou echt zoveel extra bescherming bied?
Ik had destijds een spigen tough armor om mijn nexus 6 zitten, en waande mij helemaal veilig.
Het toestel viel een keer uit Mn broekzak op straat en het scherm was helemaal gebarsten.![]()
Sindsdien niet veel vertrouwen meer in de extra bescherming van hoesjes, en daarnaast maakt het de phone ook nog is bulkie.
Discussie wel/niet zal er altijd zijn. Ik vind een hoesje niet storend voor de dikte van de telefoon. Het zorgt bij mij voor extra grip. Je bent uiteindelijk toch aan het stunten met ruim €1000 als je deze S10 serie koopt.
Ik heb bij mijn S7 verkeerd bezuinigd, en binnen 2 weken was het prijs: een lelijke barst in mijn scherm. Gaat me echt niet nog een keer gebeuren.

Samsung S23 Ultra 256GB
1. als je een zwart toestel hebt zie je iig niet je vieze vingerafdrukken op de achterkant als je een hoesje hebt (geen bescherming, maar wel iets waar ik mij aan stoor zonder hoesje)Fonzerelli schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 08:49:
Vraag me af of een hoesje nou echt zoveel extra bescherming bied?
Het toestel viel een keer uit Mn broekzak op straat en het scherm was helemaal gebarsten.![]()
2. mijn s7edge heb ik bij elkaar een keer of tien laten vallen (op laminaat, nooit op tegels gelukkig) met een hoesje en heeft niks. Denk dat dat zonder hoesje wel anders was geweest.
3. je kan altijd pech hebben dat je toestel een val verkeerd "verwerkt" met een hoesje en alsnog breekt, maar niet geschoten is altijd mis he, het kost je maar eenmalig 15-20 euro voor een goed kwalitatief hoesje.
Is het nu wel of geen echt leer? Ik kan geen reviews vinden op YouTube. Twijfel tussen dePractics schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 10:33:
[...]
Heb de zwarte binnen, maar helaas hij loopt wel iets over de hoeken maar nagenoeg geen bescherming voor het scherm. Trouwens wel echt nep leer! Maar ligt wel fijn in de hand en goede grip (effe om de s9+ gedrukt)
-Samsung Leather cover;
-Samsung Clear cover (lekker minimalistisch);
-Samsung Led cover (bij afwezigheid van een ledje aan de voorkant).
Mocht iemand reviews hebben gevonden van bovenstaande, dan ben ik wel benieuwd. Vind het in dit filmpje lastig om te bepalen hoe bulky de telefoon wordt met de led cover (zie hoogteverschil tussen camera en hoesje) YouTube: Samsung Galaxy S10 / S10 Plus Official Case Round-Up - First Look
Overigens, op alle hoesjes heb je 20% korting bij Gsmpunt.nl met de code ''S10'. Just saying. Nagenoeg Amazon.de prijzen en wellicht eerder geleverd.
Ikzelf ga voor de LED back cover. Enkel nog wachten tot hij op stock is bij coolblue.wilmundo schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:43:
[...]
Is het nu wel of geen echt leer? Ik kan geen reviews vinden op YouTube. Twijfel tussen de
-Samsung Leather cover;
Mocht iemand reviews hebben gevonden van bovenstaande, dan ben ik wel benieuwd. Vind het in dit filmpje lastig om te bepalen hoe bulky de telefoon wordt met de led cover (zie hoogteverschil tussen camera en hoesje) YouTube: Samsung Galaxy S10 / S10 Plus Official Case Round-Up - First Look
Overigens, op alle hoesjes heb je 20% korting bij Gsmpunt.nl met de code ''S10'. Just saying. Nagenoeg Amazon.de prijzen en wellicht eerder geleverd.
Nep en nog eens nepwilmundo schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:43:
[...]
Is het nu wel of geen echt leer? Ik kan geen reviews vinden op YouTube. Twijfel tussen de
-Samsung Leather cover;
@Practics Kan niet anders zeggen dat dat echt nep is dan. Die valt dan af.
[ Voor 12% gewijzigd door wilmundo op 04-03-2019 12:17 ]
Screen protectors beschermen volgens mij uberhaupt niet tegen vallen.Tycho500 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:19:
Hoe beschermend is de screenprotector die je erbij krijgt tegen vallen? Ik ga er sowieso ook een hoesje bij kopen maar aangezien de S10 een edge scherm heeft zal het hoesje aan de zijkanten niet over de rand van het scherm heen komen, ik ben als de dood dat het scherm cracked wanneer ik hem laat vallen...
Die van glas wel altijd, maar die kunnen niet op de s10 helaasEnigmaNL schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:23:
[...]
Screen protectors beschermen volgens mij uberhaupt niet tegen vallen.
Er zijn nog 2 cases die ik ook wel mooi vind. De Ringke Fusion X en de Spigen tough armor.
Welke van deze 3 cases kan ik het beste nemen? Of maakt het niet echt uit?
Top ! Meteen besteld.wilmundo schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:16:
@FragDAnvers Ik zie dat hij bij Megekko op voorraad is voor de S10 voor € 42,90. Vermoedelijk bedoel je de S10, want de S10+ versie is op voorraad. Zie: https://www.megekko.nl/pr...ver-zwart-Galaxy-S10-Edge
LED Cover für Galaxy S10 Schwarz https://www.amazon.de/dp/B07NC15FQ5/
Wilde hem ook bestellen totdat ik ergens las dat nfc niet werkt als de leds aanstaan. Je moet dan eerst de led functie uitzetten wil je nfc gebruiken.LukeS schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:35:
Bij Amazon.de is de Led cover minder dan 39 incl. Verzending:
LED Cover für Galaxy S10 Schwarz https://www.amazon.de/dp/B07NC15FQ5/
Dus wel iets om rekening mee te houden.
https://www.phonearena.co...ver-disables-NFC_id114087
Heb deze cover voor de S8 nu 2 jaar in gebruik, nog steeds geen sporen van gebruik, en heeft mijn S8 al een paar keer beschermd tegen damage.
Dus Samsung liegt keihard op hun site? Daar staat toch echt bij de leather cover: "Gemaakt van echt, zacht kalfsleer"...wilmundo schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:16:
@FragDAnvers Ik zie dat hij bij Megekko op voorraad is voor de S10 voor € 42,90. Vermoedelijk bedoel je de S10, want de S10+ versie is op voorraad. Zie: https://www.megekko.nl/pr...ver-zwart-Galaxy-S10-Edge
En niet alleen Samsung. Elke shop biedt hem aan als echt leren cover.evdakker schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:48:
[...]
Dus Samsung liegt keihard op hun site? Daar staat toch echt bij de leather cover: "Gemaakt van echt, zacht kalfsleer"...
Ik heb de leather cover ook binnen, lijkt iig wel echt leer en ruikt ook wel als echt leer XDChinaGeek schreef op maandag 4 maart 2019 @ 15:04:
[...]
En niet alleen Samsung. Elke shop biedt hem aan als echt leren cover.
Doet de leather cover ook de voorkant van het scherm beschermen?jaroen89 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:34:
[...]
Ik heb de leather cover ook binnen, lijkt iig wel echt leer en ruikt ook wel als echt leer XD
Wat ik hier mee bedoel is als je de telefoon met de kant van het scherm op de tafel legt raakt het scherm dan de tafel of de zijkant van het hoesje
ja klopt dat doet deze cover, hij heeft 4 opstaande hoeken die om de telefoon heen krullenZelpex schreef op maandag 4 maart 2019 @ 17:58:
[...]
Doet de leather cover ook de voorkant van het scherm beschermen?
Wat ik hier mee bedoel is als je de telefoon met de kant van het scherm op de tafel legt raakt het scherm dan de tafel of de zijkant van het hoesje
Ik heb net de clear view cover binnen via Amazon, vrijdag besteld en vandaag binnen voor 40 euro. Inderdaad erg minimalistisch en ziet er prima uit! Nog geen telefoon, dus kan nog niet testen hoe het pastwilmundo schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:43:
[...]
-Samsung Leather cover;
Je bedoelt een andere coverkepler schreef op maandag 4 maart 2019 @ 20:42:
[...]
Ik heb net de clear view cover binnen via Amazon, vrijdag besteld en vandaag binnen voor 40 euro. Inderdaad erg minimalistisch en ziet er prima uit! Nog geen telefoon, dus kan nog niet testen hoe het past
clear cover
Ow ja, sorrywilmundo schreef op maandag 4 maart 2019 @ 20:51:
[...]
Je bedoelt een andere cover. De naam van de covers lijken veel op elkaar: clear cover en clear view cover. Ik bedoel deze:
clear cover
Wil namelijk nog wel de buds op die manier op kunnen laden.
[ Voor 15% gewijzigd door Fonzerelli op 04-03-2019 23:31 ]
Wireless charging en samsung pay werken wel dus ik denk dat reverse wireless charge ook wel zal werken.Fonzerelli schreef op maandag 4 maart 2019 @ 23:30:
Ik wil een UAG pathfinder case aanschaffen, echter vraag ik me af of reverse wireless charging dan nog wel werkt? Werkt dat uberhaupt met een case? Kan het nergens vinden..
Wil namelijk nog wel de buds op die manier op kunnen laden.
Je kan ze altijd nog mailen om het te vragen.
[ Voor 64% gewijzigd door Valinor op 04-03-2019 23:54 ]
https://www.amazon.de/Gre...%C3%BCtzung/dp/B07D9L8S73
Verwijderd
Weet iemand of dit een siliconen cover is of bijvoorbeeld van hard plastic?
Zou graag de witte willen bestellen...maar ben bang dat deze binnen no time vies is.
En is de kleur wit echt prism white of normaal wit?
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2019 06:16 ]
lijkt me een harde plastic cover.Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 05:52:
Ik wil de led cover gaan bestellen voor de s10.
Weet iemand of dit een siliconen cover is of bijvoorbeeld van hard plastic?
Zou graag de witte willen bestellen...maar ben bang dat deze binnen no time vies is.
En is de kleur wit echt prism white of normaal wit?
Wat als je deze protector weg haalt, blijft de 'glue' dan op je scherm achter?D2FValinor schreef op maandag 4 maart 2019 @ 23:49:
Whitestone dome filmpje
[YouTube: Whitestone Dome Glass Screen Protector For Galaxy S10 & S10 Plus!]
[...]
Wireless charging en samsung pay werken wel dus ik denk dat reverse wireless charge ook wel zal werken.
Je kan ze altijd nog mailen om het te vragen.
Iemand ervaring?
Ik zie ook geen reden waarom het nep zou zijn.wilmundo schreef op maandag 4 maart 2019 @ 18:43:
De led cover lijkt mij toch iets te flashy en de clear cover 'slijt' na verloop van tijd (wordt wat matter door krasjes na verloop van tijd, gemerkt bij S7E en S8+). Toch maar voor onder de 32 euro de leather cover besteld via Amazon.de (black, S10+). Hoe meer het leer gebruikt wordt, des te meer het karakter krijgt. Althans dat verwacht ik. Het lijkt mij raar dat het geen leer is. Zie verder ook geen onderbouwing waarom het nep zou zijn.
Staat letterlijk op de verpakking dat het echt leer is en dat er afwijkingen kunnen zijn in het leer door natuurlijke karakteristieken van leer, dus tenzij Samsung de boel belazerd, maar daar zie ik geen aanwijzing voor. Voelt ook gewoon aan als leer bij mij.
Nope, er blijft geen glue achter op het scherm.Griffx schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:20:
[...]
Wat als je deze protector weg haalt, blijft de 'glue' dan op je scherm achter?
Iemand ervaring?
Wie wil de gloeiende naald-test doen? (kunstleer smelt, echt leer schroeit)Arjant2 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:26:
[...]
Ik zie ook geen reden waarom het nep zou zijn.
Staat letterlijk op de verpakking dat het echt leer is en dat er afwijkingen kunnen zijn in het leer door natuurlijke karakteristieken van leer, dus tenzij Samsung de boel belazerd, maar daar zie ik geen aanwijzing voor. Voelt ook gewoon aan als leer bij mij.
"Genuine Leather" vertaalt zich niet naar echt leer, maar het is een gradatie van kwaliteit. Er zit wel echt leer in verwerkt, maar dan de bij elkaar gelijmde restjes van betere gradaties die wat binnen een jaar aan alle kanten gerafeld en versleten zal zijn.Arjant2 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:26:
[...]
Voor een fatsoenlijk leren hoesje is volnerf leer de enige optie.
https://www.amazon.de/ESR...ess+charger+samsung&psc=1
is dit wat?
Ik heb deze besteld:Michel242186 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:59:
iemand nog een goede tip voor een goede wireless charger. zie door de bomen het bos niet meer.
is dit wat?
https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.23cd4c4dOQPyzu
Op Amazon zou ik naar Anker kijken, goed geprijsd en kwalitatief erg fijn.Michel242186 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:59:
iemand nog een goede tip voor een goede wireless charger. zie door de bomen het bos niet meer.
is dit wat?
Nou het is gewoon plastic rommel. Leer, ja ik werk met leer, is een compleet ander product. Zelfs wat hier boven wordt geroepen het soort 'eco Leather' is normaal nog van hogere kwaliteit en dat is al niks. Kortom hoop geld voor het hoesje!Arjant2 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:26:
[...]
Kom nou toch. Als Samsung op de site zegt dat het leer is, dan kunnen ze natuurlijk wettelijk geen plastic rommel leveren.Practics schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:12:
[...]
Nou het is gewoon plastic rommel. Leer, ja ik werk met leer, is een compleet ander product. Zelfs wat hier boven wordt geroepen het soort 'eco Leather' is normaal nog van hogere kwaliteit en dat is al niks. Kortom hoop geld voor het hoesje!
Bij Ikea hebben ze mooie dingenMichel242186 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:59:
is dit wat?
Kheb inmiddels de uag monarch voor de s10 besteld en gisteren ontvangen. Voel niet echt bulkie. Als je foto wil of afmeting kan ik je die gerust geven.Fonzerelli schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:28:
Iemand ervaring met de cases van UAG? Ik heb een mooie gezien, echter vraag ik me af of deze niet te bulkie is. Daarnaast is hij nog niet leverbaar en erg prijzig (45eu)
Er zijn nog 2 cases die ik ook wel mooi vind. De Ringke Fusion X en de Spigen tough armor.
Welke van deze 3 cases kan ik het beste nemen? Of maakt het niet echt uit?
De originele Samsung Leather cover.Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 12:52:
Om welk Samsung hoesje gaat deze leer “discussie”?
Aah dat dacht ik al, die is bij mij ook onderweg 🙃
Veel meer dan een tweaker die roept zonder onderbouwing dat het nep leer is hebben we niet toch? Ik zie online hier verder niets over.
Ik zie vooral online overal staan dat het echt kalfsleer is.Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:02:
[...]
Aah dat dacht ik al, die is bij mij ook onderweg 🙃
Veel meer dan een tweaker die roept zonder onderbouwing dat het nep leer is hebben we niet toch? Ik zie online hier verder niets over.
En volgens mij is het niet toegestaan dat te claimen als het in werkelijkheid "plastic rommel" is...
Dat lijkt mij ook idd.ChinaGeek schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:04:
[...]
Ik zie vooral online overal staan dat het echt kalfsleer is.
En volgens mij is het niet toegestaan dat te claimen als het in werkelijkheid "plastic rommel" is...
Ik heb het al uitgelegd, maar er zit een verschil tussen "Echt leer" zoals men mag adverteren en écht leer. "Echt leer" (Genuine Leather) is een categorie, en wel de goedkoopst mogelijke leersoort met de laagst mogelijke kwaliteit. Vaak een hoop restjes van fatsoenlijk leer wat met wat kunststof bijeen gehouden wordt en met een verflaag enigszins toonbaar gemaakt wordt.ChinaGeek schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:04:
[...]
Ik zie vooral online overal staan dat het echt kalfsleer is.
Dus ja, technisch gezien zit er écht leer in verwerkt, in de praktijk heb je wel degelijk een grotendeels kunstmatig product.
En jij kunt aantonen dat Samsung de laatste variant gebruikt?Extraxyz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:28:
[...]
Ik heb het al uitgelegd, maar er zit een verschil tussen "Echt leer" zoals men mag adverteren en écht leer. "Echt leer" (Genuine Leather) is een categorie, en wel de goedkoopst mogelijke leersoort met de laagst mogelijke kwaliteit. Vaak een hoop restjes van fatsoenlijk leer wat met wat kunststof bijeen gehouden wordt en met een verflaag enigszins toonbaar gemaakt wordt.
Dus ja, technisch gezien zit er écht leer in verwerkt, in de praktijk heb je wel degelijk een grotendeels kunstmatig product.
Nu ben ik wel benieuwd wat de cover zelf of het doosje aangeeft over het soort leer.
Verwijderd
Hmm heb toch maar de zwarte led cover besteld.
Ben bang dat wit snel lelijk wordt en ik denk dat het led effect op zwart beter opvalt.
https://www.samsung.com/u...ver-black-ef-vg973lbegus/Donstil schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:32:
[...]
En jij kunt aantonen dat Samsung de laatste variant gebruikt?
"Genuine leather" dus, wat door Nederlandse sites wordt vertaald naar 'echt' of 'authentiek'. Voor 50 euro mag je als consument toch minstens top-grain of gewoon full-grain leer verwachten. Overigens is de "Made in China" aan de binnenkant ook wel een behoorlijke hint m.b.t. de leerkwaliteit.The Galaxy S10 Leather Back Cover is made of genuine leather to keep you phone looking professional. Genuine leather provides excellent grip and protection with minimal bulkiness.
De cover is niet hard, maar een beetje te buigen als een 'gewoon' hoesje. De zwarte is een enorme vingerafdruk magneet.. Meer een siliconen hoesje.Verwijderd schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:59:
[...]
Hmm heb toch maar de zwarte led cover besteld.
Ben bang dat wit snel lelijk wordt en ik denk dat het led effect op zwart beter opvalt.
Wellicht offtopic, maar hoe beoordelen jullie de kwaliteit van de leren hoesjes van Apple?
Technisch gezien is het dan geen "plastic rommel".Extraxyz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:28:
[...]
Ik heb het al uitgelegd, maar er zit een verschil tussen "Echt leer" zoals men mag adverteren en écht leer. "Echt leer" (Genuine Leather) is een categorie, en wel de goedkoopst mogelijke leersoort met de laagst mogelijke kwaliteit. Vaak een hoop restjes van fatsoenlijk leer wat met wat kunststof bijeen gehouden wordt en met een verflaag enigszins toonbaar gemaakt wordt.
Heb zelf de Officiele nieuwe Wireless duo charger op Amazon.de besteld. €70,-Michel242186 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:59:
is dit wat?
https://www.amazon.de/dp/...3044161_185740101_TE_item
Wel de zwarte gekozen, want die heeft gratis verzenden. Is niet op voorraad op dit moment.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Die gebruik ik ook al jaren, nu een om mijn XS Max, Als Samsung die kwaliteit levert ben ik meer dan tevreden.wilmundo schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:07:
Wellicht offtopic, maar hoe beoordelen jullie de kwaliteit van de leren hoesjes van Apple?
Ik zie onlineExtraxyz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 14:04:
[...]
https://www.samsung.com/u...ver-black-ef-vg973lbegus/
[...]
"Genuine leather" dus, wat door Nederlandse sites wordt vertaald naar 'echt' of 'authentiek'. Voor 50 euro mag je als consument toch minstens top-grain of gewoon full-grain leer verwachten. Overigens is de "Made in China" aan de binnenkant ook wel een behoorlijke hint m.b.t. de leerkwaliteit.
Oftewel, leer in mindere kwaliteit. Dus gewoon leer een geen plastic zoals hierboven al eens beweerd werd.Goods marked as genuine leather will be several layers of low-quality leather bonded together with glue and then painted to look uniform. It's made from what is left over when the other, higher grades are stripped away for pricier projects.
Ik heb 33,- voor het officiele lederen hoesje/cover betaald overigens, dan verwacht ik geen RollysRoyce kwaliteit leer verder. Dan is bovenstaande samenvatting prima.
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 05-03-2019 14:36 ]