@
vandermark @
MrMilco @
r0nny116 Verwijder fb van playstore, download een officiele fb apk, installeer die.. Update niet meer adv playstore. De melding functie voor fb komt dan niet meer voor.
@
wortelsoft De wekker is niks mis mee, het probleem ligt soms aan het process killing in android/miui gebouwd. Zet de app vooral vast in je recent menu, en zorg dat batterij optimalisatie uitstaat voor de app. Als dat niet werkt zou ik het niet weten. Ik denk ook niet dat je het dan gaat verhelpen, tenzjj je zelf per ongeluk iets fout doet met je wekker instellen. Ik heb iig al sinds de release van de telefoon, nergens last van. Gebruik hem ook dagelijks als wekker. Ik herken dit probleem van mijn oneplus 6t, waarbij proceskilling te agressief was. Ook samsung mensen hoorde ik hierover klagen. Is vooral sinds android 8/9 een probleem. Toen werd dit nieuwe systeem geïntroduceerd.
@
Anoniem: 1310562 Voor meldingen op lockscreen zijn meerdere settings. Buiten die ene die jij opnoemt is er nog 1 die dit kan verhinderen. Ik weet het pad even niet uit mijn hoofd, maar je zou even in de settings op zoeken kunnen drukken en dan notificaties intypen, wellicht kom je hem dan tegen.
@
Anoniem: 612871 klinkt als een typisch geval dat je telefoon de verkeerde signalen gebruikt. Weet niet hoe het heet. Ga naar settings, mobiele info en tik op je intern geheugen (de regel waarbij je én interne geheugen ziet, én je werkgeheugen) totdat je in een scherm komt wat gaat over alles betreft je mobiele connectie. Zorg dan dat je voorkeursnetwerk van sim1 op Lte/wcdma staat. De china software updates zetten deze meestal terug naar een instelling uit azie. Ik heb dit al eens eerder zelf gehad na switchen software.
Voor de mensen die batterij problemen hebben.. Waag je niet aan debloaten als je het eng vind. Debloaten kan altijd, maar is niet de rootcause van de genoemde batterij problemen. Zowel op samsung als oneplus als nu op mijn mi9, zijn de play services en het google framework het probleem. Dit is een algemeen probleem. Stuur een pb als je een oplossing wilt, nu even geen tijd voor om uit te typen sorry!
[
Voor 22% gewijzigd door
banananas op 23-12-2019 12:34
]