Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• kepler
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 17:28
Rohit schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:20:
[...]

Daarom zeg ik Live Focus Video. ;) Video is wat anders dan foto haha!
Ja, maar Live Focus staat apart vermeld naast Live Focus Video, vandaar mijn vraag :D

Renault Zoe R210 Intens (22kWh)

• Rohit
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:52
kepler schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:22:
[...]

Ja, maar Live Focus staat apart vermeld naast Live Focus Video, vandaar mijn vraag :D
Ja omdat dat de foto modus is en de video modus alleen voor video is haha

Note 10+ 256GB Aura SM-N975F

• kepler
Rohit schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:25:
[...]

Ja omdat dat de foto modus is en de video modus alleen voor video is haha
Snap ik, maar die Live Focus voor foto heb ik er allang tussen staan (en als het al in zit waarom zou Samsung het dan vermelden als nieuwe feature?). Maar blijkbaar is het aangepast, ik zie het vanzelf als de update komt!

• Rohit
kepler schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 14:28:
[...]

Snap ik, maar die Live Focus voor foto heb ik er allang tussen staan (en als het al in zit waarom zou Samsung het dan vermelden als nieuwe feature?). Maar blijkbaar is het aangepast, ik zie het vanzelf als de update komt!
Live Focus is standaard idd, maar Live Focus Video is nieuw! hahaha snap je hem?

• giovanni2903
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 19-11 19:46
Rohit schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 15:42:
[...]

Live Focus is standaard idd, maar Live Focus Video is nieuw! hahaha snap je hem?
hij/zij bedoelt dat er staat "A new Camera function has been added: Live focus", terwijl live focus niet nieuw is, na de komma staat Live focus video en dat is idd wél nieuw.

PS3/4: Gi0vanni2903 - Samsung Galaxy S10 - PC: http://oi64.tinypic.com/35col6o.jpg

• Rohit
giovanni2903 schreef op dinsdag 24 september 2019 @ 23:47:
[...]

hij/zij bedoelt dat er staat "A new Camera function has been added: Live focus", terwijl live focus niet nieuw is, na de komma staat Live focus video en dat is idd wél nieuw.
Ah oke, maar daar is idd een functie voor bijgekomen dus daarom staat het daar. Grote Cirkel stond er eerst niet bij volgens mij nu heb je 5 verschillende opties.

• henklbr
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 19-11 06:40
Rohit schreef op woensdag 25 september 2019 @ 10:53:
[...]

Ah oke, maar daar is idd een functie voor bijgekomen dus daarom staat het daar. Grote Cirkel stond er eerst niet bij volgens mij nu heb je 5 verschillende opties.
Correct ;)

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASJ5 | Security Patch Level: 2019-10-01

• Vanishd
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18:56
Update hier binnen gekregen op een plus. België. Sim-vrij.

• hsb85
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 12:35
henklbr schreef op maandag 23 september 2019 @ 17:30:
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Deze ROM is de laatste ROM voor Multi-CSC OXM, gereleased 23 sep 19
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!
N00B vraag:
Heb nu 2 maanden mijn S10e en zou graag deze versie flashen, is het probleem dat ik deze Duitse DBT versie over mijn Nederlandse PHN versie flash? (heb wel model aangepast naar SM-G970F overigens in Frija)

update: never mind, zie al dat het kan aangezien het een OXM versie is die gedownload wordt.

update2: gelukt, thanks!

hsb85 wijzigde deze reactie 25-09-2019 14:56 (6%)
Reden: OXM versie

• GRAD85
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 12:57
De S10+ in downloadmode krijgen is een stuk moeilijker als bij de S7 en S9 vind ik.

Bij mij werkte alleen Volumedown, Bixby en dan usb kabel aansluiten.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

• Rohit
GRAD85 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:44:
De S10+ in downloadmode krijgen is een stuk moeilijker als bij de S7 en S9 vind ik.

https://www.teamandroid.c...galaxy-s10-download-mode/

• hsb85
GRAD85 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 14:44:

dat werkte bij mij ook inderdaad :)

• Sherlock
  • Registratie: mei 2000
  • Laatst online: 18-11 16:39

Sherlock

No Shit

Zijn er hier mensen met een S10 die van een S8 komen (vast wel :*) ) Zouden jullie dat aanraden? Ik ben op dit moment nog best tevreden met mijn S8, alhoewel de batterij wel iets minder wordt is het nog best goed vol te houden. Maar goed, nog een paar maanden en dan 'mag' ik weer een nieuw toestel van T-Mobile.

Uiteraard kun je online best wat vergelijkingen vinden (en die heb ik ook al wel gelezen) maar wat het verschil in de praktijk is, is toch moeilijk in een pakkende review neer te zetten geloof ik.

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19-11 23:37
Sherlock schreef op woensdag 25 september 2019 @ 15:21:
Zijn er hier mensen met een S10 die van een S8 komen (vast wel :*) ) Zouden jullie dat aanraden? Ik ben op dit moment nog best tevreden met mijn S8, alhoewel de batterij wel iets minder wordt is het nog best goed vol te houden. Maar goed, nog een paar maanden en dan 'mag' ik weer een nieuw toestel van T-Mobile.

Uiteraard kun je online best wat vergelijkingen vinden (en die heb ik ook al wel gelezen) maar wat het verschil in de praktijk is, is toch moeilijk in een pakkende review neer te zetten geloof ik.
Ik heb de S8, S9 en nu de S10 gehad. Mijn advies zou zijn, blijf lekker bij je S8 en wacht op de S11. Je hoef voor de software niet over te stappen en ik ben nog steeds van mening dat de S8 de beste camera had/heeft.

• W84
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 17:10
Is er manier om die irritante Browser meldingen van een sneltoets toevoegen bij vrijwel elke website weg te krijgen?

• Milo85
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 16:47
Mijn abonnement bij T-mobile is binnenkort ook afgelopen en mag ook een nieuwe. De S10 is daar nu wel voordelig geprijst maar ik twijfel nog erg omdat ik toch wel verhalen lees over de camera. En aangezien ik de S10 toch wel veel zou gebruiken voor foto's van mijn kindje zou ik het jammer vinden om nu een verkeerde keuze te maken. Of zijn de verhalen over de camera erg overtrokken? (beter wordt de camera altijd, ik gebruik nu een iphone se :p)

• giovanni2903
Milo85 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 16:17:
Mijn abonnement bij T-mobile is binnenkort ook afgelopen en mag ook een nieuwe. De S10 is daar nu wel voordelig geprijst maar ik twijfel nog erg omdat ik toch wel verhalen lees over de camera. En aangezien ik de S10 toch wel veel zou gebruiken voor foto's van mijn kindje zou ik het jammer vinden om nu een verkeerde keuze te maken. Of zijn de verhalen over de camera erg overtrokken? (beter wordt de camera altijd, ik gebruik nu een iphone se :p)
ik had hiervoor de s7edge en vind de s10 niet veel betere foto's maken. maar om het nou slecht te noemen o.i.d nee..

PS3/4: Gi0vanni2903 - Samsung Galaxy S10 - PC: http://oi64.tinypic.com/35col6o.jpg

• mercje
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 15:47

[...]
Net buiten de garantietijd overleed mijn S8 en toen heb ik gelijk een S10 gekocht. Op zich een prettige telefoon die gewoon net wat soepeler loopt en ook een groothoek- en telelens heeft, maar ik merk nu dat ik toch best gehecht ben geraakt aan de kleine details van de S8 zoals de positie van de powerknop en de vingerafdrukscanner, en zeker ook de led-notificaties. Dus zolang je S8 nog voldoet voor je, zou ik die houden.

• robbvdb
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 18-11 00:13

Ik HEB de S8, de S9 en de S10 8)7 , ja serieus .......

De S10 is bij wat zwaardere zaken best wat vlotter, meer geheugen en een wat snellere proc.

Vooral ook veel sneller geheugen! Als ik een grotere database laadt ( gebruik voor mijn werk automotive software heel veel ) dan gaat dat echt heel veel sneller. De 512 GB die ik heb, zijn dan ook wel fijn, zodat je minder vaak ruimte hoeft te maken.

Als je alleen wat berichtjes stuurt, belt, wat social media enz. en iets minder snappy ook prima vindt, dan is de S8 nog steeds een goed toestel. Geluid bij media bekijken is wel stereo op de S10 en klinkt serieus beter en volwaardiger.

Wat mij nog alle dagen opvalt trouwens als je de één na de ander gebruikt, is dat het scherm zoveel dunner aanvoelt van de S10.

• -Bas
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:36
Vraagje, sinds vandaag heb ik een Galaxy S10. Nu stoor ik mij aan hoe de punch hole niet goed alignt met de software.

Zoals bij de NOS app, de grijze balk (bovenin scherm) stopt echt net onder de punch hole.

Heb het geprobeerd te visualiseren:

https://i.imgur.com/zsQk2Sl.jpg

Is er een mogelijkheid om die 'grijze balk' 1-2 pixels naar onder te verplaatsen. Hierdoor komt er dan net wat meer ruimte onder de punch hole.

Ben ik de enige die zich hier aan stoort?

• hsb85
@-Bas als je bij de settings op hide of full screen apps zoekt kan je per app aangeven of de front camera gehide moet worden.

• -Bas
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:36
hsb85 schreef op woensdag 25 september 2019 @ 22:55:
@-Bas als je bij de settings op hide of full screen apps zoekt kan je per app aangeven of de front camera gehide moet worden.
Dat vind ik dan weer zonde van de ruimte, toch bedankt voor de tip.

Edit:
Zie op Reddit dat het te maken heeft met schermverhouding & apps. Zodat apps altijd een rechthoekige beeldverhouding hebben zonder dat ze rekening hoeven te houden met de punch hole.

Moet er maar aan wennen dan :+

-Bas wijzigde deze reactie 25-09-2019 23:40 (26%)

• Hakki
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 19-11 20:59
Ota September update aan het binnen halen voor S10 (Lux)

• chimera2
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 15:20
Hakki schreef op donderdag 26 september 2019 @ 06:20:
Ota September update aan het binnen halen voor S10 (Lux)
De maand September is bijna afgelopen en ze komen met de update :)

En bij mij nog niks.

• FrE911
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 18:57
Net geïnstalleerd. Boeien ;)

• Rohit
Je proeft toch geen Kurk he? 8)7

• DutchLegendX
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 19-11 20:57
Software update ook binnen. PHN toestel

• netblade
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 19-11 21:48

netblade

Sunrise

Hier ook, works like a charm, vooral er blij met de Dex pc ondersteuning, werkt fantastisch :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 10:20

Martinspire

Awesomeness

Met de nieuwe Edge Lighting update, zou het (beter?) moeten werken met het scherm uit, volgens deze post: https://www.reddit.com/r/...creen_update_v_4083_edge/

Dus meer als notification light...

Martinspire wijzigde deze reactie 26-09-2019 15:50 (8%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Sahi_NL
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 19:04
Is het iemand al gelukt om het scherm-delen in de "Your Phone" app van windows 10 aan de gang te krijgen?

Ik heb een Laptop met Windows 10 1903
Ik heb Bluetooth Low Energy (Surface Pro 4)

Het zou dus moeten werken volgens: Deze Microsoft post

Sahi_NL wijzigde deze reactie 26-09-2019 15:52 (60%)

• EDIT
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 14:31

Gemiste kans, Samsung. Had er dan 1234,56 MB van gemaakt :P

• Artwido
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online
Van de Galaxyclub:

Zo zien we onder meer dat de Galaxy S10 na installatie van de update de Live Focus Video modus heeft, waarover recent al geruchten de ronde deden. Daarmee maak je video’s met een scherpe voorgrond en geblurde achtergrond, logischerwijs. Het toffe Hapering-filter is ook aanwezig. Ook afkomstig van de Galaxy Note 10 is de Nacht-stand voor de front camera. Je kunt nu dus ook goed belichte selfies maken, met de Nacht-stand die eerder alleen voor de hoofdcamera achter was uitgerold. Bovendien vind je in de camera-app nu ook AR-Doodle (AR-schets), maar alleen voor selfies (in de Video-modus bij de front cam).

Verder zien we in de changelist dat de Galaxy S10 de Link to Windows (Koppelen met Windows) functie krijgt – waarmee je je toestel direct aan Windows koppelt.Bovendien kun je nu ook de DeX stand in Windows gebruiken – DeX op je PC dus. Al deze snufjes verwachtten we in feite pas in Samsung’s Android 10 update op de Galaxy S10.

• giovanni2903
heb de update ook, weet alleen mn patroon niet meer terwijl ik bijna zeker weet dat ik m goed doe.. zoo geen zin om telefoon opnieuw te installeren

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 16:27
giovanni2903 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:24:
heb de update ook, weet alleen mn patroon niet meer terwijl ik bijna zeker weet dat ik m goed doe.. zoo geen zin om telefoon opnieuw te installeren
7(8)7

• rajackar
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:15

rajackar

Blood minister

Heb de update hier nu ook maar het screen sharing gedeelte krijg ik nog niet aan de praat. Dex op Windows wel en dat werkt best goed.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X

• DutchLegendX
Kun je hem niet via je Samsung account ontgrendelen dat alle pincode's patroon en vingerafdrukken verloren gaan?

• DiMacho
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 18:23
Had je hem met secure start up. Dat je dus eerst patroon moet doen voor je toestel echt opstart? Dat je dus zo'n slotje ziet tijdens het opstarten?

Als dat zo is...
DutchLegendX schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:22:
[...]

Kun je hem niet via je Samsung account ontgrendelen dat alle pincode's patroon en vingerafdrukken verloren gaan?
Dan werkt het via Samsung account niet omdat je geen verbinding hebt met internet.

DiMacho wijzigde deze reactie 26-09-2019 20:24 (29%)

• Sahi_NL
rajackar schreef op donderdag 26 september 2019 @ 17:30:
Heb de update hier nu ook maar het screen sharing gedeelte krijg ik nog niet aan de praat. Dex op Windows wel en dat werkt best goed.
Het is mij ondertussen gelukt, maar wel op een Surface met een Windows Insider Build (toekomstige Windows versie).

• giovanni2903
DiMacho schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:23:
[...]

Had je hem met secure start up. Dat je dus eerst patroon moet doen voor je toestel echt opstart? Dat je dus zo'n slotje ziet tijdens het opstarten?

Als dat zo is...

[...]

Dan werkt het via Samsung account niet omdat je geen verbinding hebt met internet.
nee gewoon normaal opstarten, maar je moet dan altijd 1x met patroon ontgrendelen en die deed het dus niet meer. heb mn hele toestel opnieuw moeten installeren helaas.....

krijg nu de mail niet meer werkend oa, echt fijn dit :(

giovanni2903 wijzigde deze reactie 26-09-2019 20:28 (4%)

• rajackar

rajackar

Blood minister

Sahi_NL schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:23:
[...]

Het is mij ondertussen gelukt, maar wel op een Surface met een Windows Insider Build (toekomstige Windows versie).
Ah cool! Ik heb een surface book 2 3n een surface pro dus ergens moet het werken dan ;-)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 3700X

• DiMacho
giovanni2903 schreef op donderdag 26 september 2019 @ 20:28:
[...]

nee gewoon normaal opstarten, maar je moet dan altijd 1x met patroon ontgrendelen en die deed het dus niet meer. heb mn hele toestel opnieuw moeten installeren helaas.....

krijg nu de mail niet meer werkend oa, echt fijn dit :(
Andere oplossing had dan via samsung account geweest. Maar het blijft vreemd en gebeurd helaas nog wel eens. Zie het best vaak en mensen altijd overtuigd dat ze het patroon of de code echt weten.

Advies, haal je beveiliging er af voor een update.

• giovanni2903
DiMacho schreef op donderdag 26 september 2019 @ 21:30:
[...]

Andere oplossing had dan via samsung account geweest. Maar het blijft vreemd en gebeurd helaas nog wel eens. Zie het best vaak en mensen altijd overtuigd dat ze het patroon of de code echt weten.

Advies, haal je beveiliging er af voor een update.
het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ik mn code die ik al 4 jaar gebruik ineens vergeten ben, ben pas 22 en dus niet dement ofzo. ik heb bij het instellen van mn account aan het begin niet aangevinkt dat ik het toestel op afstand kon ontgrendelen, resetten was helaas dus de enige optie. achja, heb alles weer ingesteld en gebruik voortaan maar een pincode ipv patroon |:(

• DiMacho
giovanni2903 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 00:43:
[...]

het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat ik mn code die ik al 4 jaar gebruik ineens vergeten ben, ben pas 22 en dus niet dement ofzo. ik heb bij het instellen van mn account aan het begin niet aangevinkt dat ik het toestel op afstand kon ontgrendelen, resetten was helaas dus de enige optie. achja, heb alles weer ingesteld en gebruik voortaan maar een pincode ipv patroon |:(
Het vreemde is dat ik dit dus ook wel eens tegen kom met pincodes, wachtwoorden. Vandaar mijn advies. Haal ze er af voor je update.

• Rohit
Martinspire schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:50:
Met de nieuwe Edge Lighting update, zou het (beter?) moeten werken met het scherm uit, volgens deze post: https://www.reddit.com/r/...creen_update_v_4083_edge/

Dus meer als notification light...
Heb deze update al een week ofzo maar ik krijg het niet voor elkaar om met scherm uit een ledje te krijgen eromheen.. Alleen als het scherm aan is.

• Sahi_NL
Rohit schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:06:
[...]

Heb deze update al een week ofzo maar ik krijg het niet voor elkaar om met scherm uit een ledje te krijgen eromheen.. Alleen als het scherm aan is.
Hier werkt het wel, met scherm aan en uit. Het is alleen een eenmalige notificatie, niet dat er een ledje, of deel van je scherm blijft branden!

Op het moment dat de Whatsapp binnenkomt, zie je de edge-light. Daarna gaat hij weer uit.

• Rohit
Sahi_NL schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:09:
[...]

Hier werkt het wel, met scherm aan en uit. Het is alleen een eenmalige notificatie, niet dat er een ledje, of deel van je scherm blijft branden!

Op het moment dat de Whatsapp binnenkomt, zie je de edge-light. Daarna gaat hij weer uit.
met Edge lightning+ ? update van 11 september?

• vbandr84
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 11:12
Sinds de update werkt de edge lightning bij mij voor whatsapp
Ik krijg alleen geen meldingen van Gmail etc binnen.

• Sahi_NL
Rohit schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:13:
[...]

met Edge lightning+ ? update van 11 september?
Nee, geen Edge lighning+. Gewoon sinds OTA update van gisteren (met de 1 september patch er in). Al moet ik zeggen dat ik toen ook alle apps in de Galaxy Store heb geupdate.

Sahi_NL wijzigde deze reactie 27-09-2019 09:50 (12%)

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Rohit schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 09:06:
[...]

Deze update (niet edge lighting plus maar zonder of edge screen, die van samsung zelf via de galaxy store) is er pas sinds gister of eergister. Dus dan heb je het over iets anders. Lees de post maar en kijk maar wat je er van vindt...

Volgens mij gaat ie nu betrouwbaar aan als er een notificatie binnenkomt en je scherm is uit of op AOD. Hij blijft alleen nog steeds niet staan, maar dit werkte eerst ook nog niet helemaal betrouwbaar volgens mij.

Volgende stap is om hem de hele tijd aan te houden (als echt notificatielampje) maar wie weet komt dat er nog aan. Ik heb nog geen app gevonden die dat kan doen.

Martinspire wijzigde deze reactie 27-09-2019 10:17 (30%)

• uFx
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 16:15
Martinspire schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 10:14:
[...]

Volgende stap is om hem de hele tijd aan te houden (als echt notificatielampje) maar wie weet komt dat er nog aan. Ik heb nog geen app gevonden die dat kan doen.
Ik ben sinds dag 1 al heel tevreden over https://play.google.com/s...hainfire.holeylight&hl=nl.

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

• Rohit
[...]

Deze update (niet edge lighting plus maar zonder of edge screen, die van samsung zelf via de galaxy store) is er pas sinds gister of eergister. Dus dan heb je het over iets anders. Lees de post maar en kijk maar wat je er van vindt...

Volgens mij gaat ie nu betrouwbaar aan als er een notificatie binnenkomt en je scherm is uit of op AOD. Hij blijft alleen nog steeds niet staan, maar dit werkte eerst ook nog niet helemaal betrouwbaar volgens mij.

idd holy light gebruikte ik ook sinds het begin, blijft ook constant aan.

• DutchLegendX
Is er eigenlijk al iets meer bekend over 25W Charging? Heb toen de tijd een paar berichten gezien, maar blijft nu toch wel akelig stil. Komt omdat het er veelbelovend uit ziet op de Note 10!

• Rohit
[...]

Yes geupdate via Galaxy store nu, maar lijkt het ene keer wel en ander keer niet te doen.. Zit geen regelmaat in dus!

• W84
Ik gebruik hiervoor al een tijdje Holey Light. Werkt echt perfect en ik mis eigenlijk het ledje niet eens. Ik heb 'm op "blink" staan. Het is dat het aan de rechterkant zit, maar het is net m'n S8. :p

• Rohit
W84 schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 14:30:
Ik gebruik hiervoor al een tijdje Holey Light. Werkt echt perfect en ik mis eigenlijk het ledje niet eens. Ik heb 'm op "blink" staan. Het is dat het aan de rechterkant zit, maar het is net m'n S8. :p
Ja ik ook, maar ik heb liever een "officiële" app en instelling dan een 3th party app.

• dvdmeer
  • Laatst online: 13-11 19:59
Heb sinds kort een S10+ aangezien mijn S8 vorige week gestolen was en moet zeggen dat het tot nu toe best een aardig apparaat is. Heb me alleen een beetje verkeken op de grootte (S8 was beduidend kleiner en paste wat beter in m'n zak) - zeker met een cover er omheen.
Heb meteen de telefoon geroot aangezien ik heel graag verschillende ROMs en tweaks uit wil proberen en ook Titanium Backup heb die ik wil blijven gebruiken.

Helaas zit ik nu met iets wat ik niet goed krijg...
Mijn vorige telefoon was ook geroot en ik had de telefoon geencrypt (sd kaart vergeten helaas) en nu wil ik eigenlijk hetzelfde doen met m'n nieuwe S10+; echter lukt mij dit niet.

Als ik TWRP gebruik dan werkt mijn camera niet meer (app crasht).
Gebruik ik TWRP wel dan moet ik ook multidisabler flashen, wat ik ook gedaan heb die vervolgens FBE (file based encryption) uitzet. Als ik de filename aanpas en er "interactive" bij zet dan krijg ik de optie of ik dit aan/uit wil zetten maar het maakt niet uit wat ik doe - geen encryptie. Ik zie een blauw android mannetje en na een paar seconden reset de telefoon terug naar m'n lock screen en dan is er niks gebeurd.

Kan het zijn dat dit onmogelijk is omdat Samsung een aantal feature disabled wanneer je OEM unlock aan hebt staan (en een custom ROM gebruikt)?

Ik zie wel de optie om de SDcard te encrypten maar dit heb ik nog niet geprobeerd omdat dit extreem lang gaat duren.

Is er al iemand die volledige encryptie aan de praat heeft met een rooted S10+?

P.s. Ik weet dat TWRP dan niet meer in staat is om de /data partitie te lezen maar dat maakt mij niet uit. Heb overigens nog nooit een TWRP gehad die in staat was om een encrypted partitie te lezen door mij om een code te vragen van tevoren.

Edit: Nog een extra vraagje....Heb nu wel dat mijn contacts niet meer werkt. Heb maar Google contacts gedownload die het wel gewoon doet maar vind het wel vreemd. Iemand nog enig idee wat dit kan zijn?

dvdmeer wijzigde deze reactie 27-09-2019 15:29 (5%)

• W84
Rohit schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 15:01:
[...]

Ja ik ook, maar ik heb liever een "officiële" app en instelling dan een 3th party app.
Ja, tuurlijk ik ook. Maar die officiële werkt voor geen meter, totaal niet stabiel. Samsung had dit allang op de rit moeten hebben en eigenlijk meteen bij launch een LED alternatief moeten hebben. Wat ik ook niet snap... er zitten sensors on het display, waarom dan ook niet een LED onder het display?! :+

• bluecupra
  • Registratie: juli 2003
Vanmorgen ook de September update ontvangen voor mijn S10 echter heb ik nu dat de klok van het AoD in landscape mode wordt weergegeven. Zijn er meer die dit hebben of een oplossing hiervoor?

Laat maar, zie dat bij Always On Display settings deze op landscape staat na deze update. Deze aangepast naar staand, problem solved 8)7

bluecupra wijzigde deze reactie 27-09-2019 16:08 (27%)

• batumulia
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 12:23
bluecupra schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 16:03:
Vanmorgen ook de September update ontvangen voor mijn S10 echter heb ik nu dat de klok van het AoD in landscape mode wordt weergegeven. Zijn er meer die dit hebben of een oplossing hiervoor?

Laat maar, zie dat bij Always On Display settings deze op landscape staat na deze update. Deze aangepast naar staand, problem solved 8)7
Deze staat bij mij al tijden op rare standen, al voor deze update. Zet hem dan weer goed in de instellingen, dat blijft dan goed voor een paar dagen en dan begint het riedeltje weer opnieuw.

Iemand hier die toevallig de dexsetup voor Windows heeft staan? Krijg hem met geen mogelijkheid van de site af. Denk dat er te veel mensen proberen te downloaden op het moment.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• henklbr
DutchLegendX schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 11:47:
Is er eigenlijk al iets meer bekend over 25W Charging? Heb toen de tijd een paar berichten gezien, maar blijft nu toch wel akelig stil. Komt omdat het er veelbelovend uit ziet op de Note 10!
Is al een aantal keren gemeld:

Alleen de S10 5G heeft 25W charge...

De NON-5G S10-serie heeft de benodigde hardware hier niet voor...

Samsung Galaxy Fold 5G SM-F907B | Build-number: PPR1.180610.011.F907BXXU1ASJ5 | Security Patch Level: 2019-10-01

• DiMacho
batumulia schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 18:27:
[...]

Iemand hier die toevallig de dexsetup voor Windows heeft staan? Krijg hem met geen mogelijkheid van de site af. Denk dat er te veel mensen proberen te downloaden op het moment.
Heb het getest en werk prima. Toch na een 10 minuutjes en dan de galerij op te hebben happert hij wel op de pc. En het toestel wordt ook best warm. Het is een leuke gimmick, maar toegevoegde waarde niet echt als je cloud diensten gebruikt. Dan ga je op je pc zo weer verder in je mail of documenten zonder dex.

• Artwido
  • Nu online
Same here, zie niet echt toegevoegde waarde.
Bijna alles is al gesynchroniseerd via cloud.

• rajackar

rajackar

Blood minister

Artwido schreef op vrijdag 27 september 2019 @ 21:53:
Same here, zie niet echt toegevoegde waarde.
Bijna alles is al gesynchroniseerd via cloud.
Denk dat het eerder handig is als je DeX kan gebruiken om de telefoon als desktop aan een scherm met keyboard / muis te hangen. Die windows DeX modus lijkt me alleen handig als je als ontwikkelaar DeX dingen wilt testen zonder een extra setup te bouwen.

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-11 00:26
Is het mogelijk om de "Niet storen ingeschakeld" melding uitgeschakeld te krijgen in de notificatiebalk?
Ik heb altijd niet storen aan dus die melding hoef ik niet continue te zien.
System-UI meldingen kan ik niet uitzetten maar wellicht is er een ander trucje?

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:43

demo31051987

a.k.a. Extigo

xeoMe schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:13:
Is het mogelijk om de "Niet storen ingeschakeld" melding uitgeschakeld te krijgen in de notificatiebalk?
Ik heb altijd niet storen aan dus die melding hoef ik niet continue te zien.
System-UI meldingen kan ik niet uitzetten maar wellicht is er een ander trucje?
Ik gebruik hiervoor Quickstar binnen Nicelock / Goodlock (zie https://play.google.com/s...rizonapps.nicelock3&hl=nl) Hiermee heb je de volledige vrijheid welke notificaties je wilt tonen en welke niet.

Steam

• Silvin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-11 14:56
demo31051987 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 09:20:
[...]

Ik gebruik hiervoor Quickstar binnen Nicelock / Goodlock (zie https://play.google.com/s...rizonapps.nicelock3&hl=nl) Hiermee heb je de volledige vrijheid welke notificaties je wilt tonen en welke niet.
Kan je mij vertellen hoe je dat hebt gedaan? Ik heb ook Quickstar maar kan alleen vinden hoe ik de iconen in de notificatiebalk aan/uit kan zetten. Niet de permanente meldingen.

Battle.net: Silvin#1391

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 13:43

demo31051987

a.k.a. Extigo

Silvin schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:17:
[...]

Kan je mij vertellen hoe je dat hebt gedaan? Ik heb ook Quickstar maar kan alleen vinden hoe ik de iconen in de notificatiebalk aan/uit kan zetten. Niet de permanente meldingen.
Ah mijn fout. Ik heb twee dingen door elkaar gehaald. Komt omdat ik net overgestapt ben vanaf een Oneplus. Daar werd het audio-icoontje gebruikt als DND-icoon en die heb ik met Quickstar weg kunnen halen. Ik zie nu inderdaad dat het DND-icoon (soort 'verboden-in-te-rijden'-bord) dan wel blijft staan.

Steam

• Silvin
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 18-11 14:56
Ah vandaar! Ik dacht al dat ik iets gemist had. Of beter gezegd, ik hoopte het. Ik gebruik een OnePlus naast mijn S10e en die notificatie van Niet Storen is behoorlijk irritant, zeker omdat ik Niet Storen ongeveer 95% van de tijd aan heb staan. Dat is beter geregeld bij OnePlus of stock Android waar het gewoon een icoontje is.

Battle.net: Silvin#1391

• W84
De Bixby-knop heb ik voor 1x drukken ingesteld om Maps te openen, maar na de laatste update duurt het soms een aardige tijd voordat de app wordt gestart. Daarvoor startte het direct. Meer hier last van en nog beter een oorzaak/oplossing?

• Rohit
Ik ga dit topic weer verlaten! Heb gister een Note 10+ gekocht :)

Veel plezier nog met de S10!

• NegativeFreak
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15:44
Ik heb de laatst beschikbare update gedraaid en nu krijg ik bij WhatsApp berichten toch een soort notificatie in beeld als mijn telefoon vergrendeld en standby staat. Soort van Always On Display maar die optie staat uit in de instellingen.

Nieuwe optie van Samsung of een bug?

Diablo 3 - WoW - Steam

• Vanishd
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 18:56
W84 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 10:56:
De Bixby-knop heb ik voor 1x drukken ingesteld om Maps te openen, maar na de laatste update duurt het soms een aardige tijd voordat de app wordt gestart. Daarvoor startte het direct. Meer hier last van en nog beter een oorzaak/oplossing?
Heb dit ook sinds de laatste update, bij mij heb ik “instellingen” gezet onder 1x drukken en het duurt, zoals je aanhaalt soms een aardige tijd. Niet altijd, soms reageert ie onmiddellijk. Weet ook niet waaraan dit ligt.

• W84
Vanishd schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:50:
[...]

Heb dit ook sinds de laatste update, bij mij heb ik “instellingen” gezet onder 1x drukken en het duurt, zoals je aanhaalt soms een aardige tijd. Niet altijd, soms reageert ie onmiddellijk. Weet ook niet waaraan dit ligt.
Aha, duidelijk. Ligt dus vrijwel zeker aan de update, fijn dat ik niet de enige ben. Echt heel irritant. Voor de update werkte het in een flits. Erg jammer, hopelijk wordt het binnenkort gefixt.

• Tsunami
  • Registratie: juni 2002
  • Niet online
NegativeFreak schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 12:36:
Ik heb de laatst beschikbare update gedraaid en nu krijg ik bij WhatsApp berichten toch een soort notificatie in beeld als mijn telefoon vergrendeld en standby staat. Soort van Always On Display maar die optie staat uit in de instellingen.

Nieuwe optie van Samsung of een bug?
Dit is Edge Lighting, wat nooit lekker werkte met WhatsApp. Nu werkt het inderdaad als een zonnetje.

• NegativeFreak
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 15:44
Tsunami schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:06:
[...]

Dit is Edge Lighting, wat nooit lekker werkte met WhatsApp. Nu werkt het inderdaad als een zonnetje.
Grappig, iets dat ik nog nooit heb gebruikt stond standaard aan maar wist ik niet omdat het niet lekker werkte. Nu het werkt wil ik het weer uit hebben, ben ik niet gewend :P 8)7

Diablo 3 - WoW - Steam

• xeoMe
Heeft de S10+ nu 25W charging of niet? Las dat het via een update kwam maar kan er niks concreets over vinden.

Edit:
Nee, mybad had op zn minst even kunnen zoeken in dit topic.. :+

xeoMe wijzigde deze reactie 01-10-2019 23:34 (25%)

• giovanni2903
xeoMe schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 23:19:
Heeft de S10+ nu 25W charging of niet? Las dat het via een update kwam maar kan er niks concreets over vinden.
een beetje bovenin deze pagina werd hier al antwoord op gegeven, namelijk:

Is al een aantal keren gemeld:

Alleen de S10 5G heeft 25W charge...

De NON-5G S10-serie heeft de benodigde hardware hier niet voor...

• Vegetto
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 15:03
Ik heb al een tijd als ik start met 100% en kwartiertje Social check Ik al 8% batterij kwijt ben, andere hier ook last van?

• xeoMe
Vegetto schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:15:
Ik heb al een tijd als ik start met 100% en kwartiertje Social check Ik al 8% batterij kwijt ben, andere hier ook last van?
Hier niet, wat zegt je "batterijverbruik"?

• Vegetto
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 15:03
xeoMe schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 14:23:
[...]

Hier niet, wat zegt je "batterijverbruik"?
Ja niks, paar standaard zaken op 1% geen uitschieters. Daarom vind ik het ook zo vreemd

• davy_online
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 31-10 00:57
Heeft iemand al dark mode in Gmail of playstore?

• kepler
Ik heb sinds een paar weken een vervelende bug, althans denk dat het een bug is.

Wanneer ik mijn cover open (officiele clearview cover) dan krijg ik heel kort een fel wit scherm te zien (echt maar 1/10 of minder van een seconde). Volgens mij alleen maar als het donker is, als het licht is dan is het of niet te zien of niet aanwezig.
Maar in het donker is het wel heel vervelend, want het is echt een behoorlijk fel licht. Ik heb geprobeerd te googlen, maar kan er niks over vinden...

Iemand bekend met dit probleem en misschien een oplossing?

• Jansen90
  • Registratie: oktober 2013
  • Laatst online: 16:02
Vegetto schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 08:15:
Hier vergelijkbaar. Sinds een paar dagen (voor mijn gevoel) veel snellere drain van de accu.

Als "meting" heb ik vannacht de lader eruit getrokken toen ik toevallig wakker was en de S10 vol was. Score: 73% accu resterend, 4h55m later. Geen screen time in die uren, grootste verbruiker in die periode was Android System met 7%. Al die tijd stond de power mode op medium power save.

Wat ik me nog voor kan stellen is dat het aan de matige netwerk ontvangst ligt hier, weet iemand hoe je dat kan inzien?

Vraag me af of er meer mensen last van hebben.

Verder nog als sidenotes: laatste update nog niet geïnstalleerd ivm vakantie. Toevallig de afgelopen dagen wel een nieuwe grootverbruiker geïnstalleerd, Mario kart.. zou die in de achtergrond rommelen ?

• J-r0en
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 06:55
Zou graag weer terug willen naar update van maart 2019, goede oude tijd. Toen was de batterij nog prima zonder sluipverlies in Android System

• Jassy
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 14:54
Ik heb sinds een paar dagen de S10 maar ook veel last van standby-drain.. Vooral Play Services, Android System en Chrome lusten hem.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• Swizzler24
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 19-11 23:37
J-r0en schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 10:23:
Zou graag weer terug willen naar update van maart 2019, goede oude tijd. Toen was de batterij nog prima zonder sluipverlies in Android System
Je kan toch downgraden? Gewoon de security update van maart van sammobile downloaden.

• kraaijphone.nl
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 11-11 21:17
Ik heb het volgende probleem met Spotify YouTube e.d. Telkens als ik in of uit de app gaat past het volume zich aan. Als ik bijvoorbeeld op 80% luister en me Spotify open om een ander nummer op te zetten gooit ie het volume helemaal naar beneden en dit gebeurt telkens. Ik heb al veel gezocht maar tot op heden geen oplossing kunnen vinden.

• Artwido
  • Nu online
kraaijphone.nl schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 13:33:
Ik heb het volgende probleem met Spotify YouTube e.d. Telkens als ik in of uit de app gaat past het volume zich aan. Als ik bijvoorbeeld op 80% luister en me Spotify open om een ander nummer op te zetten gooit ie het volume helemaal naar beneden en dit gebeurt telkens. Ik heb al veel gezocht maar tot op heden geen oplossing kunnen vinden.
Blijft het volume zo? want wanneer ik spotify luister en ik krijg een melding of iets anders van geluid binnen dan gooit hij idd het volume omlaag maar na enkele seconden gaat het volume weer terug.

• kraaijphone.nl
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 11-11 21:17
Wanneer ik bijv Spotify uit ga gaat het volume naar het normale ingestelde volume. Telkens als ik Spotify, YouTube ofzo open gaat hij weer zacht tot dat ik de app weer verlaat of zelf het volume in de app weer omhoog zet. Ik dacht zelf eerst dat dit met adapt sound o.i.d te maken had maar dat is niet zo denk ik.

kraaijphone.nl wijzigde deze reactie 03-10-2019 17:10 (17%)

• xeoMe
Is dit trouwens een known issue met instagram? Als ik in een direct message zit en ik wil via de camera knop linksonder een foto maken en doorsturen dan werkt dit niet.
De knop lijkt helemaal niet te werken, een video maken werkt wel.
Maatje van mij met de normale S10 heeft dit ook.

Heb cache en gegevens verwijderd toen deed hij het 1x maar 30min later alweer kapot.
Instagram verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dit hielp ook niet.

• J-r0en
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 06:55
Swizzler24 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:14:
[...]

Je kan toch downgraden? Gewoon de security update van maart van sammobile downloaden.
Bedankt voor de tip!

• henklbr
Swizzler24 schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 12:14:
[...]

Helaas is downgraden NIET mogelijk:

De huidige firmware zit op Bootloader v3, terwijl de firmware van maart j.l. op Bootloader v1 zit...

Het is sinds juni dit jaar al niet meer mogelijk om te downgraden naar de "initiële" firmware...

henklbr wijzigde deze reactie 04-10-2019 06:26 (197%)

• theonlymarco83
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10-11 00:09
Iemand ervaringen met "Led me know" om notificaties bij de camera te laten zien? Even aan het zoeken geweest voor een dergelijke app, maar vertrouw het nooit helemaal met "permissies" / "installeren uit onbetrouwbare bron" etc

• W84
theonlymarco83 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:23:
Iemand ervaringen met "Led me know" om notificaties bij de camera te laten zien? Even aan het zoeken geweest voor een dergelijke app, maar vertrouw het nooit helemaal met "permissies" / "installeren uit onbetrouwbare bron" etc
Zelf gebruik ik Holey Light, werkt perfect en verder geen machtigen vereist. Andere apps heb ik meteen weer eraf gedonderd vanwege al die machtigingen.

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

W84 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 18:57:
[...]

Zelf gebruik ik Holey Light, werkt perfect en verder geen machtigen vereist. Andere apps heb ik meteen weer eraf gedonderd vanwege al die machtigingen.
Die heeft anders ook 4 grote machtigingen nodig, waaronder een koppeling met een bluetooth device. Bij mij werkt ie ook niet zo heel geweldig, vooral in de nacht wil ie mn AOD wel eens aan laten staan en overdag krijg ik ook niet altijd de holey light te zien bij een notificatie.

• EEE-lover
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 04-10 19:42
Mocht je Good Lock van Samsung zelf willen gebruiken (met wellicht minder machtigingen?), dan kun je het volgende proberen:

> Verwijder je simkaart en zorg dat je via wifi verbonden bent
> Gebruik een VPN-app zoals bijvoorbeeld Tunnelbear VPN
> Stel een van bovengenoemde landen in waarin Good Lock 2018 beschikbaar is, en maak verbinding
> Open Instellingen
> Apps
> Kies de app 'Galaxy Apps' uit de lijst
> Opslag
> Gegevens wissen
> Sluit Galaxy Apps als die geopend zou zijn in je Recente apps
> Open Galaxy Apps
> Typ 'Good Lock 2018' in bij de zoekfunctie
> Download de app
> Installeer Lock Star, Quick Star, Task changer en Routines individueel

Niet zelf bedacht overigens O-) (https://androidworld.nl/tips/good-lock-2018-installeren/ ). Gisteren geprobeerd en bij mij werkt het :*) Ik gebruik nu Good Lock voor het instellen van een notificatie rond de camera.

• W84
Martinspire schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:03:
[...]

Die heeft anders ook 4 grote machtigingen nodig, waaronder een koppeling met een bluetooth device. Bij mij werkt ie ook niet zo heel geweldig, vooral in de nacht wil ie mn AOD wel eens aan laten staan en overdag krijg ik ook niet altijd de holey light te zien bij een notificatie.
Alleen tijdens de installatie en dat is een vereiste van Google/Android. Als ik nu kijk bij machtigingen is het "Geen machtigingen vereist voor deze app".

• theonlymarco83
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 10-11 00:09
Dank voor de reacties:

Mbt good lock, deze werkt niet voor gemiste notificaties, toch? Dat het gat rondom camera blijft flikkeren totdat je de notificatie leest?

En mbt Holey light...geloof dat je daar wel een bestand buiten de store om toestemming moest geven om te installeren, of een anders soort machtiging (heb teveel apps al even lopen uitproberen tijdens het testen van mijn toestel dat ik de draad even kwijt raak. Batterij van deze app ook een beetje binnen de perken te houden?

Wat me trouwens wel ook nog opviel. Als ik de appdrawer op 5x6 zet dan lijkt deze op het meest rechter scherm met apps vaak even te "freezen". Bij 5x5 geen last van. En ook lijkt hij vanuit een YouTube playlist af en toe na een video opeens te stoppen en terug te keren naar het standje scherm. Komt zo nu en dan voor en nog niet achter hoe dit wordt veroorzaakt. Altijd tof zoon nieuwe telefoon, maar ook altijd weer net wat dingen die tegenvallen tov mijn vorige s9+

theonlymarco83 wijzigde deze reactie 04-10-2019 23:05 (3%)

• Garret1410
  • Laatst online: 17:34
theonlymarco83 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 23:03:
Dank voor de reacties:

Wat me trouwens wel ook nog opviel. Als ik de appdrawer op 5x6 zet dan lijkt deze op het meest rechter scherm met apps vaak even te "freezen". Bij 5x5 geen last van. En ook lijkt hij vanuit een YouTube playlist af en toe na een video opeens te stoppen en terug te keren naar het standje scherm. Komt zo nu en dan voor en nog niet achter hoe dit wordt veroorzaakt. Altijd tof zoon nieuwe telefoon, maar ook altijd weer net wat dingen die tegenvallen tov mijn vorige s9+
Deze dingen zijn me nog nooit opgevallen in al die tijd.

De S10 is ook nooit langzamer geworden of wat dan ook. In tegenstelling, de prestaties zijn juist beter geworden. In het begin vond ik hem wat traag reageren bij snel wisselen tussen apps, tabs of home screen maar is verleden tijd. Heb ook de Note 10 naast me liggen maar merk geen verschil in snelheid.

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18:22
De láátste versie van Android auto ondersteund wireless android auto met samsung toestellen. Kan een golf 7.5 met discover media draadloos verbinden met android auto??
Pagina: 1 ... 49 ... 52 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True