@
Cobraa Nare gang van zaken, en al die tijd je toch bedrukt - dan wel shit gevoeld op je werk, waar je toch met je plezier heen wilt gaan. Niet sarcastisch bedoeld. We gaan allemaal een opdracht / uitdaging aan om hier in te groeien, te slagen etc. Dan zit je er niet op te wachten dat er iemand in het management, of uberhaubt in jouw groep - zich geintimideerd, gepasseerd of iets dergerlijks voelt. Notabene in hetzelfde team, met hetzelfde doel, etc.
Erg jammer dat hij deze stap niet direct naar jou heeft gemaakt van, he - dat kon niet, of ik ben het er niet mee eens. Nee, meteen naar management stappen en HR.
Voelt echt een beetje alsof je in een apart kamertje genomen wordt en ervan langs krijgt.
Zelf ook een keer in een vergelijkbare situatie gezeten. Gaan dreigen met een advocaat of uberhaubt "terug" dreigen heeft weinig zin en gooit je eigen ruiten in, dit wordt gezien als in de aanval gaan en vertaald zich naar, hij is schuldig en het zal dus wel kloppen.
Ik heb zelf dit toen naast me neer gelegd, en bij mezelf gedacht, die
klote bonus kunnen ze stoppen waar de zon niet schijnt, ik doe gewoon m'n best, daar ben ik van overtuigd, basta.
Helaas is nergens het gras (veel) groener tegenwoordig, of je moet al geluk hebben, en toch al - bij het team horen. Overal zijn er "ass - likkertjes" of hoe je het ook wilt noemen, medewerkers die koste wat kost, om er zelf voordeel bij te gaan hebben, anderen in de rug te steken. Ik vind het zelf ook moeilijk om hiermee om te gaan.
Het beste is inderdaad om afstand te nemen en gewoon op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging. Je doet het immers voor jezelf (denk aan die irritante reclame), en niet voor het management, de teamleider die alleen maar komt vragen of het al klaar is, of voor je collega's. Ga voor je eigen ontwikkeling, kies voor je eigen ontwikkeling en kin omhoog en op naar de volgende leukere baan. Enige manier om hier net uit te stappen. Natrappen heeft geen zin + dat praat zich rond.
[
Voor 0% gewijzigd door
menonv op 07-03-2019 10:36
. Reden: nederlands is een moeilijke taal. :> ]