nieuws: Epic: aantal dagelijkse Fortnight-spelers op iOS is met 60 procent ge...
Heet het spel geen fortnite?
Heet het spel geen fortnite?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
/dev/null
In een nieuw verzoek voor een voorlopige voorziening bij de rechter, meldt Epic dat het aantal dagelijkse Fortnite-spelers op iOS met 60 procent is afgenomen sinds Apple het spel uit de App Store verwijderde en muliplayer stopte.donny007 schreef op maandag 7 september 2020 @ 07:53:
nieuws: Epic: aantal dagelijkse Fortnight-spelers op iOS is met 60 procent ge...
In de titel: Fortnight -> Fortnite
Even verderop: nieuws: Epic: aantal dagelijkse Fortnight-spelers op iOS is met 60 procent ge...da dit niet eerlijk is
[ Voor 32% gewijzigd door P_Tingen op 07-09-2020 07:58 ]
... en gaat over tot de orde van de dag
Ik neem aan dat dat 454x454 moet zijn.Het is verder voorzien van een 1,39-inch fullscreen amoled-touchscreen, met 54x454 pixels bij 326 ppi.
[ Voor 8% gewijzigd door Homerius op 07-09-2020 08:57 ]
In een hands-onvideo is een Xaiomi
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Mijn reviews al gezien?
kabel > kabelszonder dat er kabel nodig zijn
hoeveel stuksal is nog niet duidelijk stuks dat betreft
FireFox > FirefoxVolgens techsite Ghacks komt deze functie beschikbaar in FireFox 81
en zal later deze maand verschijnenFirefox 81 is momenteel in bèta zal later deze maand verschijnen.
is onder meerIn die versie onder meer de terug-knop geherintroduceerd
Nix met een hoofdletter. In de rest van het artikel is het wel goed gespeld.Software-update: MKVToolnix 50.0.0
eigendom > eigendommen. Of enkelvoud; een eigendom.op basis van technieken en intellectuele eigendom van MediaTek.
RealtekRealTek
lezer duidelijkt maakt, of lezers duidelijk makenen tot artikelen te komen die de lezer duidelijk maken wat er werkelijk speelt.
Daar mist een komma voor Nintendo Switch.Blade Runner: Enhanced Edition verschijnt nog dit jaar voor PlayStation 4, Xbox One Nintendo Switch en de pc.
intypteals ik zomaar iets intypete
[ Voor 86% gewijzigd door Bergen op 07-09-2020 19:05 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Techprice op 07-09-2020 20:29 ]
Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.
+tAls je de hoek te groot vind, is het eventueel mogelijk om iets onder de poot aan de achterkant te zetten.
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Wat er staat is correct. Het gaat om 'de intellectuele eigendom'.[b]Bergen schreef op maandag 7 september 2020 @ 18:27:
[...]
eigendom > eigendommen. Of enkelvoud; een eigendom.
Het onderwerp 'artikelen' is meervoud.plan: Tweakers zoekt een techredacteur voor de nieuwsredactie
[...]
lezer duidelijkt maakt, of lezers duidelijk maken
Waarmee -> waarvoor.Naast de prijs van 299 dollar voor de Series S, start Microsoft volgens Windows Central een Xbox All Access-programma, waarmee gebruikers 25 dollar per maand betalen.
Mijn reviews al gezien?
Moet dat niet dan zijn?Hyrule Warriors: Age of Calamity is een ander soort game als The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
nemen -> moetenSpelers nemen het in hun eentje opnemen tegen grote hoeveelheden vijanden
Mijn reviews al gezien?
Aha, ik dacht dat het altijd "het eigendom" was, maar eigendom kan dus ook "de" zijn, in geval van het recht op eigendom, in plaats van de zaak die je bezit. Weer wat geleerd.Delpozo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:24:
[...]
Wat er staat is correct. Het gaat om 'de intellectuele eigendom'.
Ik zie het, je hebt gelijk. Het gaat niet over de lezer, je kunt "de lezer(s)" zelfs weglaten uit de zin, dan loopt de zin nog steeds.Delpozo schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 08:25:
Het onderwerp 'artikelen' is meervoud.
voornamelijk -> die voornamelijkDit zijn 15W-processors voornamelijk in laptops worden gebruikt.
de of een hdmi 2.0-aansluitingDat kan via de een hdmi 2.0-aansluiting,
de lijkt me overbodig, dus "Er verschijnen modellen met vier, zes en acht cores."Er verschijnen modellen met de vier, zes en acht cores.
Try SCE to Aux
Volgens mij wordt hier "verzoeken" bedoeldDe voorzitter van de maaltijdbezorgersvereniging heeft aan het ministerie laten weten dat de aangesloten bedrijven en ketens hun werknemers en franchisenemers enkel kunnen verzoek om de corona-app onder de aandacht te brengen bij hun personeel.
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Verwijderd
Een moet en zijn.Dat had op zijn beurt waarschijnlijk te maken met de rechtszaken die de ontwikkelaar Frontier en uitgever Atari over een weer met elkaar voerden
Epic zou zich echter niet aan alle verplichtingen hebben gehouden. Als onderdeel van de overeenkomst mocht Epic geen additionele features of functionaliteiten introduceren via een mechanisme buiten de Appe Store om.
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
2x zijnwaarmee het de goedkoopste oled-tv's zijn van LG zijn.
het HetWetenschappers van het Het SLAC National Accelerator Laboratory
gebruikt ?De foto's zijn gemaakt met een combinatie van 189 beeldsensoren die uiteindelijk gebruik gaan worden in de toekomstige camera van het in Chili in aanbouw zijnde Vera C. Rubin Observatory.
3200MP-camera3200Mp-camera
[ Voor 4% gewijzigd door eNaSnI op 09-09-2020 15:18 ]
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Ik denk dat de schrijver het eerste woord fout heeft getypt. Ik vermoed dat ie "Eèn" bedoelde.En van de vrachtwagens die de panelen heeft geïntegreerd in het dak, is van het bedrijf Vos Logistics, dat overigens meer dan 1200 vrachtwagens heeft rondrijden.
I hide at work because good employees are hard to find.
Mijn reviews al gezien?
Omdat de check op basis van ondertekening door de fabrikant gebeurd, kan het wel mogelijk zijn de cpu in andere systemen van die fabrikant te gebruiken.
Mijn reviews al gezien?
ook was → was ookMicrosoft toont de Xbox Series X al sinds eind vorig jaar, maar liet nog niets los over de prijs en er ook was nog niets officieel bekend over de Series S.
[ Voor 24% gewijzigd door P_Tingen op 10-09-2020 08:54 ]
... en gaat over tot de orde van de dag
rond de 63 euro.Yubico heeft de Yubikey 5C NFC gepresenteerd, het eerste model van de fabrikant dat nfc en usb-c combineert in een enkele authenticatiesleutel. De sleutel komt onmiddellijk uit en kost in de Benelux rond 63 euro.
Even niets...
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ik heb 'm juist omgedraaid omdat de tekst op de stickers dan beter is te lezenResistor schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:36:
Het is niet echt een tikfoutje, maar kunnen jullie de foto van nieuws: Prototype van AMD Radeon RX 6000-videokaart staat mogelijk op foto niet omdraaien?
Dan ziet het er heel wat logischer uit.
Dich bis echt unne foëzen haas
"er meer tijd nodig is" of "de Surface Neo meer tijd nodig heeft"Panos Panay, topman van Microsofts Surface-afdeling, zegt in een interview met The Verge dat de Surface Neo dat er meer tijd nodig om het product 'met de juiste ervaring' op de markt te kunnen brengen.
Het samenwerkingsverband van grote Nederlandse mediabedrijven voor het delen van gebruikersdata via NLProfiel wordt stopgezet
wilt → wilWanneer een deelnemend bedrijf een gebruiker wilt bellen, moet het eerst gespreksdata naar de servers van Google versturen.
@arnoudwokke Uit de context zou ik zeggen dat het 80 Mbit/s moet zijn?Inmiddels is 65Mbit/s niet verbazingwekkend snel meer. Het is ongeveer gemiddeld. Sterker nog, providers die een mobiel netwerk bouwen rond de net geveilde 700MHz-frequentie moeten op termijn altijd minimaal 8Mbit/s bieden. Snelheden van boven de 100Mbit/s zijn al lang geen uitzondering meer.
Die gesprekken over een structuur met een Amerikaanse partner liepen al voordat de Amerikaanse president Donald Trump zei dat hij dat TikTok in Amerikaanse handen zou komen, meldt CNBC.
Het gevolg is dat telefoon gebruikers laat denken dat ze op 5g zitten, maar de internetverbinding loopt via 4g.
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
gezamenlijk → gezamenlijkeDe ontwikkeling van de eind vorig jaar aangekondigde, gezamenlijk standaard voor smarthomeapparaten van Google, Amazon en Apple ligt op koers om in 2021 uit te komen.
[ Voor 74% gewijzigd door freggy op 11-09-2020 15:26 ]
hij bedoelTdat hij dit in de positieve zin bedoeld.
Synology combineert de de processor
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Nog niet helemaal, er staat in deze nieuwspost nog steeds een spelfoutRoD schreef op zaterdag 12 september 2020 @ 12:39:
En we zijn weer bij.
Verwijderd
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
een → een (want 'zones' is meervoud, dus er kan nooit 'een' voor staan)De ondersteuning van hdr10+ lijkt te ontbreken en ook geavanceerde functies zoals een individueel dimbare zones van het backlight zouden ontbreken.
in eind vorig jaar → in eind vorig jaarHet bestaan van de plannen om dit jaar nog Panasonic tv's met Android TV uit te brengen, werd in eind vorig jaar al gebracht door FlatpanelsHD, al was het tot nu toe nog onduidelijk wanneer dat zou gebeuren en bij welke modellen.
wordt → worden (er worden meerdere zaken genoemd, nl. twee)Op het besturingssysteem van Panasonic was nogal eens kritiek, waarbij bijvoorbeeld het ontbreken van bepaalde apps als Disney+ en het gebrek aan regelmatige updates wordt genoemd.
Past niet in die zin / overbodig woord.Die dienst werkt dan als een soort catalogus-app wordt die alle individuele apps verzamelt en ernaar linkt.
Het woordje 'tot' staat dubbel in de zin.Steeds opnieuw beginnen haalt het allerbeste in je naar boven en leidde tot uiteindelijk tot een beter resultaat.
[ Voor 26% gewijzigd door creator1988 op 13-09-2020 14:14 ]
voorbehouden tot → voorbehouden aan (zie ook https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1645)Eigenaren van elektrische auto's blijken er gratis te kunnen opladen, terwijl dat normaal is voorbehouden tot sommige Tesla-auto's.
De overname moet nog goedgekeurd worden door mededingingsautoriteiten in het Verenigd Koninkrijk, Chine, Europa en de VS.
Sometimes you need to plan for coincidence
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq