"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dat dreigt Facebook → Daarmee dreigt Facebook (volgens mij kan 'iets dreigen' niet, maar moet het 'ergens mee dreigen' zijn)Dat dreigt Facebook althans.
hebben hun oorsprong een vrijwillige gedragscode → hebben hun oorsprong in een vrijwillige gedragscodeDe voorgestelde regels hebben hun oorsprong een vrijwillige gedragscode waar techbedrijven in Australië na onderhandeling met de mediabedrijven aan zouden moeten voldoen.
Moet de titel niet iets zijn in de trant van
Nu is het een beetje een maffe zin om te lezen.TP Visions 65" Philips-oled-tv met soundbar kost 3499 euro en komt later als 48"-variant
The answer is 42.
2 schrijfwijzen?Deze zogenoemde ai+-functionaliteit is niet actief bij de aanwezige filmmakermodus, waarbij in principe alle beeldbewerkingstechnieken zijn uitgeschakeld.
Deze vierde generatie van de P5 belandt dit jaar niet alleen in de OLED+935, maar de ai+functionaliteit is exclusief beschikbaar bij deze televisie.
Mijn reviews al gezien?
Weet niet zeker of het een tikfout is, maar de Fold2 komt met een 865+ processor, niet de vermelde 865.
in dubbelDiverse games van Vlambeer zijn momenteel in in de aanbieding op Steam.
is heeft -> heeftDe OLED+935 is heeft vierzijdig Ambilight,
Who wants to life forever anyway...
vloeibaar waterstof → vloeibare waterstof (want 'waterstof' is een de-woord; zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=waterstof)Het vliegtuig krijgt dan 'duurzame aandrijving', waarbij de TU onder andere vloeibaar waterstof noemt als alternatief voor kerosine.
maar later kwame er ook varianten met 3g en 4g
Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.
vervangen voor → vervangen doorDe inkeping van de vorige Fold is vervangen voor een gat in het scherm voor de camera.
Tabel rechtsonder:
448Gbit/s --> 448GB/s
(net zoals de overige rijen in die tabel)
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Fixed (ook in de preview)!SmiGueL schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 22:41:
nieuws: Nvidia GeForce RTX 3090, 3080 en 3070 kosten 1549, 719 en 519 euro
Tabel rechtsonder:
448Gbit/s --> 448GB/s
(net zoals de overige rijen in die tabel)
te grafische -> de grafischezullen de high-end RTX 3000-kaarten vermoedelijk meer baat hebben bij de nieuwe standaard om te grafische geheugenbuffers zo optimaal mogelijk te kunnen benutten.
doorvoorsnelheid -> doorvoersnelheidNaast het geheugen op de videokaart zelf is volgens Nvidia een hogere doorvoorsnelheid nodig
te cpu -> de cpuVeel processorcores zijn nodig om data van een opslagmedium door te cpu te laten verwerken
[ Voor 3% gewijzigd door Munchie op 01-09-2020 23:50 ]
noice → noiseDaarnaast komt TP Vision met twee draadloze oortjes met noicecancelling.
[ Voor 33% gewijzigd door zonder.h op 02-09-2020 08:21 ]
s’werelds
Mijn reviews al gezien?
Aanvankelijk alleen met 2g, maar later kwame er ook varianten met 3g en 4g.
Mijn reviews al gezien?
stemassistanten
nieuws: Nvidia GeForce RTX 3090, 3080 en 3070 kosten 1549, 719 en 519 euro
Hier wordt Cuda geschreven, terwijl hier
reviews: Nvidia GeForce RTX 3070, 3080 & 3090
cuda wordt geschreven.
reviews: Nvidia GeForce RTX 3070, 3080 & 3090
Naast het geheugen op de videokaart zelf is volgens Nvidia een hogere doorvoorsnelheid nodig tussen het vram en het systeemgeheugen om toekomstige games goed te kunnen spelen.
nieuws: Nederlandse gamestudio Vlambeer stopt na tien jaar
waar aan --> waaraan
Diverse games van Vlambeer zijn momenteel in in de aanbieding op Steam.
Mijn reviews al gezien?
AnalyzerNvidia onthulde tijdens het evenement ook zijn Reflex Latency Analizer, als onderdeel van Nvidia Reflex.
nieuws: Aon neemt cybercrime voortaan standaard in inboedelverzekering op
Het terugkrijgen van de controle over de computer denk ik? De computer wordt niet meegenomen/kwijtgemaakt met ransomware, dus de computer heeft een persoon nog altijd in zijn bezit (tenzij hij uit frustratie de computer het raam uit mietert)Bij ransomware vergoedt de verzekeraar alleen de kosten van het inhuren van een expert. Die kan bijvoorbeeld helpen bij het terugkrijgen van een computer, of met het terugzetten van een back-up. Er wordt daarbij geen schade vergoed, ook niet als de apparatuur niet meer werkt.
Mijn reviews al gezien?
Het bedrijf zegt dat het vele technische uitdagingen heeft overwonnen om te komen tot het plaatse van de frontcamera achter het scherm.
Mijn reviews al gezien?
Het gaat hier over koptelefoons met noise cancelling. Zou het niet moeten zijn: koptelefoons met noise cancellation/noise cancelling koptelefoons? Volgens mij hebben de koptelefoons namelijk noise cancellation als techniek, en zijn het daarom noise cancelling koptelefoons. Klopt dat?
alphaversie en alpha-versie
nieuws: MSI introduceert 24,5"-gamemonitor met 360Hz-paneel en G-Sync-onderst...
De Analizer/Analyzer komt hier ook een keer in terug (en staat ook één keer correct)
Verder 'muiskliks', moet muisklikken zijn.
Mijn reviews al gezien?
Asrock en verder ASRock geschreven
Mijn reviews al gezien?
RTX 30 -> RTX 3000Nvidia kondigde zijn RTX 30-videokaarten op dinsdagavond aan tijdens een livestream.
Zelfde issue.EVGA laat vijf verschillende koelers zien voor zijn RTX 30-line-up.
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 02-09-2020 14:52 ]
"LG gaat waarschijnlijk op 14 september een dualscreensmartphone met kantaelscherm onthullen."
vrede in rust
nieuws: Gezondheidsraad: schort gebruik 26GHz-band 5g op tot meer onderzoek i...Op basis daarvan komt de Gezondheidsraad met het advies om experimenteel onderzoek te zoen doen naar de blootstelling in
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Dit is de eerste keer dat 4.0 in het artikel is genoemd. Het lijkt me dat hier iets als "Natuurlijk is er pci-express 4.0 [..]" zou moeten staan.We noemden natuurlijk al pci-express 4.0 [...]
[ Voor 4% gewijzigd door Electrowolf op 02-09-2020 19:43 . Reden: Kloppende zin >_> ]
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Het lijkt te refereren naar een eerder artikel, dan kan het logischer zijn om naar die pagina te verwijzen.Electrowolf schreef op woensdag 2 september 2020 @ 15:19:
reviews: AMD B550-moederborden - Negen borden tot 200 euro op de testbank
Dit is de eerste keer dat 4.0 in het artikel is genoemd. Lijkt de dat het daarom lijkt me eerder is als "Natuurlijk is er pci-express 4.0 [..]" hier moeten staan.
staat opgenomen is volgens mij niet correct. staat omschreven is beter.In de tijdelijke wet staat opgenomen welke waarborgen er zijn rondom de CoronaMelder-app.
In de tabel heeft Tweakers een nieuwe aansluiting geintroduceerd, ThunderOlt
Niet helemaal. Het is het derde logo, dus de tweede keer dat ze een nieuw logo krijgen.Ook krijgt het bedrijf een nieuw logo, voor de derde keer in de geschiedenis.
Mother, will they like this song?
Die optie is een Expansion Pack die later dit jaar uitkomt en 30 dollar extra, meldt Amazon.
Het woord 'kost' kan hier nog een plek in vinden.
https://tweakers.net/revi...ie-10nm-voor-laptops.html
Kopje: Dubbele ringbus, geheugen en i/o
Maar moet waarschijnlijk maakt zijn.Voor Tiger Lake maar Intel de overstap naar een dubbele ringstructuur, die voorheen nog wel eens voor high-core-count-processors werd toegepast.
[ Voor 8% gewijzigd door Elzooi op 03-09-2020 07:12 ]
editfoutje.op basis van de Xe-LP-architectuur zijn er 96 execution units aanwezig op Xe-LP-architectuur
maar --> maaktVoor Tiger Lake maar Intel de overstap
@Tomas Hochstenbach @deepvreezo
[ Voor 10% gewijzigd door whetstone op 03-09-2020 08:40 ]
nieuws: Amazon-dochter Blink toont beveiligingscamera's die 4 jaar werken op ...Het bedrijf zal dit jaar onder meer nog nieuwe Celeron- en Pentium-processors introduceren, zijn eerste Xe-gebaseerde losse videokaart ‘DG1’ op de markt brengen - al is dat feitelijk de igpu van Tiger Lake op een insteekkaart - en zakelijke vPro-varianten van de 11de generatie Core-chips beschikbaar maken.
beveiliigingscamera's
Mijn reviews al gezien?
Mijn reviews al gezien?
Volgens mij (en Google maps is het met mij eens) ligt Frans-Guyana in Zuid-Amerika, naast Suriname om precies te zijnDe Vega-lancering had aanvankelijk al in juni moeten plaatsvinden. Die werd uitgesteld vanwege slecht weer bij de Zuid-Afrikaanse lanceerbasis en verschillende logistieke problemen
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
De scharnieren of het scharnier, nu staat er 'de scharnier'
Mijn reviews al gezien?
De al beschikbare Odyssey G7-monitoren en de minder hoogwaarde full-hd-schermen uit de T55-reeks hebben ook een kromming van 1000R.
Mijn reviews al gezien?
"xiaomo" in de titel
Het Engelse woord 'cancelling' is zowel tegenwoordig deelwoord als zelfstandig naamwoord. In de Nederlandse samenstelling 'noisecancelling' is het opgevat als zelfst. nmw. 'Noisecancellation' had ook gekund en is hetzelfde. En idd. is 'noise cancelling' eveneens correct.M3llow schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:35:
nieuws: TP Vision komt met Philips-koptelefoons en draadloze oortjes met nois...
Het gaat hier over koptelefoons met noise cancelling. Zou het niet moeten zijn: koptelefoons met noise cancellation/noise cancelling koptelefoons? Volgens mij hebben de koptelefoons namelijk noise cancellation als techniek, en zijn het daarom noise cancelling koptelefoons. Klopt dat?
Verder is alles bijgewerkt. Dank aan iedereen voor de suggesties!
[ Voor 5% gewijzigd door Delpozo op 03-09-2020 10:58 ]
Panasonic heeft de Luxix S5 geïntroduceerd.
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H
Hartelijk bedankt voor je uitleg en bij deze mijn excuses voor mijn fout.Delpozo schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:37:
[...]
Het Engelse woord 'cancelling' is zowel tegenwoordig deelwoord als zelfstandig naamwoord. In de Nederlandse samenstelling 'noisecancelling' is het opgevat als zelfst. nmw. 'Noisecancellation' had ook gekund en is hetzelfde. En idd. is 'noise cancelling' eveneens correct.
Verder is alles bijgewerkt. Dank aan iedereen voor de suggesties!
Ik vermoed dat hier "grijpt" moet staanHoewel MIUI 12 een stuk schoner is en zelfs elementen heeft van stock-Android, is het dat verre van optimaal en rijpt de skin behoorlijk in.
omlaag gegaan --> omlaaggegaan
achteruit gaan --> achteruitgaan
seconden lang --> secondenlang
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
dfd-contastdetectieautofocus -> dfd-contrastdetectieautofocus (de r ontbreekt in contrast)Uit een eerste impressie van DPReview blijkt dat Panasonic dit nadeel van de dfd-contastdetectieautofocus grotendeels lijkt te hebben weggewerkt.
teniet doen --> tenietdoen
Mijn reviews al gezien?
In de inleiding:
Amerikaanse -> Amerikaans[...], zo oordeelt een Amerikaanse Hof van Beroep, [...]
ful-hd-scherm -> full-hd-schermDe Summit B-laptops moeten het met een ful-hd-scherm en geïntegreerde Intel Iris Xe-gpu doen.
nieuws: Apps op iOS 14 moeten vanaf begin volgend jaar toestemming voor track...
Volgens mij kan er een punt of komma tussen niet alleen. Het leest niet lekker nu.Een precieze datum waarop de opt-in-eis voor tracking in gaat, meldt het bedrijf niet alleen dat deze begin volgend jaar gaat gelden en dat het uitstel ontwikkelaars meer tijd voor 'noodzakelijke veranderingen' aan hun apps moet geven.
[ Voor 51% gewijzigd door Munchie op 03-09-2020 20:57 ]
Nvidia claimt dat Doom Eternal op 4k met alle instellingen op maximaal gecaptured zijn is.Nvidia claimt dat Doom Eternal op 4k met alle instellingen op maximaal gecaptured zijn.
abonnemenenten → abonnementenDe dienst biedt twee abonnemenenten, een voor series en Vlaamse films en een voor series en internationale films.
back-end → backend (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=backend)Microsoft claimt dat er ook verbeteringen aan de back-end zijn doorgevoerd, maar details hierover geeft het bedrijf niet.
TIkTok heeft de functie Stich getoond.
Gebruikers vinden de optie Stitch vanaf vrijdag in de app en die zit naast de optie Duet, waarmee gebruikers de video van een andere gebruiker naast de eigen video kunnen afspelen.
Wie op Stitch drukt, krijgt de mogelijkheid een deel van de video van een andere gebruiker te selecteren om in de eigen video te zetten, zegt TikTok.
Is het nou 'Stich' of is het 'Stitch'?Het is geen verplichting om een video beschikbaar te maken voor Stitch; gebruikers kunnen er ook voor kiezen om de functie uit te zetten, waardoor hun video niet gebruikt kan worden voor de functie.
@arnoudwokke
TIktok ipv TikTok in de titel, en in de eerste alinea.
Even niets...
@arnoudwokke
Beetje vreemde zin, misschien beter:De telefoon moet bovendien uitkomen met Android 11 als een van de eerste smartphones met het nieuwe besturingssysteem.
De telefoon moet bovendien als een van de eerste op de markt uitkomen met Android 11
Even niets...
Je mist een spatieDe telefoon moet bovendien uitkomen met Android 11 en zou daarmee een van de eerste smartphones zijnmet het nieuwe besturingssysteem.
Even niets...
Thx again!
In de tweede alinea:
. -> ,Dat is een bepaling over gebruiksvoorwaarden voor diensten. de bepaling die regelt dat toestemming even makkelijk ingetrokken kan worden als hij wordt gegeven.
nieuws: TIkTok toont manier om deel van video andere gebruiker in eigen video...
In de voorlaatste alinea:
kunnen -> kan eenNa het selecteren van een deel van de video kunnen gebruiker ermee aan de slag, [...]
[ Voor 30% gewijzigd door Santford op 04-09-2020 09:26 ]
Woord vergeten.Zo hebben wij een van ons favoriete spellen - waarbij de grond onder je vandaan verdwijnt en je zo lang mogelijk op de overgebleven tegels moet blijven lopen - eigenlijk maar heel weinig gespeeld.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
In de voorlaatste alinea:
nodig -> voor nodigDraadloos opladen kan ook, al is daar wel de apart verkrijgbare Razer Mouse Dock Chroma nodig.
Die titel is wat verwarrend. Misschien werkt
beterThe Witcher 3 met raytracing verschijnt voor PlayStation 5, Xbox Series X en pc
-----------
nieuws: Vattenfall gaat 8000 laadpalen aanleggen in Limburg en Noord-Brabant
De titel spreekt over aanleggen, het artikel spreekt over plaatsen. Dat is niet consistent. Plaatsen lijkt me beter in deze context.
[ Voor 60% gewijzigd door TheLunatic op 04-09-2020 13:15 ]
Mother, will they like this song?
Net als gamemonitor en paneeltechniek is "supersnelle schermen Round-up" ook 1 woord. Daar hoeven verder ook geen hoofdletters in. Juist is dus "supersnelleschermenround-up".
Your Friendly Neighborhood Moderator
In de vierde alinea:
geschikt -> geschikteLos van dit vrr-issue loopt er al geruime tijd een petitie van LG-tv-bezitters om Airplay 2 en HomeKit toe te voegen aan de daarvoor geschikt modellen die in 2018 uitkwamen.
Microsoft werkt daarnaast de dicatiemogelijkheid bij met Voice Typing.
Mijn reviews al gezien?
Dat is een bepaling over gebruiksvoorwaarden voor diensten. de bepaling die regelt dat toestemming even makkelijk ingetrokken kan worden als hij wordt gegeven.
Mijn reviews al gezien?
Er ontbreekt een ‘hoe’ of ‘of’ in nieuws: Nederlandse ddos-doelwitten ontvingen afpersingsmail uit naam van sta...Er zouden ook afpersingsmails zijn gestuurd, maar het is niet duidelijk die verbonden zijn met elkaar.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
In de tweede alinea:
‘op’ ontbreektHet gaat om udp flood-aanvallen die zich de dns-infrastructuur richten.
Link bij "opnieuw uit " is gewoon tekst en resulteert in ongeldige url
Klopt, alleen gebruiken we 'Round-up', net als 'Review' en 'Preview' altijd los als aanduiding van het artikeltype. Toegegeven: grafisch is het niet ideaal.Jorgen schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:25:
reviews: Supersnelle schermen - Zeven 240Hz-gamemonitoren van 27" getest
Net als gamemonitor en paneeltechniek is "supersnelle schermen Round-up" ook 1 woord. Daar hoeven verder ook geen hoofdletters in. Juist is dus "supersnelleschermenround-up".
Verder is alles verbeterd. Dank aan allen!
[ Voor 3% gewijzigd door Delpozo op 04-09-2020 16:37 ]
Laatste alinea:
“Weliswaar gaat het om lcd's met 2160x2160 pixels per oog en een verversingssnelheid van 60Hz, ”
Moet 90Hz zijn.
Er is vanmorgen al een GR topic aangemaakt hiervoor maar nog geen reactie. Omdat het makkelijk te checken is op bijvoorbeeld
pricewatch: HP Reverb G2 - met controllers
kan wellicht een andere redacteur de correcte info aanpassen?
Verwijderd
@TijsZonderH
In de derde paragraaf staat "RTX 1650Ti". Ik neem aan dat dit "GTX 1650Ti" moet zijn aangezien de 10xx-serie nooit RTX was.
Ook gereageerd in het topic, klopt inderdaad dus pas ik aan, thanks!JohnnieWbl schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 18:03:
nieuws: 'HP stelt levering vr-headset Reverb G2 uit en verbetert lensontwerp'
Laatste alinea:
“Weliswaar gaat het om lcd's met 2160x2160 pixels per oog en een verversingssnelheid van 60Hz, ”
Moet 90Hz zijn.
Er is vanmorgen al een GR topic aangemaakt hiervoor maar nog geen reactie. Omdat het makkelijk te checken is op bijvoorbeeld
pricewatch: HP Reverb G2 - met controllers
kan wellicht een andere redacteur de correcte info aanpassen?
Klopt ook, bijgewerkt. Fijne avond nog!Verwijderd schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:54:
https://tweakers.net/nieuws/171800/tuxedo-kondigt-gamelaptop-met-linux-en-i7-of-ryzen-7-cpus-aan.html#r_14856910
@TijsZonderH
In de derde paragraaf staat "RTX 1650Ti". Ik neem aan dat dit "GTX 1650Ti" moet zijn aangezien de 10xx-serie nooit RTX was.
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
--> maar experts vermoeden dat het om een klein vliegtuigachtig ontwerp gaat dat mogelijk horizontaal kan landen.maar experts vermoeden dat het om een klein vliegtuigachtig ontwerp dat mogelijk horizontaal kan landen.
Dank voor je uitleg dat het een bewuste keuze isDelpozo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 16:30:
[...]
Klopt, alleen gebruiken we 'Round-up', net als 'Review' en 'Preview' altijd los als aanduiding van het artikeltype. Toegegeven: grafisch is het niet ideaal.
Verder is alles verbeterd. Dank aan allen!
Your Friendly Neighborhood Moderator
In de inleiding:
onduidelijkheid -> onduidelijk[...] maar onduidelijkheid was nog hoe Nvidia het aantal cuda-cores had 'verdubbeld'.
In de eerste alinea:
hadden -> (zullen) hebbenEen grote verrassing was bij de aankondiging van dinsdagavond dat Nvidia beweerde dat al zijn nieuwe RTX-videokaarten dubbel zoveel cuda-cores hadden als geruchten eerder voorspelden.
In de derde alinea:
Het woord dient staat er dubbel.De helft daarvan dient echter ook beschikbaar dient te zijn voor int32-instructies en [...]
In de eerste alinea:
kan worden gebruikt -> te gebruikenThreema zegt ook dat het in de toekomst mogelijk wordt de chat-app op meerdere apparaten tegelijk kan worden gebruikt.
In de laatste alinea:
zijn -> te zijnDe makers zeggen in dezelfde blogpost ook een samenwerking zijn aangegaan met het Duits-Zwitserse bedrijven Afinum Management.
en
bedrijven -> bedrijf
[ Voor 20% gewijzigd door Santford op 05-09-2020 00:05 ]
In de tweede alinea:
pixeldichtbijheid -> pixeldichtheidDe S20 FE krijgt een 6,5"-superamoledscherm met een resolutie van 2400x1080 pixels, en een pixeldichtbijheid van 407ppi.
In de laatste alinea:
browsersmaker -> browsermakerDe nieuwe functie komt in Firefox 82 te zitten, staat in een changelog van de browersmaker.
In de eerste alinea na het eindoordeel:
gericht -> gerichteVoorbij alle andere op mainstream gericht games en nog net niet bij de iRacings en RFactors van deze wereld.
ben => been.Slightly Mad Studios en Codemasters zetten gamers op deze manier ongelooflijk op het verkeerde ben.
2 keer 'dient'. Volgens mij mag er 1 weg.De helft daarvan dient echter ook beschikbaar dient te zijn voor int32-instructies
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
je kunt het maar op orde hebben → je kunt het maar beter op orde hebbenNatuurlijk is dat allemaal niet baanbrekend, maar je kunt het maar op orde hebben.
arcade aanpak → arcade-aanpak (eerst dacht ik: "Laat maar gaan en beschouw het als bijvoeglijk gebruik van 'arcade'," maar op pagina 6 wordt 'arcade' wel steevast aan het woord erna verbonden)Project Cars 3 gaat een totaal andere richting op, namelijk die van een veel meer arcade aanpak, terwijl er her en der toch nog wat features aanwezig zijn die goed bij een simulatieracegame zouden passen.
reviews: Project Cars 3 - Game stort serie in identiteitscrisis
vrij spelen → vrijspelenZo kun je al vroeg in de game autoklassen vrij spelen die je normaal pas na tientallen uren zou bereiken.
arcade stijl → arcadestijl (idem)Deze mate van striktheid is op zich niet erg, maar hij past niet echt bij de meer arcade stijl van het spel.
vrij speelt → vrijspeeltWe noemden al dat je doelstellingen behaalt voor punten waarmee je nieuwe klassen vrij speelt en dat je credits verdient waarmee je nieuwe auto’s kunt kopen of extra klassen eerder kunt vrij spelen.
Naar mate → NaarmateNaar mate je verder komt en het tempo omhoog gaat, worden foutjes harder afgestraft en wordt het spel dus gewoon moeilijker.
ben → beenSlightly Mad Studios en Codemasters zetten gamers op deze manier ongelooflijk op het verkeerde ben.
- practicesSoms ontstaat technical debt ook omdat best practises [...]
reviews: De wall of technical debt: maakt techdebt visueel
Ondanks de aandacht die wij aan ons werk besteden, kan het wel eens gebeuren dat een crewlid de greep op zijn toetsenbord verliest en het is natuurlijk niet de bedoeling dat die fout tot in lengte der dagen op de FP blijft staan
reviews: Zalman VF700-Cu en VF700-AlCu VGA-koelers onder de loep
Dit moet "eerst" zijn.Na het verwijderen van de standaardkoeler moeten eerste enkele schroefjes vastgezet worden op de videokaart.
Nice!!!Admiral Freebee schreef op zondag 6 september 2020 @ 03:44:
Oké, dit is al een oude maar de startpost zegt dit:
[...]
reviews: Zalman VF700-Cu en VF700-AlCu VGA-koelers onder de loep
[...]
Dit moet "eerst" zijn.
We zijn weer bij.
In de titel staat 2.4.2, maar het is dus alweer 2.4.4.
Reditposts -> Redditposts
en muliplayer stopte -> en multiplayer stopte
Cunning linguist.
voor → ervoor (want anders is het gebruikte werkwoord 'voorschrijven' en niet 'schrijven')Die kunnen ervoor kiezen een eigen microkernel voor te schrijven of gebruik te maken van bestaande microkernels.
reviews: Trusted execution environments - Beveiligde enclaves op chips
te → deBovendien heeft TrustZone daar niet te juiste software-implementatie voor, concluderen de onderzoekers.
reviews: Trusted execution environments - Beveiligde enclaves op chips
Die PSP is die draait op AMD's eigen firmware.
Dit topic is gesloten.