Ze zijn verbeterd. Dank!
@Koekiemonsterr
In nieuws: Bouw van ITER-kernfusiereactor in Franse Cadarache gaat van start staat onderaan de tekst twee URLs genoemd die niet aanklikbaar zijn.
Hoort dit?
In nieuws: Bouw van ITER-kernfusiereactor in Franse Cadarache gaat van start staat onderaan de tekst twee URLs genoemd die niet aanklikbaar zijn.
Hoort dit?
:fill(white):strip_exif()/f/image/fUqwCGT9LN5QWjKCI9VforQE.png?f=user_large)
7400 Wp op het dak
Neu, was die vergeten eruit te schrappenTheo schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 09:28:
@Koekiemonsterr
Hoort dit?
[Afbeelding]

In de derde paragraaf van nieuws: Ryzen 4000-laptopprocessors bezorgen AMD goede kwartaalcijfers Ook komen er in de tweede helft van 2020 meer zakelijke laptops met Ryzen Pro 4000-procesorsprocessors uit.
When life gives you lemons, start a battery factory
nieuws: Bouw van ITER-kernfusiereactor in Franse Cadarache gaat van start
Tokamak is een Russisch acronym dat vrij vertaald staat voor 'toroïdale plasmakamer met magnetische spoelen'.Tokamak is een acronym dat staat voor 'toroïdale plasmakamer met magnetische spoelen', maar dan in het Russisch.
Jouw oplossing is wel iets mooier, maar we verbeteren alleen fouten.Zsub schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:00:
[...]
Tokamak is een Russisch acronym dat vrij vertaald staat voor 'toroïdale plasmakamer met magnetische spoelen'.
is het niet juist het missen van het woord "om"
Tesla (is) bereid om software, accu's en aandrijflijnen te leveren aan derden
Ja voor bereid staat geen ww, dus was voor mij een twijfelxtrme schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:46:
[...]
is het niet juist het missen van het woord "om"
Tesla (is) bereid om software, accu's en aandrijflijnen te leveren aan derden
Je kunt er idd 'is' bij denken; dat is weggelaten vanwege de ruimte. Gelukkig is de telegramstijl niet ongebruikelijk voor een artikelkop.
[ Voor 8% gewijzigd door Delpozo op 29-07-2020 14:23 ]
In België zijn de telegrammen afschaftDelpozo schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:21:
Je kunt er idd 'is' bij denken; dat is weggelaten vanwege de ruimte. Gelukkig is de telegramstijl niet ongebruikelijk voor een artikelkop.

nieuws: Turkije verplicht socialemediabedrijven gebruikersdata in het land op...
naar dubbelAkdeniz roept socialemediabedrijven op om niet naar naar Turkije te komen,
nieuws: Spotify: gebruik is weer grotendeels vergelijkbaar met periode voor c...
Misschien vreemde feedback maar het duurt heel lang voordat je kunt opmaken of het gebruik van Spotify tijdens covid-19 juist hoger of lager was dan daarvoor. Dat maakt het artikel lastig te interpreteren.
Misschien vreemde feedback maar het duurt heel lang voordat je kunt opmaken of het gebruik van Spotify tijdens covid-19 juist hoger of lager was dan daarvoor. Dat maakt het artikel lastig te interpreteren.
Mother, will they like this song?
Niet echt een tikfout, maar om er nu een apart topic voor te openen gaat ook wat ver:
In nieuws: Turkije verplicht socialemediabedrijven gebruikersdata in het land op...
In nieuws: Turkije verplicht socialemediabedrijven gebruikersdata in het land op...
'offensief' --> 'aanstootgevend'De sociale media moeten content die door de Turkse autoriteiten als offensief wordt beschouwd, ...
nieuws: VodafoneZiggo waarschuwt klanten wifiwachtwoord op C7-wifibooster te ...
aanwijzigingen -> aanwijzingenDe provider zegt dat er geen aanwijzigingen van misbruik zijn.
ik merk dat dit wellicht de verkeerde topic is, mijn oprechte excuses!
Klopt niet helemaal. Volgens TRT World moet iemand aangewezen zijn. Er wordt niet gesproken dat men een kantoor moet hebben:De wet verplicht grote socialemediabedrijven om een kantoor in Turkije te openen
https://www.trtworld.com/...s-social-media-bill-38488Foreign-based social network providers that have more than 1 million daily visitors in Turkey will assign at least one representative in the country. That person’s contact information will be included on the website in a way that is obvious and easy to access.
If the representative will be a real entity, not a legal one, it has to be a Turkish citizen.
ik merk dat dit wellicht de verkeerde topic is, mijn oprechte excuses!
[ Voor 3% gewijzigd door Baris op 29-07-2020 17:12 ]
nieuws: TIkTok belooft code van algoritme en moderatie te tonen aan experts
in titel:
TIkTok -> TikTok
in titel:
TIkTok -> TikTok
nieuws: TikTok belooft code van algoritme en moderatie te tonen aan experts
nieuws: Humax introduceert Android TV-settopbox met ondersteuning voor av1-vi...
nieuws: Mails Zuckerberg: Facebook kocht Instagram mede om 'concurrent te neu...
Transparancy > TransparencyTikTok Transparancy Center
nieuws: Humax introduceert Android TV-settopbox met ondersteuning voor av1-vi...
de BelgiëOf dat ook voor de België en Nederland geldt, is niet bekend.
nieuws: Mails Zuckerberg: Facebook kocht Instagram mede om 'concurrent te neu...
dubbel "de"terwijl het de de sociale mechaniek
[ Voor 136% gewijzigd door Bergen op 29-07-2020 21:02 . Reden: "aanwijzigingen" was al gemeld ]
nieuws: Firmware OnePlus Nord bevat verwijzing naar mogelijk goedkopere versie
Bedoelde je: Billie EilishBillie Ellish
Komen telefoons online? Of komen ze uit?De eerste telefoons met die soc zouden voor het einde van het jaar online moeten komen.
[ Voor 22% gewijzigd door Tsunami op 29-07-2020 20:21 ]
Verwijderd
nieuws: Foto en renders tonen opvolger Samsung Galaxy Fold
Volgens mij moet ‘als’ hier ‘dan’ zijn.Het toestel op de foto die een twitteraar deelde, heeft geen grote inkeping in het scherm als de eerste Fold.
en 'grote' moet dan ook 'grotere' zijn. Als het de eerste Fold zou zijn, dan was de zin correct geweest. Maar dit is de opvolger van het eerste model. "als" zou ook kunnen worden vervangen door "zoals".Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 21:14:
nieuws: Foto en renders tonen opvolger Samsung Galaxy Fold
[...]
Volgens mij moet ‘als’ hier ‘dan’ zijn.
nieuws: Techgiganten beloven banden met leveranciers te verbreken bij dwangar...
"alle vier" moet niet aan elkaar.De directeuren gaven allevier de belofte
[ Voor 7% gewijzigd door Bergen op 30-07-2020 02:13 ]
Verbeteringen doorgevoerd. Dank allemaal!
nieuws: Blendle is overgenomen door Franse concurrent Cafeyn
Aanvankelijk niet?De twee diensten worden aanvankelijk samengevoegd, maar uiteindelijk wordt dat er één.
En zo is het maar net.
Deze nog niet volgens mij! TimoDimo in "Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45"TijsZonderH schreef op maandag 20 juli 2020 @ 21:00:
En weer bij, thanks voor het melden allemaal!
nieuws: Flight Simulator krijgt in de herfst vr-ondersteuning voor HP Reverb G2
Laatste alinea:
Vritual Fly -> Virtual Fly
Laatste alinea:
Vritual Fly -> Virtual Fly
[ Voor 4% gewijzigd door JSDJ op 30-07-2020 11:56 ]
acronym -> acroniem
nieuws: Total Webhosting Solutions neemt Skyberate en MageHost over
Compbell -> Combell
acronym -> acroniem
nieuws: Total Webhosting Solutions neemt Skyberate en MageHost over
Compbell -> Combell
reviews: Real time strategy-games in vrije val
Westwood had in 1992 met Dune II de voedingsbodem gelegd voor een wildgroei van rts-games ...
Het is "een wildgroei AAN rts-games. Zie https://www.vandale.nl/gr...lands/betekenis/wildgroei
Westwood had in 1992 met Dune II de voedingsbodem gelegd voor een wildgroei van rts-games ...
Het is "een wildgroei AAN rts-games. Zie https://www.vandale.nl/gr...lands/betekenis/wildgroei
nieuws: Wasteland 3-maker InXile brengt dit jaar scifi-vr-shooter Frostpoint ...
'In september start een open bèta van Farpoint VR, schrijft UploadVR.'
Farpoint is de PSVR shooter, dit gaat over Frostpoint.
'In september start een open bèta van Farpoint VR, schrijft UploadVR.'
Farpoint is de PSVR shooter, dit gaat over Frostpoint.
reviews: Real time strategy-games in vrije val
"mede doordat de graphics voor die tijd indrukkend waren, "
Indrukwekkend?
"mede doordat de graphics voor die tijd indrukkend waren, "
Indrukwekkend?
nieuws: EU legt sancties op aan personen en instanties achter OPCW-aanval en ...
Dit klopt niet en is imho nogal stemmingmakerij cq bangmakerij. Het is simpelweg het kantoor van de OPCW. Een autonome organisatie die samenwerkt met de Verenigde Naties. Het kantoor een gifgasonderzoeklab noemen is niet bepaald netjes. De organisatie is voornamelijk bezig met het inspecteren van chemische installaties wereldwijd.Deze spionnen wilden het internetverkeer binnen het gifgasonderzoekslab opvangen en afluisteren via een wifi-pineapple.
nieuws: 'Standaardwachtwoorden Zoom-meetings waren binnen enkele minuten te k...
Het is "dat wachtwoord", dus "een wachtwoord dat de gebruiker invoerde"een wachtwoord die de gebruiker invoerde
dat token, dus "een token dat misbruik tegen zou moeten gaan"Zoom gebruikte wel een cross-site request forgery-token die misbruik tegen zou moeten gaan
Ik zie dat we in het verleden 'de token' hebben geschreven, volgens Google kan het allebei worden gebruikt. Deze laat ik daarom staan. 'Die wachtwoord' is wel aangepast.Bergen schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 01:00:
nieuws: 'Standaardwachtwoorden Zoom-meetings waren binnen enkele minuten te k...
[...]
Het is "dat wachtwoord", dus "een wachtwoord dat de gebruiker invoerde"
[...]
dat token, dus "een token dat misbruik tegen zou moeten gaan"
Fair enoughHayte schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 11:04:
[...]
Ik zie dat we in het verleden 'de token' hebben geschreven, volgens Google kan het allebei worden gebruikt. Deze laat ik daarom staan. 'Die wachtwoord' is wel aangepast.
nieuws: Alphabet verdient meer aan abonnementen op YouTube en aankopen in Goo...
wilden. Of misschien nog beter "het bedrijf" (want het slaat op Alphabet vermoed ik)vooral doordat bedrijven minder wilde besteden
nieuws: Matrox brengt singleslot-videokaart met Nvidia-gpu uit voor videomuren
16 schermen is een matrix van 4x4
Dus 4x 4096 = 16384
En 4x 2160 = 8640
Dat geeft een ruime 141 megapixels, dat lijkt me een stuk realistischer,
Dat getal klopt niet, er is geen rekening gehouden met het feit dat de schermen niet allemaal naast elkaar staan en onder elkaar staan. Dat geeft 2,2 gigapixels.Met kabels van Matrox kunnen systeembouwers vier D1450-videokaarten met elkaar verbinden. Daarmee kan een enkel systeem tot zestien 4k-schermen aandrijven, voor een maximale resolutie van 65.536 bij 34.560 pixels.
16 schermen is een matrix van 4x4
Dus 4x 4096 = 16384
En 4x 2160 = 8640
Dat geeft een ruime 141 megapixels, dat lijkt me een stuk realistischer,
[ Voor 13% gewijzigd door Fairy op 31-07-2020 11:59 ]
nieuws: Epic Games Store begint bètatest met ondersteuning voor mods en achie...
In de intro:
In de intro:
Verderop staat de titel ARK: Survival Evolved (wat naar mijn weten de juiste titel is)Zo krijgt ARK: Combat Evolved ondersteuning
nieuws: Youtube verwijdert 'community captions' in september wegens weinig ge...
Die zin lijkt niet helemaal correct te zijnDe functie volgens enkele gebruikers echter bruikbaar voor mensen met een beperking
Bovenstaande is bijgeschaafd. Bedankt voor het melden
nieuws: Facebook begint in VS met tonen van exclusieve en officiële muziekvid...
is L Balvin de broer van de wereldbekende J Balvin?
https://about.fb.com/news/2020/07/music-videos-on-facebook/
Ik word te oud, ik ken al die hippe muziek niet goedkeejoz schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 20:11:
nieuws: Facebook begint in VS met tonen van exclusieve en officiële muziekvid...
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
nieuws: Youtube verwijdert 'community captions' in september wegens weinig ge...
Titel Youtube > YouTube
Titel Youtube > YouTube
Lekker!
downloads: Software-update: balenaEtcher 1.5.102
geflashed → geflasht (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=flashen en https://woordenlijst.org/leidraad/12/2 waarin wordt uitgelegd dat Engelse werkwoorden worden vervoegd alsof het Nederlandse werkwoorden betreft)Met dit opensource en crossplatform programma kunnen op een eenvoudige en veilige manier OS-images op geheugenkaartjes of usb-sticks worden geflashed.
reviews: Laptop Best Buy Guide - Back-to-schooleditie - Augustus 2020
Inleiding
procedésOverigens gaat het Intel met de overstap naar kleinere procedé's nog altijd niet voor de wind;
Budgetlaptop - 500 euro
een tijdlang (bron)quote: Inleidende alineaWaar het een tijd lang nog echt zoeken was naar een laptop met een ips-scherm en een ssd...
Thin&Light - Vanaf 700 euro
Ofwel "We noemden de Ryzen 7 4800U-octacore uit de Yoga Slim 7 al de snelste zuinige laptopprocessor van dit moment." ofwel "We schreven al dat de Ryzen 7 4800U-octacore uit de Yoga Slim 7 de snelste zuinige laptopprocessor is van dit moment."We noemden al dat de Ryzen 7 4800U-octacore uit de Yoga Slim 7 de snelste zuinige laptopprocessor is van dit moment.
Mainstreamlaptop tot 1000 euro met aparte videokaart
Zin afsluiten met "." i.p.v. ",".Speel je lichtere games op niet al te hoge instellingen, dan kun je aan een GTX 1650-gpu genoeg hebben,
downloads: Software-update: DaVinci Resolve 16.2.5
OpenFX plug-ins → OpenFX-plug-insHet is beschikbaar in de gratis DaVinci Resolve-uitvoering en de betaalde DaVinci Resolve Studio, die over extra functionaliteit beschikt, zoals de mogelijkheid om in hogere resoluties en frames per second te werken en de mogelijkheid om van extra grafische processoren en OpenFX plug-ins gebruik te maken.
nieuws: Autoriteiten arresteren twee jongeren en klagen een derde aan voor Tw...
Ik neem aan vorige maand.Autoriteiten hebben aanklachten ingediend tegen drie mannen wegens de hack op Twitter van eerder deze maand.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nieuws: Netflix voegt controle over afspeelsnelheid toe aan Android-app
Zin: Netflix zegt daar rekening meet gehouden te hebben door niet alleen het snelheidsbereik te beperken,
Meet => Mee
Zin: Netflix zegt daar rekening meet gehouden te hebben door niet alleen het snelheidsbereik te beperken,
Meet => Mee
Zijn.Clark is al in hechtenis, maar of Fazeli of Sheppard dan nog op vrije voeten is, is niet duidelijk
Waar is overigens de link gebleven naast/onder een artikel naar dit topic
Laat maar. Die zit dus verstopt onderaan het formulier achter de "Beoordeel dit artikel" knop. Handig...

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 01-08-2020 13:18 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
geek: Gamer voorziet Xbox One-controller van Cherry MX Blue-switches
dan"Een crispy click is gewoon zoveel beter dat een trigger die je volledig moet indrukken."
nieuws: Tunnelnetwerk voor autonome voertuigen in Las Vegas gebruikt Tesla S,...
conventional => Convention
conventional => Convention
We zijn weer bij. Bedankt voor de oplettendheid allen
nieuws: Autoriteiten arresteren twee jongeren en klagen een derde aan voor Tw...
Ik zou nog wel even naar deze zin.Bij de hack werden accounts van Apple, Elon Musk, Jeff Bezos, Barack Obama, Joe Biden, Kanye West en meer.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 01-08-2020 19:51 ]
In nieuws: Mad Catz introduceert R.A.T 8+ ADV-muis met 20.000dpi-sensor wordt negen keer 'R.A.T' gezegd, maar dat moet in alle gevallen met een punt aan het einde zijn ('R.A.T.' dus).
The devil is in the details.
Bovenstaande is ook doorgevoerd
downloads: Software-update: Sabnzbd 3.0
Sabnzbd → SABnzbd (in de rest van het artikel is het wel correct)Software-update: Sabnzbd 3.0
files → bestanden (waarom een Engels woord gebruiken terwijl er een prima en gangbaar Nederlands woord voor is, zeker als het Engelse woord ook in het Nederlands voorkomt, maar met een compleet andere betekenis?)Dit opensourceprogramma is beschikbaar voor Windows, Linux en macOS, en biedt de mogelijkheid om nzb-bestanden te laden, waarna de juiste files van usenet worden geplukt.
nieuws: BioWare Austin komt met eerste lijst concepten waar bij Anthem aan ge...
niveau's -> niveaushet verbeteren van alle loot zonder dat extreem zeldzame loot waardeloos wordt en alle niveau's van zeldzaamheid aan loot een goed nut geven op enig punt in de game.
equiptment -> equipmenten sleutelt Daleys team aan het idee om een compleet vernieuwde equiptment sheet te introduceren.
nieuws: GeForce Now kan compatibele Steam-games nu zelf aan client toevoegen
synchronistatie -> synchronisatieNa een synchronistatie met Steam verschijnen alle compatibele games in de Library van de gebruiker.
reviews: Community-interview Sprite_tm - Van electronicamodder tot engineer i...
electronicamodder
->
elektronicamodder
electronicamodder
->
elektronicamodder
De wijzigingen zijn doorgevoerd, bedankt allen
nieuws: AOC introduceert 27"-monitor met 165Hz-ips-paneel en qhd-resolutie vo...
In de titel qhd naar QHD, dat is de correcte schrijfwijze.
Rede dat ik zo'n kleinigheidje meldt is omdat je naast QHD (QuadHD - 2560x1440) ook qHD hebt (quarterHD - 960x540), een correct hoofdletter gebruik is bij termen als dit een meerwaarde
ThumbsUp voor het correcte gebruikt van QHD trouwens, 2560x1440 wordt elders (helaas) te vaak onterecht aangeduid met 2K
In de titel qhd naar QHD, dat is de correcte schrijfwijze.
Rede dat ik zo'n kleinigheidje meldt is omdat je naast QHD (QuadHD - 2560x1440) ook qHD hebt (quarterHD - 960x540), een correct hoofdletter gebruik is bij termen als dit een meerwaarde
ThumbsUp voor het correcte gebruikt van QHD trouwens, 2560x1440 wordt elders (helaas) te vaak onterecht aangeduid met 2K
nieuws: Eerste astronauten op commerciële vlucht keren veilig terug naar aarde
Met het slagen van deze missie wordt het ook mogelijk om commercieel dit in te zetten; bedrijven kunnen een plekje inkopen, om zelf eea te testen en onderzoeken in de ruimte. Wellicht handig om dat ook erbij te vermelden.
Beide Demo missies waren een test, de eerste zonder astronauten, de tweede met. Dit stukje is nu een beetje onduidelijk, ik ga er stiekem vanuit dat Demo-2 hier bedoelt wordt. Wellicht dat @TijsZonderH daar iets over kan roepen.De Demo-1-vlucht is bedoeld als test: in de toekomst wil NASA vooral vluchten afnemen bij SpaceX voor vervoer naar het International Space Station.
Met het slagen van deze missie wordt het ook mogelijk om commercieel dit in te zetten; bedrijven kunnen een plekje inkopen, om zelf eea te testen en onderzoeken in de ruimte. Wellicht handig om dat ook erbij te vermelden.
[ Voor 27% gewijzigd door CH4OS op 02-08-2020 20:58 ]
"Eerder, om 00.34, koppelde"
correct is: 01:34
Je hebt gelijk, moest Demo-2 zijn ja.CH4OS schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 20:56:
[...]
Beide Demo missies waren een test, de eerste zonder astronauten, de tweede met. Dit stukje is nu een beetje onduidelijk, ik ga er stiekem vanuit dat Demo-2 hier bedoelt wordt. Wellicht dat @TijsZonderH daar iets over kan roepen.
F*** tijdzones, klopt inderdaad.xback schreef op zondag 2 augustus 2020 @ 23:47:
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
nieuws: PlayStation 4-controllers werken op PlayStation 5, maar niet met PS5-...
agustus -> augustusSony kondigt ook een State of Play-uitzending aan, die donderdag 6 agustus om 22:00 uur Nederlandse tijd zal plaatsvinden.
nieuws: Google brengt Pixel 4a uit in Duitsland voor 340 euro en kondigt Pixe...
uitkomt dubbelWanneer het toestel precies uitkomt in Duitsland uitkomt,
een dubbelHet toestel beschikt over een Qualcomm Snapdragon 730G-soc en een een 5,81"-oledscherm met een resolutie van 2340x1080 pixels.
de dubbelomdat deze de de Pixel Neural Core mist,
[ Voor 23% gewijzigd door Munchie op 03-08-2020 18:30 ]
nieuws: Google brengt Pixel 4a uit in Duitsland voor 340 euro en kondigt Pixe...
“De camera op de achterkant is een 12,2-megapixelexemplaar met pixels van een formaat van 1.4μm. Het diafragma bedraagt f/1.7 en video's opnemen kan in 1080p met maximaal 120fps of in 4k met maximaal 30fps.”
1,4μm en f/1,7
Ook de specificatielijst moet even op punten en komma’s worden doorgelezen.
“De camera op de achterkant is een 12,2-megapixelexemplaar met pixels van een formaat van 1.4μm. Het diafragma bedraagt f/1.7 en video's opnemen kan in 1080p met maximaal 120fps of in 4k met maximaal 30fps.”
1,4μm en f/1,7
[ Voor 6% gewijzigd door debroervanhenk op 03-08-2020 18:54 ]
nieuws: UMC Utrecht-ziekenhuis wil mogelijk wifitracking inzetten om drukte te meten
In de inleiding:
In de slotzin:
nadat -> namelijk
In de inleiding:
overtal-> overalHet ziekenhuis zegt dat te overwegen om ervoor te zorgen dat er overtal voldoende ruimte blijft om afstand van elkaar te houden.
In de slotzin:
beroepen om -> beroepen opHet ziekenhuis zou zich kunnen beroepen om een gerechtvaardigd belang, nadat het tegengaan van de besmetting van het coronavirus.
nadat -> namelijk
[ Voor 21% gewijzigd door Santford op 03-08-2020 19:28 ]
Daarmee is het standaardtarief voor niet-eetbare producten verlaagd van 19 naar 16 procent
https://www.bundesfinanzm...atzsteuersatzsenkung.html
'reguläre Umsatzsteuersatz' is verlaagd van 19 --> 16%
Maar dat zijn wel degelijk OOK eetbare producten!
https://www.unternehmensw...steuer-in-der-gastronomie
https://www.smartsteuer.d...7-oder-19-mehrwertsteuer/
Trouwens; net zoals in Nederland...
Niet alle eetbare producten vallen onder het lage tarief!
Daarmee is het standaardtarief voor niet-eetbare producten verlaagd van 19 naar 16 procent
https://www.bundesfinanzm...atzsteuersatzsenkung.html
'reguläre Umsatzsteuersatz' is verlaagd van 19 --> 16%
Maar dat zijn wel degelijk OOK eetbare producten!
https://www.unternehmensw...steuer-in-der-gastronomie
https://www.smartsteuer.d...7-oder-19-mehrwertsteuer/
Trouwens; net zoals in Nederland...
Het diafragma schrijven wij vaker met een punt, deze heb ik daarom vooralsnog laten staan. De rest is aangepast.debroervanhenk schreef op maandag 3 augustus 2020 @ 18:53:
1,4μm en f/1,7
reviews: Lenovo Yoga Slim 7 - Snelheidsmonstertje met acht Ryzen-cores
"Die cpu's wekten indruk, want ze zijn snel en bijzonder betaalbaar."
-->
"Die cpu's maakten indruk, want ze zijn snel en bijzonder betaalbaar."
"Die cpu's wekten indruk, want ze zijn snel en bijzonder betaalbaar."
-->
"Die cpu's maakten indruk, want ze zijn snel en bijzonder betaalbaar."
Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)
nieuws: T-Mobile gaat wifirepeaters verhuren aan klanten met vast internet
mesh-funtionaliteit -> mesh-functionaliteitVia T-Mobile Wifi Plus kunnen klanten van T-Mobile Thuis voor 2,50 euro per maand een wifipunt met mesh-funtionaliteit ontvangen dat als repeater of access point dienst kan doen.
De AMD processoren in de nieuwe lenovo yoga wekken niet indruk, maar maken indruk.
nieuws: Apple vernieuwt 27"-iMac met nieuwe Intel-cpu's, Navi-gpu's en betere...
GB moet in het vetgedrukte geval TB zijn denk ik?Apple voorziet de 27"-iMac van een 512GB-ssd en tegen meerprijzen is dat te vergroten naar maximaal 8GB.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
nieuws: Apple vernieuwt 27"-iMac met nieuwe Intel-cpu's, Navi-gpu's en betere...
"Ook sopt Apple zijn T2-beveiligingschip in de vernieuwde iMac." => "Ook stopt Apple zijn T2-beveiligingschip in de vernieuwde iMac."
"Ook sopt Apple zijn T2-beveiligingschip in de vernieuwde iMac." => "Ook stopt Apple zijn T2-beveiligingschip in de vernieuwde iMac."
nieuws: UMC Utrecht-ziekenhuis wil mogelijk wifitracking inzetten om drukte te meten
in gaten houden → in de gaten houdenHoe kan je in gaten houden dat het overal mogelijk is 1,5 meter afstand van elkaar te kunnen houden?
het overal mogelijk is 1,5 meter afstand van elkaar te kunnen houden → het overal mogelijk is 1,5 meter afstand van elkaar te houden (of anders 'overal 1,5 meter afstand van elkaar kan worden gehouden')Hoe kan je in gaten houden dat het overal mogelijk is 1,5 meter afstand van elkaar te kunnen houden?
kunnen meten door wifi-signalen real-time te meten → ? (niet fout, maar ontzettend lelijk taalgebruik: iets kunnen meten door iets te meten…)We onderzoeken nu of we dit kunnen meten door wifi-signalen real-time te meten.
waar relatief sneller druk → waar het relatief sneller drukDe proef wordt uitgevoerd op plekken waar relatief sneller druk of soms te druk wordt, zoals de poliklinieken of de hoofdingang.
downloads: Software-update: Pale Moon 28.12.0
wat → datDaarnaast is er het Unified XUL Platform, wat kan worden beschouwd als een tegenhanger van het op Chromium-gebaseerde Electron.
op Chromium-gebaseerde → op Chromium gebaseerde (of anders 'Chromium-gebaseerde')Daarnaast is er het Unified XUL Platform, wat kan worden beschouwd als een tegenhanger van het op Chromium-gebaseerde Electron.
Engels, een → Engels; eenDe download van Pale Moon is alleen in het Engels, een apart Nederlands taalbestand is beschikbaar.
nieuws: Nearby Share komt uit voor Android-smartphones en komt later naar Chromebooks
Google Nearby Share → Google bepaalt Nearby ShareVolgens Google Nearby Share automatisch het beste protocol voor de situatie.
soortgelijkfunctie → soortgelijke functieApple heeft al jaren een soortgelijkfunctie, genaamd AirDrop.
downloads: Software-update: SUMo 5.11.2
In de gratis uitvoering laat alleen weten van welke programma's er een nieuwere versie beschikbaar is en biedt een link naar een algemene zoekpagina op de website van KC Softwares aan.
De wijzigingen zijn doorgevoerd, bedankt Richy!
Ik heb even met de auteur overlegd, maar dit is een direct citaat. Ik ben het wel met je eens dat het niet mooi staat, maar om die reden laten we het in dit geval toch staanrichy3908 schreef op dinsdag 4 augustus 2020 @ 21:05:
kunnen meten door wifi-signalen real-time te meten → ? (niet fout, maar ontzettend lelijk taalgebruik: iets kunnen meten door iets te meten…)
downloads: Software-update: Zoom 5.2.0
Coronacrisis → coronacrisis (het woord staat niet in het Groene Boekje, maar woorden als 'coronapandemie' wel, en die worden wel allemaal met kleine letters geschreven)Zoom is net als diverse vergelijkbare oplossingen tijdens de Coronacrisis enorm in populariteit toegenomen, ondanks dat bleek dat het niet altijd de beveiliging even goed op orde had.
nieuws: Logitech introduceert G923-racestuur met betere force-feedback voor 4...
In de eerste alinea staat G293, dat moet G923 zijn. En verderop staat een keer G290, dat moet G920 zijn.
In de eerste alinea staat G293, dat moet G923 zijn. En verderop staat een keer G290, dat moet G920 zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door urk_forever op 05-08-2020 12:46 ]
Hail to the king baby!
nieuws: Oud-Waymo-medewerker die bedrijfsgeheimen Google stal, krijgt 18 maan...
Die komma heeft niks te zoeken in de titel volgens mij.
Die komma heeft niks te zoeken in de titel volgens mij.
Mother, will they like this song?
TechSmith heeft versie 2020.1.3
In de eerste regel van het artikel moet zijn
TechSmith heeft versie 2020.1.4
In de eerste regel van het artikel moet zijn
TechSmith heeft versie 2020.1.4
"specifiek" functioneert hier als bijwoord bij "Duitse", niet als bijvoeglijk naamwoord bij "regeling". Dus vervalt het -e achtervoegsel.De ruime, specifieke Duitse regeling
Edit: artikel: nieuws: Duitse Tesla-rijder is veroordeeld voor aanpassen ruitenwissers via t...
[ Voor 44% gewijzigd door Dooievriend op 05-08-2020 14:48 ]
'Mushrooming' is a marketing term that means feeding them sh*t and keeping them in the dark.
https://tweakers.net/revi...engineer-in-shanghai.html
Onderaan staat dat het artikel eerder verscheen in juli 2018 in het Tweakers Magazine, moet dat niet juli 2020 zijn? Onder andere de huidige coromacrisis wordt genoemd namelijk.
edit: nevermind, dat coronaverhaal staat op zijn eigen website bij een ikea-hack. Haal twee artikelen door elkaar.
Onderaan staat dat het artikel eerder verscheen in juli 2018 in het Tweakers Magazine, moet dat niet juli 2020 zijn? Onder andere de huidige coromacrisis wordt genoemd namelijk.
edit: nevermind, dat coronaverhaal staat op zijn eigen website bij een ikea-hack. Haal twee artikelen door elkaar.
[ Voor 16% gewijzigd door gk_vdvaart op 05-08-2020 15:34 . Reden: Haal twee artikelen door elkaar, my bad ]
nieuws: Xbox One S- en X-gebruikers krijgen hdr-kalibratietool
is het idee is dat -> is het idee datUiteindelijk is het idee is dat een televisie zijn capaciteiten zoals de maximale zwartwaarden,
nieuws: Samsung toont Galaxy Z Fold 2 met grotere schermen aan binnen- en bui...
toont > heeft ?Samsung toont zijn Galaxy Z Fold 2 getoond, een opvolger van de vouwbare smartphone van vorig jaar.
geek: OnePlus Nord is te openen zonder toestel te hoeven opwarmen
Denk dat er nog een 'is' bij moet.De site merkt wel op dat het vervangen van het scherm, wat de meest voorkomende reparatie, het lastigste is.
Mijn reviews al gezien?
nieuws: Apple maakte alle apps van ontwikkelaar onbruikbaar door intrekken ce...
Deze zin loopt niet helemaal lekker aan het begin.De ontwikkelaar was dat het intrekken van het certificaat gebruikers zou wegjagen en daardoor het einde zou betekenen voor zijn bedrijf.
Dank allen, weer helemaal bij
Dit topic is gesloten.