nieuws: Oppo toont smartphonescherm met randen gebogen in hoek van 88 graden
geboren ,.. of gebogen?
1e alinea
geboren ,.. of gebogen?
1e alinea
[ Voor 3% gewijzigd door Tazzios op 29-07-2019 09:57 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door Tazzios op 29-07-2019 09:57 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Brousant op 29-07-2019 11:53 . Reden: link naar artikel ontbrak ]
Wat je er verder ook van vindt, 'onstabiel' is niet fout.segil schreef op maandag 29 juli 2019 @ 11:26:
https://tweakers.net/nieu...-betere-zonnepanelen.html
In het document wordt meerdere keren het woord "onstabiel" gebruikt. Alhoewl dit als spreektaal is geaccepteerd, is de schrijftaal toch echt instabiel.
Bijvoorbeeld
maar het is ook een van de meest onstabiele perovskieten.
moet zijn
maar het is ook een van de meest instabiele perovskieten.
gerbruik -> gebruikDe ssd is lekker vlot, maar haalt het niet bij de PM981-ssd's van Samsung, hoewel je dat verschil bij dagelijks gerbruik waarschijnlijk niet zult merken.
Fixed. Merci.Santford schreef op dinsdag 30 juli 2019 @ 10:09:
Review: Asus FX505DU - Specificaties
In de laatste alinea op de pagina:
[...]
gerbruik -> gebruik
een van veiligheidsrisico’s → een van de veiligheidsrisico’sLogitech komt in augustus met een firmware-update die afrekent met een van veiligheidsrisico’s van de Unifying Receivers van de fabrikant.
veiligheidproblemen → veiligheidsproblemenBeveiligingsexpert Marcus Mengs berichtte in de voorbije dagen uitgebreid over de veiligheidproblemen die er zouden zijn met de Logitech Unifying Receiver.
tot tot -> totBij het segment waar de smartphones van Samsung onder vallen daalde de operationele winst met zo'n 42 procent tot tot omgerekend 1,18 miljard euro.
spieggelloze-> spiegellozeCamerafabrikant Nikon brengt in september een nieuw objectief uit voor zijn spieggelloze fullframecamera's met Z-vatting.
[ Voor 31% gewijzigd door Santford op 31-07-2019 14:50 ]
Joey van der Houven
vind jeIn de meeste andere laptops van 1000 euro vindt je een Intel 9560-netwerkkaart terug, die sneller, maar ook duurder is.
Warrantyquote: p3 OCZ's RD400OCZ levert de RD400 met vijf jaar garantie met het voormalige ShieldPlus-systeem, dat inmiddels Advanced Warrenty genoemd wordt.
dan welquote: p5 ConclusieDe nvme-drive van OCZ danwel Toshiba maakt gebruik van een alweer flink wat maanden oude controller.
geüpgradedTot slot hebben we de L340 opengeschroefd om te zien of de hardware geüpgradet kan worden als die niet meer toereikend is.
Vind ik niet nodig in een kop.jqv schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 14:45:
Er is geen De Oceaan. Er zijn er meerdere. We leven niet meer in 1491.
Graag in de kop Atlantische Oceaan.
Ik neem aan dat hier totale oppervlakte bedoeld wordt (van alle zijdes dus) en niet gewone oppervlakte, anders weet ik niet hoe 32 vierkante meter behaald wordt en zijn drie afmetingen ook wat overbodig.LightSail-2 meet 11,3x11,3x48,7cm en het uitgeklapte zeil heeft een oppervlakte van 32m².
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 01-08-2019 16:42 ]
XS4ALLKPN besloot eerder dit jaar om te stoppen met de merknamen XS4All en Telfort, wat tot veel kritiek van klanten leidden.
moet zijn:Of je nu zin hebt in een snel potje in de 2v2-modus Gunfight, of in een groot gevecht met veertig of misschien nog wel spelers,
het → erMet het enquêterecht kan een OR bij een Ondernemingskamer van een rechtbank terecht als het vermoedens zijn van slecht beleid.
medwerkers → medewerkersDat willen we zowel voor onze medwerkers als voor onze klanten voortzetten."
voor → voortDe OR wil volgens Willems dat het voorgestelde besluit van KPN helemaal moet worden teruggetrokken, en dat er 'een duurzaam plan komt om Xs4All voor te laten bestaan.'
te reageren → om te reagerenKPN krijgt van de OR dertig dagen te reageren op het besluit van Xs4All.
nodig. → nodig."Maar nu vinden we dat wel nodig.
zeggen 'de brief → zeggen dat ze 'de briefDe directies zeggen 'de brief zorgvuldig zullen bestuderen en de eventuele implicaties ervan in kaart willen brengen.'
neem dat dat moet zijn, als er vermoedens zijn, of, als het vermoedens heeftMet het enquêterecht kan een OR bij een Ondernemingskamer van een rechtbank terecht als het vermoedens zijn van slecht beleid.
alles -> alleVolgens Apple gaat om 'minder dan een procent' van alles opnames.
dergleijke -> dergelijkeBungie meldt ook dat het nu het onafhankelijk is, dergleijke beslissingen zelf kan nemen.
Er ontbreekt een spatie tussen ‘en’ en ‘Warmind’.Die versie krijgt de titel New Light en bevat ook de Curse of Osiris- enWarmind-uitbreidingen die al voor de game verschenen.
[ Voor 48% gewijzigd door Santford op 02-08-2019 08:23 ]
De maten komen hiervandaan.CH4OS schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 16:33:
nieuws: LightSail-2-satelliet wordt succesvol voortgestuwd door enkel zonlicht
[...]
Ik neem aan dat hier totale oppervlakte bedoeld wordt (van alle zijdes dus) en niet gewone oppervlakte, anders weet ik niet hoe 32 vierkante meter behaald wordt en zijn drie afmetingen ook wat overbodig.
Of de 32m² klopt lijkt mij sowieso wat onwaarschijnlijk, maar goed, mijn hoofdrekenen is niet al te best.
We vermijden geheel in hoofdletters gespelde woorden. Uitzonderingen zijn namen die een afkorting van maximaal 4 letters zijn. Hiermee volgen we grosso modo de aanbevelingen van https://taaladvies.net/ta...ngen_spelling_algemeen/#2.richy3908 schreef op donderdag 1 augustus 2019 @ 21:39:
nieuws: Ondernemingsraad Xs4All dreigt KPN voor rechter te slepen wegens wanbeleid
Her en der verspreid door het artikel wordt 'XS4ALL' de ene keer als 'Xs4All' geschreven en de andere keer als 'XS4All'. Zoals SpleeffY al aangaf is het eigenlijk 'XS4ALL', maar ik weet dat die naam in allemaal hoofdletters tegen jullie beleid ingaat (waarom 'KPN' dan weer wel oké is, is mij een raadsel) en dat jullie het niet zo willen schrijven. Vooruit dan maar, maar zorg er dan wel voor dat het in ieder geval consequent hetzelfde wordt geschreven.
We gebruiken "…" bij hele geciteerde zinnen en '…' in andere gevallen.Als laatste valt het me op dat er de ene keer enkele aanhalingstekens zijn gebruikt en de andere keer dubbele, ook niet erg consequent.
kregen -> krijgenHet bedrijf zei eerder al dat gebruikers meer keuze kregen in welke browser- en zoekapps ze willen gebruiken, maar geeft daar nu pas de eerste details over.
Dan nog leest het raar. De gegeven afmetingen zijn wanneer de sail is ingeklapt, terwijl de oppervlakte gaat over uitgeklapt, de zin maakt daar geen onderscheid in, waardoor het raar leest.
[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 02-08-2019 13:24 ]
Ik deel je bezwaar niet. Er staat: ...'en het uitgeklapte zeil heeft een oppervlakte van 32m²'.CH4OS schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 13:22:
[...]
Dan nog leest het raar. De gegeven afmetingen zijn wanneer de sail is ingeklapt, terwijl de oppervlakte gaat over uitgeklapt, de zin maakt daar geen onderscheid in, waardoor het raar leest.
Google stopt tijdelijk met het verzamelen en analyseren van Nederlandse audiofragmenten via de Google Assistant. Het bedrijf wil na de ophef eerder deze maand kijken hoe het kan verduidelijken wat het met de gegevens doet.
Volgens mij was dat toch echt vorige maand, juli.Door Tijs Hofmans
Redacteur privacy & security
Feedback
01-08-2019 • 18:08
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
Linux IS de kernel.Valve wil de kernel van Linux aanpassen ...
According to my calculations the problem doesn't exist.
Zelfde artikel, laatste kopje: Twealers -> Tweakersegelalexander schreef op zaterdag 3 augustus 2019 @ 07:18:
Bij het volgende artikel reviews: Community Update - Juli is de link niet correct wanneer je op " aliencowfarm" klikt.
Sometimes you need to plan for coincidence
Beschouwthet is niet onze rol om content die de ene kant van het politieke debat als vals beschouwd te verwijderen
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
staken → stak (want 'de Franse staat' is enkelvoud)Het board is ontwikkeld met ondersteuning van de Franse staat, die er zo'n miljoen euro in staken.
[ Voor 49% gewijzigd door dennis74 op 04-08-2019 12:25 ]
verwijderd → verwijderd wordenBij een match wordt er een seintje gegeven, en kan de content bijvoorbeeld verwijderd.
Verwijderd
Er is dus geen keuze?De controller moet uiteraard geschikt zijn voor de nieuwe standaard, en vooralsnog bestaat de keuze uit de PS5016-E16-controller van Phison.
Klopt.Padvinder schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 07:20:
nieuws: OnePlus: camera 7 Pro is 'niet waar we willen dat hij is'
computiational moet volgens mij zonder i: computational
-> De camera is zelfs volgens onze eigen standaarden niet waar we willen dat hij is.De camera is zelf bij volgens onze standaarden niet waar we willen dat hij is.
Even by our own standards, the camera is not where we want it to be.
Aangezien de pci-e-standaard voor terugwaarste compatibiliteit tot een lagere snelheid leidt,
[ Voor 15% gewijzigd door Weemism op 05-08-2019 08:59 ]
Daar is volgens mij iets misgegaan."De camera is zelf bij volgens onze standaarden niet waar we willen dat hij is. We proberen de kwaliteit te verbeteren om de beste cameratelefoons op de markt te evenaren."
"Twee keer zoveel als", of "twee keer meer dan".Dat levert twee keer zoveel bandbreedte op dan we tot dusver gewend zijn
[ Voor 4% gewijzigd door bwerg op 05-08-2019 08:48 ]
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Verwijderd
Dan klopt de zin dus niet, als je keuze gebruikt verwacht je meerdere producten.Delpozo schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:18:
@E65: klopt!
Het is een zin met eenVerwijderd schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:09:
[...]
Dan klopt de zin dus niet, als je keuze gebruikt verwacht je meerdere producten.
Keuze impliceert een aanbod waaruit je kunt kiezen.
Verwijderd
Dan zou ik 'keuze' gebruiken.Delpozo schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 10:11:
[...]
Het is een zin met eendie logisch volgt uit de voorgaande tekst.
I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.
This post was created with 100% recycled electrons
[ Voor 5% gewijzigd door choogen op 06-08-2019 11:14 ]
Ik neem aan dat hier "zodat" wordt bedoeld.De dames bleken onderweg erg veel te bespreken te hebben, zoals overal in de game erg veel tekst is verwerkt.
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!
[ Voor 95% gewijzigd door CH4OS op 07-08-2019 07:47 ]
plaats vindt -> plaatsvindtDetails over het onderzoek werden dinsdag gepresenteerd tijdens de securityconferentie DefCon, die deze week plaats vindt in Las Vegas.
64 bit-cpu s -> 64 bit-cpu’sDe kwetsbaarheid komt voor in de SWAPGS-instructie op 64 bit-cpu s.
[ Voor 14% gewijzigd door Santford op 07-08-2019 08:05 ]
Staat dubbelop.Wereldwijd melden spelers dat ze hun games digitale games niet kunnen spelen
opzeild moet zijn omzeildDe onderzoekers hebben een manier gevonden om een side channel-aanval uit te voeren waardoor de geheugenisolatie kan worden opzeild.
Lelijke zin, ik zou "in chiparchitectuur" weglaten.Ook daarbij werd speculative execution in chiparchitectuur gebruikt om kernelgeheugen af te luisteren.
[ Voor 44% gewijzigd door jvdmeer op 07-08-2019 08:24 ]
Verwijderd
Ik verwacht dat het artikel na vandaag nog steeds online staat.slijkie schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 09:01:
nieuws: Samsung kondigt eerste met euv geproduceerde soc aan
De nieuwe soc komt vermoedelijk in de Galaxy Note 10-serie, die Samsung woensdag presenteert.
is het 'vandaag' niet beter? aangezien het Woensdag is?
‘ook’ staat onterecht in de zin, adverteerders zijn de enige die geld terug hebben gekregen.De twee bedrijven waren lid van Facebook's Audience Network voor advertenties en hebben geld verdiend met hun praktijken, maar Facebook heeft dat nooit uitbetaald en. Adverteerders die kosten hebben gemaakt hebben ook hun geld teruggekregen.
een figuur dat i.p.v. dieHet spel draait om een figuur in een gewaad die zijn weg moet vinden naar een berg in de verte. Om daar te komen met wel eerst een woestijn worden doorkruist.
maar dat kan niet nietDaarbij kan er met andere spelers worden gecommuniceerd, maar dat kan niet niet via spraak of tekst.
[ Voor 23% gewijzigd door zonder.h op 07-08-2019 10:55 ]
staat → staan (want 'duurzaamheid, eerlijke productie en loon voor arbeiders' is meervoud)Bij het merk staat duurzaamheid, eerlijke productie en loon voor arbeiders centraal.
[ Voor 97% gewijzigd door Petervanakelyen op 07-08-2019 22:05 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
beiden -> biedenGoogle en Apple hebben dat verzamelen onlangs tijdelijk stopgezet, en beiden samen met Amazon opt-outs aan voor het verzamelen en analyseren van audio-opnames.
DefCon is nog niet begonnen, dus het kan niet gepresenteerd zijn op dinsdag tijdens DefCon.Details over het onderzoek werden dinsdag gepresenteerd tijdens de securityconferentie DefCon, die deze week plaatsvindt in Las Vegas.
--
[ Voor 3% gewijzigd door P1nGu1n op 08-08-2019 08:56 ]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Model # Cores Base Freq (GHz) Max Boost Freq (GHz)16 7742 64 2.25 3.40
2,25GHz is de basefrequency. All core turbo is 3,2GHz, maar die snelheid kan niet continu aangehouden worden neem ik aan. Ik voeg nog wat documentatie toe met meer detailscybermans schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 09:57:
nieuws: AMD brengt tweede generatie Epyc-serverprocessors met maximaal 64 cor...
De processor heeft een turbo van maximaal 3,4GHz, haalt 3,2GHz op alle cores en kost 6950 dollar.
beetje karige turbo... of toch een typo:
Model # Cores Base Freq (GHz) Max Boost Freq (GHz)16 7742 64 2.25 3.40
https://www.amd.com/en/pr...for-the-modern-datacenter
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
eenVan de 21 deelnemende teams zijn er uiteindelijk een vijf uitgekozen voor de finale.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq