'Samsung Galaxy S22 Ultra heeft minder ram dan voorganger en kost hetzelfde'
Het unpacked event is ook in februari, er staat januari in het artikel
Het unpacked event is ook in februari, er staat januari in het artikel
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
De laatste zin begint wat raar met 'Het is'. Ik zou het formuleren als bijvoorbeeldVoor de OnePlus 6 is er wel een officiële uitgave van LineageOS. Dat is een 'nightly'-build en kan dus incidenteel bugs bevatten, maar de updates komen wel wekelijks. Dat gebeurt nog steeds. Het is LineageOS 18.1, op basis van Android 11.
Voor de OnePlus 6 is er wel een officiële uitgave van LineageOS: 18.1, op basis van Android 11. Dat is een 'nightly'-build en kan dus incidenteel bugs bevatten, maar er verschijnen wel wekelijks updates.
Q: Why do developers like Dark Mode? A: Because light attracts bugs!
Ik denk persoonsgegevensavdongen schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:42:
Wat zijn "pweaoonagegevens", in nieuws: AP roept op tot afschermen persoonsgegevens in Kadaster en Handelsreg... ?
&
Gecodeerde persoonsgegevens. Je kunt niet voorzichtig genoeg zijnavdongen schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:42:
Wat zijn "pweaoonagegevens", in nieuws: AP roept op tot afschermen persoonsgegevens in Kadaster en Handelsreg... ?
Niet alleen die, er zijn 3(!!) links met een 'punt' tussen woorden.avdongen schreef op maandag 24 januari 2022 @ 17:42:
[ Voor 7% gewijzigd door Triblade_8472 op 24-01-2022 18:40 ]
Eh, nee? Alle links zijn onderstreept dus waar zie jij punten?Triblade_8472 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 18:13:
[...]
Niet alleen die, er zijn 3(!!) links met een 'punt' tussen woorden.
Het alsof iemand dat artikel op een mobiele telefoon heeft geschreven...
Ergens goed mee kunnen doen… Ben ik de enige die dit maar een rare uitdrukking vindt?In dit verhaal bekijken we van vier telefoons - de Samsung Galaxy S9, iPhone 7, OnePlus 6 en Xiaomi Pocophone F1 - hoe hun ondersteuning tot nu toe is geweest, hoe duur onderdelen zijn als er iets stukgaat en hoe goed je er nog mee kunt doen.
stoppen, hopelijk → stoppen; hopelijkVoor de S9 lijkt de ondersteuning als eerste te stoppen, hopelijk blijft reparatie mogelijk.
kan, OnePlus → kan; OnePlusBij Xiaomi is de Pocophone de oudste telefoon waarbij dat nog kan, OnePlus gaat op in OPPO en daardoor is de toekomst onzeker.
jaar dubbelIn de loop van dit jaar jaar wordt het systeem nog verder uitgebreid.
centr -> centerMalware command & control centr
[ Voor 32% gewijzigd door Munchie op 24-01-2022 20:44 ]
Hier twijfel ik over; wellicht dat iets als 'hoe goed de telefoons nog meekunnen' hier beter is, maar dat oordeel laat ik over aan @Delpozorichy3908 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 20:01:
reviews: Hoelang gaan deze telefoons nog mee? - Update- en reparatiemogelijkh...
Ergens goed mee kunnen doen… Ben ik de enige die dit maar een rare uitdrukking vindt?
aanbied → aanbiedtConcreet betekent dit dat de provider nu ook die snelheid aanbied via het KPN-glasvezelnetwerk, waar T-Mobile eerder enkel 100Mbit/s aanbood.
bedragen, via → bedragen: viaT-Mobile rekent wel hogere bedragen, via het KPN-netwerk kosten de nieuwe abonnementen respectievelijk 45, 55 en 60 euro per maand.
meerprijs → een meerprijsDat gaat om meerprijs van 10 en 15 euro ten opzichte van glasvezel via het eigen netwerk van T-Mobile.
KPN, met → KPN; met (zie ook https://onzetaal.nl/taaladvies/puntkomma, @Xtuv)Dat gaat voornamelijk om het netwerk van KPN, met meer dan drie miljoen aansluitingen is dat het grootste glasvezelnetwerk van Nederland.
lock-downs → lockdowns (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=lockdown; 'lock-down' voldoet netjes aan https://woordenlijst.org/leidraad/12/1, uitzonderingsregel 12.B, artikel d, maar blijkbaar is 'lockdown' dan weer een uitzondering)In 2020 daalde dit verkeer sterk door lock-downs en reisbeperkingen.
Je bent vast niet de enige, maar als je ergens lang mee kunt doen, kan dat ook goed. Kortom: niet fout.richy3908 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 20:01:
reviews: Hoelang gaan deze telefoons nog mee? - Update- en reparatiemogelijkh...
[...]
Ergens goed mee kunnen doen… Ben ik de enige die dit maar een rare uitdrukking vindt?
[...]
Fair enough. Bedankt voor je toelichting.Delpozo schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 08:11:
[...]
Je bent vast niet de enige, maar als je ergens lang mee kunt doen, kan dat ook goed. Kortom: niet fout.
Wat als ik het beledigend vind als iemand mij wit noemt in plaats van blank, ik ben immers niet wit.P_Tingen schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 12:34:
[...]
"blank" ligt gevoelig:
[...]
https://punt.avans.nl/202...er-blank-zeggen-maar-wit/
Off topic: Als je dan toch wat anders wil, zou je kunnen kiezen voor "varken", zoals Peter Pannekoek in zijn oudjaarsconference suggereerde![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Daisai op 25-01-2022 11:00 ]
Ik voel met je mee want ik heb ook moeite met mezelf als "wit" te zien. Maar goed, net als met "hoi" als aanhef in de mail en dingen als "hij wilt" en "me moeder" (ook aan alle drie een schurfthekel) heb ik me maar voorgenomen om me er niet over op te winden. Ik kan het helaas niet tegenhouden.Daisai schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 10:57:
[...]
Wat als ik het beledigend vind als iemand mij wit noemt in plaats van blank, ik ben immers niet wit.
Maar is goed dan noemen we mensen die blank zijn varkens en zwarte mensen noemen we apen.
Al ben ik liever een aap dan een varken, dus is meer beledigend naar blanken mensen toe.
Toch vermoed ik dat zwarte mensen het over algemeen erger zullen vinden dan blanke mensen.
... en gaat over tot de orde van de dag
The answer is 42.
Ah! Volgens je link:
Mijn laatste taal-les is van een goed aantal jaren eerder.In Nederland komt sinds 2020 ook Belarus veel voor.
The answer is 42.
schadelijk → schadelijkeDe stichting maakt gebruik van de Netcraft Takedown Service om de schadelijk software te detecteren en abusemeldingen te versturen.
Zowel vanuit Europa, de Verenigde Staten enals China is er kritiek op de overname.
gebruiekrs --> gebruikersHet is voor het eerst dat de ceo van het Google-dochterbedrijf hint naar mogelijke nft-functies op de site. Andere techgiganten zijn daar naar verluidt ook al mee bezig. Zo zou Meta een nft-marktplaats willen bouwen voor Facebook en Instagram. Twitter test bij betalende gebruiekrs met het weergeven van nft's in een zeshoekige avatar.
gebruikersHet is voor het eerst dat de ceo van het Google-dochterbedrijf hint naar mogelijke nft-functies op de site. Andere techgiganten zijn daar naar verluidt ook al mee bezig. Zo zou Meta een nft-marktplaats willen bouwen voor Facebook en Instagram. Twitter test bij betalende gebruiekrs met het weergeven van nft's in een zeshoekige avatar.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Moet "Stream" zijn denk ikElgato brengt ook een officiële Steam Deck-plug-in uit voor Discord.
Wel het juiste spel noemenRiot Games klaagt Vietnamese gamemaker aan om League of LegendsTeam Fight Tactics-kopie
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
"de de inhoud", ik weet ook niet wat het wel zou moeten zijn. De zin moet even op de schop.Volgens Riot Games de de inhoud van de game sterk naar League of Legends-personages.
[ Voor 76% gewijzigd door Bergen op 26-01-2022 00:36 . Reden: ah ik zie het nu, nvm ]
Inhoudelijke zaken horen niet in S&T.Electrowolf schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 21:40:
nieuws: Riot Games klaagt Vietnamese gamemaker aan om League of Legends-kopie
[...]
Wel het juiste spel noemen.
de NASA → NASA (zoals in de rest van het artikel)Volgens de NASA vielen onder meer de precisie en effectiviteit van de koerscorrecties beter uit dan verwacht, waardoor er meer brandstof is overgebleven.
Je zal degene zijn die met de halve verbinding komt te zitten...Zoals we op de vorige pagina schreven, is KPN druk bezig met verglazen. In de komende vier jaar moeten er 2,5 glasvezelaansluitingen bijkomen.
Het Hof oordeelt dat de analyse van de Europese Commissie onvolledig wasHet Hof oordeelt dit dat de analyse van de Europese Commissie onvolledig was
Deze zin klopt niet.Zo had de Europese Commissie bij de kortingen voor Dell en HP inderdaad aangetoond dat deze misbruik zouden kunnen zijn van Intels machtspositie, maar had Intel tegenpunten die volgens het Hof bij een rechter 'twijfel had kunnen doen rijzen'.
[ Voor 38% gewijzigd door Thyzz op 26-01-2022 13:48 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
2x 'worden'De onderzoekers van Qualys noemen daarnaast een mitigatiemogelijkheid; met # chmod 0755 /usr/bin/pkexec worden de rechten van de tool worden aangepast zodat authenticatie niet meer mogelijk is.
The geek shall inherit the earth.
verbinden -> verbindingT-Mobile schrijft dat gebruikers het modem zelf dienen in te stellen om verbinden te maken met het internet.
te maken -> verbinding te makenProviders zijn daarbij verplicht om specificaties te delen om met een eigen modem te maken met het netwerk van de aanbieden.
vorig jaar dubbelDat werd vorig jaar besloten door de Nederlandse markttoezichthouder ACM vorig jaar.
[ Voor 18% gewijzigd door Munchie op 26-01-2022 19:38 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Je hoeft je in dit topic niet te verontschuldigen voor het copuleren op de vierkante millimeter. Daar zijn we hier juist voorSettler11 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 09:29:
reviews: Realme GT Neo 2 - Een machtige midranger
Beetje mierenneukerij wellicht maar in de afmetingen tabel wordt 'Hoogte' genoemd i.p.v. 'Lengte' hebben. En 'dikte' juist in plaats van 'hoogte'. Graag vasthouden aan de bekende afkorting LxBxH. (Lengte x Breedte x Hoogte) - het zou ook niet misstaan als er bovenin ook het woord 'Afmetingen' wordt genoemd voor het eenvoudig zoeken.
Prima, dank.Delpozo schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 10:20:
[...]
Je hoeft je in dit topic niet te verontschuldigen voor het copuleren op de vierkante millimeter. Daar zijn we hier juist voorIk heb 'Hoogte' vervangen door 'Lengte', maar 'Dikte' laten staan, conform de aanduidingen in onze Pricewatch. 'Hoogte' is in dit verband ook een tikje verwarrend.
voor de bouw van het bedrijf → voor de bouw van het platformDaarvan ging volgens de krant 440.000 euro naar X-Systems voor de bouw van het bedrijf.
op het podium → op het podium stondHet beeldmateriaal, dat Cybertruck Owners Club publiceerde, toont een versie die aan de voorkant iets korter lijkt dan de variant die in 2019 bij de aankondiging op het podium.
alles behalve → allesbehalve (zie ook https://www.vandale.nl/gr...ds/betekenis/allesbehalve)Al met al staat de markt voor glasvezel en snel internet in Nederland alles behalve stil.
Dat moet AMD zijn lijkt me?Ook mag China 'niet discrimineren tegen Chinese klanten'.
te software → de softwareAls er tijdens een gesprek muziek of ander lawaai op de achtergrond klinkt, probeert te software dat weg te filteren.
is → zijn (want 'de muziekdetectiefunctie en de pop-up voor het inschakelen van de hifi-modus' is onderwerp en meervoud)De muziekdetectiefunctie en de pop-up voor het inschakelen van de hifi-modus is ook bedoeld om niet per ongeluk muziek weg te filteren.
maakt daarbij geen contact → neemt daarbij geen contact op (zie ook https://www.vandale.nl/gr...erlands/betekenis/contact)Met Topics gebruikt Chrome een algoritme om de onderwerpen van interesse voor die week te bepalen en maakt daarbij geen contact met servers, ook niet met die van Google, zegt de zoekgigant.
vervangen met → vervangen door (zie ook https://onzetaal.nl/taaladvies/vervangen-door-voor, @arnoudwokke)FLoC was een api die viel onder Googles plannen om op termijn trackingcookies te vervangen met lokaal gegenereerde data over surfgedrag.
level 2-autonomie functionaliteiten → level 2-autonomiefunctionaliteitenIn eerste instantie zijn dit level 2-autonomie functionaliteiten.
Pegasus spyware → Pegasus-spyware (of 'Pegasusspyware', analoog aan 'Pegasussoftware' even verderop)Daarmee doelt de voormalige voorzitter op het bericht dat vorige week naar buiten kwam, waarin wordt beweerd dat de Israëlische politie de Pegasus spyware heeft gebruikt om burgemeesters in het land te bespioneren.
Apple hardware of software → Apple-hardware of -softwareApple wil dat de rechter de NSO Group verbiedt om Apple hardware of software te gebruiken.
bleek de → bleek dat deHet bedrijf is de rechtszaak gestart nadat bleek de Pegasus Software via een beveiligingslek Apple-apparaten kon binnendringen.
Pegasus Software → Pegasussoftware (zoals in de zin erna)Het bedrijf is de rechtszaak gestart nadat bleek de Pegasus Software via een beveiligingslek Apple-apparaten kon binnendringen.
met → met name (?)Het gebeurt vaker dat gamemakers van met mobiele games worden aangeklaagd, omdat ze volgens de aanklager teveel kopiëren uit andere games.
teveel → te veel (zie ook https://taaladvies.net/te...teveel-te-goed-of-tegoed/, @Robert Zomers)Het gebeurt vaker dat gamemakers van met mobiele games worden aangeklaagd, omdat ze volgens de aanklager teveel kopiëren uit andere games.
zou ontlenen → overgenomen zou hebben (naar mijn beste weten moet 'ontlenen' altijd gecombineerd worden met 'aan'; zie ook https://www.woorden.org/woord/ontlenen)In 2019 voerde Blizzard bijvoorbeeld een vergelijkbare rechtszaak tegen een Chinese gamemaker die voor zijn game Glorious Saga elementen uit Warcraft zou ontlenen.
op hoogte → op de hoogteOp grond van artikel 15 moet de gebruiker op hoogte worden gesteld van de verwijdering, het besluit dat eraan ten grondslag ligt en de motivering ervoor.
degelijke → dergelijke (tenminste, dat lijkt mij uit de context)Ook werd voorgesteld om degelijke bevelen uitsluitend toe te staan om ernstige misdrijven te bestrijden en voorkomen.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Waarom staat er niet gewoon laptop in plaats van toestel? Toestel klinkt wel heel vaag....mocht de leerling in kwestie eind november een laptop lenen van een docent van de scholengemeenschap Liudger Raai in Drachten om een schoolopdracht te maken en dit omdat hij zijn eigen toestel niet mee had.
Je doet aangifte bij de politie, bij de AP doe je een melding.De politie en de ouders werden gecontacteerd en de scholengemeenschap heeft naar verluidt aangifte
gedaan van het lek bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Dich bis echt unne foëzen haas
In een update meldt de Nederlandse tak van het Rode Kruis dat het om zeker 4600 mensen gaat van wie de gegevens op de getroffen server stonden.
Het comité weet nog niet wie er achter de aanval zit en zegt geen aanwijzingen te hebben dat de gegevens die op de servers staan zijn aangepast of zijn verwijderd.
De getroffen servers zijn nu offline gehaald, wat volgens het ICRC het werk bemoeilijkt.
Gaat het nou om één of meer dan één server? Als ik de link naar de webpagina van het International Committee of the Red Cross hierover in het artikel volg, dan lijkt mij dat het om meer dan één gaat.De getroffen server werd gebruikt voor Restoring Family Links, een dienst waarmee het Rode Kruis familieleden weer in contact probeert te brengen, als ze bij bijvoorbeeld oorlog, rampen of migraties elkaar zijn verloren.
had → hadden (want 'die' verwijst naar 'tegenpunten' en dat is meervoud)Zo had de Europese Commissie bij de kortingen voor Dell en HP inderdaad aangetoond dat deze misbruik zouden kunnen zijn van Intels machtspositie, maar had Intel tegenpunten die volgens het Hof bij een rechter 'twijfel had kunnen doen rijzen'.
in om → om inZo wordt het via de taakbalk makkelijker in om gesprekken het geluid te dempen, wordt het makkelijker om het scherm te delen via de taakbalk en gaat Windows weerinformatie tonen in de taakbalk.
[ Voor 6% gewijzigd door Falcon op 28-01-2022 08:29 ]
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
http://hawvie.deviantart.com/
behaalde in een recordomzet → behaalde een recordomzetApple behaalde in een recordomzet van meer dan 123,9 miljard dollar in het afgelopen fiscale eerste kwartaal.
een jaar helden nog → een jaar geleden nog op (helden/geleden reeds gemeld door @HawVer hierboven)Het afgelopen kwartaal werd daarmee een omzet van 71,6 miljard dollar gehaald, terwijl dat in dezelfde periode een jaar helden nog 65,6 miljard dollar uitkwam.
bij de categorie → bij die categorieEen andere belangrijke groeimotor zijn de diensten; de omzet bij de categorie steeg van 15,8 miljard dollar naar 19,5 miljard dollar.
[ Voor 34% gewijzigd door Bux666 op 28-01-2022 09:20 ]
al is dat nog voorlopige → al is dat nog een voorlopigeMet deze accucapaciteit zou een bereik van 75km mogelijk zijn, al is dat nog voorlopige actieradius op basis van de Europese WLTP-testprocedure.
Het bromfietscertificaat bestaat al niet meer sinds 2006, tegenwoordig is het een rijbewijs categorie AM.Het model mag bestuurd worden door iedereen vanaf 16 jaar met een bromfietscertificaat of rijbewijs-B.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
I want to live forever, so far.. so good.
Denk dat het merk nog steeds Opel heetDe scooterauto gaat niet harder dan 45km/u en valt volgens Open binnen de EU-regelgeving voor lichte vierwielers.
Mijn reviews al gezien?
Check, dank!PeacekeeperNL schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 15:12:
nieuws: Opel brengt elektrische tweezitter uit in Nederland voor minder dan 1...
[...]
Denk dat het merk nog steeds Opel heet
-->De nieuwe standaard heeft een hogere maximale bandbreedte dan voorganger HBM2E, wat komt doordat de per-pin-datarateis verdubbeld.
BE AT THE BEAT ♫ DeComponeur.nl
moet zijn van de met de levenancier overeengekomen
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
[ Voor 28% gewijzigd door Alex3 op 29-01-2022 12:44 ]
gespoofed → gespooft (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=spoofen en https://woordenlijst.org/leidraad/12/2, @TijsZonderH)In zijn proefschrift onderzocht hij hoe locatiegegevens van mobiele telefoons gespoofed kon worden met behulp van iot-apparaten in de buurt.
kon worden → konden worden (want 'locatiegegevens' is onderwerp en meervoud)In zijn proefschrift onderzocht hij hoe locatiegegevens van mobiele telefoons gespoofed kon worden met behulp van iot-apparaten in de buurt.
hoe malware kan verspreiden → hoe malware zich kan verspreiden (of anders 'hoe je malware kunt verspreiden')Guri noemt in veel van zijn onderzoeken wel voorbeelden van hoe malware kan verspreiden.
setup → set-up (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=set-up en https://woordenlijst.org/leidraad/12/1, uitzonderingsregel 12.B, artikel d, @TijsZonderH)Natuurgetrouwe setup
software ondersteuning → softwareondersteuningDe camera is helaas matig en de software ondersteuning van realme is met twee jaar aan de korte kant.
ligt lekker in de hand → iets anders dan nu, want 'de matte parelmoerafwerking' is onderwerpDe matte parelmoerafwerking geeft de smartphone een luxe uitstraling en ligt lekker in de hand.
Portrait Displays color calibration software → Portrait Displays-kleurkalibratiesoftwareDeze tests zijn uitgevoerd met de SpectraCal C6-colorimeter en Portrait Displays color calibration software.
DCI-P3 kleurdekking → DCI-P3-kleurdekkingDCI-P3 kleurdekking
verscherpen-en-gladstrijkalgoritme → verscherp-en-gladstrijkalgoritme (of anders 'verscherpen-en-gladstrijkenalgoritme', maar ik denk dat de eerste suggestie beter is; het gaat in ieder geval om consistentie)Daarnaast lijkt het verscherpen-en-gladstrijkalgoritme wat agressiever te zijn afgesteld dan bij het apparaat van OnePlus.
Wifi → wifiBrowsetest Wifi
4g → 4GAccuduur bij webbrowsen 4g (helderheid @ 250cd/m²)
waren → was (want 'de politieke voorkeur' is onderwerp en enkelvoud)Het ging om accounts waarvan de politieke voorkeur van de zenders mee waren te achterhalen.
geinteresseerde -> geïnteresseerdegeinteresseerde gebruikers moeten zich inschrijven in een Google Form van Nvidia, waar ze hun Shield-serienummer opgeven.
doen → doen.Dat is omdat datingappaanbieders geen vrije keuze hebben qua betaalsystemen voor aankopen die consumenten in de apps doen
verscheidende → verscheidene (volgens mij heb ik je deze fout al eerder zien maken, dus ik tag je maar even, @JayStout; ja, het bijvoeglijk gebruikte en verbogen voltooid deelwoord van 'verscheiden' schrijf je als 'verscheidende', maar het betekent totaal iets anders dan 'verscheidene': vergelijk https://www.vandale.nl/gr...nds/betekenis/verscheiden maar met https://www.vandale.nl/gr...ds/betekenis/verscheidene)De Commissie wil, samen met de overkoepelende Europese Consumentenorganisatie en verscheidende andere Europese consumentenorganisaties, ook weten of het bedrijf voldoet aan de Europese wetgeving voor consumentenrechten.
Whatsapp → WhatsAppWhatsapp zal moeten aantonen of de in-app-notificaties die ze gebruiken om gebruikers op de hoogte te stellen van de vernieuwde voorwaarden van 2021 wel een eerlijke methode is.
kunnen → kan (want 'die' verwijst naar 'CRM-software', wat enkelvoud is)Kustomer ontwikkelt zogeheten CRM-software, die gebruikt kunnen worden voor klantenservice.
eigen Indiase variant → een eigen Indiase variantVolgens de Indiase minister van IT heeft de markt baat bij een derde speler als alternatief voor Android en iOS en denkt het na over eigen Indiase variant.
alternatief op → alternatief voorChandrasekhar stelt dat als er veel potentieel blijkt te zijn, zijn ministerie 'heel wat interesse' zal tonen om gunstig beleid op poten te stellen en op die manier mee wil helpen aan de ontwikkeling van een Indiaas alternatief op iOS en Android.
Doet al langer wat? Mee misschien? Dit moet anders geformuleerd worden.China doet al langer met de ontwikkeling van Kylin, dat is een Ubuntu-variant die in samenwerking met de Chinese overheid werd ontwikkeld en dient als referentieplatform voor een 'officieel OS'.
Kylin, dat → Kylin; dat (of anders 'Kylin, wat een Ubuntu-variant is')China doet al langer met de ontwikkeling van Kylin, dat is een Ubuntu-variant die in samenwerking met de Chinese overheid werd ontwikkeld en dient als referentieplatform voor een 'officieel OS'.
rijbewijs-B → rijbewijs B (zie ook https://woordenlijst.org/#/?q=rijbewijs%20B)Het model mag bestuurd worden door iedereen vanaf zestien jaar met een bromfietsrijbewijs of rijbewijs-B.
zouden kwijtraakten → zouden kwijtrakenIn de praktijk betekende het dus dat gebruikers met zo'n legacy G Suite-account over moesten gaan naar een betaald account of bepaalde diensten als Gmail zouden kwijtraakten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq