Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 45 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 139 ... 250 Laatste
Acties:
  • 375.450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arthur-m
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:45
De titel van het artikel dat Samsung reclame uit de Android apps haalt..

Technisch is deze zin correct, maar is het niet duidelijker (ondubbelzinniger), als het woord ‘verwijdert’ hiervoor gebruikt wordt?

In de context kan het zeker, maar het werkwoord kan ook ‘uithalen naar iemand’ betekenen.

Misschien een nice to have, maar ik vind het een beetje een-niet-zo-lekker-lopende titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freycinet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-05 15:01
nieuws: KvK gaat per 1 januari woonadressen afschermen van zzp'ers en bestuur...

Dus ZZP'rs & bestuurders kunnen per 1-1-'22 geen woonadressen meer inzien? :?

--> door het werkwoord 'afschermen' achteraan te plaatsen wordt de zin duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw4h
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 08:59
nieuws: Storing door verlopen Let's Encrypt-certificaat treft miljoenen gebru...

"Josh Ass" wordt geciteerd, echter heet de beste man "Josh Aas"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:37
Alles fixed, dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:52

P_Tingen

omdat het KAN

nieuws: Criminele hackers beroofden 6000 users Coinbase via kwetsbaarheid in ...

Een-na laatste paragraaf:
Daar gaat hem om volledige namen, adressen, geboortedata, ip-adressen, transactiegeschiedenis en saldo's.
hem → het

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OxWax
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15-05 19:02
Clocks en listinglinks in het artikel zijn verwisseld

nieuws: Amazon Nederland plaatst Intel Core i9-12900K in webshop voor 847 euro

"eerdere listings" , "eerdere uitgelekte base clocks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AverageNL
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 18:21

AverageNL

Redacteur
Deze zijn beide verbeterd, thanks!

Ter toelichting: de clocks en listing hoorden beide naar hetzelfde artikel te linken, maar een link was kapot. Sowieso is dat wel dubbelop, dus ik heb er een weggehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cntdown
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-08 19:24
https://tweakers.net/nieu...ine-na-dmca-takedown.html
Grand Theft Auto-uitgever Take-Two Interactive heeft voor de tweede keer de reverse-engineerprojecten re3 en reVC, die de broncodes van GTA III en GTA: City nabootsen, offline gehaald via een dmca-verzoek.
GTA: Vice City

Hier neem ik aan geen toelichting bij te hoeven geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bigoldie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 16:38
In nieuws: Vodafone verhoogt bundels Red Unlimited
Vodafone heeft sinds vrijdag zijn de bundels binnen zijn abonnement Red Unlimited verhoogd.
Dubbele “zijn”.

Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleon20
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 11:09
Arnoud kan beter zijn hele artikel nog eens goed nalezen. Er zitten wel meer fouten in. Vast nog een flinke berg slaap in de ogen? :z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:05

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

reviews: Vergroenen met blauwe energie (p4)
Die voorspelling was dat met één kubieke meter zout water en één kubieke meter zoet water per seconde één megawatt aan vermogen opgewekt kan worden, bij 25 °C en ideale zoutgehaltes.
Die per secode hoort daar niet; megawatt is al een tijdsafhankelijke eenheid.

.edit: nevermind, niet fout maar ambigu (zie laatste posts van discussie hieronder). Ik plakte de "per seconde" aan de "één megawatt" vast. Misschien iets minder ambigu opschrijven door "per seconde" voor de "één kubieke meter" te zetten? :)

[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 04-10-2021 10:55 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

nieuws: Vodafone verhoogt bundels Red Unlimited
Als gebruikers aanvullen, dat gebeurt dat nu met 2GB per keer, in plaats van 1GB.
Dat moet anders :P

@.oisyn per seconde slaat daar toch op het water? Dan lijkt het me gewoon te kloppen zoals het er nu staat.

[ Voor 17% gewijzigd door Patriot op 04-10-2021 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Patriot schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:33:
nieuws: Vodafone verhoogt bundels Red Unlimited

@.oisyn per seconde slaat daar toch op het water? Dan lijkt het me gewoon te kloppen zoals het er nu staat.
Vervag megawatt eens met megajoulle per seconde en bepaal dan nog eens of het een zinnige zin is.

Megawatt is de hoeveelheid energie per seconde opgewekt kan worden. Uiteraard is de energie in het water beperkt, maar dan heb je het over energie en niet over vermogen. Die 1 MW hou je niet vol als je het water niet ververst, dus ik ga er vanuit dat ze dat ook doen.

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 04-10-2021 09:40 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Die voorspelling was dat met één kubieke meter zout water en één kubieke meter zoet water per seconde één megajoule per seconde aan vermogen opgewekt kan worden, bij 25 °C en ideale zoutgehaltes.
Ik zie het probleem niet. Als je elke seconde één kuub zout water en één kuub zoet water hebt dan kun je dus een megawatt genereren, het is niet "als je één kuub zout water en één kuub zoet water hebt dan kun je één megajoule per seconde genereren."

Je hebt het water wel echt elke seconde nieuw nodig om aan die megawatt te komen.

EDIT:
Ik heb sterk het idee dat jij het leest als het "per seconde genereren van één megawatt" terwijl er staat "het genereren van één megawatt [met één kuub zout en zoet water per seconde]."

[ Voor 15% gewijzigd door Patriot op 04-10-2021 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

@Patriot jij zegt dus dat de zinnen "met X per seconde, kun je Y" en "met X, kun je per seconde Y" dezelfde betekenis hebben?

"Met deze motor, kun je per seconde 100 meter afleggen" -> je verbruikt dus een motor per seconde 8)7

Wat betreft je opmerking, misschien bedoelen ze dat, maar dat is niet wat er staat.

Ik zie een het als een batterij. Die batterij levert een bepaald vermogen. Het is niet dat je de batterij elke seconde opgebruikt om dat vermogen te verkrijgen; het proces vormt nou eenmaal een bottleneck, je kunt niet instantaan alle energie eruit halen. Met meer batterijen kun je meer vermogen krijgen. Maar het zegt niets over hoe lang de batterijen meegaan (hoeveel energie er in een batterij zit).

Hoe dan ook, wat ze ook bedoelen, zoals het er nu staat klopt het niet. Er komt niet elke seconde 1 megawatt bij.

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 04-10-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

.oisyn schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:59:
@Patriot jij zegt dus dat de zinnen "met X per seconde, kun je Y" en "met X, kun je per seconde Y" dezelfde betekenis hebben?
Nee, ik zeg juist dat "met X per seconde, kun je Y" iets anders is dan "met X, kun je per seconde Y."

Dat is hier heel relevant, omdat Y in deze context al "per seconde" heeft ingebouwd. Dan zou het dus inderdaad redundant zijn in de 2e lezing, omdat het dan neerkomt op "met X, kun je per seconde Y per seconde." Dat is duidelijk fout.
Wat betreft je opmerking, misschien bedoelen ze dat, maar dat is niet wat er staat.
Dat ben ik niet met je eens :+ Maar goed, het feit dat het nu ambigu is kan op zich reden genoeg zijn om het aan te passen. Dat laat ik aan de redactie over.
Ik zie een het als een batterij. Die batterij levert een bepaald vermogen. Het is niet dat je de batterij elke seconde opgebruikt om dat vermogen te verkrijgen; het proces vormt nou eenmaal een bottleneck, je kunt niet instantaan alle energie eruit halen. Met meer batterijen kun je meer vermogen krijgen. Maar het zegt niets over hoe lang de batterijen meegaan (hoeveel energie er in een batterij zit).
Het gaat niet om het aantal, maar om hoe snel je de batterijen moet verwisselen. Het gaat er dus om wat je moet doen om het in stand te houden. Je kunt wel één keer "per seconde" weghalen, maar dan vind ik eigenlijk dat je de ander ook weg moet halen (of dat in de praktijk zo makkelijk uitwisselbaar is dat laat ik even in het midden, dat doet er volgens mij niet toe).

EDIT:
"Met deze motor, kun je per seconde 100 meter afleggen" -> je verbruikt dus een motor per seconde 8)7
Dus als jij zegt "met mijn auto kan ik 100 kilometer per uur rijden" dan bedoel je dat je elke 100 kilometer je auto verbruikt? Dat lijkt me sterk :P
Hoe dan ook, wat ze ook bedoelen, zoals het er nu staat klopt het niet. Er komt niet elke seconde 1 megawatt bij.
Nee er staat dat ze elke seconde een kuub zoet en zout water nodig hebben om elke seconde een megajoule te genereren.

[ Voor 13% gewijzigd door Patriot op 04-10-2021 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Patriot schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:30:
[...]

Nee, ik zeg juist dat "met X per seconde, kun je Y" iets anders is dan "met X, kun je per seconde Y."
Maar X is hier 1 liter water en Y is 1 megawatt. Het is opgeschreven zoals de tweede zin, maar jij leest er de eerste zin in.
Dat is hier heel relevant, omdat Y in deze context al "per seconde" heeft ingebouwd. Dan zou het dus inderdaad redundant zijn in de 2e lezing, omdat het dan neerkomt op "met X, kun je per seconde Y per seconde." Dat is duidelijk fout.
Niet redundant, gewoon een andere betekenis. Je hebt het dan over een versnelling ipv snelheid. Kan taaltechnisch wel, maar is hier niet aan de orde.

Wat jij doet is liberaal schuiven met eenheden van de ene kant naar de andere kant van de vergelijking, maar dan maak je er toch echt iets heel anders van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Patriot schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:30:
Dus als jij zegt "met mijn auto kan ik 100 kilometer per uur rijden" dan bedoel je dat je elke 100 kilometer je auto verbruikt? Dat lijkt me sterk :P
Nee dude, dat is juist wat jij zegt 8)7. "Met mijn auto kan ik 100km per uur rijden" en "met mijn auto kan ik per uur 100km rijden" zijn natuurlijk wél hetzelfde; de per uur slaat op het aantal kilometers. Het is wat ánders dan "met mijn auto per uur, kan ik 100km rijden", want dan slaat het op de auto.

Jij vindt dat de seconde op de hoeveelheid water slaat, maar het staat in de aan aan de kant van het vermogen.

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 04-10-2021 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

.oisyn schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:34:
[...]

Maar X is hier 1 liter water en Y is 1 megawatt. Het is opgeschreven zoals de tweede zin, maar jij leest er de eerste zin in.
Nee, dit is dus wat ik van het begin af aan duidelijk probeer te maken. Zoals ik eerder zei, het is wel ambigu, maar het is prima te lezen als de eerste variant. Jij leest het als "één kuub zoet water en één kuub zout water" en "per seconde één megawatt", maar het is "één kuub zoet water en één kuub zout water per seconde" en "één megawatt". De "per seconde" in die zin kan ook betrekking hebben op het water, maar jij betrekt het steeds op die één megawatt. Zoals ik al zei is het ambigu, maar de door de schrijver bedoelde lezing is niet fout.
[...]

Niet redundant, gewoon een andere betekenis. Je hebt het dan over een versnelling ipv snelheid. Kan taaltechnisch wel, maar is hier niet aan de orde.

Wat jij doet is liberaal schuiven met eenheden van de ene kant naar de andere kant van de vergelijking :)
Nee, ik zeg dat er twee lezingen zijn die inderdaad iets heel anders zeggen waarbij de ene lezing inderdaad heel iets anders is dan de ander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

.oisyn schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:38:
[...]

Nee dude, dat is juist wat jij zegt 8)7. "Met mijn auto kan ik 100km per uur rijden" en "met mijn auto kan ik per uur 100km rijden" zijn natuurlijk wél hetzelfde; de per uur slaat op het aantal kilometers. Het is wat ánders dan "met mijn auto per uur, kan ik 100km rijden", want dan slaat het op de auto.

Jij vindt dat de seconde op de hoeveelheid water slaat, maar het staat in de zun aan xe kant van het vermogen.
Nou, dat laatste is een beetje de crux van het verhaal, want het staat niet "aan de kant van." Het kan in deze zin opgevat worden als "X per seconde" of "per seconde X," maar het is niet overduidelijk welke van de twee het is. En ja, de lezing verandert behoorlijk tussen die twee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

.edit: ok, even een dikke edit. Sorry. Ik las een komma waar die er niet stond 8)7. Het is idd aan 1 stuk geschreven, en dus onduidelijk waar die "per seconde" op slaat |:(

De letterlijke zin nogmaals:
Die voorspelling was dat met één kubieke meter zout water en één kubieke meter zoet water per seconde één megawatt aan vermogen opgewekt kan worden, bij 25 °C en ideale zoutgehaltes.
dat met [één kubieke meter zout water en één kubieke meter zoet water per seconde] één megawatt aan vermogen opgewekt kan worden

Of

dat met [één kubieke meter zout water en één kubieke meter zoet water] per seconde één megawatt aan vermogen opgewekt kan worden

[ Voor 149% gewijzigd door .oisyn op 04-10-2021 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

.oisyn schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 10:47:
[...]

Totaal mee oneens.

[...]

Ja, zoals het er staat ;)

[...]

Zoals er wellicht bedoeld wordt.

[...]

Niet als het in het tweede stuk staat.

Maar goed, het is duidelijk dat jij zegt dat "Met X, kun je per seconde Y" ook kan interpeteren als "Met X per seconde, kun je Y". Totaal mee oneens. En dit is imho niet eens subjectief, je hebt het gewoon mis :)
Oké, nog één poging:
Ik kan met 1 liter brandstof per seconde 100 kilometer per uur rijden.
Daar staat volgens jou dus dat ik zeg "per seconde 100 kilometer per uur" te kunnen rijden, en dat is volgens jou de enige mogelijke lezing? De tijdseenheid kan volgen op de hoeveelheid of hij kan hem voorgaan, als je hem dus tussen twee zaken inzet waarbij hij de een kan volgen en de ander voor kan gaan dan is het ambigu. Maar het is niet alsof het een gegeven is dat hij bij de één of bij de ander hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Doe geen moeite, zie mijn edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmmk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 23:26
reviews: Vergroenen met blauwe energie

Eerste alinea van de broodtekst:
"...dat een precaire balans tussen vraag en aanbod vraagt."

"Precair" betekent ongunstig en instabiel, netelig, penibel, zorgelijk, bedenkelijk. Het tegenovergestelde van wat nodig is in deze situatie, en hopelijk ook het tegenovergestelde van wat de auteur wil zeggen. Mogelijk is hier 'precies' bedoeld, hoewel dat in de praktijk (het is een enorm dynamisch proces) onmogelijk is, zodat een woord als 'nauwkeurig' of 'zorgvuldig' beter zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgen83
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-09 16:19
Edit: nvm

[ Voor 89% gewijzigd door jorgen83 op 04-10-2021 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kameleon20
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 11:09
nieuws: Vodafone verhoogt databundels Red Unlimited - update
Vodafone heeft sinds vrijdag zijn de bundels binnen zijn abonnement Red Unlimited verhoogd.
Moet natuurlijk zijn: Vodafone heeft sinds vrijdag de bundels binnen zijn abonnement Red Unlimited verhoogd.
Als gebruikers aanvullen, dat gebeurt dat nu met 2GB per keer, in plaats van 1GB.
Moet natuurlijk zijn: Als gebruikers aanvullen, gebeurt dat nu met 2GB per keer, in plaats van 1GB.

Oh en Red Unlimited bestaat sinds 2 maart 2020
https://www.vodafoneziggo...ta-5g-ready-en-unlimited/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
nieuws: WD Blue SN570-NVMe-ssd leest bijna de helft sneller dan SN550
In de tabel:
Leesnelheid -> Leessnelheid

nieuws: ESA-ruimtevaartuig deelt eerste foto van Mercurius tijdens fly-by
In december 2025 wordt het raamtevaartuig in een stabiele baan om de planeet gebracht.
raamtevaartuig -> ruimtevaartuig

[ Voor 42% gewijzigd door Munchie op 04-10-2021 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• multikoe
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:29
In het artikel over de flyby van Mercurie staat "raamtevaartuig".
Ook wordt gezegd dat er flyby's "op" de planeet zullen worden gedaan, dat moet natuurlijk zijn "langs". Bovendien is de flyby waarbij de foto is genomen al de vierde van negen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freycinet
  • Laatst online: 10-05 15:01
nieuws: Backblaze: faalpercentage hdd's en ssd's ontlopen elkaar niet veel

faalpercentage --> faalpercentages

(meervoud, ontlopen)

nakende --> naderend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zelfde artikel als hierboven:
"Vanaf het vijfde jaar begon het faalpercentage van de klassieke harde schijven toe te nemen. We vragen ons dan ook af we hetzelfde patroon gaan zien bij de ssd’s."
Ik denk dat het woord 'of' daar ontbreekt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinkrikhaar
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 14:27

Kevinkrikhaar

Redacteur
We zijn weer bij. Dank voor het melden :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:13

macnerd

No Apples please :-)

1e pagina:
Een redelijk onbekende, maar mogelijk veelbelovende kandidaat is osmotische energie, ook wel blauwe energie genoemd, die opgewekt wordt uit het verschil tussen zoet en zout water. ‘s Werelds grootste pilotinstallatie voor deze vorm van energiewinning staat sinds 2014 op de Afsluitdijk. Hoe win je osmotische energie op? Wat hebben de onderzoekers op de Afsluitdijk de afgelopen zeven jaar geleerd? En wanneer komt er blauwe stroom uit ons stopcontact?
Hoe win je osmotische energie?
of
Hoe wek je osmotische energie op?

MacNerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Munchie
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
nieuws: ASUS en Noctua introduceren GeForce RTX 3070-videokaart met Noctua-ko...
De komt van een RTX 3070 van ASUS en Noctua komt niet als een verrassing.
De komt -> De komst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Dat is een een betrouwbare, maar trage methode
dubbel "een"
"Onze instelling is dat je alleen energie uit de natuur mag winnen als je de natuur zelf niet beschadigd."
beschadigd → beschadigt (loopt)

[ Voor 28% gewijzigd door Bergen op 04-10-2021 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AverageNL

AverageNL

Redacteur
Deze zijn ook verbeterd, bedankt voor het melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: Netflix brengt Play Something-shufflefunctie uit voor Android-gebruikers
Met Play Something kunnen Android-gebruikers vanaf het de navigatiebalk
het of de?

[ Voor 9% gewijzigd door Bergen op 04-10-2021 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AverageNL

AverageNL

Redacteur
Redigeerfoutje: de navigatiebalk en het thuisscherm - is ook gefikst, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

We gaan nog even door :)

nieuws: Epic Games Launcher krijgt vanaf volgende week achievements
Net als op PlayStation-consoles, kunnen gebruiker bronzen, zilveren, gouden en platina beloningen verdienen.
gebruiker → gebruikers
Uiteindelijk moeten spelers hiervoor 'nieuwe sociale features en player rewards kunnen verdienen
er mist een eind-quote

nieuws: WhatsApp, Instagram en Facebook zijn onbereikbaar door storing - upda...
Chatdienst WhatsApp en sociale platform Facebook en Instagram lijken te kampen met een grote storing.
platform → platforms

Leuke aanvulling op het artikel misschien: Twitter verwelkomt iedereen vanaf zijn eigen centrale account: https://twitter.com/Twitter/status/1445078208190291973

[ Voor 8% gewijzigd door Bergen op 04-10-2021 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: Backblaze: faalpercentages hdd's en ssd's ontlopen elkaar niet veel
Backblaze spreekt van een defect van zodra het opslagmedium niet meer functioneert
-van
We vragen ons dan ook of we hetzelfde patroon gaan zien bij de ssd’s."
we vragen ons dan ook af of ...

en nu stop ik ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Bergen op 04-10-2021 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Nou vooruit, nog één dan.

Het BepiColombo-ruimtevaarttuig zal dergelijke kraters en vlakten onderzoeken
ruimtevaarttuig → ruimtevaartuig

[ Voor 14% gewijzigd door Bergen op 04-10-2021 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvnieuwh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-10-2022
downloads: Windows 11 Insider Preview 22471 (dev)

In de titel staat Build 22471
maar in de 1ste alinea staat er build 22468

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hherrie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:45
nieuws: Facebook: downtime kwam door configuratiefout backbonerouters
Facebook biedt zijn verontschuldigen aan gebruikers aan.
verontschuldigen > verontschuldigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:10
nieuws: Epos brengt open gesloten variant van gamingheadset H6PRO op de markt

De fout zit al in de titel :)
woordje ' en' ontbreekt, wordt in de rest van het artikel wel geschreven.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

beweerde hij dat de oorzaak lag bij een configuratiewijzigingen
-een
of
wijzigingen → wijziging
Door de update bij zijn backbonerouters stopte Facebook met zich aankondigen
zich aankondigen → zich aan te kondigen (Of klopt het wel? Ik twijfel heel erg.)

[ Voor 23% gewijzigd door Bergen op 05-10-2021 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Net als zijn voorgangers heeft de H6PRO heeft een microfoonarm
2x heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: Ericsson daagt Apple voor de rechter wegens onderwaardering patenten
om op die manier minder royalties hoeven moeten betalen
hoeven moeten betalen → te hoeven betalen?
of de royalites die Ericsson hanteert billijk zijn.
royalites → royalties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 09:05

sanderr

duh!

nieuws: Python 3.10 met structural pattern matching is verschenen
Versie 3.1 voegt een co_lines-attribute toe voor debuggingtools. Die beschrijft de mapping van bytecode naar source.
Versie 3.1 -> Versie 3.10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: QNAP brengt QTS 5.0 op basis van Linux Kernel 5.10 uit
ondersteuning van TSL 1.3
TSL → TLS
zodat gebruikers het vervangen van drives beter kan plannen.
kan → kunnen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZwolschBalletje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 23:23
Tijdens een vorige onderhandeling in 2015 over dezelfde patenten trok Apple volgens Ericsson de legitimiteit van zeven Ericsson-patenten in vraag
Dat klinkt als een te letterlijke vertaling uit het Engels "to question". In het Nederlands trekken we zaken in twijfel :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:13

jacobras

Developer

geek: Rusland lanceert actrice en regisseur naar ISS voor maken van fictiefilm
De film ызов of 'Uitdaging' zal gaan over een arts die een levensreddende missie moet uitvoeren aan boord van het ISS om het leven van een kosmonaut te redden.
De filmnaam klopt niet: moet Вызов zijn (zie ook de site van de film zelf waar het een paar keer vermeld staat).

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sured
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 20:31

Een open én gesloten variant zo te lezen. Open gesloten lijkt me niet juist…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 12:48
reviews: Apple iPhone 13-serie - Tussenjaar, maar toch de moeite waard
Wat niet went, is het gewiebel wanneer je een van de nieuwe toestellen op tabel neerlegt.
tabel → tafel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmmk
ZwolschBalletje schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 10:56:

[...]

Dat klinkt als een te letterlijke vertaling uit het Engels "to question". In het Nederlands trekken we zaken in twijfel :-)
In hetzelfde bericht, dezelfde zin, laatste woord 'behoorde' zou 'behoorden' moeten zijn (meervoud, want het gaat over zeven patenten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmmk

Laatste alinea:
"Via BGP adverteren netwerken zich met prefixes op internet..."
'Adverteren' heeft in het Nederlands tegenwoordig een wat beperktere betekenis dan in het Engels, het gaat bij ons vooral om massa-communicatie in de media. In de 18e, 19e eeuw had het ook in Nederland de bredere betekenis. In het huidige Nederlands zou je eerder zeggen:
"Via BGP maken netwerken zich met prefixes bekend op internet..."
"Via BGP maken netwerken zich met prefixes vindbaar op internet..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjonie100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-06 12:26
Firefox 93 artikel:
dit vaak zonder dat er interactie nog is. (nog = nodig?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:00
nieuws: Aya Neo begint met levering Windows-handheld met Ryzen 5-cpu
Tegelijk met het verschepen van de Aya Neo 2021 heeft het bedrijf de bèta-versie van diens besturingssysteem Aya Space aangekondigd.
Windows is een besturingssysteem. Dit is gewoon een programma, een game launcher of hoe je het noemen wil... Maar in ieder geval geen besturingssysteem :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:59
nieuws: Voormalige topman Sony: porten firstpartygames naar pc was simpele be...

Volgens mij is de naam van Shawn Layden in het artikel verkeerd gespeld. Er staat Shawn Laylen in het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:20

J2S

Sonicfreak schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 14:40:
nieuws: Voormalige topman Sony: porten firstpartygames naar pc was simpele be...

Volgens mij is de naam van Shawn Layden in het artikel verkeerd gespeld. Er staat Shawn Laylen in het artikel.
Er staat 1x Layden in het artikel :)
4x Laylen :|

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

geek: Dag, gehate en geliefde blauwe E - Het einde van Internet Explorer.

Na plaatje "Browser wars":
Ook op het gebied van mobiele apparaten kon Microsoft met IE niet goed meer meekomen en maakten andere browsers daar al snel de dienst uit.
Deze zin loopt niet lekker en heeft een hoog "hier zet men over en koffie" gehalte.
Wellicht beter:
Ook op het gebied van mobiele apparaten kon Microsoft met IE niet goed meer meekomen en andere browsers maakten daar dan ook al snel de dienst uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P_Tingen

P_Tingen

omdat het KAN

geek: Dag, gehate en geliefde blauwe E - Het einde van Internet Explorer.
Microsoft raad gebruikers die IE om deze reden nog gebruikers echter aan over te stappen op Edge welke een speciaal hiervoor ingebouwde 'Internet Explorer-mode' heeft.
raad → raadt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchie
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
nieuws: Huawei brengt MateBook 16 uit in Europa voor vanafprijs van 1100 euro
De pixeldichtheid bedraagt 189 ppi en de constrastverhouding is 1500:1.
constrastverhouding -> contrastverhouding

nieuws: QNAP brengt QTS 5.0 op basis van Linux Kernel 5.10 uit
QTS krijgt daarnaast ondersteuning voor TeamViewer met de TeamViewer QNAP NAS-app en het besturingssyteem komt met een geoptimaliseerde user interface,
De nieuwe versie van het besturingssyteem moet bovendien veiliger zijn door ondersteuning van TLS 1.3,
besturingssyteem -> besturingssysteem
het automatisch updaten van van QTS en apps,
van dubbel

[ Voor 47% gewijzigd door Munchie op 05-10-2021 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nevermind

[ Voor 95% gewijzigd door Cartman! op 05-10-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torched
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:12
reviews: Ghost Recon Frontline - Tom Clancy's battle royale

Frontlone in de titel :) / En de frontpage

[ Voor 4% gewijzigd door Torched op 05-10-2021 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:20
nieuws: Ubisoft onthult gratis battleroyalegame Tom Clancy's Ghost Recon Fron...

Zo strijden spelers in teams met twee medespelers om intel en moeten ze daarmee levend proberen de map te Verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• COMPUTERFREAKED
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
https://tweakers.net/nieu...it-voor-raspberry-pi.html

Het board is volgens de Spaanse maker onder andere compatibel met de audioprogramma's OSMC, RuneAudio, Volumio, Moode. PiCorePlayer, PiMusicBox en OpenELEC. Met de geïntegreerde dsp kunnen volgens de fabrikant 3d-effecten gecreëerd kunnen worden, waaronder egalisatie en de-emphase. De fabrikant belooft hiermee 'haarscherpe' audiokwaliteit te leveren, wanneer de board verbonden wordt met een set speakers, een audioversterker of een koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert98983
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-08 22:03
https://tweakers.net/nieu...kte-de-grote-storing.html
Ook het aanpassen van de routers, servers en andere systemen is om diezelfde reden extra moeilijk gemaakt, wat voor langere debugtijden.
Wat voor langere debugtijden wat? Zorgde, waarschijnlijk.

EDIT: En zoals iemand al in de comments aangaf, staat veel "BPG" i.p.v. "BGP".

[ Voor 10% gewijzigd door robert98983 op 05-10-2021 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 20:52

YannickSpinner

Redacteur
jmmk schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 11:53:

Laatste alinea:
"Via BGP adverteren netwerken zich met prefixes op internet..."
'Adverteren' heeft in het Nederlands tegenwoordig een wat beperktere betekenis dan in het Engels, het gaat bij ons vooral om massa-communicatie in de media. In de 18e, 19e eeuw had het ook in Nederland de bredere betekenis. In het huidige Nederlands zou je eerder zeggen:
"Via BGP maken netwerken zich met prefixes bekend op internet..."
"Via BGP maken netwerken zich met prefixes vindbaar op internet..."
We hebben in dit artikel en de daaropvolgende vervolgartikelen toch 'adverteren' aangehouden. Wellicht als semi-anglicisme, maar in combinatie met de (oude) Nederlandse betekenis dekt het goed genoeg de lading.

Alle andere feedback is wederom verwerkt, allemaal hartelijk dank voor de oplettendheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-09 12:07
Ref nieuws: Facebook: downtime kwam door configuratiefout backbonerouters

In het artikel over de facebook fout komt de afkorting BPG voor. Dat dient BGP te zijn voor Border Gateway Protocol.

Even zoek en vervang eroverheen.

Edit: inmiddels gefixed

[ Voor 42% gewijzigd door Jochem op 05-10-2021 22:00 . Reden: %s/BPG/BGP/g is al gedaan. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-09 18:26
downloads: StartAllBack 2.9.90 RC
StartAllBack is een programma die een vertrouwde startknop, taakbalk, verkenner en contextmenu's in Windows 11 terug kunnen brengen.
StartAllBack is een programma DAT DE vertrouwde startknop, taakbalk, verkenner en contextmenu's in Windows 11 terug KAN brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homerius
  • Nu online
In nieuws: AIVD geeft bedrijven tips voor beveiliging van netwerken
Vervolgens komt de detectie van incidenten aan bod via endpoint- of network-based-detectie en door werknemers voor te liggen
'liggen' --> 'lichten'

(of 'liegen', maar dat lijkt me geen goed advies ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

nieuws: Mark Zuckerberg noemt beschuldigingen over platform 'zwaar onlogisch'
Ook verwijst hij ernaar dat er bij Facebook veel mensen werken die 'schadelijke content' berwijderen. Zuckerberg stelt ook dat Facebook transparant is over de resultaten van de onderzoeken.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18:49

Sharky

Skamn Dippy!

Delpozo schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:33:
[...]

Laten we maar standaardiseren op 'datacenter(s)'. Thx!
nieuws: Facebook: verkeerd commando en audit-tool-bug veroorzaakte de grote s...
waardoor Facebooks datacentra
En dan een paar regels verder:
in dat geval bij kleinere datacenters
En dan weer verderop:
bij Facebooks datacentra is dit extra moeilijk
:P

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drongo14
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-12-2024
Het is niet TMP 1.2/2.0 maar TPM 1.2/2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: HMD introduceert eerste Nokia-tablet T20 met 10,4"-scherm voor 219 euro
Android Entreprise Recommended -> Android Enterprise Recommended

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis74
  • Laatst online: 10-08 12:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdn135
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Drongo14 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 12:40:
Het is niet TMP 1.2/2.0 maar TPM 1.2/2.0
Dit voor artikel: nieuws: Microsoft publiceert methode om TPM 2.0-systeemeis van Windows 11 te ...

Er wordt veel TMP gebruikt ipv TPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:06
https://tweakers.net/nieuws/187788/broncode-en-interne-documenten-van-twitch-zijn-mogelijk-gelekt-op-4chan.html
Bronnen hebben aan Video Games Chronicle bevestigd dat de informatie in de dump legitiem is
.

Legitiem is hier onjuist. Legitiem betekent in het Nederlands: wettelijk, wettig, rechtmatig of gerechtvaardigd. Het is een verzameling gestolen data dus dat lijkt me niet legitiem. In het engels wordt "legitimate/legit" ook gebruikt om aan te geven dat iets echt (geen namaak) is maar in het Nederlands klopt dat niet als je legitiem hiervoor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kabouter428
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-08 10:29
nieuws: LinkedIn moet van rechter account politicus herstellen wegens onduide...

LinkedIn moet van de rechtbank van Noord-Holland het Twitteraccount van de Nederlandse politicus Wybren van Haga terugplaatsen op het platform.

Linkedin kan het twitteraccount niet terug plaatsen wel het linked in account die was namelijk verwijderd

[ Voor 36% gewijzigd door kabouter428 op 06-10-2021 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:29

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Destiny schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:00:
https://tweakers.net/nieuws/187788/broncode-en-interne-documenten-van-twitch-zijn-mogelijk-gelekt-op-4chan.html

[...]
.

Legitiem is hier onjuist. Legitiem betekent in het Nederlands: wettelijk, wettig, rechtmatig of gerechtvaardigd. Het is een verzameling gestolen data dus dat lijkt me niet legitiem. In het engels wordt "legitimate/legit" ook gebruikt om aan te geven dat iets echt (geen namaak) is maar in het Nederlands klopt dat niet als je legitiem hiervoor gebruikt.
'Legit' idd verkeerd vertaald, ik noem het 'authentiek'.

Verder bij, thanks allen!

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: Canon kondigt Dual Fisheye-objectief aan voor VR-opnames
is het 121,1x83,6,53,5mm groot
een van de komma's moet een x zijn
Deze software verwerken de beelden
verwerken → verwerkt

[ Voor 12% gewijzigd door Bergen op 06-10-2021 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

geek: Universal Studios Japan gaat samenwerken met Pokémon Company
Wel hopen de bedrijven dat 'de nieuwe ervaringen de toeristenmarkt zullen revatiliseren'.
revatiliseren → revitaliseren (van "vitaal")

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hayte
  • Laatst online: 17:03

Hayte

Nieuwsredacteur
Het zijn twee losse software-dingetjes, vandaar verwerken. Heb het woord software weggehaald om de verwarring te voorkomen :) Rest is aangepast, dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: Jabra-moederbedrijf neemt randapparatuurmaker SteelSeries over
naar een manier om zich te betreden tot de gamingmarkt.
zich te betreden tot → toe te treden tot, of zich te begeven op
de leiderschapsteam
de → het (team)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

nieuws: Geekbench gaat benchmarks van hardware die nog niet te koop is niet l...
en retail hardware dat nog niet te koop is
dat → die (hardware)
de specificaties onaangekondigde hardware
van onaangekondigde hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AverageNL

AverageNL

Redacteur
Deze zijn ook aangepast, bedankt Bergen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasB
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-07-2024
nieuws: Netflix verhoogt prijzen van abonnementen met max 3 euro in NL en BE

bestaande dat abonnees

moet zijn

dat bestaande abonnees

It's not a bug, it's a feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18:36
nieuws: Farmville 3 verschijnt op 4 november

Kwam Farmville uit in 2009 of 2010? Beide jaartallen worden daarvoor genoemd in het artikel.

Heeft Krevin Krikhaar een account om te taggen? Ik kan niet op zijn naam klikken naast het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floort
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 00:30
Een van mijn collega's merkte op dat er "The Privacy Company" staat op plan: Tweakers Meet-up Privacy & Security 2021: zowel online als op locatie. Dat moet "Privacy Company" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

En nogmaals in plan: Tweakers Meet-up Privacy & Security 2021: zowel online als op locatie staat ergens GCI waar CGI word bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
^^ Aangepast. Merci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 23:00
nieuws: Minister Knapen: 'Nederland kan leger inzetten bij ernstige cyberaanv...
Ik weet niet of dit nou per se fout is en of dit de juiste plek is, maar...
De uitspraak is opvallend omdat verschillende politieke partijen in hun verkiezingsprogramma's voor een krachtdadiger optreden tegen cybercriminaliteit pleitten.
Krachtdadiger is wel ook gewoon Nederlands, maar het is veel gebruikelijker in het Vlaams:
https://onzetaal.nl/taaladvies/daadkrachtig-krachtdadig
Aangezien het in deze context meer positief dan negatief bedoeld wordt denk ik dat hier beter daadkrachtiger had kunnen staan. Het voelt voor mij in ieder geval nogal raar zo.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonder.h
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
nieuws: Minister Knapen: 'Nederland kan leger inzetten bij ernstige cyberaanv...
Demissionair minister Knapen antwoordt met zijn brief op een motie van Kamerleden Brekelmans en Mulder begin juli indienden
van → die (Alternatief: Demissionair minister Knapen antwoordt met zijn brief op een motie van Kamerleden Brekelmans en Mulder (van begin juli))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

downloads: WinRAR 6.10 bèta 1

Credits naar @410Gone
De volgende downloads zijn beschikbaar:
WinRAR 6.02 bèta 1 (32bit)
WinRAR 6.02 bèta 1 (64bit)
Kijkend naar de downloadlinks en de downloadpagina moet het inderdaad 6.10 zijn en niet 6.02.

offtopic:
Ook geen idee waarom de comment van YaGetShot op 0/offtopic/irrelevant wordt gemodereerd, want hij is wel degelijk on topic.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plan: Sony Bravia XR: slimmer beeld en geluid ervaren

Bij de 'Meer informatie over de afzonderlijke XR-modellen vind je hier' staat vermeld dat de "Z9J 8K" een OLED model is, maar dit is een Full Array LED model?

https://www.sony.nl/elect...z9j-series/specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperor3s
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:28
nieuws: Good Job! wint prijs van Best Game op Dutch Game Awards
...mensheid te behoeden van de ondergang.
"..behoeden voor" of "..redden van"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Priest-NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:14
reviews: De Seagate Firecuda 530 getest: de snelste tot dusver?
Het gevolg is dat cellen in het 196-laags nand tot twee keer sneller geprogrammeerd, gelezen en gewist kunnen worden.
Dat moet 176-laags zijn denk ik

•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis74
  • Laatst online: 10-08 12:26
downloads: Mozilla Thunderbird 78.15.0

Downloadlink verwijst naar de 91. serie, niet naar de 78.

Overigens worden alle Thunderbird versies volgens ESR serie gebouwd sinds versie 24.0:

https://wiki.mozilla.org/Thunderbird:Home#Releases
Releases
Thunderbird Project version numbers generally match up to Mozilla Firefox ESR and beta versions. (Unlike Firefox, Thunderbird releases versions between ESRs only as betas, for example 69-77 are betas only) Future ESR releases of Thunderbird upcoming are 91, 101, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homerius
  • Nu online
In nieuws: Facebook dwong maker van automatische ontvolgtool Unfollow Everything...
Daarnaast gebruikte de extensie onrechtmatig gebruik van Facebooks handelsmerken.
'gebruikte' --> 'maakte' (of 'gebruik van' weghalen)
Pagina: 1 ... 139 ... 250 Laatste

Dit topic is gesloten.