Hoe topic volgen? Notificaties mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:31
Beste Tweakers,

Al een aantal jaren aanwezig op Tweakers, steeds meer op het forum maar hoe volg ik nou een topic? Ik heb dit: Forum FAQ #bookmarks al meerdere keren doorgelezen maar snap ik het nou gewoon niet of kan het niet?

Op vrijwel alle andere forums is het mogelijk om je te abonneren op een topic. Bij een nieuw bericht krijg je dan een mail. Daarin een linkje zodat je bij het nieuwe bericht uitkomt. Enige tijd terug daarop gezocht hier op het forum en dat blijkt er niet te zijn. Argument was dacht ik dat er dan teveel mails verstuurd worden? Zelfs Stackoverflow en Github sturen mails en daar komt veel meer volk langs...

Maar goed wat zijn dan de alternatieven? Geen mail prima, maar hoe krijg ik dan een overzicht van topics die ik volg? Hier dus: https://gathering.tweakers.net/forum/list_bookmarks. Maar wanneer ik op een topic klik dan kom ik uit bij de start post of op mijn bericht in dat topic. Ik wil uitkomen bij de nieuwe reacties en niet terug hoeven te scrollen tot waar ik de laatste keer was.

Of is de enige mogelijkheid om een topic te volgen de pagina in een tabblad openen laten staan? Dan krijg je netjes op die pagina een button zodra er nieuwe berichten zijn en wordt het aantal berichten netjes in de titel van de pagina gezet.

Ik ben benieuwd...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 21:58

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als je zulke topics bijhoud met lezen, kan je op het ballonnetje voor de topictitel klikken om naar het eerstvolgende nieuwe bericht te gaan. In andere gevallen gaat de link van de titel naar de post of pagina van de bookmark zelf.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-09 19:37
royduin schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:05:
Maar wanneer ik op een topic klik dan kom ik uit bij de start post of op mijn bericht in dat topic. Ik wil uitkomen bij de nieuwe reacties en niet terug hoeven te scrollen tot waar ik de laatste keer was.
Dan moet je hierop klikken: Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Open_on.png

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
Gelijk even geprobeerd, dit topic gebookmarked: Home Assistant - Open source Python3 home automation maar wanneer ik naar bookmarks ga zie ik Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Open_on_electronics.png ervoor staan. Klik ik daarop kom ik hier uit: NoFate in "Home Assistant - Open source Python3 home automation" terwijl koelkast in "Home Assistant - Open source Python3 home automation" het laatste nieuwe bericht is? Waar ik naartoe gelinkt wordt is een bericht dat ik al gelezen had.

En wat geeft Afbeeldingslocatie: https://tweakimg.net/g/forum/images/icons/Question_on.png aan? Ik heb bijv. dit topic nu toegevoegd en daar staat dat icoontje voor en kom ik gewoon bij mijn start post uit.

[ Voor 12% gewijzigd door royduin op 13-02-2019 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09:59

Roozzz

Plus ultra

Hero of Time schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:09:
Als je zulke topics bijhoud met lezen, kan je op het ballonnetje voor de topictitel klikken om naar het eerstvolgende nieuwe bericht te gaan. In andere gevallen gaat de link van de titel naar de post of pagina van de bookmark zelf.
Dat werkt toch alleen voor als er nieuwe berichten zijn geplaatst tov je laatste tweakers bezoek? Volgens mij hoef je het topic niet geopend te hebben om dit grijs te laten worden.
Dat zou ik persoonlijk wel ideaal vinden, diverse topics check ik alleen als ik meer tijd heb en niet in een verloren moment. Nu is de ballonmelding daar niet bruikbaar voor.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
Ik zie net de url van alle ballonnetjes eindigt met "/////1550056555", die "1550056555" is een timestamp: https://www.epochconverter.com/?q=1550056555 en dat is 12:15:55, waarom staat die timestamp daar? Kan iemand uitleggen hoe dit werkt of zou moeten werken?

Houdt Tweakers gewoon een timestamp bij van mijn laatste login / sessie refresh ofzo en plakt die erachter? Er wordt dus niet bijgehouden wat ik wel/niet gelezen heb? Ipv op topic niveau is het op site niveau?

[ Voor 29% gewijzigd door royduin op 13-02-2019 13:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Roozzz schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:22:
[...]

Dat werkt toch alleen voor als er nieuwe berichten zijn geplaatst tov je laatste tweakers bezoek? Volgens mij hoef je het topic niet geopend te hebben om dit grijs te laten worden.
Dat zou ik persoonlijk wel ideaal vinden, diverse topics check ik alleen als ik meer tijd heb en niet in een verloren moment. Nu is de ballonmelding daar niet bruikbaar voor.
Correct, het is op basis van je laatste bezoek. Zie ook Ik heb het even gehad met het Forum, Sessieduur voor het verzoek om het gedrag te veranderen.
royduin schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:17:
Gelijk even geprobeerd, dit topic gebookmarked: Home Assistant - Open source Python3 home automation maar wanneer ik naar bookmarks ga zie ik [Afbeelding] ervoor staan. Klik ik daarop kom ik hier uit: NoFate in "Home Assistant - Open source Python3 home automation" terwijl koelkast in "Home Assistant - Open source Python3 home automation" het laatste nieuwe bericht is? Waar ik naartoe gelinkt wordt is een bericht dat ik al gelezen had.
Je komt via het ballonnetje bij het eerste nieuwe bericht sinds je vorige bezoek. Als je een tijd niets doet op de site, reset die tijd vanzelf en kom je weer bij de vanaf dat moment nieuwe berichten.
En wat geeft [Afbeelding] aan? Ik heb bijv. dit topic nu toegevoegd en daar staat dat icoontje voor en kom ik gewoon bij mijn start post uit.
Dat is de indicatie voor vraag-topics. We hebben twee type topics: discussie en vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
Dus stel ik bookmark nu een topic en sluit Tweakers. 2 uur later kom ik weer en ga naar mijn bookmarks toe dan zie ik waar reacties geweest zijn sinds mijn laatste bezoek?

Maar stel ik bookmark nu een topic, 2 uur later bekijk ik alleen de frontpage en weer 2 uur daarna ga ik naar mijn bookmarks toe en klik op zo'n ballonnetje. Dan kom ik dus uit bij berichten sinds mijn laatste bezoek? Niet van mijn eerste bezoek en dus moet ik alsnog terug scrollen om te kijken waar ik gebleven was? Echt een topic volgen kan dus niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:43

Standeman

Prutser 1e klasse

Voor de topics die ik volg scroll ik gewoon even tot de datum/tijd tot waar ik gebleven ben. Ik zie het probleem daar niet zo bij.

En persoonlijk hoef ik ook geen 100 notificaties in een uur te hebben omdat het een snel lopend topic is. :p

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Standeman schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:14:
En persoon hoef ik ook geen 100 notificaties in een uur te hebben omdat het een snel lopend topic is. :p
Dat zou natuurlijk wel iets moeten zijn waar je per topic voor zou moeten kunnen kiezen en het is AFAIK wel iets dat ergens op de wishlist staat.

Crisp heeft daar enigszins recent nog dit over gezegd:
crisp schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:31:
Abonneren op topics kan nog niet, maar staat wel op onze eigen lange-termijn projectlijst.

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 13-02-2019 14:21 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• royduin
Voor de topics die ik volg scroll ik gewoon even tot de datum/tijd tot waar ik gebleven ben. Ik zie het probleem daar niet zo bij.
Ik wil bijv. het Home Assistant topic volgen maar daar niet elke keer zelf naartoe moeten gaan om te kijken of er nieuwe berichten zijn. Het kan daar een paar dagen rustig zijn en dan ineens 3 pagina's vol geschreven op 1 dag. Stel ik wil in het weekend alle nieuwe berichten lezen dan heb ik niets aan de bookmark functionaliteit. Daar wordt dus enkel aangegeven of er nieuwe berichten zijn sinds maar laatste sessie, ik kom meerdere keren per dag even langs om het nieuws te lezen en heb daar dus niets aan. Stel ik ga er zelf heen dan moet ik dus gaan nadenken waar ik de vorige keer was gebleven. Dat resulteert veelal in meerdere pagina's langs klikken om te zien waar ik was gebleven. Met meerdere topics die ik volg kost dit veel tijd maar vindt ik het ook mega irritant.

Bij andere forums krijg ik direct, eens per dag of per week een mailtje; die kan ik lekker laten staan en als ik in het weekend denk ik lees alles door klik ik op de link in de mail en kom ik uit waar ik gebleven was.

Geen mail prima, maar dan een notificatie rechtsboven of een bookmark overzicht dat bijhoudt waar ik gebleven was per topic zou top zijn. Als Tweakers opensource was had ik het zelf ontwikkeld. Helaas geen mogelijkheid om een "PR" in te dienen ;(
En persoonlijk hoef ik ook geen 100 notificaties in een uur te hebben omdat het een snel lopend topic is. :p
In dat geval zou je dan kunnen kiezen voor eens per dag zoals bij bijv. vBulletin mogelijk is.
NMe schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:20:
[...]

Dat zou natuurlijk wel iets moeten zijn waar je per topic voor zou moeten kunnen kiezen en het is AFAIK wel iets dat ergens op de wishlist staat.

Crisp heeft daar enigszins recent nog dit over gezegd:

[...]
Hoe kan ik of kunnen we ervoor zorgen dat die functionaliteit er zsm komt @crisp? Lijkt me dat ik niet de enige ben, iedereen die het forum actief gebruikt zou deze functionaliteit omarmen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

royduin schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 13:44:
Dus stel ik bookmark nu een topic en sluit Tweakers. 2 uur later kom ik weer en ga naar mijn bookmarks toe dan zie ik waar reacties geweest zijn sinds mijn laatste bezoek?

Maar stel ik bookmark nu een topic, 2 uur later bekijk ik alleen de frontpage en weer 2 uur daarna ga ik naar mijn bookmarks toe en klik op zo'n ballonnetje. Dan kom ik dus uit bij berichten sinds mijn laatste bezoek? Niet van mijn eerste bezoek en dus moet ik alsnog terug scrollen om te kijken waar ik gebleven was? Echt een topic volgen kan dus niet?
Zolang je niet het forum bezoekt, zal daar je 'sessie' niet veranderen. Het eerste bericht die je via dat ballonnetje te zien krijgt, zal dan van 4 uur geleden zijn. Het forum en de frontpage zijn apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
Hero of Time schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:35:
[...]

Zolang je niet het forum bezoekt, zal daar je 'sessie' niet veranderen. Het eerste bericht die je via dat ballonnetje te zien krijgt, zal dan van 4 uur geleden zijn. Het forum en de frontpage zijn apart.
Dat scheelt wel iets maar als je dan per ongeluk toch op het forum komt heb je weer het probleem. Daarnaast geldt het voor alle bookmarks, wanneer je dus naar je bookmarks gaat zou je gelijk alle bookmarks af moeten gaan want de volgende keer dat je er komt klopt het niet meer doordat het niet per topic bijgehouden wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

royduin schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:39:
[...]

Dat scheelt wel iets maar als je dan per ongeluk toch op het forum komt heb je weer het probleem. Daarnaast geldt het voor alle bookmarks, wanneer je dus naar je bookmarks gaat zou je gelijk alle bookmarks af moeten gaan want de volgende keer dat je er komt klopt het niet meer doordat het niet per topic bijgehouden wordt.
Klopt. Je zou daarom als alternatief de laatste post die je hebt gelezen kunnen bookmarken. Je kan maar 1 bookmark per topic hebben. Een bestaande zou dan als het goed is vervangen moeten worden.

Niet ideaal, maar wel als optie te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
Hero of Time schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:42:
[...]

Klopt. Je zou daarom als alternatief de laatste post die je hebt gelezen kunnen bookmarken. Je kan maar 1 bookmark per topic hebben. Een bestaande zou dan als het goed is vervangen moeten worden.

Niet ideaal, maar wel als optie te gebruiken.
For the time being is dat wel een optie inderdaad _/-\o_ thanks! Moet ik alleen niet vergeten steeds het laatste bericht te bookmarken en om te weten of er nieuwe berichten zijn moet ik alle bookmarks langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

royduin schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:51:
[...]

For the time being is dat wel een optie inderdaad _/-\o_ thanks! Moet ik alleen niet vergeten steeds het laatste bericht te bookmarken en om te weten of er nieuwe berichten zijn moet ik alle bookmarks langs gaan.
Hoezo elke bookmark langs? Als je er eentje leest, dan bookmark je de laatste reactie voor je het topic verlaat. Kom je een week later weer in dat topic, dan gaat de standaard link naar dat bericht, ongeacht of je al 10x op het forum bent geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royduin
Hero of Time schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 15:53:
[...]

Hoezo elke bookmark langs? Als je er eentje leest, dan bookmark je de laatste reactie voor je het topic verlaat. Kom je een week later weer in dat topic, dan gaat de standaard link naar dat bericht, ongeacht of je al 10x op het forum bent geweest. :)
Klopt. Maar dan moet ik dus doorklikken naar het topic om te zien of er na mijn bookmark nieuwe berichten geplaatst zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor de antwoorden op de vraag die al een tijdje in mijn achterhoofd zat.

Een implementatie voor laatst gelezen bericht voor gebookmarkte topics is niet heel complex? Bij de bookmark ID laatste bericht in topic opslaan. Bij openen topic en gebookmarkt => ID in bookmark bijwerken. Bij ballon-icoon: als bookmark en laatste bericht ID => link naar dat bericht. Werkt niet 100% en gooit mss wat roet in de caches maar in vergelijking met een algemeen 'laatst gelezen bericht'-functie wellicht (op minder lange termijn) te doen?

Een 'hack': als je een gebookmarkt topic bookmarkt past deze de bestaande bookmark aan in plaats van een nieuwe bookmark aan te maken. Of extra link 'update bookmark' en dan zónder extra schermen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 16:35:
Een 'hack': als je een gebookmarkt topic bookmarkt past deze de bestaande bookmark aan in plaats van een nieuwe bookmark aan te maken. Of extra link 'update bookmark' en dan zónder extra schermen.
Een extra link voor het bijwerken van je bookmarks is niet nodig. Net nog getest, eerst dit topic zelf als bookmark aangemaakt, daarna jouw post. De eerste bookmark is er niet meer, die is vervangen door de bookmark naar jouw reactie.

Wat dan een feature request kan zijn, is dat de knop 'bookmark' wordt aangepast naar 'update bookmark' en geen bevestigingsscherm geeft als je die gebruikt. Het aanpassen van de tekst is afhankelijk of je al een bookmark hebt dat naar het topic wijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:21
Wat ik zelf nog gebruik is een stukje custom CSS, die maakt de topictitel grijs en cursief als ik de laatste ben die gereageerd heeft:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
/* Als laatste gereageerd op topic? Maak titel grijs */
.listing .topic a[title~="jouwusernamehier"] 
{ 
color: #8c8c8c !important; 
font-style: italic; 
}
Heeft dit als resultaat:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dU0CujByJDnQidHYLEaSEqv1/full.jpg

Custom CSS kun je via karmastore 'kopen': https://tweakers.net/my.tnet/karmastore/ en vervolgens de code erin zetten via https://tweakers.net/instellingen/layout/

Zie ook [verzamel] CSS-styles; 'Hoe ziet jouw T.net eruit?' voor nog meer custom CSS.

[ Voor 38% gewijzigd door ThinkPad op 13-02-2019 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:41

Fiber

Beaches are for storming.

Of je klikt gewoon op 'Mijn topics'

Als er iets nieuws gepost is in een topic dan staat hij bovenaan. (Moet je wel een keer wat gepost hebben in dat topic... :) )

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:34
Ik merk ook wel eens dat ik 't forum overdag oversla omdat de tijd dan weer gereset is op alle topics en ik met het gekleurde icoontje weer te laat in de conversatie beland. Ik lees steeds vaker dus maar op 1 moment van de dag.

Ik zou het allerliefst een status per (gelezen) topic willen bijhouden en deze niet meer aan sessie gekoppeld te hebben. Omdat dat redelijke overhead oplevert had ik al eens eerder voorgesteld om je sessietijd zelf weer in te kunnen stellen naar bijv. 1 dag geleden, zodat je iig makkelijk in een lijst met topics op de juiste plek uitkomt.

Ik ga meestal een lijstje van mijn bookmarks af met de gekleurde knop. Dan ben ik weer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

ThinkPadd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:05:
Wat ik zelf nog gebruik is een stukje custom CSS, die maakt de topictitel grijs en cursief als ik de laatste ben die gereageerd heeft:
[...]
Ehm, hoe helpt dat de TS precies? Leuk om te weten dat je zelf de laatste was die gepost had, maar wat als je niet (veel) post in een topic die je volgt? Dan heeft dat stukje css geen nut. ;)
Fiber schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 21:19:
Of je klikt gewoon op 'Mijn topics'

Als er iets nieuws gepost is in een topic dan staat hij bovenaan. (Moet je wel een keer wat gepost hebben in dat topic... :) )
En dat laatste is dan verplicht. Er zijn genoeg topics waar je niet per se in post, maar gewoon wilt volgen. En om nou in elk topic dat je zou willen volgen via Mijn Topics een tvp te plaatsen is ook niet echt de bedoeling. ;)
Plus, dan zit je nog steeds met het punt van 'waar ben je gebleven' als je niet het topic leest bij elk bezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:37

Yucon

*broem*

is het niet logischer om een gedeelde view met Mijn Topics en bookmarks te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:41

Fiber

Beaches are for storming.

Yucon schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 22:02:
is het niet logischer om een gedeelde view met Mijn Topics en bookmarks te maken?
Je bedoelt iets als https://gathering.tweakers.net/forum/myreact ...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:37

Yucon

*broem*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Alleen jammer dat je myreact pagina maar een beperkt aantal topics laat zien (5 zo even uit m'n hoofd), wat niet echt veel is gezien de hoeveelheid posts er per dag gemaakt worden in de al eveneens grote hoeveelheid topics.

Er staat mij wel iets bij dat bookmarks ging veranderen. De optie om topics gewoon te volgen staat op de lijst van features om te maken, maar geen idee welke prioriteit het heeft.

• royduin
Klein schopje;
crisp schreef op zondag 16 april 2017 @ 11:31:
Abonneren op topics kan nog niet, maar staat wel op onze eigen lange-termijn projectlijst.
En:
royduin schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 14:40:
Hoe kan ik of kunnen we ervoor zorgen dat die functionaliteit er zsm komt @crisp? Lijkt me dat ik niet de enige ben, iedereen die het forum actief gebruikt zou deze functionaliteit omarmen lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:53

crisp

Devver

Pixelated

Kwestie van blijven vragen om dergelijke features. Ik heb daar helaas maar weinig invloed op, hoewel ik intern ook blijf aanhalen dat het forum in vergelijking met concurrerende sites hopeloos achterloopt qua features en techniek...

Intentionally left blank

• royduin
crisp schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:35:
[...]

Kwestie van blijven vragen om dergelijke features. Ik heb daar helaas maar weinig invloed op, hoewel ik intern ook blijf aanhalen dat het forum in vergelijking met concurrerende sites hopeloos achterloopt qua features en techniek...
Wie gaat hierover? Hoe kunnen we het bij hen onder de aandacht brengen? Misschien moet dit topic verplaatst worden naar "Mooie Features" en moeten we vol gas hierop stemmen zodat we bovenaan deze lijst komen: Meest gewaardeerde feature requests?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

crisp schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 09:35:
[...]

Inderdaad. Op andere fora is de 'hier ben ik gebleven'-pagina m'n vaste startplek.

Vermoed dat ik vele nuttige bijdragen niet plaats omdat ik domweg vergeet topics te volgen. Alleen als ze per ongeluk weer voorbij komen op de 'actieve topics'-pagina denk ik er weer aan. Bovenstaande tips zijn handig maar te omslachtig voor algemeen gebruik.

(Zo, dat is één 'user story' :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiffieHM
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18-08-2024
Wat doet de "topic volgen" knop eigenlijk? Ben door de forum faq gegaan en vind daarover niets terug. Is er enige relatie met het "bookmarken" van een topic"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:59
DiffieHM schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:39:
Wat doet de "topic volgen" knop eigenlijk? Ben door de forum faq gegaan en vind daarover niets terug. Is er enige relatie met het "bookmarken" van een topic"?
Ik had nog nooit op 'Topic volgen' geklikt, maar het lijkt niks te maken te hebben met bookmarks.

Wel staat dit er als je er overheen hovert:
abonneer op je op dit topic en ontvang notificaties van nieuwe reacties

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:39

DaFeliX

Tnet Devver
DiffieHM schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 18:39:
Geen relatie met bookmarken, maar zoals @Hahn zegt krijg je notificaties op het moment dat er nieuwe reacties in een topic geplaatst worden. Zo'n notificatie kun je per mail en/of binnen tweakers ontvangen, eigenlijk precies zoals de TS gevraagd heeft.

De FAQ moeten we nog wel even updaten, zodat iedereen hiervan op de hoogte is ;)

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1